FORD Mondeo Turnier 1.8 TD GLX 1997 - 140 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1997
Típus
FORD Mondeo Turnier 1.8 TD GLX
Felszereltség
Belső visszapillantó tükör, éjszakai-nappali állással; Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Biztonsági övek, hátul: hárompontos; Biztonsági övek, hátul: hárompontos automata; Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtér világítás; Csomagtérroló; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák [2 db]; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fejtámlák elöl-hátul, állíthatók; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Időóra: digitális; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Katalizátor; Keréktárcsa-dísztárcsák; Kesztyűtartó: zárható [megvilágítással]; Kormányoszlop: állítható magasságú; Könnyűfém keréktárcsa 7Jx16'; Központizár; Központizár távirányítással, kettős működésű; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök: belülről állíthatók; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák a vezetőoldalon; Légzsák az utasoldalon; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Oldalsó gumivédőcsík; Olvasólámpa [térképolvasó lámpa]; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-előkészítés; Rádióantenna: tetőn [tetőantenna]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőüveg hátsó: fűthető; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Tetőcsomagtartó sín; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Ülések: deréktámasz állítási lehetőség a vezetőülésnél; Ülések: deréktámasz elöl; Ülések: elektromos magasságállítású vezetőülés; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
140 000 km
Vezetett km
50 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Nem
Tetszett / utáltam
Sajnos nem szerepel a felsorolásban, de az én autóm típusa: Ford Mondeo Turnier 1.8TD Ghia Kényelmes, a hatalmas csomagtér nagyon jól kihasználható, ez főleg kisgyerekkel nagyon jó, de költöztem is vele. Strapabíró az autó, de sok apró piszkálást igényel - itt egy csavar - ott egy patent. A javíthatósága katasztrofális! Egyedül a fékrendszere egyszerű. A futómű, hajtáslánc, motor és üzemanyagrendszer egyszerűen hozzáférhetetlen! Ha valamit javítani akar az ember másik három dolgot is meg kell bontani, mert csak úgy férni hozzá. Pl. bal oldali lengőkar szílent cseréjéhez ki kell emelni a váltót a helyéről. Vagy kuplungcseréhez le kell venni az egész bölcsőkeretet. Az olajcsere is nagyon macerás mert a szűrőhöz nem lehet hozzáférni, nagyon mocskos munka. Vezérműszíjcseréhez félig ki kell emelni a motort! Mindezek mellett, ha kifog az ember egy jó állapotút nagyon sokáig jól szolgál. Az enyémben becslések szerint 250-300ezer km van (sajnos a kereskedő visszatekerte az órát annak idején). Kb. a 7 év alatt 400 000 Ft-ot költöttem javításra, ami nem egy nagy összeg az autó használtságához képest. Ebből az összegből fel lett újítva az első futómű, 2x vezérműszíjcsere görgőkkel, vízpumpával, fékrendszer kompletten és az üzemanyagellátó rendszer. Sajnos a hátsó sárvédők tavaly elkezdtek rozsdásodni és a kuplung is felül fog. Ez az idei költséget kb. 150 000 Ft-tal fogja terhelni.

Használó

Születési éve
1976
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Fogyasztás városban
6 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
6 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
5 alkalom
Meghibásodás leírása
generátorcsapágy - töltés - önindító meghibásodás - első futóműcsapágy - üzemanyagrendszerLeírás: Ez annak köszönhető, hogy meglehetősen sokat foglalkozom az autó karbantartásával.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Garancia már lejártJavítás összege: 100000 Ft. Leírás: Izzítás, üzemanyagrendszer hibái.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
Számtalan szerelői tipp után konkrétan egy Bosch szervíz tudta megjavítani az autó üzemanyagellátó rendszerének a hibáit.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Gyorsulási versenyen hibázott a Camaro pilótája, 320 km/h-nál borult

Ilyen belülről egy 320-nál eldobott Camaro Videó

11 órája – Sztori

Csúnyán el lehet hajítani egy kocsit, főleg gyorsulási versenyen, ahol a legtöbbet akarják kihozni belőlük. Elég egy apró hiba, egy rosszul adott gázfröccs, vagy elbénázott váltás.


Gyorsasági, rali, tereprali - a Toyota mindenhol ott van

Belehúzott a Toyota motorsport részlege

15 órája – Sztori

A Toyota ügyesen csinálja. Majdnem megnyerték a Le Mans-i 24 órást, visszatérnek a WRC-be, és tartoltak a Silk Way Rallyn. Hajrá Japán!


A Ripchair kerekesszékeseknek készült, mindenen átmegy

Lánctalpas őrület mozgáskorlátozottaknak Videó

18 órája – Sztori

Van ez a kis cég, a Howe and Howe Amerikában, még a Discovery Channelen is volt műsoruk, szinte mindenre van lánctalpas megoldásuk, most éppen azoknak, akik kerekesszékkel élnek.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum teszt

Csendes őrült – Volvo V40 CC T5 teszt

Az új divat szerint öltöztették át a V40-et, tökéletesen tükrözi, amit az embléma ígér. A csúcsbenzines pedig összkerékhajtással dolgozik, bombabiztos páros. Kéne!


Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD MONDEO 2.0 TDCi Ghia

FORD MONDEO 2.0 TDCi Ghia

Ár: 720.000 Ft

Évjárat: 2003 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD MONDEO 1.8 TD CLX

FORD MONDEO 1.8 TD CLX

Ár: 189.000 Ft

Évjárat: 1994 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD MONDEO 2.0 TDCi Trend Powershift 163 LE MAGÁNSZEMÉLY

FORD MONDEO 2.0 TDCi T...

Ár: 3.250.000 Ft

Évjárat: 2011 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD MONDEO 2.0 TDCi Ghia

FORD MONDEO 2.0 TDCi Ghia

Ár: 1.190.000 Ft

Évjárat: 2006 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Trend GARANTÁLT KM. SZERVIZKÖNYV

FORD MONDEO Turnier 2....

Ár: 840.000 Ft

Évjárat: 2002 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó