FORD Mondeo Turnier 1.8 TD GLX 1997 - 140 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1997
Típus
FORD Mondeo Turnier 1.8 TD GLX
Felszereltség
Belső visszapillantó tükör, éjszakai-nappali állással; Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Biztonsági övek, hátul: hárompontos; Biztonsági övek, hátul: hárompontos automata; Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtér világítás; Csomagtérroló; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák [2 db]; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fejtámlák elöl-hátul, állíthatók; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Időóra: digitális; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Katalizátor; Keréktárcsa-dísztárcsák; Kesztyűtartó: zárható [megvilágítással]; Kormányoszlop: állítható magasságú; Könnyűfém keréktárcsa 7Jx16'; Központizár; Központizár távirányítással, kettős működésű; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök: belülről állíthatók; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák a vezetőoldalon; Légzsák az utasoldalon; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Oldalsó gumivédőcsík; Olvasólámpa [térképolvasó lámpa]; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-előkészítés; Rádióantenna: tetőn [tetőantenna]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőüveg hátsó: fűthető; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Tetőcsomagtartó sín; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Ülések: deréktámasz állítási lehetőség a vezetőülésnél; Ülések: deréktámasz elöl; Ülések: elektromos magasságállítású vezetőülés; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
140 000 km
Vezetett km
50 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Nem
Tetszett / utáltam
Sajnos nem szerepel a felsorolásban, de az én autóm típusa: Ford Mondeo Turnier 1.8TD Ghia Kényelmes, a hatalmas csomagtér nagyon jól kihasználható, ez főleg kisgyerekkel nagyon jó, de költöztem is vele. Strapabíró az autó, de sok apró piszkálást igényel - itt egy csavar - ott egy patent. A javíthatósága katasztrofális! Egyedül a fékrendszere egyszerű. A futómű, hajtáslánc, motor és üzemanyagrendszer egyszerűen hozzáférhetetlen! Ha valamit javítani akar az ember másik három dolgot is meg kell bontani, mert csak úgy férni hozzá. Pl. bal oldali lengőkar szílent cseréjéhez ki kell emelni a váltót a helyéről. Vagy kuplungcseréhez le kell venni az egész bölcsőkeretet. Az olajcsere is nagyon macerás mert a szűrőhöz nem lehet hozzáférni, nagyon mocskos munka. Vezérműszíjcseréhez félig ki kell emelni a motort! Mindezek mellett, ha kifog az ember egy jó állapotút nagyon sokáig jól szolgál. Az enyémben becslések szerint 250-300ezer km van (sajnos a kereskedő visszatekerte az órát annak idején). Kb. a 7 év alatt 400 000 Ft-ot költöttem javításra, ami nem egy nagy összeg az autó használtságához képest. Ebből az összegből fel lett újítva az első futómű, 2x vezérműszíjcsere görgőkkel, vízpumpával, fékrendszer kompletten és az üzemanyagellátó rendszer. Sajnos a hátsó sárvédők tavaly elkezdtek rozsdásodni és a kuplung is felül fog. Ez az idei költséget kb. 150 000 Ft-tal fogja terhelni.

Használó

Születési éve
1976
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Fogyasztás városban
6 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
6 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
5 alkalom
Meghibásodás leírása
generátorcsapágy - töltés - önindító meghibásodás - első futóműcsapágy - üzemanyagrendszerLeírás: Ez annak köszönhető, hogy meglehetősen sokat foglalkozom az autó karbantartásával.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Garancia már lejártJavítás összege: 100000 Ft. Leírás: Izzítás, üzemanyagrendszer hibái.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
Számtalan szerelői tipp után konkrétan egy Bosch szervíz tudta megjavítani az autó üzemanyagellátó rendszerének a hibáit.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Ezentúl a kerülethatárok kevésbé viccelhetik meg a parkoló autósokat

Parkoláskor már kisebb baj a zónahatár

2 órája – Autósvilág hírei

Egyszerűsödött a mobilparkolás: a szomszédos zónából átparkolásért már nem jár büntetés.


Egy kis rossz hír: emelkedik az üzemanyagok ára

Már megint drágul a benzin és a gázolaj is

5 órája – Autósvilág hírei

Újabb drágulásról jött hír, szerdától a benzinért és a gázolajért is többet kell majd fizetni.


Kínos kocc lett a Forma-1-es bemutató vége

Beégett a 16 éves F1-pilóta Videó

7 órája – Sztori

Nem ez az első eset, hogy kudarcba fulladt egy F1-show, viszont a rotterdami blama pikantériáját a sofőr zöld füle szolgáltatja.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Citroën C4 e-THP 130 teszt

Öt alatt fogyaszt. Vagy nem? Citroën C4 e-THP 130 teszt Videó

Milyen a Citroën C4 a PSA új csodamotorjával, az 1,2 literes, 3 hengeres turbós benzinessel?


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW motoros családi egyterű - Toyota Verso 1.6 D-4D teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk, hogy milyen a bajor-japán házasság.

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD MONDEO 1.6 16V CLX

FORD MONDEO 1.6 16V CLX

Ár: 295.000 Ft

Évjárat: 1998 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD MONDEO 2.0 TDCi Ghia (Automata)

FORD MONDEO 2.0 TDCi G...

Ár: 980.000 Ft

Évjárat: 2004 / 3

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD MONDEO Turnier 1.8 TD CLX

FORD MONDEO Turnier 1....

Ár: 379.000 Ft

Évjárat: 1997 / 1

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD MONDEO 1.8 Ambiente KIFOGÁSTALAN ÁLLAPOT!

FORD MONDEO 1.8 Ambien...

Ár: 1.299.000 Ft

Évjárat: 2005 / 9

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

FORD MONDEO 3.0 ST 220

FORD MONDEO 3.0 ST 220

Ár: 1.250.000 Ft

Évjárat: 2002 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó