HYUNDAI ATOS vélemények

HYUNDAI ATOS

Általános információk
Átlagos életkor
13 év
Átlag km
86.233 km
Adatlapok száma

Osztályzat (16 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,7 pont

Ki mondja?

Nem
31 %
Férfi
69 %
Életkor
18-29 év
0 %
30-39 év
37,5 %
40-49 év
25 %
50-69 év
25 %
70 év felett
6,5 %
Nem adta meg
6,5 %
Hol vezet?
lakott terüet
31,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
75 %
átlagos
19 %
higgadt
6,5 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2003, stílus: dinamikus, )

Több féle márkájú autónk volt már, az Atos köztük a legkedvesebb...vezetni nagyon könnyű, úgy szoktam mondani, hogy ugrik a gázpedál használatakor. Előzésnél nem húz úgy természetesen, mint egy 1600-as motorral ellátott, de a kismotor előnye sokkal nagyobb, mint a száguldás élménye nálam. Városon...

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

Nem egy szépség,nem is kényelmes.Viszont nagyon megbízható,és gazdaságos. Vezetni jó,pörgős kis autó.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

a külső megjelenése, nincs benne utűlni való(anyósom esetleg)

Atos Prime 1.1 GL Classic

(Évjárat: 2008, stílus: higgadt, )

megbízhatóság.igyénytelen, csomagtér kicsi, az automata váltoval sok 7,6literes fogyasztás

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: dinamikus, )

Nagyon jó városi kisautó mozgékony dinamikus könnyü parkolás kis helyen elfér.Nagyon rugalmas,alacsony kültségek.

Atos Prime 1.1 GL Base Plus

(Évjárat: 2006, stílus: dinamikus, )

Tetszett: Kényelmesen, "magasan" ülök az autóban, így hosszabb úton sem fárad el, fájdul meg a derekam. Könnyen kezelhető, fordulékony, dinamikus autó. Nem tetszett: Kemény, rázós futómű, szélzaj. Magas sofőr esetén a hátsó ülés előtt kicsi a lábtér.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

A formáj, könnyen lehet váltani, elég magas, ami szintén tetszik. Viszonylag keveset eszik, és a szervízelése sem rossz. Eddig nem volt vele problémám, igaz, hogy nem is használom napi rendszereséggel.

Atos 1.0i GL Servo Airbag

(Évjárat: 2000, stílus: dinamikus, )

Utálom benne,hogy nehezen gyorsul,hegyekre alig tudok felmenni vele.

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2002, stílus: dinamikus, )

piros szinü,kényelmes ülések,künnyü a ki és beszállás,praktikus a szállitásoknál az ülések előrehajtásával a raktér jelentősen megnővelhető!

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

Utólagos központi zár hátul elfáradt... kiiktatva manuálisra... Amúgy az olajat megkapja (Texhung-Texaco) és kimegy a világból... Eső nem esik be, tekerni nem kell... kicsit kinőttük...de ki van fizetve :-)

  •  
  •  
  • 1
  • 2
  •  
  •  

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Már ősszel megjelenhet az Alfa Stelvio

Kémfotókon az Alfa Romeo első SUV-ja

4 órája – Autósvilág hírei

Az olaszok nem játszogattak, keményen befedték a SUV-ot, hogy véletlenül se látszódjon semmi. Belterét teljesen a Giuliától örökölte.


Egyenesen a WTCC versenyautókat idézi az utcai Vesta Sport

Sportosítják a Vestát is az oroszok

6 órája – Autósvilág hírei

Egyre komolyabban kell számolni a Ladával – a versenysportban is. A WTCC-s sikereket meglovagolva érkezik a Vesta utcai sport változata.


Törölték az amerikai Top Geart, de a brit körül sincs minden rendben

Balhé a Top Gear körül

9 órája – Autósvilág hírei

Nincs minden rendben a Top Gear körül, az új gárda nem jön ki egymással. Tőlük viszont teljesen függetlenül törölték az amerikai Top Geart.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp

Friss tesztek

Lexus RX 450h Luxury teszt

Nem csak jó, kellően divatos is – Lexus RX teszt Videó

Sosem volt rossz autó a Lexus RX, pláne nem a hibrid, de a legújabb kiadás már megjelenésével is letaglózó. Ez kell a népnek, nem csak a fejlett hajtáslánc.


Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

Az autó, ami az élményről szól: az alap MX-5 Videó

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb elődjénél. Lehet, kérdés, hogy jobb?


Toyota Prius  1.8 Hybrid Executive teszt

A háromliteres autó? Toyota Prius IV teszt Videó

Felnitől függően 3-3,3 l/100 km fogyasztást ígér a Toyota Prius IV. Kipróbáltuk, tudja hozni, de talán nem is ez a legnagyobb erénye.

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD MONDEO 2.0 TDCi Titanium-X (Automata)

FORD MONDEO 2.0 TDCi T...

Ár: 2.200.000 Ft

Évjárat: 2008

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN BORA 1.9 TDI

VOLKSWAGEN BORA 1.9 TDI

Ár: 600.000 Ft

Évjárat: 1999 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

LAND ROVER DISCOVERY 3 2.7 TDV6 HSE (Automata) Landy Service szervizelt

LAND ROVER DISCOVERY 3...

Ár: 4.190.000 Ft

Évjárat: 2006 / 10

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 206 1.4 Presence

PEUGEOT 206 1.4 Presence

Ár: 250.000 Ft

Évjárat: 1998 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL CORSA 1.2 16V Comfort

OPEL CORSA 1.2 16V Com...

Ár: 479.000 Ft

Évjárat: 2000 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó