HYUNDAI ATOS vélemények

HYUNDAI ATOS

Általános információk
Átlagos életkor
13 év
Átlag km
86.233 km
Adatlapok száma

Osztályzat (16 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,7 pont

Ki mondja?

Nem
31 %
Férfi
69 %
Életkor
18-29 év
0 %
30-39 év
37,5 %
40-49 év
25 %
50-69 év
25 %
70 év felett
6,5 %
Nem adta meg
6,5 %
Hol vezet?
lakott terüet
31,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
75 %
átlagos
19 %
higgadt
6,5 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2003, stílus: dinamikus, )

Több féle márkájú autónk volt már, az Atos köztük a legkedvesebb...vezetni nagyon könnyű, úgy szoktam mondani, hogy ugrik a gázpedál használatakor. Előzésnél nem húz úgy természetesen, mint egy 1600-as motorral ellátott, de a kismotor előnye sokkal nagyobb, mint a száguldás élménye nálam. Városon...

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

Nem egy szépség,nem is kényelmes.Viszont nagyon megbízható,és gazdaságos. Vezetni jó,pörgős kis autó.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

a külső megjelenése, nincs benne utűlni való(anyósom esetleg)

Atos Prime 1.1 GL Classic

(Évjárat: 2008, stílus: higgadt, )

megbízhatóság.igyénytelen, csomagtér kicsi, az automata váltoval sok 7,6literes fogyasztás

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: dinamikus, )

Nagyon jó városi kisautó mozgékony dinamikus könnyü parkolás kis helyen elfér.Nagyon rugalmas,alacsony kültségek.

Atos Prime 1.1 GL Base Plus

(Évjárat: 2006, stílus: dinamikus, )

Tetszett: Kényelmesen, "magasan" ülök az autóban, így hosszabb úton sem fárad el, fájdul meg a derekam. Könnyen kezelhető, fordulékony, dinamikus autó. Nem tetszett: Kemény, rázós futómű, szélzaj. Magas sofőr esetén a hátsó ülés előtt kicsi a lábtér.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

A formáj, könnyen lehet váltani, elég magas, ami szintén tetszik. Viszonylag keveset eszik, és a szervízelése sem rossz. Eddig nem volt vele problémám, igaz, hogy nem is használom napi rendszereséggel.

Atos 1.0i GL Servo Airbag

(Évjárat: 2000, stílus: dinamikus, )

Utálom benne,hogy nehezen gyorsul,hegyekre alig tudok felmenni vele.

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2002, stílus: dinamikus, )

piros szinü,kényelmes ülések,künnyü a ki és beszállás,praktikus a szállitásoknál az ülések előrehajtásával a raktér jelentősen megnővelhető!

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

Utólagos központi zár hátul elfáradt... kiiktatva manuálisra... Amúgy az olajat megkapja (Texhung-Texaco) és kimegy a világból... Eső nem esik be, tekerni nem kell... kicsit kinőttük...de ki van fizetve :-)

  •  
  •  
  • 1
  • 2
  •  
  •  

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Nissan GT-R menetpróba a Slovakiaringen

Találkoztam Godzillával

3 órája – Újdonság

Megkóstoltattuk vele a szomszédok népszerű aszfaltját, egykedvűen zabálta fel a kanyarjait. Villámgyors, ordító hegyomlás a Nissan GT-R, a kormánya mögött viszont nagyon szelíd jószág.


Teszteli önvezető versenyautóját a Roborace

Biztosan erre kell tartania az autósportnak? Videó

13 órája – Sztori

Egy versenyautó pilóta nélkül? Értelmetlen! Idén mégis Formula-E betétfutam lesz a Roborace, a DevBot pedig az első önvezető versenyautók egyike.


Kétkerekűt is gyárt a Rimac, autójához hasonló stílusban

Horvát versenybicikli, más értelemben, a Rimactól Videó

16 órája – Sztori

Nem biztos, hogy jogosítvány nélkül kerekezhet vele bárki, de azért kerékpár a Rimac nem mindennapi e-bike-ja is, a Greyp.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt

Használtautó.hu

CITROEN C4 PICASSO 1.6 HDI. Business. Áfás

CITROEN C4 PICASSO 1.6...

Ár: 2.828.800 Ft

Évjárat: 2012

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

OPEL CORSA D 1.2. 41137 km. 1 tulaj

OPEL CORSA D 1.2. 4113...

Ár: 1.900.000 Ft

Évjárat: 2008

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SKODA OCTAVIA 1.9 TDI. Áfás. 1 tulaj

SKODA OCTAVIA 1.9 TDI....

Ár: 2.121.400 Ft

Évjárat: 2009

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

RENAULT CAPTUR 1.2 TCe. automata. Áfás

RENAULT CAPTUR 1.2 TCe...

Ár: 5.248.600 Ft

Évjárat: 2014

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA YARIS 1.0 VVT-i. 1 tulaj

TOYOTA YARIS 1.0 VVT-i...

Ár: 2.700.000 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó