HYUNDAI ATOS vélemények

HYUNDAI ATOS

Általános információk
Átlagos életkor
13 év
Átlag km
86.233 km
Adatlapok száma

Osztályzat (16 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,7 pont

Ki mondja?

Nem
31 %
Férfi
69 %
Életkor
18-29 év
0 %
30-39 év
37,5 %
40-49 év
25 %
50-69 év
25 %
70 év felett
6,5 %
Nem adta meg
6,5 %
Hol vezet?
lakott terüet
31,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
75 %
átlagos
19 %
higgadt
6,5 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2003, stílus: dinamikus, )

Több féle márkájú autónk volt már, az Atos köztük a legkedvesebb...vezetni nagyon könnyű, úgy szoktam mondani, hogy ugrik a gázpedál használatakor. Előzésnél nem húz úgy természetesen, mint egy 1600-as motorral ellátott, de a kismotor előnye sokkal nagyobb, mint a száguldás élménye nálam. Városon...

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

Nem egy szépség,nem is kényelmes.Viszont nagyon megbízható,és gazdaságos. Vezetni jó,pörgős kis autó.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

a külső megjelenése, nincs benne utűlni való(anyósom esetleg)

Atos Prime 1.1 GL Classic

(Évjárat: 2008, stílus: higgadt, )

megbízhatóság.igyénytelen, csomagtér kicsi, az automata váltoval sok 7,6literes fogyasztás

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: dinamikus, )

Nagyon jó városi kisautó mozgékony dinamikus könnyü parkolás kis helyen elfér.Nagyon rugalmas,alacsony kültségek.

Atos Prime 1.1 GL Base Plus

(Évjárat: 2006, stílus: dinamikus, )

Tetszett: Kényelmesen, "magasan" ülök az autóban, így hosszabb úton sem fárad el, fájdul meg a derekam. Könnyen kezelhető, fordulékony, dinamikus autó. Nem tetszett: Kemény, rázós futómű, szélzaj. Magas sofőr esetén a hátsó ülés előtt kicsi a lábtér.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

A formáj, könnyen lehet váltani, elég magas, ami szintén tetszik. Viszonylag keveset eszik, és a szervízelése sem rossz. Eddig nem volt vele problémám, igaz, hogy nem is használom napi rendszereséggel.

Atos 1.0i GL Servo Airbag

(Évjárat: 2000, stílus: dinamikus, )

Utálom benne,hogy nehezen gyorsul,hegyekre alig tudok felmenni vele.

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2002, stílus: dinamikus, )

piros szinü,kényelmes ülések,künnyü a ki és beszállás,praktikus a szállitásoknál az ülések előrehajtásával a raktér jelentősen megnővelhető!

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

Utólagos központi zár hátul elfáradt... kiiktatva manuálisra... Amúgy az olajat megkapja (Texhung-Texaco) és kimegy a világból... Eső nem esik be, tekerni nem kell... kicsit kinőttük...de ki van fizetve :-)

  •  
  •  
  • 1
  • 2
  •  
  •  

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Villámpróba: Kia Optima, 2016

Ez se rossz, de jön belőle kombi is!

1 órája – Újdonság

Kívülről két új ablak és a szokásos frissítési kellékek, a hajtásláncban akár duplakuplungos váltó, az utastérben pedig új műszerfal jellemzi a Kia Optima új kiadását.


Az Audi egy sokat sejtető fotóval promózza legújabb Q modelljét

Már bérelt helye van a következő Audi Q modellnek

12 órája – Sztori

Csalódni fog, aki arra várt, hogy most megnézheti a Q2-est. Egyelőre még csak egy üres parkolóhelyet láthatunk, ami neki van lefoglalva.


Új villanyautót gurít a Genfi Autószalonra az Opel - jön az Ampera-e

Opel Ampera-e néven jön Európába a Chevy Bolt

14 órája – Autósvilág hírei

Eddig is nyílt titok volt, hogy Opelként is jön majd a Chevrolet Bolt villanyautó. Vélhetően már a Genfi Autószalonon láthatjuk. A neve: Ampera-e.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp

Friss tesztek

Opel Astra 1.6 CDTI (Automata) Innovation teszt

Természetesen igen - a dízel, automata Opel Astra

Ugyanaz még egyszer - gondoltam, de tévedtem. Jól vigyázzon, aki Astra hajtásláncot választ. A dízel automata függést okozhat.


Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0 literes szívó bizonyul-e jobbnak? Utánajártunk!


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.

Még több teszt

Használtautó.hu

OPEL CORSA B 1.2i Joy

OPEL CORSA B 1.2i Joy

Ár: 247.000 Ft

Évjárat: 1993 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT TIPO 1400

FIAT TIPO 1400

Ár: 220.000 Ft

Évjárat: 1989 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA F 1.6 GL FIX ÁR!

OPEL ASTRA F 1.6 GL FI...

Ár: 200.000 Ft

Évjárat: 1994 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI Q7 3.0 TDI quattro DPF Tiptronic

AUDI Q7 3.0 TDI quattr...

Ár: 7.300.000 Ft

Évjárat: 2006 / 11

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS C-MAX 2.0 TDCi Ghia

FORD FOCUS C-MAX 2.0 T...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2003 / 11

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó