HYUNDAI ATOS vélemények

HYUNDAI ATOS

Általános információk
Átlagos életkor
11 év
Átlag km
86.233 km
Adatlapok száma

Osztályzat (16 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,7 pont

Ki mondja?

Nem
31 %
Férfi
69 %
Életkor
18-29 év
0 %
30-39 év
56,5 %
40-49 év
6,5 %
50-69 év
25 %
70 év felett
6,5 %
Nem adta meg
6,5 %
Hol vezet?
lakott terüet
31,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
75 %
átlagos
19 %
higgadt
6,5 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2003, stílus: dinamikus, )

Több féle márkájú autónk volt már, az Atos köztük a legkedvesebb...vezetni nagyon könnyű, úgy szoktam mondani, hogy ugrik a gázpedál használatakor. Előzésnél nem húz úgy természetesen, mint egy 1600-as motorral ellátott, de a kismotor előnye sokkal nagyobb, mint a száguldás élménye nálam. Városon...

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

Nem egy szépség,nem is kényelmes.Viszont nagyon megbízható,és gazdaságos. Vezetni jó,pörgős kis autó.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

a külső megjelenése, nincs benne utűlni való(anyósom esetleg)

Atos Prime 1.1 GL Classic

(Évjárat: 2008, stílus: higgadt, )

megbízhatóság.igyénytelen, csomagtér kicsi, az automata váltoval sok 7,6literes fogyasztás

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: dinamikus, )

Nagyon jó városi kisautó mozgékony dinamikus könnyü parkolás kis helyen elfér.Nagyon rugalmas,alacsony kültségek.

Atos Prime 1.1 GL Base Plus

(Évjárat: 2006, stílus: dinamikus, )

Tetszett: Kényelmesen, "magasan" ülök az autóban, így hosszabb úton sem fárad el, fájdul meg a derekam. Könnyen kezelhető, fordulékony, dinamikus autó. Nem tetszett: Kemény, rázós futómű, szélzaj. Magas sofőr esetén a hátsó ülés előtt kicsi a lábtér.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

A formáj, könnyen lehet váltani, elég magas, ami szintén tetszik. Viszonylag keveset eszik, és a szervízelése sem rossz. Eddig nem volt vele problémám, igaz, hogy nem is használom napi rendszereséggel.

Atos 1.0i GL Servo Airbag

(Évjárat: 2000, stílus: dinamikus, )

Utálom benne,hogy nehezen gyorsul,hegyekre alig tudok felmenni vele.

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2002, stílus: dinamikus, )

piros szinü,kényelmes ülések,künnyü a ki és beszállás,praktikus a szállitásoknál az ülések előrehajtásával a raktér jelentősen megnővelhető!

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

Utólagos központi zár hátul elfáradt... kiiktatva manuálisra... Amúgy az olajat megkapja (Texhung-Texaco) és kimegy a világból... Eső nem esik be, tekerni nem kell... kicsit kinőttük...de ki van fizetve :-)

  •  
  •  
  • 1
  • 2
  •  
  •  

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

F1 Szingapúr: Vergne is fény volt az éjszakában

Rosberg nullázott, Hamilton nyert, s az élre állt

11 órája – Autósvilág hírei

Fordult a Forma-1-es kocka, szingapúri sikerével Hamilton átvette a vezetést a másik mercis bajnokaspiránstól, a nullázó Rosbergtől.


R-Design köntösben a legújabb Volvo XC90

Csak a ruhája sportos: itt a Volvo XC90 R-Design

14 órája – Autósvilág hírei

Átformált lökhárítók, új kerekek és sportos kiegészítők teszik feltűnővé a Volvo XC90 R-Design kivitelét. A lemezek alatt nincs változás.


A Dodge Challenger SRT Hellcat: országúton elvan akár 10,7 literrel is

Még a világ legerősebb izomautója sem fogyaszt túl sokat

17 órája – Sztori

Környezetvédelem, fogyasztáscsökkentés. Részben erről is szól ma minden, ezért a valaha gyártott legerősebb izomautó sem lehet már torkos.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp

Friss tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.

Még több teszt

Használtautó.hu

VOLVO XC60 2.0 D DRIVe Kinetic

VOLVO XC60 2.0 D DRIVe...

Ár: 4.790.000 Ft

Évjárat: 2010

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI SJ SAMURAI Friss műszaki!!!!

SUZUKI SJ SAMURAI Fris...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 1998 / 10

Kivitel: terepjáró

Üzemanyag: Benzin

FIAT PUNTO 1.2 Active

FIAT PUNTO 1.2 Active

Ár: 510.000 Ft

Évjárat: 2003 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA G 1.6 16V

OPEL ASTRA G 1.6 16V

Ár: 660.000 Ft

Évjárat: 2000 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/Gáz

DAEWOO NEXIA 1.5i GLE

DAEWOO NEXIA 1.5i GLE

Ár: 199.000 Ft

Évjárat: 1997 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó