HYUNDAI ATOS vélemények

HYUNDAI ATOS

Általános információk
Átlagos életkor
11 év
Átlag km
86.233 km
Adatlapok száma

Osztályzat (16 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,7 pont

Ki mondja?

Nem
31 %
Férfi
69 %
Életkor
18-29 év
0 %
30-39 év
56,5 %
40-49 év
6,5 %
50-69 év
25 %
70 év felett
6,5 %
Nem adta meg
6,5 %
Hol vezet?
lakott terüet
31,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
75 %
átlagos
19 %
higgadt
6,5 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2003, stílus: dinamikus, )

Több féle márkájú autónk volt már, az Atos köztük a legkedvesebb...vezetni nagyon könnyű, úgy szoktam mondani, hogy ugrik a gázpedál használatakor. Előzésnél nem húz úgy természetesen, mint egy 1600-as motorral ellátott, de a kismotor előnye sokkal nagyobb, mint a száguldás élménye nálam. Városon...

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

Nem egy szépség,nem is kényelmes.Viszont nagyon megbízható,és gazdaságos. Vezetni jó,pörgős kis autó.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

a külső megjelenése, nincs benne utűlni való(anyósom esetleg)

Atos Prime 1.1 GL Classic

(Évjárat: 2008, stílus: higgadt, )

megbízhatóság.igyénytelen, csomagtér kicsi, az automata váltoval sok 7,6literes fogyasztás

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: dinamikus, )

Nagyon jó városi kisautó mozgékony dinamikus könnyü parkolás kis helyen elfér.Nagyon rugalmas,alacsony kültségek.

Atos Prime 1.1 GL Base Plus

(Évjárat: 2006, stílus: dinamikus, )

Tetszett: Kényelmesen, "magasan" ülök az autóban, így hosszabb úton sem fárad el, fájdul meg a derekam. Könnyen kezelhető, fordulékony, dinamikus autó. Nem tetszett: Kemény, rázós futómű, szélzaj. Magas sofőr esetén a hátsó ülés előtt kicsi a lábtér.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

A formáj, könnyen lehet váltani, elég magas, ami szintén tetszik. Viszonylag keveset eszik, és a szervízelése sem rossz. Eddig nem volt vele problémám, igaz, hogy nem is használom napi rendszereséggel.

Atos 1.0i GL Servo Airbag

(Évjárat: 2000, stílus: dinamikus, )

Utálom benne,hogy nehezen gyorsul,hegyekre alig tudok felmenni vele.

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2002, stílus: dinamikus, )

piros szinü,kényelmes ülések,künnyü a ki és beszállás,praktikus a szállitásoknál az ülések előrehajtásával a raktér jelentősen megnővelhető!

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

Utólagos központi zár hátul elfáradt... kiiktatva manuálisra... Amúgy az olajat megkapja (Texhung-Texaco) és kimegy a világból... Eső nem esik be, tekerni nem kell... kicsit kinőttük...de ki van fizetve :-)

  •  
  •  
  • 1
  • 2
  •  
  •  

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

A BMW a 2-es kupénak álcázva teszteli a fronthajtásos Z2-t

Ez nem ám a sima 2-es, hanem az új Z2-es

2 órája – Autósvilág hírei

Lehetne akár a Z5 is, de a legfrisebb hírek szerint ez a 2-es kupénak tűnő öszvér igazából a már elöl kaparós Z2-es roadster.


eCall segélyhívó csökkentheti a halálos balesetek számát 2018-tól

2018-tól minden új autóban kötelező lehet az eCall segélyhívó

5 órája – Autósvilág hírei

Az európai eCall kiépítése már hat éve elkezdődött. Úgy tűnik, hamarosan véglegesen is elkészül és élesedik az életeket mentő segélyhívó rendszer.


Hazudik a gyár: svédek mázsálták az új Ford Mondeót

Túlsúlyos az új Ford Mondeo Videó

7 órája – Autósvilág hírei

Igen tekintélyes, 279 kilogrammos többletsúlyt mért a svéd Teknikens Värld magazin a Ford Mondeo esetén a gyári értékhez képest.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp

Friss tesztek

BMW X4 xDrive 30d teszt

Dögös vörös bömös - BMW X4 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal és háromliteres, 258 lóerős dízelmotorral teszteltük. Nagyon vaddisznó!


Citroën DS5 blueHDi 180 automata teszt

Dizájnból jeles, a többi meg úgysem számít - Citroën DS5 teszt

A Citroën DS5-ön számon lehetne kérni egy csomó dolgot, de ez igazából felesleges. Aki őt választja, úgyis a formáiért fogja megkedvelni.


Nissan Juke 1.5 dCi teszt

Feketén-fehéren is megosztó. Nissan Juke teszt

Négy év után megújult a Nissan Juke. Úgy lett más, hogy ez alig látszik rajta, ám minden téren fejlődött. A legtakarékosabb verziót teszteltük.

Még több teszt

Használtautó.hu

MITSUBISHI COLT 1.3 Invite TÉRVARÁZSLÓ NÉVRE ÍRVA

MITSUBISHI COLT 1.3 In...

Ár: 1.598.000 Ft

Évjárat: 2009

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL CORSA 1.2i Swing

OPEL CORSA 1.2i Swing

Ár: 179.000 Ft

Évjárat: 1995 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.3 DDiS GLX

SUZUKI SWIFT 1.3 DDiS GLX

Ár: 1.250.000 Ft

Évjárat: 2006 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI JIMNY 1.3 Magyar!! Szervizkönyves!!.!99e

SUZUKI JIMNY 1.3 Magya...

Ár: 1.849.000 Ft

Évjárat: 2004 / 6

Kivitel: terepjáró

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA J 1.6 Enjoy 67590 KM. MAGYAR. VEZ.SZERVIZK

OPEL ASTRA J 1.6 Enjoy...

Ár: 3.189.000 Ft

Évjárat: 2011 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó