KIA PICANTO vélemények

KIA PICANTO

Általános információk
Átlagos életkor
10 év
Átlag km
52.888 km
Adatlapok száma

Osztályzat (26 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,9 pont

Ki mondja?

Nem
27 %
Férfi
73 %
Életkor
18-29 év
7,5 %
30-39 év
34,5 %
40-49 év
31 %
50-69 év
15,5 %
70 év felett
0 %
Nem adta meg
11,5 %
Hol vezet?
lakott terüet
34,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
34,5 %
átlagos
50 %
higgadt
15,5 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Picanto 1.0 LX Young

(Évjárat: 2006, stílus: átlagos, )

Picanto 1.0 LX Cool

(Évjárat: 2007, stílus: higgadt, )

Csendes a motor. Városban jó vele közlekedni. Jól lehet vele parkolni. Jó a fűtése is a klímával sincs gond. Sokat eszik. Nagyon gyenge motorja. Kissé fapados. A gumit 3 év után ki kellett dobni és még el sem kopott, mert szét repedezett. Csomagtartó túl pici (szinte használhatatlan, mert egy...

Picanto 1.0 LX Cool

(Évjárat: 2006, stílus: dinamikus, )

A legjobb benne a kényelem, mindennek találok benne elég helyet. Ami kellemetlen az a kuplung... egyszerűen lehetetlen megszokni.

Picanto 1.0 LX Young

(Évjárat: 2004, stílus: átlagos, )

Egy nagyon szerethető kisautó, kiválóan variálható a csomagtere. A teljesítménye városban elég, és hosszabb távon a tempó tartására is. Autópályán ha az ember nem akarja gyilkolni akkor 130-at sem érdemes vele tartani, legalábbis szerintem tartósan nem jó neki a 4000 rpm feletti fordulatszám. Kic...

Picanto 1.0 LX Cool

(Évjárat: 2007, stílus: dinamikus, )

Legjobban tetszett a tágas utastér és a kocsi dinamizmusa. Nem volt semmi amit utáltam volna benne.

Picanto 1.0 LX Base

(Évjárat: 2008, stílus: átlagos, )

Kezelhetésében, kényelmében, stílusában és minőségébe, de leginkább a vezetési élményében ideális városi autó. Úgy tudom a motorhiba nem egyedi, de konkrét példát felhozni nem tudok. A vételt nem bántam meg, habár utólag kiderült, hogy sikerült volna olcsóbban is hozzá jutnom az autóhoz, ha a pi...

Picanto 1.0 LX Base

(Évjárat: 2005, stílus: átlagos, )

Kelemesen csalódtam a kicsi kocsiban ! Mérete ellenére hosszútávú úton is teljesen kényelmes, megbízható.

Picanto 1.0 LX Cool

(Évjárat: 2007, stílus: dinamikus, )

M MMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMM

Picanto 1.0 LX Young

(Évjárat: 2005, stílus: átlagos, )

A formája ,nagyon jó.A hely az utasoknak meglepően tágas(a méretéhez viszonyítva.Nagyon kicsi a csomagtartó,de a hátsó ülés könnyen lehajtható.A sebessége is megfelelő.

Picanto 1.0 LX Young

(Évjárat: 2006, stílus: dinamikus, )

Fiatalos, minden a kezemhez álló. Megláttam, megszerettem, márkakereskedés (másik) sok egyforma "csúf" autója között állt, egyetlen FEKETE bárányként. Tudtam, kell nekem! A gyerekeim, a család francia autóhoz van szokva 15 éve, de még ők is megbékéltek VELE! Dícséret a koreai gyártóknak, tervezők...

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Teszteli önvezető versenyautóját a Roborace

Biztosan erre kell tartania az autósportnak? Videó

2 órája – Sztori

Egy versenyautó pilóta nélkül? Értelmetlen! Idén mégis Formula-E betétfutam lesz a Roborace, a DevBot pedig az első önvezető versenyautók egyike.


Kétkerekűt is gyárt a Rimac, autójához hasonló stílusban

Horvát versenybicikli, más értelemben, a Rimactól Videó

5 órája – Sztori

Nem biztos, hogy jogosítvány nélkül kerekezhet vele bárki, de azért kerékpár a Rimac nem mindennapi e-bike-ja is, a Greyp.


Íme a Nissan elképzelése az elektromos élményautók jövőjéről

Elektromos méregzsák koncepció a Nissantól

8 órája – Autósvilág hírei

Elektromos hajtás, 3 kagylóülés, 770 Nm és drift mód. A Nissan nem viccel: a BladeGlider valóban vezethető koncepció, és már debütált Rióban.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A4 Avant 1.9 TDI Bose zene

AUDI A4 Avant 1.9 TDI...

Ár: 760.000 Ft

Évjárat: 1999 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW 328i Touring Nagynavi

BMW 328i Touring Nagynavi

Ár: 1.149.000 Ft

Évjárat: 2000 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁLY S 55 AMG (Automata)

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁL...

Ár: 1.399.000 Ft

Évjárat: 2001 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ VIANO 3.0 CDI V6 Ambiente K (Automata)

MERCEDES-BENZ VIANO 3....

Ár: 8.000.000 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT Variant 2.0 CR TDI Comfortline BMT szervizkönyves.sérülésmentes

VOLKSWAGEN PASSAT Vari...

Ár: 4.499.000 Ft

Évjárat: 2014 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó