MAZDA Mazda 5 2.0 CDH GT 2005 - 165 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2005
Típus
MAZDA Mazda 5 2.0 CDH GT
Felszereltség
Ablaktörlő berendezés esőszenzorral; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [7 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Járműstabilitás ellenőrzése: DSC; Kárpit: plüss; Kartámla elöl-hátul; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: bőr, multifunkciós; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Lehajtható asztal az első ülések háttámláján; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Tetőcsomagtartó sín; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: 7 ülés; Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal; Ülésfűtés: fűthető ülések elöl; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl; Világítás: xenon fényszórók fényszórómosó berendezéssel
Futott km most (vagy eladáskor)
165 000 km
Vezetett km
136 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
143 LE családi egyterüben magáért beszél.A toloajtók nagyon praktikusak,különösen szűk parkolókban,garázsban a gyerekek könnyedén kiszállhatnak.Gyári Xenon lámpák 6 éve hibátlanul,tökéletes fénnyel működnek.Karakuri variálható ülésrendszer sokoldalúan kihasználható. A hét személyes lehetőség viszonylag ritkán van kihasználva.

Használó

Születési éve
1973
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
autópálya, országút
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
8 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
8 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Jövőkép a spanyoloktól: SEAT 20V20

SEAT 20V20 - a spanyolok szabadidő-autója

56 perce – Autósvilág hírei

Jövőre állítólag teljesen önálló szabadidő-autóval jelentkezik a SEAT, a 20V20 koncepció nem csak annak vonalait, a márka jövőképét is mutatja.


Genf 2015: megújult a Range Rover Evoque

Apró módosításokkal és új dízelmotorral frissült az Evoque

4 órája – Autósvilág hírei

Már több mint négy éve piacon van a töretlen sikerű Range Rover Evoque, így a gyártó elérkezettnek látta az időt egy kis kozmetikázáshoz.


Íme a legújabb autónk, az új Suzuki Vitara

Orbán Viktor után ültünk a legújabb hazai Suzukiban

7 órája – Újdonság

Százával sorakoznak már az új Suzuki Vitarák az esztergomi gyár udvarán, megvolt a sorozatgyártás formális indítása, Orbán Viktor már vezette a legújabb magyar autót.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Összehasonlító teszt: Ford Focus 1.5 EcoBoost - Mazda3 G120

Német vagy japán? Ford Focus vs. Mazda3

Manapság a kompakt kategória autói a legnépszerűbbek hazánkban. Utánajártunk, hogy a németek vagy a japánok kínálnak jobbat az itthoni piacon.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Skoda Fabia 1.2 TSI teszt

Népautó lesz? Skoda Fabia 1.2 TSI teszt

Harmadik generációjába lépett a Skoda Fabia. Kívülről fiatalos és vagány lett, belülről pedig nagyautós. A jelenlegi legerősebb motorral teszteltük.

Még több teszt

Használtautó.hu

MAZDA 5 2.0 CD TX

MAZDA 5 2.0 CD TX

Ár: 1.250.000 Ft

Évjárat: 2006 / 4

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 CD TX 1 ÉV GARANCIA. FRISS MŰSZAKI!

MAZDA 5 2.0 CD TX 1 ÉV...

Ár: 1.990.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 GTA 145LE Xenon 140e km HALAS

MAZDA 5 2.0 GTA 145LE...

Ár: 2.099.000 Ft

Évjárat: 2005 / 10

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Benzin

MAZDA 5 1.6 CD TX

MAZDA 5 1.6 CD TX

Ár: 2.990.000 Ft

Évjárat: 2011 / 4

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 CDH GT 7 személy

MAZDA 5 2.0 CDH GT 7 s...

Ár: 1.699.000 Ft

Évjárat: 2006 / 5

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó