MAZDA Mazda 5 2.0 CDH GT 2005 - 165 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2005
Típus
MAZDA Mazda 5 2.0 CDH GT
Felszereltség
Ablaktörlő berendezés esőszenzorral; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [7 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Járműstabilitás ellenőrzése: DSC; Kárpit: plüss; Kartámla elöl-hátul; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: bőr, multifunkciós; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Lehajtható asztal az első ülések háttámláján; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Tetőcsomagtartó sín; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: 7 ülés; Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal; Ülésfűtés: fűthető ülések elöl; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl; Világítás: xenon fényszórók fényszórómosó berendezéssel
Futott km most (vagy eladáskor)
165 000 km
Vezetett km
136 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
143 LE családi egyterüben magáért beszél.A toloajtók nagyon praktikusak,különösen szűk parkolókban,garázsban a gyerekek könnyedén kiszállhatnak.Gyári Xenon lámpák 6 éve hibátlanul,tökéletes fénnyel működnek.Karakuri variálható ülésrendszer sokoldalúan kihasználható. A hét személyes lehetőség viszonylag ritkán van kihasználva.

Használó

Születési éve
1973
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
autópálya, országút
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
8 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
8 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

2,6 másodperc alatt sprintel százra a Rimac

Videón gyorsít a Rimac horvát sportkocsi Videó

11 órája – Sztori

1088 lóerő és 1600 newtonméter aszfaltra továbbításának végeredményét mutatja a 12 másodperces videó, horvát tálalásban.


Jövőre érkezhet az új Nissan Juke

Tényleg ilyen lehet a következő Nissan Juke?

13 órája – Autósvilág hírei

A Gripz tanulmányautó alapján akad, aki így képzeli a Nissan Juke következő generációját. Elvileg már jövőre kiderül, mennyire valós a fantomrajz.


Letiltanák az RS driftmódját az ausztrálok

Ausztrália nagyon unalmas hely lehet

16 órája – Sztori

A Föld egyetlen helye lehet, ahol nem képesek örülni az új Focus RS-nek. Alig vártuk, hogy megjelenjen. Amikor kiderült, hogy összkerekes lesz, kitértünk a hitünkből, ők meg letiltanák.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum teszt

Csendes őrült – Volvo V40 CC T5 teszt

Az új divat szerint öltöztették át a V40-et, tökéletesen tükrözi, amit az embléma ígér. A csúcsbenzines pedig összkerékhajtással dolgozik, bombabiztos páros. Kéne!


Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.

Még több teszt

Használtautó.hu

MAZDA 5 1.6 CD TX Plus 1.TUL!Vez.SzKönyv!

MAZDA 5 1.6 CD TX Plus...

Ár: 2.789.000 Ft

Évjárat: 2011 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 GTA 1ÉV GARANCIÁVAL!

MAZDA 5 2.0 GTA 1ÉV GA...

Ár: 2.099.000 Ft

Évjárat: 2007 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

MAZDA 5 2.0 CD TX

MAZDA 5 2.0 CD TX

Ár: 1.470.000 Ft

Évjárat: 2006 / 5

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 GTA Szervízkönyv

MAZDA 5 2.0 GTA Szerví...

Ár: 2.049.000 Ft

Évjárat: 2006 / 10

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

MAZDA 5 2.0 CD TX 7 személyes

MAZDA 5 2.0 CD TX 7 sz...

Ár: 1.649.000 Ft

Évjárat: 2006 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó