MAZDA Mazda 5 2.0 CDH GT GTA 2007 - 67 150 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2007
Típus
MAZDA Mazda 5 2.0 CDH GT GTA
Felszereltség
Ablaktörlő berendezés esőszenzorral; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [7 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Információs rendszer: navigációs rendszer DVD-vel; Járműstabilitás ellenőrzése: DSC; Kárpit: plüss; Kartámla elöl-hátul; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: bőr, multifunkciós; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 17'; Központizár távirányítással; Kulcskártya; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Lehajtható asztal az első ülések háttámláján; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Spoiler hátul fényezett; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Tetőcsomagtartó sín; Tolatókamera; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: 7 ülés; Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal; Ülésfűtés: fűthető ülések elöl; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl; Világítás: xenon fényszórók fényszórómosó berendezéssel
Futott km most (vagy eladáskor)
67 150 km
Vezetett km
60 250 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Sportos megjelenés és aránylag dinamikus menetteljesítmények. Tágas utastér ami jól variálható. Az üléseknek nincs oldaltartásuk. Felszereltsége szinte tökéletes.

Használó

Születési éve
1977
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Nincs kiemelt meghibásodás.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
50000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

A gázolaj ára emelkedik, a benziné csökken szerdán

Ellentétesen változnak az üzemanyagárak

9 órája – Autósvilág hírei

Pontosan annyival drágul szerdán a gázolaj, mint amennyivel olcsóbb lesz a benzin.


F1 Hungaroring: 169 ezer néző, 5000 forintos Mojito

Hamilton vs Rosberg: ebből mi lesz... És Ricciardo az új kedvenc Videó

11 órája – Sztori

Meglepetéseket és sok-sok balesetet hozott a 29. Forma-1-es Magyar Nagydíj. Hogyan értékeltek a pilóták, s mit láttak tudósítóink?


Bővül a Mercedes-Benz C-osztály választéka: vászontetős kabrió is készül majd belőle

Jövő nyárra már lesz Mercedes C kabrió

14 órája – Autósvilág hírei

A Mercedes nem hagyja ki a ziccert, az E-osztály kupé és kabrió kivitele mellé eggyel kisebben, a C-ből is csinál kétajtósokat.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Opel Astra 1.6 Turbo 170 Aut. teszt

Norbi majd segít. Opel Astra 1.6 Turbo teszt

Hű, mekkora kerekek! OPC meg Turbo felirat. Akkor ez most zorall sportkocsi? Nem. Inkább kényelmes, kvázi luxusautó. Igen, egy Opel Astra.


BMW 428i Cabrio teszt

Talán túl tökéletes. BMW 428i Cabrio teszt

Megint nem volt típusjelzés, de nem az a lényeg, hogy hármasból négyes lett. A lényeg, hogy a BMW 428i Cabrio egy tökéletesnek tűnő autó.


Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo AT6 4x4 teszt

Majdnem Audi olcsóbban. Opel Insignia Country Tourer teszt

Hatalmas test, terepes külső, erős motor, automata váltó, übergazdag felszereltség. Opel Insignia Country Tourer teszt.

Még több teszt

Használtautó.hu

MAZDA 5 2.0 CD TX 1 ÉV GARANCIA. FRISS MŰSZAKI!

MAZDA 5 2.0 CD TX 1 ÉV...

Ár: 2.290.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 CD TX 7-személy.Vonóhorog

MAZDA 5 2.0 CD TX 7-sz...

Ár: 1.900.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 CDH GT 82.000KM!!!

MAZDA 5 2.0 CDH GT 82....

Ár: 3.090.000 Ft

Évjárat: 2007 / 1

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 CD TE 7 SZEMÉLYES+150000KM

MAZDA 5 2.0 CD TE 7 SZ...

Ár: 1.999.000 Ft

Évjárat: 2006 / 1

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 CDH GT

MAZDA 5 2.0 CDH GT

Ár: 2.195.000 Ft

Évjárat: 2007 / 5

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó