MAZDA Mazda 5 2.0 CDH GT GTA 2007 - 67 150 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2007
Típus
MAZDA Mazda 5 2.0 CDH GT GTA
Felszereltség
Ablaktörlő berendezés esőszenzorral; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [7 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Információs rendszer: navigációs rendszer DVD-vel; Járműstabilitás ellenőrzése: DSC; Kárpit: plüss; Kartámla elöl-hátul; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: bőr, multifunkciós; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 17'; Központizár távirányítással; Kulcskártya; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Lehajtható asztal az első ülések háttámláján; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Spoiler hátul fényezett; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Tetőcsomagtartó sín; Tolatókamera; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: 7 ülés; Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal; Ülésfűtés: fűthető ülések elöl; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl; Világítás: xenon fényszórók fényszórómosó berendezéssel
Futott km most (vagy eladáskor)
67 150 km
Vezetett km
60 250 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Sportos megjelenés és aránylag dinamikus menetteljesítmények. Tágas utastér ami jól variálható. Az üléseknek nincs oldaltartásuk. Felszereltsége szinte tökéletes.

Használó

Születési éve
1977
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Nincs kiemelt meghibásodás.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
50000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Csak 20 lóerős, 120 km/órára képes és 160 kilométeres hatótávot tud a Visio.M villanyautó-tanulmány

Könnyű, takarékos, így olcsó is lehet: Visio.M villanyautó

4 órája – Autósvilág hírei

A Müncheni Műszaki Egyetem mutatta be a Visio.M villanyautó-tanulmányt. Könnyű, takarékos és állítólag megfizethető is lehet.


Veterán ritkaság: Opel Ascona Voll kabrió 1983-ból

Az ismeretlen vászontetős - Opel Ascona kabrió

8 órája – Sztori

Mitől lesz egy kocka-Ascona érdekes veterán? Hogy a kétajtósra épített és gyárinak elismert, de kisszériás kabrió. Ugye, hogy különleges?


Virtuáltuning visszafelé: sportkocsik fapadosan

Kéne a Dacia-kerekű AMG Merci?

20 órája – Sztori

X-Tomi új területen mutatta meg magát. Szupersportkocsik fapados változatát készítette el. Lamborghini, McLaren és Ferrari lemezfelniken.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Kia Soul 1.6 CRDI teszt

Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó, de végül győz a jó.

Még több teszt

Használtautó.hu

MAZDA 5 2.0 CDH GT 143 LE SÉRÜLÉSMENTES 148.000KM

MAZDA 5 2.0 CDH GT 143...

Ár: 2.099.000 Ft

Évjárat: 2006 / 12

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 CD CE

MAZDA 5 2.0 CD CE

Ár: 1.025.000 Ft

Évjárat: 2008 / 5

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 CD TX

MAZDA 5 2.0 CD TX

Ár: 1.869.000 Ft

Évjárat: 2006 / 1

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 5 2.0 TX Plus (Automata) Smart Key!Benzin-gázos!150eKm!

MAZDA 5 2.0 TX Plus (A...

Ár: 2.999.000 Ft

Évjárat: 2009 / 3

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Benzin/Gáz

MAZDA 5 2.0 CD TX

MAZDA 5 2.0 CD TX

Ár: 1.899.000 Ft

Évjárat: 2006 / 8

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó