MAZDA Premacy 2.0 DiTD Blue 2003 - 200 500 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2003
Típus
MAZDA Premacy 2.0 DiTD Blue
Felszereltség
Alu-Dekor betét a műszerfalon; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet [speciális]; Kormányoszlop: állítható magasságú; Központizár; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Tetőcsomagtartó sín; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Üvegezés: hátul sötétített; Vészhárítók és kilincsek a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
200 500 km
Vezetett km
23 500 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Minden nagyon tetszet jo választás volt.Családi autónak remek választás a dizel motoros .

Használó

Születési éve
1975
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
6 l
Fogyasztás országúton
5.5 l
Vegyes fogyasztás
6 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

30 éve a Porsche 959-es Dakar-ralit és Le Mans-i 24 órás versenyt is nyert

Egy korszak végén a testét adta másokért: a Porsche 959

5 órája – Sztori

A 959 volt az első összkerekes utcai Porsche, egyben kora leggyorsabb szériaautója. Már évek óta ritka egzotikumnak számít, most 30 éves.


Mazda MX-5 -  eddig azért szerettük, mert hátul hajt, hamarosan elöl is teheti

Összkerékhajtást kaphat a Mazda MX-5

17 órája – Autósvilág hírei

Egyre nagyobb divat az összkerékhajtás, így állítólag hamarosan a klasszikusan hátsókerékhajtású Mazda MX-5 is megkaphatja.


Ősszel jön az átdolgozott Opel Zafira Tourer

Az Opel Zafira nem lesz könnyebb, csak astrásabb

20 órája – Autósvilág hírei

Új motorokkal, kicsit átformált külsővel és új szolgálatatásokkal újul meg az Opel Zafira Tourer. A frissített egyterűt ősszel mutatják be.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0 literes szívó bizonyul-e jobbnak? Utánajártunk!


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


Kia cee'd 1.0 T-GDI GT Line teszt

Maradnék inkább a réginél - Kia cee'd GT Line teszt

Igazából nem sportos, háromhengeres és két kipufogóval kábít, de nem is ez a baj. A cee'd amúgy jó, de ez a verzió az ára miatt elvérzik.

Még több teszt

Használtautó.hu

MAZDA PREMACY 2.0 DiTD FACELIFT DUPLA KLIMA EURO3

MAZDA PREMACY 2.0 DiTD...

Ár: 265.000 Ft

Évjárat: 2002 / 10

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA PREMACY 2.0 DiTD GT DIGIT KLÍMA

MAZDA PREMACY 2.0 DiTD...

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 2002 / 10

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA PREMACY 2.0 DiTD TE

MAZDA PREMACY 2.0 DiTD TE

Ár: 749.000 Ft

Évjárat: 2000 / 11

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA PREMACY 2.0 DiTD

MAZDA PREMACY 2.0 DiTD

Ár: 869.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

MAZDA PREMACY 2.0 DiTD GT FRISS MŰSZAKI! TÉLI GUMI!

MAZDA PREMACY 2.0 DiTD...

Ár: 849.000 Ft

Évjárat: 2003 / 7

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó