MERCEDES-BENZ A 140 Classic 1998 - 158 150 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1998
Típus
MERCEDES-BENZ A 140 Classic
Felszereltség
Biztonsági övek elöl-hátul: állítható magasságúak; Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtérroló; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fékrendszer: fékerőszabályozó, elektronikus [EBV, EBD]; Fényszóró-távolságállítás belülről, elektromos; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: szervíz-intervallum jelző; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kipörgésgátló [ASR]; Központizár; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pótkerék: normál méretű; Rádió-magnó előkészítés; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
158 150 km
Vezetett km
850 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Autóvásárlás előtt a rengeteg rossz tapasztalatot olvasva kicsit elbizonytalanodtam, de meghatározott összeg volt rászánva a vásárlásra, és mondhatom egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt a típust választottam. Az autót külföldön vásároltam, és a regadóval együtt is sokkal jobban jártam, mintha itthon vettem volna ezt a márkát. Ráadásul hatósági vizsgán és kb. 3 szerelőnél járva is kiderült, hogy az autó hibátlan. Egyetlen negatívum, hogy nyári gumival pattog, de a téli gumi puhább szerkezete miatt a pattogás megszűnt. Lehet vitatkozni a kinézete miatt, meg hogy női autó stb. de én nagyon szeretem, és nem a "márka" miatt. Ez már a 4. autónk, ebből kettőt külföldről hoztunk, össze sem lehet őket hasonlítani az itthon vásárolt másik két autóval. Többet nem fogok Magyarországon vásárolni használt autót.

Használó

Születési éve
1966
Neme
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7.8 l
Fogyasztás országúton
5.5 l
Vegyes fogyasztás
7.8 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
olajcsere, szűrők cseréje, gyertyák cseréje
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Milánóban másfél euró jár naponta, ha nem autózol

Dugódíj helyett: pénz jár annak, aki otthon hagyja a kocsiját

6 órája – Autósvilág hírei

Másfél euró, tehát 470 forint jár naponta annak, aki nem ül autóba. Milánó városa így kezdett radikális forgalomcsökkentésbe.


Új benzin- és dízelmotorok érkeznek az Alfákba

Új motorokat fejleszt az Alfa Romeo

9 órája – Autósvilág hírei

Két dízel és két benzines erőforrást fejleszt az Alfa Romeo, melyeket az előzetes információk szerint a középkategóriás limuzinokba szánnak.


A Fiat-Chyrsler cáfol, a Ferrari marad Maranellóban

Nem, a Ferrari nem költözik Londonba

12 órája – Autósvilág hírei

A Ferrari marad a helyén, Modenától 19 kilométerre délre, Maranellóban. Az FCA konszern cáfolja a Londonba költözés hírét.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

BMW X4 xDrive 30d teszt

Dögös vörös bömös - BMW X4 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal és háromliteres, 258 lóerős dízelmotorral teszteltük. Nagyon vaddisznó!


Citroën DS5 blueHDi 180 automata teszt

Dizájnból jeles, a többi meg úgysem számít - Citroën DS5 teszt

A Citroën DS5-ön számon lehetne kérni egy csomó dolgot, de ez igazából felesleges. Aki őt választja, úgyis a formáiért fogja megkedvelni.


Nissan Juke 1.5 dCi teszt

Feketén-fehéren is megosztó. Nissan Juke teszt

Négy év után megújult a Nissan Juke. Úgy lett más, hogy ez alig látszik rajta, ám minden téren fejlődött. A legtakarékosabb verziót teszteltük.

Még több teszt

Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 160

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 699.000 Ft

Évjárat: 1998 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 170 CDI Elegance

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 849.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 160 Avantgarde

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 150 BlueEFFICIENCY Avantgarde

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 3.200.000 Ft

Évjárat: 2009 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 170 Classic Polar Star KEVÉS KM FUTÁS!

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 1.590.000 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó