MERCEDES-BENZ A 140 Classic 1998 - 158 150 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1998
Típus
MERCEDES-BENZ A 140 Classic
Felszereltség
Biztonsági övek elöl-hátul: állítható magasságúak; Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtérroló; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fékrendszer: fékerőszabályozó, elektronikus [EBV, EBD]; Fényszóró-távolságállítás belülről, elektromos; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: szervíz-intervallum jelző; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kipörgésgátló [ASR]; Központizár; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pótkerék: normál méretű; Rádió-magnó előkészítés; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
158 150 km
Vezetett km
850 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Autóvásárlás előtt a rengeteg rossz tapasztalatot olvasva kicsit elbizonytalanodtam, de meghatározott összeg volt rászánva a vásárlásra, és mondhatom egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt a típust választottam. Az autót külföldön vásároltam, és a regadóval együtt is sokkal jobban jártam, mintha itthon vettem volna ezt a márkát. Ráadásul hatósági vizsgán és kb. 3 szerelőnél járva is kiderült, hogy az autó hibátlan. Egyetlen negatívum, hogy nyári gumival pattog, de a téli gumi puhább szerkezete miatt a pattogás megszűnt. Lehet vitatkozni a kinézete miatt, meg hogy női autó stb. de én nagyon szeretem, és nem a "márka" miatt. Ez már a 4. autónk, ebből kettőt külföldről hoztunk, össze sem lehet őket hasonlítani az itthon vásárolt másik két autóval. Többet nem fogok Magyarországon vásárolni használt autót.

Használó

Születési éve
1966
Neme
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7.8 l
Fogyasztás országúton
5.5 l
Vegyes fogyasztás
7.8 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
olajcsere, szűrők cseréje, gyertyák cseréje
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Gyógyír a hatótáv-problémákra - a Ford szerint ez a Fusion Energi

Csaknem 1000 kilométeres hatótávot ad a konnektoros Ford Mondeo

11 órája – Autósvilág hírei

Míg Európában hibridként csakis konnektoros töltési lehetőség nélkül kapható a Ford Mondeo, a szinte azonos Fusion plug-in változatban is elérhető Amerikában.


Még az egykori Clio V6-nál is erősebb a most debütáló Clio R.S 16

Itt a legkeményebb Renault Clio, az R.S. 16

14 órája – Autósvilág hírei

A most hétvégi Monacói Nagydíj előtt, Monaco legendás F1 pályáján debütál a 275 lóerős Renault Clio R.S.16. Magnussen fogja körbevinni.


Sokan sokféleképpen értelmezik a Tesla önvezető üzemmódját. Pedig van még mit javítani rajta

Mire jó egy Tesla, és mely autók szoftverei a legproblémásabbak?

16 órája – Sztori

Legoptimistább becsléseikben is 2020-at jelölik meg a témában legelőrébb járó autógyártók az önvezető autó piacra dobásának. Nem véletlenül. Mégis vannak, akik ezt mintha nem hinnék el.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Lexus IS 200t F Sport Top teszt

Bűnbe visz! Lexus IS 200t teszt

Legtöbb vevőjének hibridet ad el a Lexus. Nekik nem feltétlenül lesz jó a 200t turbómotorja. Aki viszont bármi másból ül át, az imádni fogja.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.

Még több teszt

Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 160 Classic 180.000KM-CSERÉLHETŐ

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 699.000 Ft

Évjárat: 1999 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 140 Classic SZERVIZKÖNYV!

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 350.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 180 CDI Avantgarde Autotronic Névre írva

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 2.199.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 160 CDI BlueEFFICIENCY Avantgarde EURO5

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 3.799.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 160 Tulajdonostól!Garantált km!!

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 590.000 Ft

Évjárat: 1998

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó