MERCEDES-BENZ A 140 Classic 1998 - 158 150 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1998
Típus
MERCEDES-BENZ A 140 Classic
Felszereltség
Biztonsági övek elöl-hátul: állítható magasságúak; Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtérroló; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fékrendszer: fékerőszabályozó, elektronikus [EBV, EBD]; Fényszóró-távolságállítás belülről, elektromos; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: szervíz-intervallum jelző; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kipörgésgátló [ASR]; Központizár; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pótkerék: normál méretű; Rádió-magnó előkészítés; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
158 150 km
Vezetett km
850 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Autóvásárlás előtt a rengeteg rossz tapasztalatot olvasva kicsit elbizonytalanodtam, de meghatározott összeg volt rászánva a vásárlásra, és mondhatom egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt a típust választottam. Az autót külföldön vásároltam, és a regadóval együtt is sokkal jobban jártam, mintha itthon vettem volna ezt a márkát. Ráadásul hatósági vizsgán és kb. 3 szerelőnél járva is kiderült, hogy az autó hibátlan. Egyetlen negatívum, hogy nyári gumival pattog, de a téli gumi puhább szerkezete miatt a pattogás megszűnt. Lehet vitatkozni a kinézete miatt, meg hogy női autó stb. de én nagyon szeretem, és nem a "márka" miatt. Ez már a 4. autónk, ebből kettőt külföldről hoztunk, össze sem lehet őket hasonlítani az itthon vásárolt másik két autóval. Többet nem fogok Magyarországon vásárolni használt autót.

Használó

Születési éve
1966
Neme
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7.8 l
Fogyasztás országúton
5.5 l
Vegyes fogyasztás
7.8 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
olajcsere, szűrők cseréje, gyertyák cseréje
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Ilyen is lehetne az Alfa legújabb sportkocsija

Furia, dögös sportkocsi Alfa módra

2 órája – Sztori

Ha szereted a gyönyörű sportkocsikat, ezt muszáj megnézned! Egy külsős dizájner újraélesztette a Furia nevet. Kár, hogy semmi köze a márkához, pedig igazán alkalmazhatnák.


A Volvo, Németország és Kína válasza az önvezető autókra

Fekete dobozt az önvezető autókba!

5 órája – Sztori

Felkavarta az állóvizet a Tesla Autopilot funkcióval ellátott modelljének halálos balesete, gyártók, sőt országok léptek az önvezető autók jövőjét illetően.


Fellőtt egy videót a Hyundai, amin hallani az új N-es modellt

Így durrog a sportos Hyundai Videó

18 órája – Autósvilág hírei

Elkezdődött az érzékszervek hergelése a Hyundai jóvoltából, már nem csak híresztelik, meg is mutatták az első N modellt. Ami a hangját illeti, szépen szól!


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.


Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.

Még több teszt

Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 170 CDI Classic

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 650.000 Ft

Évjárat: 2001 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 180 CDI Elegance Autotronic AUTOMATA!

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 1.699.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 160 Classic

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 690.000 Ft

Évjárat: 2000

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 160 CDI Classic Magyarországi.szervizkönyv!

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 1.599.000 Ft

Évjárat: 2005 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁLY A 170 CDI Classic

MERCEDES-BENZ A-OSZTÁL...

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 1999 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó