NISSAN Note 1.4 Acenta 2008 - 6 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2008
Típus
NISSAN Note 1.4 Acenta
Felszereltség
12 V-os csatlakozó; 12 V-os csatlakozó a csomagtérben; Csomagtér: variálható/bővíthető csomagtér kialakítás; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Gyermekülés előkészítés [ISOFIX]; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Keréktárcsák: 15'-os; Kesztyűtartó: hűtött; Kormányoszlop: állítható magasságú; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök és kilincsek a karosszéria színében; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Lehajtható asztal az első ülések háttámláján; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-CD MP3 + 6 hangszóró; Rádiótelefon-kihangosítás [Bluetooth]; Rögzítőháló az első ülések háttámláján; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülés alatti tárolórekesz az utasülésnél; Ülések hátul: csúsztatható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
6 000 km
Vezetett km
6 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Nagyon szuper autó, minden a helyén van benne, városban tökéletesen dinamikus, országúton már kicsit lusta. A pakolóhelyek tökéletesen kiszolgálnak, mindennek van helye, és a mozgatható hátsó üléssor nagyon hasznosnak bizonyult. Egyetlen hátránya, hogy max 2 gyerekeülés helyezhető el a hátsó sorban.

Használó

Születési éve
1974
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
3

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
8 l
Fogyasztás országúton
6.8 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Sokan sokféleképpen értelmezik a Tesla önvezető üzemmódját. Pedig van még mit javítani rajta

Mire jó egy Tesla, és mely autók szoftverei a legproblémásabbak?

2 órája – Sztori

Legoptimistább becsléseikben is 2020-at jelölik meg a témában legelőrébb járó autógyártók az önvezető autó piacra dobásának. Nem véletlenül. Mégis vannak, akik ezt mintha nem hinnék el.


Idén már ötesztendős, frissül az Opel Zafira Tourer

Új arcot kap az Opel Zafira Tourer

5 órája – Autósvilág hírei

Az Astra vonásaival és sok-sok gomb elvesztésével, ellenben egy új érintőképernyős középkonzollal újul meg még idén az Opel hétüléses egyterűje.


Rekordárbevételt ért el a Bosch tavaly Magyarországon

Önvezető autókra gyúr, rekorderedményt ért el a Bosch hazánkban

8 órája – Sztori

A Bosch csoport 2015-ös árbevétele a hazai GDP 3%-át tette ki, ám van ebben azért némi trükk.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Lexus IS 200t F Sport Top teszt

Bűnbe visz! Lexus IS 200t teszt

Legtöbb vevőjének hibridet ad el a Lexus. Nekik nem feltétlenül lesz jó a 200t turbómotorja. Aki viszont bármi másból ül át, az imádni fogja.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.

Még több teszt

Használtautó.hu

NISSAN NOTE 1.2 Visia EURO6 Akár 3.99% THM

NISSAN NOTE 1.2 Visia...

Ár: 2.990.000 Ft

Évjárat: 2016 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

NISSAN NOTE 1.5 dCi Acenta DPF EU5 KLÍMA MULTI-K HITEL CSERE

NISSAN NOTE 1.5 dCi Ac...

Ár: 2.190.000 Ft

Évjárat: 2011 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

NISSAN NOTE 1.4 Acenta MO-I+1TUL+SZKÖNYV+B+G!

NISSAN NOTE 1.4 Acenta...

Ár: 1.490.000 Ft

Évjárat: 2010 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

NISSAN NOTE 1.4 Visia KLÍMA.ABS

NISSAN NOTE 1.4 Visia...

Ár: 1.690.000 Ft

Évjárat: 2008 / 3

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

NISSAN NOTE 1.2 DIG-S Acenta (Automata) EURO6 Akár 3.99% THM

NISSAN NOTE 1.2 DIG-S...

Ár: 4.320.000 Ft

Évjárat: 2016 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó