NISSAN Note 1.4 Acenta 2008 - 6 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2008
Típus
NISSAN Note 1.4 Acenta
Felszereltség
12 V-os csatlakozó; 12 V-os csatlakozó a csomagtérben; Csomagtér: variálható/bővíthető csomagtér kialakítás; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Gyermekülés előkészítés [ISOFIX]; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Keréktárcsák: 15'-os; Kesztyűtartó: hűtött; Kormányoszlop: állítható magasságú; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök és kilincsek a karosszéria színében; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Lehajtható asztal az első ülések háttámláján; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-CD MP3 + 6 hangszóró; Rádiótelefon-kihangosítás [Bluetooth]; Rögzítőháló az első ülések háttámláján; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülés alatti tárolórekesz az utasülésnél; Ülések hátul: csúsztatható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
6 000 km
Vezetett km
6 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Nagyon szuper autó, minden a helyén van benne, városban tökéletesen dinamikus, országúton már kicsit lusta. A pakolóhelyek tökéletesen kiszolgálnak, mindennek van helye, és a mozgatható hátsó üléssor nagyon hasznosnak bizonyult. Egyetlen hátránya, hogy max 2 gyerekeülés helyezhető el a hátsó sorban.

Használó

Születési éve
1974
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
3

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
8 l
Fogyasztás országúton
6.8 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Teszteli önvezető versenyautóját a Roborace

Biztosan erre kell tartania az autósportnak? Videó

10 órája – Sztori

Egy versenyautó pilóta nélkül? Értelmetlen! Idén mégis Formula-E betétfutam lesz a Roborace, a DevBot pedig az első önvezető versenyautók egyike.


Kétkerekűt is gyárt a Rimac, autójához hasonló stílusban

Horvát versenybicikli, más értelemben, a Rimactól Videó

12 órája – Sztori

Nem biztos, hogy jogosítvány nélkül kerekezhet vele bárki, de azért kerékpár a Rimac nem mindennapi e-bike-ja is, a Greyp.


Íme a Nissan elképzelése az elektromos élményautók jövőjéről

Elektromos méregzsák koncepció a Nissantól

15 órája – Autósvilág hírei

Elektromos hajtás, 3 kagylóülés, 770 Nm és drift mód. A Nissan nem viccel: a BladeGlider valóban vezethető koncepció, és már debütált Rióban.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt

Használtautó.hu

NISSAN NOTE 1.5 dCi Acenta KLIMA / CD !

NISSAN NOTE 1.5 dCi Ac...

Ár: 1.790.000 Ft

Évjárat: 2010 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

NISSAN NOTE Acenta

NISSAN NOTE Acenta

Ár: 3.499.000 Ft

Évjárat: 2016 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

NISSAN NOTE 1.2 Visia EURO6 Akár 3.99% THM finanszírozás!

NISSAN NOTE 1.2 Visia...

Ár: 2.990.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

NISSAN NOTE 1.2 DIG-S Acenta EURO6 AP + FP + I-KEY + IT

NISSAN NOTE 1.2 DIG-S...

Ár: 4.200.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

NISSAN NOTE 1.4 i-Way

NISSAN NOTE 1.4 i-Way

Ár: 1.499.000 Ft

Évjárat: 2008 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó