NISSAN Note 1.4 Acenta 2008 - 6 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2008
Típus
NISSAN Note 1.4 Acenta
Felszereltség
12 V-os csatlakozó; 12 V-os csatlakozó a csomagtérben; Csomagtér: variálható/bővíthető csomagtér kialakítás; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Gyermekülés előkészítés [ISOFIX]; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Keréktárcsák: 15'-os; Kesztyűtartó: hűtött; Kormányoszlop: állítható magasságú; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök és kilincsek a karosszéria színében; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Lehajtható asztal az első ülések háttámláján; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-CD MP3 + 6 hangszóró; Rádiótelefon-kihangosítás [Bluetooth]; Rögzítőháló az első ülések háttámláján; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülés alatti tárolórekesz az utasülésnél; Ülések hátul: csúsztatható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
6 000 km
Vezetett km
6 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Nagyon szuper autó, minden a helyén van benne, városban tökéletesen dinamikus, országúton már kicsit lusta. A pakolóhelyek tökéletesen kiszolgálnak, mindennek van helye, és a mozgatható hátsó üléssor nagyon hasznosnak bizonyult. Egyetlen hátránya, hogy max 2 gyerekeülés helyezhető el a hátsó sorban.

Használó

Születési éve
1974
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
3

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
8 l
Fogyasztás országúton
6.8 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

A Volkswagen is megdolgozta egy kicsit az e-up! árát

Már itthon is van új villanyautó 6 millió forint alatt

4 órája – Autósvilág hírei

Bár a 1,5 millió forintos állami támogatás is csökkenti az összes új villanyautó árát, a Volkswagen még egy kicsit lejjebb tolta az e-up! árát.


Korunk 12 legkomolyabb szuperautóját állították egymás mellé

A világ legnagyobb gyorsulása - hatodjára Videó

9 órája – Sztori

Ezt mindenkinek látnia kell! 12 szuperautó gyorsult egyszerre egy lezárt reptéren. Az amerikaiak nem voltak boldogok. Vajon ki tudott nyerni?


Egy elnézett zászló, három összetört kocsi, az annyi, mint 13 millió forint

Így kerül 13 millióba egy kör a Nordschleifén Videó

12 órája – Sztori

Komoly szabályok vannak egy versenypályán. Hiába válthat bárki jegyet a Nordschleiféra, a szabályokat mindenkinek tudnia kell, meg azt is, hogyan kell előre nézni.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.


Fiat 500L Trekking 1.6 Mjet 16V teszt

Azonnal klasszikus? Fiat 500L Trekking teszt

Hiába nem újdonság, kevesek által ismert a Fiat 500L Trekking. Kicsit egyterű, kicsit SUV, kicsit 500-as is. Felénk mégis ritka, mint a fehér holló.


Összehasonlító teszt: Hyundai Elantra 1.6 CRDi és Toyota Corolla 1.6 VVT-i automataváltóval

Az ünnepelt és az ünnepelendő - egy újabb japán-koreai meccs

Egységesen a legmagasabb felszereltséggel és automataváltóval mérkőztettük az idén frissült Hyundai Elantrát és Toyota Corollát.

Még több teszt

Eseménynaptár 2016

Még több esemény

Használtautó.hu

NISSAN NOTE 1.4 Acenta

NISSAN NOTE 1.4 Acenta

Ár: 1.499.000 Ft

Évjárat: 2006 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

NISSAN NOTE 1.5 dCi Visia (MEGKÍMÉLT.FRISS VEZÉRLÉS)

NISSAN NOTE 1.5 dCi Vi...

Ár: 1.190.000 Ft

Évjárat: 2006 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

NISSAN NOTE 1.4 Visia

NISSAN NOTE 1.4 Visia

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2009 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

NISSAN NOTE 1.5 dCi Acenta

NISSAN NOTE 1.5 dCi Ac...

Ár: 1.085.000 Ft

Évjárat: 2006 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

NISSAN NOTE 1.2 Acenta EURO6

NISSAN NOTE 1.2 Acenta...

Ár: 3.521.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó