OPEL Corsa 1.0 12V Viva 2002 - 89 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2002
Típus
OPEL Corsa 1.0 12V Viva
Felszereltség
Biztonsági övfeszítő rendszer; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök: belülről állíthatók; Légzsák a vezetőoldalon; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 6 hangszóró]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Színezett üvegek; Ülések hátul: egyben lehajtható
Futott km most (vagy eladáskor)
89 000 km
Vezetett km
88 994 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Nem
Tetszett / utáltam
Sajnos csak negatívat tudok írni, mert a korai váltóhiba elvileg szériahiba de nem vállalták be. A kárpitzaj a szerviz után sem szünt meg. A kormányszervó hiánya begdöbbentően nehéz parkolást igényelt. A 12 év átrozsdásodási garancia nevetséges, mert az üzemanyagbeömlő nyílás alatti gumitakarás szépen eltakarja az alatta felgyülemlő sarat, mely kitakaríthatatlan és ezért lassan elrohad az üzemanyagbeömlő tartó fülecske+a körülötte lévő karosszéria elem is. A fényszóró mozgató motor a 6 év alatt 3szor romlott el, elöször 1-évesen, majd 3évesen 36 ezerért (mert nem javítanak hanem lámpatestet cserélnek) és 5évessen de akkor már nem cseréltettem ki. A kipfogódob 4 évesen úgy nézett ki mindt a tubarósza! Én biztosan nem leszek többet OPEL tulajonos, ha rajtam múlik!!!!

Használó

Születési éve
1973
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
nehezen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
5 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
4 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: hajtás / váltó
Garancia már lejártJavítás összege: 65000 Ft. Leírás: 58000-km körül a váltómechanika ( 1-3as és a R-t nem vette.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
50000 km
Visszatérő hiba leírása
1500-1800-as fordulatnál a szellőzőnél kárpitzörej, már a vásárlást követő első hónapban.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Videó: a magassarkú aszfalttündér meghánytatja utasát

Anya úgy húzta a Nordschleifén, hogy apa alig bírta Videó

7 perce – Sztori

Láttunk már csomó autós videót, amiben a nemek harcoltak, de most ez helyreállítja a feminista világrendet. A hölgy csapat, az úr rókázik.


Hivatalos: 2018-ra jön a Lamborghini suv

Zöld utat kapott a Lamborghini rég várt suvja

4 órája – Autósvilág hírei

Az Urus projekt nagyot lépett előre. A Lamborghini első modern suvja három év múlva bemutatkozhat a céget tulajdonló VW konszern szerint.


Július közepén 17. Nemzetközi Kocsitoló Fesztivál

Ha ló nincs, jó az ember is. Kocsitoló verseny Kocson

7 órája – Sztori

A kocsi szó és fogalom Kocs községből, a középkorból, hazánkból származik. Ott lesz júliusban a 17. Nemzetközi Kocsitoló Fesztivál, versenyekkel.


Friss tesztek

Mercedes Vito Tourer 119 BlueTEC teszt

Miénk itt a tér - Mercedes Vito Tourer

A Mercedes Vito ismét mércét állít a munkásbuszok és a nagycsaládos csapatszállítók között. Csak egyre vigyázzunk, hogy ne extrázzuk túl.


Mazda CX-5 G-192 Revolution Top SD Automata teszt

Ez sem eszi le a fejed! Teszten a csúcs Mazda CX-5

Erősebbik benzinmotorjával, a lehető legjobb kivitelben, minden extrájával járt nálunk a frissített Mazda CX-5. Így is józan választás.


SEAT Leon X-Perience 1.8 TFSI DSG 4Drive teszt

Sportos terepfutó - SEAT Leon X-Perience teszt

Idén érkezett a hazai piacra a SEAT Leon kombi változatának crossoveresített kivitele. A csúcs benzines, 1.8 TFSI motorral, összkerékhajtással és hétgangos DSG-vel tettük próbára.

Még több teszt

Használtautó.hu

OPEL CORSA C 1.4 16V Comfort

OPEL CORSA C 1.4 16V C...

Ár: 749.000 Ft

Évjárat: 2002 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL CORSA C 1.3 CDTI Enjoy Easytronic

OPEL CORSA C 1.3 CDTI...

Ár: 1.180.000 Ft

Évjárat: 2005 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

OPEL CORSA C 1

OPEL CORSA C 1

Ár: 699.000 Ft

Évjárat: 2003 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL CORSA C 1.0 12V Club Easytronic

OPEL CORSA C 1.0 12V C...

Ár: 549.000 Ft

Évjárat: 2002 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL CORSA C 1.4 Cosmo

OPEL CORSA C 1.4 Cosmo

Ár: 745.000 Ft

Évjárat: 2004 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó