OPEL Corsa 1.0 12V Viva 2002 - 89 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2002
Típus
OPEL Corsa 1.0 12V Viva
Felszereltség
Biztonsági övfeszítő rendszer; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök: belülről állíthatók; Légzsák a vezetőoldalon; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 6 hangszóró]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Színezett üvegek; Ülések hátul: egyben lehajtható
Futott km most (vagy eladáskor)
89 000 km
Vezetett km
88 994 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Nem
Tetszett / utáltam
Sajnos csak negatívat tudok írni, mert a korai váltóhiba elvileg szériahiba de nem vállalták be. A kárpitzaj a szerviz után sem szünt meg. A kormányszervó hiánya begdöbbentően nehéz parkolást igényelt. A 12 év átrozsdásodási garancia nevetséges, mert az üzemanyagbeömlő nyílás alatti gumitakarás szépen eltakarja az alatta felgyülemlő sarat, mely kitakaríthatatlan és ezért lassan elrohad az üzemanyagbeömlő tartó fülecske+a körülötte lévő karosszéria elem is. A fényszóró mozgató motor a 6 év alatt 3szor romlott el, elöször 1-évesen, majd 3évesen 36 ezerért (mert nem javítanak hanem lámpatestet cserélnek) és 5évessen de akkor már nem cseréltettem ki. A kipfogódob 4 évesen úgy nézett ki mindt a tubarósza! Én biztosan nem leszek többet OPEL tulajonos, ha rajtam múlik!!!!

Használó

Születési éve
1973
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
nehezen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
5 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
4 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: hajtás / váltó
Garancia már lejártJavítás összege: 65000 Ft. Leírás: 58000-km körül a váltómechanika ( 1-3as és a R-t nem vette.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
50000 km
Visszatérő hiba leírása
1500-1800-as fordulatnál a szellőzőnél kárpitzörej, már a vásárlást követő első hónapban.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Visszafelé fejleszt az Audi? S tronic helyett megint Tiptronic

Váltó váltás az Audinál

1 órája – Autósvilág hírei

Ismét egyre több modelljébe pakolhat hagyományos automataváltót az Audi, persze csakis a fejlődés jegyében.


Az 1966-os Le Mans-i győzelem ünneplésére készül a ’66 Heritage Edition

Legendás csíkokban feszít az új Ford GT

4 órája – Autósvilág hírei

Mindent belead az ünneplésbe a Ford, rettentő büszkék az 1966-os hármas győzelemre, meg persze az ideire is. Most az 50 évvel ezelőtti győztes autót idézik meg az új Ford GT '66 Heritege Edition által.


Megkezdődött az Audi új karosszériaüzemének építése Győrött

Már épül az Audi új győri gyára, ahol 2018-tól a Q3 készül

7 órája – Autósvilág hírei

A mélyalapozási munkákkal elkezdődött az Audi Hungaria Motor Kft. új, nyolcvanezer négyzetméteres karosszériagyárának építése Győrben.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Lexus RX 450h Luxury teszt

Nem csak jó, kellően divatos is – Lexus RX teszt Videó

Sosem volt rossz autó a Lexus RX, pláne nem a hibrid, de a legújabb kiadás már megjelenésével is letaglózó. Ez kell a népnek, nem csak a fejlett hajtáslánc.


Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

Az autó, ami az élményről szól: az alap MX-5 Videó

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb elődjénél. Lehet, kérdés, hogy jobb?


Toyota Prius  1.8 Hybrid Executive teszt

A háromliteres autó? Toyota Prius IV teszt Videó

Felnitől függően 3-3,3 l/100 km fogyasztást ígér a Toyota Prius IV. Kipróbáltuk, tudja hozni, de talán nem is ez a legnagyobb erénye.

Még több teszt

Használtautó.hu

OPEL CORSA C 1.3 CDTI Cosmo

OPEL CORSA C 1.3 CDTI...

Ár: 749.000 Ft

Évjárat: 2004 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

OPEL CORSA C 1.2 16V Club

OPEL CORSA C 1.2 16V Club

Ár: 499.000 Ft

Évjárat: 2001 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL CORSA C 1.2 16V Comfort Euro 4

OPEL CORSA C 1.2 16V C...

Ár: 275.000 Ft

Évjárat: 2003 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL CORSA C

OPEL CORSA C

Ár: 859.000 Ft

Évjárat: 2005

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL CORSA C 1.2 16V Elegance Easytronic

OPEL CORSA C 1.2 16V E...

Ár: 800.000 Ft

Évjárat: 2003 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó