SEAT Ibiza 1.5i SXI 1991 - 210 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1991
Típus
SEAT Ibiza 1.5i SXI
Felszereltség
Bel.áll.külső vp. tükrök [2 db]; Elektromos ablakemelők [2 db]; Fejtámlák [2 db]; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Katalizátor; Ködfényszórók elöl [2 db]; Könnyűfém keréktárcsák [4 db]; Központizár; Mechanikus váltó, 5-fokozatú; Sportülések [2 db]; Színezett üvegezés
Futott km most (vagy eladáskor)
210 000 km
Vezetett km
35 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Az egyik legjobb ár érték arányú olcsó öreg kisautó. Alkatrészek is olcsóak hozzá(leszámítva a bosch befecskendező rendszer alkatrészeit amik viszont szinte sohasem mennek tönkre). A Porsche motor elnyűhetetlen és dinamizmusban a mai autókkal is felveszi a versenyt. Sőt! Fogyasztása is kielégítő. Amire figyelni kell az üzemanyagellátás megfelelő legyen( szűrőcsre) és a világból is kivisz. Szerintem egy kipörgésgátló hiányzik igazából mivel a kerekek könnyen kipörögnek. Az ABS hiánya nem tűnik fel mivel a fékek sajnos valóban gyengébbek az átlagnál de ez a típus gyengesége. A váltó "pépessége" tényleg megszokást igényel. A központi zár valamint elekrtomos dolgok meghibásodása okozhat kellemetlenséget. Valamiért nekem még a kockás formája is tetszik de ez már szubjektív. Ajánlom, főleg az 1.2es vagy 1.5 Porsche motorral. A kissebb motornak és a dízelnek nem sok létjogosultsága van ma már.

Használó

Születési éve
1980
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Minden autómat hordom szervízbe, hogy elvigyen oda ahova kell. Máshogy nem megy.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 25000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Kereken 100 lóerős literteljesítményt tud a Honda 1.6 i-DTEC dízelmotor

Kilencfokozatú automata váltó és csodadízel a Honda CR-V-ben

9 órája – Autósvilág hírei

Megvan a Honda VTi motorja a kilencvenes évekből? 1.6-os és 160 lóerős. Pont ilyen a most debütáló i-DTEC dízel, csak sokkal takarékosabb.


Audi R10: Le Mans a mindennapokban

Ezer lóerős Audi az utcára?

11 órája – Autósvilág hírei

Két év múlva akár 1000 lóerős Audit is lehet majd vásárolni a boltban.


Szeptemberben is folytatódott az autópiac növekedése

Octavia, Swift, Focus - szeptember legkelendőbb autói voltak

13 órája – Autósvilág hírei

Az augusztusi piacbővülésnél jelentősebb mértékben nőtt tovább szeptemberben az autópiac. Az év és a hó slágermodellje a Skoda Octavia.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Citroën C5 Cross Tourer HDi 200 Automata teszt

Terepkombi másként - Citroën C5 Cross Tourer teszt

Sok mindent lehet mondani a Citroënről, de azt nem, hogy tucatmodelleket gyártana. A C5 Cross Tourer is sajátos megközelítésű terepkombi.


Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Na, ez tényleg sporthibrid. Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne egy Nissan 370Z-t!


Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT IBIZA 1.4i CL

SEAT IBIZA 1.4i CL

Ár: 250.000 Ft

Évjárat: 1994 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.6 CR TDI Style DPF

SEAT IBIZA 1.6 CR TDI...

Ár: 2.500.000 Ft

Évjárat: 2009 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT IBIZA 1.4 16V XenonSport

SEAT IBIZA 1.4 16V Xen...

Ár: 1.150.000 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA ST 1.6 CR TDI Style Kombi

SEAT IBIZA ST 1.6 CR T...

Ár: 2.449.000 Ft

Évjárat: 2011 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

SEAT IBIZA 1.4 Stella Klíma

SEAT IBIZA 1.4 Stella...

Ár: 649.000 Ft

Évjárat: 2000 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó