SEAT Ibiza 1.5i SXI 1991 - 210 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1991
Típus
SEAT Ibiza 1.5i SXI
Felszereltség
Bel.áll.külső vp. tükrök [2 db]; Elektromos ablakemelők [2 db]; Fejtámlák [2 db]; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Katalizátor; Ködfényszórók elöl [2 db]; Könnyűfém keréktárcsák [4 db]; Központizár; Mechanikus váltó, 5-fokozatú; Sportülések [2 db]; Színezett üvegezés
Futott km most (vagy eladáskor)
210 000 km
Vezetett km
35 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Az egyik legjobb ár érték arányú olcsó öreg kisautó. Alkatrészek is olcsóak hozzá(leszámítva a bosch befecskendező rendszer alkatrészeit amik viszont szinte sohasem mennek tönkre). A Porsche motor elnyűhetetlen és dinamizmusban a mai autókkal is felveszi a versenyt. Sőt! Fogyasztása is kielégítő. Amire figyelni kell az üzemanyagellátás megfelelő legyen( szűrőcsre) és a világból is kivisz. Szerintem egy kipörgésgátló hiányzik igazából mivel a kerekek könnyen kipörögnek. Az ABS hiánya nem tűnik fel mivel a fékek sajnos valóban gyengébbek az átlagnál de ez a típus gyengesége. A váltó "pépessége" tényleg megszokást igényel. A központi zár valamint elekrtomos dolgok meghibásodása okozhat kellemetlenséget. Valamiért nekem még a kockás formája is tetszik de ez már szubjektív. Ajánlom, főleg az 1.2es vagy 1.5 Porsche motorral. A kissebb motornak és a dízelnek nem sok létjogosultsága van ma már.

Használó

Születési éve
1980
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Minden autómat hordom szervízbe, hogy elvigyen oda ahova kell. Máshogy nem megy.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 25000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Még takarékosabb 5-ös BMW

BMW 520d továbbfejlesztve: 4,1 l/100 km

60 perce – Autósvilág hírei

Erősebbek és persze takarékosabbak is lettek az 5-ös BMW 4 hengeres alapdízelei.


Milliószámra futnak autók hazai fejlesztésű kormányművel

Magyar kormány német prémiumautókban

4 órája – Sztori

Magyar mérnökcsapat fejleszti a ThyssenKrupp kormányműveit Budapesten. Bepillanthattunk a munkájukba, érdekességeket vezethettünk.


Lemosattuk, lepolíroztattuk, kitisztíttattuk, aztán ki is próbáltuk

Mosás egy veteránnak is jár, sőt még több is

17 órája – Autósvilág hírei

Ugye milyen szép a múlt heti használttesztben látható 1978-as BMW 320? Eláruljuk, ragyogása jelentősen köszönhető az EZ Wash Lurdy Háznak.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT IBIZA 1.4i Plus FRISS MŰSZAKI!! SZERVÓ KORMÁNY

SEAT IBIZA 1.4i Plus F...

Ár: 325.000 Ft

Évjárat: 1998 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.2 12V Stella KLIMA

SEAT IBIZA 1.2 12V Ste...

Ár: 666.666 Ft

Évjárat: 2003 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.4 16V Stella

SEAT IBIZA 1.4 16V Stella

Ár: 720.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool

SEAT IBIZA 1.4 16V Ref...

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2004 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Klíma.ABS.2Légzsák.Alufelni

SEAT IBIZA 1.4 16V Ref...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2005 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó