SEAT Ibiza 1.5i SXI 1991 - 210 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1991
Típus
SEAT Ibiza 1.5i SXI
Felszereltség
Bel.áll.külső vp. tükrök [2 db]; Elektromos ablakemelők [2 db]; Fejtámlák [2 db]; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Katalizátor; Ködfényszórók elöl [2 db]; Könnyűfém keréktárcsák [4 db]; Központizár; Mechanikus váltó, 5-fokozatú; Sportülések [2 db]; Színezett üvegezés
Futott km most (vagy eladáskor)
210 000 km
Vezetett km
35 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Az egyik legjobb ár érték arányú olcsó öreg kisautó. Alkatrészek is olcsóak hozzá(leszámítva a bosch befecskendező rendszer alkatrészeit amik viszont szinte sohasem mennek tönkre). A Porsche motor elnyűhetetlen és dinamizmusban a mai autókkal is felveszi a versenyt. Sőt! Fogyasztása is kielégítő. Amire figyelni kell az üzemanyagellátás megfelelő legyen( szűrőcsre) és a világból is kivisz. Szerintem egy kipörgésgátló hiányzik igazából mivel a kerekek könnyen kipörögnek. Az ABS hiánya nem tűnik fel mivel a fékek sajnos valóban gyengébbek az átlagnál de ez a típus gyengesége. A váltó "pépessége" tényleg megszokást igényel. A központi zár valamint elekrtomos dolgok meghibásodása okozhat kellemetlenséget. Valamiért nekem még a kockás formája is tetszik de ez már szubjektív. Ajánlom, főleg az 1.2es vagy 1.5 Porsche motorral. A kissebb motornak és a dízelnek nem sok létjogosultsága van ma már.

Használó

Születési éve
1980
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Minden autómat hordom szervízbe, hogy elvigyen oda ahova kell. Máshogy nem megy.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 25000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Nálunk betiltották, az USA-ban fejlődik az Uber

Mi Taxify-t kaptunk, az Uber önvezető Volvókat

2 órája – Sztori

A Volvo XC90 önvezető tesztpéldányai is csatlakoznak az Uber flottájához Pittsburgh-ben. Vezető azért lesz bennük.


Sokféle rendszámunk van, de lassan kellene egy új verzió

Rendbe szedtük a rendszámokat

5 órája – Sztori

Akad egy-két újítás a rendszámoknál mostanság, hamarosan megjelennek a következő betűvel kezdődők, az O most kimarad a szórásból, a P kevésbé félreérthető.


Csak tanulmány a Cadillac Escala, de elég impozáns darab

Sofőrös nagyvas a Cadillactől

16 órája – Autósvilág hírei

Tanulmányautót mutatott a Cadillac, az Escala, nem SUV, mint amit a nevéből gondolnánk, hanem elegáns, sofőrös izomautó, kupé fazonú tetővel.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT IBIZA 1.9 SDi Stella

SEAT IBIZA 1.9 SDi Stella

Ár: 299.000 Ft

Évjárat: 2001 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT IBIZA 1.0 Select

SEAT IBIZA 1.0 Select

Ár: 560.000 Ft

Évjárat: 2000 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.4 PD TDi Stella

SEAT IBIZA 1.4 PD TDi...

Ár: 920.000 Ft

Évjárat: 2004 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT IBIZA 1.8T 20V FR

SEAT IBIZA 1.8T 20V FR

Ár: 1.599.000 Ft

Évjárat: 2006 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.4 PD TDi Reference 139.885 km / szervizkönyv

SEAT IBIZA 1.4 PD TDi...

Ár: 1.698.000 Ft

Évjárat: 2008 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó