SEAT Ibiza 1.5i SXI 1991 - 210 000 km

Használói vélemények

Az értékel autó

Évjárat
1991.
Típus
SEAT Ibiza 1.5i SXI
Felszereltség
Színezett üvegezés, Fordulatszámmérő, Könnyűfém keréktárcsák [4 db], Elektromos ablakemelők [2 db], Mechanikus sebességváltó, 5-fokozatú, Ködfényszórók elől [2 db], Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés, Katalizátor, Fejtámlák [2 db], Belülről állítható külső visszapillantó tükrök [2 db], Sportülések [2 db], Központizár
Futott km most (vagy eladáskor)
210 000 km
Vezetett km
35 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Az egyik legjobb ár érték arányú olcsó öreg kisautó. Alkatrészek is olcsóak hozzá(leszámítva a bosch befecskendező rendszer alkatrészeit amik viszont szinte sohasem mennek tönkre). A Porsche motor elnyűhetetlen és dinamizmusban a mai autókkal is felveszi a versenyt. Sőt! Fogyasztása is kielégítő. Amire figyelni kell az üzemanyagellátás megfelelő legyen( szűrőcsre) és a világból is kivisz. Szerintem egy kipörgésgátló hiányzik igazából mivel a kerekek könnyen kipörögnek. Az ABS hiánya nem tűnik fel mivel a fékek sajnos valóban gyengébbek az átlagnál de ez a típus gyengesége. A váltó "pépessége" tényleg megszokást igényel. A központi zár valamint elekrtomos dolgok meghibásodása okozhat kellemetlenséget. Valamiért nekem még a kockás formája is tetszik de ez már szubjektív. Ajánlom, főleg az 1.2es vagy 1.5 Porsche motorral. A kissebb motornak és a dízelnek nem sok létjogosultsága van ma már.

Használó

Születési éve
1980.
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Minden autómat hordom szervízbe, hogy elvigyen oda ahova kell. Máshogy nem megy.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 25000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Így néz ki a faceliftes Toyota Yaris

Első képen a frissített Toyota Yaris

2 órája – Autósvilág hírei

Napvilágot látott az első hivatalos kép a modellfrissített Toyota Yaris kisautóról. Jó nagy szájjal vigyorog. Vagy vicsorog?


Pekingben pózol az eddigi legerősebb gyári Golf

Volkswagen Golf R 400 - állítólag megvalósul a koncepció

5 órája – Autósvilág hírei

Kétliteres Golf 200 lóerős literteljesítménnyel. Tetszik érteni?


Tankolási szokásaink: így hagyunk egy rakás pénzt a kutakon

Kit érdekel néhány forint?

7 órája – Sztori

Hetente többször is változhat az üzemanyagok ára, s ha nincs is csúcson, magas. Körbekérdeztünk, hogy ki, hol, mikor és mennyiért tankol.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Peugeot 308 1.6 THP teszt

Más ház, más szokás - Peugeot 308 teszt

Jóllakni nem csak töltött káposztával lehet. A Peugeot 308-as jóllakat, és a csigától, kagylótól nem fogjuk elcsapni a gyomrunkat sem.


Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT IBIZA 1.2 CR TDI Style

SEAT IBIZA 1.2 CR TDI...

Ár: 2.499.000 Ft

Évjárat: 2010 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Garancia még 2.5 év!!

SEAT IBIZA 1.4 16V Ref...

Ár: 2.599.000 Ft

Évjárat: 2012 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.4 Select KŐSZEGEN!!

SEAT IBIZA 1.4 Select...

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 1999 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool Kecskeméten

SEAT IBIZA 1.4 16V Ref...

Ár: 690.000 Ft

Évjárat: 2004 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Magyar Vezetett Szervizkönyves

SEAT IBIZA 1.4 16V Ref...

Ár: 1.295.000 Ft

Évjárat: 2007 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó