SEAT Ibiza 1.5i SXI 1991 - 210 000 km

Használói vélemények

Az értékel autó

Évjárat
1991.
Típus
SEAT Ibiza 1.5i SXI
Felszereltség
Színezett üvegezés, Fordulatszámmérő, Könnyűfém keréktárcsák [4 db], Elektromos ablakemelők [2 db], Mechanikus sebességváltó, 5-fokozatú, Ködfényszórók elől [2 db], Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés, Katalizátor, Fejtámlák [2 db], Belülről állítható külső visszapillantó tükrök [2 db], Sportülések [2 db], Központizár
Futott km most (vagy eladáskor)
210 000 km
Vezetett km
35 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Az egyik legjobb ár érték arányú olcsó öreg kisautó. Alkatrészek is olcsóak hozzá(leszámítva a bosch befecskendező rendszer alkatrészeit amik viszont szinte sohasem mennek tönkre). A Porsche motor elnyűhetetlen és dinamizmusban a mai autókkal is felveszi a versenyt. Sőt! Fogyasztása is kielégítő. Amire figyelni kell az üzemanyagellátás megfelelő legyen( szűrőcsre) és a világból is kivisz. Szerintem egy kipörgésgátló hiányzik igazából mivel a kerekek könnyen kipörögnek. Az ABS hiánya nem tűnik fel mivel a fékek sajnos valóban gyengébbek az átlagnál de ez a típus gyengesége. A váltó "pépessége" tényleg megszokást igényel. A központi zár valamint elekrtomos dolgok meghibásodása okozhat kellemetlenséget. Valamiért nekem még a kockás formája is tetszik de ez már szubjektív. Ajánlom, főleg az 1.2es vagy 1.5 Porsche motorral. A kissebb motornak és a dízelnek nem sok létjogosultsága van ma már.

Használó

Születési éve
1980.
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Minden autómat hordom szervízbe, hogy elvigyen oda ahova kell. Máshogy nem megy.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 25000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

A tavalyinál több a halálos és sérüléssel járó közúti baleset

Veszélyesebb az autózás, mint egy évvel ezelőtt

4 perce – Autósvilág hírei

A tavalyi adatokhoz képest nőtt, a tíz évvel ezelőttiekhez képest azonban csökkent a halálos és a személyi sérüléses balesetek száma.


Honfitársunk X-Tomi elkészítette a Murano CrossCabriolet tanulmányt

Rajzasztalon megszületett a legújabb Murano CrossCabriolet

2 órája – Autósvilág hírei

Az amerikai piac egyik legfurcsább szerzete a Crossover alapú Nissan Murano CrossCabriolet. Valószínűleg csak digitálisan lesz utódja.


Nem kell aggódniuk a 911 GT3-asok gazdáinak, új motorjuk mellé garanciahosszabbítást is kapnak

Az új motorhoz nyújtott garanciát is kapnak a Porsche 911 GT3-ak

5 órája – Autósvilág hírei

Befejeződni látszik a Porsche 911 GT3 motorhiba-kálváriája: jövő héten indul az új motorok gyártása, a vevőket garancianyújtás nyugtatja.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT IBIZA 1.9 PD TDi Signo

SEAT IBIZA 1.9 PD TDi...

Ár: 860.000 Ft

Évjárat: 2003 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT IBIZA 2.0i GTi

SEAT IBIZA 2.0i GTi

Ár: 425.000 Ft

Évjárat: 1995

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA 1.4i E Friss vizsga!Olcsóbb csere ese

SEAT IBIZA 1.4i E Fris...

Ár: 229.999 Ft

Évjárat: 1997

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT IBIZA GT TDI CUPRA

SEAT IBIZA GT TDI CUPRA

Ár: 939.000 Ft

Évjárat: 2000 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT IBIZA 1.2 12V Stella SÉRÜLÉSMENTES!!!

SEAT IBIZA 1.2 12V Ste...

Ár: 990.000 Ft

Évjárat: 2003 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó