SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS 1998 - 290 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1998
Típus
SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS
Felszereltség
Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Csomagtér világítás; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Fűtés-szellőzés: utastérfűtés hátul; Időóra: digitális; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Katalizátor; Kiegészítő oldalsó irányjelzők, füstszínűek; Kormányoszlop: állítható magasságú; Könnyűfém keréktárcsa [4 db]; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Napi kilométer számláló; Oldalsó védődíszléc; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék, speciális; Rádióantenna: mechanikus; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Spoiler a küszöbnél; Spoilerek elöl-hátul; Szépítkezőtükör megvilágítással az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Szivargyújtó elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl; Világítás: ködzárófény [ködlámpa] hátul
Futott km most (vagy eladáskor)
290 000 km
Vezetett km
38 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Ezektől eltekintve én nagyon szeretem ezt az autót. 110 LE, úgy megy mint egy állat, 130-ról ha odalépek még mindig úgy húz, mint 50-ről. Hosszú távon iszonyat takarékos, 110-es tempónál folyamatosan tartva 4,5-5,0 liter, 100-nál 4,0 liter!!! Belül tágas, bár az ülések kicsit kényelmetlenek mások szerint, nekem semmi bajom nincs velük. A csomagtartóban a fürdőkád is elfér... nyaraláskor nincs gond a pakolással, pedig nem is kombi...

Használó

Születési éve
1982
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet

Komfort/dizájn

Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Fogyasztás városban
6.2 l
Fogyasztás országúton
5 l
Vegyes fogyasztás
6.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
10 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Az autót úgy vettem, hogy vagy 1,5 évig nem volt használva. Hát ami baja volt, az szinte csak emiatt volt. Szinte minden belső alkatrész porrá rohadva. Generátor belső, szabadonfutó, klíma száírtószűrő, klímahűtő, Fékmunkahengert tartó bakok.
Ezen kívül kilyukad a turbó nyomó és szívócső is. Aztán egymás után tönkrement mindkét kuplung munkahenger is.
Ehhez az autóhoz minden egy vagyon, 60 ezer alatt még soha nem úsztam meg semmit.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: O Pont a szerelő felé, az utcába bekanyarodva, lent maradt a kuplung pedál. Kiderült, hogy bemondta az unalmast az alsó munkahenger (hajrá hidraulikus kuplung)
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Elég drága az alkatrész hozzá, csak néhány példa (én nem rakatok bele gagyi alkatrészt, de nem is a legdrágábbat):
- kuplung munkahenger(ek): 35000-40000 HUF/db
- turbó nyomó/szívócső: 35000 HUF
- generátor felújítás: 50000 HUF
- szabadonfutó: 25000 HUF
- olajteknő: 8000 HUF
- klíma szárító szűrő + klímahűtő: 60000 HUF
- hátsó féktárcsa+fékbetét+csapágyszett+utánállító: 65000 HUF
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
olajfolyás. Nem veszélyes, néha-néha 1-1 csepp, de hogy honnan...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Tesla követők és jövőt formáló ötletek

Ismétlődő történelem, Tesla módra

6 másodperce – Autósvilág hírei

Hangsúlyozottan nem akarja a Teslát utánozni, mégis azt teszi a Detroit Electric cég, miközben számítógépen megszületett a Tesla egyterűje is.


Tényleg kettős fényszórót kap a friss Octavia?

Megújul a Skoda Octavia

3 órája – Autósvilág hírei

Elég régóta piacon van ahhoz, hogy frissüljön és kövesse az elmúlt évek trendjét a Skoda Octavia. Akár már idén láthatjuk átszabott fazonját.


Míg legutóbb a dízel ára került feljebb, most a benzin következik

Szerdától drágább lesz a benzin, majd újabb áremelés jöhet

4 órája – Autósvilág hírei

Üzemanyagár-emeléssel búcsúzik az augusztus, a hó utolsó napján ugyanannyival drágul a benzin, mint amennyivel legutóbb a gázolaj ára került feljebb. Szeptembertől aztán nőhet mindkét üzemanyag jövedéki adója, így ára is.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Nem e világi - BMW X4 M40i teszt

Tökéletes ajánlat önfegyelmet gyakorlóknak - BMW X4 M40i

Sokan, sokszor írtak már a M-es BMW-k, köztük az X4 M40i frenetikus menettulajdonságairól, élvezetes vezethetőségéről, stílusos egyéniségéről. Így ezekről itt most alig esik szó.


Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Neveletlen hercegnő - Mercedes C kabrió

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?


Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI 16V Stylance

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI...

Ár: 1.499.000 Ft

Évjárat: 2005 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TD GL

SEAT TOLEDO 1.9 TD GL

Ár: 100.000 Ft

Évjárat: 1992 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI 16V Stylance

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI...

Ár: 1.290.000 Ft

Évjárat: 2005 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.2 TSI Reference

SEAT TOLEDO 1.2 TSI Re...

Ár: 4.300.000 Ft

Évjárat: 2016 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.8 T Premium Plus

SEAT TOLEDO 1.8 T Prem...

Ár: 1.480.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó