SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS 1998 - 290 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1998
Típus
SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS
Felszereltség
Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Csomagtér világítás; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Fűtés-szellőzés: utastérfűtés hátul; Időóra: digitális; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Katalizátor; Kiegészítő oldalsó irányjelzők, füstszínűek; Kormányoszlop: állítható magasságú; Könnyűfém keréktárcsa [4 db]; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Napi kilométer számláló; Oldalsó védődíszléc; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék, speciális; Rádióantenna: mechanikus; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Spoiler a küszöbnél; Spoilerek elöl-hátul; Szépítkezőtükör megvilágítással az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Szivargyújtó elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl; Világítás: ködzárófény [ködlámpa] hátul
Futott km most (vagy eladáskor)
290 000 km
Vezetett km
38 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Ezektől eltekintve én nagyon szeretem ezt az autót. 110 LE, úgy megy mint egy állat, 130-ról ha odalépek még mindig úgy húz, mint 50-ről. Hosszú távon iszonyat takarékos, 110-es tempónál folyamatosan tartva 4,5-5,0 liter, 100-nál 4,0 liter!!! Belül tágas, bár az ülések kicsit kényelmetlenek mások szerint, nekem semmi bajom nincs velük. A csomagtartóban a fürdőkád is elfér... nyaraláskor nincs gond a pakolással, pedig nem is kombi...

Használó

Születési éve
1982
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet

Komfort/dizájn

Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Fogyasztás városban
6.2 l
Fogyasztás országúton
5 l
Vegyes fogyasztás
6.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
10 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Az autót úgy vettem, hogy vagy 1,5 évig nem volt használva. Hát ami baja volt, az szinte csak emiatt volt. Szinte minden belső alkatrész porrá rohadva. Generátor belső, szabadonfutó, klíma száírtószűrő, klímahűtő, Fékmunkahengert tartó bakok.
Ezen kívül kilyukad a turbó nyomó és szívócső is. Aztán egymás után tönkrement mindkét kuplung munkahenger is.
Ehhez az autóhoz minden egy vagyon, 60 ezer alatt még soha nem úsztam meg semmit.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: O Pont a szerelő felé, az utcába bekanyarodva, lent maradt a kuplung pedál. Kiderült, hogy bemondta az unalmast az alsó munkahenger (hajrá hidraulikus kuplung)
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Elég drága az alkatrész hozzá, csak néhány példa (én nem rakatok bele gagyi alkatrészt, de nem is a legdrágábbat):
- kuplung munkahenger(ek): 35000-40000 HUF/db
- turbó nyomó/szívócső: 35000 HUF
- generátor felújítás: 50000 HUF
- szabadonfutó: 25000 HUF
- olajteknő: 8000 HUF
- klíma szárító szűrő + klímahűtő: 60000 HUF
- hátsó féktárcsa+fékbetét+csapágyszett+utánállító: 65000 HUF
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
olajfolyás. Nem veszélyes, néha-néha 1-1 csepp, de hogy honnan...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Q6 néven teljesen elektromos crossovert tervez az Audi

Ilyen lesz a Tesla-verő Audi, a Q6

7 órája – Autósvilág hírei

Kiszivárgott két kép az Audi Frankfurtra betervezett villanyautó-koncepciójáról. A Q6 a Tesla Model X direkt ellenfele lenne.


Az Alfa Romeo az igazi sportmodelleknek tartja fent a Quadrifoglio Verde, azaz a QV nevet

Quadrifoglio Verde néven csak kemény Alfák jöhetnek

9 órája – Autósvilág hírei

Az Alfa a nemrég bemutatott 510 lóerős Giuliával egyértelművé tette, hogy nagyban szeretne játszani: QV modelljeivel a BMW M-ek ellen.


E hét szerdán csak a dízel kap ármérséklést

Csak a gázolaj lesz olcsóbb, a benzin nem

12 órája – Autósvilág hírei

Míg az elmúlt hetekben a benzin és a gázolaj ára is lefelé ment, augusztus első szerdáján csak a dízelé csökken.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Ford C-Max 2.0 TDCi Titanium X Powershift teszt

Könnyen magával ragad - Ford C-Max teszt

Egy erős ráncfelvarrást követően, duplakuplungos váltóval és a csúcs, 170 lóerős dízellel teszteltük a Ford kompakt családi autóját. Lássuk, valóban megéri-e az árcédula a 11,2 milliót?


BMW 220i Gran Tourer teszt

Élmény a családnak - BMW 2-es Gran Tourer teszt Videó

Legizmosabb benzinmotorjával teszteltük az első prémium kompakt egyterűt. A BMW 2 Gran Tourer a márkától megszokott színvonalat hozza.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.9 TD SE

SEAT TOLEDO 1.9 TD SE

Ár: 500.000 Ft

Évjárat: 1995 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.2 TSI Reference Egyedi kedvezményes ár!!

SEAT TOLEDO 1.2 TSI Re...

Ár: 4.490.000 Ft

Évjárat: 2015 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.9 TDI SXE klimás!

SEAT TOLEDO 1.9 TDI SX...

Ár: 199.999 Ft

Évjárat: 1998 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.6 MPI Reference Das WeltAuto garancia

SEAT TOLEDO 1.6 MPI Re...

Ár: 1.790.000 Ft

Évjárat: 2007 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.6 Signo Friss Vizsga HETI AKCIÓ

SEAT TOLEDO 1.6 Signo...

Ár: 749.999 Ft

Évjárat: 2003 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó