SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS 1998 - 290 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1998
Típus
SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS
Felszereltség
Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Csomagtér világítás; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Fűtés-szellőzés: utastérfűtés hátul; Időóra: digitális; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Katalizátor; Kiegészítő oldalsó irányjelzők, füstszínűek; Kormányoszlop: állítható magasságú; Könnyűfém keréktárcsa [4 db]; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Napi kilométer számláló; Oldalsó védődíszléc; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék, speciális; Rádióantenna: mechanikus; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Spoiler a küszöbnél; Spoilerek elöl-hátul; Szépítkezőtükör megvilágítással az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Szivargyújtó elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl; Világítás: ködzárófény [ködlámpa] hátul
Futott km most (vagy eladáskor)
290 000 km
Vezetett km
38 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Ezektől eltekintve én nagyon szeretem ezt az autót. 110 LE, úgy megy mint egy állat, 130-ról ha odalépek még mindig úgy húz, mint 50-ről. Hosszú távon iszonyat takarékos, 110-es tempónál folyamatosan tartva 4,5-5,0 liter, 100-nál 4,0 liter!!! Belül tágas, bár az ülések kicsit kényelmetlenek mások szerint, nekem semmi bajom nincs velük. A csomagtartóban a fürdőkád is elfér... nyaraláskor nincs gond a pakolással, pedig nem is kombi...

Használó

Születési éve
1982
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet

Komfort/dizájn

Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Fogyasztás városban
6.2 l
Fogyasztás országúton
5 l
Vegyes fogyasztás
6.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
10 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Az autót úgy vettem, hogy vagy 1,5 évig nem volt használva. Hát ami baja volt, az szinte csak emiatt volt. Szinte minden belső alkatrész porrá rohadva. Generátor belső, szabadonfutó, klíma száírtószűrő, klímahűtő, Fékmunkahengert tartó bakok.
Ezen kívül kilyukad a turbó nyomó és szívócső is. Aztán egymás után tönkrement mindkét kuplung munkahenger is.
Ehhez az autóhoz minden egy vagyon, 60 ezer alatt még soha nem úsztam meg semmit.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: O Pont a szerelő felé, az utcába bekanyarodva, lent maradt a kuplung pedál. Kiderült, hogy bemondta az unalmast az alsó munkahenger (hajrá hidraulikus kuplung)
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Elég drága az alkatrész hozzá, csak néhány példa (én nem rakatok bele gagyi alkatrészt, de nem is a legdrágábbat):
- kuplung munkahenger(ek): 35000-40000 HUF/db
- turbó nyomó/szívócső: 35000 HUF
- generátor felújítás: 50000 HUF
- szabadonfutó: 25000 HUF
- olajteknő: 8000 HUF
- klíma szárító szűrő + klímahűtő: 60000 HUF
- hátsó féktárcsa+fékbetét+csapágyszett+utánállító: 65000 HUF
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
olajfolyás. Nem veszélyes, néha-néha 1-1 csepp, de hogy honnan...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Csaknem 150 autóst károsított meg egy bajai ügyintéző

Hatalmas sikkasztás vagyonszerzési illetékkel

3 perce – Sztori

Átvette a pénzt, felvette a munkadíjat, ám az államnak nem fizetett az a bajai ügyintéző, aki autók átíratását vállalta. Most viszont fizethet.


Hátsókerékhajtású sportos modellt fejleszt a Kia

Sportos szedánnal jön a Kia

2 órája – Autósvilág hírei

A hírek szerint 2017 májusában indulhat el a gyártás, a koreai újdonság pedig az Audi A5 Sportbackkel és a BMW 4-es Gran Coupéval kíván versenybe szállni.


Szerdától jelentősen olcsóbb lesz a benzin, nem úgy a gázolaj

Nem a gázolaj, a benzin ára csökken

5 órája – Autósvilág hírei

Csökken a gázolaj és a benzin közötti árkülönbség, utóbbi ugyanis jelentős ármérséklést kap a hét derekán.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0 literes szívó bizonyul-e jobbnak? Utánajártunk!


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


Kia cee'd 1.0 T-GDI GT Line teszt

Maradnék inkább a réginél - Kia cee'd GT Line teszt

Igazából nem sportos, háromhengeres és két kipufogóval kábít, de nem is ez a baj. A cee'd amúgy jó, de ez a verzió az ára miatt elvérzik.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.6 Stella

SEAT TOLEDO 1.6 Stella

Ár: 799.000 Ft

Évjárat: 2000 / 3

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO

SEAT TOLEDO

Ár: 355.000 Ft

Évjárat: 1998 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI 16V Stylance DSG

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI...

Ár: 1.600.000 Ft

Évjárat: 2006 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.6 16V Stella Komfort Friss műszaki vizsgával!

SEAT TOLEDO 1.6 16V St...

Ár: 755.000 Ft

Évjárat: 2002 / 11

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Stella

SEAT TOLEDO 1.9 TDI St...

Ár: 1.325.000 Ft

Évjárat: 2005 / 1

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó