SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS 1998 - 290 000 km

Használói vélemények

Az értékel autó

Évjárat
1998.
Típus
SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS
Felszereltség
Blokkolásgátló [ABS], Fedélzeti számítógép, Légzsák [2 db], Színezett üvegezés, Fordulatszámmérő, Könnyűfém keréktárcsák [4 db], Elektromos ablakemelők [4 db], Mechanikus sebességváltó, 5-fokozatú, Ködfényszórók elől [2 db], Katalizátor, Fejtámlák [4 db], Hátsó ülés, osztható, Elektromosan állítható, fűthető külső visszapillantó tükrök [2 db], Szervokormánymű, Indításblokkolás, Központizár
Futott km most (vagy eladáskor)
290 000 km
Vezetett km
38 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Ezektől eltekintve én nagyon szeretem ezt az autót. 110 LE, úgy megy mint egy állat, 130-ról ha odalépek még mindig úgy húz, mint 50-ről. Hosszú távon iszonyat takarékos, 110-es tempónál folyamatosan tartva 4,5-5,0 liter, 100-nál 4,0 liter!!! Belül tágas, bár az ülések kicsit kényelmetlenek mások szerint, nekem semmi bajom nincs velük. A csomagtartóban a fürdőkád is elfér... nyaraláskor nincs gond a pakolással, pedig nem is kombi...

Használó

Születési éve
1982.
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet

Komfort/dizájn

Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Fogyasztás városban
6.2 l
Fogyasztás országúton
5 l
Vegyes fogyasztás
6.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
10 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Az autót úgy vettem, hogy vagy 1,5 évig nem volt használva. Hát ami baja volt, az szinte csak emiatt volt. Szinte minden belső alkatrész porrá rohadva. Generátor belső, szabadonfutó, klíma száírtószűrő, klímahűtő, Fékmunkahengert tartó bakok.
Ezen kívül kilyukad a turbó nyomó és szívócső is. Aztán egymás után tönkrement mindkét kuplung munkahenger is.
Ehhez az autóhoz minden egy vagyon, 60 ezer alatt még soha nem úsztam meg semmit.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: O Pont a szerelő felé, az utcába bekanyarodva, lent maradt a kuplung pedál. Kiderült, hogy bemondta az unalmast az alsó munkahenger (hajrá hidraulikus kuplung)
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Elég drága az alkatrész hozzá, csak néhány példa (én nem rakatok bele gagyi alkatrészt, de nem is a legdrágábbat):
- kuplung munkahenger(ek): 35000-40000 HUF/db
- turbó nyomó/szívócső: 35000 HUF
- generátor felújítás: 50000 HUF
- szabadonfutó: 25000 HUF
- olajteknő: 8000 HUF
- klíma szárító szűrő + klímahűtő: 60000 HUF
- hátsó féktárcsa+fékbetét+csapágyszett+utánállító: 65000 HUF
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
olajfolyás. Nem veszélyes, néha-néha 1-1 csepp, de hogy honnan...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

A tavalyinál több a halálos és sérüléssel járó közúti baleset

Veszélyesebb az autózás, mint egy évvel ezelőtt

4 perce – Autósvilág hírei

A tavalyi adatokhoz képest nőtt, a tíz évvel ezelőttiekhez képest azonban csökkent a halálos és a személyi sérüléses balesetek száma.


Honfitársunk X-Tomi elkészítette a Murano CrossCabriolet tanulmányt

Rajzasztalon megszületett a legújabb Murano CrossCabriolet

2 órája – Autósvilág hírei

Az amerikai piac egyik legfurcsább szerzete a Crossover alapú Nissan Murano CrossCabriolet. Valószínűleg csak digitálisan lesz utódja.


Nem kell aggódniuk a 911 GT3-asok gazdáinak, új motorjuk mellé garanciahosszabbítást is kapnak

Az új motorhoz nyújtott garanciát is kapnak a Porsche 911 GT3-ak

5 órája – Autósvilág hírei

Befejeződni látszik a Porsche 911 GT3 motorhiba-kálváriája: jövő héten indul az új motorok gyártása, a vevőket garancianyújtás nyugtatja.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.9 TDi Signo Szervizkönyv. új gumik!

SEAT TOLEDO 1.9 TDi Si...

Ár: 769.000 Ft

Évjárat: 1998 / 9

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TDi Signo

SEAT TOLEDO 1.9 TDi Signo

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 2000 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI 16V Stylance DSG DIGITKLÍMA/ALUFELNI/TOLATÓRADA

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI...

Ár: 1.490.000 Ft

Évjárat: 2005 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.6 Comfort

SEAT TOLEDO 1.6 Comfort

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Magnus Plus

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Ma...

Ár: 490.000 Ft

Évjárat: 1997 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó