SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS 1998 - 290 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1998
Típus
SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS
Felszereltség
Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Csomagtér világítás; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Fűtés-szellőzés: utastérfűtés hátul; Időóra: digitális; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Katalizátor; Kiegészítő oldalsó irányjelzők, füstszínűek; Kormányoszlop: állítható magasságú; Könnyűfém keréktárcsa [4 db]; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Napi kilométer számláló; Oldalsó védődíszléc; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék, speciális; Rádióantenna: mechanikus; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Spoiler a küszöbnél; Spoilerek elöl-hátul; Szépítkezőtükör megvilágítással az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Szivargyújtó elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl; Világítás: ködzárófény [ködlámpa] hátul
Futott km most (vagy eladáskor)
290 000 km
Vezetett km
38 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Ezektől eltekintve én nagyon szeretem ezt az autót. 110 LE, úgy megy mint egy állat, 130-ról ha odalépek még mindig úgy húz, mint 50-ről. Hosszú távon iszonyat takarékos, 110-es tempónál folyamatosan tartva 4,5-5,0 liter, 100-nál 4,0 liter!!! Belül tágas, bár az ülések kicsit kényelmetlenek mások szerint, nekem semmi bajom nincs velük. A csomagtartóban a fürdőkád is elfér... nyaraláskor nincs gond a pakolással, pedig nem is kombi...

Használó

Születési éve
1982
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet

Komfort/dizájn

Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Fogyasztás városban
6.2 l
Fogyasztás országúton
5 l
Vegyes fogyasztás
6.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
10 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Az autót úgy vettem, hogy vagy 1,5 évig nem volt használva. Hát ami baja volt, az szinte csak emiatt volt. Szinte minden belső alkatrész porrá rohadva. Generátor belső, szabadonfutó, klíma száírtószűrő, klímahűtő, Fékmunkahengert tartó bakok.
Ezen kívül kilyukad a turbó nyomó és szívócső is. Aztán egymás után tönkrement mindkét kuplung munkahenger is.
Ehhez az autóhoz minden egy vagyon, 60 ezer alatt még soha nem úsztam meg semmit.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: O Pont a szerelő felé, az utcába bekanyarodva, lent maradt a kuplung pedál. Kiderült, hogy bemondta az unalmast az alsó munkahenger (hajrá hidraulikus kuplung)
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Elég drága az alkatrész hozzá, csak néhány példa (én nem rakatok bele gagyi alkatrészt, de nem is a legdrágábbat):
- kuplung munkahenger(ek): 35000-40000 HUF/db
- turbó nyomó/szívócső: 35000 HUF
- generátor felújítás: 50000 HUF
- szabadonfutó: 25000 HUF
- olajteknő: 8000 HUF
- klíma szárító szűrő + klímahűtő: 60000 HUF
- hátsó féktárcsa+fékbetét+csapágyszett+utánállító: 65000 HUF
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
olajfolyás. Nem veszélyes, néha-néha 1-1 csepp, de hogy honnan...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

458-as Ferrarira futotta, javításra már nem

Totálkárosra törte Ferrariját, most neten gyűjt a javításra

3 órája – Autósvilág hírei

Bárki vásárolhat magának néhány euróért egy négyzetcentimétert a totálkárosra tört Ferrarin.


A Citroën C5 utódját csak Kínának fogják gyártani

Európa már nem vevő a Citroën C5-re, inkább a crossoverekre

6 órája – Autósvilág hírei

A francia gyár vezérigazgatója megerősítette, hogy lesz a C5-nek utódja, de azt is hozzátette, hogy az elsődleges piaca Kína, nem Európa.


Alig 4,5 év alatt 250 ezer villanyautót adott el a Renault-Nissan cégszövetség

Negyedmillió villanyautónál tart a Renault-Nissan Videó

9 órája – Autósvilág hírei

A Leaf megjelenése óta épp annyi idő telt el, hogy már nem nézünk kétkedve a villanyautókra. A francia-japán úttörők újabb mérföldköve ez.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

SsangYong Tivoli 1.6 e-XGI DLX Plus automata teszt

Mennyire távoli a Tivoli? Teszten a SsangYong Tivoli

Felveszi-e a versenyt a koreaiak új crossovere a szegmens többi szereplőjével? Elég-e az 1.6-os benzines automata váltóval? Tesztünkből kiderül.


Mazda6 Sportkombi CD175 AWD AT teszt

Nagycsaládos, sportos, utazós - Mazda6 Sportkombi teszt

Mire elég a 175 lóerős dízel hatgangos automatával? Megéri-e az összkerékhajtás a családi kombinál? Tesztünkből ez is kiderül.


Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI (170 LE) AWD teszt

Önkényes tűzoltó – Opel Insignia Country Tourer

Már hét éve kapni, mégsem untuk meg. Az Opel Insignia ma is érdekes és jó is, pláne Country Tourerként és a legújabb dízelmotorjával.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI Sport

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI...

Ár: 1.500.000 Ft

Évjárat: 2002 / 10

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.6 Stella Lakókocsi.hajó.terepjáró csere

SEAT TOLEDO 1.6 Stella...

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 1999

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI Signo

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI...

Ár: 1.150.000 Ft

Évjárat: 2003 / 11

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.2 TSI Style Márkakereskedéstől!

SEAT TOLEDO 1.2 TSI St...

Ár: 3.190.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.9 TDi Stella Klíma. el. ablak

SEAT TOLEDO 1.9 TDi St...

Ár: 469.000 Ft

Évjárat: 1999 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó