SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS 1998 - 290 000 km

Használói vélemények

Az értékel autó

Évjárat
1998.
Típus
SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS
Felszereltség
Blokkolásgátló [ABS], Fedélzeti számítógép, Légzsák [2 db], Színezett üvegezés, Fordulatszámmérő, Könnyűfém keréktárcsák [4 db], Elektromos ablakemelők [4 db], Mechanikus sebességváltó, 5-fokozatú, Ködfényszórók elől [2 db], Katalizátor, Fejtámlák [4 db], Hátsó ülés, osztható, Elektromosan állítható, fűthető külső visszapillantó tükrök [2 db], Szervokormánymű, Indításblokkolás, Központizár
Futott km most (vagy eladáskor)
290 000 km
Vezetett km
38 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Ezektől eltekintve én nagyon szeretem ezt az autót. 110 LE, úgy megy mint egy állat, 130-ról ha odalépek még mindig úgy húz, mint 50-ről. Hosszú távon iszonyat takarékos, 110-es tempónál folyamatosan tartva 4,5-5,0 liter, 100-nál 4,0 liter!!! Belül tágas, bár az ülések kicsit kényelmetlenek mások szerint, nekem semmi bajom nincs velük. A csomagtartóban a fürdőkád is elfér... nyaraláskor nincs gond a pakolással, pedig nem is kombi...

Használó

Születési éve
1982.
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet

Komfort/dizájn

Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Fogyasztás városban
6.2 l
Fogyasztás országúton
5 l
Vegyes fogyasztás
6.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
10 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Az autót úgy vettem, hogy vagy 1,5 évig nem volt használva. Hát ami baja volt, az szinte csak emiatt volt. Szinte minden belső alkatrész porrá rohadva. Generátor belső, szabadonfutó, klíma száírtószűrő, klímahűtő, Fékmunkahengert tartó bakok.
Ezen kívül kilyukad a turbó nyomó és szívócső is. Aztán egymás után tönkrement mindkét kuplung munkahenger is.
Ehhez az autóhoz minden egy vagyon, 60 ezer alatt még soha nem úsztam meg semmit.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: O Pont a szerelő felé, az utcába bekanyarodva, lent maradt a kuplung pedál. Kiderült, hogy bemondta az unalmast az alsó munkahenger (hajrá hidraulikus kuplung)
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Elég drága az alkatrész hozzá, csak néhány példa (én nem rakatok bele gagyi alkatrészt, de nem is a legdrágábbat):
- kuplung munkahenger(ek): 35000-40000 HUF/db
- turbó nyomó/szívócső: 35000 HUF
- generátor felújítás: 50000 HUF
- szabadonfutó: 25000 HUF
- olajteknő: 8000 HUF
- klíma szárító szűrő + klímahűtő: 60000 HUF
- hátsó féktárcsa+fékbetét+csapágyszett+utánállító: 65000 HUF
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
olajfolyás. Nem veszélyes, néha-néha 1-1 csepp, de hogy honnan...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

A Morgan a Plus 8 Speedsterrel ünnepli 100 éves fennállását

372 lóerő a favázon - így ünnepel a Morgan

2 órája – Autósvilág hírei

Jól meg kell munkálni a kőrisfát, hogy a 372 lóerős, 502 Nm nyomatékú BMW V8-as ne tépje szét. A Speedster az eddigi legvadabb Plus 8.


Jól fogy a BMW i3, a BMW növeli a gyártókapacitást

Napi 100 BMW i3 kell a vevőknek, nem készül elég

4 órája – Autósvilág hírei

Majdnem duplázni kellett a kis villanyautó termelését, akkora a kereslet iránta.


Jön-jön-jön: Porsche Macan 2.0 Turbo

Porsche Macan sornégyes benzinmotorral

7 órája – Autósvilág hírei

"Kis" szabadidő-autóját a Porsche kezdetben csak V6-os motorokkal kínálta, de rövidesen négyhengeres benzines Macan is lesz a palettán.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Finommechanika - Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC teszt

Finommechanika - Honda Civic Tourer teszt

Szerethető autó az új Civic Tourer, ami a Honda 1.6-os dízelével, ha nem is a legolcsóbb, de az egyik legigényesebb a kategóriában.


Peugeot 308 1.6 THP teszt

Más ház, más szokás - Peugeot 308 teszt

Jóllakni nem csak töltött káposztával lehet. A Peugeot 308-as jóllakat, és a csigától, kagylótól nem fogjuk elcsapni a gyomrunkat sem.


Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Signo

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Signo

Ár: 1.200.000 Ft

Évjárat: 2002 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TD GL

SEAT TOLEDO 1.9 TD GL

Ár: 230.000 Ft

Évjárat: 1993 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI 16V Stylance 140LE

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI...

Ár: 1.596.000 Ft

Évjárat: 2005 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.6 Stella

SEAT TOLEDO 1.6 Stella

Ár: 720.000 Ft

Évjárat: 2001 / 10

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDi Stylance

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDi...

Ár: 1.850.000 Ft

Évjárat: 2005 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó