VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt 2006 - 54 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Üvegezés: hátul sötétített; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
54 000 km
Vezetett km
50 800 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, más motorral
Tetszett / utáltam
Elsőre megkedveltem az autót. Iszonyúan élveztem az alattam lévő autó erejét. Kinézet és dinamika, kényelem, vezethetőség tökéletes volt. Élmény vele hosszútávon autózni. Mindennel elégedett lennék, csakhát cserbenhagyott.

Használó

Születési éve
1972
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
8 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motorLeírás: Vásárolni voltam, amikor egyszercsak egy nagy "nyekkenést" hallottam az autó beindításakor. Majd egy nagyobb csattanást, amikor a motor tekert. Gondolom ekkor ugorhatott át a vezérműlánc, és verte szét a nyomás a dugattyúkat.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 400000 Ft. Leírás: 40.000 km-nél a vezérműlánc megnyúlt, átugrott a vezérlés. A motor teljesen beállt. Motorcserére volt szükség. Ezek szerint az 1.4-es motor nem bírja a 140 LE-t!
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
50000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Amerikai töréstesztek: elhízott, idősödő embereket mintázó bábuk jönnek

Öreg és duci bábukat a töréstesztekhez?

3 órája – Autósvilág hírei

A töréstesztekhez használt bábuk amerikai gyártója rájött, szélesíteni kell a használt modellek körét. Öreg és duci bábuk jönnek.


Végre itthon is kapható a legújabb Ford Mondeo. Milyen vezetni?

Aston Martin cégautóként? Próbán az új Ford Mondeo

9 órája – Újdonság

Hatalmas száj jellemezi az Aston Martinokra emlékeztető orrú új Ford Mondeót, amiből elsőként hibrid is van. Kipróbáltuk.


Fiat-Chrysler: a Ferrari önálló, 10 százaléka eladó

A Ferrari nem lesz Chrysler

20 órája – Autósvilág hírei

Luca di Montezemolo leköszönése után nem meglepő a mostani lépés. A Ferrarit nem vonják be a nemrég alakult Fiat-Chrysler konszernbe.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

BMW i3 teszt

BMW, amivel mindenki szeretni fog! BMW i3 teszt Videó

Emissziómentes, de nagyon megy. Finoman kidolgozott, pedig részint újrahasznosított műanyagokból épül. A BMW i3 a legjobb mai villanyautó.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.

Még több teszt

Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6 Trendline Magyarországi!

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6...

Ár: 1.289.000 Ft

Évjárat: 2004 / 8

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V Variant 1.6 Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF V Vari...

Ár: 2.199.000 Ft

Évjárat: 2009 / 4

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 Trendline

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.650.000 Ft

Évjárat: 2003 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6 Perfekt 110.000 KM!

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6...

Ár: 1.850.000 Ft

Évjárat: 2006 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6 Trendline

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6...

Ár: 1.840.000 Ft

Évjárat: 2007 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó