VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt 2006 - 54 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Üvegezés: hátul sötétített; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
54 000 km
Vezetett km
50 800 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, más motorral
Tetszett / utáltam
Elsőre megkedveltem az autót. Iszonyúan élveztem az alattam lévő autó erejét. Kinézet és dinamika, kényelem, vezethetőség tökéletes volt. Élmény vele hosszútávon autózni. Mindennel elégedett lennék, csakhát cserbenhagyott.

Használó

Születési éve
1972
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
8 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motorLeírás: Vásárolni voltam, amikor egyszercsak egy nagy "nyekkenést" hallottam az autó beindításakor. Majd egy nagyobb csattanást, amikor a motor tekert. Gondolom ekkor ugorhatott át a vezérműlánc, és verte szét a nyomás a dugattyúkat.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 400000 Ft. Leírás: 40.000 km-nél a vezérműlánc megnyúlt, átugrott a vezérlés. A motor teljesen beállt. Motorcserére volt szükség. Ezek szerint az 1.4-es motor nem bírja a 140 LE-t!
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
50000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Ismétlés, de nagyon fontos: legfőbb ideje nyári gumira váltani!

Te már váltottál? Mármint nyári gumira? Itt az idő!

28 perce – Autósvilág hírei

Számmisztika, de leginkább hőmérsékleti okokból is mindenképp ajánlott nyári gumira váltani. Gumitesztünk mutatja, hogy miért!


Hibrideket megszégyenítő étvágyat mutatott egy dízelmotoros Peugeot 208

Fogyasztási rekord: 2 l/100 km egy Peugeot 208 BlueHDi-vel

3 órája – Autósvilág hírei

Nem rossz az, ha egy autó katalógusérték szerint 3 l/100 km fogyasztású - de mit mutat a valóság? A Peugeot szerint 2 l/100 km-t.


Videó: a hónap legszebb begurulása egy hatvanéves Maseratival

Indítás indítómotor nélkül? Így kell ezt stílussal csinálni Videó

17 órája – Sztori

A Goodwood Road & Racing Club csodálatos múltidéző versenyeivel megint az autórajongók lelkét melengeti. Itt a legszebb videójuk.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

BMW X6 30d teszt

Új köntösben a vaddisznó - BMW X6 teszt

A bajorok legújabb, legnagyobb, sportos kupé szabadidő-autóját a márka egyik legnépszerűbbjének számító 30d motorjával teszteltük.


Kia Sportage 2.0 CRDi Automata 4x4 EX Premium teszt

Ne szereld fel! Teszten a fullos Kia Sportage

Szinte minden opciós extrájával járt nálunk a tavaly megújult Kia Sportage. Remek autó, de nem ez, hanem az alap- vagy ahhoz közeli verzió.


Mazda2 G90 Hazumi teszt

Kisautó nagy élménnyel - Mazda2 teszt Videó

A Mazda2 legújabb generációját a benzines paletta középső, 90 lóerős változatában, a stílusos Hazumi felszereltséggel tettük próbára.

Még több teszt

Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0 PD TDI Premium DSG NAVI

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0...

Ár: 2.099.000 Ft

Évjárat: 2008 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0 PD TDI Comfortline DIGITKLÍMA!TOLÓTETŐ!

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0...

Ár: 1.549.000 Ft

Évjárat: 2004 / 8

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 Trendline

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 2004 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V Variant 1.9 PD TDI Trendline DPF Valós Km Friss szerviz!!

VOLKSWAGEN GOLF V Vari...

Ár: 2.250.000 Ft

Évjárat: 2009 / 3

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6 Premium VALÓS 142.000KM 1 TULAJ

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6...

Ár: 1.690.000 Ft

Évjárat: 2005 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/Gáz

Még több autó