VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt 2006 - 54 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Üvegezés: hátul sötétített; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
54 000 km
Vezetett km
50 800 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, más motorral
Tetszett / utáltam
Elsőre megkedveltem az autót. Iszonyúan élveztem az alattam lévő autó erejét. Kinézet és dinamika, kényelem, vezethetőség tökéletes volt. Élmény vele hosszútávon autózni. Mindennel elégedett lennék, csakhát cserbenhagyott.

Használó

Születési éve
1972
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
8 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motorLeírás: Vásárolni voltam, amikor egyszercsak egy nagy "nyekkenést" hallottam az autó beindításakor. Majd egy nagyobb csattanást, amikor a motor tekert. Gondolom ekkor ugorhatott át a vezérműlánc, és verte szét a nyomás a dugattyúkat.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 400000 Ft. Leírás: 40.000 km-nél a vezérműlánc megnyúlt, átugrott a vezérlés. A motor teljesen beállt. Motorcserére volt szükség. Ezek szerint az 1.4-es motor nem bírja a 140 LE-t!
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
50000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Ezentúl a kerülethatárok kevésbé viccelhetik meg a parkoló autósokat

Parkoláskor már kisebb baj a zónahatár

2 órája – Autósvilág hírei

Egyszerűsödött a mobilparkolás: a szomszédos zónából átparkolásért már nem jár büntetés.


Egy kis rossz hír: emelkedik az üzemanyagok ára

Már megint drágul a benzin és a gázolaj is

5 órája – Autósvilág hírei

Újabb drágulásról jött hír, szerdától a benzinért és a gázolajért is többet kell majd fizetni.


Kínos kocc lett a Forma-1-es bemutató vége

Beégett a 16 éves F1-pilóta Videó

7 órája – Sztori

Nem ez az első eset, hogy kudarcba fulladt egy F1-show, viszont a rotterdami blama pikantériáját a sofőr zöld füle szolgáltatja.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Citroën C4 e-THP 130 teszt

Öt alatt fogyaszt. Vagy nem? Citroën C4 e-THP 130 teszt Videó

Milyen a Citroën C4 a PSA új csodamotorjával, az 1,2 literes, 3 hengeres turbós benzinessel?


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW motoros családi egyterű - Toyota Verso 1.6 D-4D teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk, hogy milyen a bajor-japán házasság.

Még több teszt

Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 Trendline

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.429.000 Ft

Évjárat: 2004 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 Trendline Digit klíma!

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.180.000 Ft

Évjárat: 2005 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 Trendline

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.690.000 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V Variant 1.9 PD TDI Comfortline Blue Motion! Panorámatetővel!

VOLKSWAGEN GOLF V Vari...

Ár: 2.699.000 Ft

Évjárat: 2008 / 9

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF V 1.9 PD TDI Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF V 1.9...

Ár: 1.450.000 Ft

Évjárat: 2004 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó