VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt 2006 - 54 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Üvegezés: hátul sötétített; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
54 000 km
Vezetett km
50 800 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, más motorral
Tetszett / utáltam
Elsőre megkedveltem az autót. Iszonyúan élveztem az alattam lévő autó erejét. Kinézet és dinamika, kényelem, vezethetőség tökéletes volt. Élmény vele hosszútávon autózni. Mindennel elégedett lennék, csakhát cserbenhagyott.

Használó

Születési éve
1972
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
8 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motorLeírás: Vásárolni voltam, amikor egyszercsak egy nagy "nyekkenést" hallottam az autó beindításakor. Majd egy nagyobb csattanást, amikor a motor tekert. Gondolom ekkor ugorhatott át a vezérműlánc, és verte szét a nyomás a dugattyúkat.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 400000 Ft. Leírás: 40.000 km-nél a vezérműlánc megnyúlt, átugrott a vezérlés. A motor teljesen beállt. Motorcserére volt szükség. Ezek szerint az 1.4-es motor nem bírja a 140 LE-t!
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
50000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

A Renault Sport kezelésbe venné a Kadjart és a Capturt

Már a Renault is suvokkal sportosítana

2 órája – Autósvilág hírei

Egy pár év és jöhetnek a sportos Renault suvok. A sportrészleg vezetője szerint még vizsgálják a fogadtatást, de ezt vehetjük egy igennek.


Ez már nem tréfa: áprilisban az új csodafegyverekkel mér a rendőrség

Itt az áprilisi traffipax-menetrend

5 órája – Autósvilág hírei

A rendőrség szokás szerint közzétette áprilisi sebességméréseinek helyszín- és időpontlistáját. Mutatjuk, hol kell fokozottan figyelni.


Közel 20 ezer kilométeres útszakasz készülhet el New York és London között

Szupersztráda kötheti össze Londont New Yorkkal

8 órája – Autósvilág hírei

Egy nagyon merész terv alapján valósulhat meg az Egyesült Államokat és az Egyesült Királyságot összekötő úthálózat.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Opel Vivaro Tour 1.6 BiTurbo CDTI teszt

Nagy arc, kicsi motor - jó kombináció? Opel Vivaro Tour teszt

Ezúttal személyszállító, Tour kivitelével és biturbó csúcsdízelével járt nálunk az új Opel Vivaro. Sok-sok szerepben remekül szolgálhat.


Kia Soul EV teszt

Csomagpolitikában erős - teszten a Kia Soul EV

Semmiben sem nagyon erős, van amiben nem is erős a Kia Soul EV, az emissziómentes és vagány kisautó összességében mégis egy jó ajánlat.


Volkswagen e-Golf teszt

Közepes, fehér, hittérítő - a Volkswagen e-Golf

Az e-Golf jó villanyautónak, de még jobb demonstrációs eszköznek. Ha a villanyautózás ősellenzőit kéne letaglóznom, akkor őt mutogatnám.

Még több teszt

Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 16V. MO-I. Klíma

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.599.999 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6 Perfekt

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6...

Ár: 2.490.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.500.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6 Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF V 1.6...

Ár: 1.259.000 Ft

Évjárat: 2005 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 Trendline Digit klíma

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.390.000 Ft

Évjárat: 2006 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó