VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt 2006 - 54 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Üvegezés: hátul sötétített; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
54 000 km
Vezetett km
50 800 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, más motorral
Tetszett / utáltam
Elsőre megkedveltem az autót. Iszonyúan élveztem az alattam lévő autó erejét. Kinézet és dinamika, kényelem, vezethetőség tökéletes volt. Élmény vele hosszútávon autózni. Mindennel elégedett lennék, csakhát cserbenhagyott.

Használó

Születési éve
1972
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
8 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motorLeírás: Vásárolni voltam, amikor egyszercsak egy nagy "nyekkenést" hallottam az autó beindításakor. Majd egy nagyobb csattanást, amikor a motor tekert. Gondolom ekkor ugorhatott át a vezérműlánc, és verte szét a nyomás a dugattyúkat.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 400000 Ft. Leírás: 40.000 km-nél a vezérműlánc megnyúlt, átugrott a vezérlés. A motor teljesen beállt. Motorcserére volt szükség. Ezek szerint az 1.4-es motor nem bírja a 140 LE-t!
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
50000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Középre húzták az eladó 911-es kormányát

Háromüléses Porsche eladó

7 órája – Autósvilág hírei

Komoly átalakításon esett át ez a 911-es. Elsőre nem látszik, a furcsaságokat bent kell keresni. McLaren F1 stílusban építették át. Igen, középen van a vezetőülése.


Nyár óta tölthetünk villanyautót Székesfehérvár magasságában az M7-en, már tábla  is mutatja

Új tábla került az M7 autópályára, villanyautó-töltőt jelez

10 órája – Autósvilág hírei

Elektromosautó-töltőállomást jelző táblákat helyeztek ki az M7 autópályára, melyek a nyáron átadott 22 kW-s gyorstöltő helyét mutatják.


Közel kétezer kilométeres hatótávot ígér a Nikola One

Elkészült a hidrogénhajtású kamion Videó

13 órája – Autósvilág hírei

Ismét nagy lépést tett a Nikola, bemutatták a régóta várt és sokat ígérő One nyergesvontatót. A számok nagyon jól mutatnak, de még nincs gyáruk, viszont rengeteg rendelés érkezett rá.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Skoda Fabia 1.0 Clever teszt

Okos választás – Skoda Fabia 1.0

Lassan nem is lehet hagyományos szívómotorhoz jutni némely márkánál. A Volkswagen-csoportnál például alig, a Fabiához is ez az egyetlen turbó nélküli, és nem rossz döntés.


Volkswagen e-load up! teszt

Ingyen munkaerő - Volkswagen e-load up! teszt

Haszonjárműként járt nálunk a Volkswagen első és legkisebb elektromos autója. Zöld rendszámmal és villanymotorral a legjobb pizzafutár lehet.

Még több teszt

Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0 T FSI GTI DSG F1 váltó . 276 LE

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0...

Ár: 2.900.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V Variant 1.9 PD TDI Trendline 4Motion DPF 10.LÉGZS.DIG.KLÍMA.SZERV.KÖNYV

VOLKSWAGEN GOLF V Vari...

Ár: 2.200.000 Ft

Évjárat: 2008 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 TSI GT 170Le!

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 2.150.000 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 TSi Sportline TSI

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.399.999 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.9 PD TDI Comfortline S.MENTES NAVIS KLÍMÁS

VOLKSWAGEN GOLF V 1.9...

Ár: 1.549.000 Ft

Évjárat: 2007 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó