0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Milyen egy 13 éves, közel 200 ezret futott BMW 320i? Kipróbáltuk

BMW 320i, 2000 - használtteszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Álomautó volt újonnan és sokaknak ma is az, de már egészen elérhető egy E46-os BMW 320i. Egy megkíméltnek számító példányt próbáltunk.

Teszt
Műszaki adatok

Nem gyári kép, a 13 éves autót a Tatai tónál fotóztuk, talán nem kell ecsetelni, hogy jó bőrben van, jelenleg harmadik gazdájánál

Nem gyári kép, a 13 éves autót a Tatai tónál fotóztuk, talán nem kell ecsetelni, hogy jó bőrben van, jelenleg harmadik gazdájánál

Olvasói felajánlásból nézhettük meg személyesen, hogy milyen egy E46-os, 2000-res évjáratú, azaz most 13 éves, több mint 185 ezer kilométert futott BMW 320i. Szerelői tapasztalatokból tudjuk ugyebár, hogy ez az autó még úgy is rizikós, hogy a 320i az E46-os széria egyik legkevésbé kockázatos verziója.

Nem egy csúcsgép, "csak" egy 320i, utólagos, már a mostani tulaj által felrakott, a megjelenésen sokat dobó, a rugózási kényelmen rontó, de azért azt nem tönkretevő 17 colos felnikkel

Nem egy csúcsgép, "csak" egy 320i, utólagos, már a mostani tulaj által felrakott, a megjelenésen sokat dobó, a rugózási kényelmen rontó, de azért azt nem tönkretevő 17 colos felnikkel

Viszont tudjuk azt is, hogy remek autó, hiszen nem egész féléve vezettük az E46-ost legerősebb dízelével, s így egyáltalán nem lepődtünk meg azon, hogy lelkes olvasónk autókeresés közben – kommersz, előző generációs Ford Mondeók között böngészve, de azért a hasonló méretű autók között is barangolva – beleszeretett. Formája ma is megállja a helyét. Krómkeretes oldalablakaival elegáns és talán az utolsó klasszikus, írjuk le, Chris Bangle kezétől mentes hármas széria. Olvasónk Németországban dolgozva logikusan az ottani piacról választotta autóját. Második tulajdonosától vette meg, s a döntésben a modell kvalitásain túl még két fontos tényező segítette: a látott állapot, és az óraállást, valamint a nem elhanyagolt, kellő karbantartást bizonyító, paksamétányi szervizszámla az egy ideig vezetett szervizkönyvön túl.

A műszerfal hibátlan, a rádió nem volt az, így a fotózáskor épp szervizben pihent, a kormánykerék már cserélt, a váltógomb pedig még kopott

A műszerfal hibátlan, a rádió nem volt az, így a fotózáskor épp szervizben pihent, a kormánykerék már cserélt, a váltógomb pedig még kopott

Valós az óraállás, a fogyasztási érték nem az, épp 25 fotózós kilométer utáni, normál üzemben alacsonyabb

Valós az óraállás, a fogyasztási érték nem az, épp 25 fotózós kilométer utáni, normál üzemben alacsonyabb

Ennyi, plusz egy meggyőző próbakör elég is volt ahhoz, hogy a típusra nyilván fogékony vásárló BMW-tulaj legyen. Mindössze 26 évesen, amiért be kell valljuk, nem kevéssé irigyeljük. Van, akinek bejött az élet… A vételár amúgy nem volt vészes, alig több mint 1 millió forint. Ami viszont fontosabb, hogy az autó valóban nem volt romhalmaz, nem kellett vele rögtön szerelőhöz rohanni, s még az is tudható, hogy karbantartását hol kell folytatni, tehát nem elölről, a kályhától kell kezdeni, vezírműszíj-cserével és egyebekkel.

Nem gigászi, a középkategóriában inkább csak átlagosnak nevezhető, de átlagtermetű sofőr mögött még elegendő, alatti esetében tágas a hátsó lábtér. A hátsó ülés is kétszemélyesre formázott, középen se fejtámla, se hárompontos öv nincs. Elöl nem lehet panasz a kényelemre Nem gigászi, a középkategóriában inkább csak átlagosnak nevezhető, de átlagtermetű sofőr mögött még elegendő, alatti esetében tágas a hátsó lábtér. A hátsó ülés is kétszemélyesre formázott, középen se fejtámla, se hárompontos öv nincs. Elöl nem lehet panasz a kényelemre

Nem gigászi, a középkategóriában inkább csak átlagosnak nevezhető, de átlagtermetű sofőr mögött még elegendő, alatti esetében tágas a hátsó lábtér. A hátsó ülés is kétszemélyesre formázott, középen se fejtámla, se hárompontos öv nincs. Elöl nem lehet panasz a kényelemre

Komoly javítások helyett így inkább csak az apró hibák orvoslása várt, illetve vár még részben a mostani tulajra. Jó hír, hogy a rozsdát még hírből sem ismeri az autó, ami törve még nem volt, de a fotókon, is láthatóan cserélt jobb első sárvédős: abból egy komolyabb parkolási sérülés miatt kapott újat. Gépházában jól látható, hogy komolyabb behatás még nem érte, ahogyan az első lökhárítón is, hogy eddig még nem lett újrafújva: temérdek apró kavicsfelverődés látszik rajta – természetesen csakis közelről. Törés, komolyabb karc sehol sincs, ami bizony ma is rangot adó megjelenést kölcsönöz.

Minkét elülső ülés állítható magasságú, elektromosan (magasságában is) szabályozható deréktámaszú és állítható laphosszúságú

Minkét elülső ülés állítható magasságú, elektromosan (magasságában is) szabályozható deréktámaszú és állítható laphosszúságú

Közelről persze fel lehet fedezni apró, zömében polírozással eltűntethető karmolásokat, de ilyenkor jusson eszünkbe két dolog: ez egy 13 éves autó, s Murphy törvényei szerint amint lesatírozzuk az aktuálisakat, jön nagyobb fiaskó. Ezt az autót tehát így kell élvezni és használni. Kívülről egyébként szebb állapotban van, mint belülről, még úgy is, hogy utastere nem lehasznált. Nem az, ugyanis az elöl vaskos oldaltartású, állítható laphosszúságú, részlegesen bőrkárpitos ülések nem kiültek, nem megkopottak, a széleikre jutott bőr még a sofőrnél is csak enyhén töredezett. A kormánykerék – szintén bőr – burkolata azonban erőteljesen megkopott az évek és a kilométerek során, s a váltógomb hártyavékony bőrburkolata sincs már meg ott, ahol azt a sofőr megragadja. Utóbbi látható, előbbi már nem, épp tesztünk előtt került ugyanis fel az újrakárpitozott, s nem is a gyári, hanem utólag vásárolt, háromküllős, nem csak rádióvezérlős, hanem tempomat-kapcsolós kormánykerék. Utóbbi azért érdekes, mert tempomat nem szerepelt az autóban, annak kábele azonban megvolt. Próbánkkor persze a bekötött kapcsoló semmit sem kapcsolt, de állítólag majd a gyári rádió visszahelyezésével komplett lesz a kört. Drukkolunk, bár szerintünk meglehetősen sansztalan, hogy csak a kapcsolót hagyták volna ki a gyárban.

Gyári, tehát mosós, extrán nagy tartállyal szerelt a xenonfényszóró, kopott az embléma. Gyári a tolatóradar is, ami az E46-tól nem idegen módon sokszor indok nélkül jelez Gyári, tehát mosós, extrán nagy tartállyal szerelt a xenonfényszóró, kopott az embléma. Gyári a tolatóradar is, ami az E46-tól nem idegen módon sokszor indok nélkül jelez

Gyári, tehát mosós, extrán nagy tartállyal szerelt a xenonfényszóró, kopott az embléma. Gyári a tolatóradar is, ami az E46-tól nem idegen módon sokszor indok nélkül jelez

Amúgy az autó egészen jól felszerelt, például gyári xenonfényszórós (a hozzá járó mosóval és irdatlan méretű víztartállyal), első ülései nem csak változtatható laphosszúságúak, hanem mindkét oldalt magasságszabályzósak, s elektromosan liftezhető, állítható gerinctámaszúak. Ablaktörlője esőszenzoros, tükrei mind fényre sötétedők, s a külsők elektromosan állíthatók és behajthatók, a légkondi automata, a hátsó ülés ledönthető (feláras extraként), parkolni pedig radar segít. Az ablakok közül csak az elsők elektromosak, a hátsók tekerősek, ám van az utazást sokszor "napsütéssel bearanyozó", elektromosan nyitható napfénytető.

Ma is jól, és nem utolsó sorban, a tapasztalatok szerint üzembiztosan megy a 320i

Ma is jól, és nem utolsó sorban, a tapasztalatok szerint üzembiztosan megy a 320i

Szeretni talán utóbbiakért is szerethető a 320i, rajongani érte azonban halk, a kommersz négyhengeresekhez képest bársonyosan sima járású hathengeres benzinmotorja és élvezetes vezethetősége miatt lehet. Meg persze azért, mert érzésre 185 ezer kilométer után is egészen egyben van, s inkább csak idegesítő apróságokat mutat, mint komoly hibákat. Az elsőt rögtön indulás után: az olajvisszajelző sárgán kigyullad, majd elalszik, hamar megtudtuk egy gurutól, hogy ez típushiba, s három dologból eredhet: az elektromos olajvisszajelző-gomba, az olajszivattyú vagy a központi vezérlőelektronika hibájából. Általában az első az ok, ha a második kettő, akkor már komolyabb baj lehet, de amíg a visszajelző csak sárgán és nem pirosan világít, s olaj is van a kocsiban, addig nincs nagy probléma. Esetünkben természetesen így volt, így nyugodtan mehettünk a 320i-vel, ami nem erőgép, de azért az átlagosnál dinamikusabb autó, épp 10 másodperc alatti (konkrétan 9,9 s) 100 km/órára gyorsulással, bőven 200 km/óra feletti végsebességgel, és persze hajtási befolyásoktól mentes kormányzással, a hajtás ugyanis a hátsó kerekeké.

Kanyarodni élmény a hátsókerékhajtású, alacsonynak számító, jó tömegelosztású hármassal

Kanyarodni élmény a hátsókerékhajtású, alacsonynak számító,
jó tömegelosztású hármassal

Nem egy sportkocsi, inkább kellemes utazóautó, az elöl MacPherson, hátul mulitlink futómű kényelmén mondjuk sokat rontanak a 225/45 R17 abroncsokat hordó, utólagosan felkerült felnik, de megjegyezzük, még mindig érezhető, hogy ez nem a gyári sportfutóműves verzió, az ugyanis még keményebb lenne. Ezzel is lehet persze kanyarogni, élvezetesen. Lehet autópályázni, elviselhető zajszinttel. Fogyasztás? Mindenképp 9 l/100 km alatt, s rendszerint közelebb a 8 literes értékhez, országúton pedig akár 7 liter alá vihetően. Ilyen értékekkel bizony nem kell a dízel.

Hosszában épített, és legfontosabb jellemzőként hathengeres a soros benzines. Halk és egyenletes járású, 150 lóereje bőven elegendő, fogyasztása nem vészes, 9 liter alatti Hosszában épített, és legfontosabb jellemzőként hathengeres a soros benzines. Halk és egyenletes járású, 150 lóereje bőven elegendő, fogyasztása nem vészes, 9 liter alatti

Hosszában épített, és legfontosabb jellemzőként hathengeres a soros benzines. Halk és egyenletes járású, 150 lóereje bőven elegendő, fogyasztása nem vészes, 9 liter alatti

Olvasónknak sem kellett, szándékosan vette a d-nél torkosabb, de kevesebb hibát tartogató i-t. Le nem írott alkuja volt, hogy maradjon 9 liter alatt az étvágy, hát alatta maradt, még többel is, mint arra számított. Így tehát szereti az autót, szereti, s így elnézi, hogy a rádiót például javíttatni kellett, mert kijelzője részlegesen nem szuperált, hogy a tolatóradar időnként fals jel alapján sípol, s, hogy a műszerfal is időnként kijelez egy-egy, szerencsére valótlannak tűnő hibát. Reméljük, hogy valósból az idő múlásával sem lesz sok. Mint azonban minden esetben, ehhez itt is szerencse kell, azzal azonban még sokáig élvezetes autó lehet a 320i, amit (mint minden esetben, de esetében különösképp) csakis ilyen múlttal, követhető előélettel javaslunk vásárlásra.

Nem nagy, de nem is kicsi, 440 literes, feláras extraként bővíthető a csomagtér

Nem nagy, de nem is kicsi, 440 literes, feláras extraként bővíthető a csomagtér

Ára kapcsán pedig megjegyezzük, hogy ez, az alapvetően hibátlan és alig több mint egymillió forintnak megfelelő euróért vett példány is bőven 1,5 milliós lett honosítással, szervizeléssel, illetve az igényes tulajdonos szerint nélkülözhetetlen csecse-becsékkel (17-es felni, új kormány, polírozás, stb.). Ha tehát nem is szervizre, de azért az autóra ráment az a félmillió forint, amit a modell kapcsán írt cikkünknél tartalékolásra szánt összegként említett a szériát jól ismerő szerelő. A prémiumautó-vásárlás egy ilyen meccs.

Méretek

Hosszúság: 4471 mm
Szélesség: 1739 mm
Magasság: 1415 mm
Saját tömeg: 1390 kg
Össztömeg: 1890 kg
Tengelytáv: 2725 mm
Karosszéria-kivitel: limuzin
Csomagtér: 440 liter

Motor és váltó

Motor: Otto motor
Motorosztály: Euro3
Hengerűrtartalom: 1991 cm³
Hengerek/szelepek száma: 6/24
Sebességváltó: manuális - 5 fokozatú
Nyomaték: 190 Nm
Teljesítmény: 110 kW (150 LE)

Menetteljesítmény

Végsebesség: 219 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,9 s
Gyári vegyes fogyasztás: 8,9 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Mazda CX-5 G-192 Revolution Top SD Automata teszt

Erősebbik benzinmotorjával, a lehető legjobb kivitelben, minden extrájával járt nálunk a frissített...

A legolcsóbb Opelt látatlanul is tömegesen rendelik

Friss hír, hogy az idén bemutatkozott Opel KARL, a márka legkisebb és legolcsóbb modellje csak...

SEAT Leon X-Perience 1.8 TFSI DSG 4Drive teszt

Idén érkezett a hazai piacra a SEAT Leon kombi változatának crossoveresített kivitele. A csúcs...

Piaci körkép: alacsony futású, nagy csomagterű autók 2,5 millió forintig

Átlagos igényekkel, ám az átlagosnál jóval nagyobb autóvásárlási kerettel néztünk családi, nagy...

Hazánkban a Tesla - forgalmazó még nincs, de flottaautóként hamarosan elérhető

A Business Lease nem várja meg a magyarországi forgalmazás kezdetét, s június 15-től már hazánkban...

Videó: drift a fekvőrendőrön

Mégis, mi volt a koncepció? Emberünk valószínüleg későn vette észre a fekvőrendőrt. Nem csak...

Nagyteljesítményű 1,0 literes motorral rukkolt elő a Volkswagen

Új, nagyteljesítményű 1,0 literes TSI-t mutatott be a német gyártó. A motor 272 lóerőt és 270...

Elnézte a váltófokozatot a vezető, vízbe esett a Mercedes

Amatőr hiba miatt esett vízbe, majd merült el tetőig a Mercedes CLS. Az esetet a sofőr szerencsésen...

Kíváncsi vagy, miről szól a legújabb Mad Max film, a Mad Max – A harag útja?

Jövő héten debütál hazánkban a legújabb Mad Max film, a Mad Max - A harag útja. Nyerhetsz ajándékokat...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (29 db)

opportunity írta: 2014 március 05., szerda 20:33:55
Csokibá írta: tavaly

"Van, akinek bejött az élet" - már elnézést, de aki egy ilyennel jár, arra mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy bejött neki az élet.


Tudom, trollokat nem etetünk...
Mi, normális BMW tulajok ilyen autót nem a presztízs miatt veszünk és nem is azért, hogy a többi ember felé ezzel demonstráljuk, hogy nekünk mennyire bejött már az élet. Biztosan vannak ilyenek is, csak ők általában nem ebben a kategóriában vásárolnak.
Nekem az egyik autóm egy E46, de már a ráncfelvarráson átesett verzió, 2005-ből, ellenőrzötten, még mindig kevés kilométerrel. Amikor vettem néhány éve, akkor szemrebbenés nélkül tettem le az asztalra érte a 2+ milliót készpénzben. Azért vettem meg, mert direkt ilyet kerestem. Minőségben, megbízhatóságban, árban. De ha már szóba jött... Bejött-e az élet? IT vállalkozó vagyok, és ennél sokkal többet érő autókért is le tudom tenni az asztalra a pénzt. Akár egy új hármasért is. De nem látom értelmét annak, hogy szórjam a pénzt így, hogy egyelőre megvan az igazi. Presztízs? Nem lényeges szempont. Inkább az számít, amikor megjegyzik, hogy milyen szép. Ami nem elvárt dolog, nem azért van, hogy bárki is megnézze. Teljesen öncélú a dolog.
A használt autók között a BMW az, ami általában jó állapotban is van. No nem a 20-25 éveseket kell nézni, mert azokat ugyanúgy berágták, bedarálták az idő kerekei, mint bármi mást. Nem is a legnagyobb teljesítményű szériákat, mert azokat direkt azért veszik hogy erőltessék, hamar el is fáradnak.
Nem háborodtam fel a válaszán, csak helyre akartam tenni néhány dolgot.

A válaszoláshoz belépés szükséges
lcka írta: 2013 szeptember 20., péntek 15:56:00

jah, közben látom hogy más is megválaszolta mindezt, de nem baj, ismétlés a tudás anyja :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
lcka írta: 2013 szeptember 20., péntek 15:54:05

Azé' nem ártana kicsit értni is ahhoz amit műveltek

Egyrészt a BMW motor láncos, tehát akkora nagy szerencse nem volt hogy nem kellett szíjat cserélni...

Másrészt de, elég egy kapcsolót betenni a tempomatnak, mivel az m54nek elektromos gázpedája van, innentől kezdve csak egy felprogramozást kér

Jah, és az e46 már can busos

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pocses írta: 2013 szeptember 15., vasárnap 08:37:46
nick írta: tavaly

Valóban szép példány, jól járt vele az új tulajdonosa. Jól tette, hogy nem dízelt vett. Jó kocsi a BMW és azért még ennek a tíz év fölötti példánynak is van presztizse, legalábbis itthon. Az is egy nagy tévedés, hogy egy BMW-nek drága a fenntartása, drágák az alkatrészek. Semmivel sem drágább a fenntartása, mint egy hasonló korú 2 ezres kocsinak.


Igazad van, én sem dízelt vettem. Eleve benyás párti vagyok. Az alkatrészekről meg annyit, ha van jó kedvezményed valamelyik boltban, akkor sok alkatrész még olcsóbb is hozzá mint egyéb más márkához.
Szerintem aki ezt a márkát és azon belül ezt a típust veszi, az csak azért mert egyszerűen tetszik neki régóta erre vágyott. Legalábbis Én így voltam vele. Valószínű a következő kiszemelt "áldozatom" E 60 520i is tizenévesen fog hozzám kerülni, de nem bánom mert egyszerűen ez tetszik ezt szeretem. Szerintem az ex kettő új autóm letörlesztése alatt, jóval több pénzt ellocsoltam a bankokra mint amit erre a vasra fogok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Földi István írta: 2013 szeptember 15., vasárnap 01:25:30
akos696 írta: tavaly

Na igen, de az az autó egy traktor, semmi élvezet nincsen benne! Abban az egyetlen elektronika a világítás meg az izzítás kb. 320e km egy ilyen BMW motornak megfelelő karbantartások mellett nem sok! Amúgy erre sem biztos, hogy kell 320e km alatt többet költeni (persze nem márkaszervizben és egy kis alkatrészkedvezménnyl). Nekem volt e36-om, amire a 120e km használat alatt nem költöttem 200e ft-ot(gumikat nem számolva) úgy, hogy abban az olajcserék is benne vannak. 190e volt benne eladáskor és addig csak első-hátsó fékeket, vízpumpát, hűtőcsőcsatlakozást, hosszbordásszíjjat, görgőket plusz szűrőket olajakat, gyertyát cseréltem ezalatt (na meg a végén egy fűtésradiátort). És soha nem volt olyan, hogy nem indult vagy cserben hagyott volna.


Előzmények megtekintése

Na igen, tudok a 320e km -ből olyan 120e km -t KIEMELNI ami alatt nem költöttem rá a kötelező 10e km -s szervizek és egy első fék cserén kívül mást és ez Kb. 150e Ft volt. Úgy gondolom, hogy egy autóra fordított összeget ne egy kiragadott futás teljesítményhez kell mérni hanem az autó EGÉSZ ÉLETTARTAMÁRA, mert az mutatja meg a VALÓDI RÁFORDÍTOTT ÖSSZEGET, mert ez így csak EGY ÖNÁMÍTÁS!

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2013 szeptember 14., szombat 22:12:59

Valóban szép példány, jól járt vele az új tulajdonosa. Jól tette, hogy nem dízelt vett. Jó kocsi a BMW és azért még ennek a tíz év fölötti példánynak is van presztizse, legalábbis itthon. Az is egy nagy tévedés, hogy egy BMW-nek drága a fenntartása, drágák az alkatrészek. Semmivel sem drágább a fenntartása, mint egy hasonló korú 2 ezres kocsinak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csokibá írta: 2013 szeptember 14., szombat 18:08:28

"Van, akinek bejött az élet" - már elnézést, de aki egy ilyennel jár, arra mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy bejött neki az élet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csokibá írta: 2013 szeptember 14., szombat 18:06:18

"bizony ma is rangot adó megjelenést kölcsönöz" - muhaha...

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2013 szeptember 14., szombat 17:53:07

Valóban jó állapotúnak tűnik az autó a korához képest.
A végső ár elég drága lett. Szerintem annyit nem ér.
Azt meg minden hozzáértő tudja, hogy a prémium az nem a tartósságot, megbízhatóságot jelenti. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 2013 szeptember 14., szombat 14:20:52 − szerző
vsz írta: tavaly

A műszaki leírásnál 4 hengeres motor szerepel.


Elnézést, hiba volt, javítottuk.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Mazda CX-5 G-192 Revolution Top SD Automata teszt

Ez sem eszi le a fejed! Teszten a csúcs Mazda CX-5

Erősebbik benzinmotorjával, a lehető legjobb kivitelben, minden extrájával járt nálunk a frissített Mazda CX-5. Így is józan választás.


SEAT Leon X-Perience 1.8 TFSI DSG 4Drive teszt

Sportos terepfutó - SEAT Leon X-Perience teszt

Idén érkezett a hazai piacra a SEAT Leon kombi változatának crossoveresített kivitele. A csúcs benzines, 1.8 TFSI motorral, összkerékhajtással és hétgangos DSG-vel tettük próbára.


Kia Sorento EX Premium teszt

Tucat SUV lesz? Kia Sorento teszt

Teszteltük a Kia idén megjelent SUV-ját, annak is a leggazdagabb, EX Premium, hétüléses változatát. Az is kiderül, hogy elég-e a 200 lóerő.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW X6 30d teszt

Új köntösben a vaddisznó - BMW X6 teszt

A bajorok legújabb, legnagyobb, sportos kupé szabadidő-autóját a márka egyik legnépszerűbbjének számító 30d motorjával teszteltük.


BMW i8 teszt

Élmény a javából! BMW i8 teszt Videó

Háromhengeres benzinmotorral és szintetikus motorhanggal is hatalmas élmény a BMW i8. Aki vezette vagy akár csak hallotta, vigyorgott, mint a vadalma.


BMW X4 xDrive 30d teszt

Dögös vörös bömös - BMW X4 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal és háromliteres, 258 lóerős dízelmotorral teszteltük. Nagyon vaddisznó!


BMW 428i xDrive Gran Coupé teszt

Összkerékhajtással vallott a BMW 4-es Gran Coupé Videó

A BMW ismét egy új modellel bővítette kínálatát, amely leginkább a 4-es Coupé és a 3-as GT tulajdonságait hordozza. Az eredmény egy sportos és egyben praktikus autó lett.


BMW i3 teszt

BMW, amivel mindenki szeretni fog! BMW i3 teszt Videó

Emissziómentes, de nagyon megy. Finoman kidolgozott, pedig részint újrahasznosított műanyagokból épül. A BMW i3 a legjobb mai villanyautó.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Először Európában a Ford Mustang, és már vezettük is

A Mustang, az Mustang - próbán az ikonikus modell

Tegnap – Újdonság

A tavaly 50 éves, hatodik generációjával első ízben Európában is piacra kerülő Ford Mustang a márka imidzsmodellje, arca kíván lenni. Jól alakítja.


Fának csapódott az 1000 lóerős sportkocsi

Totálkáros lett a tuningolt Dodge Viper

Tegnap – Sztori

Szerencsésen, sérülések nélkül úszta meg a fának csapódást a Dodge Viper vezetője, aki Kijevben szenvedett balesetet.


A Porsche levédette a GT5 nevet

GT5 névvel jöhetnek a legerősebb nagyméretű Porschék

Tegnap – Sztori

Valószínűleg a Porsche még jobban ki akarja nyitni a pénzeszsák száját: GT5 névvel jöhetnek a Panamera és a Macan legerősebb kivitelei.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 320d (Automata)

BMW 320d (Automata)

Ár: 2.550.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 320d EfficientDynamics Magyar.Szervizkönyv

BMW 320d EfficientDyna...

Ár: 5.180.000 Ft

Évjárat: 2012 / 9

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 320i

BMW 320i

Ár: 1.590.000 Ft

Évjárat: 2001 / 5

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó