0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Franciáznál 3,5 millióért? Citroën C5 Tourer HDi használtteszt

Citroën C5 Tourer 2.0 HDi Prestige Plus, 2012 - használtteszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A használtautó-vásárlók elsősorban nem francia autókra vágynak. Pedig bőven van miért szeretni őket, íme egy példa a középkategóriából.

Teszt
Műszaki adatok

Benne van a korban az aktuális Citroën C5. 2008-ban lépett piacra, mégsem tűnik öregnek. Ez a példány nem egész 4 éves, koráról leginkább rendszáma árulkodik

Benne van a korban az aktuális Citroën C5. 2008-ban lépett piacra, mégsem tűnik öregnek. Ez a példány nem egész 4 éves, koráról leginkább rendszáma árulkodik

Minap írtunk a legnépszerűbb importmodellekről, egyetlen Citroën sincs a top 20-ban, a márkák között pedig 11. helyen szerepel a francia márka. Nem ez kell a népnek, de azért látható, nem mindenki zárja ki a gallokat. A franciáknak ugyanis úgy általánosságban van egy óriási előnyük: az átlag feletti értékvesztésük. Hátrány ez az első tulajdonosoknak, előny a használtan vásárlóknak. De − a jelentős újkori akciókkal − azért az újonnan vásárlók sem mindig járnak rosszul. A legtöbb magánvásárló újban persze nem is gondolkodhat, marad a használt. Láttuk, vágyautó a 3-as BMW és a Volkswagen Passat. Aki befutott(nak szeretné érezni magát), az már BMW-t szeretne, aki "csak" egy tisztes családi autóra vágyik, az Passatot áhít − legalábbis a legtöbb esetben. Előbbre szerepel (sokszor), a márka, mint maga az autó, amit kapunk a pénzért. Sokan például nem is gondolják, hogy nyugodtan lehet venni francia autót is, a germánoknál olcsóbban és ma már egyáltalán nem rosszabb megbízhatósággal, nem ritkán jobb ellátmánnyal, kényeztetőbb szolgáltatásokkal.

Ez az − többek között, amit konkurensei nem tudnak. A szintszabályzós futómű autópályázáshoz és "terepjáráshoz", földútra is jól jön

Ez az − többek között, amit konkurensei nem tudnak. A szintszabályzós futómű autópályázáshoz és "terepjáráshoz", földútra is jól jön

A középkategória legkényelmesebb (nem mellesleg szintszabályzós, hidropneumatikus) futóművét kínálja például a Citroën C5, négykerék-kormányzással is elérhető volt a mostanság kifutott Renault Laguna III, hibridként (úgy ráadásul összkerékhajtással) is létezik a Peugeot 508 − csak néhány példa arra, hogy igenis lehet érdekesség egy francia középkategóriásban is. Ezúttal egy Citroën C5 került látóterünkbe, aminek különlegessége, hogy az erősebbik 2,0 literes dízellel szerelt, megvan benne a csak a nagyobb motorokhoz kínált hidropneumatikus futómű, és nem mellesleg nem külföldről behozott, hanem hazai, első gazdás. Nem túl meglepő módon valahai céges, egy bank vezetőjét szolgálta. Minden kötelező karbantartást megkapott, 3,5 év alatt 111 ezer kilométert futott, éves átlagban tehát 31 ezer kilométer került bele, ami teljesen reális. Ha a mai autókat nézzük, sajnos azt kell mondjuk: elismerésre méltó, hogy ez alatt a kötelező karbantartásokon túl nem igényelt lényegében semmit.

Remek ülések, sajátos műszerfal. Utóbbi anyagválasztásán, hifijén látszik leginkább, hogy nem mai autó a C5, szolgáltatásaival, funkcionalitásával viszont nem rossz

Remek ülések, sajátos műszerfal. Utóbbi anyagválasztásán, hifijén látszik leginkább, hogy nem mai autó a C5, szolgáltatásaival, funkcionalitásával viszont nem rossz

Talán a nem túl jó fotókon is látszik, hogy az ülések kifejezetten formásak, komfortosak, kárpitozásuk a márkától szinte szokatlanul tartós Talán a nem túl jó fotókon is látszik, hogy az ülések kifejezetten formásak, komfortosak, kárpitozásuk a márkától szinte szokatlanul tartós

Talán a nem túl jó fotókon is látszik, hogy az ülések kifejezetten formásak, komfortosak, kárpitozásuk a márkától szinte szokatlanul tartós

További előny, hogy ilyen óraállással még senki sem kell úgy érezze, hogy "időzített bombában" ül. Még bőséggel van tartalék a kuplungban, a váltóban és a motorban is. A kívülről makulátlan autóban egy-egy utastéri műanyagon látszik csupán, hogy nem teljesen új autóban ülünk, azokon sem vészesen. Ma is ez a C5 fut még, pedig a széria nem friss, 2007-ben jelent meg, 2008 óta van piacon. Viszont hiába volt ez a C5 az elsőnél jóval németesebb autó, még mindig annyira francia, hogy formája kellően avantgárd volt, nemigen öregedett meg. Kopásmentesek a kárpitok, a fix közepű, ott sok gombbal tarkított kormánykeréken még csak nem is igen fényesedett ki a bőr, ahogyan a váltógombon sem.

Ilyen a fix kormányközép körül forgó karima és a nem rossz váltó huzata bő 100 ezer kilométer után Ilyen a fix kormányközép körül forgó karima és a nem rossz váltó huzata bő 100 ezer kilométer után

Ilyen a fix kormányközép körül forgó karima és a nem rossz váltó huzata bő 100 ezer kilométer után

Marasztaló az utastér, olyan kényelmesek a masszív oldaltartású első ülések! Hátul sem rosszak, lábhely korrektül van, a középső padlódudor minimális, ám kategóriaátlag, hogy csenevész a középső hely. Az elektromos ablakokból nincs kispórolva az egyérintéses végigfutás, a kétzónás klímánál nem csak a hőmérséklet, a fújás iránya is oldalanként szabályozható. Apróságok ezek, de azért fontos kényelmi tényezők. Ez az autó márpedig a kényelemről szól. A Hydractiv III hirdropneumatikus futómű a 17 colos kerekekkel is messze átlag feletti csillapítást ad, ugyanakkor imbolygás sincs. Van viszont gombnyomásra változtatható hasmagasság, és ez már nem az a generáció, ami a parkoló autót a járdára ereszti. Ha úgy tetszik, a hagyományos kombi egy rejtett szabadidő-autó, gombnyomásra növelhetjük a hasmagasságát, 70 km/óra felett persze automatikusan is enged abból, hogy kisebb legyen a légellenállás, a menetzaj és a fogyasztás is. Ilyet bizony konkurensei nem tudnak, egy kategóriával feljebb, prémiummárkáktól kapnánk − jóval drágábban − hasonló lehetőségeket adó légrugózást. Ha azokhoz mérjük a Citroën rendszerét, tökéletesen megbízható, nem drágábban javítható, de már az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítós társaihoz mérten sincs elmaradása.

Poros, de hibátlan a motortér, a HDi csendes, finom járású, a hidropneumatikus rugózással szerelt futómű is gond nélkül, nagyon kényelmesen szolgál

Poros, de hibátlan a motortér, a HDi csendes, finom járású, a hidropneumatikus rugózással szerelt futómű is gond nélkül, nagyon kényelmesen szolgál

Milyen a motor? A hagyományos gyújtáskulcsot elfordítva azonnal megerősíthető: a franciák dízelt nagyon tudnak gyártani. Lágyan jár a 2,0 literes, itt 163 lóerős, 10 másodperc körüli 100 km/órára gyorsítást adó HDi. A 340 newtonméteres nyomatékcsúcs 2000-3000 1/perc között konstans, de lejjebb sem lusta a motor. A váltó semmi extra, de nem is rossz, kicsit hosszú, kicsit bizonytalan úton, de akadásmentesen kapcsolható; talán lehetne hosszabb áttételezésű, a 130 km/órás autópályás tempónál hatodikban is közel 2500 1/perc a fordulatszám. Nem kérdés, hogy onnan is combos a gyorsítás. A fogyasztás (szabálykövetően) így is csak 6 liter körüli pályán is, városban persze 1-1,5 literrel többel kell számolni − ez is kategóriátlag.

Alapból is nagy, zseblámpaként kivehető világítású, sík padlósan bővíthető, 535-1490 literes a csomagtér

Alapból is nagy, zseblámpaként kivehető világítású, sík padlósan bővíthető, 535-1490 literes a csomagtér

Átlag feletti viszont a jól pakolható, a futóművel liftezhető küszöbű, sík felületekkel határolt (535-1490 literes) csomagtérméret, az alatti a vételár. Ezt az autót ugyanis 3,49 millió forintért rakta ki egy kereskedés. Hasonló méretű és teljesítményű, ilyesmi korú autók vannak ugyan ennyiért, de nem ilyen futóművel. Ha kényelemre vágyunk, netán időnként fontos az átlag feletti hasmagasság, de nem kívánunk SUV-val járni, akkor a C5-nél nincs jobb választás, de a kétség kívül odaítélhető, a "a kategória komfortbajnoka" cím miatt is érdemes lehet gondolni rá.

Alaphelyzetben nem néz ki többnek, mint egy hagyományos középkategóriás, pedig a szintszabályzós (a képen épp emelt) futóművel ugyanazt tudja, amit a crossoveres C5 Cross Tourer

Alaphelyzetben nem néz ki többnek, mint egy hagyományos középkategóriás, pedig a szintszabályzós (a képen épp emelt) futóművel ugyanazt tudja, amit a crossoveres C5 Cross Tourer

Méretek

Hosszúság: 4830 mm
Szélesség: 1860 mm
Magasság: 1485 mm
Saját tömeg: 1605 kg
Össztömeg: 2195 kg
Tengelytáv: 2815 mm
Karosszéria-kivitel: kombi
Csomagtér: 535-1490 liter

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 5
Hengerűrtartalom: 1997 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 340 Nm 2000-3000 1/min-nél
Teljesítmény: 120 kW (163 LE) 3750 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 10,3 s
CO2-kibocsátás: 129 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,4 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

30 éves a Renault 21

Újabb szülinaposunk nem egyszerű lélek, egy igazi bűvész. Azt hinnéd, ismered, de sosem tudhatod...

BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió...

Megmutatták végre a Maybach hatméteres óriás kupéját

Ilyen csodákra is el lehetne költeni egy rakás pénzt, ha a Maybach valóban piacra dobná ezt a...

Vízre került az új Honda Civic - Amerika is Angliából kapja

Ilyesmi lesz az európai Honda Civic is, hiszen az Amerikába küldött ötajtóst is Angliában gyártják...

Egy kis háttér videó a több darabból összerakott 7-es BMW-ről

Minden használtautó-vásárló rémálmát mutatja meg részletesen egy orosz szerelő, vagy inkább mondhatnánk...

Mercedes-Benz E 220 d teszt

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály...

9-es sorozat lehet a Mercedes-Maybach vetélytársa

Nem logikus, mégis elképzelhető, hogy valóban egy újabb, méghozzá a 9-es sorozattal bővül a BMW...

4x4-esek tízévesen, 2,5 millió forintig

A logika alapján most kell összkerékhajtású autót venni, amíg a tél közeledtével nem emelkednek...

Szerdától a benzinért és a dízelért is többet fizetünk

Még tovább emeli az üzemanyagárakat a MOL. Szerdán a múlt héten látottaknál jelentősebben drágul...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (22 db)

kiss.sandor1973 írta: 7 hónapja

Az bírom az ilyen hozzászólásokban, hogy a 99 %-nak soha nem volt C5-se, de az 60-70% biztos, hogy még nem is vezetett C5-t. És ilyenek elmondják a véleményüket a C5-ről. Nekem első generációs C5-m van (2003-as) közel 200.000 km-rel, és abszolult elégedett vagyok vele. Apróbb hibákat leszámítva, amelyik minden kocsinál elő fordul, más gond nem volt vele. A rugózás szintén Hidro III. abszolult nem hintáz, sőt mondhatni feszes. Ha rámegyek a fekvő rendőrre, csak a halk koppanásból lehet észre venni, meg hogy látod hogy fekvő rendőr volt, egyébként kisimítja az utat. Ez a 3. generációs hidro rendszer elektromos, és folyamatosan utána állítja a magasságot. Pl. elkezdel a csomagtartóba nehéz dolgokat pakolni, folyamatosan emeli fel a hátulját és így szinten tartja. Ha leállítod az autót, úgy marad, nem süllyed le, kivéve, ha park állásba teszed a szintszabályzót. Véleményem, hogy ebben az árszegmensben kényelmesebb és kellemesebb autó nincs.

A válaszoláshoz belépés szükséges
69kisszoltan írta: 7 hónapja
cicamokus írta: 7 hónapja

Látom a szövegértés nem nagyon megy. Első mondat: azok kétszer ennyit futottak. Második mondat: bármit is mutasson az órájuk. Értsd: én is tudok találni HAHU-n ennyiért németet vagy japánt, csak az nem ennyit futott vagy csak az órája alapján futott ennyit. Ennél a Citroennél, legalábbis a képek alapján, hihető a 100.000 körüli futás. Amúgy nem csak azért tekerik vissza, hogy sokkal drágábban eladhassák, hanem mert a 200+ futású autókat lehetetlen eladni. Természetesen minden márkát tekergetnek. A lényeg: HAHU-ra ha felmész, a képek alapján nem tudod leszűrni hogy a hasonló áron kínált Passat vagy Mondeo mit kapott az élettől. Ez a C5 a cikk alapján kiváló állapotban van. Én amúgy nagyon jó vételnek tartom, éppen azért mert az idealizált német vagy japán versenytársakhoz képest jóval olcsóbb. A motor kiforrott, elektronikus gyengéi nincsenek, a hidrós rugózás bámulatos (kivéve ha valaki nem szereti az enyhe ringatózását), nagyon kényelmes és egyedi. Utazóautónak szerintem tökéletes, főleg ezen az áron. Jó eséllyel, mivel fiatal, ezek a km-ek zömében pályán vagy országúton kerületek bele, így 80-100 ezer még benne van nagyobb kiadások nélkül.


Előzmények megtekintése

Szia Cicamokus!
Hidd el, megy a szövegértés. Örülok, hogy az autóval kapcsolatosan egyezik a véleményünk. Szép napot!

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 7 hónapja
cicamokus írta: 7 hónapja

Azok a bizonyos bosszantó elektromos hibák, amiket a PSA-nál emlegetni szoktak, kb. 8-10 éve szűntek meg, amikor elhagyták azt a régi vágású, zavarérzékeny buszrendszert, amit az akkori modelleknél (307, 607, C8, 807, C5) alkalmaztak. Azóta elektromos szempontból semmivel sem nyűgösebbek, mint bármelyik más márka. Érdekes hogy közel 10 év elteltével is ezt emlegeti mindenki. Mintha a VW esetén még mindig a gyenge benzines motorokról beszélgetnénk, ami anno az V-ös Golfnál volt probléma.


Itt arról van szó, hogy "francia" - tehát a Renault-Peugeot-Citroen együtt. Biztos észrevetted, hogy a magyar ember "nemzeteket" emleget az autóiparban, és sokszor nem konkrét autógyártókat. Abban az időszakban, amikor a "mélyrepülésük" volt, olyan szinten terjedt el a rossz hírük, hogy rájuk ragadt. Az olaszokra, sőt, a britekre is mondják. Ez ugyanolyan, mint ahogy a bizonyos hajszínnel rendelkező hölgyekre is mondanak ilyen-olyan dolgokat - nem tudják lemosni magukról. A japánokra meg az ragadt rá, hogy drága az alkatrész. Az amerikaira az, hogy sokat eszik. Ezek sztereotípiák, de lássuk be, mindnek van alapja. Valószínűleg aki Renault-val járta meg, nem fog többet franciát venni(PSA-t sem), és egy PSA-s kudarc után sem fog valaki a Renault modelljei után vágyakozni.:)

Olyan ez, mintha a párod hűtlen lett volna - megtudod, és vagy meg sem bocsátasz neki, vagy csak nagyon nehezen.:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 7 hónapja
69kisszoltan írta: 7 hónapja

Tehát, ha jól értem, azért pörgették vissza az órát, hogy ugyanannyit kérjenek érte, mintha kétszer annyit ment volna? És ugye csak a vw autók mennek sokat?


Előzmények megtekintése

Látom a szövegértés nem nagyon megy. Első mondat: azok kétszer ennyit futottak. Második mondat: bármit is mutasson az órájuk. Értsd: én is tudok találni HAHU-n ennyiért németet vagy japánt, csak az nem ennyit futott vagy csak az órája alapján futott ennyit. Ennél a Citroennél, legalábbis a képek alapján, hihető a 100.000 körüli futás. Amúgy nem csak azért tekerik vissza, hogy sokkal drágábban eladhassák, hanem mert a 200+ futású autókat lehetetlen eladni. Természetesen minden márkát tekergetnek. A lényeg: HAHU-ra ha felmész, a képek alapján nem tudod leszűrni hogy a hasonló áron kínált Passat vagy Mondeo mit kapott az élettől. Ez a C5 a cikk alapján kiváló állapotban van. Én amúgy nagyon jó vételnek tartom, éppen azért mert az idealizált német vagy japán versenytársakhoz képest jóval olcsóbb. A motor kiforrott, elektronikus gyengéi nincsenek, a hidrós rugózás bámulatos (kivéve ha valaki nem szereti az enyhe ringatózását), nagyon kényelmes és egyedi. Utazóautónak szerintem tökéletes, főleg ezen az áron. Jó eséllyel, mivel fiatal, ezek a km-ek zömében pályán vagy országúton kerületek bele, így 80-100 ezer még benne van nagyobb kiadások nélkül.

A válaszoláshoz belépés szükséges
fok.andras írta: 7 hónapja
fok.andras írta: 7 hónapja

A köztudatban az van, hogy a Citroen első hidropneumatikus rugózással ellátott modellje az 1955-ben megjelent DS 19 (Fantomas :-) volt. Technikatörténeti érdekessége miatt megjegyzem, hogy 1954 őszétől a Traction Avant 15 CV típusból (Maigret felügyelő :-) gyártottak 1420 db olyan modellt, melynek a hátsótengelyén már ilyen szerkezet dolgozott! Tehát több, mint 61 tapasztalata van a Citroennek.


Előzmények megtekintése

... 61 év...

A válaszoláshoz belépés szükséges
fok.andras írta: 7 hónapja
kopasz írta: 7 hónapja

Ízlések és pofonok, nekem például kifejezetten tetszik ez az autó. A hídrós futómű miatt akár csak a turbó miatt én egy percig se aggódnék, kipróbált tartós darabok ezek, s a hídrós teknika sem újdonság, mivel kb: 50 éves múltra tekint már vissza.


Előzmények megtekintése

A köztudatban az van, hogy a Citroen első hidropneumatikus rugózással ellátott modellje az 1955-ben megjelent DS 19 (Fantomas :-) volt. Technikatörténeti érdekessége miatt megjegyzem, hogy 1954 őszétől a Traction Avant 15 CV típusból (Maigret felügyelő :-) gyártottak 1420 db olyan modellt, melynek a hátsótengelyén már ilyen szerkezet dolgozott! Tehát több, mint 61 tapasztalata van a Citroennek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
69kisszoltan írta: 7 hónapja
cicamokus írta: 7 hónapja

Igen, csak azok kétszer ennyit futottak. Bármit is mutasson az órájuk...


Előzmények megtekintése

Tehát, ha jól értem, azért pörgették vissza az órát, hogy ugyanannyit kérjenek érte, mintha kétszer annyit ment volna? És ugye csak a vw autók mennek sokat?

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 7 hónapja
69kisszoltan írta: 7 hónapja

Kedves Mátyás!



Rendszeresen beszélnek a francia autók átlag feletti értékvesztéséről. Ha megnézi a HAHU-n, a 2012-es dízel passat kombikat, bőven talál belőlük ebben az ársávban. Nem tudom újonnan mennyi volt az áruk, de jellemzően drágábbak a citroennél. A dízeleik nem olyan kifonomultak, mint a hdi, a kényelemről nem is beszélve.



Tisztelettel: Zoltán


Előzmények megtekintése

Igen, csak azok kétszer ennyit futottak. Bármit is mutasson az órájuk...

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 7 hónapja

Azok a bizonyos bosszantó elektromos hibák, amiket a PSA-nál emlegetni szoktak, kb. 8-10 éve szűntek meg, amikor elhagyták azt a régi vágású, zavarérzékeny buszrendszert, amit az akkori modelleknél (307, 607, C8, 807, C5) alkalmaztak. Azóta elektromos szempontból semmivel sem nyűgösebbek, mint bármelyik más márka. Érdekes hogy közel 10 év elteltével is ezt emlegeti mindenki. Mintha a VW esetén még mindig a gyenge benzines motorokról beszélgetnénk, ami anno az V-ös Golfnál volt probléma.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Piet írta: 7 hónapja

Ha elvonatkoztatunk a francia autókat övező (sok esetben alaptalan) előítéletektől. Akkor egy szép formájú, bőséges műszaki tartalommal megáldott autót látunk. A sok sablonforma között üdítő kivétel a C5, ide vele! Mostanság amúgy is odavagyok a kombi karosszériáért.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu

Hirdetés

CITROEN tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 teszt

Gesztenyepüré babból. Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi teszt Videó

Megnyerő, de fenékig nem tejfel a Citroën Grand C4 Picasso, amit ezúttal 2,0 literes dízelmotorral, majdnem csurig felszerelve próbáltunk.


Citroën C1 1.0 Collection teszt

Női autó? Csak kicsi. Citroën C1 teszt

Picit megújult a C1. Ha ilyen vagány LED-sorosat tetszik látni az utcán, az az új és a jobban felszerelt. De sokat nem fogunk belőle látni, s ennek egyszerű oka van.


Citroën DS5 HYbrid4 Airdream 200 Sport teszt

Sportfokozatban spórol az űrhajó - Citroën DS5 HYbrid4 teszt

Futurisztikus, már-már űrhajós megjelenés és dízelhibrid hajtáslánc jellemzi a Citroën csúcsmodelljét. Vajon autónak milyen?


Citroën DS4 1.6 THP Sport teszt

A Citroën Audija? DS4 THP teszt Videó

Lényegében német példát követ a Citroën, hiszen a tömegmodell C4 alapjaira épül a sportos és prémiumos DS4. Az Audi már évek óta hasonló elvből profitál. Vajon bejön ez a franciáknak is?


Még több CITROEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nissan GT-R menetpróba a Slovakiaringen

Találkoztam Godzillával

6 órája – Újdonság

Megkóstoltattuk vele a szomszédok népszerű aszfaltját, egykedvűen zabálta fel a kanyarjait. Villámgyors, ordító hegyomlás a Nissan GT-R, a kormánya mögött viszont nagyon szelíd jószág.


Teszteli önvezető versenyautóját a Roborace

Biztosan erre kell tartania az autósportnak? Videó

16 órája – Sztori

Egy versenyautó pilóta nélkül? Értelmetlen! Idén mégis Formula-E betétfutam lesz a Roborace, a DevBot pedig az első önvezető versenyautók egyike.


Kétkerekűt is gyárt a Rimac, autójához hasonló stílusban

Horvát versenybicikli, más értelemben, a Rimactól Videó

19 órája – Sztori

Nem biztos, hogy jogosítvány nélkül kerekezhet vele bárki, de azért kerékpár a Rimac nem mindennapi e-bike-ja is, a Greyp.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

CITROEN C5 2.0 Exclusive (Automata) Hét ajánlet - 50.000

CITROEN C5 2.0 Exclusi...

Ár: 1.299.999 Ft

Évjárat: 2006 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

CITROEN C5 2.0 BlueHDi Exclusive S&S EAT6 Euro 6 CITROEN VÁC!

CITROEN C5 2.0 BlueHDi...

Ár: 7.963.650 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

CITROEN C5 1.6 HDi FAP Collection

CITROEN C5 1.6 HDi FAP...

Ár: 1.470.000 Ft

Évjárat: 2007 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!