0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Drágának tűnik, valójában olcsó. Ford Escort használtteszt

Ford Escort 1.6 16V Classic, 1999 - használtteszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A sorozat gyártásának utolsó évéből való Escort a többi kortárs modellhez mérten olcsó, a próbált, első tulajos példány azonban nem feltétlen árával kíván csábítani.

Bűnözők autója is lehetne az Escort, különös ismertetőjelei, főként ebben a kommersz ezüst-színben nincsenek, ködfényszórója ellenben van, s gazdag ellátmányába fűthető szélvédőmosó-fúvóka is beletartozik. Valaha az első üveglap is fűtőszálas volt, aztán jött a kavics, és az olcsóbb szélvédő

Bűnözők autója is lehetne az Escort, különös ismertetőjelei, főként ebben a kommersz ezüst-színben nincsenek, ködfényszórója ellenben van, s gazdag ellátmányába fűthető szélvédőmosó-fúvóka is beletartozik. Valaha az első üveglap is fűtőszálas volt, aztán jött a kavics, és az olcsóbb szélvédő

Mindössze 4,1 méter hosszú az Escort

Mindössze 4,1 méter hosszú az Escort

Ahogyan azt az autóvásárlók képzeletbeli kézikönyve írja, új autót venni luxus, s leginkább másodkézből érdemes választani. Igaz ez akkor is, ha kifejezetten koros példányról van szó. Az első tulajdonos ugyanis még fel tudja idézni, hogy milyen volt autója új korában, s ha kellően igényes, járgányát olyan állapotban igyekszik tartani. Ezt persze ki is használják az eladók, s szívesen is hangoztatják az első „tulajosságot”, gyakorta még akkor is, ha például csupán első hazai gazdáról van szó, ami nagyon messze nem ugyanaz, mint az első kuncsaft, aki valaha besétált a szalonba és autóját újként rendelte meg.

Elektromos ablakok és tükrök, két első légzsák, távirányítós központi zár, stb. − az utolsó Escortok ellátmányára nem lehetett panasz. Az utastér ma is egészen újszerű állapotú

Elektromos ablakok és tükrök, két első légzsák, távirányítós központi zár, stb. − az utolsó Escortok ellátmányára nem lehetett panasz. Az utastér ma is egészen újszerű állapotú

Nem tekergetett az óra, hiszen a kilométerállások szervizkönyvvel, számlákkal is alátámasztottak

Nem tekergetett az óra, hiszen a kilométerállások szervizkönyvvel, számlákkal is alátámasztottak

Miként múlt héten egy kifejezetten olcsó autót néztünk meg, most sem akartunk árban elszállni, a kritériumok a következők voltak: legyen családi használatra is alkalmas, első tulajos, klímás, légzsákokkal felszerelt, és korrekt állapotú, rejtett költségektől mentes. A kínálat persze csaknem végtelen, ezért mintegy találomra néztünk meg egy budapesti, korrekt fotókkal hirdetett, némi alkuval 600 ezerét pont elhozhatónak tűnő Ford Escortot. Hogy miért ezt? Nincs talán másik, teljesen elfeledett nevű sorozat, mint az Escort, s ez bizony árát is lefele nyomja. Az Opelnél örök az Astra, a Volkswagennél a Golf, de a kölnieknél már szinte a dolgozók sem emlékeznek a Focus előtti kompaktra. Használói véleményeink szerint azonban nem rossz a gép, s az is beszédes, hogy 3,9 pontos összpontszáma azért 4 alatti, mert a modell tetszési indexe mindössze 3,5-ös. Magyarán komoly gond nincs a sorozattal, csak épp a kutyának sem kell már.

Ma is hívogatóan otthonos a plüss-kárpitos utastér. A helykínálat az alsó-középkategóriának megfelelő Ma is hívogatóan otthonos a plüss-kárpitos utastér. A helykínálat az alsó-középkategóriának megfelelő

Ma is hívogatóan otthonos a plüss-kárpitos utastér. A helykínálat az alsó-középkategóriának megfelelő

Elektromosan nyitható a csomagtérajtó a kézifék mellől. Az elektromos ablak gombjai is ide kerültek

Elektromosan nyitható a csomagtérajtó a kézifék mellől. Az elektromos ablak gombjai is ide kerültek

Nosza, ez lesz az igazi budget-car, azaz költséghatékony autó, s ha modellből olcsót néztünk, engedjük meg magunknak azt a luxust, vagy talán józanságot, hogy nem az olcsóbb hirdetéseket kezdjük el nézni, s fürkésszük, vajon miért adják átlagár alatt, hanem egy drágábbat vizslatunk. Hiszen, ha annak árát jól lőtte be a hirdető, még mindig sokkal jobban járhatunk, mint egy olcsóbb megvásárlásával. Az extrák, illetve a pozitív jellemzők ára is avul ugyanis, magyarán a korrekt állapot és a gazdag ellátmány felára, főként 10 év feletti autónál sokszor minimális. Sok ember röhögő görcsöt kapna a 629 ezer forintra hirdetett Escort hallatán, hiszen annyiért már pont megjelenik a kétségtelenül modernebb Focus, vagy, hogy kicsit a szomszédoknál is nézelődjünk, az Astra G és valamivel feljebb a Volkswagen Golf IV is. Ám nem klímával, első tulajtól, garantált futásteljesítménnyel és megkímélt állapottal.

Minimális szépséghiba: az új bal első sárvédő fényezése elüt a többi lemezétől, a már egyszer javított csomagtérajtó ismét rozsdásodik Minimális szépséghiba: az új bal első sárvédő fényezése elüt a többi lemezétől, a már egyszer javított csomagtérajtó ismét rozsdásodik

Minimális szépséghiba: az új bal első sárvédő fényezése elüt a többi lemezétől, a már egyszer javított csomagtérajtó ismét rozsdásodik

Utólagos kiegészítő a króm kipufogó-vég. Fontosabb, hogy nem csak a kipufogókat cserélték (kisipari körülmények között gyártott, de a gyárinál tartósabb hazaira), hanem egyszer már katalizátort is

Utólagos kiegészítő a króm kipufogó-vég. Fontosabb, hogy nem csak a kipufogókat cserélték (kisipari körülmények között gyártott, de a gyárinál tartósabb hazaira), hanem egyszer már katalizátort is

A megnézett Escort ugyanis, ha vezethetőségével ugyan érezhetően nem mai autó, az elmúlt 12 év és a megtett 193 ezer kilométer ellenére nagyon szép állapotú. Utasterében hibátlanok (szakadás-mentesek és alig kopottak) a plüss üléskárpitok, repedésmentes és teljes mértékben gyári állapotú a műszerfal, érdekes módon még kormányán sincs komoly kopás, egyedül az feltűnő, hogy a karima jóval fényesebb, mint a középső rész. A gazdag ellátmány részeként elektromosan liftezhető a sofőr ülése, kulcsfejbe épített távirányítós a központi zár, villanyos az ablak elöl és van 2 DIN méretű, kazettás rádió is.

Ha forgatjuk, az 1,6-os, 16 szelepes, 90 lóerős, 134 Newtonméter nyomatékú benzines 12,3 másodperc alatt gyorsít 100 km/órára

Ha forgatjuk, az 1,6-os, 16 szelepes, 90 lóerős, 134 Newtonméter nyomatékú benzines 12,3 másodperc alatt gyorsít 100 km/órára

Viszonylag nagy, 380 literes, a hátsó támlák osztott, illetve az ülőlap egyben dönthetőségéve akár 1145 literig bővíthető a csomagtér

Viszonylag nagy, 380 literes, a hátsó támlák osztott, illetve az ülőlap egyben dönthetőségéve akár 1145 literig bővíthető a csomagtér

Kívülről is szép az Escort, nem feltűnő, de a bal első sárvédőn mégiscsak látszik, hogy annak más az árnyalata. Nem titok: mintegy 3 éve egy koccanás miatt cserélték, és fényezték azon elemet, ugyanakkor az Escort-betegségnek számító hátsó hátsó-sárvédőív és csomagtérajtó korróziókat is orvosolták – utóbbi ma már kezd visszaköszönni. Az Escort szervizelésére aligha lehet panasz, szervizkönyv vezetett, s noha néhányszor márkafüggetlen javítónál is megfordult, tulajdonosa végül visszatért a márkaműhelyhez, tapasztalatai szerint ott jobb szakértelmet, lényegében azonos áron kap. Nem titok, hogy néhány komolyabb alkatrészt is kellett már cserélni, például katalizátort, alig több, mint 3 évesen, illetve kipufogórendszert immár kétszer is – így viszont rozsdamentes van az autón. Mivel az első cserén már túl vannak, vélhetően maradhatnak egy ideig még a hátsó lengéscsillapítók. Szilentblokkokat elöl már kétszer is cseréltek, ugyanis az utángyártottak nem húzták sokáig, a másodjára berakott gyárikkal viszont nincs gond. Nem maradt el a vezérműszíj, 120 ezernél esedékes, illetve 60 ezrenként a hűtővízpumpa cseréje sem. S a javítások nem csak elmondásban léteznek, hanem, miként a 12 évvel ezelőtt átvett autó, azok is tételes számlákon nyomon követhetők.

Értéknövelő tényező az összes gyári kulcs, a dokumentált szervizmúlt, a korrekt, ráadásul téli-nyári, külön felnis abroncskészlet és elenyésző mértékben még a ködfényszóró is Értéknövelő tényező az összes gyári kulcs, a dokumentált szervizmúlt, a korrekt, ráadásul téli-nyári, külön felnis abroncskészlet és elenyésző mértékben még a ködfényszóró is Értéknövelő tényező az összes gyári kulcs, a dokumentált szervizmúlt, a korrekt, ráadásul téli-nyári, külön felnis abroncskészlet és elenyésző mértékben még a ködfényszóró is

Értéknövelő tényező az összes gyári kulcs, a dokumentált szervizmúlt, a korrekt, ráadásul téli-nyári, külön felnis abroncskészlet és elenyésző mértékben még a ködfényszóró is

Hibátlan a motortér, a fogyasztás gyakorlatilag ma is gyári érték szerinti

Hibátlan a motortér, a fogyasztás gyakorlatilag ma is gyári érték szerinti

Mivel ilyen korú használt autónál az állapot többet ér, mint maga a modell, talán nem is érdekes a próbakör, ahol az Escort úgy viselkedik, mint egy kilencvenes évek első feléből való, de újszerű autó. Sem a bovdenes gázpedál reakciója, sem a váltó nem lenyűgöző, de voltaképp minden hibátlan, zörejektől mentes, nagyon halkan az első fékbetét ciripelése hallható lassításkor, vélhetően egy ötezer forintos betétcsere orvosolja majd a problémát. A gyári érték szerint 177 km/órás végsebesség alapján az Escort hosszabb utakra is jó lehet, a tulaj a gyárihoz hasonló, országúton 6,0, városban 8-9 l/100 km fogyasztásokról számol be. Használhatóságot fokozó tényező a csomagtér 380-1145 literes űrtartalma is, illetve az 55 literes, könnyedén 700 kilométer feletti hatótávot adó üzemanyagtartály is.

Kanyarodjunk vissza az árhoz, ami 629 ezer forint az Escort hirdetése alapján. Soknak tűnik, pedig az állapothoz mérten, pláne a kocsihoz adott újszerű nyári, és külön felnire szerelt téli abroncsgarnitúrával, valamint a szerviztörténet tételes dokumentálásával voltaképp reális.

Ez is érdekes lehet:
 

Opel Cascada 1.6 Turbo Ecotec (200 LE) Cosmo teszt

Jó 11 millió forintért versenyképes ajánlat a legerősebb Cascada. Kabriózás Opel-módra, de vajon...

Renault Mégane 1.4 16V Alizé, 2002 - használtteszt

Fiatal pár véges büdzsével - mit vegyenek? Bármit, amit ismerőstől olcsón el lehet hozni. Végül...

Rendőrkanyar volt, nincs. Inkább gondolkodni tanítják a zsarukat

Megnéztük, hogyan tanítják autót vezetni a rendőröket. Nem kézifékes kanyarra, de gondolkodva...

Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal...

Garázsból a nappaliba? Nem feltétlen úri hóbort!

Sokan garázsuk méretéhez kénytelenek autót vásárolni. A filmen látható belga úriember aligha...

Skoda Fabia: mi lesz a következő, a hátsó ablaktörlő?

Na, ezért nem tudtál aludni. Mert nem láttad még az új Skoda Fabia integrált irányjelzős tükrét...

Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi teszt

Mindenben jó a Peugeot kompakt kombija. És egyvalamiben a legjobb. Elég ez a sikerhez? A hatalmas...

Volkswagen Golf 8: radikális emissziós értékekkel jön 2019-re

Bár a nyolcadik VW Golf bemutatója még csak öt év múlva esedékes, de már most több részlete ismert...

Alkalmi autó: miből nézzük a tűzijátékot?

Ha augusztus 20., akkor nem csak államalapítás, meg új kenyér, hanem tűzijáték is. Mi lenne az...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (13 db)

Laci írta: 2011 október 10., hétfő 12:40:46

Szép kis autó. Csak azt ne mondjad, hogy 6 litert fogyaszt, mert nem így van.
A 7és 8 között az rendben. És ha autópályán kicsit gyorsan haladsz, akkor sem éri el a 9-et.
Nagyon szeretem, mert megbízható, ha pedig javítani kell: FORD.
Van alkatrész, van hozzáértő szerelő, (nekem a maszek haverok teljesen bejönnek) és azt se felejtsük el, hogy benne van a makói Galamb lelke.
Engem még nem hagyott ott, inkább be sem indult.
(Ez meg az én hibám.) FORDOS VAGYOK: SZERETEM!

Hajrá!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 október 08., szombat 09:21:40
sdavid88 írta: 2 éve

"Egyszerűen azért mert a régebbi autóknak nem volt annyira jó a korrózióvédelme, üregvédelme mint a mostaniaknak"



Azért majd figyeljük meg 15-20 év múlva a mai prolibb típusokat. Pug 307-eseknek csak megködölték az alját alvázfestékkel, de persze nem mindenhol. Nemrég volt nálunk egy csili-vili 4 éves 307-es, foltokban már belepte a pergő rozsda. Ez most csak egy példa.


Előzmények megtekintése

Ha éppen van egy kis felületi rozsda az még nem a világ, mondjuk egy 4 éves autón gáz, ha viszont belülről indul az igazán nagy baj. Azt hiszem én Renault Megant láttam, talán a TV ügyvédjében ami szintén viszonylag új volt és rohadt. Mindenesetre láttam W220-as Mercit is rohadni 8 évesen, és az azért nem akármilyen autó. De azt gondolom, általánosságban elmondható, hogy a mai autók jobban felkészítettek a rozsdásodásra mint a korábbiak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
sdavid88 írta: 2011 október 07., péntek 22:10:39
Der Milan írta: 2 éve

Egyszerűen azért mert a régebbi autóknak nem volt annyira jó a korrózióvédelme, üregvédelme mint a mostaniaknak, pl A Fiat Tipo-k is rohadtak a hátsó kerék feletti részen kívül is, eltelik pár év és kikezdi az idő, elég az, ha berakodik valami kis járatba a föld vagy homok, ami újra és újra nedves lesz. Mondjuk nem mondom hogy mindegyik öreg autó rossz ebből a szempontból, 86-os évjárattól normálisan lekezelték a 100-as Audikat amik tényleg nem rozsdásodtak mint egy szürke egér Tipo vagy Escort, de hozzá kell tenni azt, hogy ez prémium kategória volt már akkor is. De mondhatom az én 96-os Lanciámat is ami nem úgy van, hogy csak itt van vagy ott van egy pici rozsda és máshol nincs, egy szikra rozsda sincs még az alján sem, és kint áll az utcán, esőben, ködben illetve a hó is lepi.



Mindenesetre ez csak az én véleményem, más lehet, hogy az év üzletének tartja ezt az autót.


Előzmények megtekintése

"Egyszerűen azért mert a régebbi autóknak nem volt annyira jó a korrózióvédelme, üregvédelme mint a mostaniaknak"

Azért majd figyeljük meg 15-20 év múlva a mai prolibb típusokat. Pug 307-eseknek csak megködölték az alját alvázfestékkel, de persze nem mindenhol. Nemrég volt nálunk egy csili-vili 4 éves 307-es, foltokban már belepte a pergő rozsda. Ez most csak egy példa.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2011 október 07., péntek 18:09:03
Der Milan írta: 2 éve

Szép darab meg kell hagyni, de ezt is lakatolták már nem egyszer szerintem. Ezek a Mazdák sem arról voltak híresek hogy a karosszériájuk mennyire bírja a rozsdát.


Előzmények megtekintése

Lakatolni?Körbemérettem sógorommal festékvastagság mérővel mikor vettem, a jobb hátulja a csomitartónál volt javítva :)
A hátsó tornyokat kellett megcsináltatnom, mert azok tényleg szétrohadtak, de pár hónapja alvázvédőztem újra, ott nincs semmi gond, belül a padlókárpit alatt olyan fémtiszta az alváz hogy enni lehet róla.
Az idő vasfoga látszik rajta pár helyen, mert a hátsó sárvédő íveknél a krékjárati iv visszahajtott részénél ahol ugye megáll a sok szutyok elkezdett pár négyzetcentin felhólyagosodni a festék, de olyan kicsit hogy a képeken sem látszik.Az ajtók alsó élén sincs rozsda. :)

Régen még ismerték a galvanizált karosszériát, most már csak a prémium kocsiknál alkalmazzák.Mondjuk 1983-ban ezt a Mazdát az 5-ös BMW-kel hasonlították össze a teszteken :)
Viszont jártam pár Mazda talin, és pont ezek az évjáratú Mazdák azok amiknél a karosszéria, és a kárpitozás is nagyon bírja.Mondjuk a motorja nem olyan jó mint egy két literes Ascona B-jé. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 október 07., péntek 17:42:28
DATAman írta: 2 éve

Miért ne lehetne, hogy csak ennyi rozsda legyen rajta? Ha garázsban állt és nem sólében fürdött akkor simán. Igaz a régebbi autók jobban rozsdásodtak, mint a maiak.


Előzmények megtekintése

Egyszerűen azért mert a régebbi autóknak nem volt annyira jó a korrózióvédelme, üregvédelme mint a mostaniaknak, pl A Fiat Tipo-k is rohadtak a hátsó kerék feletti részen kívül is, eltelik pár év és kikezdi az idő, elég az, ha berakodik valami kis járatba a föld vagy homok, ami újra és újra nedves lesz. Mondjuk nem mondom hogy mindegyik öreg autó rossz ebből a szempontból, 86-os évjárattól normálisan lekezelték a 100-as Audikat amik tényleg nem rozsdásodtak mint egy szürke egér Tipo vagy Escort, de hozzá kell tenni azt, hogy ez prémium kategória volt már akkor is. De mondhatom az én 96-os Lanciámat is ami nem úgy van, hogy csak itt van vagy ott van egy pici rozsda és máshol nincs, egy szikra rozsda sincs még az alján sem, és kint áll az utcán, esőben, ködben illetve a hó is lepi.

Mindenesetre ez csak az én véleményem, más lehet, hogy az év üzletének tartja ezt az autót.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 október 07., péntek 17:24:35
Combi27 írta: 2 éve

a régi autók jobban rozsdásodnak?

Akkor ajánlom ezt:

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=5919



28 éves, sajátom :)


Előzmények megtekintése

Szép darab meg kell hagyni, de ezt is lakatolták már nem egyszer szerintem. Ezek a Mazdák sem arról voltak híresek hogy a karosszériájuk mennyire bírja a rozsdát.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2011 október 07., péntek 15:09:36
DATAman írta: 2 éve

Miért ne lehetne, hogy csak ennyi rozsda legyen rajta? Ha garázsban állt és nem sólében fürdött akkor simán. Igaz a régebbi autók jobban rozsdásodtak, mint a maiak.


Előzmények megtekintése

a régi autók jobban rozsdásodnak?
Akkor ajánlom ezt:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=5919

28 éves, sajátom :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
DATAman írta: 2011 október 07., péntek 14:42:34

Miért ne lehetne, hogy csak ennyi rozsda legyen rajta? Ha garázsban állt és nem sólében fürdött akkor simán. Igaz a régebbi autók jobban rozsdásodtak, mint a maiak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 október 07., péntek 13:57:22
Katona Mátyás írta: 2 éve

Sajnos a piac ilyen és nem azt nézi, hogy ennél az autónál nem kellene rögtön szervizre, gumira, takarításra költeni. Pedig olcsó, de nem tökéletes autót venni a legnagyobb luxus, hiszen az idő, de még az átíratás is pénz.


Gondolom azért írja azt, hogy "Pedig olcsó, de nem tökéletes autót venni a legnagyobb luxus..." mert Ön szerint ez az autó tökéletes. Az, hogy szép kívülről meg, hogy a ráköltött pénz tételesen igazolható számlákkal egy dolog, leírta a cikkben, hogy a sárvédőíveket már cserélni kellett vagy legalábbis rendbe hozni a csomagtartóval együtt amin mellesleg már látszik ismét egy kis felszínes rozsda. Egyszerűen nem tudom elhinni hogy 12 év alatt csak ezek a részek korrodálódtak, benne van a rozsda már a padlóban is szerintem, meg lehet a küszöbökben is.
Lényegében ha jól értem eladó a kocsi... minden autó annyit ér amennyit adnak érte én biztos nem adnék ennyit ezért.

A válaszoláshoz belépés szükséges
DATAman írta: 2011 október 07., péntek 13:56:26

629.000-ért sose kéne ilyen Escort a portára sem, dicséretes a karbantartás, de így kéne minden autónál, nem?

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Opel Cascada 1.6 Turbo Ecotec (200 LE) Cosmo teszt

A mágnes benne van? Opel Cascada teszt

Jó 11 millió forintért versenyképes ajánlat a legerősebb Cascada. Kabriózás Opel-módra, de vajon az a mágnes benne van? Vagy csak az ólom.


Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

Ilyen nincs, és mégis van! Mercedes-Benz V-osztály teszt

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal járt nálunk a Mercedes-Benz V-osztály.


Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi teszt

Ez most a legjobb Peugeot. Teszt: Peugeot 308 SW

Mindenben jó a Peugeot kompakt kombija. És egyvalamiben a legjobb. Elég ez a sikerhez? A hatalmas 308 SW-t dízelként teszteltük.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Ford Ranger menetpróba

Magyar utakon és árkon-bokron át nyúztuk: itt az új Ford Ranger

Noha egy ideje már nálunk is kapható, most próbálhattuk ki először az új Rangert, és a Ford kőkeményen is kényelmes pickupja meglepően pozitív csalódást okozott.


Ford Mustang Boss 302 villámteszt

Vágtában teszteltük a legizmosabb Mustangot Videó

A 4000 példányra limitált Ford Mustang Boss 302 szériából hivatalosan csak egy példány hajózott át Európába - az a példány, amit röpke fél órára mi is meghajthattunk.


Ford Grand C-Max 1.6 SCTi EcoBoost Titanium teszt

Teszten az itthon nem kínált Ford Grand C-Max Videó

Tavaly második generációjába lépett, és egyben kétfelé ágazott a Ford C-Max palettája. Nálunk a nagyobbik, hét üléssel is rendelhető Grand járt.


Ford Mondeo 2.0 SCTi Powershift Titanium Luxury teszt

A főnök autója - csúcs Mondeo teszt

Csúcsmodelljével, 2,0 literes, 240 lóerős, turbós, EcoBoost benzinesével járt nálunk a tavaly megújult Ford Mondeo, jó is volt!


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rendőrkanyar volt, nincs. Inkább gondolkodni tanítják a zsarukat

Hogyan tanulnak vezetni a rendőrök? Videó

Tegnap – Sztori

Megnéztük, hogyan tanítják autót vezetni a rendőröket. Nem kézifékes kanyarra, de gondolkodva, biztonsággal, a vezetéstechnikát csiszolva.


Autós túraötletek a Dunakanyarban

Csak egy napra, de már nagyon mennél? Nézzük a Dunakanyart!

5 napja – Sztori

Az M7-esen áll a dugó a Balaton felé? Lehet ám máshova is menni, például a Dunakanyar is remek lehetőségeket rejt.


Amerikába került a Hollandiában megőrzött Renault 25

28 éves autó 11 ezer kilométerrel! Érdekel?

6 napja – Sztori

Egy alig futott idős autó jó befektetés lehet. Ezért kerülhetett Miamiba a Hollandiában 28 évesen 11 000 kilométerrel talált Renault 25.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD ESCORT 1.8D C Az ár fix 170000 ft.4 li

FORD ESCORT 1.8D C Az...

Ár: 170.000 Ft

Évjárat: 1989 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD ESCORT 1.4 CLX

FORD ESCORT 1.4 CLX

Ár: 350.000 Ft

Évjárat: 1995 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD ESCORT 1.6 16V CLX kombi

FORD ESCORT 1.6 16V CL...

Ár: 105.000 Ft

Évjárat: 1998 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó