0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ezt vezette Ayrton Senna is - Honda Legend Coupe használtteszt

Honda Legend Coupe 2.7i V6, 1989 - használtteszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ha csak egy délutáni ismerkedésre, de olyan autót kaparintottunk meg, amilyennel valaha Ayrton Senna is járt: egy Honda Legend Coupét.

Teszt
Műszaki adatok

Nem egy gyakori modell a Legend Coupe, ám aki visszapillantójában meglátja, óvakodjon tőle, hihetetlenül megy ugyanis

Nem egy gyakori modell a Legend Coupe, ám aki visszapillantójában meglátja, óvakodjon tőle, hihetetlenül megy ugyanis

Két ajtó és egy nagy puttony, a csomagtér 440 literes

Két ajtó és egy nagy puttony, a csomagtér 440 literes

Talán sokan úgy gondolják, hogy koros kupét keresni badarság, pedig valljuk, s a jelen cikk főszereplőjének számító Honda Legend Coupe próbája alapján határozottan állítjuk, hogy van az ilyen autóknak létjogosultsága. Ilyet találni persze szinte lehetetlen, szerencse, az élet szerencséje kell hozzá. Mostani, második tulajdonosa sem az interneten, hanem családi ismeretségen keresztül futott bele az autóba. Létezéséről persze bőven tudott, már 7-8 évesen meg kívánta venni attól az idős úrtól, aki 1989-ben vásárolta vadonatújan Ausztriában. Tudta, hogy remek állapotban van, hiszen higgadtan használta, s előírás szerint szervizeltette, a megszokások rabjaként Ausztriában. Ám megválni a ’90-es évek közepén még messze nem kívánt a Legendtől. Megértjük.

Prémiumvilág a nyolcvanas évekből. A pedálgumik még a gyáriak, kopás a kormányon már felfedezhető, az üléskárpitok kezdenek töredezni, ám más hiba nem említhető az 1988-as gyártású, 1989-ben átadott autón

Prémiumvilág a nyolcvanas évekből. A pedálgumik még a gyáriak, kopás a kormányon már felfedezhető, az üléskárpitok kezdenek töredezni, ám más hiba nem említhető az 1988-as gyártású, 1989-ben átadott autón

Puha felületeken könyökölhet a sofőr az ajtón, amiről a keret nélküli első és a szögletes hátsó ablakok is elektromosan engedhetők le

Puha felületeken könyökölhet a sofőr az ajtón, amiről a keret nélküli első és a szögletes hátsó ablakok is elektromosan engedhetők le

Aztán múltak az évek, ez a Legenden kevéssé látszott meg, gazdája azonban belátta, már annyira keveset használja, hogy inkább eladja. Szerencsére nem került a szabadpiacra, hanem eljutott az értékesítés infója az amúgy addig is Honda-rajongónak számító mostani gazdához, aki nem csak megvette, hanem az enyészettől megmentette a ritka, itthon ilyen állapotban biztosan teljesen egyedi, akkor 15 éves és mindössze 108 ezer kilométert futott Coupét. Nem azért, hogy garázsba állítsa, hanem azért, hogy használja. Szigorúan második autóként, de azért az eltelt közel 10 év alatt mégis beletett mintegy 135 ezer kilométert – azaz a teljes életútra vetített éves átlag most már közelíti a 10 ezer kilométeres használatot.

Négy felnőtt számára tágas és kényelmes az ötüléses utastér, a sofőrnek villanymotor fordítja előre az övet, hogy ne kelljen érte nyújtózni, a rendszer az összes többihez hasonlóan ma is működik Négy felnőtt számára tágas és kényelmes az ötüléses utastér, a sofőrnek villanymotor fordítja előre az övet, hogy ne kelljen érte nyújtózni, a rendszer az összes többihez hasonlóan ma is működik

Négy felnőtt számára tágas és kényelmes az ötüléses utastér, a sofőrnek villanymotor fordítja előre az övet, hogy ne kelljen érte nyújtózni, a rendszer az összes többihez hasonlóan ma is működik

Milyen egy 243 ezer kilométert futott, még a ’80-as években gyártott Honda? Nagyon korrekt, csendes, még mindig nagyon egyben lévő, erőteljes motorú, kopogásmentes futóművű és szolgáltatásaival is a mai autókkal versenyképes. Utóbbi az első igazi meglepetés, amit tényleg senki sem várna, meg persze az, hogy ez, a formájával a típust kevéssé ismerőknek nem több, mint egy nyolcvanas évekbeli japán autó valójában egy valódi luxuskupé, egy Legend Coupe. Olyan autó, amelynek első példányai a Honda alapítóját, Soichiro Hondát vagy Ayrton Sennát szolgálták, s ami biztonsági autó volt a Suzukai F1-pályán.

Vonalaival és részleteivel egyaránt amerikainak tűnik a Legend, pedig ez egy európai specifikációs, japán autó. Az kortünet, hogy fékei a maiakhoz mérten alulméretezettek

Vonalaival és részleteivel egyaránt amerikainak tűnik a Legend, pedig ez egy európai specifikációs, japán autó. Az kortünet, hogy fékei a maiakhoz mérten alulméretezettek

Olyan modell, amelynek a létezéséről szinte senki sem tud, nem egy fogalom, mint például az NSX. Bevalljuk, mi sem ismertük, s mostani gazdája sem kereste, hanem összefutott vele és azóta fanatikusa. Olcsó, de komoly nagyautókat vizsgáló körképünk után írt nekünk egy levelet, hogy a kupék mesés világáról se feledkezzünk meg, nézzük meg az ő, felújítás nélküli, mégis remek Legendjét. Megvártuk a jó időt, s meg is ejtettük a próbát. Az élményfaktor semmilyen mai autóéval nem összevethető!

Modellnevét nagy betűkkel hirdeti, csomagtere kulccsal vagy távirányítással nyitható, a kettős krómozott kipufogóvég, s még a teljes rendszer is gyári

Modellnevét nagy betűkkel hirdeti, csomagtere kulccsal vagy távirányítással nyitható, a kettős krómozott kipufogóvég, s még a teljes rendszer is gyári

A formák kevéssé meglepetést okozók, olyanok, mint a nyolcvanas évek japán autóinál, viszont a részletek kidolgozottsága és az összkép egyaránt átlagon felüli szintet hoz és olyan meglepetést ad, ami ma már pikáns egyediséget kölcsönöz. A 4,76 méter hosszú, 2,7 méter tengelytávú kétajtós persze vélhetően mindig is egyéniség volt. Nagy betűkkel a csomagtérfedél közepére írt modellneve szinte olyan, mintha ma jött volna ki a tervezőstúdióból. A 25 évvel ezelőtt gyártott (és 24 éve forgalomba helyezett) példány fényezetlen lökhárítói még értelmes, rugalmas gumibetéteket kaptak, ajtóit vaskos és fényezetlen plasztikok óvják. Sérülés szerencsére nincs is a karosszérián, ami törve sosem volt, ám az nem titok, hogy kellett már lakatolni. Hiába állt egész életében garázsban, a japán autók ezen korszaka még nem a komoly rozsdavédelemről szólt.

Teleszkópok emelik a gépházfedelet, melyet 10 ezer kilométerenként kell felnyitni, annyi az olajcsere-periódus, amúgy hibátlan a 24 szelepes V6-os

Teleszkópok emelik a gépházfedelet, melyet 10 ezer kilométerenként kell felnyitni, annyi az olajcsere-periódus, amúgy hibátlan a 24 szelepes V6-os

Hanem például arról, hogy motorikusan fényévekkel jártak konkurenseik előtt. Ebbe, az első generációs, 1985-ben kigördített, 1988-as gyártású Legendbe például hengerenkénti négyszelepes, injektoros, V6-os benzinmotor került, mely 169 lóerejéhez 11,6 literes vegyes fogyasztási értéket társított. Tulajdonosa szerint valójában 11 literes nagy átlaggal el lehet vele járni, országúton persze nem kunszt 9 literre apasztani az étvágyat, s a 15 literes – az autó és a motor méretéből – sokak által feltételezett értéket csak kizárólagos városi, sok hidegüzemes vagy állandó légkondis üzemmel lehet elérni. Van ugyanis jéghideg levegőt fújó, automata, hangolható intenzitású klíma is. Persze nem ez a különleges, hanem az az élénkség, amivel a gázpedálra reagál a V6-os. Pedig a váltó automata, és pont ez a szenzációs. A négyfokozatú, sport-üzemmódot is kínáló bolygóműves nem fojtja meg a V6-ost, hanem egy szenzációs utazókupévá teszi.

Tempomat, intervallum-szabályzós ablaktörlő és elektromos tükör − az 1985-ben bemutatott első Legendben Tempomat, intervallum-szabályzós ablaktörlő és elektromos tükör − az 1985-ben bemutatott első Legendben Tempomat, intervallum-szabályzós ablaktörlő és elektromos tükör − az 1985-ben bemutatott első Legendben

Tempomat, intervallum-szabályzós ablaktörlő és elektromos tükör − az 1985-ben bemutatott első Legendben

Aprópénztartó − elmaradhatatlan felirattal, sehol sem kell találgatni, hogy mi micsoda

Aprópénztartó − elmaradhatatlan felirattal, sehol sem kell találgatni, hogy mi micsoda

A Legend élénken indul, nincs késlekedés, ha higgadtan nyomjuk simogatjuk a gázpedált, az automata hamar felkapcsol, például hatvannál negyedikbe. Ugyanolyan simán, ahogyan 110-nél padlógázra képes kettesbe visszatenni – ez sokaknak furának tűnhet, ám mivel csak négy fokozat van, azok viszonylag hosszúak, 130 km/óránál negyedikben alig több mint 3000 1/perc a fordulatszám, azaz a 200 km/óra feletti végsebesség épp a nyomatékcsúccsal autózható. Ki van ez találva, ahogyan a fokozatokat tovább tartó, magas fordulatszámon autóztató sport program is, ahova könnyedén lehet áthúzni az automata váltó egyedien hosszú választókarját. Ilyenkor a negyediket csak gombnyomásra váltja az automata, s kifejezetten élénk a viselkedés. Élénk az persze amúgy is, ha nagyobbat lépünk a jobb lábunkkal, a japán V6-os könnyedén és szépen pörög fel, 4500 1/perc között már hangja is van, amúgy szinte néma. Autópályán így például döbbenetesen csendes a majd’ 25 éves Coupe. Nem csak csendes ráadásul, hanem meglehetősen tiszta üzemű is, háromutas katalizátorát lamba-szonda szabályozza − vicc mellette, hogy mivel az NKH szerint ez egy öreg autó, eddig minden vizsgán annak ellenére piros környezetvédelmi matricát kapott, hogy emissziója minimális. Szmogriadó esetén Budapestre már néhány éve nem hajthat be, a következő vizsgán pedig − a piros matrica megszűnésével − már fekete plakettet fog kapni. Azt ugyanis nem a mért, hanem a központi adatbázisban szereplő értékek alapján adják.

Elektromos a sofőr ülése, mély, flokkolt rekeszt ad az első könyöklő, az automata klíma gombjait felnyitható plexilap fedheti Elektromos a sofőr ülése, mély, flokkolt rekeszt ad az első könyöklő, az automata klíma gombjait felnyitható plexilap fedheti Elektromos a sofőr ülése, mély, flokkolt rekeszt ad az első könyöklő, az automata klíma gombjait felnyitható plexilap fedheti

Elektromos a sofőr ülése, mély, flokkolt rekeszt ad az első könyöklő,
az automata klíma gombjait felnyitható plexilap fedheti

Utasterében a sofőr ülése elektromos, az epedás székek kárpitozása bőr, s az negyedszázadosan is éppen csak kezd repedezni. A kormánykerék a Hondák közül először itt adhatott légzsákot, ám csak a későbbi példányoknál, ebben még „csak” remek, vákuumos tempomatot találunk rajta, bekapcsolva szépen behúzódik a gázpedál, van lassítás és gyorsítás, valamint felfüggesztés és a beállított tempóra visszatérés parancs is – mint egy modern autóban. A tárolórekeszek flokkolással zörgésmentesítettek, a kesztyűtartóból kapcsolható, hogy karhúzásra nyíljon-e a csomagtér-fedél vagy azt csak kulccsal lehessen nyitni. Távirányítással, a sofőr ajtajáról nyitható a benzintank fedelének takaróajtaja, melyben rekeszbe tehető a lecsavart tanksapka. Túl gyakran nem kell hozzá nyúlni, a 68 literes tartály bő 600 kilométeres hatótávot ad.

Kiváló utazóautó, az elektromosan nyitható üveg napfénytető is az örök mosoly egyik forrása, de ahhoz a V6-os élénksége is sokat ad

Kiváló utazóautó, az elektromosan nyitható üveg napfénytető is az örök mosoly egyik forrása, de ahhoz a V6-os élénksége is sokat ad

Utazóautó ez, s nem is akármilyen. Az ülések kényelmesek, az elöl kettős keresztlengőkaros, függőcsapszeges felfüggesztés nem csak komfortos, a kormánykerék motorerő általi elrángatásától is óv, hátul szintén független, de stabilizátoros a futómű, a kényelem pedig tényleg ringató. A kormány természetesen parkoláskor egyujjas szervós, ám sebességfüggő, autópályán tökéletes az egyenesfutás.

Eredeti kézikönyv, kezelési útmutató és szervizfüzet, amelyek egyébként a bal első ajtó fedeles rekeszében laknak Eredeti kézikönyv, kezelési útmutató és szervizfüzet, amelyek egyébként a bal első ajtó fedeles rekeszében laknak Eredeti kézikönyv, kezelési útmutató és szervizfüzet, amelyek egyébként a bal első ajtó fedeles rekeszében laknak

Eredeti kézikönyv, kezelési útmutató és szervizfüzet, amelyek egyébként a bal első ajtó fedeles rekeszében laknak

Ez a Legend tehát egy olyan autó, amivel autópályán tökéletesen lehet autózni, erején gyakorlatilag mindenki meglepődik, 130 felett is veszettül húz, német pályákon sokakat hagyott már szégyenben, de lámpától indulva itthon is tud meglepetést okozni, 100 km/órára 9,6 másodperc alatt ér – automata váltóval. És ezt nem tuningolással hozza, hanem úgy, ahogyan a gyárból kijött. Közben pedig egy higgadt, komfortos utazóautó, ami nem mellesleg negyedszázadosan is azt vagy annak zömét adja, amit újonnan tudott. Remek ma hajtani, remek lehet birtokolni, s mostani tulajdonosánál csak egyvalakit lehet még jobban irigyelni, azt, aki újonnan megvette. Ő egyébként az elbeszélések szerint 110 km/óránál sosem ment vele többel, ami ha nagyon akarjuk, még érthető is lehet – ez a kocsi úgy is remek.

Méretek

Hosszúság: 4755 mm
Szélesség: 1745 mm
Magasság: 1370 mm
Saját tömeg: 1415 kg
Össztömeg: 1920 kg
Tengelytáv: 2705 mm
Karosszéria-kivitel: kupé
Csomagtér: 440 liter

Motor és váltó

Motor: Otto motor
Hengerűrtartalom: 2675 cm³
Hengerek/szelepek száma: 6/24
Sebességváltó: automata - 4 fokozatú
Nyomaték: 228 Nm 4500 1/min-nél
Teljesítmény: 124 kW (169 LE) 6000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 220 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,6 s
Gyári vegyes fogyasztás: 11,6 l/100km
Fogyasztás a használónál: 11 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes-AMG GT R: 585 lóerővel, összkerékkormányzással és még sok egyébbel

A mérges metálzöld fényezésű Mercedes-AMG GT R a Zöld Pokolban edződött. A közútra küldött versenyautót...

Szerdától drágább lesz a tankolás, amennyiben benzint töltünk

Az elmúlt másfél hétben azonos áron tankolhattunk benzint és a gázolajat is, ám ennek szerdától...

A jó pap holtig tanul, avagy nyáron sem árt egy kis vezetéstechnika

Többen, jellemzően többet autózunk nyáron, mint télen. A vezetéstechnikai tréningre azonban a...

Árharc: Mi más kapható a Mazda MX-5 áráért?

Az új Mazda MX-5 iránti rajongásunkon felbuzdulva nem csupán a használt-kínálatot néztük meg...

A benzines helyett is villanymotort kap az új i8

Hogyan fejleszthető tovább egy hibridhajtású sportautó? Például új erőforrás beépítésével. Így...

Visszafelé fejleszt az Audi? S tronic helyett megint Tiptronic

Ismét egyre több modelljébe pakolhat hagyományos automataváltót az Audi, persze csakis a fejlődés...

A zsír új Aventador mindkét oldalát lezúzta a kínai sofőr

Hiába a pénz, ha ész nem társul hozzá - mondhatnánk. És ebben az esetben ez tényleg találó: a...

Megérkezett a sportosra vett Ford Mondeo ST-Line kivitel

Sportosra húzták az új Mondeo kinézetét, megérkezett az ST-Line kiegészítő csomag a Ford középkategóriásához...

Peugeot 2008 facelift hazai bemutató és menetpróba

Megérkezett a Peugeot 2008 frissített kiadása. Ránéztünk, hogy mutat az új orral, kipróbáltuk...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (19 db)

Der Milan írta: 2013 május 30., csütörtök 11:23:27
kriszklam írta: 3 éve

Ízlések és Tesco... szerintem jót beszélgettünk... :-)


Előzmények megtekintése

Így van, ami a Tescoban van az csak is szar lehet... szerintem is jót értekeztünk. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
kriszklam írta: 2013 május 29., szerda 21:51:56
Der Milan írta: 3 éve

900 Forintért van Tescos szőnyeg, és nem akar nappalinak kinézi az autó tőle. 9000-ért meg van gumiszőnyeg ami aztán tényleg extra védelmet ad a kocsinak és a kárpitnak, ez a nem mindegy egy rozsdára hajlamos autónál. De ha neked ez tetszik használd ezt, engem nem érdekel, de az én szemem is megakadt rajta, mivel rohadtul nem illik oda persze ízlésen nem fogunk vitatkozni.


Előzmények megtekintése

Ízlések és Tesco... szerintem jót beszélgettünk... :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2013 május 24., péntek 23:43:20
kriszklam írta: 3 éve

Az eszetekbe jutott már, hogy ez az ócskaság védi a gyári szőnyeget, ami kopásmentes, eredeti állapotú, pont az ilyen ócskaságok miatt?


Előzmények megtekintése

900 Forintért van Tescos szőnyeg, és nem akar nappalinak kinézi az autó tőle. 9000-ért meg van gumiszőnyeg ami aztán tényleg extra védelmet ad a kocsinak és a kárpitnak, ez a nem mindegy egy rozsdára hajlamos autónál. De ha neked ez tetszik használd ezt, engem nem érdekel, de az én szemem is megakadt rajta, mivel rohadtul nem illik oda persze ízlésen nem fogunk vitatkozni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
kriszklam írta: 2013 május 24., péntek 10:05:21

Az eszetekbe jutott már, hogy ez az ócskaság védi a gyári szőnyeget, ami kopásmentes, eredeti állapotú, pont az ilyen ócskaságok miatt?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2013 május 21., kedd 08:51:42
abugo írta: 3 éve

Szép autó! Engem nagyon zavart a nagymama lábtörlője az első ülések előtt. Egy ilyen verdába kizárólag gyárit szabad tenni.


Jó kérdés, hogy mi visz rá arra valakit, hogy ilyen vackot tegyen a kocsijába, láttam már ócska Merciben Audiban is

A válaszoláshoz belépés szükséges
abugo írta: 2013 május 21., kedd 08:28:38

Szép autó! Engem nagyon zavart a nagymama lábtörlője az első ülések előtt. Egy ilyen verdába kizárólag gyárit szabad tenni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2013 május 18., szombat 23:59:18
Stiff írta: 3 éve

Gyönyörü auto, minden vágyam, hogy legyen egyszer egy saját LEGENDEM, csak sajnos 2002-óta már nem a Japánok gyártják az elektronikát az autojikhoz hanne europa. Ezért szokot (nem mindig) probléma leni az elektronikával löszönyük (Bosch)


Az én Kappámban Bosch elektronika van, eddig semmi bajom nem volt vele...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2013 május 18., szombat 22:05:54

EZ nem igazán tetszik. A következő Legend kupé vioszont elég dögös lett...

A válaszoláshoz belépés szükséges
pkrt írta: 2013 május 18., szombat 17:49:19

Öreg autó vagy sem szerény véleményem szerint mindenképpen becsülendő, hogy van aki a nevére veszi és fenntartja. Öröm az utcán néha "régebbi" autókat látni. Egy - egy percre az ember fejben kicsit időutazást tehet és lélekmelengető a sok 3 - 15 éves átlag tucatautók között. Lassan ott tartok, hogy egy lepukkant b2-es Passatot vagy bx-et is megnézek az utcán pedig tízen éve még mennyi volt belőlük...

Kellenek egyszerűen az ilyen autók. Egy negyvenéves bort, egy százéves könyvet, egy hatvan éves rádiót sem azért őrzünk meg mert jobb mint az új. Persze az sem biztos, hogy rosszabb. De egyértelműen más.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Stiff írta: 2013 május 17., péntek 22:44:50

Gyönyörü auto, minden vágyam, hogy legyen egyszer egy saját LEGENDEM, csak sajnos 2002-óta már nem a Japánok gyártják az elektronikát az autojikhoz hanne europa. Ezért szokot (nem mindig) probléma leni az elektronikával löszönyük (Bosch)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Friss tesztek

Lexus RX 450h Luxury teszt

Nem csak jó, kellően divatos is – Lexus RX teszt Videó

Sosem volt rossz autó a Lexus RX, pláne nem a hibrid, de a legújabb kiadás már megjelenésével is letaglózó. Ez kell a népnek, nem csak a fejlett hajtáslánc.


Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

Az autó, ami az élményről szól: az alap MX-5 Videó

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb elődjénél. Lehet, kérdés, hogy jobb?


Toyota Prius  1.8 Hybrid Executive teszt

A háromliteres autó? Toyota Prius IV teszt Videó

Felnitől függően 3-3,3 l/100 km fogyasztást ígér a Toyota Prius IV. Kipróbáltuk, tudja hozni, de talán nem is ez a legnagyobb erénye.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Hirdetés

HONDA tesztek

Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

A szívás vége? Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

Kidolgozásával és árával megnyerő a Honda Civic Tourer, szívómotorja tartós üzemet, megbízhatóságot ígér. Sportos? Kicsit sem az.


Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC teszt

Finommechanika - Honda Civic Tourer teszt

Szerethető autó az új Civic Tourer, ami a Honda 1.6-os dízelével ha nem is a legolcsóbb, de az egyik legigényesebb a kategóriában.


Honda CR-V 2.0 Exe és Honda kerékpár teszt

Honda nyolc kerékkel

Három Honda egy áráért. A gyár kerékpártartót és Honda biciklit is kínál a CR-V szabadidő-autóhoz. Némi felár megfizetése után.


Honda CR-Z teszt

Zöld örömautó

Újjászületett a CRX? Elsőként teszteltük a Honda CR-Z 1.5 GT hibrid sportkocsit.


Honda Civic teszt

Orion űrhajó

Csak négyféle külső színben, és kizárólag fekete kárpittal rendelhető az ötajtós Honda Civic 1.8 Sport Special Edition, az összhatás mégis izgalmas.


Még több HONDA teszt

Címlapon


Friss cikkek

6 magyar nevező a Shell Eco-marathon Europe 2016-on

Londonban mérkőznek a magyar diákok által épített járművek

7 órája – Sztori

Londonban mutathatják meg a hazai mérnöktehetségek, hogy hány kilométert tesznek meg 1 liter üzemanyaggal vagy 1 kWh energiával.


Meghalt az önvezető módban balesetet szenvedő sofőr, elvileg az autó hibázott

A balesetező Model S miatt eljárás indult a Tesla ellen

15 órája – Sztori

Még májusban történt a baleset Floridában, sajnálatos módon a sofőr meghalt, mert a Teslája nem vett észre egy teherautót önvezető módban. Tényleg az autó hibázott volna?


Egy 2500 lóerős géppel fordultak fejre a Jay Leno’s  Garage felvételén

Jay Leno hatalmasat borult egy forgatáson Videó

2 napja – Sztori

A brutális autógyűjteményéről híres Jay Leno, ha éppen nem saját gyöngyszemeit mutogatja, vendégszereplőket hív. Most egy 2500 lóerős géppel autóztatták, de elég rosszul sült el.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

HONDA LEGEND 3.5 V6 24V (Automata) SH-AWD

HONDA LEGEND 3.5 V6 24...

Ár: 3.490.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

HONDA LEGEND 3.5 V6 24V (Automata)

HONDA LEGEND 3.5 V6 24...

Ár: 2.500.000 Ft

Évjárat: 2008 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

HONDA LEGEND 3.2i V6 COUPE KÉZI váltó!!! Friss műsz

HONDA LEGEND 3.2i V6 C...

Ár: 1.140.000 Ft

Évjárat: 1991 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!