Családi autó, amit tuti nem ismersz: Honda Odyssey használtteszt

Honda Odyssey 3.5 V6 Automata, 2005 - használtteszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Felénk igazi ritkaság a Honda Odyssey, a "középméretű" egyterű azonban nem csak ezért különleges! Pedig ez még nem is a porszívós generáció.


Porszívós autó? Ez a kifejezés nem az ügynök autójára utal, a Honda valóban porszívót épített már két évvel ezelőtt az amerikai piacon kínált Odyssey egyterűjébe - erről természetesen be is számoltunk annak idején. De az Odyssey nemcsak a tisztítóberendezés miatt remek családi autó, hanem azért is, mert egy több mint ötméteres, Amerikában középméretűnek mondott, nálunk persze a nagynál is nagyobb egyterű. E példány tulajdonosa is Amerikában szeretett bele a típusba, s talált aztán közel 3 évvel ezelőtt Németországban egy szimpatikus példányt.
Hirdetés

Egyértelmű, hogy ez az autó, maga az Odyssey, de e konkrét példány is leginkább fanatikusoknak, Honda- és japánautó fanatikusoknak való, de azért persze az is simán beleszerethet, aki "csak" egy kulturált üzemű, valóban hétüléses, csomagtere miatt hétülésesen is használható autót szeretne. Az benne a jó, hogy egy meglepetés. Meglepetés, hogy egyáltalán van ilyen Magyarországon, ahogyan az is, hogy milyen előélettel.
Nem, nem első gazdás, de legalább másodkézből eladó, minden létező dokumentációjával. És ez itt a különlegesség, 10 éves autónál már egy kezelési kézikönyvnek is örülhetünk, de ehhez még a rendeléskor kapott prospektus és a hihetetlenül vaskos gyári szerelési könyv is megvan. A ritka modellhez különösen hasznos lehet az, de vélhetően azért járt az amerikai első forgalomba helyezésű autóhoz, mert ott bizony nem ritka, hogy olyan kisebb (mégis hivatalos és regisztrált) műhelyekben javíttatják az autót, amelyek még nem találkoztak a típussal, netán a tulajdonosok otthon is megcsinálnak ezt-azt.
Miként került Magyarországra az amerikai autó? Részint első tulajdonosa által, aki ugyan Amerikában vásárolta, majd néhány évre visszatért Európába (Németországba), ott regisztrálta és rendszámozta az Odysseyt, majd néhány évvel később, amikor visszatért az ígéret földjére, már inkább itt, az öreg kontinensen adta el. Ekkor került képbe a jelenlegi, azaz második tulajdonos, aki pedig az Egyesült Államokban szeretett bele a modellbe, majd az interneten ráakadt a Németországban lévő, makulátlan példányra.
Az Odyssey nem volt olcsó, és igazság szerint most sem az, hiszen árában benne van az utaztatás, az egykori vám és a 3,5 literes motorja miatt 2012-ben is jelentős regisztrációs adó. Meg persze a hivatalos LPG-szett is, amivel ha nem is lesz egy olcsó ingázóautó, de azért már tűrhető költségszint mellett üzemeltethető. Ha pedig azt nézzük, hogy hét felnőtt is kényelmesen elfér benne, még akár befutó is lehet a futásköltség/utas versenyszámban.
Ez az autó persze nem excel-tábla alapján nyeri meg az embereket. Hanem praktikumával. Azzal például, hogy három isofixes gyerekülés is belerakható. A beszállás a kétoldali tolóajtókon keresztül mindennél egyszerűbb. A középső sori fotelek egyszerűen kiszerelhetők, a leghátsó sor pillanatok alatt dönthető a padlóba. Úgy négyüléses, de valóban négy foteles autót kapunk, mintegy egy köbméteres csomagtérrel. Az igazi különlegesség persze inkább az, hogy hétülésesen is használható, utasonként egy fedélzeti bőröndöt könnyedén nyelő az úgy igencsak mély csomagtér. Alap, hogy minden üléshez jár pohártartó, ez egy Amerikának szánt autó, olyan nincs, hogy ne tudjuk letenni a kólásflakont! Továbbá 12 V-os csatlakozókkal és egyéb tárolóhelyekkel sem fukarkodtak a tervezők, a légkondi kétzónás, de manuális, az első és a hátsó térben külön-külön szabályozható.
De igazából nem is az utóbbiak, nem is a szemre gusztusos, persze kivétel nélkül kemény plasztikokból épülő beltér fogja eladni ezt az autót, hanem az, ahogyan mozog. A 3,5 literes, 255 lóerős V6-os bársonyosan finom alapjáratú, ma már ismeretlen módon közvetlen gázreakciójú, s az üresen 2 tonnás (amúgy 5,1 méter hosszú, csaknem 2 méter széles, 3 méteres tengelytávú) autót is valószerűtlenül éléneken mozgató, a 100 km/órára gyorsulás mindössze 8,5 másodperc. Hiába, a 255 paci mellett 340 Nm is van benne. Nincs viszont semmi bonyolult technika. Nincs kettős tömegű lendkerék, kényes befecskendező-rendszer, turbó vagy részecskeszűrő. A váltó ötsebességes automata, finoman kapcsol, jól teszi a dolgát.
Persze tudom, hogy hiába fogott meg engem az Odyssey, hiába ömlengek róla, észérvek szerint azért nehezen védhető a 10 éves, de csak 113 ezer mérföldet, azaz 180 ezer kilométert futott egyterű. Legalább japánautó, de leginkább Honda-fanatikusnak kell lenni ahhoz, hogy valaki ezt jó vételnek tartsa. Tulajdonosa is tudja ezt, ugyanakkor úgy gondolja, neki is megért közel 1 millió forintot az, hogy közel 3 évig egy ilyen autója legyen. Nagyjából 30 ezer kilométert tett meg vele, természetesen hibátlanul tudta ezt az Odyssey, olaj- és szűrőcserén túl egyébre nem kellett költeni. És ez a nem mindegy, meg az, hogy csomó olyan hibának az esélye sincs meg, ami a hasonló méretű és futásköltségű egyterűknél megvan.
Mennyi is itt a futásköltség? Országúton 9-10, városban inkább 12-15 literes benzin, illetve LPG-fogyasztással lehet számolni. Nézzük a nagy átlagot, ami 12 literes, és a 210 forintos átlagárú LPG-vel 2520 forintos 100 kilométerenkénti üzemanyagköltséget jelent. Mit tudna egy dízel, hasonló méretű egyterű? A jellemző 6,5 literes átlaggal és a 345 forintos gázolajjal 2243 forintos értéket adna. Azt a 300 forintot pedig már csak meghozhatja a szerényebb szervizigény, de még a csendesebb, finomabb üzemért is megérheti. A 3,79 millió forintos vételár persze így is magas, de a hazai piacon ennek az autónak valóban nincs párja (ez az egyetlen kínálkozik a Használtautó.hu rendszerében), s hasonlót, jellemzően kevésbé megkíméltet ma is csak drágábban lehetne behozni Németországból, de még Amerikából is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    No lássuk csak szépen sorban. Ez a hatalmas Honda bőven egy méretosztállyal feljebb van. V6-os motor van benne, majdnem kétszer akkora teljesítménnyel. A belső tér tekintetében se ugyanaz a kategória. Szóval bőven indokolt az az ár.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Nekem nem kell 7 személyes, elég a 6 ülés: Másfél éve vagyok tulajdonosa egy 2004-es Mazda MPV 2,0 CDH TE Karakuri gépkocsinak. 136 LE, dízel, 7,5 l-es fogyasztással. 9 évesen megvettem 1,4 milláért, ráköltöttem még 300.000 Ft-ot a hegesztésre, fújásra, (mert ezek korán rohadnak) és azóta hibátlan. 6 üléses, elöl és középen 2-2 db fotel, jobbról-balról karfás, jobbra-balra-előre-hátra húzható, dönthető. Hátul egy két személyes pad, ami a hondához hasonlóan síkban eltüntethető a csomagtartóban. (De ugyanez van 7 személyesben is, csak az nem ilyen praktikus, abban 7 db egyenként kivehető ülés van.) Ja, és ebben is van hátsó fűtés, hátsó klíma. Mi okból ér ez a Honda ennyivel többet?

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    10 éves (állítólag)180ezer Km-et futott kramancér 3790000Ft ? Amihez lehet még alkatrész sincs vagy csak méregdrágán! Max: 500ezer DE azt is csak félve!

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Szerintem meg ez az autó drága. Ha valakinek erre a korosztályra van “kedve” (=pénze), az vesz Chrysler Voyagert vagy Dodge Caravant, olcsóbban, könnyen hozzáférhető alkatrészekkel, akár dízelmotorral.
    4,5-5,5 millió között már Chrysler Grand Voyager/Dodge Grand Caravan kapható, 3,6 V6 automata, gyárilag etanolos, a második üléssort is el lehet tüntetni a padlóban (nem kell kiszerelni), amúgy mindent tud, amit az itt bemutatott típus (és ekkora is) – és ahhoz van is alkatrész, mert a Chryslert, később Lanciaként árulták Európában (plusz egy csomó alkatrésze közös a Jeeppel).

    Így ezt én csak márka- és ebayfanatikusoknak ajánlom…

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Az a helyzet, hogy nem vagy te igazi autórajongó, ha így válogatsz. Neked nem az autó bemutatása a lényeg, hanem a körítés. Nekem az autó. Állócsillagokról beszéltél, akiket elismersz, lehet, hogy – bár nem neveztél meg senkit – az ő munkáikra én mondanám, hogy vacak. Mert túl földhözragadtnak találnám, túl száraznak, humortalannak, unalmasnak. De ha neked az jó, lelked rajta. Bárki(k)ről is legyen szó, biztos csak egy nagyon szűk réteg hallgatja/nézi/olvassa őket. És ha te is köztük vagy, akkor a fennhangon történő igehirdetésekkel csak óvatosan. Tudod, “ha sz.t eszel, vállald föl”. Rád is vonatkozik. Gondolom, Dunát nézel meg Kossuth-ot hallgatsz:)

    Én vagyok dacos? Súlyos fogalomzavarban szenvedsz. A “hazugság” szó jelentésével sem vagy tisztában, csak vagdalkozni tudsz vele. Sose láttalak, azt se tudom, ki vagy – csak kommenteket látok, amikből legfeljebb asszociálni tudok – esetedben csupa negatív – dolgokra. A hazugsághoz egy “kézzelfogható”, konkrét dolog kell, amiről valótlant állítok. Nem az első ilyen dobásod ez(szó szerint, mert visszadobod a labdát ész nélkül), de betudom annak, hogy folyton durcizol. Tudod, mint a dalban:

    “Kicsit úgy érzem magam, mint a durcás kisgyerek…kinek elvették a játékát…”:)

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Azon kéne elgondolkoznod, hogy bárki próbál veled normálisan eszmét cserélni, egy idő után mindig az a vége, hogy egymás torkának ugrotok. Talán mert ez a célod. Téged ez éltet. Ha nem kapod meg, olyan vagy, mint egy hervadt virág. Egy kóró:)

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Azért egy autóvásárlást ne keverd már össze a mosóporvásárlással.
    De akinek a pénze és a szellemi képességei fordítottan arányosak, az biztos hogy így csinálja. De ez nem az átlag hazai autóvásárló. Egyrészt az átlagember ma nem vesz új autót, az a szűk réteg pedig, aki megteheti és megdolgozik a forintokért, az hónapokig is mérlegeli, hogy mire adja ki, akár másfél-kétévi bruttó fizetésének megfelelő összeget.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    A TC nem azért pusztult meg, mert orbánozott. Azt nyugodtan lehet. Egyszerűen vállalhatatlan szemetet csináltak. Ami jó, ami érték, az nem süllyed el. Ez nem volt az.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Nem volt még az X Drive sehol szinte, amikor én már ócska ripacsoknak tartottam ezeket a srácokat. Azért mert azok. Ne képzelegj, pláne ne dimenzionáld túl a dolgot. Sz.t csináltak, de amíg sz.r van, veréb is van, így mindig lesznek akiknek az a sz.r is tetszik, tetszett. Amúgy meg te magad mondtad, hogy neked minden tetszik, ami autóról szól, teljesen igénytelenül fogyasztasz. Ez a te sz.rod, nem sajnálomk tőled, tényleg. Lépjünk túl rajta. Majd én eldöntöm, hogy mi/ki miért nem tetszik, nem kell segítened.

    A dacot tedd félre te és fogadd el, hogy ami neked tetszik, az -jelen esetben- sz.r. 😀
    Ne másnak akarj megfelelni az ízléseddel, ha sz.t eszel, vállald föl.
    Béke!

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Te azért vagy így berágva rájuk, mert fel tudták tárni az X-Drive rendszer hibáját a BMW-nél. Azóta is durcázol emiatt, és minden éjjel telesírod a szivecskés párnádat:) Fel kéne nőni – Istenem későn érő típus vagy, nem te vagy az egyetlen. Ez is egy embertípus. Ők jönnek azzal mindig, hogy az élet nehéz:)

    Igen, ha autókról szól, már nem lehet rossz. A tévében vetített autós műsorok fontos missziója, hogy szórakoztassanak. Nyilván ehhez humor is kell, sőt anélkül elég nehéz is lenne. Tudja ezt a három brit(Clarkson, May, Hammond) és a TC-s gárda is. Téged nem tudnak, mert betonkeményen(s3000 kollégát ezúton is üdvözlöm!:) kapaszkodsz az általad preferált, főleg német márkákba, és szentül hiszed, hogy azokon nem lehet fogást találni. Pedig nem nehéz. És ha megvan, te személyes sértésnek veszed, és csapkodsz, ahelyett, hogy elfogadnád, hogy messze nem hibátlanok. Pedig amikor a Honda CR-V-vel elakadtak a srácok a dűnék között, te biztos jól szórakoztál – én pedig elfogadtam, hogy a Honda csak kamu 4×4-es hajtást kínál. Ennyi. De ettől eltekintve meg király autó.
    Szóval félre kéne tenni ezt a dacot, ami benned van – és elfogultság nélkül megpróbálni lazítani: akkor ezek a műsorok nálad is elérhetik a céljukat, és Kempelen koma arcán is megjelenik a 🙂

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    A hamu alatt ott lapul a parázs, tudjuk jól:)

    Szerintem a virtuális tőrt most tedd fel a polcra, mert bármikor kellhet – és akkor csak felnyúlsz érte, és támadás! Megjegyzem, több kegyelemdöfés-gyanús emberke kószál itt – légy résen:)

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    [url]https://www.google.hu/search?q=pont+leszarom&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwix_prarJ_JAhUpjXIKHSouC4UQsAQIIg&biw=1280&bih=887#imgrc=EbVNoHgwURl0PM%3A[/url]

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    [i]“…olyan véleményt alkossanak ami a hazai elvárásoknak megfelel,”[/i]
    Mi? A vélemény?
    Mik az elvárások?

    [i]“mert soem olyan modelleket adnak tesztre ami nálunk legjobban fogy”[/i]
    Felszereltségben talán. Motorváltozatokat tekintve szinten minden márka minden modelljéről olvashatsz.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Mondom átlag. 😀

    Nem derül ki, hogy mi tetszene? Csak az nem látja, aki nem akarja. 😀 A ripacskodás sosem tetszett, ebben konzekvens vagyok. A kései Karotta riportok fényévekkel jobbak ugyan, de addigra csóri srác már a szakma hülyéjévé vált, nehéz onnan visszafordulni, ahova ő navigálta magát. Kár, mert ennél a pár évnyi országhülyéje szerepnél tényleg sokkal értelmesebb. Amennyi energiát ebbe beleőlt, akár még mértékadó autós vélemény is lehetett volna belőle. Így marad a reklámipar.

    [i]“Nekem bármi jó, amiben autókról van szó,”[/i]-írod.
    Én pedig ennél sokkal igényesebb vagyok már. Kimondottan örülök annak, hogy ebben sem kell szemetet fogyasztanom. Régen nem a televíziós műsorokból tájékozódom. Szerencsére vannak a hazai autós újságírásnak is állócsillagai, nem feltétlenül kell külföldre szörfözni. A magam részéről igyekszem a forrásaimat kellő kritikával olvasni. Nem mindig sikerül, de küzdök nagyon.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Szerintem most remekül hoztad azt az énedet, ami miatt állandó kereszttüzet kapsz – mindent lehordasz, semmi se jó, de az nem derül ki, hogy mi tetszene, csak folyton titkolózol meg ködösítesz. A 100%-osan szakmai jellegű, humortalan műsorok is kikoptak, pl. az Autómánia is vagy az Istenes Bence apja által vezetett autós műsorok(kettő is volt). Nekem bármi jó, amiben autókról van szó, jelenleg a Supercart nézem szombatonként, egynek jó az is. Az autó a lényeg, a többi a körítés, de az se mindegy, hogy az milyen.

    Átlag nőik? Ez igaz. De azért megbújnak ott Cheryl Cole-ok, Keira Knightley-k meg Elizabeth Hurley-k is:)

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    A Top Gear is egy médiaszemét. Karottáék is azt gyártottak. Értéktelen sz.rt. Szépen ki is kopik porondról.
    Szakmaiság? Szerintem ezt ne. Szakmaiságról egyik esetben sem beszélhetünk.
    Kb. 15 éves srácoknak tetsző műfaj, bár úgy tűnik, engem pl. már akkor sem fogott meg. Egyszerű bulvár. Bigbráner és maónikasó szint. Szerencsére a múlté. Nehezen múlt ki, úgy 10 évvel hordta túl magát.

    Azért az angolok és a kifinomult ízlés nem feltétlenül rokonértelmű kifejezések. Elég vetni pár pillantást az átlag nőikre. 😀

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Az nem ripacskodás volt, hanem ők is tudták, hogy egy száraz, adatszerű, csak pusztán az autóval, a műszaki adatokkal foglalkozó tesztet senki sem nézne meg(pl. anno az Autómánia Gyulai Balázzsal). Valami pluszt kell adni hozzá, mint a Top Gear esetében. Megmutatták, hogy a szakmaiság és a humor remekül megfér egymás
    mellett, és így lett egy nagyon népszerű autós műsor.
    Bár most viszonylag békésen megy a cseverészés, azért azt nem kell magyarázni, hogy bármelyik TC-s leverten, félálomban jobb cikket ír, mint te, amikor a legjobb formádat hozod:)
    A Rodiust úgy tudom egy angol úriember tervezte, Ken Greenley. Na, puff neki:)

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    A Ssangyong a Hyundai/Kia mellett mindig is másodhegedűs volt az európai piacon,és bár az új Korando európai szemmel is egész vállalható,balszerencséjére most jött ki az új Tucson/Sportage is,amik mellett semmi esélye mifelénk,ez már most látszik.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Az pont annak a ripacskodásnak volt a része, mint számos más “tesztjeí”, “tesztjük” esetében. Az nem autós újságírás volt, hanem mélyrepülés.
    Ettől még a Rodius szerintem bűn ronda. Rextonnal autóztam elég sokat, autóként jó volt, hozta az elvárhatót. Annyiért már Pajero is volt, de igazából nem volt rossz autó. Ez a Rodius formáján semmit nem javít azonban.
    Klassz, hogy az a tervező gárda meghalt vagy új munka után nézett.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Biztos emlékszel a TC-féle Karotta-tesztre, amikor mentőt kellett hozzá hívni, mikor a Rodiust meglátta:)

    Azért az eléggé el volt túlozva – de másba nem tudott belekötni a teszt során. Én ezekre a formákra gerjedek a legjobban, mert mer más lenni, mint a többi, kilóg a sorból. Az Actyon is tetszik. Más bajuk(ha valakinek a design-juk baj) amúgy nem nagyon van, bár nem is adtak el belőlük túl sokat. Ezzel az új érával, amit az új Korando nyitott meg, ez biztos változni fog.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Igen az egy jó választás a hosszú ingázásra, nem a suzuki. A Nissan V6 a triptonic váltóval nagyon kellemes párosítás. Ideális utazó autó, akárcsak ez a nagy Honda.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    A Rodius olyan ronda, hogy szinte már szép. Sajnos még nem vezettem, bár ahogy olvasgattam róla, elég lomha. Ráadásul csak 1 féle motor van hozzá. Egyébként a használói nagyon szeretik.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Rodius??????????????
    Az nagyon ocsmány. Tulajdonképpen az már a büntető törvénykönyv kategória.
    [url]https://www.google.hu/search?q=ssangyong+rodius&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiut_Kb_J7JAhVGJHIKHTKHAjAQsAQIKg&biw=1280&bih=887#imgrc=93q5qSyR1Yq2yM%3A[/url]

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Rögtön gondoltam, hogy te Espace-t vennél, nem is lenne a neved Kopasz:)

    Voyagerből volt 3.3 és 3.8 V6, Mitsu-eredetű, de nagy fogyasztású motorokkal, vagy volt a hírhedt olasz VM-Motori-féle 2.5 TD, ami hajlamos volt a hengerfejesedésre. Szóval nem egyszerű a dolog. De főleg mégis ezt választották, figyeld meg, az itthon futó Voyagerek nagy része kerreg és kormol. Ugye a fogyasztás, a fogyasztás…

    Az egyik legdögösebb egyterű egyébként az új Espace. Le a kalappal. Csak aztán majd jó is legyen:)

    A Trafic-félékkel a teherautós jelleg a baj. Azt érzed, hogy egy haszonjárművet vezetsz. Ezért nem alternatíva sok családnál.

    Nincs amúgy szükségem egyterűre, ez csak elmélet. De ott lenne még a Hyundai Trajet, a Kia Carnival, a Mazda 5-ös, a Toyota Previa…ha kicsit bizarra veszem a figurát, ott van a Rodius is, nekem az is bejön:)

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Nem nagyobb ez mint Trafic, szerintem vállalható, sőt praktikus is. Pakolhatsz bel bármit, sőt még alhatsz is benne. Az Espace-ben ez volt a csúcsmotor, amiből nem sokat adtak el. A benzines vonalat inkább a 2.0T vitte.
    http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/espace/renault_espace_grand3.5_v6_initiale_automata_paris-9557412

    Ha ingáznom kellene jó sokat, akkor ezt választanám! 🙂 -egy gáz szettel-
    A Voyager-ez is volt V6 ha jól emlékszem.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    Érdekes, hogy az Espace-ból miért készítettek ilyen nagy motorral szerelt verziót. Az ilyenekkel egyértelműen Amerika, Kanada a célállomás, ott rajonganak az ilyen hodályokért – hiszen óriási távolságok vannak, azt pedig a legnagyobb kényelemben szeretik letudni. Próbálkoztak pl. a Voyagerrel is itt, úgy-ahogy fogyott is, meg ugye a sógoréknál is folyt a gyártás, de nem véletlen, hogy az Odyssey-t, a Siennát, a Nissan Questet nem hozták ide. Nem csak a nagy motor, az elnagyolt belső tér, az eltúlzott méretek is mind oda valók. Amerikainak kell születni ahhoz, hogy egy ilyet értékelni lehessen. Ettől eltekintve elég impozáns gépek ezek. Ha egyterű kéne, szerintem Voyagert vennék, mert az viszonylag elterjedt, alkatrész is van – egy Odyssey-hez meg azért alkalomadtán fel kéne túrni az e-bayt rendesen, ha kéne hozzá valami.

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    ” viszont egy ilyen hajó a 3.5 V6-tal finoman szólva nem ide való:)” miért is? Ez az autó a Sharan, Grand Espace kategória, sőt még egy kicsit nagyobb is. Szerintem vállalható ez a motor. Az espaceben is volt a 2.0 Turbó mellett egy 3.5 V6-os. Az autó méreteit komfortját, és menettulajdonságait figyelembe véve, egy gáz szettel, szerintem vállalható ez az autó is. Ha sokat kellene ingáznom, egy percig se kételkednék, én is erre a méretosztályra váltanék, legázosítva.
    Mellesleg ne felejtsük el hogy ez egy Honda, neked való vedd meg!

  • 2017.10.28. at 11:01
    Permalink

    “Családi autó, amit tuti nem ismersz.”

    Ne szórakozzunk már…azért, mert errefelé sosem forgalmazták? Autóbolondok lennénk vagy mifene:)

    Ez a Honda válasza a Toyota Siennára és a Chrysler Voyagerre/Dodge Caravanra. Remek munka – az FR-V orrész tökéletesen kivehető – viszont egy ilyen hajó a 3.5 V6-tal finoman szólva nem ide való:)

Vélemény, hozzászólás?