0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hová ülhet 7 utazó átlagárért?

Piaci körkép: 7 üléses autók 1,5 millió forintért

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hiába néztük meg, hogy melyik egyterű a piac legolcsóbbja, és számoltuk ki, hogy melyikkel a legolcsóbb utazni, az átlagvásárlónak használt autóban kell gondolkodnia, így most megnéztük, milyen hétüléses kapható 1,5 millióért.

Csábító lehet a Chrysler Grand Voyager, a Fiat Ulysse és a Renault Grand Espace is, ám minél nagyobb egy egyterű, jellemzően annál nagyobb fogyasztás, futás és rizikó társul hozzá Csábító lehet a Chrysler Grand Voyager, a Fiat Ulysse és a Renault Grand Espace is, ám minél nagyobb egy egyterű, jellemzően annál nagyobb fogyasztás, futás és rizikó társul hozzá Csábító lehet a Chrysler Grand Voyager, a Fiat Ulysse és a Renault Grand Espace is, ám minél nagyobb egy egyterű, jellemzően annál nagyobb fogyasztás, futás és rizikó társul hozzá

Csábító lehet a Chrysler Grand Voyager, a Fiat Ulysse és a Renault Grand Espace is, ám minél nagyobb egy egyterű, jellemzően annál nagyobb fogyasztás, futás és rizikó társul hozzá

Aki megengedheti az új autó vásárlását, az kedvező futásköltséggel kaphat 7 üléses, dízelmotoros egyterűt, de azért mégis igen tetemes összeget, 4 140 000 forintot kell kifizessen már a műfaj legolcsóbbjának számító Dacia Lodgy 1.5 dCi-ért is. Kevesen vehetnek ennyiért autót, annál többen nézelődnek a használtpiac átlagáráért, ami idén 1,5 millió forintra csökkent. Ezúttal mi is ennyiért kerestünk 7 ülésest, mely sok esetben a spórolásról szól, hiszen minél több ember ülhet egy járgányba, annak annál szerényebb az egy főre jutó költsége.

Bőven van Opel Zafira A, de nem mindegyik klímás

Bőven van Opel Zafira A, de nem mindegyik klímás

Mindössze a ma már csaknem kötelezően elvárt légkondicionálót áhítottunk felszereltségként, meg persze normál állapotot, érvényes magyar forgalmi engedélyt és műszaki vizsgát, valamint 10 évnél nem idősebb életkort. Elsőre úgy tűnik, hogy nem reménytelen ilyen paraméterekkel autót találni, hiszen 141 találatot ad a Használtautó.hu szűrője. A hirdetéseket átfutva azonban nem sok jóval kecsegtethetjük az ilyen paraméterekkel autót keresőket. A hétüléses autó ugyanis nem titkoltan az első számú, azaz az utazóautó az ilyet birtokló családokban. Sokan, az esetek mintegy ötödében nem is adják meg a kilométerállást, a többi példány esetében 181 ezer kilométeres átlagfutást látunk. Mindössze 4 autó (2 Opel Zafira és 2 Peugeot 307 SW) futása van 100 ezer kilométer alatt, 20 példányé azonban már 200 ezer felett jár. Utóbbiak zömében dízelmotorosak, míg a 100 ezer alattiak kivétel nélkül benzinesek.

Ha az igényeknek, ami jelen esetben a hét utas szállíthatósága, megfelelő modellt megfelelő állapotban találunk, akkor modelltől, márkától függetlenül érdemes a legjobb állapotút választani. Opel Zafirát és Peugeot 307 SW-t nézni nem csupán azért érdemes, mert ezekből van 100 ezer – bevallott – kilométer alatti példány, hanem azért is, mert ezek alkotják a paramétereknek megfelelő modellek javát. Zafirából 61 első generációs és még egy második generációs, 2006-os példány is belefér a 1,5 milliós keretbe. Ráadásul dízelmotorral, átlagosnak számító, 182 700 kilométeres futással. Lehet, hogy ez lenne az egyik legésszerűbb ajánlat? Könnyedén, hiszen csomagtere nagy, még 7 ülés mögött is csaknem kisautónyi, 140 literes, összes ülése a padlójába hajtható, s csak az elsőket állítva hagyva 1820 liternyi cucc fér a vegyes üzemben akár 6 l/100 km környéki fogyasztással elmuzsikáló egyterűbe, s külsejével, belsejével is jóval modernebb, mint az első generációs Zafira.

Klímás, 10 évnél nem idősebb 7 üléses autók 1 500 000 forintig

Típus Évjárat Futott km Vételár
Chrysler Grand Voyager 3.3 Aut. (2 db) 2002 199 000-350 000 1 000 000-
1 250 000
Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD (2 db) 2002 210 000-219 000 1 395 000-
1 500 000
Chrysler Voyager 2.5 CRD (4 db) 2002 120 000-208 00 1 200 000-
1 499 000
Citroën Evasion 2.0 HDi 2002 153 000 1 390 000
Dacia Logan MCV 1.5 dCi 2007 180 100 1 300 000
Dodge Caravan 3.3 2003 125 000 1 390 000
Dodge Grand Caravan 3.3 2002 160 000 1 490 000
Fiat Dobló 1.3 Mjet Family 2007 223 178 1 450 000
Fiat Ulysse 2.0 JTD (5 db) 2002-2003 148 000-186 000 1 198 000-
1 449 000
Fiat Ulysse 2.2 JTD 2003 139 200 1 390 000
Ford Galaxy 2.3 16V 2002 259 000 1 225 000
Ford Galaxy 1.9 TDI (2 db) 2002 217 000-218 000 1 350 000
Honda Stream 2.0 ES Automata 2002 385 785 980 000
Hyundai Trajet 2.0 CRDi 2003 162 000 1 499 000
Kia Carnival 2.9 CRDi (2 db) 2002-2003 167 023-223 000 1 099 000-
1 499 000
Lancia Zeta 2.0 JTD LX 2002 152 300 1 390 000
Mazda MPV 2.0 CDH (3 db) 2002-2004 154 000-228 000 1 390 000-
1 500 000
Mercedes-Benz Vaneo 170 CDI Family 2002-2003 165 100-240 000 1 250 000-
1 500 000
Opel Zafira A 1.6 (26 db) 2002-2006 64 000-266 000 950 000-
1 499 000
Opel Zafira A 1.8 (7 db) 2002-2003 134 000-213 172 970 000-
1 450 000
Opel Zafira A 2.0 DTI (23 darab) 2002-2004 142 710-240 000 1 090 000-
1 499 000
Opel Zafira A 2.2 DTI (3 darab) 2002-2003 150 720-212 000 1 090 000-
1 499 000
Opel Zafira B 1.9 DTI 2006 182 700 1 499 000
Peugeot 307 SW 1.6 (8 darab) 2002-2005 97 119-125 000 940 000-
1 390 000
Peugeot 307 SW 2.0 (3 darab) 2003-2004 95 183-202 000 1 250 000-
1 370 000
Peugeot 307 SW 1.6 HDi (4 darab) 2004-2005 nincs adat 1 099 000-
1 390 000
Peugeot 307 SW 1.6 HDi (6 darab) 2003-2006 146 701-210 000 999 000-
1 299 000
Renault Espace 1.9 dCi (4 darab) 2003-2004 160 000-216 000 1 390 000-
1 500 000
Renault Espace 2.2 dCi (6 darab) 2002-2004 152 000-300 000 1 290 000-
1 499 000
Renault Grand Espace 1.9 dCi (2 darab) 2002-2003 168 000-187 000 1 349 999-
1 499 000
Renault Grand Espace 2.2 dCi 2002 209 000 1 250 000
Renault Grand Espace 2.2 dCi 2003 190 000 1 399 000
SEAT Alhambra 1.9 PD TDI (3 darab) 2002-2003 130 000-233 873 1 390 000-
1 450 000
Tata Safari 2.0 TDI 4x4 2004 nincs adat 1 399 000

Olcsó, és sokak számára meglepően hétüléses a Peugeot 307 SW

Olcsó, és sokak számára meglepően hétüléses a Peugeot 307 SW

Noha a Zafira népszerűségének és kínálatának harmadát sem teszi ki, mégis meghatározó az olcsó használt hétülésesek körében a Peugeot 307 SW, mely inkább kombi, mint egyterű, ám kialakításával mégis annak tekinthető. Csomagterébe ugyanis a padlóból – egyenként – felhajthatóan került a hatodik, hetedik ülőhely. Ezen modellnél egyébként érdemes vigyázni és ellenőrizni a székek meglétét, azok ugyanis csak extraként kerültek az autóba, ki is emelhetők, s ebből adódóan lehet is találkozni olyan példányokkal, melyek ugyan papírjuk szerint hétülésesek, valójában nincs bennük a harmadik üléssor, mondjuk, mert elkallódott, hiszen nélküle nagyobb a csomagtér. Vele sem kicsi persze, még az összes ülést kihajtva is 137 liter marad, a leghátsók kiemelésével aztán mintegy fél, a második soriak lehajtásával 1,5 köbméter áll rendelkezésre. Kellhet több? Ráadásul a piacon ugyanúgy lehet találni benzinest és dízelt is szép számmal, mint az Opel Zafira esetében, sőt, temérdek panorámatetős is kínálkozik, és van automata váltós is. Ráadásul míg Zafirát 1 millió forint alatt elvétve kapni csak, 307 SW már 849 000 forintért is van, 1,25 millióért pedig a kínálat legszerényebb futású példánya is hazavihető.

Variálhatóságával és három üléssora mögötti 137 literes csomagterével is egyterűs a Peugeot 307 SW Variálhatóságával és három üléssora mögötti 137 literes csomagterével is egyterűs a Peugeot 307 SW Variálhatóságával és három üléssora mögötti 137 literes csomagterével is egyterűs a Peugeot 307 SW

Variálhatóságával és három üléssora mögötti 137 literes csomagterével is egyterűs a Peugeot 307 SW

Ha utóbbi sem kívánatos a meghatározó modellek közül, akkor marad a keresgélés, esélyes befutó lehet a Renault Grand Scénic, melyből – egységesen az 1.5 dCi motorral − kínálkozik négy példány. Köztük egy megnézésre érdemes, 136 ezer kilométeres futású, szervizkönyvessel, természetesen mind közül a legmagasabb, 1,499 milliós plafonárral, mindössze 7 évesen, de talán a legalacsonyabb ígért, 5,1 l/100 km vegyes fogyasztással.

Ritka, de létezik hétülésesként a Fiat Dobló

Ritka, de létezik hétülésesként a Fiat Dobló

Van hétüléses akár 5 évesen is 1,5 millióért, igaz, ilyen korral mindössze két autó kínálkozik. Egyik a Scénicével alapjaiban azonos, de szerényebb teljesítményű, 1,5 literes dCi motoros Dacia Logan MCV. Komolyabb futással azonban és azzal az óriási hátránnyal, hogy harmadik sorának úlései nem egyenként felhajthatók, sőt, nem is padlóba süllyeszthetők, így a Dacia vásárlói jellemzően az otthon elhagyása előtt ki kell találják, hogy kívánnak-e heten utazni, kívánják-e a csomagtér jelentős részét kitevő harmadik sort cipelni. A másik pedig a haszonjármű alapú Fiat Dobló Panorama hasonló harmadik sorral, még komolyabb, 220 ezer kilométer feletti futással.

A Ford Galaxy/Volkswagen Sharan egyterűpáros legolcsóbb testvére a SEAT Alhambra

A Ford Galaxy/Volkswagen Sharan egyterűpáros legolcsóbb testvére a SEAT Alhambra

Egyedi, terepigényeket kielégítő modellként említhető összkerékhajtású, de a motorfelújítók által törzsvendégként tisztelt Tata Safari. Nem kevésbé rizikós a csakis 10 éves korral elérhető Chrysler Voyager/Grand Voyager modellpár, az amerikai típusok közül még az egy évvel fiatalabb, állítólag mindössze 125 ezer kilométert futott Dodge Caravant, illetve az egy évvel idősebb és Grand előnevű, benzin-gázos bátyját sem ajánlanánk nyugodt szívvel. Be kell, hogy valljuk továbbá, a nagyobb egyterűek európai kiadásaihoz is komoly bátorság szükséges 1,5 millió forintos vételárig. Citroën Evasion, Fiat Ulysse, Ford Galaxy, Lancia Zeta, Renault Espace/Grand Espace és SEAT Alhambra hívhatja keringőre a vásárlókat, talán utóbbi modell lehet a legésszerűbb választás, de a Renault egyterűinek is megvan az az előnyük, hogy józan futású és árú példányok egyaránt kínálkoznak belőlük. Ezen modelleknél a jóval kényelmesebb utastérért azonban nem csak nagyobb fogyasztással, rendszerint a szerényebb verziókénál magasabb futásból eredő komolyabb szervizköltségekkel is fizetni kell. Míg ugyanis egy alsó-középkategóriás egyterű hétülésese csak rövidebb távokra kényelmes hét utasnak, a nagyobb és kényelmesebb egyterűkkel jobb eséllyel mehettek sok hosszú túrára a korábbi tulajdonosok. Természetesen kivételek léteznek, ki lehet fogni megkímélt, tágas és kedvező árú példányokat is, szerencsével és/vagy türelemmel.

Aki tehát olcsó hétülésest keres, az fogadja el, hogy kompromisszumokat kell kötnie, hacsak nem találkozik csodatevővel, szerény teljesítményű és viszonylag szűk utasterű vagy tágasabb, erősebb és lehasználtabb példányok közül válogathat. Mi ennyi pénzért második generációs Opel Zafirát, Peugeot 307 SW-t, esetleg Renault Grand Scénicet vagy Espace-t és SEAT Alhambrát néznénk. Azzal a kitétellel, hogy csakis leinformálható kilométer-állású és szervizmúltú példányt érdemes megvenni, amire vélhetően nem kell a vételár harmadát rákölteni, 2 millióért ugyanis már más a kínálat, mint 1,5-ért.

Ez is érdekes lehet:
 

Dacia Duster húzta ki a tesztúton elakadat Porsche Macant

Alap, hogy a terepezéshez elsősorban ész, másodsorban terepjáró szükséges, az elakadt Porsche...

Én így vezetek: takarékosan, de azért nem lassan

Alaposan rászálltunk a tempó és az autózási költség összefüggésére, most még egy adag személyes...

Mától szerdáig fokozott sebesség-ellenőrzés hazánkban is

A TISPOL akció részeként európai szintű fokozott ellenőrzés van hazánk közútjain 2014. április...

Peugeot 206 1.4 Presence, 2004 - használtteszt

Mennyire jó városi autó a Peugeot 206? Egy alig 38 ezer kilométert futott, megkímélt példány...

Az USA közlekedési hatósága durva kisfilmekkel szoktat le a vezetés közbeni telefonnyomkodásról

Az NHTSA videókampánya hatásos elrettentés, hogy senki ne nyomogassa a telefonját vezetés közben...

Automata váltó: kell-e félni tőle?

Nem is olyan rég még sokan idegenkedtek tőle, mára mind jobb barátunk az automata váltó. De mire...

A 23 éves angol srácnak összejött, sportkocsis videóival kereste meg R8-asa árát

Paul Wallace kihasználta a videómegosztókban rejlő potenciált, a Londont ellepő szupersporkocsik...

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága...

Már 8 éves autókat is le lehet adni roncsként a románoknál

Míg nálunk még egyszer sem volt roncsprémium, Romániában 2005 óta fut, s idén már akár 8 éves...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

A cikk galériája


Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

nick írta: 2012 augusztus 16., csütörtök 21:33:23
Roland635CSi írta: tavaly

Talän a felteteleid köszönöviszonyban sem voltak a valosäggal.


Előzmények megtekintése

De, elég reális feltételek voltak, azért előtte körbenéztem mi a helyzet a piacon. Persze nem volt minden kőbe vésve, adott esetben a pénzhez 10-15 %-ot hozzátettem volna, és ha találok egy jó állapotú példányt, nem zavart volna, ha egy évvel idősebb. Kaptam volna első szériás Zafirát, de azt valahogy akkor nem akartam. Előtte 8 évig egy F Astra kombim volt, semmi gond nem volt vele, de valahogy nem akartam Opelt. Nézegettem a Renault Grand Scenic-et, de abból a legtöbb dízel volt, én inkább a benzines felé hajlottam. Írtam fórumokra, és maguk a Scenic tulajdonosok beszéltek le a típusról. Ekkor döntöttem el, hogy veszek egy Citroen Picassot. Abból sikerült vennem egy 2005-ös Exclusive felszereltségűt (ez a fullos) 79 ezer km-rel első tulajdonostól kereken 1,5 millióért. Valamivel több mint egy éve van meg, lekopogom nagyon megérte. Amit kicsit ilyenkor sajnál az ember, hogy ma ennyiért tudnék venni egy 2007-est, ami ugye 2 évvel fiatalabb mint az enyém, pedig tavaly óta csak egy év telt el. Na mindegy nem vagyok elégedetlen, nem jártam rosszúl.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Roland635CSi írta: 2012 augusztus 16., csütörtök 15:35:06
nick írta: tavaly

Én éppen tavaly kerestem egyterűt, és pont 1,5 millióért, de feltétlem volt, hogy 2005-nél ne legyen régebbi gyártású, és lehetőleg 100 ezernél kevesebb km legyen benn. 7 személyes így nem nagyon fért bele, olyan ami megfelelt volna a feltételeknek. Így aztán vettem egy 5 személyes Picassot. Egyébként én eleve olyanban gondolkodtam, amiben a hátsó (7 személyesben középső) üléssor 3 különálló ülésből áll. Ez fontos dolog, hiszenn sokkal jobban variálható a kocsi.

A kínálatból én is a 307 SW-t venném, vagy valamelyik Zafirát. De én úgy emlékszem, hogy a Peugeotban a két pótülés nem hajtható a padlóba, hanem ha nem vesszük ki igencsak tetemes részét elveszi a csomagtérnek.


Előzmények megtekintése

Talän a felteteleid köszönöviszonyban sem voltak a valosäggal.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2012 augusztus 15., szerda 23:44:48
zsoma írta: tavaly

Nemtaláltam a felsorolásban a legnagyobb utastérrel rendelkező Mitsubishi Grandist.Ez az autó valóban 7 üléses egyterű amelyben hosszú úton is kényelmesen utzhat 7 felnőtt személy, és még így is van 350 literes csomagtere a harmadik üléssor mögött.


Előzmények megtekintése

Valószínű azért nincs itt a Grandis, mert a legolcsóbb használt 1,7 millió Ft.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2012 augusztus 15., szerda 23:43:50
zsoma írta: tavaly

Nemtaláltam a felsorolásban a legnagyobb utastérrel rendelkező Mitsubishi Grandist.Ez az autó valóban 7 üléses egyterű amelyben hosszú úton is kényelmesen utzhat 7 felnőtt személy, és még így is van 350 literes csomagtere a harmadik üléssor mögött.


Előzmények megtekintése

Valószínű azért nincs itt a Grandis, mert 1,7 millió Ft a legolcsóbb használt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zsoma írta: 2012 augusztus 15., szerda 16:14:17

Nemtaláltam a felsorolásban a legnagyobb utastérrel rendelkező Mitsubishi Grandist.Ez az autó valóban 7 üléses egyterű amelyben hosszú úton is kényelmesen utzhat 7 felnőtt személy, és még így is van 350 literes csomagtere a harmadik üléssor mögött.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mistral1011 írta: 2012 augusztus 14., kedd 22:25:39

A Zafira-ban középső üléssorban három felnőtt válla nem fér el - valakinek előre kellett hajolni, hogy a másik kettő elférjen :-(
Ez a kategória csak 5+2 személyes, vagyis a leghátsó sorban csak 10 év alatti gyerekeket érdemes "tárolni", felnőtt kizárva!

A válaszoláshoz belépés szükséges
itti írta: 2012 augusztus 14., kedd 22:20:43

Tisztelt Katona úr!

Sajnálom, hogy csak a cikk legvégén említette meg a Renault Grand Senicet, a táblázatban sem láttam. A hasznaltauto.hu 12 db-ot adott ki belőle. Véleményem szerint az egyik legjobb alternatíva a 7 üléses egyterűt keresőknek, főként az ár/praktikum/felszereltség szempontokat figyelembe véve.

Szerintem egyébként két részre lehet bontani a 7 üléses lehetőségeket: a teljes értékű 7 üléses autókra és a 2 "szükség" üléssel rendelkezőkre.

http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/MUFL1TAFO1IREUTL98Q18HKI1P8GCDPLTT0P2G3KSC33C0SP119QPKLLY77SKMZF9596TWROMET1CC642FEGRERFKE6ZUCQHP1GLSZP4HE8U5RCWJJ68YZ5638QJ6CQCYADEPIM3QF2287J1CZM8OS39U5Y2CG27TM4KOWGYSQDW3SJH69L8Y7KM36A7HGQAJ316TGGGIPMS414UJC69AQMOJ6WC7SP7JL5IRYP3P7ZHU7U0K7EWFP0RORFCT9DMZJSA8171F82R43F25495DOW1PFIQDFR4ZSYLSJFHWQFOO52LFELI5G24QQR69FEWDHE42ZJO73JEOLJP76GY9D77MKDAZJCE/page1

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2012 augusztus 14., kedd 22:12:42

Én éppen tavaly kerestem egyterűt, és pont 1,5 millióért, de feltétlem volt, hogy 2005-nél ne legyen régebbi gyártású, és lehetőleg 100 ezernél kevesebb km legyen benn. 7 személyes így nem nagyon fért bele, olyan ami megfelelt volna a feltételeknek. Így aztán vettem egy 5 személyes Picassot. Egyébként én eleve olyanban gondolkodtam, amiben a hátsó (7 személyesben középső) üléssor 3 különálló ülésből áll. Ez fontos dolog, hiszenn sokkal jobban variálható a kocsi.
A kínálatból én is a 307 SW-t venném, vagy valamelyik Zafirát. De én úgy emlékszem, hogy a Peugeotban a két pótülés nem hajtható a padlóba, hanem ha nem vesszük ki igencsak tetemes részét elveszi a csomagtérnek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Irvine írta: 2012 augusztus 14., kedd 20:00:40

Ha az ember kényelmes 7 szemályes egyterűt keres, akkor javaslom a nagy köbcentis benzinest de kizárólag autógázzal használva!
A nagy benzinesekben kevesebb a megtett kilométer, de autógázzal használva az üzemanyag költsége megegyezik egy 7-8 liter gázolajat fogyasztó autóéval.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

DACIA tesztek

Dacia Dokker 1.5 dCi Arctic teszt

Nagycsaládosok és kisvállalkozók álomautója - Dacia Dokker teszt Videó

Erősebbik dízelmotorjával és egészen gazdag ellátmánnyal járt nálunk az amúgy puritán, de nagyon tágas Dacia Dokker. Így is viszonylag olcsó maradt.


Dacia Logan Arctic 1.2 16V teszt

Ár/értékben verhetetlen. Dacia Logan teszt

Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.


Dacia Lodgy Arctic 1.5 dCi teszt

Van még olcsón jó új autó: Dacia Lodgy teszt Videó

Ötülésesen, alapdízelével fogtuk komoly tesztre a Dacia legújabb modelljét, és a Lodgy meg is felelt az elvárásoknak. Az ár/érték és ár/méret versenyt fölényesen nyeri, bűnei bocsánatosak.


Dacia Duster 1.6 4x4 Arctic teszt

A Duster vételára mindent átír

Kíváncsiak arra, milyen volt egy autó húsz évvel ezelőtt? Nullkilométeresen megtalálják a Dacia szalonokban, Duster néven.


Dacia Sandero 1.4

Hódító Sandero

Egy halvány fokot finomítva és csinosítva, a Dacia Sandero ugyanaz a kisautók közt, mint ami a Logan az alsó-közepeseknél. És ez így rendben is van.

Még több DACIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Mercedes-Benz E-osztály menetpróba kupéval, kabrióval, kombival és 9 fokozatú automata váltóval

Próbán a Mercedes 9 fokozatú váltója

16 órája – Újdonság

A legjobbat, vagy semmit. Ezt üzeni a Mercedes-Benz, s hogy egyet tudjunk érteni, szinte végigpróbáltuk a teljes E-osztályos palettát.


Sokat kockáztat, aki ittasan ül volánhoz

Húsvéti ittas vezetés: a jogsi mellett a biztosítás is elbukható

Tegnap – Sztori

Jogosítványát, szabadságát és kár esetén még biztosítását is bukhatja az, aki ittasan vezet.


Újabb Toyota-visszahívás, és ami mögötte van

Na most akkor jó ez a sok Toyota-visszahívás?

Tegnap – Sztori

Újfent egy rakás autót érintő visszahívást jelentett be a Toyota, hát adja magát a kérdés: ez azért van, mert egyre rosszabb a minőségük?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DACIA DOKKER 1.5 dCi Arctic

DACIA DOKKER 1.5 dCi A...

Ár: 3.600.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

DACIA DUSTER HSDCM 5

DACIA DUSTER HSDCM 5

Ár: 2.400.000 Ft

Évjárat: 2011 / 6

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

DACIA LOGAN MCV 1.5 dCi Arctic 191.000 Ft Kedvezmény!

DACIA LOGAN MCV 1.5 dC...

Ár: 3.350.000 Ft

Évjárat: 2013 / 10

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó