0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ötéves klímás autók egymillióért: Astrát vagy mást?

Piaci körkép: fiatal, klímás, egymillióig

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A félmilliós, tízéves autók után most megnéztük, mire számíthat, aki hasonlóan józan, de fiatalabb autót keres, és olyan szerencsés, hogy kétszer annyi pénzt költhet rá.

Fiatal kombit ennyiért? Megoldható, de futás vagy felszereltség tekintetében kompromisszumot kell kötni

Fiatal kombit ennyiért? Megoldható, de futás vagy felszereltség tekintetében kompromisszumot kell kötni

Múlt héten a használtautó-kínálat legalsó bugyraiban merültünk el, hogy megnézzük, milyen józan klímás autókat kapni 10 éves korig a realitás legalsó határát képviselő 500 000 forintig terjedő ártartományban. Most kicsit feljebb nyújtózunk, és hasonlóan mindennapi, de maximum 5 éves kocsikat nézünk 1 000 000 forintig.

Ha engedünk az életkorból, jobb G Astrákat is kifoghatunk

Ha engedünk az életkorból, jobb G Astrákat is kifoghatunk

Érvényben lévő magyar okmányt, normál állapotot, klímát, legfeljebb 2007-es évjáratot és maximum 1 000 000 forintos vételárat kattintottunk a keresőfeltételek közül a hasznaltauto.hu-n, s villámgyorsan megkaptuk a 78, kizárólag józan, praktikus és sajnos meglehetősen középszerű autót tartalmazó listát. Rögtön látszik, hogy a csatolt évjárati korlátozás miatt ennyiért semmi érdekeset nem fogunk találni, viszont szinte mindegyik modellből kettős a kínálat, nagyjából ugyanannyi autó van visszatartó erejű futásteljesítménnyel, mint amennyire azt tudjuk mondani, hogy esetleg érdemes rá vetetni egy szakértői pillantást.

1.3-as Swiftből gazdag a megadott paramétereknek megfelelő kínálat

1.3-as Swiftből gazdag a megadott paramétereknek megfelelő kínálat

Az a tendencia is megfigyelhető, ami a múlt heti körképben már feltűnt, vagyis, hogy a miniautókat kisebb futás jellemzi, míg eggyel feljebb, a kisautók és alsó-középkategóriás versenyzők között már nagyobb a megoszlás, itt a méret nem határozza meg annyira a használat jellegét. Tulajdonképpen egész jól tükrözi a hazai piacot: a legkisebbeket általában második autónak veszik, de a minik fölötti kiskategóriát már nem biztos, hogy valós hely- és teljesítményigénye miatt választja a magyar vásárló, hanem azért, mert ez az elérhető számára. Ha a 100 000 km-nél többet futott autókat kivennénk a játékból, az azonnal kevesebb mint felére csökkentené a lehetőségek számát, vagyis az 5 éves kor és az 1 000 000 forintos vételár metszete valójában igen vékony szeletkét jelent.

Ezért nem csoda, hogy a mostani válogatás derekát alacsony futású kisautók és valamivel nagyobb, de többet is használt kompaktok adják, még egy fontos kitétellel: az 1,5 dCi-vel hajtott autókat tudatos vásárlók veszik, akik aztán százezerszám pakolják beléjük a kilométereket. Azt kell tehát itt elhatároznia a hasonló döntés előtt álló használtautó-vásárlónak, hogy a helykínálat, vagy a kisebb futásteljesítményen alapuló valószínűbb megbízhatóság fontosabb-e számára, és esetleg talál-e olyan autót, mely mindkét kitételt kielégíti. Lássuk a felhozatalt!

Klímás, 5 évnél nem idősebb autók 1 000 000 forintért

Típus Évjárat Futott km Vételár
Chevrolet Aveo 1.2 (10 db) 2007-2008 14 000-153 000 699 000-999 000
Chevrolet Aveo 1.4 (4 db) 2007 48 000-129 000 950 000-999 000
Chevrolet Spark 0.8 (12 db) 2007 12 000-138 600 699 000-999 000
Chevrolet Spark 1.0 2009 47 000 998 000
Chevrolet Lacetti 1.6 (2 db) 2007-2008 213 000-223 000 890 000-899 000
Chevrolet Lacetti 1.6 SW (3 db) 2007-2008 105 000-134 000 850 000-999 000
Citroën C3 1.1 2007 101 000 999 000
Citroën C4 1.6 HDi Coupé 2007 125 000 999 000
Citroën Xsara Picasso 2007 172 000 999 000
Dacia Logan 1.4 2007 128 000 699 999
Fiat Albea 1.4 2007 124 000 949 000
Fiat Panda 1,3 JTD 2007 199 000 895 000
Fiat Punto 1.2 2007 50 000 850 000
Fiat Seicento 1.1 2007 37 000 749 000
Ford Fiesta 1.4 (2 db) 2007 140 000 803 000
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2007 220 000 1 000 000
Ford Fiesta 1.4 TDCi Van (2 db) 2007 62 000-150 000 799 000-899 000
Ford Fusion 1.4 (3 db) 2007 178 000-180 000 899 000-999 000
Ford Ka 2007 92 000 995 000
Hyundai Accent 1.4 2008 110 000 999 000
Kia Picanto 1.1 CRDi 2007 81 000 970 000
Mitsubishi Colt 1.3 2007 120 000 950 000
Opel Astra G 1.4 (2 db) 2007 140 000-170 000 950 000-990 000
Opel Astra G Caravan 1.6 2007 236 000 999 000
Opel Astra G Caravan 1.7 CDTI 2007 0 929 000
Peugeot 206 1.4 (3 db) 2007 77 000-165 000 920 000-999 000
Peugeot 206 1.4 SW 2007 237 000 1 000 000
Peugeot 307 1.6 HDI Van 2007 135 000 999 000
Renault Clio 1.5 dCi (5 db) 2007 0-223 000 838 000-949 000
Renault Thalia 1.2 (2 db) 2007 73 000-98 000 990 000-999 000
Renault Thalia 1.5 dCi (2 db) 2007 0-182 000 950 000-990 000
Seat Ibiza 1.4 2007 250 000 999 000
Skoda Fabia 1.4 2007 255 000 899 000
Skoda Octavia 1.4 Tour 2007 260 000 999 000
Suzuki Ignis 1.3 2007 61 000 999 000
Suzuki Swift 1.3 (6 db) 2007-2008 61 000-261 000 710 000-999 000

Helykínálat, futásteljesítmény, ár és motorerő tekintetében jokernek tűnik a Lacetti SW, de hihetünk-e a hirdetőknek?

Helykínálat, futásteljesítmény, ár és motorerő tekintetében jokernek tűnik a Lacetti SW, de hihetünk-e a hirdetőknek?

Aki rohangálós, pakolós munkásautóját szeretné ennyiből megoldani, annak van jó hírünk: 799 ezerért 2008 harmadik havi 1,4-es dízel Fiesta Van kapható klímával, vezetett szervizkönyvvel. Ők a versenyben maradt pár kombin is elgondolkodhatnak. A G Astrák futása vagy 140 ezer feletti vagy ismeretlen, de a Lacetti SW-k − ha hihetünk a hirdetőknek − ennél sokkal szerényebb mennyiségű kilométert tettek meg, ráadásul a legkevesebbet használt a legolcsóbb, míg a hajszál híján egymilliós példányt havi 24 ezres részletfizetéssel is birtokba vehetjük. Mindegyik klímával, elektromos ablakokkal, állítható magasságú ülésekkel csábít, de azért az gondolkodóba ejt, hogy az azonos évjáratú szedánok mindketten 200 000 km felett járnak. Még egy kombi található a listában, a 206 SW formailag sem túl csábító lehetőség, az 1,4-es benzinmotorban található 237 ezer kilométer miatt pedig csakis sürgős hátraarcot javasolhatunk.

Eltérő jellegű, de egész jó Citroënek akadtak fenn a keresési hálón Eltérő jellegű, de egész jó Citroënek akadtak fenn a keresési hálón Eltérő jellegű, de egész jó Citroënek akadtak fenn a keresési hálón

Eltérő jellegű, de egész jó Citroënek akadtak fenn a keresési hálón

Mint említettük, eléggé sokarcú a kínálat, úgyhogy nézzük, melyek tekinthetők elfogadható autónak találati listánkról. A 172 ezret futott Xsara Picasso gondos előző tulaj esetén még korrekt lehet, ugyanez vonatkozik a 125 ezres 1,6-os dízel C4 Coupéra, de pont eltérő igényű vásárlóknak ajánlhatók: műszaki megfelelés esetén előbbi családi autóként is jó szolgálatot tehet, utóbbi viszont 3 ajtajával és nehézkes kilátásával inkább fiatalos, gyerekeket még nem szállító vevőnek lehet megfelelő. A harmadik Citroën, a C3 1.1 sem rossz, amennyiben főleg városi, rövid menetekre koncentrálódó használatra keresünk autót.

Ilyen szép koreai kanjik nem lesznek rajta, de olcsón autózhat, aki Sparkot vesz. Ráadásul jobb autót kap a képen szereplőnél, az ugyanis felirata ellenére a Spark elődje, a Matiz

Ilyen szép koreai kanjik nem lesznek rajta, de olcsón autózhat, aki Sparkot vesz. Ráadásul jobb autót kap a képen szereplőnél, az ugyanis felirata ellenére a Spark elődje, a Matiz

Ha úgy adódik, hogy egy törpe is kielégíti igényeinket, akkor hatalmas Spark-kínálatból mazsolázhatunk, ha kicsit is fontosak a menetteljesítmények, akkor a tucatnyi autóból válasszuk az alig 47 ezer kilométert megtett egyliterest. Ráadásul mind közül ez a legfiatalabb, alig több mint 3 éves, klímával, immobiliserrel, elektromos ablakokkal és tükrökkel, állítható kormánnyal és ülésmagassággal, az utolsó generációváltás előtti sorozat végéből. További kedvcsináló, hogy már 20% kezdőrészlet befizetésével elkormányozható. Kisautók Olaszországból is jöttek, a sokat futott, s amúgy is borzalmas Albeát felejtsük el, a dízel Panda 200 000 km-je határeset, a Seicento keveset ment, de őt már újkorában sem jellemezte kifogástalan összeszerelési minőség, így Fiatból egyedül az 50 ezret futott Punto Classicot tudjuk javallani, 1,2-es benzinessel üzemeltetési költségei is viselhetők.

Keveset futott kicsit? Keveset futott kicsit? Keveset futott kicsit?

Keveset futott kicsit?

A körkép hasonló elvek alapján elfogadható sávjába esik még az 1,1-es dízel Kia Picanto, valamint a 77 ezret megtett 1,4-es 206-os Peugeot, az amúgy jó állapotúnak tűnő Mitsubishi Coltot csak a későbbiekben esetlegesen adódó alkatrészköltségek miatt nem javasoljuk, helykínálata és variálhatósága az állítható hátsó üléseknek köszönhetően amúgy remek.

Vagy valamilyen kicsit nagyobb puttonyost? Vagy valamilyen kicsit nagyobb puttonyost? Vagy valamilyen kicsit nagyobb puttonyost?

Vagy valamilyen kicsit nagyobb puttonyost?

Clio és Thalia kis turbódízellel van dögivel, de mint említettük, majd' mindegyik túljutott már 150 ezredik kilométerén: ha a gyorsaság nem számít, a 100 ezer alatti 1.2-es benzines Thaliákból halásszunk. És ahogy a Renault-k után belebukkanunk a SEAT Ibizába és a kétféle Skodába, rádöbbenünk, hogy a pár olcsó Ford kivételével egyetlen német autó sem szerepel a listán. Talán nem véletlenül állítják egyesek, hogy a német autók a legjobbak? Még az is erős jel, hogy az VW-konszern olcsóbb, azaz nem is német tagjai is negyedmillió kilométer felett jutottak a listára.

Túl szép, hogy igaz legyen: Octavia ilyen feltételekkel nem fér bele a keretbe

Túl szép, hogy igaz legyen: Octavia ilyen feltételekkel nem fér bele a keretbe

Végül pedig elérkeztünk Suzuki-országba: egy Ignis mellett féltucat klímás Swift képviseli a hazai autógyártást. Ahogyan az Astráknál jellemző volt, itt is az érvényes, hogy érdemes engedni az évekből, s inkább a karbantartás rendszerességét, a futásteljesítményt, felszereltséget, előéletet figyelembe venni. Az ugyanis ennyiből is látszik, ha eddig nem lett volna nyilvánvaló, hogy az életkor önmagában nem meghatározója egy autó állapotának. Ebből a keresésből mi − pusztán a hirdetések képei és a közölt információk alapján − most a következőket néznénk meg jobban: ha kisautó is elég, akkor az egyliteres Spark vagy a keveset futott Aveók valamelyike, a Picanto vagy valamelyik Swift eladóját, ha pedig fontos a nagyobb térkínálat, akkor a leginkább megkímélt Lacetti SW, a 116 ezret futott Ford Fusion, illetve, ha sikerülne minden skrupulust félretenni, a Hyundai Accent vagy az egyik Thalia tulaját tárcsáznánk.

Ez is érdekes lehet:
 

A hatodik generációs Ford Mustang állítólag többet eszik elődjénél

Korábban a túlsúly-balhéról kiderült, kacsa. Vajon ez a fogyasztásos rémhír igaz lesz?

Amerikában a Volkswagen Passatot szólja le a Dodge Charger

Nem túl szép gesztus, de hatásos kampány. A friss, V8-as Charger hirdetésében a konszolidált...

Termékmustra reklám nélkül. Mit csinált egykor, és mit gyárt ma a Lada gyár?

Már négy éve nem forgalmaznak hivatalosan Ladákat Magyarországon. Mit tegyen, aki egy jó kockára...

Bele szabad ugrani? Renault Mégane II (2002-2008)

A kategória legjobb biztonságán túl 12 évvel ezelőtt komoly extrákat is hozott a komfortos Renault...

Prémium minőségű, hétüléses sport-szabadidőautó: ennek mondják az új Volvo XC90-est

Hivatalosan is bemutatkozott a második generációs Volvo XC90, 1927 példányos First Edition bevezetési...

SportVerda: BMW M550d, a bömbölő

A dízel takarékosabb, a benzines sportosabb. Lehet a kettő együtt is?

Nyáron is veszélyes a nem megfelelő gumiabroncs, mégsem ad rá mindenki

Minden tizedik magyar autós nyáron is téli gumit használ, mert túl drágának tartja lecserélni...

Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk...

A hét első képe az új Skoda Fabiáról: a műszerfal

Kívülről már teljes egészében megismerhettük az új Skoda Fabiát, most a beltér mutogatása következik...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (13 db)

baluka6 írta: 2012 augusztus 17., péntek 22:09:31
Combi27 írta: 2 éve

egy 200 ezret futott kocsiban, ha karban van tartva miért lenne bármi is kopottabb mint egy 100 ezret futottban?Kb 100 ezrenként szinte minden kopó alkatrész ki van cserélve, a folyadékok is!Már ha foglalkoztak vele.Ha nem akkor tényleg xar vétel, de ez kiderül az alapos műszaki átvizsgálásból...Van rokonom akitől vennék úgy turbódízelt hogy tudom hogy volt olyan időszak hogy havonta cserélte az olajat, mert elérte a 7500-as csereperiódust, de emelett mindent időben cserélt, nem várta meg mig kiesett a stabilizátor rúd, vagy a fékbetétek már a fémmel fogtak stb...

A kocsi a mai napig tip top állapotban van :)


Előzmények megtekintése

"Kb 100 ezrenként szinte minden kopó alkatrész ki van cserélve, a folyadékok is!"
Te 100 ezrenként cserélsz főtengelyt,dugót,gyűrűt,hengert stb-t? Ugyanis ezek mind kopó alkatrészek és egy 200ezret futott autóban szerinted ez olyan állapotú mint egy 20ezret futottba?

A válaszoláshoz belépés szükséges
anakin82 írta: 2012 augusztus 13., hétfő 21:48:03

Nem tudom mi baja van az olasz autóval nekem puntom van az 1.3mjet de teljesen jó 0km-en vettem 6,5 éve és most tartok 247000km-nél és motorhoz hozzá sem kellett nyúlni sőt még a futóműve is gyári elöl az összes lengőkar szilent. A hátsó lengéscsillapítót viszont már 1 szer cseréltem a szilent miatt 170000km-nél. Ennyi a komoly story 247000km alatt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2012 augusztus 06., hétfő 19:41:25
nick írta: 2 éve

Nem tudok teljesen egyetérteni az előttem szólókkal. Mindenkinek tudnia kell, hogy mire akarja majd használni az autóját, és ennek alapján döntsön.



A km óra állását igenis nézni kell, hiszen nem kell ahhoz különösebben okosnak lenni, hogy egy 200 ezret futott kocsiban minden sokkal kopottabb, mint egy 50 ezret futottban. Aki évi 40 ezret megy, az vegyen új kocsit.



A legtöbb magyar család évi 10-15 ezer km-t autózik. Amikor én kocsit kerestem akkor feltételem volt, hogy 5-6 évesnél ne legyen öregebb, és nem örültem volna, ha 100 ezernél több km. van benn, de azért egy 130 ezer körülit megvettem volna, ha jó állapotban van. Szerencsére sikerült vennem egy 6 éves kocsit 79 ezer km-rel, több mint egy éve semmi gondom vele. Alap volt, hogy magyarországi legyen, hiszen így le tudtam követni az előéletét.



Amúgy ha egy Citroen Xsara Picasso 2007-es és 1 millió Ft alatt van, ott volt valami gond, komolyabb törés, vagy valami más. Én azt látatlanban sem venném meg, a jobb példányok jóval drágábbak.


Előzmények megtekintése

egy 200 ezret futott kocsiban, ha karban van tartva miért lenne bármi is kopottabb mint egy 100 ezret futottban?Kb 100 ezrenként szinte minden kopó alkatrész ki van cserélve, a folyadékok is!Már ha foglalkoztak vele.Ha nem akkor tényleg xar vétel, de ez kiderül az alapos műszaki átvizsgálásból...Van rokonom akitől vennék úgy turbódízelt hogy tudom hogy volt olyan időszak hogy havonta cserélte az olajat, mert elérte a 7500-as csereperiódust, de emelett mindent időben cserélt, nem várta meg mig kiesett a stabilizátor rúd, vagy a fékbetétek már a fémmel fogtak stb...
A kocsi a mai napig tip top állapotban van :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2012 augusztus 05., vasárnap 20:23:39

Nem tudok teljesen egyetérteni az előttem szólókkal. Mindenkinek tudnia kell, hogy mire akarja majd használni az autóját, és ennek alapján döntsön.

A km óra állását igenis nézni kell, hiszen nem kell ahhoz különösebben okosnak lenni, hogy egy 200 ezret futott kocsiban minden sokkal kopottabb, mint egy 50 ezret futottban. Aki évi 40 ezret megy, az vegyen új kocsit.

A legtöbb magyar család évi 10-15 ezer km-t autózik. Amikor én kocsit kerestem akkor feltételem volt, hogy 5-6 évesnél ne legyen öregebb, és nem örültem volna, ha 100 ezernél több km. van benn, de azért egy 130 ezer körülit megvettem volna, ha jó állapotban van. Szerencsére sikerült vennem egy 6 éves kocsit 79 ezer km-rel, több mint egy éve semmi gondom vele. Alap volt, hogy magyarországi legyen, hiszen így le tudtam követni az előéletét.

Amúgy ha egy Citroen Xsara Picasso 2007-es és 1 millió Ft alatt van, ott volt valami gond, komolyabb törés, vagy valami más. Én azt látatlanban sem venném meg, a jobb példányok jóval drágábbak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vektor007 írta: 2012 augusztus 03., péntek 23:10:27

Így van Combi 27! Ennyi. Az állapot a lényeg.

Volt ML mercim 270 cdi, 5 hengeres dízel, 700.000 km-rel, németből lett behozva, ember autómentőzött vele(utánfutóval) és szinte végig autópályán ment. Ezt onnét tudom hogy a család barátja :) szóval nem az a haknis fajta. Szóval a lényeg hogy 30.000 ként cserélte az olajat, szűrőket, és mindenről eltette a számlát. És annyi gáz volt vele hogy a vezető ülés picit szét volt ülve, azt kicseréltük, azon kívül olyan volt mint az itthoni 150-200 ezer km-esek...

Aztán ülés csere, komplett külső-belső takarítás, egy kis polír és jött az első vevő. Úgy voltam vele h nem tekerem vissza az órát, ment vele egy kört is, nagyon bejött neki az autó. Kérdezi h és mennyi a km? kb 200 ezer? mondom nem 700... erre úgy elszaladt hogy csak na.
A vicc hogy utána elkezdtem használni, egy hónap múlva miután kicseréltem az első lámpa búrákat, mert picit mattult, kapott egy diszkrét nappali menetfényt, vissza tekertem az órát 195.000-re és elkezdtem hirdetni. Erre csörög a telefon, ugyanaz az ember aki először jött megnézni... Ismét ment vele egy kört, teljesen bele szeretett megint, megkérdezte az óra állást... mondom 195.000. km. Emberünk kemény 5 ezer forintot alkudott, aztán rögtön megvette. Azóta tartom vele a kapcsolatot, mostmár 380-at mutat az óra... azaz: 880.000 km :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2012 augusztus 03., péntek 13:02:58

ez biza így van..én soha nem néztem mennyi km van a kocsiban mikor vettem.Pedig volt már pár.
Az állapotot kell nézni, mert lehet szépen visszatekert 120 ezres futású autó amin mindjárt motorgenerál, és turbócsere, de lehet ez az ellenkezője egy 3-400 ezret futott kocsin.A kopó alkatrész meg mindegyiken kopik, ezért csak az állapot számít, nem az hogy mit mutat az óra.
A régi Opelemen 5 számjegyes volt az óra, és párezer km-t mutatott mikor vettem...1978-as kiadású volt....hányszor is 100 ezret mehetett?A céges diesel Astrába 3 évesen 347 ezer km volt, de mint egy szalonautó olyan volt motorikusan, és esztétikailag.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vektor007 írta: 2012 augusztus 02., csütörtök 13:09:57

Én is azon mosolygok, hogy sokak szerint a 150.000.km után nem szabad autót venni... jó nagy barom volt aki ezt így mondta, a sok hülye meg követi.:) Saját példámat hoznám: Peugeot 206 1,4 hdi, 326.000 km van benne és a kötelező szervizeken és a kopó alkatrészeken kívül nem kellett rajta még semmit sem cserélni. Ja és 5000 ft-ból 320-360 km. vegyes használatban, klímával 300. Ja és a gyári turbó van rajta, nem füstöl, csak néha kiköp egy pici kormot ennyi... Mindenkinek tudom ajánlani a francia dízeleket is, és a nehogy azt gondoljuk már hogy minden 5-10 éves autóba 150.000 km van... Én évi 40.000 km-et megyek, a tíz éves autóban 400.000-nak kéne lenni.

Ja egyik barátom ugyanilyen peugeot-ot vett mint az enyém csak az övé egy évvel fiatalabb és kopottabb volt a kormány, az ülés, a váltógomb mint az enyém és sokallta a 180.000 km-t. Ezen lehet mosolyogni, de igaz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
tóni írta: 2012 augusztus 01., szerda 14:46:12

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2012 augusztus 01., szerda 13:42:57

206.000 km van az autómban. 0 km-esként vásároltam. Óvtam, vigyáztam, szervizeltetéseket elvégeztettem. SOHA nem hagyott cserben, és máig hű társ. Nem szándékozom eladni, mert nincs miért. Nem romlik el, keveset fogyaszt, tágas.

De ha el akarnám adni, akkor arra kell számítanom, amire a cikk írója is buzdít? A vevők a futásteljesítmény láttán jobban teszik, ha sebesen hátra arcot vágnak?

Nevetséges és szomorú!

Autót úgy kell vásárolni, hogy előtt szerelőhöz kell vinni. Kollégám 260.000 km-es V40-est vásárolt 2 éve. Most már 300.000 km-nél jár és nincs gond.

Még jó, hogy nem olvasta a cikket...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Józsi írta: 2012 augusztus 01., szerda 12:58:14

nagyon jo a megvilágitás az olcsóbb kocsi vételéről
nagy hiba hogy a kormány ezt nem veszi figyelembe
mert ragaszkodnak a négyéhez és tudnivaló hogy a öt hat évesek is van olyan jó állapotba

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Friss tesztek

Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW motoros családi egyterű - Toyota Verso 1.6 D-4D teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk, hogy milyen a bajor-japán házasság.


Opel Cascada 1.6 Turbo Ecotec (200 LE) Cosmo teszt

A mágnes benne van? Opel Cascada teszt

Jó 11 millió forintért versenyképes ajánlat a legerősebb Cascada. Kabriózás Opel-módra, de vajon az a mágnes benne van? Vagy csak az ólom.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Hirdetés

DACIA tesztek

Dacia Dokker 1.5 dCi Arctic teszt

Nagycsaládosok és kisvállalkozók álomautója - Dacia Dokker teszt Videó

Erősebbik dízelmotorjával és egészen gazdag ellátmánnyal járt nálunk az amúgy puritán, de nagyon tágas Dacia Dokker. Így is viszonylag olcsó maradt.


Dacia Logan Arctic 1.2 16V teszt

Ár/értékben verhetetlen. Dacia Logan teszt

Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.


Dacia Lodgy Arctic 1.5 dCi teszt

Van még olcsón jó új autó: Dacia Lodgy teszt Videó

Ötülésesen, alapdízelével fogtuk komoly tesztre a Dacia legújabb modelljét, és a Lodgy meg is felelt az elvárásoknak. Az ár/érték és ár/méret versenyt fölényesen nyeri, bűnei bocsánatosak.


Dacia Duster 1.6 4x4 Arctic teszt

A Duster vételára mindent átír

Kíváncsiak arra, milyen volt egy autó húsz évvel ezelőtt? Nullkilométeresen megtalálják a Dacia szalonokban, Duster néven.


Dacia Sandero 1.4

Hódító Sandero

Egy halvány fokot finomítva és csinosítva, a Dacia Sandero ugyanaz a kisautók közt, mint ami a Logan az alsó-közepeseknél. És ez így rendben is van.

Még több DACIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volvo PV444: 60 éves a svédek első modern autója

60 éves a Volvo Pobjedája, a PV444-es

14 perce – Sztori

Mérföldkő a Volvónak: a PV444 volt az első önhordó karosszériás kocsijuk. A négyhengeres modell családi autóként és a raliban is bevált.


Forradalmi első és felejthető második után jön a Renault Twingo harmadik generációja

Farmotor, hátsókerékhajtás és öt ajtó, itt az új Renault Twingo

Tegnap – Újdonság

Mindenképp jobb helyzetben van a harmadik, mint a második volt, elődjénél nagyobbat szólhat az új Renault Twingo.


K.I.T.T. és a többiek – Top 10 kedvenc autós film

Itt danolt a mester, búcsúztassa egy filmes autós toplista Videó

Tegnap – Sztori

Igen, más méltán népszerű előadókkal itt volt David Hasselhoff, s ha már jött vele K.I.T.T. is, piedesztálra velük és egyéb hőseinkkel.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DACIA LOGAN 1.4

DACIA LOGAN 1.4

Ár: 490.000 Ft

Évjárat: 2005 / 3

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

DACIA LOGAN 0.9 TCe Arctic

DACIA LOGAN 0.9 TCe Ar...

Ár: 2.861.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

DACIA LOGAN 1.4 Ambiance BENZIN-GÁZ

DACIA LOGAN 1.4 Ambian...

Ár: 699.999 Ft

Évjárat: 2004 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin/Gáz

Még több autó