0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ha nem kell, vagy nem lehet több: olcsó autók 500 ezerért

Piaci körkép: józan minimálautók félmillió forintért

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Félmillió forint - egyeseknek két komolyabb gyorshajtási bírság, másoknak az elérhető autó ára. Megnéztük, mi kapható ennyiért: remény és olcsó autó is van.

Akár klímával vagy feltűnően kevés kilométerrel is kapható 10 évesnél nem idősebb Fiat Seicento félmillió forintért

Akár klímával vagy feltűnően kevés kilométerrel is kapható 10 évesnél nem idősebb Fiat Seicento félmillió forintért

Nincs áruk a Fiatoknak, banki visszavett autóként akár Stilo is elcsíphető a kitűzött összegért, hirdetése alapján mégsem tűnik csábító autónak

Nincs áruk a Fiatoknak, banki visszavett autóként akár Stilo is elcsíphető a kitűzött összegért, hirdetése alapján mégsem tűnik csábító autónak

Miként azt a júniusi rekorder gyorshajtók jelentéséből és az utoljára tavaly módosított díjtételekből is tudjuk, igen komoly, nem is egyszeri sebességtúllépést kell félmillió forintnyi bírság eléréséhez elkövetni, de nem lehetetlen ennyit két alkalommal összegyűjteni. Szintén a Rendőrség havi jelentéseiből láthatjuk, hogy jellemzően komoly értékű autókkal lépik túl a megengedett tempót, ám júniusban például a legmagasabb, 300 ezer forintos bírságot egy sietős sofőr által hajtott Fiat Punto érdemelte ki. Ő lakott területen belül 136 km/órával ment, tavaly pedig egy másik olcsó autó, egy Suzuki Swift sofőrje érdemelt hasonlót. Ez bizony már egy autó ára, s kétségtelen, hogy ennyiért is lehet használhatót autót vásárolni. Még jobb a kínálat, ha kerekebb összegért, félmillió forintért nézelődünk. Ennyiért már 10 év alattiakat is bőven lehet találni.

A kínálat több mint felét a Suzuki Swift adja, nem nehéz belőle jó példányt találni, de ebből is vannak rosszak

A kínálat több mint felét a Suzuki Swift adja, nem nehéz belőle jó példányt találni, de ebből is vannak rosszak

Reálisan gondolkozva olyan vásárló néz ennyiért autót, aki az üzemeltetésre, a futásra is szerényebb összeget szánna, így minden bizonnyal fontos az alacsony fogyasztás. Ennek megfelelően 1,3 literesnél nem nagyobb motorral szerelt autókat néztünk mindössze annyi elvárással, hogy ne legyen törött, viseljen hazai rendszámot, érvényes műszakival. Kínálat viszonylag bőven van, 290 darab autó felelt meg cikkünk készítésekor a fenti elvárásoknak, ha pedig még klímát is áhítunk, közel a tizedéből, 20 autóból szemezhetünk. A modellkínálatban komoly különbség nincs, légkondival is lehet találni Citroën Saxót, Daewoo Matizt, Daihatsu Cuorét, Fiat Puntót és Seicentót, Lancia Ypsilont, Suzuki Altót, Swiftet és Wagon R+-t, légkondi nélkül azonban mindegyikből mintegy tízszeres a kínálat − az említett félmillió forintos küszöbig, továbbá néhány egyéb modell is beúszik a képbe.

10 évesnél fiatalabb autók 500 000 forintig

Modell Évjárat Óraállás [km] Vételár [Ft]
Citroën Saxo 1.1 (3 darab) 2002-
2003
83 000-
122 000
399 000-
499 000
Daewoo Kalos 1.2 S (2 darab) 2004-
2005
86 000-
nincs adat
490 000-
499 000
Daewoo Matiz 0.8 S, SE, 1.0 SE (55 darab) 2002-
2004
43 000-
171 965
100 000-
500 000
Daihatsu Cuore 1.0 (2 darab) 2002-
2003
125 000-
nincs adat
499 000
Fiat Punto 1.2 (7 darab) 2002-
2003
154 000-
192 237
430 000-
499 000
Fiat Seicento 0.9, 1.1 (15 darab) 2002-
2004
27 000-
96 000
355 000-
499 000
Fiat Stilo 1.2 2002 nincs adat 468 000
Ford Ka 1.3 2002 86 000 499 000
Hyundai TB Get 1.1 2004 197 000 499 000
Kia Picanto 1.0 LX Young 2005 99 000 398 000
Lancia Ypsilon 1.2 LS (2 darab) 2002 91 000 −
nincs adat
399 000-
499 000
Mitsubishi Colt 1.3 GLXI 2002 nincs adat 475 000
Opel Astra F Classic 2002 nincs adat 450 000
Peugeot 106 1.4 SX Sport 2002 265 000 320 000
Peugeot 206 1.1 Color Line 2005 132 000 499 000
Renault Clio 1.2 16V Dynamique 2002 77 002-
167 000
449 000-
495 000
Renault Twingo 1.2, 1.2 16V (8 darab) 2002 nincs adat 475 000-
499 000
SEAT Ibiza 1.0 (2 darab) 2002 120 000-
280 000
469 000-
499 000
Skoda Fabia 1.2 (6 darab) 2002 102 000-
210 000
350 000-
499 000
Suzuki Alto 1.1 (7 darab) 2003-
2004
72 000-
96 000 /
nincs adat
299 000-
500 000
Suzuki Swift 1.0, 1.3, Sedan 1.3
(135 darab)
2002-
2003
34 806-142 570 275 000-
500 000
Suzuki Wagon R+ 1.0, 1.3
(28 darab)
2002-
2003
79 000-
215 000
349 000-
500 000
Volkswagen Lupo 1.0 2003 165 000 459 000

Slágermodell a Daewoo Matiz is, érdemes 1,0 literes, négyhengeres motorral szerelteket keresni

Slágermodell a Daewoo Matiz is, érdemes 1,0 literes, négyhengeres motorral szerelteket keresni

Ha nem kívánunk lemondani a klímaberendezésről, jellemzően magasabb futással kell megbarátkozni, hiszen nyilván a többet autózók vásároltak klímás modellt, az alapgépeket választóktól pedig a minimálautók szegmensében igazi „garázsban tartott”, „nagypapautók” is valóban megtalálhatók, ha már a svájci orvosok még nyugdíjas korukban sem jellemzően e kategóriát vásárolják.

A légkondiról lemondva a jól ismert miniautók, Matiz, Swift, Wagon R+, de még akár Twingo is található 10 éves kor és félmillió forint, valamint akár a 10 éves időnkénti használat mellett még elképzelhetően kevés, 80 ezer kilométeres futás alatt. Nem nehéz továbbá még kevesebbet használt, egy évtized alatt akár csupán 30-50 ezer kilométert megtett példányokat is lelni. Messze nem biztos azonban, hogy ezek jobb állapotban vannak, mint a kevéssel rendszeresebben használtak, de jó eséllyel szervizt is többet látottak. Fölösleges akár fele futású, például 60 helyett mindössze 30 ezer kilométert futott példányt hajkurászni, temérdek olyan alkatrész van, ami nem csak a használattal, hanem az idő múlásával is öregszik. Ilyenek az abroncsok, de a további gumialkatrészek is – beleértve a vezérműszíjat – amit 10 éves autónál rendszerint mindenképp ajánlott cserélni, ha korábban nem tették meg.

Klímás, 10 évesnél fiatalabb autók 500 000 forintig

Modell Évjárat Óraállás [km] Vételár [Ft]
Citroën Saxo 1.1 SX 2002 86 000 499 000
Daewoo Matiz 0.8 SE (3 darab) 2002-
2004
101 752-
171 965
380 000-
425 000
Daihatsu Cuore 2003 125 000 499 000
Fiat Punto 1.2 16V Dynamic 2003 nincs adat 499 000
Fiat Seicento 1.1 Active 2004 nincs adat 499 000
Lancia Ypsilon 1.2 LS (2 darab) 2002 91 000 − nincs adat 399 000-
499 000
Suzuki Alto 1.1 GLX PS AC 2004 nincs adat 400 000
Suzuki Swift 1.3 GC, GLX, GS, Sedan GLX, GC (9 darab) 2002-
2003
63 000-147 000 299 000-
499 000
Suzuki Wagon R+ 1.3 GC 2003 215 000 485 000

A még a Fiat Punto első kiadásán alapuló Lancia Ypsilon akár klímával is megkapható

A még a Fiat Punto első kiadásán alapuló Lancia Ypsilon akár klímával is megkapható

A kínálat miniautóinak – azaz a Citroën Saxo, Daewoo Matiz, Daihatsu Cuore, Fiat Seicento, Ford Ka, Kia Picanto, Hyundai Atos, Peugeot 106, Renault Twingo, Suzuki Alto és Wagon R+, Volkswagen Lupo sornak – egységes jellemzője, hogy bár városban egytől egyig remek járgányok, autópályán már erős kompromisszumot kívánnak, illetve biztonság terén sem a legjobbak. A tömegmodell Suzuki Swift, vagy az egy-egy egyéb elérhető kisautó – Fiat Punto, Renault Clio, Peugeot 206, SEAT Ibiza, Skoda Fabia érezhetően többet ajánl.

De, hogy valójában mit ad, az már más kérdés, az öreg Swift biztonsága nem jobb, mint a miniautóké, helykínálata csak hajszálnyit komolyabb, vezetői pozíciója még gyatrább, az viszont vitathatatlan, hogy 1,3-as, főként az utolsó, 16 szelepes, 85 lóerős motorjával és könnyű karosszériájával megy, mint a rakéta. A többi elérhető kisautó rendszerint alapmotoros, azaz karosszériájuk hiába nagyobbak és komolyabbak a minikénél és a Swiftekénél, erővel – főként magas futásukkal – nem lesznek jobbak. Például egy 1,2-es, alapmotoros, 55 lóerős Skoda Fabia nem fog felmenni 130-cal az érdi emelkedőn, pláne, hogy Fabiából jó állapotú nemigen létezik félmillióig.

A népszerű kisautók, így a Peugeot 206, a Renault Clio vagy a Skoda Fabia csak valamilyen hibával vagy szerencsés alkalmi ajánlattal férnek a kitűzött 500 ezer forintos ár alá A népszerű kisautók, így a Peugeot 206, a Renault Clio vagy a Skoda Fabia csak valamilyen hibával vagy szerencsés alkalmi ajánlattal férnek a kitűzött 500 ezer forintos ár alá A népszerű kisautók, így a Peugeot 206, a Renault Clio vagy a Skoda Fabia csak valamilyen hibával vagy szerencsés alkalmi ajánlattal férnek a kitűzött 500 ezer forintos ár alá

A népszerű kisautók, így a Peugeot 206, a Renault Clio vagy a Skoda Fabia csak valamilyen hibával vagy szerencsés alkalmi ajánlattal férnek a kitűzött 500 ezer forintos ár alá

Okos, bő kínálatból válogatható miniautó a Renault Twingo

Okos, bő kínálatból válogatható miniautó a Renault Twingo

A félmilliós autó bizony kompromisszum, nem a komolyabbnak tűnő, de „Bizonyos kilométer megtétele után kigyullad az olajlámpa. Sürgősen eladó!” szlogennel hirdetettet vagy netán a banki, visszavett készletről kínált példányt érdemes választani, hanem az egyszerűbb, puritánabb járgányt. Utóbbiak között pedig nem az alacsonyabb kilométerállás kell legyen a mérvadó, annál akár egy jó gumigarnitúra is döntőbb tényező lehet, de természetesen csakis az elsődlegesnek számító, szervizzel is vizsgálandó állapot után.

Ez is érdekes lehet:
 

Saab 9-5 2.0 TTiD, 2011 - használtteszt

Hároméves, hatalmas, fekete, vajbőrös. Nem Audi, nem BMW, nem Mercedes, mégis, sőt, tán épp ezért...

Citroën C4 e-THP 130 teszt

Milyen a Citroën C4 a PSA új csodamotorjával, az 1,2 literes, 3 hengeres turbós benzinessel?

Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst...

Bele szabad ugrani? Renault Mégane II (2002-2008)

A kategória legjobb biztonságán túl 12 évvel ezelőtt komoly extrákat is hozott a komfortos Renault...

Videó: orosz repülőnapon Lamborghini Huracán gyorsul a Szu–27 vadászgép ellen

Nem egy hagyományos gyorsulás, de annál látványosabb. A Lambó állórajtból lenyomja a repülőt...

Lada újdonságok szakmányban

Kompakt szedánt, kompakt szabadidő-autót is fejleszt az elfeledett Lada, de olyan versenygépet...

Rover Mini Mayfair, 1990-ből

Ott jön Mr. Bean! Vidámság a járókelőknek és anakronisztikus gépélmény a legkisebb angol autóban...

Prémium minőségű, hétüléses sport-szabadidőautó: ennek mondják az új Volvo XC90-est

Hivatalosan is bemutatkozott a második generációs Volvo XC90, 1927 példányos First Edition bevezetési...

Új Suzuki Vitara: januártól Magyarországon gyártják

Kiderült, hogy Vitara lesz a Suzuki legújabb modelljének a neve, premier októberben Párizsban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (17 db)

Törölt felhasználó írta: 2012 augusztus 04., szombat 07:07:37
vidi500 írta: 2 éve

Fogy a víz, és nem látható sehol csöpögés, azt legalábbis én rossz előjelnek tekintem. A motor valamely ponton "megeszi" a vizet.

A hengerfej bonyolult elem, tele üreges részekkel, különböző átmérőjű furatokkal, ezért tele feszültségekkel is. A feszültségeket tovább növelik a hengerfejet terhelő egyenetlen hőhatások, ebből következő egyenetlen hőtágulások, sokszori felmelegedések, lehűlések, ami fáradáshoz vezet. Tehát szerintem egy idő után elkerülhetetlen, természetes jelenség a hengerfej repedés, akár több helyen is.

(A TIPO 1,9 TD mnek pl. 12 helyen volt 16 évvel ezelőtt)

A konkrét esetet tekintve, ha 1-2 ezer km alatt kifogy a víz a kiegyenlítő tartályból, akkor még elmegy egy ideig. :-).

Több fórumban írtam tapasztalataimról, a hengerfej javítóműhelyben áttanulmányozott vagy 150 db hengerfejről.

"Szétborítják" a motort? A hengerfejet le kell venni, az elég nagy szerelés, és költség. Ha baj van, azt tovább bontják.

Felmerül a kérdés kivel csináltatni? Márkaszerviz? Csillagászati összeg. Sufniműhely és utána az alu hegesztő műhely? Nem kevés összeg az sem.

Arra nagyon vigyázni kell, hogy csak hideg motornál pótolni a hűtővizet!!!!!!!

Különben meleg motornál megsokszorozódnak a repedések!

Amíg a hűtővízbe nem kerül olaj, vagy az olajba hűtővíz, addig lehet használni.

Nem értek egyet a "fiatal klímás autók 1 millióig" cikkhez írt véleményekkel, csak nem vitatkozom!

Sajnos a kilométer igen is nagyon sokat számít!!

Egy autónak van 2000 alkatrésze, az kopik, használódik, öregszik, korrodál, stb. még ha bizonyos problémák latensek maradnak is pillanatnyilag.

Nem véletlenül van az, hogy a jobban menő cégek akkor is lecserélik 300.000 km-t futott autóikat, ha semmi problémájuk nincs, és nem is volt addig. 300.000 km után, sőt (legtöbbnél már 200.000 után) eljön az az időszak, amikor mindig esz a fene valamit.

Én abból nem kérek, különösen a mai világban.


Előzmények megtekintése

Köszi a választ András! Valamennyire közelebb kerültem a dologhoz, legalább is az én véleményem is az hogy jobb lenne egy új vagy egy keveset futott autó! Egyébként képzeld el még a másik cégemnél egy hasonló új 1.8TDCI Focust vettem a szalonban, és a próbaúton pont a cégvezetője jött el velem, kérdeztem mennyi az autók max. futás teljesítménye? Azt válaszolta szó szerint idézem; "Tudod Rolandkám, de csak kettőnk közt maradjon, a mai világban mindent olyan eldobhatósra terveznek, ezért a gyáriak szerint ma 350.000km t megy el komolyabb hiba nélkül! Utána nem érdemes vele foglalkozni!" Láss csodát, kímélve hajtva is csak ennyi!!??? Csak az a dühítő az egészben hogy sokk által fikázott, kis köbcentis benzinesek, bár inkább Hondák, Suzukik, stb.... p....csára szabályzásig vannak forgatva, aztán ennek legalább a dupláját elmennek gond nélkül, nem hogy hengerfej repedés!!! Abben teljesen igazad van, én is azon a véleményen vagyok hogy, vegyék a sok kilométeres (dízel)autókat, a "lúzer verebek", én megkímélem magam tőlük!!!! Tényleg a lízing szerződések is 5-6 évre szólnak, de max 350ezer km-ig, basszus nekem is leesett!! :-))) Köszi még egyszer!

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2012 augusztus 04., szombat 04:07:26
Törölt felhasználó írta: 2 éve

Szia András! Olvastam egy hozzászólásodat a hengerfej repedéseket illetően, sajnos az 1.8TDCI Focusom 350.000km-nél(állítólag) hengerfejes lett!!! A hűtővíz a kiegyenlítő tartályból 1-2ezer km alatt teljesen lemegy a minimum szint alá, sehol nem csöpög és nem ereszt a rendszer, ezért több szerviz is csak úgy tessék lássék módon megnézte és azt mondták hogy hengerfejes. Mit gondolsz lehet-e ez ekkora probléma??? Nagyságrendileg mennyibe kerülhet???(T..köm ki van épp most lett turbó cső cserélve, előtte kettős tömegű l.kerék, EGR szelep 2x is, stb..) Érdemes-e a hibát csak külön felméretni??(Azt mondták akkor is teljesen szétborítják a motort!!!) Az a durva hogy ez az autó 150km/h-nál nem volt jobban hajtva(az is ritkán), mindig be volt tartva a sebbeség határ, csak az zavar hogy újonnan elég drága autó volt!! Előre is köszi a válaszod!


Előzmények megtekintése

Fogy a víz, és nem látható sehol csöpögés, azt legalábbis én rossz előjelnek tekintem. A motor valamely ponton "megeszi" a vizet.
A hengerfej bonyolult elem, tele üreges részekkel, különböző átmérőjű furatokkal, ezért tele feszültségekkel is. A feszültségeket tovább növelik a hengerfejet terhelő egyenetlen hőhatások, ebből következő egyenetlen hőtágulások, sokszori felmelegedések, lehűlések, ami fáradáshoz vezet. Tehát szerintem egy idő után elkerülhetetlen, természetes jelenség a hengerfej repedés, akár több helyen is.
(A TIPO 1,9 TD mnek pl. 12 helyen volt 16 évvel ezelőtt)
A konkrét esetet tekintve, ha 1-2 ezer km alatt kifogy a víz a kiegyenlítő tartályból, akkor még elmegy egy ideig. :-).
Több fórumban írtam tapasztalataimról, a hengerfej javítóműhelyben áttanulmányozott vagy 150 db hengerfejről.
"Szétborítják" a motort? A hengerfejet le kell venni, az elég nagy szerelés, és költség. Ha baj van, azt tovább bontják.
Felmerül a kérdés kivel csináltatni? Márkaszerviz? Csillagászati összeg. Sufniműhely és utána az alu hegesztő műhely? Nem kevés összeg az sem.
Arra nagyon vigyázni kell, hogy csak hideg motornál pótolni a hűtővizet!!!!!!!
Különben meleg motornál megsokszorozódnak a repedések!
Amíg a hűtővízbe nem kerül olaj, vagy az olajba hűtővíz, addig lehet használni.
Nem értek egyet a "fiatal klímás autók 1 millióig" cikkhez írt véleményekkel, csak nem vitatkozom!
Sajnos a kilométer igen is nagyon sokat számít!!
Egy autónak van 2000 alkatrésze, az kopik, használódik, öregszik, korrodál, stb. még ha bizonyos problémák latensek maradnak is pillanatnyilag.
Nem véletlenül van az, hogy a jobban menő cégek akkor is lecserélik 300.000 km-t futott autóikat, ha semmi problémájuk nincs, és nem is volt addig. 300.000 km után, sőt (legtöbbnél már 200.000 után) eljön az az időszak, amikor mindig esz a fene valamit.
Én abból nem kérek, különösen a mai világban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2012 augusztus 03., péntek 16:17:12
vidi500 írta: 2 éve

Ne aggódj, minden eladható, a kérdés csak az, hogy mennyiért. Ha kitartod az árát, biztos nem megy el. Ilyen esetben már csak az lehet szempont, mennyit tudsz átmenteni a másikba. Ha így állsz neki, nem lesz gondod az eladással. Ez van sajnos, ezt érdemes szem előtt tartani.

Sokan sajnos nagyon kitartják az árakat, és hajthatatlanok ez ügyben. Úgy gondolják az új tulajdonosnak majd többet fog érni, mint az előzőnek. Ez abszolút nem így van.

Arról nem is beszélve, hogy az állam alaposan leveszi a sápot vásárláskor.


Előzmények megtekintése

Szia András! Olvastam egy hozzászólásodat a hengerfej repedéseket illetően, sajnos az 1.8TDCI Focusom 350.000km-nél(állítólag) hengerfejes lett!!! A hűtővíz a kiegyenlítő tartályból 1-2ezer km alatt teljesen lemegy a minimum szint alá, sehol nem csöpög és nem ereszt a rendszer, ezért több szerviz is csak úgy tessék lássék módon megnézte és azt mondták hogy hengerfejes. Mit gondolsz lehet-e ez ekkora probléma??? Nagyságrendileg mennyibe kerülhet???(T..köm ki van épp most lett turbó cső cserélve, előtte kettős tömegű l.kerék, EGR szelep 2x is, stb..) Érdemes-e a hibát csak külön felméretni??(Azt mondták akkor is teljesen szétborítják a motort!!!) Az a durva hogy ez az autó 150km/h-nál nem volt jobban hajtva(az is ritkán), mindig be volt tartva a sebbeség határ, csak az zavar hogy újonnan elég drága autó volt!! Előre is köszi a válaszod!

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2012 augusztus 02., csütörtök 00:45:12
Olívia írta: 2 éve

Azzal kezdem, hogy az én autóm sem felel meg a cikkbeli követelményeknek, mert idősebb és drágább, mint az itt részletezett autók, viszont a lényegét tekintve teljesen idepasszol: kis autó, Fiat Punto, nem sokkal került többe, mint 500 eFt és 12 éves.

Sok km van benne: 169 ezerrel kezdtük, és most 175 ezernél tartunk. Nekem nagy lépés volt megvenni, mert napi használatra kell és a kmóra- állás nem volt vonzó, de egy tökéletes, kényelmes, tág, halk, szuper autó, szervízkönyves, Németországból hozta be az előző tulaj, szóval műszakilag tökéletes. emellett a hasonló árú más típusú kisautók között nekem ez tetszett a legjobban. Persze annak a legjobb,aki el tud vonatkoztatni a külsőségektől, de nekem ez nem megy.

Mindenki dícséri különben, hogy milyen szép állapotban van, de már most félek, hogy ha eladásra kerül sor, hányan fogják felemelni rá a telefont, pedig nem szeretnék órát tekergetni.


Előzmények megtekintése

Ne aggódj, minden eladható, a kérdés csak az, hogy mennyiért. Ha kitartod az árát, biztos nem megy el. Ilyen esetben már csak az lehet szempont, mennyit tudsz átmenteni a másikba. Ha így állsz neki, nem lesz gondod az eladással. Ez van sajnos, ezt érdemes szem előtt tartani.
Sokan sajnos nagyon kitartják az árakat, és hajthatatlanok ez ügyben. Úgy gondolják az új tulajdonosnak majd többet fog érni, mint az előzőnek. Ez abszolút nem így van.
Arról nem is beszélve, hogy az állam alaposan leveszi a sápot vásárláskor.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Olívia írta: 2012 július 31., kedd 21:22:45

Azzal kezdem, hogy az én autóm sem felel meg a cikkbeli követelményeknek, mert idősebb és drágább, mint az itt részletezett autók, viszont a lényegét tekintve teljesen idepasszol: kis autó, Fiat Punto, nem sokkal került többe, mint 500 eFt és 12 éves.
Sok km van benne: 169 ezerrel kezdtük, és most 175 ezernél tartunk. Nekem nagy lépés volt megvenni, mert napi használatra kell és a kmóra- állás nem volt vonzó, de egy tökéletes, kényelmes, tág, halk, szuper autó, szervízkönyves, Németországból hozta be az előző tulaj, szóval műszakilag tökéletes. emellett a hasonló árú más típusú kisautók között nekem ez tetszett a legjobban. Persze annak a legjobb,aki el tud vonatkoztatni a külsőségektől, de nekem ez nem megy.
Mindenki dícséri különben, hogy milyen szép állapotban van, de már most félek, hogy ha eladásra kerül sor, hányan fogják felemelni rá a telefont, pedig nem szeretnék órát tekergetni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Sz. Márton írta: 2012 július 29., vasárnap 18:01:38

Arra akartam kilyukadni, hogy szerintem eléggé lent vannak az árak a használt autó-piacon, ha valaki szemfüles jó kocsikat foghat ki.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Sz. Márton írta: 2012 július 29., vasárnap 16:30:40

Mi most adtunk el a családban egy első tulajos 2003-as fapados Skoda Fábiát 12 e km-rel, végig vezetett szervízkönnyvel 600 e Ft-ért, alig lehetett eladni...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Marconi írta: 2012 július 26., csütörtök 01:31:27

Nekem volt Seicentom 0,9-es és Altom is, nagyon jól használható autók városban, szerettem őket! Egyikkel sem volt probléma, pedig mindkettőben volt jócskán km!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Prius-os Márk írta: 2012 július 25., szerda 22:09:06
nick írta: 2 éve



A cikk arról szólt, hogy maximum 10 éves kocsi legyen, maximum 1,3-mas motorral, maxmimum 500 Ft-os árral, ne legyen törött, és legyen érvényes magyar műszakija. Ez 5 feltétel, ebből az általad ajánlott kocsi kettőnek nem felel meg. Ráadásul nem egy 11 éves kocsit ajánlassz, hanem egy 18 évest, ami majdnem kétszer annyi, mint amiről szó van. Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy a kedves vevő vgyen egy új 1.2 TCE Cliot, az szép is, jó is, az 5 feltételből négynek megfelel, csak egy kicsit drágább :)



Szóval az ajánlatodról akkor érdemes beszélni, ha 20 éves kocsikat keresünk, és nem 1300 köbcenti a hengerűrtartalom felső határa, különben hülyeség.


Előzmények megtekintése

Jogos,
92-95 ez a legjobb aztán 97-től a Priusok.
Én ehhez a görbéhez tartanám magam, cikktől függetlenül.
Hagyjátok figyelmen kívül a Civic Vei-t.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2012 július 25., szerda 21:44:23
Prius-os Márk írta: 2 éve

Én ezt tudom javasolni! Bár most csak sedanban van.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.5_vei_v-tech-6007337



Széles sávú lambdás és részterhelésen szegény keveréken megy.


Előzmények megtekintése


A cikk arról szólt, hogy maximum 10 éves kocsi legyen, maximum 1,3-mas motorral, maxmimum 500 Ft-os árral, ne legyen törött, és legyen érvényes magyar műszakija. Ez 5 feltétel, ebből az általad ajánlott kocsi kettőnek nem felel meg. Ráadásul nem egy 11 éves kocsit ajánlassz, hanem egy 18 évest, ami majdnem kétszer annyi, mint amiről szó van. Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy a kedves vevő vgyen egy új 1.2 TCE Cliot, az szép is, jó is, az 5 feltételből négynek megfelel, csak egy kicsit drágább :)

Szóval az ajánlatodról akkor érdemes beszélni, ha 20 éves kocsikat keresünk, és nem 1300 köbcenti a hengerűrtartalom felső határa, különben hülyeség.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Citroën C4 e-THP 130 teszt

Öt alatt fogyaszt. Vagy nem? Citroën C4 e-THP 130 teszt Videó

Milyen a Citroën C4 a PSA új csodamotorjával, az 1,2 literes, 3 hengeres turbós benzinessel?


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW motoros családi egyterű - Toyota Verso 1.6 D-4D teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk, hogy milyen a bajor-japán házasság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Suzuki Jimny 1.3 JLX AC 4WD teszt

A fene tudja, miért, de tetszik - Suzuki Jimny teszt

Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.


Suzuki Splash 1.2 GS teszt

Medvebarna színű, nagy arcú kis Suzuki: teszten a Splash

Idén már negyedik évét tapossa, így nem meglepő, hogy megújult a Suzuki Splash. Régi-új motorjával vallattuk.


Suzuki XL7 3.6 V6 AWD Limited teszt

Amerika beinteget - Suzuki XL7 teszt

Amerika varázsát ígéri az automata váltós V6-os motorral szerelt Suzuki. Vajon tényleg minden arany, ami fénylik?


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alapáron vászontetős, emelt futóműves, és magyar motorral is jön. Próbán az Opel Adam Rocks

Tökösebb lett! Csúcsmotorjával vallott az Opel Adam Rocks

2 órája – Újdonság

Két évvel ezelőtt debütált az Opel Adam miniautó, most pedig crossover verzióval bővült az új motorokkal is kiegészített kínálat.


Kínos kocc lett a Forma-1-es bemutató vége

Beégett a 16 éves F1-pilóta Videó

Tegnap – Sztori

Nem ez az első eset, hogy kudarcba fulladt egy F1-show, viszont a rotterdami blama pikantériáját a sofőr zöld füle szolgáltatja.


Volvo PV444: 70 éves a svédek első modern autója

70 éves a Volvo Pobjedája, a PV444-es

2 napja – Sztori

Mérföldkő a Volvónak: a PV444 volt az első önhordó karosszériás kocsijuk. A négyhengeres modell családi autóként és a raliban is bevált.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI SWIFT 1.0 GLX

SUZUKI SWIFT 1.0 GLX

Ár: 265.000 Ft

Évjárat: 1998 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.3 GL SPORT

SUZUKI SWIFT 1.3 GL SPORT

Ár: 237.000 Ft

Évjárat: 1994 / 8

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT Sedan 1.3 GL

SUZUKI SWIFT Sedan 1.3 GL

Ár: 399.000 Ft

Évjárat: 1999 / 1

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó