0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Miből választhatnak a taxisok 2 millió forintból?

Piaci körkép: taxicsere kétmillióból

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Milyen modellek közül válogathat a fuvaros, aki az új taxirendeletnek köszönhetően kényszerül autócserére? Megoldások beszámítással, minimális önerővel.

Maximum 10 év, legalább 2550 mm-es tengelytáv, minimum 430 liter a csomagoknak, akár ilyen, persze nem pont ilyen remek kondíciójú Passat is kapható 2 millióért

Maximum 10 év, legalább 2550 mm-es tengelytáv, minimum 430 liter a csomagoknak, akár ilyen, persze nem pont ilyen remek kondíciójú Passat is kapható 2 millióért

Mint azt már jól átrágtuk párszor, komoly változások várnak a fővárosi taxisokra és a fővárosban közlekedő taxikra. Ha minden a BKK által képviselt fővárosi tervek szerint megy, akkor akár már a Fővárosi Közgyűlés holnapi ülésén megszavazhatják azokat a rendeleteket, melyek folyományaként kiesnek a személyszállításból azok az autók, amelyek nem felelnek meg az alábbi feltételeknek: Euro 4-es motor, minimum 2550 mm-es tengelytáv, legalább 430 literes csomagtér, klíma, legfeljebb 10 éves életkor.

Lacetti után jöhet az Epica, előbbi nem, utóbbi megfelel

Lacetti után jöhet az Epica, előbbi nem, utóbbi megfelel

Az egységes megjelenéssel, füstmentességgel és a bankkártyás fizetéssel most nem foglalkoznánk, hiszen ez minden taxis számára egységes kötelezettséget jelent, inkább arra keressük a választ az eheti körképben, hogy milyen lehetőségekkel számolhat az a fuvarozó, aki a várható szigorított feltételek életbe léptetése esetén egyik vagy másik kritériumnak való meg nem felelés miatt kénytelen lecserélni munkaeszközét. Azt lehet tudni, hogy melyek az újdonságok által leginkább veszélyeztetett típusok: a szép számmal szaladgáló I-es Skoda Octavia pár milliméternyi tengelytáv-hiányon, a Chevrolet Lacetti még kombiként is pár hiányzó csomagtérliteren vérezhet el, míg a 2005 előtti típusokat emissziójuk zárhatja ki a kínálatból. Az európai előírások ugyanis az új típusként bevezetett autóknál 2005. január 1-től, a már piacon lévő modellek esetében 2006. elejétől tette kötelezővé az Euro 4 szabványnak megfelelő kibocsátású motorokat.

A 2 millió forintért taxinak megfelelő modellek listája

Modell Évjárat Óraállás [km] Vételár [Ft]
Chevrolet Epica 2.0 24V LT 2006 139 200 1 999 000
Citroën Berlingo
1.4, 1.6, 1.6 HDi
2006-
2007
74 000-
119 000
1 399 000-
1 799 000
Citroën C5 1.6 HDi,
Kombi 2.0 HDi
2005-
2007
118 000-
141 000
1 670 000-
1 789 000
Citroën Xsara Picasso
1.6, 1.6 HDi
2004-
2007
80 000-
261 000
1 250 000-
1 999 000
Dacia Logan 1.4, 1.6 16V, 1.5 dCi 2006-
2007
49 800-
78 000
1 100 000-
1 450 000
Fiat Dobló Panorama
1.4, 1.3 JTD
2006-
2007
53 000-
119 800
1 590 000-
1 790 000
Fiat Linea 1.4, 1.3 Mjet 2007-
2008
90 200-
95 000
1 599 000-
1 650 000
Ford C-Max
1.6, 1.6 TDCi
2006-
2008
95 000-
141 000
1 650 000-
1 999 000
Ford Tourneo Connect 1.8 TDCi 2006 n. a. 1 498 0009
Ford Focus Kombi
1.4, 1.6, 1.6 TDCi, 1.8 TDCi
2005-
2008
74 100-
210 900
1 290 000-
1 999 000
Ford Mondeo
2.0, 2.0 TDCi, 2.2 TDCi
2004-
2007
137 000-
217 000
1 299 000-
1 900 000
Honda Accord 2.0
Tourer 2.2 CDTI
2004-
2006
113 000-
430 000
1 950 000-
1 999 000
Mazda6 2.0, 2.0 CD
Sport Kombi 2.0 CD
2004-
2007
139 000-
290 000
1 549 000-
1 7900 000
Nissan Primera 1.6 Acenta 2006 85 000 1 999 000
Opel Astra G Sedan és Caravan
1.4, 1.6, 1.7 DIT
2004-
2007
103 000-
231 678
799 000-
1 590 000
Opel Astra H Caravan
1.4, 1.6, 1.3 CDTI, 1.7 CDTI
2005-
2008
69 000-
212 167
1 399 000-
1 999 000
Opel Combo Tour 1.7 CDTI 2005 198 454 1 190 000-
1 570 000
Opel Vectra C
1.8, 2.0 DTI, 1.9 CDTI,
2004-
2005
132 000-
292 000
1 150 000-
2 000 000
Opel Zafira 1.6 Enjoy 2008 174 000 1 980 000
Peugeot 307 Break, SW
1.4, 1.6, 1.6 HDi, 2.0 HDi
2006-
2008
85 169-
178 000
1 390 000-
1 929 000
Peugeot 406 2.0 HDi 2005 165 118 1 450 000
Peugeot 407 SW
1.8, 1.6 HDi, 2.0 HDi
2006-
2007
110 000-
139 000
1 799 000-
1 999 000
Peugeot Partner
1.4, 1.6, 1.6 HDi
2004-
2007
61 000-
74 000
1 195 000-
1 999 000
Renault Clio Grandtour
1.2 16V, 1.5 dCi
2008-
2010
42 500-
102 000
1 799 000-
1 999 000
Renault Scenic
1.4, 1.6, 2.0, 1.5 dCi
2004-
2009
58 700-
174 000
1 245 000-
1 978 000
Renault Grand Scenic
1.5 dCi, 1.9 dCi
2004-
2007
128 000-
190 000
1 555 000-
1 949 000
Renault Laguna 3.0 V6, 1.5 dCi,
Grandtour 1.5 dCi, 1.9 dCi
2005-
2008
130 000-
185 827
1 248 000-
1 555 000
Renault Mégane Limousine és Grandtour,
1.4, 1.6, 1.5 dCi, 1.9 dCi
2006-
2008
60 000-
220 000
1 115 000-
1 950 000
Renault Vel Satis
2.2 dCi Privilege Automata
2009 82 000 1 750 000
Renault Espace 3.0 V6 dCi 2005 141 000 1 799 999
Skoda Octavia II
1.4, 1.6, 1.9 PD TDI
2004-
2008
89 400-
245 000
1 099 000-
1 999 000
Skoda Roomster 1.2 12V 2007 65 972 1 650 000
Skoda Superb 2005-
2006
115 000-
307 866
1 649 000-
1 999 000
Volkswagen Jetta 1.6 2005-
2007
92 500-
176 600
1 690 000-
1 999 000
Volkswagen Passat 2.0 PD TDI 2005-
2007
160 000-
320 000
1 550 000-
1 990 000

Az Astra H már biztosan jó, a G-nél figyelni kell az évjáratra, a motor környezetvédelmi besorolására

Az Astra H már biztosan jó, a G-nél figyelni kell az évjáratra, a motor környezetvédelmi besorolására

A kétmilliós plafonhoz úgy jutunk, hogy feltételezzük, emberünk valamilyen, az előző indokok alapján kieső autóból kényszerül kiszállni, Octavia Tourból esetleg 2004-2005-ös G Astrából, ezek átlagos piaci értéke 1 millió forint körül mozog, és alapul vesszük, hogy aki tényleg folytatni akarja a szolgáltatás végzését, az hajlandó legalább ennyi önerőt belefeccölni munkaeszköze megújításába. A hasznaltauto.hu keresőjében a megfelelő paraméterek beállításával az látszik, hogy eme feltételeknek megfelelő kétmillió környéki autók között már remek taxikat lehet kapni, és azoknak sem kell feltétlenül kétségbe esni, akik ennél csak valamivel szerényebb keretből tudják megoldani az autócserét.

Dacia Logan, kell ennél jobb? Talán egy MCV

Dacia Logan, kell ennél jobb? Talán egy MCV

Listánk elején, az alig 1,1 millió forintos irányáron kínált 2006-os, szerény 78 ezres futásteljesítménnyel kínált Logan 1.5 dCi például remekül kimeríti a feltételeket: tengelytávja 2630 mm, csomagtere több mint elegendő 510 liter befogadóképességű, és a kis dízelnek köszönhetően üzemeltetési költségei sem fognak az egekbe szökni. Presztízsről esetében nem beszélhetünk, de munkaeszközt ne is villogni vegyen a taxis. Alig 50 ezerrel többért 1,8-as Vectra C is kapható, igaz, 2005-ös évjáratával ez legfeljebb rövid távra lehet áthidaló megoldás, viszont kisebb értékű csereautó is beszámítható.

Remek Focusok és Mondeo kombik is kaphatók már ennyiért Remek Focusok és Mondeo kombik is kaphatók már ennyiért

Remek Focusok és Mondeo kombik is kaphatók már ennyiért

1,25 millió forint az a határ, ahol elkezd sűrűsödni a kínálat, s egyre több taxinak nem csak számai, hanem egyéb tulajdonságai, takarékossága, komfortja, megbízhatósága miatt is ajánlható típus kezd sorakozni. Például 1.9 dCi motoros Laguna kombi hatos kézi váltóval, ha hihetünk a hirdetőnek, alig 73 ezer futott kilométerrel. Vagy a fővárosi paramétereknek szintén megfelelő Mégane Grandtour kisebb dízellel, és a Lagunánál nagyobb csomag- illetve kevésbé kényelmes utastérrel. De akár már második generációs Focus kombi is kapható ezért a pénzért, a 2007 év végi, 90 lovas dízellel még legalább öt évig fuvarozhatunk teljes lelki nyugalomban, s akár részletre is elvihető.

A második generáció maradhat, az első kiesik az Octaviák közül

A második generáció maradhat, az első kiesik az Octaviák közül

Korábban volt taxitársaság, amely teljes flottáját a most már 1,3 millió forintért is megkapható Citroën Xsara Picassóra alapozta, mely kényelmes üléseinek, nagyméretű, buborékszerű utasterének, magas építésének és kényelemre hangolt futóművének köszönhetően lehet ideális, bár egyes hétvégi estéken pont hajószerű ringatózásával okozhatja adott esetben túl kapatos utasának és ezzel vezetőjének vesztét. Ezen az áron már megfelelő motorral szerelt 2006 utáni G Astrát is lehet kapni, akár a négyajtós is megfelelne az előírásoknak, mi azonban kérnénk az ezzel a típussal kacérkodó taxisokat, hogy lehetőleg csak kombit válasszanak belőle, azzal akár a bringájukat hazaszállíttatni kívánó utasok is vállalhatók lesznek.

A dobozosok utasbarát megoldást kínálnak, tolóajtajuk ki- és beszállításnál praktikus A dobozosok utasbarát megoldást kínálnak, tolóajtajuk ki- és beszállításnál praktikus A dobozosok utasbarát megoldást kínálnak, tolóajtajuk ki- és beszállításnál praktikus

A dobozosok utasbarát megoldást kínálnak, tolóajtajuk ki- és beszállításnál praktikus

Ahogy megyünk feljebb árban, újabb érdekes lehetőségekkel bővül a kínálat, egyre több a Focus, és megjelenik a 307 Break, melynek üvegtetős SW verziója még hangulatosabb lehet az utasok számára, és józan, de kényelmes és nagy befogadóképességű autóként csatlakozik a Berlingo Multispace. 1,6 literes 109 lóerős HDi dízelmotorral, 624 literes csomagtérrel több mint kitűnő választás, a 98 ezer kilométert futott hirdetett autó 1,4 milliós irányárával a pénztárcát is kíméli, s ez is elvihető 30% kezdőrészlet befizetésével. Ezen az árszinten már Dunát lehet rekeszteni Focusokkal, ezekből is a kombik mellett tennénk le voksunkat, ahogy úgy általában, valamiért egységesen úgy gondoljuk szerkesztőségileg, hogy a taxi legyen puttonyos, de legalább egyterű.

A Jetta főleg csomagtere miatt ideális választás

A Jetta főleg csomagtere miatt ideális választás

Ezért aztán örülünk a Peugeot 407 SW feltűnésének, és másfél millió forint környékén már az új szabályoknak is megfelelő második generációs Octaviák is elkezdenek sorakozni. Ennyiért akár kétliteres dízel Mondeo kombi is kapható ülésfűtéssel, xenonnal, egyéb nyalánkságokkal, amit 226 ezres futása miatt mindenképp elvinnénk egy átfogó motordiagnosztikára, egyéb tulajdonságainak köszönhetően azonban abszolút az igényes fuvarozók sorába emelné vezetőjét. Nálunk ugyan szabadjelzővel nem mindennapi látvány, de alternatíva lehet a hasonló áron kínált Tourneo Connect, ami alig 5,5 literes átlagfogyasztással még bő négy évig biztosíthatja tulajdonosa megélhetését. Megjelennek a kínálatban a H Astrák (még egyszer elmondjuk, kompaktból lehetőleg kombit vegyenek!), és ezer forinttal 1,5 millió alatt egy kétliteres, benzines, automata váltós, extrán felszerelt Passat kelleti magát, hátulütői a 2004. 11. havi, azaz alig másfél évnyi munkát biztosító évjárat, valamint a nem kimondottan takarékos hajtáslánc.

Eltérő megközelítés, mindkettő megfelel, Mazda 6 és Ford C-Max Eltérő megközelítés, mindkettő megfelel, Mazda 6 és Ford C-Max

Eltérő megközelítés, mindkettő megfelel, Mazda 6 és Ford C-Max

Másfél millió forint felett még tágabbra nyílik a világ, Ford C-Max-szal, Mazda 6 Sportkombival, újabb, 2007-es, 2008-as Octaviákkal, Mondeókkal és francia kombikkal találkozunk, és feltűnik a színen két olasz lehetőség, az 1,4-es benzinessel kissé lomha, de 500 literes, digitklímás Fiat Linea, és a valóban javasolható 2006 őszi Dobló Panorama 1.3 JTD. A Xsara Picassóhoz hasonló kvalitásokkal bíró Renault Scénicből is van választék, 1,65-ért pedig gazdagon megpakolt, 105 lovas 1,9 TDI-vel hajtott, 2016-ig használható Skoda Superb is kapható, ezzel már az egységes reptéri taxisok se fognak kinézni maguk közül. Ugyanennyiből 2007. júliusáig alkalmazható, kitűnően variálható, rakodóbajnok Roomstert is vehetünk taxizni, s nem sokkal többért rövidebb időre másik, ezúttal dízelmotoros Passat Variantot (2004/10), vagy 2017 végéig alkalmas, hatalmas csomagterű Jettát is választhatunk.

Nagy és kényelmes a Renault Laguna

Nagy és kényelmes a Renault Laguna

A Logan mellett másik titkos tippünk a Skoda Roomster

A Logan mellett másik titkos tippünk a Skoda Roomster

Innentől kétmillió forintig haladva az az érdekes, hogy már sem típusban, sem korban nem bővül jelentősen a kínálat, bár az 1,79-ért kínált 2009-es Focus kombi, pár, a csomagtér korlátot mindössze 5 liter plusszal teljesítő E46-os BMW Touring, vagy a 2006. szeptemberi Accord 2,2 dízel érdekes lehetőségek. A Lacettijük elvesztését fájlalók a határon belül még elgondolkodhatnak egy Epicán, és még egy csinos, de veszélyes Vel Satis is feltűnik a sorban. Az látszik hát, hogy nem kell feltétlenül kétségbe esni, az elfogadható állapotú és korú taxikból van kiút és élet az új − s feltételezzük, hogy változatlan paraméterekkel bevezetésre kerülő − szabályozás hatályba lépése után is. És hogy mi melyik autót javasolnánk minden értékelhető szempontot egybevetve a következő évek személyszállítóinak? Bizony azt, amelyikkel az egész lista kezdődött, a takarékos, megbízható, méretes és kevés hibalehetőséget rejtő Dacia Logant, vagy még inkább annak MCV változatát, de az sem elképzelhetetlen, hogy inkább arra buzdítanánk a kedves taxisokat, hogy gondolkodjanak el még körülbelül egymillió forint befektetésével a vadonatúj, akár hét üléssel is kapható Lodgy-n.

Ez is érdekes lehet:
 

Van, aki végig bírja nézni ezt a videót?

Biztos jó autó a Tesla Model S, de inkább fura. A Nordschleifén mindenképp. Videón a gyors köre...

F1 Hungaroring: 169 ezer néző, 5000 forintos Mojito

Meglepetéseket és sok-sok balesetet hozott a 29. Forma-1-es Magyar Nagydíj. Hogyan értékeltek...

A BMW felújítja Elvis Presley 507-esét

Elvis Presley nem sokáig hajtotta BMW 507-esét. Utána viszont elhasználták, az elmúlt évtizedek...

Nagy és mutatós, de vajon jó is a mostani Ford Mondeo?

James Bond is vezette, majd kedvelt cégautó lett, ma pedig már egészen olcsón is megkapható a...

A gázolaj ára emelkedik, a benziné csökken szerdán

Pontosan annyival drágul szerdán a gázolaj, mint amennyivel olcsóbb lesz a benzin.

Egy hét és több mint 1500 kilométer után a vakon vett Toyota Prius

Bátor voltam. Kockáztattam, végletesen kicentizett időbeosztással hoztam el a látatlanul megvett...

BMW 316, 1986 - használtteszt

Még két év van addig, hogy veteránvizsgát kaphasson a próbált BMW 316. Addig pont fel lehet rá...

Opel Astra 1.6 Turbo 170 Aut. teszt

Hű, mekkora kerekek! OPC meg Turbo felirat. Akkor ez most zorall sportkocsi? Nem. Inkább kényelmes...

Új élményautó olcsón? Úgy tűnik, van ilyen

Egész olcsó élményautóval rukkolt elő a leginkább talán quadjairól híres Polaris. A Slingshotnak...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (14 db)

kocsissz írta: 2012 június 23., szombat 11:17:47

A focus ami be lett linkelve egy rendőrfocus 120 000km-el.... De milyen 120 000km-el????átlagba 8-10 litert esznek a rendőrök alatt.... Nem valami kímélt példányok azok.... Ezek a rendeletek szerintem valami múlti taxi cég bejövetelére utal úgy mint anno Debrecenbe a DKV-nál is történt.... Globalizáció hajrá!!!! Kicsi halljon éhen, a nagy multitulajdonos meg üljön a milliárdjain és hogy sporoljo 1000 000ft havonta amiatt éhezik 10 család...

A válaszoláshoz belépés szükséges
fonema írta: 2012 június 20., szerda 16:54:49

Renault Laguna taxinak? Röhej. Többet lesz szervízben, mint az úton.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kbali írta: 2012 június 20., szerda 12:40:32

Azt is lássuk be, hogy a cikkben említett, főleg fiatalabb autók is bőven 100e km felett futottak, ezért férnek bele az árba. És ezek bevallott km-ek...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Adam77 írta: 2012 június 20., szerda 09:34:05

Milyen jó, hogy arra senki nem gondol, hogy egy Dacia vagy Opel mennyire tartós konstrukció, mennyire bírja a városi utakat, állandó strapát stb. Nyilván ezért is használnak más országokban prémiummárkákat taxinak, például Mercedest, A-tól (azaz Smarttól, igen, komolyan mondom) S-ig. Amit nyerünk a réven, annak triplája megy el a vámon. De miért is ez lenne a kivétel, hiszen errefelé így mennek a dolgok, már mióta...

A válaszoláshoz belépés szükséges
matkany írta: 2012 június 20., szerda 07:13:27

Nem csak a cikket kellett volna elolvasni, hanem az alá belinkelt rendelet tervezetet is. Benne van a 60 kw.
2004-2005-ös autókat ne nagyon vegyünk számításba, hiszen nincs olyan taxis aki 1-2 évre venne autót. Hiszen egy autó taxikénti üzembehelyezése kb 300 ezer ft. + kb. még 300 ezer lesz a fekete-sárga matrica.
4 taxiból 1 hitellel terhelt. Az sem világos, hogy azok mihez kezdenek akiknek fiatal "kis" csomagtartós autójukon több év hitel van. A legvalószínűbb hogy ellepik a várost a fekete-sárga Logan-ek. Összességben elmondható, hogy a jövőben ha valaki taxit rendel jóval nagyobb eséllyel utazik Dacia-val mint Mercedes-el, és mindezt magasabb tarifával. Ami nem marad a taxisnál mert a főváros indokolatlan beruházásra kényszeríti. Köszönjük BKK.
http://www.bkk.hu/wp-content/uploads/2012/06/taxirendelet_tervezet_A_valtozat.pdf

A válaszoláshoz belépés szükséges
Prius-os Márk írta: 2012 június 19., kedd 23:02:04

Ezek a feltételek garantálják a Taxisok további rákkeltését.
Pl 430 literes csomagtér kritérium miatt kiesik az 1-2-es Prius, a legújabb túlteljesít elvileg 35 literrel!(Használt ár legolcsóbb 4,4 milla)
Érdekes, hogy tőlünk nyugatabbra tökéletesen megfelel -40,Literes csomagtérrel egy Prius taxi :D (honda hibridek 350liter,toyota camry 300liter!)
A HSD rendszerű hibridek fényévekre előrébb vannak az összes többi szemétdombnál és gázosítható! 2002/7 havi 1es Priusokat Pestnek, ne rákkeltő Porsche csoportos szarokat!(bmw,merci és társai)
Szánalmas!!! A kormány flotta is egy ganédomb full látszik ott is a bratyizás, épp ember nem venne ennyi szart, ráadásul az emberekkel szívatják a gázaik 30%ban rákkeltő összetételét a gázos 4,4% helyett. Undorító.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pierr Kardán írta: 2012 június 19., kedd 22:20:18

A június 12-i cikk már nagyon nem jó hivatkozásnak, azóta minden megváltozott a rendelet-tervezetben és mivel holnap reggel tárgyalja a képviselőtestület, még lehet, hogy további változások lesznek benne...

A válaszoláshoz belépés szükséges
ebi írta: 2012 június 19., kedd 21:22:58

Érdekes cikk. Sok taxi sok külföldi városban épp logan az olcsósága miatt. De azon nem gondolkozik el senki, hogy ha egy normál magyar 5 tagú család mivel megy ebédelni étterembe? Két taxival? Egy a családnak egy pedig a papának? És ha egyik családtag kerekesszékes? Mivel megy? Ez szerintem országos szinten lehetetlen feladat ha valaki ilyen kocsit kér. EBI

A válaszoláshoz belépés szükséges
m20b25 írta: 2012 június 19., kedd 20:24:39

Elég ökör dolog lett volna a min. 1,6-os motor a downsizing korában. Látszik, hogy dilettánsok gondolkodnak rajta milliókért.

A válaszoláshoz belépés szükséges
prof írta: 2012 június 19., kedd 20:05:11

Megnézném azt a taxist aki Dacia Logannal áll ki a Mercik és Audik közé, - ki fog beszállni hozzá?!?!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Friss tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Opel Astra 1.6 Turbo 170 Aut. teszt

Norbi majd segít. Opel Astra 1.6 Turbo teszt

Hű, mekkora kerekek! OPC meg Turbo felirat. Akkor ez most zorall sportkocsi? Nem. Inkább kényelmes, kvázi luxusautó. Igen, egy Opel Astra.


BMW 428i Cabrio teszt

Talán túl tökéletes. BMW 428i Cabrio teszt

Megint nem volt típusjelzés, de nem az a lényeg, hogy hármasból négyes lett. A lényeg, hogy a BMW 428i Cabrio egy tökéletesnek tűnő autó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Hirdetés

DACIA tesztek

Dacia Dokker 1.5 dCi Arctic teszt

Nagycsaládosok és kisvállalkozók álomautója - Dacia Dokker teszt Videó

Erősebbik dízelmotorjával és egészen gazdag ellátmánnyal járt nálunk az amúgy puritán, de nagyon tágas Dacia Dokker. Így is viszonylag olcsó maradt.


Dacia Logan Arctic 1.2 16V teszt

Ár/értékben verhetetlen. Dacia Logan teszt

Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.


Dacia Lodgy Arctic 1.5 dCi teszt

Van még olcsón jó új autó: Dacia Lodgy teszt Videó

Ötülésesen, alapdízelével fogtuk komoly tesztre a Dacia legújabb modelljét, és a Lodgy meg is felelt az elvárásoknak. Az ár/érték és ár/méret versenyt fölényesen nyeri, bűnei bocsánatosak.


Dacia Duster 1.6 4x4 Arctic teszt

A Duster vételára mindent átír

Kíváncsiak arra, milyen volt egy autó húsz évvel ezelőtt? Nullkilométeresen megtalálják a Dacia szalonokban, Duster néven.


Dacia Sandero 1.4

Hódító Sandero

Egy halvány fokot finomítva és csinosítva, a Dacia Sandero ugyanaz a kisautók közt, mint ami a Logan az alsó-közepeseknél. És ez így rendben is van.

Még több DACIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nagyot nőtt, kicsit Renault a Mercedes-Benz Vito

Elöl, hátul, elöl-hátul is hajthat az új Mercedes-Benz Vito

Tegnap – Haszonjármű

Míg a Vianóból V-osztály lett, a Vito maradt Vito, csak a személyszállító verziói kaptak új nevet. Nőtt és gazdagodott is a modell.


Ismét jöhet Astra Classic, de egyéb puskapor is van az Opel háza táján

Fapados márkája nem, olcsó autója viszont lesz az Opelnek

Tegnap – Sztori

Árérzékeny piac a miénk, ezért aztán hívószó nálunk az olcsó autó. Ha különálló fapados márkát nem is tervez az Opel, olcsó autókat igen.


F1 Hungaroring: 169 ezer néző, 5000 forintos Mojito

Hamilton vs Rosberg: ebből mi lesz... És Ricciardo az új kedvenc Videó

3 napja – Sztori

Meglepetéseket és sok-sok balesetet hozott a 29. Forma-1-es Magyar Nagydíj. Hogyan értékeltek a pilóták, s mit láttak tudósítóink?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DACIA LOGAN MCV 1.2 Arctic

DACIA LOGAN MCV 1.2 Ar...

Ár: 2.635.000 Ft

Évjárat: 2014 / 4

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

DACIA LOGAN MCV 1.2 Arctic raktárról azonnal!!!

DACIA LOGAN MCV 1.2 Ar...

Ár: 2.761.000 Ft

Évjárat: 2014

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

DACIA LOGAN 1.4

DACIA LOGAN 1.4

Ár: 695.000 Ft

Évjárat: 2006 / 5

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó