0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Titkos tipp: Peugeot 406

Szerethető francia autóra vágyik? Van megoldás!

2011. október 28., péntek 4:56 (7 hónapja)

Ez a cikk több, mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Háromféle karosszériával, többféle benzin- és dízelmotorral kellette magát a Peugeot 406, amely még ma is jó választásnak tűnik. Megvizsgáltuk a lehetőségeket.

Sallangmentes formájával, különösen a sima vonalú frontrészével a korábbi 405-öst idézi a Peugeot 406. 1996-ban majdnem megnyerte az Év autója díjat, de ezen sajtóelismerés nélkül is sikeres karriert futott

Sallangmentes formájával, különösen a sima vonalú frontrészével a korábbi 405-öst idézi a Peugeot 406. 1996-ban majdnem megnyerte az Év autója díjat, de ezen sajtóelismerés nélkül is sikeres karriert futott

Kezdetben kétféle, 1,9 és 2,1 literes dízellel szerelték a 406-ost, amely kombi karosszériával is választható volt

Kezdetben kétféle, 1,9 és 2,1 literes dízellel szerelték a 406-ost, amely kombi karosszériával is választható volt

Kezdjük röviden a típustörténettel. A Peugeot 406 1995-ben debütált, és a belépője igen jól sikerült: megnyerte a brit What Car? magazin által kiírt Év autója díjat, míg a közismert Car of the Year szavazáson − mindösszesen 15 pont lemaradással − a második helyen végzett a Fiat Bravo/Brava mögött, megelőzve az Audi A4-est. Háromféle karosszériaváltozat létezett, a normál limuzin (Berline) mellett kombi (Break) és kupé felépítménnyel volt rendelhető, utóbbit az olasz Pininfarinánál tervezték, illetve gyártották. A műszaki alapok közösek voltak a Citroën Xantiával, ám a hidropneumatikus rugózást a Peugeot nem vette át. A letisztult, harmóniát és eleganciát sugárzó formaterv dicsérhető, a 406-ost az első pillanattól kezdve kategóriájának legszebbjei közt tartották számon, majd az 1999-ben végrehajtott korszerűsítés során sikerült még vonzóbbá tenni. Ekkor a hűtőmaszkon és a fényszórón igazítottak a gyárban, a hátsó lámpát vékony betéttel tették egyedivé, az utastérben pedig kellemesebb tapintású műanyagokat, illetve kárpitokat alkalmaztak. Átfésülték a motorokat is, de a legfontosabb, hogy a kezdeti, 2 csillagos Euro NCAP törésteszt (1997) után a 406-os biztonságosabb lett, a 2001-es vizsgálatnál már 3 csillagra futotta. A modellt 2004-ben váltotta az utód, a radikálisabb formavilágú Peugeot 407.

1999-től megváltozott a frontrész, és vele együtt sok minden. A 406-os mindig is kellemes futású, kényelmes rugózású modell volt, de a frissítésénél javult a passzív biztonság, az összeszerelés minősége, és gazdagabb lett a felszerelés

1999-től megváltozott a frontrész, és vele együtt sok minden. A 406-os mindig is kellemes futású, kényelmes rugózású modell volt, de a frissítésénél javult a passzív biztonság, az összeszerelés minősége, és gazdagabb lett a felszerelés

Árulkodó részlet: a hátsó lámpa csíkja, és a törésvonal nélküli csomagtér fedél jelzi, ez egy, az 1999-es frissítés utáni 406-os

Árulkodó részlet: a hátsó lámpa csíkja, és a törésvonal nélküli csomagtér fedél jelzi, ez egy, az 1999-es frissítés utáni 406-os

A közel egy évtizedes piaci jelenlét, ha nem is bőséges, de elegendőnek mondható, 88 és 210 lóerő közötti teljesítményskála közötti motorválasztékot eredményezett. A benzineseknél kezdetben az 1,6-os, hengerenként csak kétszelepes, 88 lóerős egység volt a belépő, mellette az 1,8-as 112, a 2,0 literes 132 lóerőt tudott (ezek hengerenként 4 szelepesek), míg a csúcsot a 3.0 V6 24V jelentette 190 lóerővel. A hengerűrtartalmak később sem változtak, a halvány 1,6-os eltűnt a kínálatból, az 1,8-as és a 2,0 literes picivel erősebb lett (117, illetve 136 LE), a benzinpusztító V6-os pedig 20 lóerővel izmosodott az 1999-es ráncfelvarrás után. Szintén a frissítés időpontjához köthető a vadonatúj, 2,2 literes benzines, 158 lóerővel. A dízelek nagyon népszerűek voltak, az 1.9 TD (90 LE) és a négyhengeres, 12 szelepes 2.1 TD (109 LE) alkotta a kínálatot, majd a közös nyomócsöves korszak beköszöntével érkeztek a HDi motorok: 2.0 HDi 8V (90 LE), 2.0 HDi 16V (109 LE), 2.2 HDi 16V (133 LE).

Kissé fantáziátlan a műszerfal, az automata légkondicionáló túlméretezett kapcsolói sem elegánsak, és ahogy a képen is látszik, a 406-os idejében még javában létezett a kazettás hifi fejegység. Az anyagok alapvetően kellemesek, puhák a plasztikok, finom plüss borítja az üléseket, a nívósabb kivitelek pedig bőrrel kényeztetnek

Kissé fantáziátlan a műszerfal, az automata légkondicionáló túlméretezett kapcsolói sem elegánsak, és ahogy a képen is látszik, a 406-os idejében még javában létezett a kazettás hifi fejegység. Az anyagok alapvetően kellemesek, puhák a plasztikok, finom plüss borítja az üléseket, a nívósabb kivitelek pedig bőrrel kényeztetnek

Használó véleményeink alapján a tulajdonosok zömmel szeretik az autójukat, a 11 éves átlagéletkor, valamint a 184 ezer kilométeres futásteljesítmény tükrében kedvező a 3,75-ös osztályzat, persze, akadnak tipikus hibajelenségek. Ilyen a problémás, szivárgó hűtőrendszer, a rosszul tömített ajtó az A-oszlopnál, a gyorsan kopó fékek (elöl), de az első szériánál az elektronika sem tartozott a legmegbízhatóbb egységek közé. Rozsdásodással, ha csak nem volt törve, és hanyagul javítva a karosszéria, nem kell számolni, ellenben a futóművet, a gömbfejeket alaposan vizsgáltassuk át vásárlás előtt, és legyünk tisztában azzal is, mibe kerülhet, ha baj van a dízelmotorral. A manuális váltók pontatlanok, akadoznak, az automata pedig lassú, bár finoman dolgozik. Rossz hír, hogy a használók szerint a szervizelés nem olcsó, a 406-oshoz az átlagosnál magasabb áron kaphatók alkatrészek, így kalkuláljon ezzel, aki ezen modell vételén gondolkodik.

Néhány Peugeot 406 találat, évjárat szerinti sorrendben

Modell Évjárat Vallott km Vételár (Ft)
Peugeot 406 1.9 TD SR 1997/8 240 000 789 000
Peugeot 406 2.0 Symbole 2000/11 197 000 799 000
Peugeot 406 Break 2.0 HDi Symbole 2000/11 179 000 848 000
Peugeot 406 Break 2.0 Symbole 2001/9 185 000 1 099 000
Peugeot 406 2.0 Supreme 2001/11 134 000 1 350 000
Peugeot 406 Coupe 3.0 V6 Pack 2003/8 167 000 1 790 000
Peugeot 406 1.8 Husky 2003/10 156 000 1 090 000
Peugeot 406 2.2 HDi Supreme 2004/3 199 000 1 299 000

Torkosak és hangosak a benzinmotorok, a dízeleknél pedig kezeljük fenntartással a feltűnően megkíméltnek mondott autókat, mert sok Peugeot 406-os céges kocsiként tengette életét

Torkosak és hangosak a benzinmotorok, a dízeleknél pedig kezeljük fenntartással a feltűnően megkíméltnek mondott autókat, mert sok Peugeot 406-os céges kocsiként tengette életét

A hazai használtautós választékban mostanra egymillió forint köré csoportosul a Peugeot 406 kínálat, a nem romos, mindennapi használatra alkalmas példányok 800-900 ezer, a gazdagon felszerelt, utolsó évjáratok tagjai 1,2-1,3 millió forint körül kaphatók. A korai példányoknál jellemző az alap, vagy ahhoz közeli ellátmány, a fiatalabbaknál, ahogy a típus öregedett, a Peugeot nagyvonalúbb lett, és extrákkal próbálta kompenzálni a múló éveket. Csodákra azonban senki ne számítson, maximum automata légkondicionálóra, ülésfűtésre, kormányoszlopról vezérelhető hifire (opcióként létezett JBL hangrendszer is), ritkábban bőrülésre bukkanhat a szerencsés kereső. Érdemes észben tartani, hogy a maga idejében a 406-os nagyon kedvelt cégautó volt, így a futásteljesítményeknél jó eséllyel előfordulhatnak „csúsztatások”, és ugyanez fokozottan elmondható a dízelmotoros kombikról is – a nagy csomagterű, erős, mégis keveset fogyasztó gázolajos autók sorsa általában nem a garázsban babusgatás. Az 1,6-os benzines gyenge ehhez a karosszériához, lehetőség szerint kerüljük! Az arany középút a 2,0 literes lehet, ám általános jellemző a benzinesek magas fogyasztása. Régebbi dízeleknél a 2.1 TD legyen a befutó, vagy az újabbaknál a 109 lóerős 2.0 HDi – ez a 250 Nm forgatónyomatékkal rendelkező erőforrás a gyártás végéig elkísérte a 406-ost, kiforrott, megbízható konstrukció.

Pininfarina tervezte külsővel hódít a 406 Coupe, amelynek gyártása is Olaszországban zajlott. Ennél a legnagyobb hiba, hogy meghagyták az unalmas műszerfalat, és ezt a lecserélt ülés, a különleges színvilág nem tudta teljes mértékben ellensúlyozni Pininfarina tervezte külsővel hódít a 406 Coupe, amelynek gyártása is Olaszországban zajlott. Ennél a legnagyobb hiba, hogy meghagyták az unalmas műszerfalat, és ezt a lecserélt ülés, a különleges színvilág nem tudta teljes mértékben ellensúlyozni Pininfarina tervezte külsővel hódít a 406 Coupe, amelynek gyártása is Olaszországban zajlott. Ennél a legnagyobb hiba, hogy meghagyták az unalmas műszerfalat, és ezt a lecserélt ülés, a különleges színvilág nem tudta teljes mértékben ellensúlyozni

Pininfarina tervezte külsővel hódít a 406 Coupe, amelynek gyártása is Olaszországban zajlott. Ennél a legnagyobb hiba, hogy meghagyták az unalmas műszerfalat, és ezt a lecserélt ülés, a különleges színvilág nem tudta teljes mértékben ellensúlyozni

Ráncfelvarrás utáni Coupe − ez ma a legdrágább 406-os

Ráncfelvarrás utáni Coupe − ez ma a legdrágább 406-os

A limuzin és a kombi mellett, 1996-től 2003-ig volt jelen az olasz szabású lemezruhát viselő 406 Pininfarina Coupe, amelynél jellemző a 2,2 literes, illetve a 3,0 literes benzinmotor – utóbbinál gyakori a Tiptronic automataváltó, amely tovább növelte az amúgy is jó étvággyal megáldott V6-os üzemanyagigényét. A modellciklus vége felé ebben is megjelent a 2.2 HDi, ez elsősorban a spórolós stílusautók kedvelőinek jó hír. Őszintén szólva, ezzel a karosszériával bizony nehéz szép példányt találni, annak ellenére is, hogy a használtautós kínálat tetején a Coupe áll, cirka 1,5-1,8 millió közötti összeggel. Sajnos sok a lestrapált, buherált autó.

Összegezve az ismereteket, a Peugeot 406 elsősorban azoknak ajánlható, akik megfizethető használtautóban gondolkodnak, szeretik a franciás kényelmet, a hivalkodásmentes, elegáns megjelenést, és nem elegendő számukra a kompakt típusok nyújtotta férőhely. A nagy rakterű kombi különösen jó választás lehet családi autónak, de a limuzin 430 literes csomagtere is használható méretű. A viszonylag széles kínálatú típus hátránya azonban, hogy ötajtós karosszériával soha nem létezett, valamint, ha nem is a legmegbízhatatlanabb autó, az átlagosnál azért több hiba adódhat vele.

Krepsz Zoltán

Ez is érdekes lehet:

Párizsban debütál az új Renault Clio

A szeptemberi Párizsi Autószalonon, hazai pályán fog bemutatkozni a Renault Clio negyedik generációja. Mást még nem sokat tudunk róla.

A cikk galériája


Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (18 db)

Roreno írta: 2 hónapja

Nagyon pofás, stílusos autó-egy 2 literes benzinmotorral simán kellene.

A válaszoláshoz belépés szükséges
arni írta: 6 hónapja

Korát meghazudtoló eleganciával valaha készített legszebb Francia autó. Volt 305, 1.9 D-m, négyszáz felett adtam el, hibamentesen, Volt 405 1.9D-m, elkerülte problémamentesen az ötszázat, kollégám 406 1.9D-t nyűvi, 380-nál nincs különösebb gondja vele.
Megbízható, kifejezetten kényelmes, elegáns autó.
De a Magyar az márkasznob. Aztán csillag, meg w-betűk.
Mert nem mindegy, arra a 17 percre, amíg hazaér.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Nika írta: 7 hónapja
Török Tamás írta: 7 hónapja

Nem is önre értettem:-)


Előzmények megtekintése

És se azt mondtam,h az autó tesz valakit valakivé...Csak azt,hogy az öltönyös emberkék nagy része nem PUG-al jár,hanem az említett német illetve angol márkával/márkákkal. Én se tartozom ezek közé,sőt...Csak én így gondolom. Nem hiába járnak a "drága" politikusaink Audi-val,nem pedig mondjuk egy Renault Lagunával,PUG 407-essel,stb...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Török Tamás írta: 7 hónapja
Der Milan írta: 7 hónapja

Én nem mondtam egy szóval sem, hogy az autó teszi az embert, pusztán azt, hogy nálunk az autó státusszimbólum és vannak olyan foglalkozások amikhez egyszerűen nem Peugeot/Renault/Citroen dukál, pl. az utca embere azt mondja egy Vel Satisra hogy csak Renault, de egy 10 éves A6 az viszont valami mert Audi. Egy cégnek/ügyvédnek/egyéb nagyágyúnak egyszerűen presztízs kérdés az autó. Ezek a kocsik akármilyenek is lesznek egyszerűen nem lesz belőlük presztízsmárka és itt értek egyet Nikával, hogy úgymond az öltöny nem csak a francia autókhoz passzol. Egy bizonyos szint felett szerintem gáz egy középszerű márkával járni, most mondjuk lehet azt mondani, hogy valaki milliomos mégis biciklivel jár... jómagam is ismerek egy fogatlan majmot aki 28-as rozsdás biciklivel jár, és amikor ment a bankba 13 millát felgumipókozott a csomagtartóra, de szerintem akkor is egy bizonyos társadalmi szint felett már komolyabb autókkal járnak az emberek, és most nem a 12 éves A8-ban ülő "menőzni" próbáló kopaszokról beszéltem.


Előzmények megtekintése

Nem is önre értettem:-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 7 hónapja
Török Tamás írta: 7 hónapja

Én meg azt hiszem,régen rossz,ha egy embert az autója tesz VALAKIvé.Attól,ha én kapok egy nagy értékű autót,nem leszek sem jobb,sem több másoknál,csak az autóm esetleg.A 406-os egy szimpatikus autó,de a szememben a legjobb Peugeot a 405-ös marad.


Előzmények megtekintése

Én nem mondtam egy szóval sem, hogy az autó teszi az embert, pusztán azt, hogy nálunk az autó státusszimbólum és vannak olyan foglalkozások amikhez egyszerűen nem Peugeot/Renault/Citroen dukál, pl. az utca embere azt mondja egy Vel Satisra hogy csak Renault, de egy 10 éves A6 az viszont valami mert Audi. Egy cégnek/ügyvédnek/egyéb nagyágyúnak egyszerűen presztízs kérdés az autó. Ezek a kocsik akármilyenek is lesznek egyszerűen nem lesz belőlük presztízsmárka és itt értek egyet Nikával, hogy úgymond az öltöny nem csak a francia autókhoz passzol. Egy bizonyos szint felett szerintem gáz egy középszerű márkával járni, most mondjuk lehet azt mondani, hogy valaki milliomos mégis biciklivel jár... jómagam is ismerek egy fogatlan majmot aki 28-as rozsdás biciklivel jár, és amikor ment a bankba 13 millát felgumipókozott a csomagtartóra, de szerintem akkor is egy bizonyos társadalmi szint felett már komolyabb autókkal járnak az emberek, és most nem a 12 éves A8-ban ülő "menőzni" próbáló kopaszokról beszéltem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Török Tamás írta: 7 hónapja
Der Milan írta: 7 hónapja

Azért igaza van Nikának, mert mondjuk egy tanárnak vagy egy kisvállalkozónak simán megteszi egy francia autó, de egy ügyvédnek, politikusnak, brókernek, menő közgazdásznak gyárigazgatóknak mondjuk a havi 3 millás fizetés mellé egy 407 kissé szerény de mondhatok egy Renault Latitude-öt is. Sok gyárigazgatót nem ismerek, de amikor Laguna V6-ot akartam venni 3-at néztem meg, az egyik volt a Bonduelle igazgatójáé aki egy BMW-re cserélte le, a második egy építési vállalkozóé aki Passatot vett a harmadik név szerint Lázár Jánosé volt BIT rendszámmal amit szintén BMW-re cserélt le a város. Bár, hogy őszinte legyek amennyiért kínálták ezeket egyik sem volt szimpatikus. Magyarországon egyelőre az autó státuszszimbólum akinek van pénze az miért járna ilyenekkel? Inkább vesz egy papás Volvo-t vagy Lexus-t ha nem szimpatikus neki egyik karikás márka sem.


Előzmények megtekintése

Én meg azt hiszem,régen rossz,ha egy embert az autója tesz VALAKIvé.Attól,ha én kapok egy nagy értékű autót,nem leszek sem jobb,sem több másoknál,csak az autóm esetleg.A 406-os egy szimpatikus autó,de a szememben a legjobb Peugeot a 405-ös marad.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 7 hónapja
yamakwa írta: 7 hónapja

Nikita : ennél fennhéjázóbb, nagyképűbb szavakat meglehetős könnyedséggel lökted ki . Ezt Te komolyan gondolod ? Persze ez attól is függ ki van az öltönyben : egy egyetemi tanár, vagy egy maffiózó senkiházi. Az utóbbi esetben valóban igazad van : az általad felsorolt csoda járműveket a legtöbb esetben Ők birtokolják.


Előzmények megtekintése

Azért igaza van Nikának, mert mondjuk egy tanárnak vagy egy kisvállalkozónak simán megteszi egy francia autó, de egy ügyvédnek, politikusnak, brókernek, menő közgazdásznak gyárigazgatóknak mondjuk a havi 3 millás fizetés mellé egy 407 kissé szerény de mondhatok egy Renault Latitude-öt is. Sok gyárigazgatót nem ismerek, de amikor Laguna V6-ot akartam venni 3-at néztem meg, az egyik volt a Bonduelle igazgatójáé aki egy BMW-re cserélte le, a második egy építési vállalkozóé aki Passatot vett a harmadik név szerint Lázár Jánosé volt BIT rendszámmal amit szintén BMW-re cserélt le a város. Bár, hogy őszinte legyek amennyiért kínálták ezeket egyik sem volt szimpatikus. Magyarországon egyelőre az autó státuszszimbólum akinek van pénze az miért járna ilyenekkel? Inkább vesz egy papás Volvo-t vagy Lexus-t ha nem szimpatikus neki egyik karikás márka sem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Nika írta: 7 hónapja
yamakwa írta: 7 hónapja

Nikita : ennél fennhéjázóbb, nagyképűbb szavakat meglehetős könnyedséggel lökted ki . Ezt Te komolyan gondolod ? Persze ez attól is függ ki van az öltönyben : egy egyetemi tanár, vagy egy maffiózó senkiházi. Az utóbbi esetben valóban igazad van : az általad felsorolt csoda járműveket a legtöbb esetben Ők birtokolják.


Előzmények megtekintése

Szerintem amíg a nevem se tudod leírni,addig ne szólj be. Én arra írtam ezt,hogy minden öltöny kiegészítője egy PUG. Amit én személy szerint nem hiszek. Passatot mióta senkiházi maffiózók használnak? Tudod,sok cégnél futnak Passatok,akkor ők is maffiózók?
Nagyképű közel sem lennék. Csak nem értem,valaki miért szidja a japánokat pl. szerintem semmivel se rosszabbak,mint egy francia "csoda"...

A válaszoláshoz belépés szükséges
yamakwa írta: 7 hónapja

Nikita : ennél fennhéjázóbb, nagyképűbb szavakat meglehetős könnyedséggel lökted ki . Ezt Te komolyan gondolod ? Persze ez attól is függ ki van az öltönyben : egy egyetemi tanár, vagy egy maffiózó senkiházi. Az utóbbi esetben valóban igazad van : az általad felsorolt csoda járműveket a legtöbb esetben Ők birtokolják.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mad Black 406 írta: 7 hónapja

5 év, 100 000 km, sportos vezetés, max 6 literes fogyasztás! Folyamatosan karban tartva, cserben sosem hagyott! Autósboltban dolgozom, alkatrész árak átlagosak, majdnem minden beszerezhető hozzá jó áron, már ha szükséges! A kopó alkatrészeken kívül, más semmi nem kellet még hozzá!
A futóműve elég jól bírja a strapát, 250 000 km és az eredeti lengőkarok vannak benne, és nem pályán! Első féktárcsa 240 000-nél lett cserélve betét 120 000-et futott! Szervizkönyvvel vettem 5,5 éve 143 000 km-el, most 250 000 km! 2000-es 2.0 hdi 110le tuningboxal 130le 300nm! Sem kettős tömegű lendkereket, sem főtengely szíjtárcsát nem cseréltem! Csak ajánlani tudom mindenkinek!
Szerintem ez volt az utolsó tuti Peugeot! Egyébként, ehhez keresik a legkevesebb alkatrészt!

A válaszoláshoz belépés szükséges
miki írta: 7 hónapja
madzigtamas írta: 7 hónapja

Tényleg nagyon jó kocsi, én már 4 éve rábízom az életemet. Bár amikor vettem, Svájcba kellett menni automatás példányért, de megérte! Mindenkinek csak ajánlani tudom! Francia autót mindig is megérte venni. Az tényleg igaz viszont, hogy nem ruppótlan csóréknak való. Nekik ott vannak az igénytelen Japán ócskavasak. Aki egy Francia autóban ül, az már Valaki! A PEUGEOT tulajdonképpen minden elegáns öltöny fontos kiegészítője.


Előzmények megtekintése

Talán akkor soha ne legyen jobb autod a 406-nál, mert akkor ártanál a típus presztizsének !

A válaszoláshoz belépés szükséges
A. írta: 7 hónapja

Joggal pályázhat a "valaha gyártott legjobb francia autó"címre,különösen a 90 LE /RHY/vagy a 109 LE /RHZ/motoros 2.0HDI tipus.A cikk írója nem túlzottan lehet tájékozott a felmerülő hibák esélyének ügyében.Motorja egy élet és egy nap,a Bosch rendszer megbízható,a Siemens /2002 után/már kevésbé.A futóműve strapabíró,túlzsúfolt elektronika nem jellemzi.A 2.2HDI /4HX/kerülendő,a valaha épített legmegbízhatatlanabb dízelmotor!

A válaszoláshoz belépés szükséges
droland írta: 7 hónapja

...amit a jaguar is használ, vagy 1.6hdi amit pl. a bmw is használ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
droland írta: 7 hónapja

UI: persze ha mégis peugeot akkor CSAKIS v6 hdi...

A válaszoláshoz belépés szükséges
droland írta: 7 hónapja

"Csodákra azonban senki ne számítson, maximum automata légkondicionálóra, ülésfűtésre, kormányoszlopról vezérelhető hifire (opcióként létezett JBL hangrendszer is), ritkábban bőrülésre bukkanhat a szerencsés kereső. " - miért? Egy átlagos embernek mi a franc kell még ezen kívül? ABS is volt már. Semmi gond nem volt ezzel a közép kategóriás autóval. A peugeot eddig a pontig gyártott autókat. Aztán jött a problémás (az első sorozatban gyártott can bus bosch rendszerrel voltal gondok, tehát itt is a bosch szóra hívnám fel a figyelmet) 307es, melynek rendszere a ráncfelvarrott "nagyszájú" változatban érte ki magát és azóta is minden autó része a kombinált bosch rendszerű canbus rendszer (európában). Tehát az eltelt 10 év után megint magára lelt a gyár, csak az elmúlt közel 100 évből az eltelt csupán 10 évet nehéz lesz lerázni, de sikerülni fog, mert nem rossz gyártó. Csak az a fránya elmúlt 10 év az !!!első szériás!!! can bus bosch rendszer miatt....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 7 hónapja
madzigtamas írta: 7 hónapja

Tényleg nagyon jó kocsi, én már 4 éve rábízom az életemet. Bár amikor vettem, Svájcba kellett menni automatás példányért, de megérte! Mindenkinek csak ajánlani tudom! Francia autót mindig is megérte venni. Az tényleg igaz viszont, hogy nem ruppótlan csóréknak való. Nekik ott vannak az igénytelen Japán ócskavasak. Aki egy Francia autóban ül, az már Valaki! A PEUGEOT tulajdonképpen minden elegáns öltöny fontos kiegészítője.


Előzmények megtekintése

Jómagam is nézegettem ezeket az autókat amikor kocsit kerestem, nem rossz autó, de egy mellettem elguruló 406-ról valahogy nem az jut eszembe, hogy a mindenit ez igen, ennek az embernek össze jött az élet! :) Nem is tudom milyen francia kocsi létezik amire ezt mondanám, talán a C6 egyedül :).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Nika írta: 7 hónapja

Az igénytelen japán ócskavasak értéktartása messze jobb,mint a csoda-francia kocsiké...Aki egy német vagy japán autóban ül,az már senki? Szerintem az elegáns öltöny kiegészítője egy Passat,Audi,BMW,Mercedes,Bentley,stb...

A válaszoláshoz belépés szükséges
madzigtamas írta: 7 hónapja

Tényleg nagyon jó kocsi, én már 4 éve rábízom az életemet. Bár amikor vettem, Svájcba kellett menni automatás példányért, de megérte! Mindenkinek csak ajánlani tudom! Francia autót mindig is megérte venni. Az tényleg igaz viszont, hogy nem ruppótlan csóréknak való. Nekik ott vannak az igénytelen Japán ócskavasak. Aki egy Francia autóban ül, az már Valaki! A PEUGEOT tulajdonképpen minden elegáns öltöny fontos kiegészítője.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

Mini Cooper S Rauno Aaltonen Edition teszt

Mini Cooper S Rauno Aaltonen Edition teszt 

Rauno Aaltonen 1967-es monte-carlói győzelmének állít emléket a piros-fehérbe csomagolt különleges Cooper S. De vajon mit szól az automata váltóhoz a Raliprofesszor?


Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 115 teszt

Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 115 teszt

Még épp vezethető B kategóriás jogsival a Trafic, sofőrrel együtt kilencen utazhatnak benne, és még a csomagtérből is jut mindenkinek 172 liter. Ez lenne a tökéletes utazóautó?


Ford Ranger menetpróba

Ford Ranger menetpróba

Noha egy ideje már nálunk is kapható, most próbálhattuk ki először az új Rangert, és a Ford kőkeményen is kényelmes pickupja meglepően pozitív csalódást okozott.

Még több teszt

PEUGEOT tesztek

Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Magyarországra is megérkezett a Peugeot 3008 dízel-elektromos hibrid hajtáslánccal hajtott, összkerekes egyterűje. Kipróbáltuk, szerettük, pedig erősen rétegmodell.


Peugeot iOn Active teszt

Peugeot iOn Active teszt 

Próbára tettük a teljesen elektromos hajtású, ezáltal teljes mértékben tiszta üzemű Peugeot iOn hatótávját. Arra voltunk kíváncsiak, hogy Budapestről le lehet-e jutni vele a Balatonra. Lehetséges, de nem akárhogyan.


Peugeot RCZ 1.6 THP teszt

Peugeot RCZ 1.6 THP teszt 

Nem emlékszünk, vezettünk-e valaha ennyire kívánatos, kívül-belül egyaránt lebilincselő francia autót.

Peugeot 508 1.6 e-HDi Active miniteszt

Peugeot 508 1.6 e-HDi Active miniteszt

Gyerekek, kinő a fű alattunk, mire elindulunk - sóhajtottam fel, mire az utastársaim bőszen bólogatni kezdtek, de csak addig, amíg a robotváltó hatodikba kapcsolt.

Peugeot 5008 2.0 HDi Premium teszt

Peugeot 5008 2.0 HDi Premium teszt

Ahogy a korábban közölt bemutatóban ígértük, megérkezett hozzánk a Peugeot 5008 2.0 HDi Premium tesztautó, méghozzá szokatlanul szerényen extrázva.

Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Több mint 4 éves útlezárás kapcsán faggattuk az illetékeseket

Több mint 4 éves útlezárás kapcsán faggattuk az illetékeseket

2 napja – Sztori

Budapesten még 2008 márciusában zárták le a Keleti pályaudvar Thököly út felőli részét. Átadása már 2 éve csúszik. Vajon mikor lesz kész?


Láthatatlan autók Magyarországon

Láthatatlan autók Magyarországon

2 napja – Sztori

Válság ide, kis piac oda, az új modellek előbb-utóbb nálunk is viszonylag szép számban fogynak és észrevehetőek az utakon. Vagy nem. Listán a láthatatlan autók.


Drift OB: nagypályások csatája következik

Drift OB: nagypályások csatája következik 

3 napja – Sztori

A 2012. évi Hell Energy Országos Drift Bajnokság második felvonása következik május 27-én. A helyszín nem más, mint a máriapócsi RabócsiRing.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 406 1.6 SL

Ár: 449.000 Ft

Évjárat: 1996 / 9

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 406 TAXI

Ár: 999.999 Ft

Évjárat: 2001 / 3

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 406 1.8 ST /Ni...

Ár: 400.000 Ft

Évjárat: 1996 / 10

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó