0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Tovább a válság útján: 270 ezer Ft-os Fiat Punto használtteszt

Fiat Punto 1.2 75 SX, 1996 - használtteszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A főbb adatok: 137 ezer kilométer az órában, 270 ezer Ft az árcédulán. Mindkettő valós, az állapot szemre és vezetve is meggyőző. Az átlag-Punto nem ez, de ilyen is létezik.

Szolid kozmetikázás (értsd: alapos mosás) után egészen megnyerő az 1994-ben Giugiaro-formatervvel érkezett Punto 1996-os példánya

Szolid kozmetikázás (értsd: alapos mosás) után egészen megnyerő az 1994-ben Giugiaro-formatervvel érkezett Punto 1996-os példánya

Biztonságos, koccanásvédett helyen a mindenhol ép lámpák, a csomagtérajtó teljes széltében nyílik, így kiváló hozzáférést ad a raktérhez

Biztonságos, koccanásvédett helyen a mindenhol ép lámpák, a csomagtérajtó teljes széltében nyílik, így kiváló hozzáférést ad a raktérhez

Olcsón megkapható és fenntartható autó kapcsán mindenki tudja, hogy a Suzuki a legjobb választás. Ám egyrészt felmerülhet, hogy valóban az számít-e a legolcsóbbnak, másrészt pedig (s ez a jellemzőbb) sokan ódzkodnak a világ életében fapadosnak számító, hírhedten nem biztonságos és modernnek már hazai gyártásának elkezdésekor sem számító, amúgy valóban elnyűhetetlen Suzuki Swifttől. Miután múlt héten utóbbi sorozat egy 300-350 ezer forintos, de nem eladó példánya szerepelt használttesztünkben, most egy még olcsóbb, kicsit korosabb, nagyjából azonos futású, de első tulajos, ötajtós Fiat Punto került szerkesztőségünkhöz, mely 270 ezer forintos kikiáltási árral valósan eladó − volt.

Gusztusos és látványos a 16 éves autó műszerfala. A kormány szervója és magasságállítása csak egy felszereltségi szinttel feljebb lenne alapáras, itt nem is szerepel, de nem is hiányzik

Gusztusos és látványos a 16 éves autó műszerfala. A kormány szervója és magasságállítása csak egy felszereltségi szinttel feljebb lenne alapáras, itt nem is szerepel, de nem is hiányzik

Valósan ennyi a kilométer, a 137 ezer kilométeres futás évente 8500 kilométert, azaz enyhe használatot jelent, ez az állapoton is visszaköszön

Valósan ennyi a kilométer, a 137 ezer kilométeres futás évente 8500 kilométert, azaz enyhe használatot jelent, ez az állapoton is visszaköszön

A tesztben szereplő Punto különlegessége, hogy úgy elsőtulajos, garázsban tartott, hogy arra magam mérget vennék, ugyanis unokatestvéremék autója, leginkább nagynéném használta. A 16 éves, 1996 szeptemberében forgalomba helyezett Punto 137 ezer kilométeres futása a piaci átlagot alulról közelítő: a Használtautó.hu adatbázisában szereplő első generációs Puntók átlagfutása 153 ezer kilométer, átlagára 361 810 forint, ha csak az 1996-os évjáratig nézzük, 350 ezer forint. Az átlagár alá célzott hirdetési árnak természetesen van oka: a kocsi jobb hátsó ajtajának alsó része és sárvédőjének egy része fényezési hibás, ami kiváló alkualap a vevőknek, ám nagyon alkudozni nem érdemes, a lényegében rozsdamentes (egy-egy pöttyöt csak a javított sárvédőívnél tartalmazó) karosszéria az ilyen korú Puntóknál messze nem magától értetődő. Meg kell hagyni, a 16 éves fényezésen számos apró sérülés, karcolás látható, de összességében feltűnően szép a karosszéria.

Elöl-hátul jó a helykínálat, az üléskárpitok nem, hogy nem szakadtak, még kopást is alig mutatnak. Az ötajtós verzió sokkal praktikusabb, mint a háromajtós Elöl-hátul jó a helykínálat, az üléskárpitok nem, hogy nem szakadtak, még kopást is alig mutatnak. Az ötajtós verzió sokkal praktikusabb, mint a háromajtós

Elöl-hátul jó a helykínálat, az üléskárpitok nem, hogy nem szakadtak, még kopást is alig mutatnak. Az ötajtós verzió sokkal praktikusabb, mint a háromajtós

Alapesetben sem kicsiny, a hátsó, 60:40 arányban osztott ülést előrehajtva 1 köbméteres a raktér

Alapesetben sem kicsiny, a hátsó, 60:40 arányban osztott ülést előrehajtva 1 köbméteres a raktér

Nem titok, hogy utóbbin és az utastéren is sokat dobtak a lelkiismeretes lurdy házas, ez washos mosós-srácok, bár most nem volt szükség olyan komoly beavatkozásra, mint amilyet például egy kutyával használt autónál korábban mutatniuk kellett. Itt alapból is szépek a karosszéria királykék árnyalatához passzoló, kopás- és szakadásmentes üléskárpitok, a legnagyobb utastéri hiba, hogy a sofőr lábánál kikopott az utólagos szőnyeg nélkül használt gyári kárpit, illetve, hogy a kalaptartó színét nagyon erősen kiszívta a nap. Ellenben minden precízen működik, vannak olyan extrák, mint például kiváló fűtés – ami ilyen korú autónál és a hűtőhibákat gyakran mutató Puntónál messze nem magától értetődő, elektromos ablak, központi zár, amely kilincshúzásra old, és még rádió is szólhat az utastérben. Ebben az árkategóriában szintén nem egyértelmű, de itt még ma is kívülről és belülről is nyitható a csomagtér, ami 275 literével és főként szabályos, egyenes széleivel alapesetben sem kicsi, de üléshajtással sík padlójú 1 köbméteresre bővíthető. Csak télen, mínusz 10-ben mutatkozik a csomagtérajtó teleszkópjainak fáradása, ha az autó teljesen lehűlt, akkor már nem tartják meg az ötödik ajtót, de már némi fűtés után is funkcionálnak, így megelőlegezhető, hogy fagypont felett már nem is lesz velük gond.

1996-os Fiat Punto 1.2 75 SX alkatrészárai

Olajszűrő 690 Ft − Fram
Vezérműszíj készlet 5030 Ft − Dayco szíj + feszítőgörgő
Első féktárcsa 2660 Ft/db − Roadhouse
Első fékbetét 4240 Ft − Remsa
Hátsó lengéscsillapító 8660 Ft/oldal − Monroe Reflex
Kuplungszett 23 100 Ft − Sachs
Hátsó kipufogódob 7 460 Ft − RPS

Forrás: ZS+U Kft

Bizonyos szögből jól látható, máshonnan alig a fényezési sérülés Bizonyos szögből jól látható, máshonnan alig a fényezési sérülés

Bizonyos szögből jól látható, máshonnan alig a fényezési sérülés

Büszke lehet fűtőrendszerére a Fiat, viszonylag gyorsan csinál meleget, van is rostély bőven, alagút pedig a hátsó, egyáltalán nem szűkös lábtérbe is viszi a hőt

Büszke lehet fűtőrendszerére a Fiat, viszonylag gyorsan csinál meleget, van is rostély bőven, alagút pedig a hátsó, egyáltalán nem szűkös lábtérbe is viszi a hőt

Az utastér tehát kipipálható, a jó állapotú példányban ma is ugyanúgy élvezhető a kisautók körében tágas helykínálat, mint 1994-es megjelenésekor, amikor is az Év Autójának választották a Puntót. Jöhet a gépháztető felnyitása, ahol jól látható, hogy van olajszivárgás, ám az is, hogy nem vészes mértékben. Amúgy minden a helyén van, jó eséllyel csak a hengerfej tömítését kellene cserélni, és már nem is lenne gond. Nem ígérkezik vészes tételnek, ahogyan a Punto esetében semmi sem, megdöbbenésünkre még a hasonló korú Suzuki Swiftnél is olcsóbbak hozzá az alkatrészek (konkrét példák táblázatunkban feljebb).

Alapvetően nincs gond a motortérben, az olajszivárgás nem vészes mértékű Alapvetően nincs gond a motortérben, az olajszivárgás nem vészes mértékű Alapvetően nincs gond a motortérben, az olajszivárgás nem vészes mértékű

Alapvetően nincs gond a motortérben, az olajszivárgás nem vészes mértékű

Ilyen korú autónál ritka, de még a kormánykerék sincs kikopva, további, az állapotról árulkodó képek galériánkban

Ilyen korú autónál ritka, de még a kormánykerék sincs kikopva, további, az állapotról árulkodó képek galériánkban

Következhet a próbakör: a Punto hidegben is könnyen indul, hengerenkénti befecskendezős, Euro2-es, azaz a szmogriadó riasztási fokozatában sem sanyargatott motorja egyenletesen jár, bemelegedve – főként menet közben – megdöbbentően halk. Váltója jól kapcsolható, kormánya szervo nélküli, de menet közben így is nagyon könnyű, középállásában kissé nyúlós, de komolyabb gondokat nem mutat, sőt, kifejezetten jó a Puntót vezetni, nincs gond az egyenesfutással. A fékrendszer szerencsére hatásos és jól adagolható. Utóbbira szükség is van, ugyanis a 73 lóerős benzines 12 másodperces 100 km/órára gyorsulásával és 170 km/órás végsebességével meglehetősen fürgének számít. Érezhető is a tempó a 910 kilogrammos karosszériában, de leginkább az, hogy nemigen kell nagyobb motor a normális közlekedéshez az 1,2-esnél. Ahogyan az is belátható, hogy még egy 270 ezer forintos autóval is nagyon vígan el lehet lenni a forgalomban. A Puntóban nincsenek zavaró zörgések, természetesen nem új és makulátlan autó, de használati értéke nem tizedannyi, mint egy több mint tízszer ennyibe kerülő új kisautóé.

Ez is érdekes lehet:
 

Nem csak az autók, a gumiabroncsok piaca is növekszik

Bővül az új autók piaca, mind több használt érkezik külföldről, nem meglepő hát, hogy az abroncspiac...

Tilos álló autóban dízelmotort járatni - London belvárosában

London elsőként a szmogtermelésben élen járó dízel autókat szeretné kiűzni belvárosából. Az üresjárati...

Nagyobb és könnyebb lesz az Opel Astra K, nem most

Még mintegy másfél évig marad a mostani Opel Astra, az első ízben nem német autó K nemzedék a...

Magyarország 2014: egy kedves kis autós történet

Rég nem háborodtam fel ennyire, ennyire rég nem szégyelltem magam mások miatt. Ezek vagyunk mi...

Használtteszt: Ford Focus CC 2.0 TDCi, 2008 vs. Renault Mégane CC 1.9 dCi, 2005

Árkategóriától függetlenül ősszel is jó kabriózni. Egy 1,5 és egy 3 millió forint alatti használt...

Frissítettnek indult, végül új lett a Toyota Yaris

Külföldi menetpróbáján még frissítettként ismertük meg, mostanra új lett a Toyota Yaris. Több...

Sorozatszereplő autók a Jockey-Mercitől Taki bácsi Ladájáig. Mennyibe kerülnek ma?

Jockey Mercije, Magnum Ferrarija über menő volt. Columbo Peugeot-ja vicces, de szerettük Taki...

Kedvcsináló: szeptember 27-én Volkswagen találkozó a Hungaroringen 1500 autóval

Régi és új Volkswagenekkel mókázni igazi jutalom. Ráadásul ugyanez nagyban megismételhető szeptember...

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (50 db)

vidi500 írta: 2013 július 16., kedd 06:21:40
zoli55 írta: 2 éve

nekem punto 55 van és imádom. tényleg filléres alkatrészárak vannak, pl komplett kipufogó volt 13ezer 2 éve katalizátor nélkül persze. azóta semmi nem kellett rá. masszív és szuper komfortos, a swift, felicia pattogós fapados szarok ehhez képest -nekünk olyan van még, azokhoz viszonyítom. szuper a váltó, semmi hang, 3 ajtós de óriási ajtók vannak oldalt amik derékszögig nyílnak, nem mint a swift v a felus háromnegyedig nyíló 30centis rései. a csomagtérre és mindenre jobb mint azok, bár a swift kevesebbet eszik, de a komfort miatt mindig inkább ezzel megyünk. imádok minden váltást, kormánymozdulatot, fékezést, reakciót, pedig egy régi olcsó szutyok. van pénzem, de már 5 éve nem visz rá a lélek a cserére pedig többször nekiugrottam. egy ideiglenes valaminek szántam, ki nem állhattam az elején, de hozzám nőtt. :D


Előzmények megtekintése

"egy ideiglenes valaminek szántam, ki nem állhattam az elején, de hozzám nőtt. :D "
Tipikus olasz autó feeling. Volt néhány autóm, közöttük pár olasz is, de miután megváltam tőlük, mindegyikre szívesen emlékszem vissza, pedig műszakilag nem voltak éppen kimagaslóak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
HARIATI írta: 2013 július 15., hétfő 22:38:19
zoli55 írta: 2 éve

nekem punto 55 van és imádom. tényleg filléres alkatrészárak vannak, pl komplett kipufogó volt 13ezer 2 éve katalizátor nélkül persze. azóta semmi nem kellett rá. masszív és szuper komfortos, a swift, felicia pattogós fapados szarok ehhez képest -nekünk olyan van még, azokhoz viszonyítom. szuper a váltó, semmi hang, 3 ajtós de óriási ajtók vannak oldalt amik derékszögig nyílnak, nem mint a swift v a felus háromnegyedig nyíló 30centis rései. a csomagtérre és mindenre jobb mint azok, bár a swift kevesebbet eszik, de a komfort miatt mindig inkább ezzel megyünk. imádok minden váltást, kormánymozdulatot, fékezést, reakciót, pedig egy régi olcsó szutyok. van pénzem, de már 5 éve nem visz rá a lélek a cserére pedig többször nekiugrottam. egy ideiglenes valaminek szántam, ki nem állhattam az elején, de hozzám nőtt. :D


Előzmények megtekintése

Hariati

Vegyél egy Punto II-t! 1.2 16V-t. Az is tetszeni fog. Picit többet fogyaszt, de cserében sokkal jobban megy. Nekem 12 éve megvan.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zoli55 írta: 2012 június 30., szombat 00:34:36

nekem punto 55 van és imádom. tényleg filléres alkatrészárak vannak, pl komplett kipufogó volt 13ezer 2 éve katalizátor nélkül persze. azóta semmi nem kellett rá. masszív és szuper komfortos, a swift, felicia pattogós fapados szarok ehhez képest -nekünk olyan van még, azokhoz viszonyítom. szuper a váltó, semmi hang, 3 ajtós de óriási ajtók vannak oldalt amik derékszögig nyílnak, nem mint a swift v a felus háromnegyedig nyíló 30centis rései. a csomagtérre és mindenre jobb mint azok, bár a swift kevesebbet eszik, de a komfort miatt mindig inkább ezzel megyünk. imádok minden váltást, kormánymozdulatot, fékezést, reakciót, pedig egy régi olcsó szutyok. van pénzem, de már 5 éve nem visz rá a lélek a cserére pedig többször nekiugrottam. egy ideiglenes valaminek szántam, ki nem állhattam az elején, de hozzám nőtt. :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
biker írta: 2012 február 07., kedd 17:00:26
saabracinghungary írta: 2 éve

Horatius

iagazd van zabálnak a benzinesek de a diesel sehol nincs a robbanékonyságához képest és nem lehet pörgetni mint állat 4500 nál vörösvonal és csá. az n épített motoromat 8000 ig kilehet csapatni meg rajta van az ikerturbó lebontja az utat 720 nm rel nyomatékba dízelek felett vagyok mellé jön 540 ló. ha értelmesen közlekedik vele az ember pályán tempomattal 130 al akkor ad egy elfogadható 14 literes fogyasztást. felső határ pedig igenis van méghozzá a benzinpumpa kapacitása annyi a max fogyasztás amennyi a benzimpumpa áteresztőképessége nekem walbro van benn 255 liter/óra átfolyással 75 literes a tankom elég gyoran ki lehet üríteni. egyébként a benzinesek rákfenéje a hideg üzem melegen majdnem olyan jó értéket hoznak mint a dízelek


Nem minden estben igaz, pl. Suzuki Spashban van benzines, és dizel verzió.
Az 5.-ik sebességben tesztelték(fift gear), és 7 decivel kevesebbet evett a benzines, és jóval dinamikusabbnak mondták. ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 2012 február 06., hétfő 20:15:54

Horatius
iagazd van zabálnak a benzinesek de a diesel sehol nincs a robbanékonyságához képest és nem lehet pörgetni mint állat 4500 nál vörösvonal és csá. az n épített motoromat 8000 ig kilehet csapatni meg rajta van az ikerturbó lebontja az utat 720 nm rel nyomatékba dízelek felett vagyok mellé jön 540 ló. ha értelmesen közlekedik vele az ember pályán tempomattal 130 al akkor ad egy elfogadható 14 literes fogyasztást. felső határ pedig igenis van méghozzá a benzinpumpa kapacitása annyi a max fogyasztás amennyi a benzimpumpa áteresztőképessége nekem walbro van benn 255 liter/óra átfolyással 75 literes a tankom elég gyoran ki lehet üríteni. egyébként a benzinesek rákfenéje a hideg üzem melegen majdnem olyan jó értéket hoznak mint a dízelek

A válaszoláshoz belépés szükséges
biker írta: 2012 február 06., hétfő 17:28:27
Horatius írta: 2 éve

VW 1.9-es TDI, 110LE, 1998-as évj. Nyáron országúton 80-90-es tempóban 3 és 4 liter között eszik rövid távokon is, nem csak hosszún. 3 éve használom, bármikor kihozom belőle ezt az értéket!



Egyáltalán nem vagyok "diesel fan", pusztán több, mint 10 éves kő kemény tapasztalat, amit leírtam. Autókereskedőként 100-nál több típust próbáltam, teszteltem hosszabb távon is mindenféle kategóriából és ez az általános tapasztalatom, amit lentebb leírtam. Benzines autót csak a "piaci értéke alatt" jóval nyomottabb áron veszek meg/számítok be, mint egy dieselt, mert még a magasabb gázolaj árak mellett is szinte eladhatatlanok. (Ezért vitték feljebb a gázolaj árát.)



De nem csak nekem, az összes ismerős autókereskedőnek ez a tapasztalata benzines - diesel viszonylatban.



Egyszer elindultunk egy teljesen széria Jeep Cheorkee-val Somogybabodra 4.0L benzines tele tankkal és nem értünk oda. Félúton vissza kellett fordulnunk, mert meghibásodott az automata szivató és hirtelen 65 l/100km lett a fogyasztása. :-) Nem ez volt az egyetlen ilyen történet, csak a krémje közül az egyik. Egy dízellel ez nem fordulhatott volna elő. (mármint ekkora fogyasztás növekedés)

Az egyik ismerős egyszer odahozta a szervizbe az 1.6-os benzines Opel Astráját, hogy valami történt és már egy hete 17 l/100km lett a fogyasztása...



De mondom, hogy most itt van a fiatal, tiszta új állapotú Opel Corsa 1.2 benzines, bármikor beülhetünk és megmutatom, hogy ha 110 fölé megyünk az autópályán, akkor szemmel láthatóan elindul lefelé az üzemanyag szintjelző! Hibátlan, makulátlan az autó kívül-belül, első tulajdonos, újonnan vette, 15 ezer km van benne!



Benzines autóval foglalkozni maga a horror! Annak való, aki városon belül keveset használja, vagy minden harmadik hétvégén elmegy a családdal 50 km-re kirándulni, mert úgy még belefér az extra fogyasztás, de amúgy aki rendesen használja az autóját az csak ráfizet bármilyen benzinessel!

Annyi értéke van, hogy át lehet alakítani LPG üzeműre és úgy olcsóbb lesz vele közlekedni, ha tud LPG-t tankolni mindenhol, amerre jár.


Előzmények megtekintése

Benzinesek között, a Japánt kell venni, ez köztudott.
Nekem az 1,3 16v Szuzka(2002), Hosszú távon 90-100-l 4 litert evet, a sógor alatt, nálam 6,5 literre jön ki, de én nem sajnálom vissza rakni 3-ba, előzéskor. :), és a haver dizel Mondeójába annyiba kerülnének, az alkatrészek, mint az én autóm ára. :D, vicc.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2012 február 05., vasárnap 17:58:05

Többen csak szapulják a dieseleket.
Munkába csak ilyen kocsijaim voltak Ducato Hiace H 100 Jumper. Sok mindent el lehet mondani róluk de a fogyasztásuk tényleg nem sok.Ezek tgk- és azért árut is szállítok velük, így a 7-8 l fogyasztás egyáltalán nem sok. Jelenleg családi kocsinak egy Astra 1,9 DTH motorosom van ami 150 lovas és aki hiszi aki nem 90-100 körül nem taposva 6.ban 4,2 vel beéri, és ha kell a 200 sem elérhetetlen, nyomték meg van doszta... :-) de ez természetesen nem 4,2 literrel. de ha KELL akkor annyival is beéri! Erről ennyit... :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 2012 február 04., szombat 23:29:26szerző
pedaz írta: 2 éve

Ezt már észre is vettem, de a honlapjukon Opel és Suzuki alkatrészek vannak csak és ott sem a teljes spektrum. Mindegy, csak számomra érdekes, de elhiszem, hogy ilyen árakat adtak meg.



Köszönöm a választ és a cikket! Jó olvasni használtautóteszteket.


Előzmények megtekintése

Van ott minden, csak fent bele kell menni az autótípus szerinti keresésbe!

A válaszoláshoz belépés szükséges
pedaz írta: 2012 február 04., szombat 23:04:44
Katona Mátyás írta: 2 éve

Kedves Pedaz!



Ahogyan írtam, a Zs+U Kft. adta ezen árakat. Keresse őket a www.zsu.hu címen.


Előzmények megtekintése

Ezt már észre is vettem, de a honlapjukon Opel és Suzuki alkatrészek vannak csak és ott sem a teljes spektrum. Mindegy, csak számomra érdekes, de elhiszem, hogy ilyen árakat adtak meg.

Köszönöm a választ és a cikket! Jó olvasni használtautóteszteket.

A válaszoláshoz belépés szükséges
52a52a írta: 2012 február 04., szombat 16:37:44

A gond az optikai főtengely jeladónál szokott lenni, de ez orvosolható.
Továbbá ha nincsen rendszeresen karbantartva kinyomja az olajat a szelepfedélnél, és a vezérműtengely végénél utóbbi elég sűrűn (2-3 évente) cserélni kell.
Viszont a fogyasztása tényleg jó

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Hirdetés

FIAT tesztek

Fiat 500L 1.3 Mjet 16V PopStar teszt

De hiszen ez egy Multipla. Fiat 500L teszt

Megint van különleges kinézetű olasz egyterű, s az végül is mindegy, hogy nem Multipla, hanem 500 a neve. Azaz 500L. A Fiat új MPV-jét 1,3 literes dízelmotorral teszteltük.


Fiat Panda 1.2 8V Lounge teszt

Boldogsághormon. Fiat Panda teszt

Végre-valahára kipróbálhattuk az új Fiat Pandát, s bár messze nem tökéletes, továbbra is szerethető, stílusos, nagyon olasz kisautó. És az 1.2-es benzinmotornál nem kell jobb.


Fiat Freemont 2.0 Multijet Urban teszt

Az év meglepetése: Fiat Freemont Urban teszt

Amerikai génekből mexikói munkások által összerakott, olasz családi autót teszteltünk. Lehet jó egy ilyen multikulti kombináció?


Lengyel hétvége: a legolaszabb lengyel, Fiat 132 teszt

Polákmérgezés: lengyel prémiumautó teszt, Fiat 132

A 125-öst Olaszországban 1972-ben váltotta a 132-es, Lengyelországban 1974-től készült. Ilyet vezettünk.


Fiat Dobló Panorama 1.6 Mjet Emotion teszt

Hét ülés nagy térben - Fiat Dobló teszt

Hét ülést és csöppnyi poggyászteret vagy öt ülést és óriási csomagteret egyaránt adhat a Fiat Dobló, melyet legésszerűbb motorjával kaparintottunk próbára.


Még több FIAT teszt

Címlapon


Friss cikkek

A Porsche múzeumának időszakos kiállítása régi prototípusokról lebbenti fel a fátylat

A Porsche majdnem megcsinálta 30 éve a Mazda MX-5-öt

8 órája – Sztori

MX-5 kaliberű olcsó sportkocsi 1984-ből, nagy négyajtós, mint a Panamera, csak 1991-ből. Ilyen csodák is láthatóak a Porsche múzeumában.


Amit az első Magyar Elektromobilitás Napon láttunk és hallottunk

Hogy áll a Jedlik Ányos program?

Tegnap – Sztori

Az első Magyar Elektromobilitás Napon számos szép dolgot hallottunk, számos szép autót láttunk, s reméljük, el is jön az elektromos kánaán.


Opel Corsa világpremier Budapesten

Ilyen az új Opel Corsa. Hogy tetszik?

2 napja – Újdonság

Premier előtti premieren itthon láthattuk a már ötödik generációs Opel Corsa kisautót. Nagy durranás lehet.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FIAT PUNTO 1.9 Ds

FIAT PUNTO 1.9 Ds

Ár: 365.000 Ft

Évjárat: 2000 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FIAT PUNTO 1.2 Actual

FIAT PUNTO 1.2 Actual

Ár: 499.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT PUNTO 1.2 FRISS MÜSZAKI!!KLIMA!!!ABS!!!

FIAT PUNTO 1.2 FRISS M...

Ár: 639.999 Ft

Évjárat: 2003 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó