0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Melósok álomautója – próbán az új Ford Transit Connect

Egy autó, ami olcsóbb dízelmotorral, mint benzinessel: Ford Transit Connect

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már itthon is kapható, de először Németországban vezethettük a Van of the Year díjjal kitüntetett vadonatúj Ford Transit Connect furgont.

Csak egyetlen tetőmagassággal, de kétféle tengelytávval és hosszúsággal, két-, három, öt-, illetve hétüléses kivitelekben, 2,9-3,6 köbméteres rakterekkel rendelhető az új Ford Transit Connect

Csak egyetlen tetőmagassággal, de kétféle tengelytávval és hosszúsággal, két-, három, öt-, illetve hétüléses kivitelekben, 2,9-3,6 köbméteres rakterekkel rendelhető az új Ford Transit Connect

Három év alatt négy vadonatúj haszonjárművet hoz a Ford. Tavaly jött a Transit Custom, idén a Transit Connect, jövőre pedig befut a Transit Courier és a Transit 2,5 tonna terhelhetőségű verziója is. A mostani újdonság, azaz a Connect sokat, nagyon sokat fejlődött elődjéhez képest. Az első, a Ford törökországi gyárában készített generációval szemben ez már a részint közös elemekkel épülő Fiestához hasonlóan spanyol gyártású, a Transit Custommal pedig az köti össze, hogy míg tavaly az, idén a Connect nyerte a Van of the Year, azaz Év Furgonja díjat. A Connect teljesen új, jelentős részben nagy szilárdságú acélokból épített önhordó acélkarosszériát kapott, dimenzióival nagyobb elődjénél, s ahhoz hasonlóan kétféle (4418, 4818 mm) hosszúsággal és (2662, 3062 mm tengelytávval) választható.

Ford Transit Connect 2013 − méretek

Transit Connect L1 Transit Connect L2 Transit Connect DCiV L1 Transit Connect DCiV L2 Transit Connect Kombi L1 Transit Connect Kombi L2 Transit Connect Kombi L2 7 üléses
Hosszúság [mm] 4418 4818 4418 4818 4418 4818 4818
Szélesség tükrök nélkül [mm] 1835 1835 1835 1835 1835 1835 1835
Szélesség tükrökkel [mm] 2137 2137 2137 2137 2137 2137 2137
Magasság (terheletlenül) [mm] 1861 1862 1836 1839 1836 1845 1840
Első túlnyúlás [mm] 878 878 878 878 878 878 878
Tengelytávolság [mm] 2662 3062 2662 3062 2662 3062 3062
Hátsó túlnyúlás [mm] 878 878 878 878 878 878 878
Oldalajtó nyílásszélessége (rekeszfallal) [mm] 433 660 n/a n/a n/a n/a n/a
Oldalajtó nyílásmagassága [mm] 1228 1228 1228 1228 1228 1141 1141
Hátsó ajtónyílás maximális szélessége [mm] 1248 1248 1248 1248 1248 1193 1193
Hátsó ajtónyílás magassága [mm] 1136 1136 1136 1136 1146 1146 1146
Raktér szélessége [mm] 1538 1538 1268 1268 1268 1477 1477
Raktér szélessége a kerékjáratok között [mm] 1226 1226 1226 1226 1226 1149 1149
Raktér magassága [mm] 1269 1269 1237 1267 1237 1226 1066
Raktér maximális hossza (a rekeszfalig) [mm] 1753 2153 n/a n/a n/a n/a n/a
Raktér hossza (az övvonalig rakodva) [mm] 1558 1958 n/a n/a n/a n/a n/a
Raktér hossza (az övvonalig rakodva, az első üléstámláig) [mm] n/a n/a n/a n/a 1800 1947 1947
Raktér hossza (a padlón) [mm] n/a n/a 845 1072 913 n/a n/a
Raktér hossza (az első üléstámláig, a padlón) [mm] n/a n/a n/a n/a n/a 2179 2179
Raktér maximális hossza rakodónyílásos rekeszfallal [mm] 3000 3400 n/a n/a n/a n/a n/a
Rakodómagasság (terheletlenül) [mm] 599 599 593 586 593 597 597
Nyomtáv elöl [mm] 1568 1568 1568 1568 1568 1568 1568
Nyomtáv hátul [mm] 1585 1585 1584 1584 1584 1584 1584
Hasmagasság [mm] 152 159 154 165 154 163 163
Raktér térfogata a rekeszfal mögött [m3] 2,9 3,6 1,2 1,6 n/a n/a n/a
Raktér térfogata 7 üléssel [liter] n/a n/a n/a n/a n/a n/a 322
Raktér térfogata (2. üléssor felhajtva) [liter] n/a n/a n/a n/a 1029 1529 1287
Raktér térfogata (2. üléssor lehajtva) [liter] n/a n/a n/a n/a 2003 2761 2620
Raktér térfogata rekeszfal nélkül, első ülés lehajtva [m3] 3,7 4,4 n/a n/a n/a n/a n/a

A Transit Connect választása sok cég számára arculati kérdés is lehet

A Transit Connect választása sok cég számára arculati kérdés is lehet

A városi áruszállítók mezőnyében induló modell egyértelműen a szegmens éltanulója, a városi futárok, vagy épp a villany-, illetve vízvezeték-szerelők álomautója kíván lenni. Kínálatával, konfigurálhatóságával, vezethetőségével és futáskultúrájával is. Az a mindenes lenne, amibe minden cucc belefér, s ami a szakembereket, illetve akár a melósokat is kényelmesen viszi a munkavégzés helyszínére. Első sorában is lehet három ülőhely, a középső így persze parányi, s a szélső utasülés sem olyan kényelmes úgy, mint szólóként, de utóbbi közepes, a középső rövidebb távokra gond nélkül vállalható. A hosszabb verzióból ötüléses, illetve három üléssoros, hétszemélyes kombi, azaz brigádszállító is kérhető – a hazai árlistán utóbbi azonban nem szerepel, ugyanis sok értelme nem lenne a csakis bruttó áron megvásárolható, de teherautós kialakítású verziónak. Utóbbiban az oldalfalak felül üvegezettek ugyan, de alul ugyanúgy „fabetétesek”, azaz farostlemezzel burkoltak, mint a dobozos áruszállítók esetén, a raktér pedig nem fix válaszfallal elválasztott, így aztán itthon nem lehet hivatalosan teherautó. Az üvegezett kombi és a hagyományos furgon mellett van továbbá dupla kabinos változat is, ha az árlistán nincs is fent az összes variáns, kérésre bármelyiket fogja hozni a Ford Magyarország.

Kellemes munkakörnyezet fiestás elemekkel, opcióként városi koccanásgátlóval

Kellemes munkakörnyezet fiestás elemekkel, opcióként városi koccanásgátlóval

Az utastéri padló mindegyik Transit Connect esetén gumival borított, a haszonjármű könnyedén takarítható, praktikusan igénytelen. Belső plasztikjai kivétel nélkül kemények, de a furgonvilágban egészen minőségiek, kellemes megjelenésűek és tapintásúak, még a műanyag kormánykerék is jól formázott. A sofőr ülése teljesen korrekt, amelyik verzióban elöl csak két ülés van, az utasé is az, a kétszemélyes pad – mint már említettük – kissé kompromisszumos. A hátsó háromszemélyes még inkább az, harmadik sorival pedig még nem találkoztunk. Ami egy Fiestában megvan, az itt is: sok egyéb mellett SYNC (automatikus segélyhívó és programozható szolgáltatások rendszere), Active City Brake (alacsony tempónál működő koccanásgátló), fűthető szélvédő, tolatókamera és navigáció is szerepelhet.

Két keresztbe fordított raklap a normál és a hosszú verzióba is befér, utóbbiba az oldalsó tolóajtón keresztül is Két keresztbe fordított raklap a normál és a hosszú verzióba is befér, utóbbiba az oldalsó tolóajtón keresztül is

Két keresztbe fordított raklap a normál és a hosszú verzióba is befér, utóbbiba az oldalsó tolóajtón keresztül is

Motorból csakis turbósok vannak, a kínálat meghatározója az 1.6 TDCi, ami 75, 95 és 115 lóerővel érhető el, utóbbi az Év Motorja díjas 1.0 EcoBoost (100 LE) benzineshez hasonlóan 6 fokozatú kézi váltót kap. Az Egyesült Államokban az 1,6 literes, 150 lóerős EcoBoost motort is megkapja a Connect, ráadásul (6 sebességes két kuplungos) automata váltóval. Nálunk az biztosan nem lesz elérhető, a bemutatón is vezetett, szenzációsan alacsony, 5,6 l/100 km vegyes fogyasztású 1,0 literes, háromhengeres Év Motorja azonban igen. Az egészen csendes, még a nagytestű autót is cipelni képes. Nem vitás persze, hogy sokkal jobban illik a Connecthez a középső, 95 lóerős teljesítményével vezetett – s vélhetően majd az eladások zömét adó – 1.6 TDCi. Az is csendes, egyenletes járású, autópályán sem forog sokat, ugyanis ötfokozatú váltója hosszúra áttételezett.

Ford Transit 2013 − fogyasztási és emissziós értékek

CO2 [g/km] Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes) [l/100 km]
1.0 EcoBoost (100 LE) 129 6,4/5,1/5,6
1.6 TDCi (75 LE) 115-124 4,8-5,5/4,2-4,5/4,4-4,9
1.6 TDCi (95 LE) 108-128 4,7-5,5/3,8-4,5/4,1-4,9
1.6 TDCi (115 LE) 124-128 5,5-5,7/4,3-4,4/4,8-4,9

Akár ilyen, háromszemélyes is lehet az első sor

Akár ilyen, háromszemélyes is lehet az első sor

A Connect kategóriájában vezethetőségével, kényelmes és egyben stabil (sablon elvű: elöl segédkeretes MacPherson, hátul csatolt lengőkaros) futóművel, valamint zajszigetelésével is sokakat levehet majd lábukról, ami viszont vélhetően leginkább érdekli majd a megrendelőket, az a raktér kapacitása. Az pedig a rövidebbik verziónál 1753 mm-es raktérhosszal 2,9 köbméter, a hosszabbiknál 2153 mm-es padlóhosszúsággal 3,6 m3. Mindkettőnél lefektethető az utasülés támlája, rá doboz is rakható, de a térelválasztón nyitható ajtóval a raktér is növelhető. A kerékdobok közötti szélesség 1226 mm, a raktérmagasság 1269 mm. Szabvány EUR-raklap keresztben is betehető. Mindkét verzióba kettő fér, a hosszúba azonban a kategóriában egyedülálló módon az oldalajtón keresztül is be lehet tenni. Utóbbi terhelhetősége akár 1 tonna is lehet, ami ugyancsak a kategória legjobb értéke.

Kombiként öt-, illetve hétüléses is lehet, de brigádszállítónak való, nem családi autó a Transit Connect, utóbbi majd a Tourneo Connect lesz, két hét múlva azt is be fogjuk tudni mutatni Kombiként öt-, illetve hétüléses is lehet, de brigádszállítónak való, nem családi autó a Transit Connect, utóbbi majd a Tourneo Connect lesz, két hét múlva azt is be fogjuk tudni mutatni

Kombiként öt-, illetve hétüléses is lehet, de brigádszállítónak való, nem családi autó a Transit Connect, utóbbi majd a Tourneo Connect lesz, két hét múlva azt is be fogjuk tudni mutatni

Ha a Transit Connect pozitív tulajdonságait összeadogatjuk, akkor ára nem eltúlzott, de abszolút értékben, illetve a piac olcsóbb versenyzőihez mérten magas. A legolcsóbb (1.6 TDCi, 75 LE, Economy kivitel) ára is nettó 3 599 000 Ft. Vezetőoldali légzsák, a terhelhetőséghez méretezett óriási első és hátsó tárcsafék, visszagurulás-gátlós ESP, távirányítós központi zár, szervokormány, elektromos (és fel/le automata funkciós) első ablak, fedélzeti számítógép, raktérvilágítás és rádió-előkészítés ahhoz is jár. Érdekes lépcső az Ambiente, ami már jobboldali tolóajtós, pótkerekes, de rádió-előkészítés nélküli. Az Ambiente Econetic stop-start rendszeres, kormányról vezérelhető, Bluetooth- és USB-kapcsolatos rádióval szerelt, de ismét csak defektjavító szettet adó. A csúcsot jelentő Trend ködfényszórós, légkondis, fűthető első szélvédős, bélelt rakterű, dupla utas- és deréktámaszos sofőrüléssel, fényezett első lökhárítókkal, elektromos és fűthető külső tükrökkel szerelt.

Opcióként a lehajtott utasülés fölé nem csak a fülke, hanem a raktér felől is pakolhatunk, így annak hossza 3, illetve 3,4 méteresre nő Opcióként a lehajtott utasülés fölé nem csak a fülke, hanem a raktér felől is pakolhatunk, így annak hossza 3, illetve 3,4 méteresre nő

Opcióként a lehajtott utasülés fölé nem csak a fülke, hanem a raktér felől is pakolhatunk, így annak hossza 3, illetve 3,4 méteresre nő

Ford Transit Connect 2013 − nettó árak forintban

Tengelytáv Széria/Típusszám Economy Ambiente Trend
1.0 EcoBoost 100 LE M6 SWB 625/200 - - -
1.6 TDCi 75 LE M5 SWB 625/200 3 599 000 - -
1.6 TDCi 95 LE M5 SWB 625/200 - 4 020 000 4 450 000
1.6 TDCi 115 LE M6 SWB 625/200 - - 4 660 000
1.6 TDCi 95 LE M5 SWB 825/220 - 4 170 000 4 600 000
1.6 TDCi 115 LE M6 SWB 825/220 - 4 380 000 4 810 000
1.0 EcoBoost 100 LE M6 LWB 715/210 - 3 810 000 4 240 000
1.6 TDCi 95 LE M5 LWB 715/210 - 4 120 000 4 550 000
1.6 TDCi 115 LE M6 LWB 715/210 - 4 330 000 4 760 000
1.6 TDCi 95 LE M5 LWB 950/230 - 4 270 000 4 750 000
1.6 TDCi 115 LE M6 LWB 950/230 - 4 480 000 4 960 000

Praktikusan nagyok és osztott látóterűek, akár elektromosan mozgathatók és fűthetők a külső tükrök

Praktikusan nagyok és osztott látóterűek, akár elektromosan mozgathatók és fűthetők a külső tükrök

Az extrák nem drágák, de az árak felszereltségenként eltérőek. Az utasoldali légzsák mindenhol nettó 35 000, a függönylégzsák az Economynál 42 000, feljebb ugyancsak 35 000 forint. Kanyarkövető fényszóró csak a Trend ellátmányhoz kérhető az utasoldali légzsákkal egyező árért. Kereken 5000 forint egy távirányítós pótkulcs, 45 000 a tolatóradar, 160 000 a kamera, 40 000 a tempomat, 25 000 a LED-es raktérvilágítás és ugyanannyi a nyitható válaszfal is. A felsőbb szinteken megjelenő Bluetooth-kihangosítós rádió 55 000, a csak a Trendhez kérhető navigációs rendszer 405 000 Ft. A tolóajtó nélküli Economy és Ambiente Econetic 57 000 forintért kap egy jobboldalit, a hozzájuk nem is kérhető baloldali a másik két verzióhoz 89 000 Ft. Az alapból járó üvegezetlen, 180 fokban is nyitható kétszárnyú hátsó ajtó helyett az Ambiente és a Trend 50 000 forintért kérhető felfelé nyílóval, a hátsó ablak felára további 12 000 Ft, az ablakfűtésé 15 000, az ablaktörlőé 30 000 Ft. Gyári vonóhorog is csak az előbbi szintekhez kérhető 75 000 forintért, metálfényezéssel (75 000 Ft) és akár egyedi árnyalatokkal (alapszíneknél 205 000, metálszíneknél 305 000 Ft-ért) mindegyik Transit Connect kérhető. A bemutatón vezetett, nem is fullextrás autók bizony a mi 27%-os áfánk nélkül is 5 millió forint felettiek voltak. A hazai melósoknak bizony vélhetően álom marad az amúgy remek új Transit Connect.

Ez is érdekes lehet:
 

Túl rizikósnak tűnik a használtautó-vásárlás? Segítünk, hogy ne legyen az!

A használt autó nem csak olcsóbb, jelentősen rizikósabb is, mint az új. Vásárláskor ezért nem...

SEAT Ibiza 1.4 16V Reference Cool, 2004 - használtteszt

Még 100 ezer kilométert sem futott, pedig már csaknem 12 éves? Egy kisautónál igaz is lehet...

SSGTI Trackday - Kakucs Ring

Előkerültek a slick gumik, ordítottak a GTI motorok, az aszfaltot karcolták a 15-ös kerekek...

SsangYong XLV menetpróba

Madridban mutatkozott be a SsangYong Tivoli hosszú változata, az XLV. 1.6 dízel és benzines motorokkal...

A Mercedes részecskeszűrővel szerelné a benzinmotorjait is

A modern dízelmotorok, pontosabban a velük szerelt autók tulajdonosainak egyik réme a részecskeszűrő...

Porsche Macan GTS menetpróba

A Porsche Macan S és a Turbo között ott van a GTS, ami a tökéletes középút a városi és a teljesítmény...

Még tovább nő a benzin ára, marad a gázolajé

Szerdán is jelentősebben drágult a benzin, pénteken pedig már csak annak ára kerül feljebb, a...

Lexus IS 200t F Sport Top teszt

Legtöbb vevőjének hibridet ad el a Lexus. Nekik nem feltétlenül lesz jó a 200t turbómotorja...

Piaci körkép: 5 év és 3 millió forint alatti dízel és kombi középkategóriások

Amikor a cégből már kifut, akkor a magánvásárlónak még vonzó, érdekes és értékes lehet egy középkategóriás...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

Aventador írta: 2013 október 29., kedd 20:26:01

Voilá Berlingo 3.
pár éve húzom Berlingo 2-vel, szinte minden porcikájában arra emlékeztet. (a motorjáról nem is beszélve)
Nincs infó róla esetleg, hogy belesegitett a Citroen? Nem lepődnék meg...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Saabsalesman írta: 2013 október 29., kedd 19:10:09

Szerintem egy Vivaro Business Edition felszereletséggel 114Le motorral, klímával és elektromos cuccokkal Nettó 3.940millióért jobb vétel. Hiába ez a jó indulóár, de klíma nélkül már nem vesznek autót, még munkásautónak sem!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bence21 írta: 2013 október 28., hétfő 18:36:38

Ennyi pénzért már akár jó is lehet. Majd az eladási adatok megmutatják, mennyit ér a magyar piacon.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 2013 október 27., vasárnap 15:51:13 − szerző
Karesz írta: 3 éve

"Melósok álomautója" Az ezüst Fordot elnézve ez már családi autónak is beillene.


Előzmények megtekintése

Ezt a hozzászólást
a felhasználási feltételek megsértése miatt
Katona Mátyás szerkesztő törölte
2013. október 27. 15:51-kor .

Katona Mátyás írta: 2013 október 27., vasárnap 15:51:12 − szerző
Karesz írta: 3 éve

"Melósok álomautója" Az ezüst Fordot elnézve ez már családi autónak is beillene.


Előzmények megtekintése

Külső megjelenésével gond nélkül, de a beltér hátsó burkolata (lásd lejjebb) azért eléggé puritán.

A válaszoláshoz belépés szükséges
m20b25 írta: 2013 október 27., vasárnap 12:01:00

Ezres Transit? :) azért szívesen kipróbálnám milyen teljes terheléssel, utánfutót rángatva. Sokáig volt egy 2,5-es szívódízel az ismerősi körben, nem lehetett kivégezni...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Karesz írta: 2013 október 27., vasárnap 10:52:40

"Melósok álomautója" Az ezüst Fordot elnézve ez már családi autónak is beillene.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Porsche Macan GTS menetpróba

A Porsche crossover, ami igazából sportautó

A Porsche Macan S és a Turbo között ott van a GTS, ami a tökéletes középút a városi és a teljesítmény crossoverek között. Élmény volt vezetni.


Lexus IS 200t F Sport Top teszt

Bűnbe visz! Lexus IS 200t teszt

Legtöbb vevőjének hibridet ad el a Lexus. Nekik nem feltétlenül lesz jó a 200t turbómotorja. Aki viszont bármi másból ül át, az imádni fogja.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Hirdetés

FORD tesztek

Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Ford Ranger menetpróba

Magyar utakon és árkon-bokron át nyúztuk: itt az új Ford Ranger

Noha egy ideje már nálunk is kapható, most próbálhattuk ki először az új Rangert, és a Ford kőkeményen is kényelmes pickupja meglepően pozitív csalódást okozott.


Ford Mustang Boss 302 villámteszt

Vágtában teszteltük a legizmosabb Mustangot Videó

A 4000 példányra limitált Ford Mustang Boss 302 szériából hivatalosan csak egy példány hajózott át Európába - az a példány, amit röpke fél órára mi is meghajthattunk.


Ford Grand C-Max 1.6 SCTi EcoBoost Titanium teszt

Teszten az itthon nem kínált Ford Grand C-Max Videó

Tavaly második generációjába lépett, és egyben kétfelé ágazott a Ford C-Max palettája. Nálunk a nagyobbik, hét üléssel is rendelhető Grand járt.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Mercedes 1-2-3-4 győzelem a Nürburgring 24 óráson

Magyar siker a zöld pokolban - Walter Csabi kategóriagyőztes

2 napja – Sztori

Történelmet írt Walter Csaba, aki első magyarként ért el kategóriagyőzelmet 3 német társával a legendás Nürburgring 24 órás versenyen.


Autópályán hajtott végre kényszerleszállást egy Cessna

Repülő landolt az M1-M7 közös bevezetőjénél

2 napja – Sztori

Pedig még autópálya-matricája sincs. Reméljük, nem mérte be a VÉDA az M1-M7 autópályán landolásra kényszerülő Cessna 152-est ma délelőtt.


SSGTI Trackday - Kakucs Ring

Így csapatnak a suzukisok - Kakucson jártunk

3 napja – Sztori

Előkerültek a slick gumik, ordítottak a GTI motorok, az aszfaltot karcolták a 15-ös kerekek. Ilyen pályanap csakis Magyarországon létezhet.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD TRANSIT Custom 2.2 TDCi 310 SWB Trend 9 SZEMÉLYES! ELÉRHETŐ!

FORD TRANSIT Custom 2....

Ár: 7.290.000 Ft

Évjárat: 2016 / 4

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

FORD TRANSIT 2.5 D Tourneo Busz (9 személyes ) Hosszú magas

FORD TRANSIT 2.5 D Tou...

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 1996 / 7

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

FORD TRANSIT 115 T 330

FORD TRANSIT 115 T 330

Ár: 2.800.000 Ft

Évjárat: 2007 / 1

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!