0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Már megint megújult a hölgyekre kacsintó törpetrió

Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo frissítés

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sok változást nem eszközöltek a 107, C1, Aygo hármason, valamivel takarékosabb és zöldebb lett az egyliteres benzinmotor és cukibb az összes karosszéria.

Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt

Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt

Az utastérről ez az egy, a Peugeot 107-es belsejét félig-meddig felfedő kép publikus

Az utastérről ez az egy, a Peugeot 107-es belsejét félig-meddig felfedő kép publikus

A 2012-es modellévre felfrissül a Csehországban gyártott Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo francia/japán koprodukcióban 2005 óta gyártott, 2009-ben már leporolt törpetrió, s bár utasterükről együttesen csak egy "fél" képet közölt a három márka, jobb, ha semmi különösre nem számítunk annak fényében, hogy egyszer, talán jövőre tényleg megújulnak a városi szuperminik. Amelyekért lássuk be, idehaza eddig sem tolongtak, ezután sem fognak a vásárlók, pláne nem a jelen gazdasági helyzetben.

Városi kis vagány kocsihoz vagány csajszi dukál. Még több, főleg a 107-essel kapcsolatos trendiség a galériában

Városi kis vagány kocsihoz vagány csajszi dukál. Még több, főleg a 107-essel kapcsolatos trendiség a galériában

Orr-részük átdolgozott lökhárítót, hűtőmaszkot, gépháztetőt, logót és nappali menetfényt kapott − az Aygóé nem meglepő módon az új Yariséra rímel, a 107-esé a később érkező 208-asét harangozza be, a C1-é − kiváltképp a függőleges LED-sorral − a DS3-at idézi meg. Kint még friss színek, felnik, sötétített hátsó lámpaburák jelzik a − visszafogott − változást. Hosszban − a lökhárító módosítása miatt − egyedül az Aygo nőtt 15 mm-t, annyit, hogy ugyanakkora, 3,43 méteres legyen, mint testvérei. A 3 vagy 5 ajtós csöppségek szélességéhez és magasságához nem nyúltak, miért is nyúltak volna − majd a talán jövő évi modellváltásnál fognak.

Rohangálós autónak nem kell jobb vagy nagyobb az Aygónál és társainál

Rohangálós autónak nem kell jobb vagy nagyobb az Aygónál és társainál

A háromajtós kivitel ha lehet, még cukibb, de kevésbé praktikus

A háromajtós kivitel ha lehet, még cukibb, de kevésbé praktikus

Természetesen csomagtartójuk is maradt akkora − pöttöm -, mint volt, azaz 130-139 literes karosszéria-változattól függően, utasterükben új színekről, anyagokról, új, akár bőrözött kormányról, opciós Bluetooth-kihangosítóról, USB- és iPod-csatlakozóról szól a facelift. Az 5 fokozatú manuálison túl mindhárom márka törpéje rendelhető lesz a volán mögül kézzel kapcsolható robotváltóval is − nálunk nem mind nyújtja majd ezt az alternatívát.

Motorfronton csupán annyi a nóvum, hogy a Toyota-féle 3 hengeres, 12 szelepes, 1,0 literes, 68 lóerőt és 93 Nm-t biztosító VVT-i benzines átlagfogyasztása manuális váltóval 4,5-ről 4,3 l/100 km-re csökkent, a CO2-kibocsátás ennek megfelelően 103-ról 99 g/km-re apadt. A "robotok" vonatkozó értékei 4,5 l és 104 g. A mini Citroën, Peugeot és Toyota hivatalos bemutatására a jövőheti Brüsszeli Autószalonon kerül sor, értékesítésük a márciusi, genfi mustra után indulhat.

Ez is érdekes lehet:
 

Egyre szívesebben közösködnek a magyarok, terjed az autómegosztás

Már több mint egy éve itthon is elérhető a közösségi autózás, a carsharing. A rendszer most négy...

Egyre jobban apadnak az üzemanyagárak

Múlt hét pénteken és ma is mérséklődtek egy kevéskét az üzemanyagárak. Péntektől még olcsóbb...

Volkswagen Golf 1.6 GL, 1989 - használtteszt

Röviden a sztori: állt öt évet, aztán egy néni hajtotta, ma meg a restaurátor óvja. Egy 25 éves...

Milliószámra futnak autók hazai fejlesztésű kormányművel

Magyar mérnökcsapat fejleszti a ThyssenKrupp kormányműveit Budapesten. Bepillanthattunk a munkájukba...

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem...

Személyautó átlagéletkor márkánként és területenként

Egyre korosabb a hazai autópark. Vajon mennyire maradunk le Európától, milyen különbségeket láthatunk...

Ifj. Tóth János egy Peugeot 208 T16 R5 volánjánál

Még semmi hivatalos információ sincs ifj. Tóth János visszatéréséről. Az viszont tény, hogy tegnap...

Megvan a hidraulikus kézifék, mehet a drift Ken Block mintájára

Láttunk már játszós autót Skodából, ez most még annál is egy-két fokkal jobb.

ADAC téligumi-teszt 2014

Kétféle méretben, összesen 28 téli és 4 négyévszakos abroncsot hasonlított össze az ADAC. Közülük...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

Citroën C5 Cross Tourer HDi 200 Automata teszt

Terepkombi másként - Citroën C5 Cross Tourer teszt

Sok mindent lehet mondani a Citroënről, de azt nem, hogy tucatmodelleket gyártana. A C5 Cross Tourer is sajátos megközelítésű terepkombi.


Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Na, ez tényleg sporthibrid. Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne egy Nissan 370Z-t!


Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Rögtön megtetszett - Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Magyarországra is megérkezett a Peugeot 3008 dízel-elektromos hibrid hajtáslánccal hajtott, összkerekes egyterűje. Kipróbáltuk, szerettük, pedig erősen rétegmodell.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Napraforgóolajjal és temérdek újítással jön a Michelin Alpin 5

Díjnyertes téli gumiját váltja a Michelin, itt az Alpin 5

18 órája – Sztori

Évi 622 millió eurós költségvetéssel és 6600 alkalmazottal fejleszti abroncsait a Michelin. Legújabb téli gumijuk az Alpin 5.


Amerika visszainteget: megújult a Fiat Dobló

Mosolygós arcot kapott a Fiat Dobló

3 napja – Haszonjármű

A Fiat Dobló gyakorlatilag az átcímkézésével Amerika számára született Ram Pro Master City alapján újult meg.


Interjú: Robert Lešnikkel, a Mercedes-Benz személyautók külső formatervezési részlegének vezetőjével

Az idők változnak - találkozás Robert Lešnik dizájnerrel

3 napja – Sztori

Első autója Yugo Koral volt, és az eltökéltséget hiányolja a dizájner hallgatókból a Mercedes formatervezője. Interjú Robert Lešnikkel.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 508 2.0 HDi Active 33eKM-Tökéletes Újszerű Áll

PEUGEOT 508 2.0 HDi Ac...

Ár: 4.450.000 Ft

Évjárat: 2012

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 208 1.4 HDi Active Fontos információk a leírásban

PEUGEOT 208 1.4 HDi Ac...

Ár: 3.590.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 206 1.6 Sport XS Sport

PEUGEOT 206 1.6 Sport...

Ár: 549.000 Ft

Évjárat: 2001 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó