0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Már megint megújult a hölgyekre kacsintó törpetrió

Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo frissítés

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sok változást nem eszközöltek a 107, C1, Aygo hármason, valamivel takarékosabb és zöldebb lett az egyliteres benzinmotor és cukibb az összes karosszéria.

Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt

Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt

Az utastérről ez az egy, a Peugeot 107-es belsejét félig-meddig felfedő kép publikus

Az utastérről ez az egy, a Peugeot 107-es belsejét félig-meddig felfedő kép publikus

A 2012-es modellévre felfrissül a Csehországban gyártott Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo francia/japán koprodukcióban 2005 óta gyártott, 2009-ben már leporolt törpetrió, s bár utasterükről együttesen csak egy "fél" képet közölt a három márka, jobb, ha semmi különösre nem számítunk annak fényében, hogy egyszer, talán jövőre tényleg megújulnak a városi szuperminik. Amelyekért lássuk be, idehaza eddig sem tolongtak, ezután sem fognak a vásárlók, pláne nem a jelen gazdasági helyzetben.

Városi kis vagány kocsihoz vagány csajszi dukál. Még több, főleg a 107-essel kapcsolatos trendiség a galériában

Városi kis vagány kocsihoz vagány csajszi dukál. Még több, főleg a 107-essel kapcsolatos trendiség a galériában

Orr-részük átdolgozott lökhárítót, hűtőmaszkot, gépháztetőt, logót és nappali menetfényt kapott − az Aygóé nem meglepő módon az új Yariséra rímel, a 107-esé a később érkező 208-asét harangozza be, a C1-é − kiváltképp a függőleges LED-sorral − a DS3-at idézi meg. Kint még friss színek, felnik, sötétített hátsó lámpaburák jelzik a − visszafogott − változást. Hosszban − a lökhárító módosítása miatt − egyedül az Aygo nőtt 15 mm-t, annyit, hogy ugyanakkora, 3,43 méteres legyen, mint testvérei. A 3 vagy 5 ajtós csöppségek szélességéhez és magasságához nem nyúltak, miért is nyúltak volna − majd a talán jövő évi modellváltásnál fognak.

Rohangálós autónak nem kell jobb vagy nagyobb az Aygónál és társainál

Rohangálós autónak nem kell jobb vagy nagyobb az Aygónál és társainál

A háromajtós kivitel ha lehet, még cukibb, de kevésbé praktikus

A háromajtós kivitel ha lehet, még cukibb, de kevésbé praktikus

Természetesen csomagtartójuk is maradt akkora − pöttöm -, mint volt, azaz 130-139 literes karosszéria-változattól függően, utasterükben új színekről, anyagokról, új, akár bőrözött kormányról, opciós Bluetooth-kihangosítóról, USB- és iPod-csatlakozóról szól a facelift. Az 5 fokozatú manuálison túl mindhárom márka törpéje rendelhető lesz a volán mögül kézzel kapcsolható robotváltóval is − nálunk nem mind nyújtja majd ezt az alternatívát.

Motorfronton csupán annyi a nóvum, hogy a Toyota-féle 3 hengeres, 12 szelepes, 1,0 literes, 68 lóerőt és 93 Nm-t biztosító VVT-i benzines átlagfogyasztása manuális váltóval 4,5-ről 4,3 l/100 km-re csökkent, a CO2-kibocsátás ennek megfelelően 103-ról 99 g/km-re apadt. A "robotok" vonatkozó értékei 4,5 l és 104 g. A mini Citroën, Peugeot és Toyota hivatalos bemutatására a jövőheti Brüsszeli Autószalonon kerül sor, értékesítésük a márciusi, genfi mustra után indulhat.

Ez is érdekes lehet:
 

Csütörtökön minden traffipaxját beveti a rendőrség - mutatjuk, hogy hol

A rendőrség kijelölte a Speedmarathon akcióhoz tartozó ellenőrzések helyszíneit és az időpontokat...

Ezzel a módszerrel utazhatsz dugó- és traffipaxmentesen

A közösségnek nagy az ereje, ezt már több internetes oldal is igazolta. A közlekedésben is egyre...

Tovább növeli váltóinak fokozatszámát a Ford

Egyre jobban nagyzolnak az autógyárak, ez nem kérdés manapság. Mostanában viszont azon is megy...

Ford Mondeo 2.0 SCTi EcoBoost teszt

A nagy kérdés nem az, hogy jó-e az új Mondeo vagy sem, hanem, hogy fő ellenfeleihez képest mivel...

Mitsubishi Outlander 2.4 4WD Sport, 2006 - használtteszt

Második generációjával már inkább európai, mintsem japán autó a Mitsubishi Outlander, most viszont...

Első kézből: világpremierjén állakat ejtett a Volkswagen Transporter T6

Az egész világ számára Amszterdamban mutatkozott be a Volkswagen Transporter T6. A modellsor...

Szerdán csak a benzin ára csökken, a dízelé nem

Utoljára még húsvét előtt változtak az üzemanyagárak, akkor a dízel lett olcsóbb, most szerdától...

Piaci körkép: használt Volkswagenek egymillió forinton innen

Nem kötelező egy márkánál leragadni, de van akit nem lehet hitéből kitéríteni. Megnéztük, milyen...

Az egykori munkásverda ma már hobbiautó, ezt bizonyítja két különleges Lada 2104-es

Hány kocka kombi húzta az igát és mennyi maradt meg közülük? Ez a kettő, bár látott ezt-azt...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

Ford Mondeo 2.0 SCTi EcoBoost teszt

A nagy kérdés - Ford Mondeo teszt

A nagy kérdés nem az, hogy jó-e az új Mondeo vagy sem, hanem, hogy fő ellenfeleihez képest mivel tud többet az éveket késő középkategóriás.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Rögtön megtetszett - Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Magyarországra is megérkezett a Peugeot 3008 dízel-elektromos hibrid hajtáslánccal hajtott, összkerekes egyterűje. Kipróbáltuk, szerettük, pedig erősen rétegmodell.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Mercedes-Benz Vito hazai bemutató és transzporter seregszemle

Mindent elvisz - bemutatkozott az új Mercedes Vito

6 órája – Újdonság

Itthon a piac egyetlen első-, hátsó- és összkerékhajtással is kapható kisárusszállítója. Vajon a melós vagy a szinte luxus kivitele jobb?


Videó: a legmenőbb Lexusok egy kupacban, akcióban

Így mulat a Lexus - tánc a Fuji Speedwayen Videó

18 órája – Sztori

Dance of F, avagy az F tánca - látványosra koreografált videóval ünnepli sportos modelljeit a Lexus. LFA és RC F kupé japán aszfalton táncol.


Pneumobil versenyt rendeznek a jövő mérnökeinek Egerben

Egerben mérik össze tudásukat az autómérnök hallgatók

21 órája – Sztori

Május 8-tól két napon át versenyzik egymással összesen 26 hazai és nemzetközi egyetem, hogy melyikük tud jobb pneumobilt építeni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 207 1.6 16V RC

PEUGEOT 207 1.6 16V RC

Ár: 2.470.000 Ft

Évjárat: 2007 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 406 Break 2.0 HDi Symbole Automata váltós !!

PEUGEOT 406 Break 2.0...

Ár: 439.000 Ft

Évjárat: 2002 / 9

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 607 2.0 HDi Supreme

PEUGEOT 607 2.0 HDi Su...

Ár: 1.799.000 Ft

Évjárat: 2007 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó