0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Már megint megújult a hölgyekre kacsintó törpetrió

Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo frissítés

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sok változást nem eszközöltek a 107, C1, Aygo hármason, valamivel takarékosabb és zöldebb lett az egyliteres benzinmotor és cukibb az összes karosszéria.

Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt

Gyártói LED-es menetfénnyel, átdolgozott lökhárítóval, hűtőmaszkkal, géptetővel és logókkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést a törpetrió iránt

Az utastérről ez az egy, a Peugeot 107-es belsejét félig-meddig felfedő kép publikus

Az utastérről ez az egy, a Peugeot 107-es belsejét félig-meddig felfedő kép publikus

A 2012-es modellévre felfrissül a Csehországban gyártott Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo francia/japán koprodukcióban 2005 óta gyártott, 2009-ben már leporolt törpetrió, s bár utasterükről együttesen csak egy "fél" képet közölt a három márka, jobb, ha semmi különösre nem számítunk annak fényében, hogy egyszer, talán jövőre tényleg megújulnak a városi szuperminik. Amelyekért lássuk be, idehaza eddig sem tolongtak, ezután sem fognak a vásárlók, pláne nem a jelen gazdasági helyzetben.

Városi kis vagány kocsihoz vagány csajszi dukál. Még több, főleg a 107-essel kapcsolatos trendiség a galériában

Városi kis vagány kocsihoz vagány csajszi dukál. Még több, főleg a 107-essel kapcsolatos trendiség a galériában

Orr-részük átdolgozott lökhárítót, hűtőmaszkot, gépháztetőt, logót és nappali menetfényt kapott − az Aygóé nem meglepő módon az új Yariséra rímel, a 107-esé a később érkező 208-asét harangozza be, a C1-é − kiváltképp a függőleges LED-sorral − a DS3-at idézi meg. Kint még friss színek, felnik, sötétített hátsó lámpaburák jelzik a − visszafogott − változást. Hosszban − a lökhárító módosítása miatt − egyedül az Aygo nőtt 15 mm-t, annyit, hogy ugyanakkora, 3,43 méteres legyen, mint testvérei. A 3 vagy 5 ajtós csöppségek szélességéhez és magasságához nem nyúltak, miért is nyúltak volna − majd a talán jövő évi modellváltásnál fognak.

Rohangálós autónak nem kell jobb vagy nagyobb az Aygónál és társainál

Rohangálós autónak nem kell jobb vagy nagyobb az Aygónál és társainál

A háromajtós kivitel ha lehet, még cukibb, de kevésbé praktikus

A háromajtós kivitel ha lehet, még cukibb, de kevésbé praktikus

Természetesen csomagtartójuk is maradt akkora − pöttöm -, mint volt, azaz 130-139 literes karosszéria-változattól függően, utasterükben új színekről, anyagokról, új, akár bőrözött kormányról, opciós Bluetooth-kihangosítóról, USB- és iPod-csatlakozóról szól a facelift. Az 5 fokozatú manuálison túl mindhárom márka törpéje rendelhető lesz a volán mögül kézzel kapcsolható robotváltóval is − nálunk nem mind nyújtja majd ezt az alternatívát.

Motorfronton csupán annyi a nóvum, hogy a Toyota-féle 3 hengeres, 12 szelepes, 1,0 literes, 68 lóerőt és 93 Nm-t biztosító VVT-i benzines átlagfogyasztása manuális váltóval 4,5-ről 4,3 l/100 km-re csökkent, a CO2-kibocsátás ennek megfelelően 103-ról 99 g/km-re apadt. A "robotok" vonatkozó értékei 4,5 l és 104 g. A mini Citroën, Peugeot és Toyota hivatalos bemutatására a jövőheti Brüsszeli Autószalonon kerül sor, értékesítésük a márciusi, genfi mustra után indulhat.

Ez is érdekes lehet:
 

Nissan X-Trail dCi 130 All Mode 4x4 teszt

Vannak kedvenc autóink, de mindnél bele kell éljük magunkat a leendő vásárlóik bőrébe. Az X-Trail...

Saab 9-3 SportCombi 2.0 TS, 2006 - használtteszt

Újkorában különlegességnek számított, ma is tisztességes autó, használtan persze a megjelenésen...

Kínai Guinness rekord: szűk parkolás Minivel

Az autónál alig 8 centivel nagyobb helyre tud beparkolni a rekorder. Kérdés, hogyan áll ki? Egyáltalán...

Újabb örömhír, még olcsóbb lesz a benzin és a gázolaj is

Újabb mélyrepülésbe kezdtek az üzemanyagárak, a szerdai ármérséklést pénteken újabb követi.

Ennél jobb forgatókönyvet írni sem lehetett volna

A svéd katasztrófavédelem embere épp a csúszós utak kapcsán adott interjút, amikor a háttérben...

A hibridek már köztünk járnak, hamarosan talán búcsút is inthetünk a belső égésű motoroknak

Ma még a mind szerényebb fogyasztási értékeknek tapsolunk, a jövőben pedig a benzin és a gázolaj...

13+1 pontos ellenőrzőlista téli autózáshoz

Hazai viszonylatban téli útviszonyok között viszonylag ritkán autózunk. Éppen ezért érdemes kellően...

ADAC téligumi-teszt 2014

Kétféle méretben, összesen 28 téli és 4 négyévszakos abroncsot hasonlított össze az ADAC. Közülük...

Mindent túlél? Saab 9-3 - második generáció

Ha itthon nem is kapható, de a feltámasztott Saab egyetlen mai modellje a második generációs...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

Citroën DS 3 1.6 BlueHDi 120 Ultra Prestige teszt

Németes francia – Citroën DS 3 1.6 BlueHDi 120 teszt

Két éve járt már nálunk a DS 3 1,6 literes dízele. Azóta némi módosításon esett át. Megjelenése szebb, motorja erősebb és takarékosabb lett.


Nissan X-Trail dCi 130 All Mode 4x4 teszt

Lehet, hogy crossover-érett lettem? - Nissan X-Trail teszt

Vannak kedvenc autóink, de mindnél bele kell éljük magunkat a leendő vásárlóik bőrébe. Az X-Trail engem beszippantott a saját világába.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Rögtön megtetszett - Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Magyarországra is megérkezett a Peugeot 3008 dízel-elektromos hibrid hajtáslánccal hajtott, összkerekes egyterűje. Kipróbáltuk, szerettük, pedig erősen rétegmodell.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Videó: a Ford Mustang, ami a legmagasabb felhőkarcolóban készült

A Fordé lenne a világ legmagasabban fekvő összeszerelő üzeme? Videó

21 órája – Sztori

A Ford a föld legmagasabb épületében rakta össze és állította ki a Mustangot. Videóra is vették az eseményt, a logót Bill Ford tette föl.


Janika szerint is fontos a téli gumi!

Vajon mit mond egy ralibajnok a téli abroncsokról?

23 órája – Sztori

Idén nem csak megmértük a téli gumikat, megkérdeztük ifj. Tóth János hétszeres magyar ralibajnokot is, hogy ő mennyire tartja fontosnak.


Videóra vették a Ferrari F12 Berlinetta száguldását

Vettel hajtott 300 km/h felett az autópályáján? Videó

Tegnap – Sztori

350 km/h-val száguldó Ferrariban készítettek belsőkamerás videót Abu Dzabi egyik autópályáján. A pletykák szerint Sebastian Vettel volt a sofőr.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 307 SW 1.6 Premium

PEUGEOT 307 SW 1.6 Pre...

Ár: 699.000 Ft

Évjárat: 2002

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 206 1.4 XT

PEUGEOT 206 1.4 XT

Ár: 390.000 Ft

Évjárat: 2000 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 807 2.0 HDi Supreme

PEUGEOT 807 2.0 HDi Su...

Ár: 3.190.000 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó