PEUGEOT 607

(1999 - 2012)

Pozitív


Nagy, elegáns, és igazán kényelmes autó viszonylag olcsó áron.

Negatív


Fiatalon nagy értékvesztés. Szűk, főleg négyhengeresekből álló motorkínálat.

Méret, kényelem, kidolgozás

Dizájnja az elegáns és giccses között egyensúlyoz, az anyagok minősége sem mindenütt meggyőző. Nagy méretei dacára lehetne hátul több fejtér. Néhány kapcsoló elhelyezése nem igazán logikus. A csomagtartó nagy és jól kihasználható, dönthető a hátsó ülés támlája.

Különleges felszereltség

Már alapból minden jóval felszerelték, igazából csak a kényeztető extrákért, például tolótetőért vagy bőrkárpitért kérnek felárat.

Ajánlott motor

Jók a négyhengeresek, (különösen a 2.2 HDi) de nem igazán illenek a nagykocsiba, a (már nem gyártott) benzines V6 erős és finom, de sokat fogyaszt. Nyerő, de drága V6 HDi.

Fenntartási költség

Az első évjáratoknál riasztóan sok probléma volt, ezért nagy rizikóval jár a korai (és a sokat futott) 607-esek megvásárlása. Egyébként átlagos fenntartási költségek.

Biztonság

A négycsillagos NCAP korszak talán utolsó nagykocsija. Gazdag biztonsági felszereltsége és méretei megnyugtatóak.

Típustörténet

Bemutatkozik a Peugeot csúcsmodellje. Motorok: 2.2 (160 LE), 3.0 V6 (211 LE), 2.2 HDI (136 LE)

Modellfrissítés, új motorok: 2.0 HDi (110 LE), 2.2 HDi Biturbo (170 LE), 2.7 V6 HDi (204 LE)

Leáll a gyártás

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre