SKODA FABIA (1999–)

Hatalmas, előretolt szélvédő
A legkisebb kerék is 15 colos
USB és iPod csatlakozó az 1,4-es Jazzekben
Hátul is tárcsafék
Hatalmas, jól variálható utastér

Vigye az egeret a sárga jelölőkre!

Névjegy

Benzin:

7 fajta motor

51-181 LE

996-1984 cm³

4 féle karosszériával

Dízel:

4 fajta motor

64-132 LE

1199-1896 cm³

4 féle karosszériával

Benzin/Gáz:

2 fajta motor

70-86 LE

1198-1390 cm³

2 féle karosszériával

Pozitív

Tágas utastér, hatalmas rakterű kombi, takarékos háromhengeres benzinmotorok, sok tárolórekesz, kényelmes futómű.

Negatív

Nem túl harmonikus megjelenés, elavult motorok, szegényes alapfelszereltség, lehangoló a sötét és kemény műanyagból készült műszerfal.

Összértékelés

3,5

Mit kínál?

Méret, kényelem, kidolgozás

Magasra tett műszerfal, a kormányt és az üléseket nagyon tág határok között lehet beállítani. Keveset takar ki a vékony A-oszlop. Az ülések kevés oldaltartással rendelkeznek, de az ülőlapjuk kellően hosszú. Kényelmetlen a könyöklő. Magasabb, mint a régi Fabia, ezért főleg a fejtér bővülése jelentős. Hátul is elfér egy 185 centis felnőtt, és a mély csomagtartó is nagyobb lett, már 300 literes (kombi:480 l). Az ülések alatt is van tárolórekesz, a kesztyűtartó kétrészes.

Különleges felszereltség

Az alap Classic felszereltségben csak szervokormány, dönthető hátsó ülés és fordulatszámmérő van. Sokkal jobb választás a közel 400 ezerrel drágább Ambiente, mert ebből a klíma, a fedélzeti számítógép, a ködfényszóró, az elektromos ablakemelő és a központi zár sem hiányzik. Felárért van kanyarlámpa, keréknyomás-ellenőrző, tempomat és tolatóradar is.


Hogy megy?

Ajánlott motor

Kétféle 1,2-es (70 és 80 lóerővel), 1,4-es (86 lóerővel), és 1,6-os (105 lóerővel). Az 1,2-es háromhengeresek pörgősek és takarékosak, a nagyobbak elég nyomatékosak, de nem szeretnek pörögni, és dinamikus vezetéssel sokat esznek. Még az 1,6-os sem túl gyors. A háromhengeres 1,4-es TDI-k nagyon zajosak és remegnek, de takarékosak. Az 1,9-es TDI nagyon erős és drága.

Vezethetőség, menetkomfort

Nem egy gokart, kanyarban dől, de kiszámítható marad, fékei erősek. Könnyen járnak a kezelőszervek, a pontos váltó talán túl könnyen is. A kormányzás nem túl direkt, vezetési élményt alig ad. . Jól elnyeli az úthibákat a viszonylag lágy futómű. Autópályán már jelentkezik szélzaj, egyébként futómű és a gördülési zaj is alig van. A háromhengeres motorok és a nagyobb dízel azonban zajosabb az átlagnál. Rendelhető hagyományos Tiptronic automata váltó az 1,6-oshoz.


Hogy szolgál?

Fenntartási költség

Közel sem olyan kedvező az ára, mint a régi Fabiának. Újonnan hárommillió alatt csak fapadosat kapni, az 1,4-es Ambiente 3,3 millió. Használtan várhatóan jól tartja majd az árát magas használati értéke és a VW-rokonság miatt. Mivel technikáját (motorok, padlólemez, stb.) a kiforrott elődtől örökölte, komoly meghibásodástól nem kell tartani. Az alkatrész és a biztosítás viszonylag olcsó, a szervizhálózat széles.

Biztonság

Négycsillagos törésteszt, a vetélytársak többsége ma már ötcsillagos. Széria a négy légzsák, az öt fejtámla, és az ABS. A függönylégzsákokért minden felszereltségnél felárat kérnek (kb 70e Ft), és az menetstabilizáló elektronika is extrának számít (100e Ft).

SKODA FABIA (1999–)

Általános információk
Átlagos életkor
10 év
Átlag km
87.972 km
Adatlapok száma

Osztályzat (680 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,9 pont

Használói vélemények

Válasszon márkát!
  • Válasszon márkát!
  • ALFA ROMEO (842)
  • ASTON MARTIN (3)
  • AUDI (1446)
  • BMW (1724)
  • BARKAS (9)
  • BENTLEY (5)
  • CADILLAC (9)
  • CHEVROLET (434)
  • CHRYSLER (218)
  • CITROEN (1487)
  • DACIA (237)
  • DAEWOO (715)
  • DAIHATSU (87)
  • DODGE (19)
  • FERRARI (16)
  • FIAT (2546)
  • FORD (3306)
  • GAZ (3)
  • HONDA (1277)
  • HYUNDAI (403)
  • INFINITI (4)
  • ISUZU (4)
  • JAGUAR (52)
  • JEEP (47)
  • KIA (346)
  • LADA (562)
  • LANCIA (200)
  • LAND ROVER (91)
  • LEXUS (94)
  • LOTUS (4)
  • MG (7)
  • MAHINDRA (2)
  • MARUTI (40)
  • MASERATI (6)
  • MAZDA (864)
  • MERCEDES-BENZ (1147)
  • MINI (20)
  • MITSUBISHI (724)
  • MOSZKVICS (21)
  • NISSAN (929)
  • OLTCIT (2)
  • OPEL (5264)
  • PEUGEOT (1945)
  • POLSKI FIAT (99)
  • PORSCHE (37)
  • PROTON (9)
  • RENAULT (3099)
  • ROVER (276)
  • SEAT (1133)
  • SAAB (182)
  • SHUANGHUAN (4)
  • SKODA (2009)
  • SMART (68)
  • SSANGYONG (37)
  • SUBARU (154)
  • SUZUKI (3283)
  • TALBOT (1)
  • TATA (11)
  • TOYOTA (2001)
  • TRABANT (175)
  • VOLKSWAGEN (3585)
  • VOLVO (717)
  • WARTBURG (130)
  • YUGO (17)
  • ZASTAVA (16)
  • ZAZ (3)
Választhat modellt is!
  • Választhat modellt is!
Választhat típust is!
  • Választhat típust is!
Keresés

SKODA FABIA

(1999– )

680 autós véleménye alapján
Hogy tetszett (3,0)
Véleményezze Ön is autóját!

SKODA FABIA (1999–) képekben

NCAP (törésteszt) eredmény

SKODA FABIA (1999–)

Eredmény Pont

Felnőtt utas (Adult occupant)

32

Gyermek utas (Child occupant)

36

Gyalogos (Pedestrian)

17

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYSZldmphcmF0X3RvbD0xOTk5JmV2amFyYXRfaWc9MjAxNA==

SKODA FABIA modelltörténet

  • 1999 Bemutatkozik az első generációs Fabia
  • 2007 Második generációjába lép a Skoda kisautója
  • 2008 Az ötajtós után kombiként is kapható a Fabia
  • 2010 Egyszerre frissül az ötajtós és a kombi

SKODA tesztek

Skoda Fabia Combi 1.6 CR TDI teszt

Kék színben is szürke a Skoda Fabia

Azt gondoltuk, az átlagemberek álma lehet a Skoda Fabia Combi 1.6 CR TDI Ambiente. És igazunk lett.


Skoda Fabia Dual

Gáz, ha olcsón megy?

A Fabia Dualt a legkönnyebben elérhető és egyben a legolcsóbb alternatív üzemanyag, az LPG gáz is hajthatja.


Skoda Fabia Kombi 1.4

Okos választás?

Az 1,4-es motorral hajtott Ambiente kivitelű kombi személyében alighanem a Fabia-kínálat egyik legjobb ajánlatát teszteltük.


Skoda Superb Combi Elegance 2.0 CR TDI DSG 170 teszt

Nem szegény ember Audija. Skoda Superb teszt

Eddig is kiváló és elképesztően tágas autó volt a Superb, most is annak találtuk. A Skoda frissített zászlóshajóját DSG-s dízel kombiként teszteltük.


Skoda Rapid 1.2 Tsi Ambition teszt

Olcsónak tűnik, de nem az - Skoda Rapid 1.2 Tsi teszt

Éppen csak nem alap, de leggyengébb turbómotorjával, kielégítő ellátmánnyal járt nálunk a Skoda olcsónak szánt, ám méretes, limuzinnak tűnő ötajtós modellje, a Rapid.


Még több SKODA teszt

Kapcsolódó tartalom


Az Autónavigátor ajánlja


Használtautó.hu

OPEL ASTRA F 1.4 Classic GL

OPEL ASTRA F 1.4 Class...

Ár: 429.000 Ft

Évjárat: 1999

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ S 500 L 4Matic (Automata)

MERCEDES-BENZ S 500 L...

Ár: 7.490.000 Ft

Évjárat: 2007 / 5

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

CITROEN BERLINGO 2.0 HDi Multispace Tulajdonostól. Hitelre 25%-tól

CITROEN BERLINGO 2.0 H...

Ár: 1.249.000 Ft

Évjárat: 2005 / 1

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO S60 2.4 D

VOLVO S60 2.4 D

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2002 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO GT 1.9 JTD 16V Distinctive kb.800.000 ft nagyszerviz után

ALFA ROMEO GT 1.9 JTD...

Ár: 2.990.000 Ft

Évjárat: 2006 / 11

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO 145 1.6 T.Spark L 1 hétig

ALFA ROMEO 145 1.6 T.S...

Ár: 299.999 Ft

Évjárat: 2000 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ C 200 D Elegance

MERCEDES-BENZ C 200 D...

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 1994 / 10

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 PD TDI Highline

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 PD...

Ár: 1.399.000 Ft

Évjárat: 2002 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

BMW 530d Touring (Automata)

BMW 530d Touring (Auto...

Ár: 2.350.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PHAETON 3.0 V6 TDI 4Motion (5 személyes ) (Automata) FACELIFT.LONG.LED

VOLKSWAGEN PHAETON 3.0...

Ár: 4.390.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó