SUZUKI WAGON R+

SUZUKI WAGON R+

(1997 - 2006)

Pozitív


Elnyűhetetlen konstrukció, csekély szervizigény. Praktikus kialakítás, jól variálható utastér, gazdaságos üzemeltetés.

Negatív


Puritán utastér, furcsa formaterv. Magas fogyasztás, gyenge egyliteres motor, rossz úttartás, 2008-ig ESP nélkül.

Méret, kényelem, kidolgozás

Méretéhez képest tágas, főleg elöl. Kialakításakor csak a praktikumot tartották szem előtt, a dizájnt nem. Városi használatra tervezték, és arra tökéletesen meg is felel. Az apró tárgyaknak is jut hely. Bosszantó és drága, ha elromlik a központi zár.

Különleges felszereltség

Az alapfelszerelés nagyon szegényes, érdemes megfizetni az extrák csekély felárát. Még a csúcsot jelentő GS sem drága.

Ajánlott motor

Az 1.0 nagyon gyenge, válasszuk az elhanyagolható árkülönbségű 1,3 literest. Méretéhez képest mindkettő sokat fogyaszt.

Fenntartási költség

Nagyon tartós és megbízható, olcsón szervizelhető autó. Egyedül a magas fogyasztás terheli a pénztárcát.

Biztonság

Euro NCAP töréstesztet nem végeztek, valószínű, hogy legfeljebb városi koccanásokban állná meg a helyét. Érdemes két légzsákkal, ABS-el venni.

Típustörténet

Suzuki WagonR bemutatása. Ötajtós, egyterű-jellegű karosszéria. Motorok: 1,0/65 LE, 1,2/70 LE

WagonR+ bevezetése. Új motor: 1,3/76 LE. Minimális különbséggel, de más motorral Opel Agila néven is forgalmazzák

4×4-es változat

Gazdagabb alapfelszereltség, több rendelhető extra. Ötülésesként készül.

Új 1,3-as motor, 93 Lóerő. Fiat dízel: 1,3/70 LE

Gyártása Esztergomban leállt, jelenleg még kaphatók készleten lévő példányok

Lengyelországban, Opel motorral folytatódik a gyártás, magyarországi forgalmazása kérdéses
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre