Hírek a B3 Racing háza tájáról 

A B3 Racing végleg bekerült a nemzetközi vérkeringésbe

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Két nemzetközileg elismert túraautó pilótával és egy ifjú magyar tehetséggel vág neki a 2016-os gyorsasági szezonnak a B3 Racing.


Gőzerővel halad előre Magyarország egyik legsikeresebb versenycsapata a B3 Racing Team, akik már nemzetközi viszonylatban is komoly tényezőnek számítanak. Már tavaly is látható volt a fejlődés, hiszen a SEAT Leon Eurocup mellett az RCM Cupban is megjelentek két fiatal tehetséggel, Báldi Gergővel és Boldizs Bencével. Az RCM 2016-ban úgy látszik nem indít bajnokságot, és a SEAT Leon Eurocup sem siet az idei naptár megosztásával. Így hát új vizekre evez a lelkes magyar csapat is, és a rendkívüli sebességgel terjedő TCR International Seriesben próbálnak szerencsét. Ott, ahol tavaly már jelen volt a Zengő Motorsport és lassan WTCC szintű bajnokságnak mondható. Nem mellesleg már létezik TCR Asia és TCR Benelux is, 2016-tól kezdve pedig WTCC homológok a TCR-es autók.
Pilótáik is ismertek már, egy kivétellel nem is meglepetések. Ki ne emlékezne minden mezőny legmagasabb versenyzőjére, a brutális vezetési stílusáról ismert szerbre, Dusan Borkovicra. Tavaly pont a magyar ETCC futamra maradt autó nélkül, amikor is kibérelte a B3 Racing SEAT-ját. A szerb-magyar együttműködés olyan jól sikerült, hogy Borkovic megnyerte a 2015-ös Túraautó Európa Bajnokságot a B3 Racing színeiben, így egyértelmű volt, hogy idén tovább folytatódik a kapcsolat. Két csapattársat kapott, az egyik - nem kis meglepetésre - tavalyi legnagyobb riválisa, Mato Homola lett. Északi szomszédunk fiatalja Szlovákia egyik legnagyobb túraautós tehetségének számít. Ami azonban a legfontosabb számunkra, hogy magyar pilótát is elvisznek magukkal a TCR-be. Méghozzá olyat, aki az RCM Cup-ban nevelkedett – nem akármilyen eredményekkel – és a B3-nál is megmutatta már, mire képes. A 16 éves Tassi Attikáról van szó, aki tavaly már volt Bús Edina csapattársa, és hiszem, hogy helyt fog állni a nemzetközi mezőnyben is.
Hirdetés
Bári David, a csapat technikai igazgatója hozzátette: „Attika tehetségéhez nem fér kétség, nem véletlenül kapott bizonyítási lehetőséget tavaly a SEAT Leon Eurocup-ban sem. Eddig közös titkunk volt, amit mi az adatgyűjtő rendszer adatait fürkészve láttunk, most viszont büszkén jelenthetjük ki; nekünk Ő a következő generáció, a bizalmunk az övé.” Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy hol versenyzik majd Bús Edina vagy Fekete Dominik. Róluk még nem sokat tudni, annyi azonban biztos, hogy Edina továbbra is a B3 Racing segítéségére lesz tapasztalatával.
Végezetül pedig várhatjuk a magyar SEAT Cup Racerek új dekorját, hiszen idén új dizájnt kapnak. Végezetül álljon itt egy videó Dusan tavalyi hungaroringi futamáról.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?