A fabetét lejárt, a kő trendi a Bentley szerint
A Bentley ezentúl egyedi kÅ‘betéteket is kÃnál autóihoz
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Bentley felvette az autóit még egyedibbé szabó Mulliner programba a kőbetétet. Ez lehetne talán a 2016-os év legtrendibb autós hóbortja.
Az ötlet nem új, de lehetséges, hogy csak mostanra érett be. A Mercedes-Benz már korábban is kÃnált fa helyett kÅ‘bÅ‘l készült dÃszbetétet, most meg a Bentley állt elÅ‘ ezzel az opcióval. A dekoranyagok közül elÅ‘ször a fa volt a menÅ‘, aztán a fém, utána meg a zongoralakk fekete. A tömeggyártók termékei estében meg örülhetünk, ha nem lóg ki nagyon a lóláb, hogy műanyag az egész. Ez a probléma a Bentleyt nem érinti, éppen ellenkezÅ‘leg. Ez is egy olyan fogás, amitÅ‘l a szerény bérbÅ‘l és fizetésbÅ‘l élÅ‘ autósnak majd kinyÃlik a bicska a zsebében, de legalább fölszalad a szemöldöke. A luxusmárkák extra katalógusaihoz nem szokott szemnek elsÅ‘re sok lehet a Bentley belsÅ‘knek már a szÃnvilága is, de igaz, ami igaz, nem is nekik készülnek ezek.
A Bentley Flying Spur és Continental modelljeihez ezentúl négyféle különbözÅ‘ árnyalatú és mintázatú kÅ‘betét is kérhetÅ‘. A szériában adott dÃszek helyetti extrát a cég Mulliner programjának keretében lehet megrendelni, amivel az amúgy sem feltűnésmentes autók abszolút személyre szabhatók. A kÅ‘betétek alapanyagának lelÅ‘helye egyébként India, és többlépcsÅ‘s kezelésen esnek át, mire sok kézimunkával ilyen formában a helyükre kerülnek a Bentley Crewe-ban székelÅ‘ gyárában.
Szerintem tegyenek bele ólmot úgy se elég nehezek még a mai autók 😀
Nem eretnekebb, mint a fém vagy a fa.
És a légzsák nyitása után lehet menni arcplasztikára.
KÅ‘-hatású fólia, esetleg “water transfer print” olcsóbb 😉 A karbonfóliák úgyis gagyik, ezentúl minden lakótelepen kÅ‘hatásút kell ragasztani az autóra
Én a csiszolt betont sokkal jobbnak tartanám autóban, mint a kővet. Olcsóbb, otthon is meg lehet csinálni, kézügyesség kérdése az egész.
Ha eddig volt műfaberakás, akkor ezentúl jöhet a műkÅ‘berakás…Hajrá, KÃna:)
Pont nemrég Ãrtam, hogy a Rolls-ot egy fokkal komolyabb autónak tartom a Bentley-nél. De zárójelbe odatettem – nem véletlenül – hogy ezen lehetne vitatkozni.:)
Amúgy jó ötletnek tartom – kérdés, hogy idÅ‘vel majd elterjed-e más gyártóknál is.