0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ferrari-előzés Daciával, generátorcsere vascsővel

A nagy Renault Scénic mentőakció

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Külföldi nyaralás során lerobbant az autó, itthonról kellett hozzá alkatrészt vinni, majd szakértelem és célszerszámok nélkül megszerelni. Sikerült!

Csütörtökmondás után. A Scénic 2005 májusi 135 ezer km körüli futással, 120-nál megvolt a vezérműszíj cseréje, innentől tán minden rendben lesz vele

Csütörtökmondás után. A Scénic 2005 májusi 135 ezer km körüli futással, 120-nál megvolt a vezérműszíj cseréje, innentől tán minden rendben lesz vele

Késő délutánra járt, amikor megcsörrent a telefon. Baj van – mondta a bátyám, s én tudtam, hogy tényleg az lehet, hiszen épp külföldön nyaralt a családjával, s amikor az ember épp külföldön nyaral a családjával, nyomós ok nélkül nyilván nem igen hívja fel a testvérét. Hogy mi történt? Csütörtököt mondott az autó, a família 2005-ös Renault Scénicje. Egyhat benzin. Stílszerűen csütörtökön. Tönkrement a generátor, ettől pedig az ékszíj is, a helyi erők azt mondták, 4-5 nap, mire megjön az alkatrész Franciaországból, na most akkor mi legyen, jaj.

Hol? Imperia, Olaszország. Genova „alatt”, a nyugati parton, egy nagyobb köpésnyire Monacótól. Szóval jó messze. Tréler vitte a kocsit a szerelőhöz, ahol aztán ugye nem tudtak vele mit kezdeni. Felmerült, hogy kb. óránkénti akkumulátorcserével, konstans töltéssel valahogy haza lehetne küzdeni, de gyerekekkel, feleséggel ez a forgatókönyv nem nyert. Az sem, hogy 1200 km-t tréler hátán utazzon a Scénic. Vontatni sem lehetett volna. Assistance? Lejárt sajnos. A „sima” utasbiztosítás ilyesmire nem vonatkozott. A szállásuk szombat reggelig volt foglalva – ehhez hozzácsapni még pár napot anyagilag sem tűnt vonzó ötletnek, plusz a szabadságuk is véget ért, jönni kellett vissza dolgozni...

Budapest-Imperia, egyenesen végig az autópályá(ko)n. Közel 1200 km. Vissza is annyi

Budapest-Imperia, egyenesen végig az autópályá(ko)n. Közel 1200 km. Vissza is annyi

Mi maradt, mint járható út? Alkatrészbeszerzés Budapesten, kikocsizás, szerelés, visszaautózás. Ez így leírva egész egyszerűen hangzik, a gyakorlatban csak az elhatározás volt evidens. Ám szerencsénk volt, mert – motorszám alapján – kiderült, hogy van alkatrész, a megfelelő generátor és ékszíj is azonnal (péntek reggel), ráadásul az olaszok által közölthöz képest féláron. Autó is kellett, takarékos és azért elég nagy, hátha Scénic nélkül lesz a hazajövetel családostul, csomagostul, mindenestül. Mázlinkra az importőr áldását adta az épp szerkesztőségünknél vendégeskedő Dacia Lodgy tesztautó alapos bejáratására – szinte nullkilométeresen kaptuk, órájában majd’ 3000-rel adtuk le, köszönjük.

Ezzel a Caymannal vagy egy órán át szemeztem. Néha elgyorsított, majd visszaállt 120-ra. Olyan jól így sem fogyaszthatott, mint a 90 lovas 1.5 dCi Lodgy, amely 100 km-enként bejáratósan is beérte 5,7 l gázolajjal

Ezzel a Caymannal vagy egy órán át szemeztem. Néha elgyorsított, majd visszaállt 120-ra. Olyan jól így sem fogyaszthatott, mint a 90 lovas 1.5 dCi Lodgy, amely 100 km-enként bejáratósan is beérte 5,7 l gázolajjal

Útvonaltervezés neten, navigáció híján papírtérkép bekészítve, néhány szendvics, kávé, tea, víz, sok-sok zene a fedélzeten, és hajrá. Öröm az ürömben, hogy szinte végig sztrádán vezet az út – ez nem kirándulás, nem is munka, ez valami más az óra ketyegésével, s amikor az idő és az oda-, majd a lehető leghamarabb visszaérkezés a lényeg. A sötétben is órákon át vezető egyszeri sofőr ez esetben nem bánkódik a szépséges tájak és települések, a lassabb alsórendű szakaszok kihagyása okán. Egyébként én nagyon szeretek vezetni, utazni és menni. Nem rettent el a távolság, a körülmények kuszasága, a régóta görgetett kimerültség sem.

Budaörsön kezdek egy remek matricavásárlással. Vehettem volna online is, de nem. És igen, éljen a megszüntetett négynapos magyar autópálya-használat! (Nekem egy kétnapos is elég lett volna.) Így, a 10 napra alkalmas hetivel kétszer annyiba kerül a díj, 25 híján 3000 forintba. A szlovén meg 4800-ba. Az is heti. Béka lenyel, irány Letenye, az M7-esen sehol senki, pláne Siófok után. Az ég kék, a zene szól, ekkor még a tempomat hiánya sem fáj. Odakünn tombol a kánikula, muszáj klímázni. Néha. Nyálkahártyailag nem bírom.

A nagykanizsai Renault-márkakereskedésben megtudom, mit fogunk csinálni és hogyan (a szalonban mindenki kedves, segítőkész), hangfelvételt is készítek, hogy „kint” majd felidézhessük a tudnivalókat… Hoppá, de hiszen az új generátoron nincs szíjtárcsa! Öö, nektek van? Attól függ. Bátyám MMS-t küld a generátorról, ez az! Van hozzá, a srácok (satuval, célszerszámmal) rá is illesztik az új generátorra, még ellátnak tanácsokkal, hogy milyen szerszám kellhet, mire vigyázzunk, hogy feszítsük majd a szíjat és milyen sorrendben, mit bontsunk meg, stb. – köszönet, nélkülük elvesztünk volna.

Az első ezres a Lodgy órájában. Jó autó, nagy és elég kényelmes is, de, hogy tényleg remek utazóautóvá avanzsáljon, tempomat kéne bele... Az első ezres a Lodgy órájában. Jó autó, nagy és elég kényelmes is, de, hogy tényleg remek utazóautóvá avanzsáljon, tempomat kéne bele... Az első ezres a Lodgy órájában. Jó autó, nagy és elég kényelmes is, de, hogy tényleg remek utazóautóvá avanzsáljon, tempomat kéne bele...

Az első ezres a Lodgy órájában. Jó autó, nagy és elég kényelmes is, de, hogy tényleg remek utazóautóvá avanzsáljon, tempomat kéne bele...

Már Szlovéniában, Ljubljana környékén dugó és vihar is lassít, utóbbi cserébe lehűti a levegőt, légkondi kikapcs. A Lodgy 110 körül halk, az 1,5 literes dízelmotor nagyjából termeli az üzemanyagot, amiből még az olasz határ előtt vételezek is, annyival olcsóbb. A magyarországi átlaghoz viszonyítva úgy 30, az olaszhoz képest 60 forintnyi a különbség. Az olcsónak számító olasz kút árával kalkulálva (1,5 euró/l), mert láttunk 1,8-ért is, na az már horror.

Túl Trieszten és Velencén, Milánó felé már igencsak fáj mindenem. Unalmas ez a rész rútul. Tempomattal mennyivel jobb lenne – siránkozom, hogy aztán már esti sötétben akkorára dagadjon a tenger felé nyomakodó forgalom, hogy úgysem lehetne használni a sebességrögzítőt. Viszont a Genova környéki pályaszakasz zseniális, majdnem szerpentines, tényleg élvezetes. (Egyedül. Nem hánykolódó utasokkal.) A Lodgyt bejáratottnak tekintem, balos íven, féktávon egy 612-es Ferrari is megvan. Jó, ő nagyon lassan ment, én Dacia-szinten elég gyorsan, de akkor is, szép trófea. A Lodgy amúgy úton-útfélen zajos sikert arat, nézik veszettül mindenütt, mutogatnak, kérdeznek, mindenhol új még, nem csak nálunk.

Amit vittem, s amit nem szereltünk. Mondjuk a Pandácskát biztos egyszerűbb lett volna, mint a hozzáférhetetlenségi rekorder Scénicet Amit vittem, s amit nem szereltünk. Mondjuk a Pandácskát biztos egyszerűbb lett volna, mint a hozzáférhetetlenségi rekorder Scénicet

Amit vittem, s amit nem szereltünk. Mondjuk a Pandácskát biztos egyszerűbb lett volna, mint a hozzáférhetetlenségi rekorder Scénicet

Még megállapítom, hogy Nyugaton sincs kolbászból a kerítés (szeméthegyek, bűz a pihenő-, s az illemhelyeken, na nem mindenhol, de annál többször, hogy szúrjon szemet és orrot), majd éjfél felé a pályáról legurulva kipengetem a kapunál a derék 46 eurós útdíjat, és Imperiában volnék. Egy körforgalomból véletlenül a jó kijáraton távozva legott megérkezem a helyszínre, egy szálló parkolójába, ahol is pár óra alvás után nekikezdünk autót szerelni. A feladat: kiszedni a régit, betenni az új generátort, fel a szíjat, ennyi. Smafu.

Valójában, pontosan másnap reggel látjuk, hogy nem és nem jön ki az a rohadék… Forgatjuk, húzzuk-vonjuk, de nem. Amit a környéken látunk, meglazítunk, kiveszünk, óvatosan meghajlítunk, de nem, nem elég a hely. Egy-két mm hibádzik. A motorblokkot hátra kéne tolni – így az ötlet, igen ám, azonban az egyik csavar nem mozdul, rámegy a Magyarországon és a pluszban ott, a helyi barkácsáruházban vásárolt kulcs is, kész. Lótás-futás, hátha találunk valami szerelőnek látszó valakit, telefonálás, sehol senki, mindjárt dél. Ja, szombaton. És akkor jön el a vascső ideje. Zárhídon megtámaszt, motort hátratol, csak annyit, hogy… Igen! Kint van, ismét él a remény.

És nem és nem és csak nem akaródzott kijönnie És nem és nem és csak nem akaródzott kijönnie És nem és nem és csak nem akaródzott kijönnie

És nem és nem és csak nem akaródzott kijönnie

Aztán sikerült. Ott a célszerszám

Aztán sikerült. Ott a célszerszám

Az új már könnyen bent van, rögzít, kiszerelt-szétkapott elemek visszatesz, minden csavar megkerül, juhé, nézzük azt az ékszíjat. Jobb első kerék, doblemez és még egy apró műanyag le; egyikünk fentről felügyeli, hogy rajta maradjon a szíj a tárcsán, továbbá izomból húzza a görgőt, a másik lent próbálja felügyeskedni a szíjat… Nem mondom, hogy hamar összejött, mert nem jött össze hamar. De végül fölment, ott volt szépen, jól, újonnan és feszesen, el se hittük. Kerék vissza, akkumulátor vissza, beindít, minden rendben, halleluja. Koradélután, tűző nap, izzadtan, koszosan, fáradtan, de boldogan. Heveny mosdás, összepakolás, két autóval indulás haza. A házinéni is boldog, hogy végre elhagytuk a parkolóját. Ide se jövünk többet.

Az ékszíj sem pattan fel csak úgy a helyére. Kemény, kétemberes meló

Az ékszíj sem pattan fel csak úgy a helyére. Kemény, kétemberes meló

A visszaút (szombat délutántól vasárnap hajnalig) viszonylag eseménytelen, az újjászületett Scénic vígan szalad, a majdnem ugyanaz Dacia Lodgyban fészkelődve csak a tempomat hiányzik, de egyre kínzóbban. Triesztben nem meglepő módon megint csak 46 euró útdíjjal szembesülünk, ez van. Koper magasságában bezzeg öröm a tényleg olcsó üzemanyagból tankolni. Román vendégmunkások hada vizslatja a Lodgyt, de nini, ott egy másik, egy fehér, francia rendszámos. Egymásra mosolygunk a jó ötvenes bácsival, hej, ha tudná, hogy az enyém nem is az enyém…

A kanizsaiaktól, pontosabban Pintér Danitól utólag még megtudom, hogy a generátor meghibásodása nem gyakori, a szabadonfutós szíjtárcsa hibája többször előfordul, de ez sem nevezhető típushibának. Cseréltek már garanciálisan páréves autóban is, de van olyan 340 ezret futott autó is, amiben még nem kellett hozzányúlni. A generátor új ára 155 ezer Ft körül van, de kínál a gyár egy olyan lehetőséget, hogy a régit cserealkatrészként felküldve a felújított csak 63 ezer forintba kerül. (A szíj ugye ilyen viszonylatban filléres tétel.) A csere normaideje a szervizben 2,1 óra. Nekünk háromszor ennyi volt, de sikerült. Végül egy vascső segítségével, ahogy kell.

Ez is érdekes lehet:
 

Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk...

Forradalmi első és felejthető második után jön a Renault Twingo harmadik generációja

Mindenképp jobb helyzetben van a harmadik, mint a második volt, elődjénél nagyobbat szólhat az...

Lada újdonságok szakmányban

Kompakt szedánt, kompakt szabadidő-autót is fejleszt az elfeledett Lada, de olyan versenygépet...

1984-es Toyota Land Cruiser újonnan - egy évig rendelhető

Sajátos évfordulós kiadást készít a Land Cruiser 70-esből a Toyota, az 1984-ben megjelent ősmodellt...

Saab 9-5 2.0 TTiD, 2011 - használtteszt

Hároméves, hatalmas, fekete, vajbőrös. Nem Audi, nem BMW, nem Mercedes, mégis, sőt, tán épp ezért...

Kínos kocc lett a Forma-1-es bemutató vége

Nem ez az első eset, hogy kudarcba fulladt egy F1-show, viszont a rotterdami blama pikantériáját...

Termékmustra reklám nélkül. Mit csinált egykor, és mit gyárt ma a Lada gyár?

Már négy éve nem forgalmaznak hivatalosan Ladákat Magyarországon. Mit tegyen, aki egy jó kockára...

Prémium minőségű, hétüléses sport-szabadidőautó: ennek mondják az új Volvo XC90-est

Hivatalosan is bemutatkozott a második generációs Volvo XC90, 1927 példányos First Edition bevezetési...

Már nem csak stúdióképen, fotón a harmadik generációs Skoda Fabia

A nyári szünetben átalakította gyárát a Skoda, 40 beszállító összehangolt munkájával elkészült...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (12 db)

malkolmcole írta: 2012 július 28., szombat 22:36:15

http://www.eub.hu/dokumentumok/eub_autoextra.pdf

17 napra 5000 Ft - Ennyi... buták voltatok, megérdemeltétek! Én nem égettem volna magam ilyen témájú cikk írásával.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Freddie írta: 2012 július 25., szerda 14:53:07

Vajon mit szólna a cég képviselője, ha beállítanék azzal a szándékommal, hogy szeretnék ilyen biztosítást kötni a 33 éves Trabantomra ??? :D
Nincs mese, az egyetlen hatékony és mindig használható megoldás, ha az adott országban is vannak elérehtő barátaid(mint ahogy nekem szerencsére vannak) vagy kell valaki, aki érted jön ha kell :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
apa írta: 2012 július 24., kedd 19:31:30

http://autosos.hu//premium-szolgaltatasok.html[/url]

A válaszoláshoz belépés szükséges
apa írta: 2012 július 24., kedd 19:31:08

szerintem ez jobb megoldás lett volna... persze, akinek a tesója "szakújságíró" minek bajlódna ilyesmivel?...ja, és van olyan utasbiztosítás, ami vonatkozott volna... csak 1 kicsit többe kerül...
szóval, szerintem felelőtlen módon semmiképp sem induljunk el...-nem csak külföldre

A válaszoláshoz belépés szükséges
mitsubishicolt írta: 2012 július 24., kedd 18:36:06

@ RenPaul
Azért gondolom Te is tudod, hogy butaságot írtál! Ezt kellett volna írnod: minden tempomat egyben sebességhatároló is, de a sebességhatároló nem tempomat. (Más kérdés, ha a Renaultnál felcserélik a 2-t..:-D) Ha helyettesíti utóbbi előbbit, akkor kérlek, kapcsold be a sebességhatárolót, vedd le a gázról a lábad, és menj...na, mi fog történni?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Renpaul1 írta: 2012 július 24., kedd 13:39:08

Az adott autóban van tempomat helyett sebességhatároló, ami - bár megoszlanak a vélemyének - szerintem tökéletesen helyettesíti a tempomatot.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Roland635CSi írta: 2012 július 23., hétfő 18:12:04

Igen ez bärmikor megtörtenhet, de mint tudjuk, egy francia vagy olasznäl az elöforduläsi esely hatvänyozott, az utäna következö szereles oboafaktora pedig meg hatvänyozottabb. Tudod, a vilägon gyärtott autok 3 fö tulajdonsäggal rendelkeznek: olcso, fiatal, minösegi. Na ezekböl egyszerre kettö välaszthato.

A válaszoláshoz belépés szükséges
kopasz írta: 2012 július 23., hétfő 13:03:18

Ez sajnos bármikor bármilyen autóval megtörténhet!

A válaszoláshoz belépés szükséges
simák írta: 2012 július 23., hétfő 12:51:47

Sziasztok ! Ilyen eset velem is megtörtént . Más típúsu autóval . Többen voltunk autóval és hazafele cserélgettük az akkumulátort . Ha már lementél és tudtad hogy gáz a szerelés , miért nem csak aksit cserélgettétek??

A válaszoláshoz belépés szükséges
Freddie írta: 2012 július 23., hétfő 10:13:31
Potter írta: 2 éve

Jó írás tetszett. Ez sajnos bármelyik autóval előfordulhatott volna.


Valóban jó kis cikk, öröm volt végig olvasni. Szertem az ilyenfajta történeteket, pláne, ha mindne jól végződik. Azért ilyenkor elgondolkodom egy kicsit: 33éves Trabantom van és bizony én is bejárom vele fél Európát, de még sehol sem robbant le !!! Ha mégis megesne egy ilyen(mert valóban bárkivel előfordulhat) akkor 5 darab ezres egy bontott generátor, ezen felül szükégeltetik egy 17mm-es, egy 10mm-es villáskulcs, valamint kb 20 perc a cserére :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Friss tesztek

Citroën C4 e-THP 130 teszt

Öt alatt fogyaszt. Vagy nem? Citroën C4 e-THP 130 teszt Videó

Milyen a Citroën C4 a PSA új csodamotorjával, az 1,2 literes, 3 hengeres turbós benzinessel?


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW motoros családi egyterű - Toyota Verso 1.6 D-4D teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk, hogy milyen a bajor-japán házasság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Hirdetés

DACIA tesztek

Dacia Dokker 1.5 dCi Arctic teszt

Nagycsaládosok és kisvállalkozók álomautója - Dacia Dokker teszt Videó

Erősebbik dízelmotorjával és egészen gazdag ellátmánnyal járt nálunk az amúgy puritán, de nagyon tágas Dacia Dokker. Így is viszonylag olcsó maradt.


Dacia Logan Arctic 1.2 16V teszt

Ár/értékben verhetetlen. Dacia Logan teszt

Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.


Dacia Lodgy Arctic 1.5 dCi teszt

Van még olcsón jó új autó: Dacia Lodgy teszt Videó

Ötülésesen, alapdízelével fogtuk komoly tesztre a Dacia legújabb modelljét, és a Lodgy meg is felelt az elvárásoknak. Az ár/érték és ár/méret versenyt fölényesen nyeri, bűnei bocsánatosak.


Dacia Duster 1.6 4x4 Arctic teszt

A Duster vételára mindent átír

Kíváncsiak arra, milyen volt egy autó húsz évvel ezelőtt? Nullkilométeresen megtalálják a Dacia szalonokban, Duster néven.


Dacia Sandero 1.4

Hódító Sandero

Egy halvány fokot finomítva és csinosítva, a Dacia Sandero ugyanaz a kisautók közt, mint ami a Logan az alsó-közepeseknél. És ez így rendben is van.

Még több DACIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Kínos kocc lett a Forma-1-es bemutató vége

Beégett a 16 éves F1-pilóta Videó

Tegnap – Sztori

Nem ez az első eset, hogy kudarcba fulladt egy F1-show, viszont a rotterdami blama pikantériáját a sofőr zöld füle szolgáltatja.


Volvo PV444: 70 éves a svédek első modern autója

70 éves a Volvo Pobjedája, a PV444-es

2 napja – Sztori

Mérföldkő a Volvónak: a PV444 volt az első önhordó karosszériás kocsijuk. A négyhengeres modell családi autóként és a raliban is bevált.


Forradalmi első és felejthető második után jön a Renault Twingo harmadik generációja

Farmotor, hátsókerékhajtás és öt ajtó, itt az új Renault Twingo

3 napja – Újdonság

Mindenképp jobb helyzetben van a harmadik, mint a második volt, elődjénél nagyobbat szólhat az új Renault Twingo.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DACIA LOGAN 1.4 Laureate uj gumik

DACIA LOGAN 1.4 Laurea...

Ár: 798.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

DACIA DUSTER 1.6 Arctic

DACIA DUSTER 1.6 Arctic

Ár: 3.436.000 Ft

Évjárat: 2014

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

DACIA SANDERO 1.5 dCi Stepway Arctic raktárról. azonnal

DACIA SANDERO 1.5 dCi...

Ár: 3.501.000 Ft

Évjárat: 2014

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó