0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Egy autó, ami volt minden - 50 éves a Fiat 124-es 

Az 50 éves a Fiat 124-es egyszerre volt finom kupé, potens roadster és a közismert Ladák alapja

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Családi autó, sportos limuzin, stílusos kupé, roadster és a keleti blokk dömpingterméke. Mindez egyben a Fiat 124-es, a Ladák alapja.

A 124-es sorozatnak egészen biztosan a Sport Spider volt a legdögösebb tagja. A neve a tavaly megmutatott új olasz-japán roadsteren éled újjá

A 124-es sorozatnak egészen biztosan a Sport Spider volt a legdögösebb tagja. A neve a tavaly megmutatott új olasz-japán roadsteren éled újjá

Az 1967-es Év Autóját itthon leginkább mint a régi Ladák alapját adó torinói modellt tartjuk számon. Az új Fiat 124 Spider bemutatása óta viszont újra figyelmet érdemel az egykori sikerszéria. A mai Spider az amúgy remek Mazda MX-5 átdolgozott változata, és ha ez még nem lenne elég, az olaszok mással is borzolják az autórajongók idegeit. Pedig egykoron csuda autókat készítettek önerőből, nemes technikát használtak, de végül a világ úgy változott, hogy a Fiat kikerült a sikeres autógyártók élvonalából. Ezen most nem fogunk keseregni, hanem felidézzük az ötven éve bemutatott 124-es sikersztoriját.

Balra az olasz eredeti, még külső tükör nélkül, jobbra a korai orosz átirat kerek tükörrel, fehér indexszel, félhold krómmal a lámpa körül és vízszintes hűtőrácskrómozással. Akinek ma egy ilyen van a garázsban, az nagy érték birtokosa Balra az olasz eredeti, még külső tükör nélkül, jobbra a korai orosz átirat kerek tükörrel, fehér indexszel, félhold krómmal a lámpa körül és vízszintes hűtőrácskrómozással. Akinek ma egy ilyen van a garázsban, az nagy érték birtokosa

Balra az olasz eredeti, még külső tükör nélkül, jobbra a korai orosz átirat kerek tükörrel, fehér indexszel, félhold krómmal a lámpa körül és vízszintes hűtőrácskrómozással. Akinek ma egy ilyen van a garázsban, az nagy érték birtokosa

A Fiat 1966 elején mutatta be új családi autóját, a 124-est. Akkoriban a ferdehátúak még ritkaságszámba mentek, így a nagyjából a mai kompaktok méretosztályában induló, de azoknál persze jóval kisebb 124-es is lépcsőshátú, hagyományos szedán lett. Elődje, az 1300-as sorozat sem volt éppen elavult, mert már az is önhordó kasztnit és első tárcsaféket kapott. Hátul viszont még laprugós volt a futóműve, és éles felső peremmel határolt, trapéz alakú kasztnija már eddigre kiment a divatból. A formája miatt kádnak becézett 1300-ast egy jóval modernebb utód váltotta. A szimpla kereklámpás, nagy síkfelületekkel határolt, jó átláthatóságot adó ablakokkal szerelt 124-es. A fronthajtás sem volt ekkoriban még elterjedt, ebben a méretosztályban nem volt egyértelmű az átütő sikere, így a Fiatnál meghagyták ezt az alternatív fejlesztést a fősodron kívüli márkájuknak. Így jött létre a későbbi Autobianchi A111-es.

Balra az előd, az 1300-as, jobbra az utód, a 131-es. A hatvanas évek kádautói és a hetvenes évek kockái között a 124-es nagyon jól örökített meg egy speciális időlenyomatot az autók fejlődéstörténetéből Balra az előd, az 1300-as, jobbra az utód, a 131-es. A hatvanas évek kádautói és a hetvenes évek kockái között a 124-es nagyon jól örökített meg egy speciális időlenyomatot az autók fejlődéstörténetéből

Balra az előd, az 1300-as, jobbra az utód, a 131-es. A hatvanas évek kádautói és a hetvenes évek kockái között a 124-es nagyon jól örökített meg egy speciális időlenyomatot az autók fejlődéstörténetéből

Megmaradtak a jól bevált hátsókerékhajtásnál, de hátra is csavarrugót és Panhard rúddal megvezetett merevhidas futóművet kapott a 124-es. Sőt, már mind a négy keréken tárcsafék lassította. A korabeli beszámolók szerint a négyfokozatú padlóváltóval szerelt, 1.2-es 60 lóerős, alumínium hengerfejes, oldalt vezérelt motorral hajtott Fityó a maga korában egy kifejezetten jól vezethető és korszerű kocsinak számított. Az olaszok itt nem álltak meg. 1968-ban kihozták a dupla kereklámpájáról azonnal felismerhető, sportosabb 124 Specialt, amit 1.4-es, dupla vezérműtengelyes, 70 lóerős motorral szereltek. A történetben tegyünk egy kis kitérőt. A lenti videón az 1981 óta futó, és azóta a legendás John H. Davis vezette amerikai MotorWeek autósműsor 1982-es adása, amiben korrektül értékelik az ekkora már elég avítt, de hangulatos 124 Spidert. Nagyon jófejek, hogy weben elérhetővé teszik a régi műsoraikat.

A ritkább és érdekesebb változatok. Balra a négylámpás 124 Special, jobbra a csodaszép 124 Sport Coupé. Aki itthon egy ilyen vágyott nyugati kocsival járt a hetvenes években, az óriási király volt A ritkább és érdekesebb változatok. Balra a négylámpás 124 Special, jobbra a csodaszép 124 Sport Coupé. Aki itthon egy ilyen vágyott nyugati kocsival járt a hetvenes években, az óriási király volt

A ritkább és érdekesebb változatok. Balra a négylámpás 124 Special, jobbra a csodaszép 124 Sport Coupé. Aki itthon egy ilyen vágyott nyugati kocsival járt a hetvenes években, az óriási király volt

A Fiat 124-est 1970-ben átdolgozta a gyár, kijött az erősebb 1.6-os, Lamperdi motoros 124 Special T, amit az Alfa Romeo Giulia ellenfelének szántak. Közben már 1967-ben bővítették a sorozatot. Megerősített rugózással és nagyobb teherbírással jött a Familiale kombi, kihoztak egy csodaszép kupé változatot, ugyanekkor piacra dobták az igazi bombázót, a nyitható tetejű 124 Sport Spidert. A szedánt 1974-ben váltotta a 131-es, avagy a Mirafiori, de a 124-es története itt nem állt meg. A Spider extra hosszú karriert élt meg. 1982-ig Fiat, 1985-ig Pininfarina márkanéven kínálták, de a 124-es licencben gyártott változatai még nála is jóval tovább készültek.

Baloldalon a csak egy példányban készült Fiat 124 kabrió, jobbra meg az első széria 124 Sport Spider. A cégvezetés jól döntött, hogy a Pininfarina tervezte nyitott sportkocsira mondtak végül igent Baloldalon a csak egy példányban készült Fiat 124 kabrió, jobbra meg az első széria 124 Sport Spider. A cégvezetés jól döntött, hogy a Pininfarina tervezte nyitott sportkocsira mondtak végül igent

Baloldalon a csak egy példányban készült Fiat 124 kabrió, jobbra meg az első széria 124 Sport Spider. A cégvezetés jól döntött, hogy a Pininfarina tervezte nyitott sportkocsira mondtak végül igent

Végre áttérhetünk a kereklámpás Ladákra. Ugye, hogy már várta a kedves olvasó? Nem csodálom, nekem is nagy kedvencem a hazai autós kultúra egyik sarokköve. 1961-ben az olasz és a szovjet elvtársak egy baráti, moszkvai látogatáskor elhatározták, hogy kéne a Moszkvicsnál valami modernebb kocsi a dolgozó népnek. 1966-ban aláírták a szerződést, ami nyomán hatalmas autóváros lett Togliatti, és a szalag elkezdte ontani a Zsigulikat, azaz export néven a Ladákat. A történet innentől már jó részt ismert. Az utolsó 124 származék, a kockalámpás 2105-ös gyártása egészen 2012-ig tartott. Az viszont talán új, hogy a szovjet útviszonyok és a keleti blokkban jellemző ridegtartás miatt a 124R (R, mint Russia, azaz Oroszország) változat elvesztette hátsó tárcsafékét, igénytelenebb dobot kapott, és jócskán emeltek a hasmagasságán.

Balra az eredeti olasz Fiat 125, ami 124 származék, de a nagyobb kasztnival és az erősebb motorral egy kategóriával komolyabb kocsinak számított a maga korában. Jobbra meg a Polski Fiat 125p, ami a 124 elődjének mechanikáját és a 125 bódéját ötvözte, amolyan szocialista összefogásban Balra az eredeti olasz Fiat 125, ami 124 származék, de a nagyobb kasztnival és az erősebb motorral egy kategóriával komolyabb kocsinak számított a maga korában. Jobbra meg a Polski Fiat 125p, ami a 124 elődjének mechanikáját és a 125 bódéját ötvözte, amolyan szocialista összefogásban

Balra az eredeti olasz Fiat 125, ami 124 származék, de a nagyobb kasztnival és az erősebb motorral egy kategóriával komolyabb kocsinak számított a maga korában. Jobbra meg a Polski Fiat 125p, ami a 124 elődjének mechanikáját és a 125 bódéját ötvözte, amolyan szocialista összefogásban

Emellett jutott bele modernizáció is: motorja felülvezérelt lett, de ezek a blokkok a legendával ellentétben nem Olaszországban készültek. Az első Zsigákon persze volt még pár olasz alkatrész. Idővel ezeket aztán már a baráti országok beszállítói, mint a csehszlovák Pal, vagy a hazai Bakony művek gyártották. A nekünk legkedvesebb 124-es átirat mellett Németországban az NSU-Fiat, Bulgáriában az Pirin-Fiat, a spanyoloknál a SEAT, Dél-Koreában az Asia Motors, Indiában a Premier és Törökországban a Tofas is épített ilyen kocsikat. Nem felejtettük el lengyel barátainkat sem, de a Polski Fiat 125p esete még egy kicsivel bonyolultabb.

Nem, ez a fehér kombi nem a Lada 2102, hanem annak eredetije, a Fiat 124 Familiale. A stabil alapok lehetővé tették, hogy az Abarth ütőképes versenygépet faragjon a 124-esből. Érdekes, hogy a roadstert vették alapul Nem, ez a fehér kombi nem a Lada 2102, hanem annak eredetije, a Fiat 124 Familiale. A stabil alapok lehetővé tették, hogy az Abarth ütőképes versenygépet faragjon a 124-esből. Érdekes, hogy a roadstert vették alapul Nem, ez a fehér kombi nem a Lada 2102, hanem annak eredetije, a Fiat 124 Familiale. A stabil alapok lehetővé tették, hogy az Abarth ütőképes versenygépet faragjon a 124-esből. Érdekes, hogy a roadstert vették alapul

Nem, ez a fehér kombi nem a Lada 2102, hanem annak eredetije, a Fiat 124 Familiale. A stabil alapok lehetővé tették, hogy az Abarth ütőképes versenygépet faragjon a 124-esből. Érdekes, hogy a roadstert vették alapul

A 124 elődje, az 1300 hosszabb tengelytávval és erősebb motorral is készült, az volt az 1500C. Ennek utódja a 125-ös Fiat, ami mechanikailag a 124-esre épül, de alapból dupla kockalámpás az orra, erősebb a motorja és nagyobb is a 124-esnél. A lengyelek Polski 125-öse viszont egy hibrid, ami az 1300/1500 sorozat alapjain hord egy módosított 125-ös kasztnit − emiatt voltak a korai példányai még kormányváltósak és ezért laprugós a hátsó futóműve. Ez alapján is látszik, hogy az FSO nem volt annyira körüludvarolt partner, mint az oroszok. A Lada projekt sokkal nagyobb befektetés volt az olaszoknak. Számukra nem butították, hanem a helyi igényekre szabva átdolgozták az autóikat. Így lett a 2103-as kódú Lada 1500-as is olyan amilyen, mert az olasz 124 Special nem tetszett eléggé a pártvezetésnek. Hogy mindezek mit fognak jelenteni azoknak a vásárlóknak, akik idén beülnek majd az új 124 Spiderbe? A kérdés csupán elméleti. Mi viszont jelentősége tudatában ünnepeljük azt a Fiatot, ami nélkül Lada sem lett volna.

Olasz motorral, váltóval, hangolással és stílussal jön az új 124 Spider. Drukkolunk a Fiatnak, hogy ne csak egy olcsó nyitható tetős kocsi legyen Amerikának, hanem az autókért és a vezetésért rajongóknak is tetsszen a gép

Olasz motorral, váltóval, hangolással és stílussal jön az új 124 Spider. Drukkolunk a Fiatnak, hogy ne csak egy olcsó nyitható tetős kocsi legyen Amerikának, hanem az autókért és a vezetésért rajongóknak is tetsszen a gép

Ez is érdekes lehet:
 

Jövőre egy új útvonallal bővül a magyarországi fizetős utak listája

Érdemben nem változik a jelenlegi útdíjrendszer, viszont egy új útszakasszal bővül a fizetős...

Új, nagyobb dízelt kapott a Nissan X-Trail

Végre a kategóriához illő 2,0 literes, automataváltóval és összkerékhajtással is párosítható...

Ford Galaxy 2.0 16V FFV Ghia, 2007 – használtteszt

Egy turbódízel egyterű összes nyűgjétől menekülve vásárolta tulajdonosa a szívó benzines Ford...

E héten a benzin ára nő jelentősebben

Újabb üzemanyagár-emelés következik. Míg az elmúlt hetekben a dízel ára nőtt jelentősebben, most...

Brembo fékeket villantott az új, brutálisan dögös Insignia

Fellőtték az első fotókat a legújabb Opel Insigniáról. A vélhetően reklámfotózáson lekapott új...

Skoda Fabia 1.0 Clever teszt

Lassan nem is lehet hagyományos szívómotorhoz jutni némely márkánál. A Volkswagen-csoportnál...

Érvényes műszakival, de lejárt vizsga miatt kapott el a rendőr

A bordó Prius vonzza a bajt. Nyáron egy autóstársunkat bőszítettem magamra, most a rendőr szedett...

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos...

Megvan a hét döntős autó, közülük kerül majd ki az Év Autója 2017

Hétre szűkült az Év Autója cím döntőseinek száma, hamarosan kiderül, melyik modell a nyertes...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (19 db)

Ppbgtszk írta: 11 hónapja

Gyönyörűek. Nem a cikkenl sírja el magát az ember, hanem hogy nem áll otthon belőlük egy :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 11 hónapja

:-D

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 11 hónapja
Kempelen írta: 11 hónapja

Ezzel fél évet késtél. Be se kellett volna lépned ide.



El ne sírd magad aranypöszmétéje anyucinak.


Előzmények megtekintése

Mondja ezt egy

https://www.google.hu/search?q=robot&client=opera&hs=Zte&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiDvf2v8aHKAhXLWSwKHdMdASQQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767

:)))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 11 hónapja
Hollósy Balázs írta: 11 hónapja

Köszönöm, javítottam.


Előzmények megtekintése

Nincs mit.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hollósy Balázs írta: 11 hónapja
Tizenkettő írta: 11 hónapja

A Pal csehszlovák volt nem lengyel.


Előzmények megtekintése

Köszönöm, javítottam.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 11 hónapja

Ezzel fél évet késtél. Be se kellett volna lépned ide.

El ne sírd magad aranypöszmétéje anyucinak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 11 hónapja
Kempelen írta: 11 hónapja

Tőlem elérzékenyülhetsz, csak ki ne csípje a fikusz a nózidat, amikor egy autós cikket olvasva hangosan felzokogsz.

:-DDD


Előzmények megtekintése

Magadra hagylak a spanjaiddal. Jó bulizást:)

https://www.google.hu/search?q=demons&client=opera&hs=YzF&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjM7J7ZtKHKAhUElCwKHZiNASUQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 11 hónapja
csalfaromeo írta: 11 hónapja

Neked teljesen elmentek otthonról, ha szó szerint vetted, amit írtam:) Miért ne érzékenyülhetnék el ennek a cikknek a kapcsán? Nem robot vagyok, mint te, b+...


Előzmények megtekintése

Tőlem elérzékenyülhetsz, csak ki ne csípje a fikusz a nózidat, amikor egy autós cikket olvasva hangosan felzokogsz.
:-DDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 11 hónapja
Kempelen írta: 11 hónapja

"Rögtön gondoltam, hogy neked furcsa az, ha egy embernek érzései vannak."

Esetedben furcsa csak. Emberek esetében teljesen normális a dolog. A sírdogálás egy cikk esetén pasiknál inkább gáz egyébként.


Előzmények megtekintése

Neked teljesen elmentek otthonról, ha szó szerint vetted, amit írtam:) Miért ne érzékenyülhetnék el ennek a cikknek a kapcsán? Nem robot vagyok, mint te, b+...

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 11 hónapja
Kempelen írta: 11 hónapja

Szomszédunk lőtt valamikor a 90-es évek legelején egy 124 sport spidert a nagy használt autó behozatali láz keretén belül. Mai mércével nézve nem volt öreg az autó, elképesztően le volt lakva. Hozzáláttak a felújításának, de a szomszéd lereccsent, a gyerekeket nem érdekelte az autó, így a vas bekerült egy garázs mélyére. Mi lehet vajon vele, ma igazán remek hobbi autó lehetne belőle.


https://www.google.hu/search?q=blah+blah+blah&client=opera&hs=emF&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiCgNTbsaHKAhWFhSwKHUDCAx4Q_AUIBygB&biw=1152&bih=767

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Fiat Tipo 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

Röviden, meggyőző - Fiat Tipo

Szépen magára talált az utóbbi időben a Fiat. Kínálatuk erősen frissült, a Tipo ráadásul egyből három karosszériaváltozattal érkezett. A csapotthátú rengeteg előnyével pozitív csalódás.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Hirdetés

FIAT tesztek

Fiat Tipo 1.4 16V Opening Edition teszt

Lusta, de szerethető családtag - Fiat Tipo teszt

Rég járt nálunk Fiat tesztautó, ezért nagy lelkesedéssel vártuk, mit nyújt majd az új Tipo. Az alapmotornak számító 1.4-essel próbáltuk.


Fiat 500L 1.3 Mjet 16V PopStar teszt

De hiszen ez egy Multipla. Fiat 500L teszt

Megint van különleges kinézetű olasz egyterű, s az végül is mindegy, hogy nem Multipla, hanem 500 a neve. Azaz 500L. A Fiat új MPV-jét 1,3 literes dízelmotorral teszteltük.


Fiat Panda 1.2 8V Lounge teszt

Boldogsághormon. Fiat Panda teszt

Végre-valahára kipróbálhattuk az új Fiat Pandát, s bár messze nem tökéletes, továbbra is szerethető, stílusos, nagyon olasz kisautó. És az 1.2-es benzinmotornál nem kell jobb.


Fiat Freemont 2.0 Multijet Urban teszt

Az év meglepetése: Fiat Freemont Urban teszt

Amerikai génekből mexikói munkások által összerakott, olasz családi autót teszteltünk. Lehet jó egy ilyen multikulti kombináció?


Lengyel hétvége: a legolaszabb lengyel, Fiat 132 teszt

Polákmérgezés: lengyel prémiumautó teszt, Fiat 132

A 125-öst Olaszországban 1972-ben váltotta a 132-es, Lengyelországban 1974-től készült. Ilyet vezettünk.


Még több FIAT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Új, már turbós modellt kap a Ferrari Challenge

Bemutatkozott a Ferrari 488 Challenge

12 órája – Sztori

Versenyautó készült a Ferrari 488 GTB V8-ból. A Ferrari Challenge első turbós pályaautója lesz, ezzel történelmet ír a friss olasz.


800 Ferrari gyűlt össze Daytonában, köztük egy teljesen egyedi példány

Így próbálták megfőzni 800 Ferrari motorját Videó

2 napja – Sztori

Az éves Ferrari bulin, a Finali Mondialin gyűlt össze kicsit több mint 800 olasz sportkocsi rekorddöntés miatt, de elkelt az utolsó utáni LaFerrari is.


Több kedvezmény mellett a villanyautók is mentességet kaptak Esztergomban

Esztergomban is ingyen parkolnak a villanyautók

2 napja – Sztori

Olcsóbb parkolóbérlet, ingyenes szombati parkolás, szintén ingyenes parkolás az orvosoknak és a villanyautóknak - ezek várhatók Esztergomban.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FIAT 126 700

FIAT 126 700

Ár: 85.000 Ft

Évjárat: 1989 / 10

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FIAT ULYSSE 2.1 TD EL

FIAT ULYSSE 2.1 TD EL

Ár: 700.000 Ft

Évjárat: 1999 / 5

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

FIAT MAREA 1.6 16V ELX (Automata)

FIAT MAREA 1.6 16V ELX...

Ár: 109.000 Ft

Évjárat: 1997 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!