0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Miért történik?

Balesetek értelmezése, ezoterikus üzenete

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ugye Önök is ismernek olyan embereket, akik vonzzák az utakon a bajt? Autójuk toldozott-foldozott, telis-tele van karcolásokkal, benyomódásokkal. A fáma szerint ők valamit rosszul csinálnak -és nem biztos, hogy a vezetést....

A balesetet mi vonzzuk be − tartják

A balesetet mi vonzzuk be − tartják

„Semmi sem véletlen” – egyre többen hisznek benne, hogy nem véletlenül vagyunk itt, vesszük körbe magunkat azokkal az emberekkel, akikkel, s nem véletlenül történnek meg velünk bizonyos dolgok. Ennek a fordítottja is igaz: semmivel sem kerülünk kapcsolatba, amihez nincsen közünk. Még egy dugónak vagy egy autóbalesetnek is megvan a maga jelentése, szimbolikája, mondanivalója! Persze az ilyen üzenetek értelmezése nem egyszerű, hiszen általános választ nagyon nehéz rájuk adni. Nem mondhatjuk, hogy ha viszket a bal kezünk, pénzt kapunk, ha meg jól összetörjük magunkat… na akkor mondjuk biztosan pénzt adunk ki, de azért talán ennél mélyebben is érdemes a dolgok mögé nézni! A beszédes magyar nyelvben megtalálhatjuk a választ, csak ki kell kapcsolni a beépített szűrőnket (amely általában saját problémáink esetén hárítja a fel-és beismerést, s keres más „ok”-okat)! Amennyire nehéz a balesetek általános értelmezése, általában annyira egyszerű ugyanis egy-egy konkrét eseté. Nézzük csak! Letért a helyes útról, elvesztette az uralmát, nem tudott megállni, nekiment valakinek stb. Szükség van egyáltalán további magyarázatra?

Na jó, nézzünk meg egy párat! Gyakran halljuk a „nem tudtam idejében fékezni” kifejezést. Ez arra mutathat rá, hogy a sofőr életét túlpörgetve éli, fejlődésének valamelyik folyamatát annyira felgyorsította, hogy ez már bizony veszélyezteti őt. Az ilyen típusú balesetek üzenete elég egyszerű, lazítani, és az életben diktált tempónkat is mérsékelni kell. Ahogy a mondás tartja: „Soha ne vezess gyorsabban, mint ahogyan a védőangyalod repülni tud!”. Ha valaki „nem látta a másikat”, például egy sávváltás során, azt mondják, más területen sem akar valamilyen fontos dolgot meglátni. Aki a kormány mellett elszundít, annak most ki kell nyitnia a szemét, tehát fel kell ébrednie, rá kell eszmélnie valamire. Aki előzés során karambolozik, annak meg kell vizsgálnia, mi gondja-baja akad az előre menetelével. Ha utolérnek minket, belevágunk valamibe, áttörjük valaminek a határait, kátyúba ragadunk, kitörik a kerekünk („lábunk”) és nem tudunk tovább menni, elakadunk, ellenállásba ütközünk, vagy netán beleütközünk valamibe, nem vesszük észre a stop táblát, mind ugyanígy beszél helyettünk és utat mutat a számunkra − tartják.

Az sem mindegy, melyik irányból és milyen erővel érkezik a csapás...

Az sem mindegy, melyik irányból és milyen erővel érkezik a csapás...

Amikor egy kereszteződésben történik baleset, valaki mondjuk nem adja meg a másiknak az elsőbbséget, követi az egyenes utat, az arra utal, hogy a résztvevőKnek (mindkét autóban) az eddig természetesnek vélt életútjukat meg kell változtatni, tehát itt az ideje lépni és már tudatosan kizökkenni. Ugyanis ha megszokásból követjük az utunkat, mindig hibát követünk el! Ami ma és holnap helyes, lehet, hogy holnapután már hibás lesz.

Előfordul, hogy egy ember életében gyakoriak vagy egyre gyakoribbá válnak a balesetek, amely arra figyelmeztet, problémáit mihamarabb tudatosan meg kell oldania. Tudattalanul ugyanis rendre kibukik: valami nincs rendben az úttal, amin halad. A kis karcolások persze még csak egészen szelíd figyelmeztetések, ahogyan a túlharsogó zene gyakran a bent ülők tudat alatti segélykiáltásait nyomja el: „minden rendben van”. Ha pedig dugóba kerülünk, kicsit se búslakodjunk! Gondoljunk azokra, akik a világ nagyvárosaiban órákon át kénytelenek így araszolni, vagy kapcsoljuk be a rádiót: lehet, hogy nem is volt ez az út olyan rossz választás?

Egyébként közel sem új a felismerés, miszerint a baleset és annak fajtája sosem véletlen. Már Freud is a tudattalan szándék megnyilvánulásának („tudattalanul motiváltnak”) tartotta az ilyen fajta eseményeket, a pszichoszomatikus kutatás pedig alátámasztotta ezt és statisztikai értelemben is igazolta „balesetre hajlamos személyiségek” létezését. Ma már sok fuvarozó vállalatnál bevett szokás, hogy e szerint alkalmazzák vagy sem a teherautó-vezetőket. Azoknál a cégeknél, ahol nem az indulás óta követik a pszichoszomatikus orvostudomány megfigyeléseit, tanácsait, a bevezetés után a baleseteket a kiinduló érték nagyjából egyötödére (!) tudták csökkenteni.

James Dean pörgött és a halálba sietett

James Dean pörgött és a halálba sietett

Bizony nehéz belátni, felismerni akár még utólag is a változtatás szükségességét, s hogy ez mely területre vonatkozik: világszemléletünkre, életvitelünkre, munkánkra vagy éppen egy kapcsolatra. Mivel önmagunk gyakran nem tudunk ezektől időben megszabadulni (mert csak a lelkünk mélyén tudjuk vagy nem merünk lépni, félünk az újtól), ilyenkor az ezoterikus gondolkodás szerint segítségünkre sietnek és bátorítanak minket ezek a különös külső események. Higgyünk bennük vagy sem, időnként mindenképp érdemes magunkba nézni, még ha olykor kellemetlenek is a felismerések! Igaz-e, amit elárulnak számunkra a velünk történő dolgok? Elégedettek vagyunk azzal az úttal, amin járunk?

Persze e sorok elolvasása után számos kérdés vetődhet fel. Vajon az univerzum által küldött pofon tompítható? Vannak olyan praktikák, „kiskapuk” az őszinte önismeret gyakorlásán túl, amelyekkel esetleg még elkerülhetünk bizonyos baleseteket? Érdemes? Léteznek agresszív és kevésbé agresszív kisugárzású autók? Miért, hol, mikor szentelnek meg hazánkban járműveket? Valóban megkülönböztethetők vagyunk kocsijaink színe szerint? Vannak emberi játszmák az utakon is? Vannak feng shui zónák a járművekben is? A következőkben erre keressük majd a választ.

Ez is érdekes lehet:
 

Számokkal mutatja a rendőrség, hogy megérte a fix telepítésű kamerák hadba küldése

A rendőrség egyenesen VÉDA-hatásként aposztrofálja azt, hogy a második negyedévben a tavalyi...

30 éves az Opel Omega

Mindössze két generációt élt meg az Opel zászlóshajója, avagy úgy is mondhatnánk, hogy volt 17...

Nyárigumi Kommandó: az autósok negyede még nem váltott

Baj van, az előző évieknél is rosszabb eredményekre hívja fel a figyelmet a júliusban razziázott...

Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum teszt

Az új divat szerint öltöztették át a V40-et, tökéletesen tükrözi, amit az embléma ígér. A csúcsbenzines...

Piaci körkép: átnéztük, mit kap, aki nem villogni, inkább jól járni akar első autójával

Egyik fő szempont, hogy 1 millióba beleférjen minden költséggel együtt, aztán 5 ajtónál ne legyen...

Szerdán újabb üzemanyagár-csökkenés jön - most a benzinnél

Míg az előző héten csak a gázolaj ára esett, most a benzin következik. Szerdától olcsóbban tölthetjük...

Brutális ütközés a Zöld Pokolban: huszonéves Honda Civic tört rommá

A most szombaton történt nürburgringi balesetben a halálos áldozatokon túl további három ember...

Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért...

Kiderült, mit hoz 2017 a Mercedes-Benznél

Többek között kupé E-osztály, roadster GT és pickup jön 2017-ben Mercedes-Benz emblémával. Azokon...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum teszt

Csendes őrült – Volvo V40 CC T5 teszt

Az új divat szerint öltöztették át a V40-et, tökéletesen tükrözi, amit az embléma ígér. A csúcsbenzines pedig összkerékhajtással dolgozik, bombabiztos páros. Kéne!


Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Gyorsulási versenyen hibázott a Camaro pilótája, 320 km/h-nál borult

Ilyen belülről egy 320-nál eldobott Camaro Videó

5 órája – Sztori

Csúnyán el lehet hajítani egy kocsit, főleg gyorsulási versenyen, ahol a legtöbbet akarják kihozni belőlük. Elég egy apró hiba, egy rosszul adott gázfröccs, vagy elbénázott váltás.


Gyorsasági, rali, tereprali - a Toyota mindenhol ott van

Belehúzott a Toyota motorsport részlege

8 órája – Sztori

A Toyota ügyesen csinálja. Majdnem megnyerték a Le Mans-i 24 órást, visszatérnek a WRC-be, és tartoltak a Silk Way Rallyn. Hajrá Japán!


A Ripchair kerekesszékeseknek készült, mindenen átmegy

Lánctalpas őrület mozgáskorlátozottaknak Videó

11 órája – Sztori

Van ez a kis cég, a Howe and Howe Amerikában, még a Discovery Channelen is volt műsoruk, szinte mindenre van lánctalpas megoldásuk, most éppen azoknak, akik kerekesszékkel élnek.


Használtautó.hu

AUDI A6 Avant 3.0 V6 TDI DPF quattro Tiptronic

AUDI A6 Avant 3.0 V6 T...

Ár: 5.550.000 Ft

Évjárat: 2009 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

RENAULT CLIO 1.5 dCi Extreme

RENAULT CLIO 1.5 dCi E...

Ár: 549.000 Ft

Évjárat: 2003 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

NISSAN NOTE 1.4 Visia

NISSAN NOTE 1.4 Visia

Ár: 1.950.000 Ft

Évjárat: 2010 / 7

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!