0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Miért történik?

Balesetek értelmezése, ezoterikus üzenete

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ugye Önök is ismernek olyan embereket, akik vonzzák az utakon a bajt? Autójuk toldozott-foldozott, telis-tele van karcolásokkal, benyomódásokkal. A fáma szerint ők valamit rosszul csinálnak -és nem biztos, hogy a vezetést....

A balesetet mi vonzzuk be − tartják

A balesetet mi vonzzuk be − tartják

„Semmi sem véletlen” – egyre többen hisznek benne, hogy nem véletlenül vagyunk itt, vesszük körbe magunkat azokkal az emberekkel, akikkel, s nem véletlenül történnek meg velünk bizonyos dolgok. Ennek a fordítottja is igaz: semmivel sem kerülünk kapcsolatba, amihez nincsen közünk. Még egy dugónak vagy egy autóbalesetnek is megvan a maga jelentése, szimbolikája, mondanivalója! Persze az ilyen üzenetek értelmezése nem egyszerű, hiszen általános választ nagyon nehéz rájuk adni. Nem mondhatjuk, hogy ha viszket a bal kezünk, pénzt kapunk, ha meg jól összetörjük magunkat… na akkor mondjuk biztosan pénzt adunk ki, de azért talán ennél mélyebben is érdemes a dolgok mögé nézni! A beszédes magyar nyelvben megtalálhatjuk a választ, csak ki kell kapcsolni a beépített szűrőnket (amely általában saját problémáink esetén hárítja a fel-és beismerést, s keres más „ok”-okat)! Amennyire nehéz a balesetek általános értelmezése, általában annyira egyszerű ugyanis egy-egy konkrét eseté. Nézzük csak! Letért a helyes útról, elvesztette az uralmát, nem tudott megállni, nekiment valakinek stb. Szükség van egyáltalán további magyarázatra?

Na jó, nézzünk meg egy párat! Gyakran halljuk a „nem tudtam idejében fékezni” kifejezést. Ez arra mutathat rá, hogy a sofőr életét túlpörgetve éli, fejlődésének valamelyik folyamatát annyira felgyorsította, hogy ez már bizony veszélyezteti őt. Az ilyen típusú balesetek üzenete elég egyszerű, lazítani, és az életben diktált tempónkat is mérsékelni kell. Ahogy a mondás tartja: „Soha ne vezess gyorsabban, mint ahogyan a védőangyalod repülni tud!”. Ha valaki „nem látta a másikat”, például egy sávváltás során, azt mondják, más területen sem akar valamilyen fontos dolgot meglátni. Aki a kormány mellett elszundít, annak most ki kell nyitnia a szemét, tehát fel kell ébrednie, rá kell eszmélnie valamire. Aki előzés során karambolozik, annak meg kell vizsgálnia, mi gondja-baja akad az előre menetelével. Ha utolérnek minket, belevágunk valamibe, áttörjük valaminek a határait, kátyúba ragadunk, kitörik a kerekünk („lábunk”) és nem tudunk tovább menni, elakadunk, ellenállásba ütközünk, vagy netán beleütközünk valamibe, nem vesszük észre a stop táblát, mind ugyanígy beszél helyettünk és utat mutat a számunkra − tartják.

Az sem mindegy, melyik irányból és milyen erővel érkezik a csapás...

Az sem mindegy, melyik irányból és milyen erővel érkezik a csapás...

Amikor egy kereszteződésben történik baleset, valaki mondjuk nem adja meg a másiknak az elsőbbséget, követi az egyenes utat, az arra utal, hogy a résztvevőKnek (mindkét autóban) az eddig természetesnek vélt életútjukat meg kell változtatni, tehát itt az ideje lépni és már tudatosan kizökkenni. Ugyanis ha megszokásból követjük az utunkat, mindig hibát követünk el! Ami ma és holnap helyes, lehet, hogy holnapután már hibás lesz.

Előfordul, hogy egy ember életében gyakoriak vagy egyre gyakoribbá válnak a balesetek, amely arra figyelmeztet, problémáit mihamarabb tudatosan meg kell oldania. Tudattalanul ugyanis rendre kibukik: valami nincs rendben az úttal, amin halad. A kis karcolások persze még csak egészen szelíd figyelmeztetések, ahogyan a túlharsogó zene gyakran a bent ülők tudat alatti segélykiáltásait nyomja el: „minden rendben van”. Ha pedig dugóba kerülünk, kicsit se búslakodjunk! Gondoljunk azokra, akik a világ nagyvárosaiban órákon át kénytelenek így araszolni, vagy kapcsoljuk be a rádiót: lehet, hogy nem is volt ez az út olyan rossz választás?

Egyébként közel sem új a felismerés, miszerint a baleset és annak fajtája sosem véletlen. Már Freud is a tudattalan szándék megnyilvánulásának („tudattalanul motiváltnak”) tartotta az ilyen fajta eseményeket, a pszichoszomatikus kutatás pedig alátámasztotta ezt és statisztikai értelemben is igazolta „balesetre hajlamos személyiségek” létezését. Ma már sok fuvarozó vállalatnál bevett szokás, hogy e szerint alkalmazzák vagy sem a teherautó-vezetőket. Azoknál a cégeknél, ahol nem az indulás óta követik a pszichoszomatikus orvostudomány megfigyeléseit, tanácsait, a bevezetés után a baleseteket a kiinduló érték nagyjából egyötödére (!) tudták csökkenteni.

James Dean pörgött és a halálba sietett

James Dean pörgött és a halálba sietett

Bizony nehéz belátni, felismerni akár még utólag is a változtatás szükségességét, s hogy ez mely területre vonatkozik: világszemléletünkre, életvitelünkre, munkánkra vagy éppen egy kapcsolatra. Mivel önmagunk gyakran nem tudunk ezektől időben megszabadulni (mert csak a lelkünk mélyén tudjuk vagy nem merünk lépni, félünk az újtól), ilyenkor az ezoterikus gondolkodás szerint segítségünkre sietnek és bátorítanak minket ezek a különös külső események. Higgyünk bennük vagy sem, időnként mindenképp érdemes magunkba nézni, még ha olykor kellemetlenek is a felismerések! Igaz-e, amit elárulnak számunkra a velünk történő dolgok? Elégedettek vagyunk azzal az úttal, amin járunk?

Persze e sorok elolvasása után számos kérdés vetődhet fel. Vajon az univerzum által küldött pofon tompítható? Vannak olyan praktikák, „kiskapuk” az őszinte önismeret gyakorlásán túl, amelyekkel esetleg még elkerülhetünk bizonyos baleseteket? Érdemes? Léteznek agresszív és kevésbé agresszív kisugárzású autók? Miért, hol, mikor szentelnek meg hazánkban járműveket? Valóban megkülönböztethetők vagyunk kocsijaink színe szerint? Vannak emberi játszmák az utakon is? Vannak feng shui zónák a járművekben is? A következőkben erre keressük majd a választ.

Ez is érdekes lehet:
 

9-es sorozat lehet a Mercedes-Maybach vetélytársa

Nem logikus, mégis elképzelhető, hogy valóban egy újabb, méghozzá a 9-es sorozattal bővül a BMW...

Hat gyár és közel 28 ezer ember érintett a Volkswagen leállásában

A korábbi hírekkel szemben nem csak a Golfot, de Passatot is érinti a VW beszállítói vitája...

Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte...

Pénteken csak a gázolaj drágul

A szerdai drágulás után pénteken ismét áremelés következik a hazai töltőállomásoknál gázolajat...

Egy kis háttér videó a több darabból összerakott 7-es BMW-ről

Minden használtautó-vásárló rémálmát mutatja meg részletesen egy orosz szerelő, vagy inkább mondhatnánk...

Piaci körkép: automataváltós családi autók 1,79 millió forint alatt

A családi autó leginkább kényelmes kell legyen, annak pedig sokak számára alapfeltétele az automata...

Rimac, LaFerrari és Tesla - ki nyeri a gyorsulási versenyt?

Vajon le tudja győzni a horvát újonc Rimac a sportkocsik és az elektromos autók nagyágyúit?

BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió...

Kisméretű és takarékos autóiba 11 fokozatú váltót tenne a Honda

Lehetne egy kuplunggal több? Már annyian gyártanak duplakuplungos automatákat, a Honda ennél...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Nem e világi - BMW X4 M40i teszt

Tökéletes ajánlat önfegyelmet gyakorlóknak - BMW X4 M40i

Sokan, sokszor írtak már a M-es BMW-k, köztük az X4 M40i frenetikus menettulajdonságairól, élvezetes vezethetőségéről, stílusos egyéniségéről. Így ezekről itt most alig esik szó.


Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Neveletlen hercegnő - Mercedes C kabrió

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?


Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Önvezető drónon dolgozik az Airbus

Önvezető autó után önvezető repülő? Vagy motor?

6 órája – Sztori

A repülőgépiparban jártas Airbus szerint akár tíz éven belül sorozatgyártású lehet a néhány személy szállítására alkalmas önvezető drón. Más motorral próbálkozik.


Rendhagyó amerikai reklám bukókerettel és egy Suzukival

Hogyan élj túl egy zuhanást egy Suzukiban? Bukókerettel. Videó

Tegnap – Sztori

A bukókeret hasznosságát régóta ismerik már az autóversenyzők, itt viszont egy extrém változatot tettek próbára, látványosan.


50 éves a világ legnépszerűbb autója, a Toyota Corolla

Szinte minden volt már a vevők kedvence

Tegnap – Sztori

Volt már hátul hajtó kupé, összkerekes kombi és temérdek más is, ma viszont már csak egy szedán a Toyota Corolla. Túl 50 éven és 44 millió példányon.


Használtautó.hu

HYUNDAI I30 1.4i Comfort / 89.550 km/ B-225

HYUNDAI I30 1.4i Comfo...

Ár: 2.790.000 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SKODA FABIA 1.2 12V Classic 85000km!1 tul!Tempomat!Mo-i!

SKODA FABIA 1.2 12V Cl...

Ár: 890.000 Ft

Évjárat: 2005 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

LANCIA DELTA 1.6 Mjtd Oro Seletronic (EU5) //FÉLBŐR - NAVI - MAGYAR

LANCIA DELTA 1.6 Mjtd...

Ár: 1.980.000 Ft

Évjárat: 2009 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!