0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Történelmi darab: egy meseszép W8-as Passat

Egyedi B5 Passat eladó, W8-as motorral

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes, de ez a konkrét példány megérdemel néhány mondatot. Mind hajtása, mind állapota miatt.

Ritkaságnak számító W8-as és 4,0 literes motorja figyelemre méltó, főleg egy használtautós oldalon. 270 lóerejéhez összkerékhajtás is jár

Ritkaságnak számító W8-as és 4,0 literes motorja figyelemre méltó, főleg egy használtautós oldalon. 270 lóerejéhez összkerékhajtás is jár

Egy érdekesebb Volkswagen Passat került fel a mobile.de használtautó oldalra. Dögivel vannak persze ott (is) Passatok, de ez a modell más, mint a többi. A B5 Passatban ugyanis egy 4,0 literes W8 motor dübörög, ebből a változatból összesen csupán 10 000 darabot gyártottak 2001 és 2004 között. A hengerek W alakú elrendezése miatt egy V6-os motor helyén is elfért. Az erőgép egy 6 sebességes manuális váltóhoz csatlakozik, és 270 lóerőre valamint 370 Nm leadására képes. Ha ez nem lenne elég, megvadították a dolgot egy 4MOTION összkerékhajtással.

Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi

Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi

A plusz súly ellenére is gyors tudott maradni, még mai szemmel is, hiszen 6,4 másodpercet vesz igénybe a 0-100-as sprint − persze szomjas is. Ez a konkrét példány 94 000 kilométert futott, és az eladó elmondása szerint az egyetlen modell, aminek arany festése és bézs beltere van. A látszólag tip-top állapotban lévő autó, xenon fényszórókat, elektromosan fűthető bőrüléseket, valamint bőrkárpitot és navigációt is kapott. Külön kiemelendő, hogy a teljes szervizkönyvét és minden dokumentumát hiány nélkül kézhez kapjuk a kulcsokhoz, szóval nem sok ilyen szép állapotú modellt találhatunk azok közül, amik 13 éve hagyták el a gyártósort. Megkérik az árát, hirdetésében 16 800 euró, azaz kb. 5,3 millió forint olvasható, ami nem tartalmazza még a regisztrációs adó, meg persze a honosítás egyéb költségeit, például az erre a motorra nem szerény vagyonszerzési illetéket − ha valaki rákívánt volna.

Ez is érdekes lehet:
 

Nissan GT-R menetpróba a Slovakiaringen

Megkóstoltattuk vele a szomszédok népszerű aszfaltját, egykedvűen zabálta fel a kanyarjait. Villámgyors...

Szerdától a benzinért és a dízelért is többet fizetünk

Még tovább emeli az üzemanyagárakat a MOL. Szerdán a múlt héten látottaknál jelentősebben drágul...

Sokféle rendszámunk van, de lassan kellene egy új verzió

Akad egy-két újítás a rendszámoknál mostanság, hamarosan megjelennek a következő betűvel kezdődők...

Pénteken csak a gázolaj drágul

A szerdai drágulás után pénteken ismét áremelés következik a hazai töltőállomásoknál gázolajat...

Hat gyár és közel 28 ezer ember érintett a Volkswagen leállásában

A korábbi hírekkel szemben nem csak a Golfot, de Passatot is érinti a VW beszállítói vitája...

Igazoltatás elől próbált megszökni egy taxis Budapesten

Filmekbe illő autós üldözés alakult egy igazoltatási kísérletből a fővárosban. Egy taxis próbált...

9-es sorozat lehet a Mercedes-Maybach vetélytársa

Nem logikus, mégis elképzelhető, hogy valóban egy újabb, méghozzá a 9-es sorozattal bővül a BMW...

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen...

Rimac, LaFerrari és Tesla - ki nyeri a gyorsulási versenyt?

Vajon le tudja győzni a horvát újonc Rimac a sportkocsik és az elektromos autók nagyágyúit?
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Kempelen írta: 8 hónapja
fefe2 írta: 8 hónapja

Érdekelne, hogy mit mond a tulaj, miért nincs az autóban multifunkciós bőrkormány, amikor láthatóan, minden más lehetséges extra van az autóban?

"Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes" Na csak óvatosan! A behozott autók listájának elején van.

Amúgy a B5.5-ös Passat a VW első autója, ami prémium kategóriába lépett akár tetszik ez egyeseknek akár nem, az alap modellt az A4-es Audit felülmúlta. A formája időt álló, elegáns, nagyon jó alaktényezővel. Hihetetlen jó utazó autó. Mind a sokat szidott 1,6 és 2.0 benzines és az 1.9 pdtdi nagyon megbízható és tartós konstrukció. Az érzékeny futóműről szóló legendák is marhaságok.

Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt..


"Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt.."

Ez a kisebbik baj. A nagyobbik az, hogy ki is indul és (helyesírási hibáktól hemzsegően) le is írja.

A válaszoláshoz belépés szükséges
fefe2 írta: 8 hónapja

Érdekelne, hogy mit mond a tulaj, miért nincs az autóban multifunkciós bőrkormány, amikor láthatóan, minden más lehetséges extra van az autóban?
"Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes" Na csak óvatosan! A behozott autók listájának elején van.
Amúgy a B5.5-ös Passat a VW első autója, ami prémium kategóriába lépett akár tetszik ez egyeseknek akár nem, az alap modellt az A4-es Audit felülmúlta. A formája időt álló, elegáns, nagyon jó alaktényezővel. Hihetetlen jó utazó autó. Mind a sokat szidott 1,6 és 2.0 benzines és az 1.9 pdtdi nagyon megbízható és tartós konstrukció. Az érzékeny futóműről szóló legendák is marhaságok.
Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt..

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ted írta: 8 hónapja

W8, Passat csak ezzel a motorral kéne, amúgy soha.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ElBundy írta: 8 hónapja

"rákívánt volna.???
Gratulálok Tolnai úrnak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 8 hónapja

Kihívásokat keresőknek, adrenalinfüggőknek tökéletes választás. A normálisabbja meg ennyiért autót vesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 8 hónapja

Ennyi pénzért már sokkal jobb autókat lehet kapni.
Mondjuk 2-3 milliót még talán megérne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 8 hónapja

B5.5

A válaszoláshoz belépés szükséges
Béla tudod a Béla írta: 8 hónapja

Öreg tetem, de ameddig van lószar ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Neveletlen hercegnő - Mercedes C kabrió

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?


Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

50 éves a világ legnépszerűbb autója, a Toyota Corolla

Szinte minden volt már a vevők kedvence

8 órája – Sztori

Volt már hátul hajtó kupé, összkerekes kombi és temérdek más is, ma viszont már csak egy szedán a Toyota Corolla. Túl 50 éven és 44 millió példányon.


Grafikán a német luxuskupé kabrió változata

Ilyen lehetne a kabrió Vision Mercedes-Maybach 6

20 órája – Sztori

Csak napok kérdése volt, de X-Tomi Design máris elkészítette hogyan nézne ki a Mercedes-Maybach legújabb koncepciója kabrió változatban.


Beindult az elektromos enduro sorozatgyártása

Alta, a villanymotoros enduro Videó

23 órája – Sztori

Két kerékre álmodott Tesla-követő újonc az Alta Motors, amely 2007 óta dolgozik Redshift névre keresztelt endurója megvalósulásán.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT Variant 2.0 CR TDI Comfortline BMT DSG VONÓHOROG

VOLKSWAGEN PASSAT Vari...

Ár: 3.699.000 Ft

Évjárat: 2012 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT Variant 2.0 CR TDI Comfortline DSG

VOLKSWAGEN PASSAT Vari...

Ár: 2.450.000 Ft

Évjárat: 2009 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 PD TDI Trendline

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9...

Ár: 1.150.000 Ft

Évjárat: 2001 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!