0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Történelmi darab: egy meseszép W8-as Passat

Egyedi B5 Passat eladó, W8-as motorral

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes, de ez a konkrét példány megérdemel néhány mondatot. Mind hajtása, mind állapota miatt.

Ritkaságnak számító W8-as és 4,0 literes motorja figyelemre méltó, főleg egy használtautós oldalon. 270 lóerejéhez összkerékhajtás is jár

Ritkaságnak számító W8-as és 4,0 literes motorja figyelemre méltó, főleg egy használtautós oldalon. 270 lóerejéhez összkerékhajtás is jár

Egy érdekesebb Volkswagen Passat került fel a mobile.de használtautó oldalra. Dögivel vannak persze ott (is) Passatok, de ez a modell más, mint a többi. A B5 Passatban ugyanis egy 4,0 literes W8 motor dübörög, ebből a változatból összesen csupán 10 000 darabot gyártottak 2001 és 2004 között. A hengerek W alakú elrendezése miatt egy V6-os motor helyén is elfért. Az erőgép egy 6 sebességes manuális váltóhoz csatlakozik, és 270 lóerőre valamint 370 Nm leadására képes. Ha ez nem lenne elég, megvadították a dolgot egy 4MOTION összkerékhajtással.

Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi

Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi

A plusz súly ellenére is gyors tudott maradni, még mai szemmel is, hiszen 6,4 másodpercet vesz igénybe a 0-100-as sprint − persze szomjas is. Ez a konkrét példány 94 000 kilométert futott, és az eladó elmondása szerint az egyetlen modell, aminek arany festése és bézs beltere van. A látszólag tip-top állapotban lévő autó, xenon fényszórókat, elektromosan fűthető bőrüléseket, valamint bőrkárpitot és navigációt is kapott. Külön kiemelendő, hogy a teljes szervizkönyvét és minden dokumentumát hiány nélkül kézhez kapjuk a kulcsokhoz, szóval nem sok ilyen szép állapotú modellt találhatunk azok közül, amik 13 éve hagyták el a gyártósort. Megkérik az árát, hirdetésében 16 800 euró, azaz kb. 5,3 millió forint olvasható, ami nem tartalmazza még a regisztrációs adó, meg persze a honosítás egyéb költségeit, például az erre a motorra nem szerény vagyonszerzési illetéket − ha valaki rákívánt volna.

Ez is érdekes lehet:
 

Egy elnézett zászló, három összetört kocsi, az annyi, mint 13 millió forint

Komoly szabályok vannak egy versenypályán. Hiába válthat bárki jegyet a Nordschleiféra, a szabályokat...

Itt a Kia kombi középkategóriása és hibrid crossovere

Tátongó űrt tömött be palettáján a Kia a kombi Optima és a Niro bemutatásával. Az egyik hibrid...

Megnyílt a BMW Wallis Motor Pest új főhadiszállása

Hatalmas és nagyon energiatakarékos, illetve zöld energiát hasznosító kereskedést és központot...

Új szereplő a hazai villanyautó-piacon: megérkezett a Hyundai Ioniq

A villanyautók tegnap bejelentett ártámogatásával 8,5 millió forintba fog csak kerülni a vadonatúj...

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort...

Olajfolt okozott káoszt és majdnem végzetes balesetet a Zöld Pokolban

A benzinvérűek kedvenc helyéről elég cifra felvételek kerülnek a legnépszerűbb videómegosztóra...

Korunk 12 legkomolyabb szuperautóját állították egymás mellé

Ezt mindenkinek látnia kell! 12 szuperautó gyorsult egyszerre egy lezárt reptéren. Az amerikaiak...

Péntektől egy hajszálnyit olcsóbb lesz a benzin, hamarosan többel drágul

Minimális üzemanyagár-változást láthatunk e héten, csak pénteken, csak a benzin ára csökken egy...

Az erzbergi látványbányában találhatók a világ legnagyobb taxijai

Ültek valaha dömper platóján? Ha gyerekkorukban oda képzelték magukat, vagy esetleg volt akkora...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Kempelen írta: 9 hónapja
fefe2 írta: 9 hónapja

Érdekelne, hogy mit mond a tulaj, miért nincs az autóban multifunkciós bőrkormány, amikor láthatóan, minden más lehetséges extra van az autóban?

"Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes" Na csak óvatosan! A behozott autók listájának elején van.

Amúgy a B5.5-ös Passat a VW első autója, ami prémium kategóriába lépett akár tetszik ez egyeseknek akár nem, az alap modellt az A4-es Audit felülmúlta. A formája időt álló, elegáns, nagyon jó alaktényezővel. Hihetetlen jó utazó autó. Mind a sokat szidott 1,6 és 2.0 benzines és az 1.9 pdtdi nagyon megbízható és tartós konstrukció. Az érzékeny futóműről szóló legendák is marhaságok.

Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt..


"Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt.."

Ez a kisebbik baj. A nagyobbik az, hogy ki is indul és (helyesírási hibáktól hemzsegően) le is írja.

A válaszoláshoz belépés szükséges
fefe2 írta: 9 hónapja

Érdekelne, hogy mit mond a tulaj, miért nincs az autóban multifunkciós bőrkormány, amikor láthatóan, minden más lehetséges extra van az autóban?
"Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes" Na csak óvatosan! A behozott autók listájának elején van.
Amúgy a B5.5-ös Passat a VW első autója, ami prémium kategóriába lépett akár tetszik ez egyeseknek akár nem, az alap modellt az A4-es Audit felülmúlta. A formája időt álló, elegáns, nagyon jó alaktényezővel. Hihetetlen jó utazó autó. Mind a sokat szidott 1,6 és 2.0 benzines és az 1.9 pdtdi nagyon megbízható és tartós konstrukció. Az érzékeny futóműről szóló legendák is marhaságok.
Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt..

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ted írta: 9 hónapja

W8, Passat csak ezzel a motorral kéne, amúgy soha.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ElBundy írta: 9 hónapja

"rákívánt volna.???
Gratulálok Tolnai úrnak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 9 hónapja

Kihívásokat keresőknek, adrenalinfüggőknek tökéletes választás. A normálisabbja meg ennyiért autót vesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 9 hónapja

Ennyi pénzért már sokkal jobb autókat lehet kapni.
Mondjuk 2-3 milliót még talán megérne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 9 hónapja

B5.5

A válaszoláshoz belépés szükséges
Béla tudod a Béla írta: 9 hónapja

Öreg tetem, de ameddig van lószar ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.


Fiat 500L Trekking 1.6 Mjet 16V teszt

Azonnal klasszikus? Fiat 500L Trekking teszt

Hiába nem újdonság, kevesek által ismert a Fiat 500L Trekking. Kicsit egyterű, kicsit SUV, kicsit 500-as is. Felénk mégis ritka, mint a fehér holló.


Összehasonlító teszt: Hyundai Elantra 1.6 CRDi és Toyota Corolla 1.6 VVT-i automataváltóval

Az ünnepelt és az ünnepelendő - egy újabb japán-koreai meccs

Egységesen a legmagasabb felszereltséggel és automataváltóval mérkőztettük az idén frissült Hyundai Elantrát és Toyota Corollát.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Párizs után újabb városokban hódíthat a speciális autóbérlés

Jönnek a villanyautó-megosztó szolgáltatások Videó

10 órája – Sztori

Fogd és vidd az autót, sőt vegyél fel mást és vidd el őt is célállomására, miközben te is oda tartasz - íme pár friss bérautó-koncepció.


Kamionosoknak kötelező a Scania-féle óra

Hány óra is van most? Megmondja az Év Kamionja Videó

18 órája – Sztori

Kamionokból épített órát a Scania, tán hogy megmutassa, autói mindig pontosan célba érnek. Mint egy jó flottában, mindig úton van pár kamion.


E héten nqyílik a Párizsi Autószalon, lássuk, mit tartogat!

Mit hoz idén Párizs?

24 órája – Sztori

Sajtónapjaival már csütörtökön és pénteken is megnyitja kapuit a Párizsi Autószalon, a közönség számára szombattól lesz látogatható. Minden látható lesz, ami az elmúlt fél évben debütált, de akad néhány újdonság is.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 TD CL

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9...

Ár: 330.000 Ft

Évjárat: 1992 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 PD TDI FOGLALÓZVA

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9...

Ár: 1.099.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 TDI Comfortline

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9...

Ár: 449.000 Ft

Évjárat: 1998 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!