0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Történelmi darab: egy meseszép W8-as Passat

Egyedi B5 Passat eladó, W8-as motorral

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes, de ez a konkrét példány megérdemel néhány mondatot. Mind hajtása, mind állapota miatt.

Ritkaságnak számító W8-as és 4,0 literes motorja figyelemre méltó, főleg egy használtautós oldalon. 270 lóerejéhez összkerékhajtás is jár

Ritkaságnak számító W8-as és 4,0 literes motorja figyelemre méltó, főleg egy használtautós oldalon. 270 lóerejéhez összkerékhajtás is jár

Egy érdekesebb Volkswagen Passat került fel a mobile.de használtautó oldalra. Dögivel vannak persze ott (is) Passatok, de ez a modell más, mint a többi. A B5 Passatban ugyanis egy 4,0 literes W8 motor dübörög, ebből a változatból összesen csupán 10 000 darabot gyártottak 2001 és 2004 között. A hengerek W alakú elrendezése miatt egy V6-os motor helyén is elfért. Az erőgép egy 6 sebességes manuális váltóhoz csatlakozik, és 270 lóerőre valamint 370 Nm leadására képes. Ha ez nem lenne elég, megvadították a dolgot egy 4MOTION összkerékhajtással.

Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi

Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi

A plusz súly ellenére is gyors tudott maradni, még mai szemmel is, hiszen 6,4 másodpercet vesz igénybe a 0-100-as sprint − persze szomjas is. Ez a konkrét példány 94 000 kilométert futott, és az eladó elmondása szerint az egyetlen modell, aminek arany festése és bézs beltere van. A látszólag tip-top állapotban lévő autó, xenon fényszórókat, elektromosan fűthető bőrüléseket, valamint bőrkárpitot és navigációt is kapott. Külön kiemelendő, hogy a teljes szervizkönyvét és minden dokumentumát hiány nélkül kézhez kapjuk a kulcsokhoz, szóval nem sok ilyen szép állapotú modellt találhatunk azok közül, amik 13 éve hagyták el a gyártósort. Megkérik az árát, hirdetésében 16 800 euró, azaz kb. 5,3 millió forint olvasható, ami nem tartalmazza még a regisztrációs adó, meg persze a honosítás egyéb költségeit, például az erre a motorra nem szerény vagyonszerzési illetéket − ha valaki rákívánt volna.

Ez is érdekes lehet:
 

A jó pap holtig tanul, avagy nyáron sem árt egy kis vezetéstechnika

Többen, jellemzően többet autózunk nyáron, mint télen. A vezetéstechnikai tréningre azonban a...

Mercedes-AMG GT R: 585 lóerővel, összkerékkormányzással és még sok egyébbel

A mérges metálzöld fényezésű Mercedes-AMG GT R a Zöld Pokolban edződött. A közútra küldött versenyautót...

Visszafelé fejleszt az Audi? S tronic helyett megint Tiptronic

Ismét egyre több modelljébe pakolhat hagyományos automataváltót az Audi, persze csakis a fejlődés...

Peugeot 2008 facelift hazai bemutató és menetpróba

Megérkezett a Peugeot 2008 frissített kiadása. Ránéztünk, hogy mutat az új orral, kipróbáltuk...

Audi A6 2.5 V6 TDI quattro Tiptronic, 2003 - használtteszt

Újkori árának tizedéért lehet hozzájutni a 13 évvel ezelőtt istenített Audi A6-hoz. Kelendő a...

SEAT Ateca nemzetközi bemutató és menetpróba

A SEAT első igaz szabadidő-autója a kompakt méretű Ateca. Spanyol fejlesztés, spanyol modellnév...

Árharc: Mi más kapható a Mazda MX-5 áráért?

Az új Mazda MX-5 iránti rajongásunkon felbuzdulva nem csupán a használt-kínálatot néztük meg...

Szerdától drágább lesz a tankolás, amennyiben benzint töltünk

Az elmúlt másfél hétben azonos áron tankolhattunk benzint és a gázolajat is, ám ennek szerdától...

Hiába jelenthet költségcsökkentést a carsharing, itthon még nem megy eléggé

Egyszerű a képlet, hogy miként lehet olcsón autózni, ha csak keveset megyünk: megvenni nem kell...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Kempelen írta: 6 hónapja
fefe2 írta: 6 hónapja

Érdekelne, hogy mit mond a tulaj, miért nincs az autóban multifunkciós bőrkormány, amikor láthatóan, minden más lehetséges extra van az autóban?

"Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes" Na csak óvatosan! A behozott autók listájának elején van.

Amúgy a B5.5-ös Passat a VW első autója, ami prémium kategóriába lépett akár tetszik ez egyeseknek akár nem, az alap modellt az A4-es Audit felülmúlta. A formája időt álló, elegáns, nagyon jó alaktényezővel. Hihetetlen jó utazó autó. Mind a sokat szidott 1,6 és 2.0 benzines és az 1.9 pdtdi nagyon megbízható és tartós konstrukció. Az érzékeny futóműről szóló legendák is marhaságok.

Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt..


"Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt.."

Ez a kisebbik baj. A nagyobbik az, hogy ki is indul és (helyesírási hibáktól hemzsegően) le is írja.

A válaszoláshoz belépés szükséges
fefe2 írta: 6 hónapja

Érdekelne, hogy mit mond a tulaj, miért nincs az autóban multifunkciós bőrkormány, amikor láthatóan, minden más lehetséges extra van az autóban?
"Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes" Na csak óvatosan! A behozott autók listájának elején van.
Amúgy a B5.5-ös Passat a VW első autója, ami prémium kategóriába lépett akár tetszik ez egyeseknek akár nem, az alap modellt az A4-es Audit felülmúlta. A formája időt álló, elegáns, nagyon jó alaktényezővel. Hihetetlen jó utazó autó. Mind a sokat szidott 1,6 és 2.0 benzines és az 1.9 pdtdi nagyon megbízható és tartós konstrukció. Az érzékeny futóműről szóló legendák is marhaságok.
Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt..

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ted írta: 6 hónapja

W8, Passat csak ezzel a motorral kéne, amúgy soha.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ElBundy írta: 6 hónapja

"rákívánt volna.???
Gratulálok Tolnai úrnak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 6 hónapja

Kihívásokat keresőknek, adrenalinfüggőknek tökéletes választás. A normálisabbja meg ennyiért autót vesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 6 hónapja

Ennyi pénzért már sokkal jobb autókat lehet kapni.
Mondjuk 2-3 milliót még talán megérne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 6 hónapja

B5.5

A válaszoláshoz belépés szükséges
Béla tudod a Béla írta: 6 hónapja

Öreg tetem, de ameddig van lószar ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Lexus RX 450h Luxury teszt

Nem csak jó, kellően divatos is – Lexus RX teszt Videó

Sosem volt rossz autó a Lexus RX, pláne nem a hibrid, de a legújabb kiadás már megjelenésével is letaglózó. Ez kell a népnek, nem csak a fejlett hajtáslánc.


Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

Az autó, ami az élményről szól: az alap MX-5 Videó

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb elődjénél. Lehet, kérdés, hogy jobb?


Toyota Prius  1.8 Hybrid Executive teszt

A háromliteres autó? Toyota Prius IV teszt Videó

Felnitől függően 3-3,3 l/100 km fogyasztást ígér a Toyota Prius IV. Kipróbáltuk, tudja hozni, de talán nem is ez a legnagyobb erénye.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Volkswagen Golf VII Highline BMT 1.4 TSi DSG teszt

Az etalon? Teszten a VW Golf VII Videó

Kategóriát fémjelző, etalonnak tartott, s a Világ és az európai Év Autója díjakra is esélyes modell a Volkswagen Golf VII. Kezdeti kínálatának csúcsmotorjával és DSG - dupla kuplungos automata - váltóval próbáltuk ki.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

6 magyar nevező a Shell Eco-marathon Europe 2016-on

Londonban mérkőznek a magyar diákok által épített járművek

5 órája – Sztori

Londonban mutathatják meg a hazai mérnöktehetségek, hogy hány kilométert tesznek meg 1 liter üzemanyaggal vagy 1 kWh energiával.


Meghalt az önvezető módban balesetet szenvedő sofőr, elvileg az autó hibázott

A balesetező Model S miatt eljárás indult a Tesla ellen

13 órája – Sztori

Még májusban történt a baleset Floridában, sajnálatos módon a sofőr meghalt, mert a Teslája nem vett észre egy teherautót önvezető módban. Tényleg az autó hibázott volna?


Egy 2500 lóerős géppel fordultak fejre a Jay Leno’s  Garage felvételén

Jay Leno hatalmasat borult egy forgatáson Videó

2 napja – Sztori

A brutális autógyűjteményéről híres Jay Leno, ha éppen nem saját gyöngyszemeit mutogatja, vendégszereplőket hív. Most egy 2500 lóerős géppel autóztatták, de elég rosszul sült el.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT Variant 2.0 CR TDI Comfortline

VOLKSWAGEN PASSAT Vari...

Ár: 2.199.000 Ft

Évjárat: 2008 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 PD TDI Kombi

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9...

Ár: 779.999 Ft

Évjárat: 2000 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 1.4 TSI Comfortline +Navi.-START-STOP rendszer

VOLKSWAGEN PASSAT 1.4...

Ár: 3.399.000 Ft

Évjárat: 2011 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!