0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kabriózás akár százezrekből? 

Mennyiért hódíthatunk kabrióval? Mondjuk egy Alfa Spiderrel?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már-már elcsépelt kijelentés, hogy kabrióval könnyű ismerkedni, hiszen magunk is sokkal láthatóbbak vagyunk a külvilág számára. Néztünk már olcsó kabriókat, most pedig egy bérelhetővel futottunk össze.

Mindegyik Spider vászontetős, a képen látható, a 2003-as frissítés utáni példányok 2 millió forint környékén kaphatók

Mindegyik Spider vászontetős, a képen látható, a 2003-as frissítés utáni példányok 2 millió forint környékén kaphatók

Nem is olyan régen 1 millió forintig nézelődtünk kabriók iránt a használtpiacon, megállapítottuk, hogy nem lehetetlen annyiért lemeztető nélküli járgányt kapni, de igazán dögös példányokkal azért nem találkoztunk. Néhány napra azonban olcsóbban is hozzá lehet jutni egy széllel bélelt modellhez, bizonyította ezt a SportVerda augusztusi adása, melyben dr. Tordai István egy bérelhető Alfa Spidert hajtott. Minket is megkérdezett, hogy mi a véleményünk az autóról, így gyorsan utána is néztünk, s az alábbiakra jutottunk.

A Spider klasszikus változatát, a Diploma előtt című filmből, Dustin Hoffman által hírnevet szerzett első generációját 1966-1993 között gyártották, csaknem 30 éven keresztül, minimális változtatásokkal. Klasszikus dizájnja Pininfarina alkotás. Utolsó példánya 1993 áprilisában, a 8 C Competizione előtti utolsó hátsókerékhajtású Alfaként készült, hiszen az 1995-ben kigördített Spider első, a 2006-ban jött Brera/159 alapú szintén első vagy összkerékhajtású. 2015-ben egyébként új Spider is várható, ami klasszikus Roadster lesz, a hírek szerint Mazda MX-5 alapokon.

Tetejét elektromosan is nyithatja

Tetejét elektromosan is nyithatja

Nemrégiben a klasszikus sorozat egy utóbbi példányát is megkóstolhattuk, ezúttal azonban előttünk az 1995-ben bemutatott elsőkerékhajtású, vászontetős kabrió állt, mely őséhez hasonlóan szintén Pininfarina dizájn, modern, hátul multilink futóművel, passzív hátsókerék-kormányzással. Korábbi verziói kézi, a későbbiek már elektromos tetőmozgatással készültek. A karosszéria nem túlzottan merev, a tömegcsökkentés érdekében gépházteteje műanyag – gyártásakor a szériaautók legnagyobb műanyageleme volt. A tömegeloszlás a négyhengereseknél 61/39, a V6-osoknál 63/37 százalékos az első és a hátsó kerekek között.

1998-ban kapott frissítést, új középkonzolt, háromküllős kormányt, 2003-ban frissebb, kerekebb, a 147-esére hasonlító arcot, a filmen látható példány is ilyen. A 3,0 literes V6-os csúcsverzió akár 240 km/órás végsebesség elérésére is képes volt − ezt nem biztos, hogy ki szeretnénk próbálni vele. Kék és piros bőr belsőt is kínáltak hozzá, vezetőoldali légzsákot, övfeszítőt már a kezdetektől, ABS-t 1998-tól kapott. Csomagtere mindvégig szerény volt és ma is az, 155 literes.

Klasszikus olasz műszerfal, ami − valljuk be − a gyári fotón szebben mutat, mint a 10-15 éves példányokban

Klasszikus olasz műszerfal, ami − valljuk be − a gyári fotón szebben mutat, mint a 10-15 éves példányokban

Spidert – 17 évesen – akár már 700 ezer forinttól is lehet kapni, de a szebb példányok 1 millió forint felett kezdődnek, 1,2-1,3 millióért pedig már egészen megkíméltnek tűnő példányok is kínálkoznak. Elektromos tetőset csak érezhetően 1,5 millió forint felett lehet kapni. A látott sorozat utolsó példányai 2 millió forint között, a 2006-ban jött Brera alapú pedig mintegy kétszeres áron, 4 millió forint környékén indulnak.

Ritka autó, több mint 40 ezer Használói Véleményünk között nincs is róla sok tapasztalat, ám ezek alátámasztják azt, amit az első tesztelők is mondtak, minőségével csaknem a németeket közelítette meg. Megfelelő karbantartással nem hagyja cserben az embert, strapabírása mondjuk csak közepes. Kényelmét, vezetési élményét, de még költségeit is kiválónak értékelték a tulajok, menet közbeni zörejekre, zajokra kell számítani, félni tőlük azonban nem kell, ezek a Spiderezés részei.

Mennyivel hódíthatunk tehát egy Alfa Spider kabrióval, 1,5 millióval minimum számoljunk, olcsóbban a klasszikus sorozat vásárlása és életben tartása sem úszható meg, ha azonban csak néhány napra kell, akár néhány százezer forint is elegendő lehet.

Ez is érdekes lehet:
 

Programajánló: április 24-26-án megint Retropartyzánok Csepelen

A zsigulisok és több másik márkaklub idén is megidézi a legvidámabb barakkot. Temérdek veteránjármű...

Csütörtökön minden traffipaxját beveti a rendőrség - mutatjuk, hogy hol

A rendőrség kijelölte a Speedmarathon akcióhoz tartozó ellenőrzések helyszíneit és az időpontokat...

Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára...

Születésnapi ajándék: ingyenes iGO az NNG-től

Tízéves születésnapot ünnepel az NNG, így itthon 10 napig ingyenesen letölthetővé teszi az iGO...

Az egykori munkásverda ma már hobbiautó, ezt bizonyítja két különleges Lada 2104-es

Hány kocka kombi húzta az igát és mennyi maradt meg közülük? Ez a kettő, bár látott ezt-azt...

Durva baleset vetett véget a féktelen száguldásnak

Egy ferraris és egy lamborghinis azt gondolta Pekingben, hogy a szimulátorban ülnek, féktelen...

Hogyan és mivel érdemes útvonalat tervezni napjainkban?

Az autó- és mobiltechnika fejlődésével az útvonaltervezési szokások és módszerek is nagymértékben...

Első kézből: világpremierjén állakat ejtett a Volkswagen Transporter T6

Az egész világ számára Amszterdamban mutatkozott be a Volkswagen Transporter T6. A modellsor...

Ezzel a módszerrel utazhatsz dugó- és traffipaxmentesen

A közösségnek nagy az ereje, ezt már több internetes oldal is igazolta. A közlekedésben is egyre...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

m20b25 írta: 2012 szeptember 14., péntek 10:34:10

Kicsit szerintem húzós az a 70e amiért egy hétvégére odaadják a gépet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 2012 szeptember 12., szerda 13:32:45

vegyél zsigulit 40 ezerér én meg ingyen leflexelem a tetejét és kész a kabró. akril festékkel rózsasszínre fújom és a csajok máris buknak rá

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2012 szeptember 12., szerda 11:07:56

Micsoda egy fos ez a videó. Van olyan egyáltalán, aki ilyet önszántából megnéz?!

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Friss tesztek

Ford Mondeo 2.0 SCTi EcoBoost teszt

A nagy kérdés - Ford Mondeo teszt

A nagy kérdés nem az, hogy jó-e az új Mondeo vagy sem, hanem, hogy fő ellenfeleihez képest mivel tud többet az éveket késő középkategóriás.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Hirdetés

ALFA ROMEO tesztek

Szűz, mégis dögös: Alfa Romeo Giulietta teszt

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive teszt

Századik születésnapja tiszteletére felélesztette a legendás típusnevet az Alfa Romeo. Giulietta még szűz volt ezen az első randevún.


Alfa Romeo GT teszt

Michelangelo öröksége

Nem egy friss modell, ám remekbe szabott formatervével az utakon még mindig különlegességnek számít az Alfa Romeo megigéző szépségű GT kupéja.


Alfa Romeo 159 teszt

Nemzetközi turizmus

A 159-es kombi 2006 tavasza óta gazdagítja az utcaképet. Apró módosítások kapcsán most újra a tesztflottában. 1,9-es dízellel és 19-es kerekekkel.


Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo 155

AMitol döglik a légy...

Az Alfa Romeo a legjobb úton a túlélés felé, még néhány, a Mitóhoz hasonló remek ízléssel eltalált modell, és a Cuore Sportivo végleg lekapcsolható a pacemakerről.


Alfa Brera 2.4 JTDM

Urak sportja

Dízelmotorral teszteltük az egyre inkább magára találó milánói márka csúcs-sportkocsiját.

Még több ALFA ROMEO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Videó: a legmenőbb Lexusok egy kupacban, akcióban

Így mulat a Lexus - tánc a Fuji Speedwayen Videó

23 perce – Sztori

Dance of F, avagy az F tánca - látványosra koreografált videóval ünnepli sportos modelljeit a Lexus. LFA és RC F kupé japán aszfalton táncol.


Pneumobil versenyt rendeznek a jövő mérnökeinek Egerben

Egerben mérik össze tudásukat az autómérnök hallgatók

4 órája – Sztori

Május 8-tól két napon át versenyzik egymással összesen 26 hazai és nemzetközi egyetem, hogy melyikük tud jobb pneumobilt építeni.


Szédítően hathatnak ránk az autonóm járművek

Rosszullétet okozhatnak az önvezető autók

Tegnap – Sztori

A Michigani Egyetemen végzett hallgatói kutatás eredménye azt mutatta ki, hogy az önvezető autókban való utazás rosszulléthez, szédüléshez vezethet.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

ALFA ROMEO SPIDER 3.0 V6 L

ALFA ROMEO SPIDER 3.0...

Ár: 2.290.000 Ft

Évjárat: 2000 / 7

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO SPIDER 2.0 TS

ALFA ROMEO SPIDER 2.0 TS

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 1997 / 11

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO SPIDER 1.8 TS

ALFA ROMEO SPIDER 1.8 TS

Ár: 1.349.000 Ft

Évjárat: 2000 / 6

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

Még több autó