Szélvédőt dob az MX-5 a SEMA-ra

Két modellel is készült a Mazda Design Amerikának

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Mazda MX-5 korunk egyik legjobb sportautója, nem csoda tehát, hogy sokakat megihlet. Két egyedi darab is készült a SEMA Show-ra.


Sok változatát láthattuk már korunk egyik legnagyobb vezetésélményét adó roadsterének, mégis tud újat mutatni a Mazda Design csapata. Két egyedi darabbal is készültek a novemberi SEMA Show-ra. Az egyik az MX-5 RF Kuro, ami a dizájnra koncentrál, a másik a Speedster Evolution, ami a teljesítményre összpontosít. Természetesen utóbbi az érdekesebb, hisz dobta szélvédőjét, ezzel pedig a régi versenyautók dicső korszakát idézi. Az új MX-5 formája alapból is végtelenül sportos, szívdobogtató, így pedig azonnal pályára vinném. Ráadásul sikerült pehelysúlyából még többet lecsípni, így pedig súlya nincs 1 tonna, pontosan 943 kiló. Csúnya színekkel vagy matricákkal se rontották el, egyszerű fehér fényezést kapott, fekete kontraszttal néhány elemen. Zseniális kanyarfaló lehet!
Hirdetés
A másik modell egy MX-5 RF, tehát a targatetős Miata, ami a Kuro nevet kapta. Japánul faszenet jelent, ezzel utalva a sötétszürke matt fényezésre. Szintén igényes darab, főleg a szintén faszén szürke 17 colos Rays felnikkel. A külsőn kívül egyedül a futóműhöz nyúltak hozzá, ami a Global MX-5 Cup autóiból ismert állítható futómű. Persze nem ők az egyetlen utángyártott piacos modellek, a brit BBR például 214 lóerőt és 248 Nm nyomatékot tudott kihozni a mini-sportautóból, míg az amerikai Flyin' Miata, a General Motors LS3 6,2 literes V8-asát képes beültetni abba a kis testbe, ami indokolatlan 525 lóerőt küld a hátsó kerekre.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?