A Lola T70 sikeres versenyautó és egyben a hatvanas éveke egyik legszebbje. Ez a kék példány egy sérülés után közel 30 évig várt félreállítva, míg 1999-ben teljesen restaurálták a formához remekül illő, korhű Sunoco festésben. Hajtásrendszere 2005-ben kapott frissítést
A T70 Mk. IIIb zárt karosszériás kupé volt a legutolsó kivitel, amit késztettek. A sors fintora, hogy ezek az autók korhű módosításokkal manapság még jobban teljesítenek, mint a maguk idejében
Kecses és egyszerre brutális az autó kiállása. A konkrét példányt a svájci Franco Sbarro, a technikát az angol, Lola alapító Eric Broadley jegyzi, aki része volt a szintén legendás Ford GT40-est tervező csapatnak is. Ma már szinte hihetetlen, hogy közúti forgalomba akarták állítani
Motorja 383 köbinches, azaz 6,3 literes amerikai V8-as, 4 darab Weber karburátorral 450 lóerőnél többet is ki tudtak belőle hozni
Spártai belső, stílusos hurkás ülésekkel és vad, élénk kék bőrrel. Az 5 fokozatú ZF gyártmányú váltó karja szinte alig fért be a jobbkormányos autóba
Minden a funkcionalitásról szólt. Az egyben levehető orrész alatt a féket és az utasteret hűtő légcsatornák is megférnek. A képeken szereplő autó a várakozásoktól elmaradó összegért, 167 000 euróért, azaz 51,5 millió forintért cserélt gazdát