0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Magyarország 10 legolcsóbb új autója

Megint van új autó 2 millió forint alatti áron

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már itthon is kapható a második generációs Dacia Sandero, körbenéztünk hát, mit, milyen új autót kapni még 2 millió forint környékén.

Az új Dacia Sandero picit drágább ugyan elődjénél, de még így is megkapható 2 millió forint alatt, s mint arra körképünk is rámutat, ár/értékben komolyan veri a riválisokat

Az új Dacia Sandero picit drágább ugyan elődjénél, de még így is megkapható 2 millió forint alatt, s mint arra körképünk is rámutat, ár/értékben komolyan veri a riválisokat

Amint arról nemrég beszámoltunk, már hazánkban is kapható az új, második generációs Dacia Sandero, amely ugyan elődjénél valamivel drágább, de egyrészt még így is megkapható 2 millió forint alatt, másrészt egész komoly felszereltséget ad már alapszinten is. Adta magát, hogy szétnézzünk az újautó-piacon: mit, milyen új autókat kapni hasonlóan szerény összegért, s tényleg olcsónak számít-e az itthon még nem, de külföldön már próbált Sandero.

Az alap Sandero utastere ennél persze kevésbé megnyerő, de attól még tágas, kényelmes és nem is bántóan olcsó hatású. A nemsokára nyilván szintén remek árral érkező új Loganbe ülve is ez a kép fogadja majd az előítéleteiket levetkőzőket

Az alap Sandero utastere ennél persze kevésbé megnyerő, de attól még tágas, kényelmes és nem is bántóan olcsó hatású. A nemsokára nyilván szintén remek árral érkező új Loganbe ülve is ez a kép fogadja majd az előítéleteiket levetkőzőket

Bizony az. S leszámítva egy másik Daciát, a pillanatnyilag második legolcsóbb, kifutó Logan MCV-t, a legolcsóbbak közül a Sandero kínálja a legtágasabb utas- és csomagteret (320 liter) is. Továbbá szériában ad menetstabilizáló elektronikát, 4 légzsákot, kormánya szervós, hátsó üléstámlája pedig osztottan dönthető. Amire viszont még költeni kell, ha van rá igény: elektromos ablak, távirányítós központi zár, állítható kormány és ülés, hifi, klíma. Ám ezekkel együtt is megvan 2 350 000 forintból listán, a 300 ezres kedvezménnyel és 5 év garanciával kecsegtető Renault Crédit finanszírozással meg szinte megint 2 milliós az autó. Motor? Benzines, 1,2 literes, elégséges dinamikával, tűrhető fogyasztással. Lejjebb görgetéssel kiderül, hogy ez milyen fegyvertény egy olyan ligában, ahol a csilivili metálfény, az alufelni, a színre fújt lökhárító/kilincs/tükör sem játszik, nemhogy a mindenféle vezetőtámogató elektronikák, a panorámatető, a tolatókamera vagy épp a masszázsfunkciós, hűthető-fűthető bőrülések... Amúgy a Sanderóhoz viszonylag olcsón LPG-üzem, vagány Stepway-köntös emelt hasmagassággal vagy mondjuk navigáció is választható − szerintünk aki 2 millió forint környékén, legfeljebb 2,5 millióért szeretne feltétlen új, nem 1-2 éves (vagy régebbi) használt autót venni, nézzen csak be egy Dacia-kereskedésbe. Levetkőzve buta előítéleteit. (Első generációs Sandero is biztos van még készletről, de azt mi nem ajánlanánk, ha már itt az új.)

Legtöbb hely legolcsóbban: Logan MCV

Legtöbb hely legolcsóbban: Logan MCV

A második legolcsóbb is egy Dacia, a Logan MCV. Ha nem is 7 üléssel, de irgalmatlan helykínálattal, 700 literes csomagtérrel. Most akciósan 5 év garanciával. Viszont a 2 090 000 forintos Accessnél (1.6 benzin) se szervokormány, se semmi, és csak egy a légzsák. Hogy listán (khm, alku előtt) 2,6 millióért már klímás, hifis, utasoldalon is légzsákos, távirányítós centrálzáras, stb. lehet a még egyszer: döbbenetesen nagy Logan MCV, más tészta.

Olcsón is megkapható, de elég drága, mire ilyen lesz: Renault Twingo

Olcsón is megkapható, de elég drága, mire ilyen lesz: Renault Twingo

Nem elég, ha a technika Renault, a név is Renault kell, hogy legyen? Képzeletbeli dobogónk harmadik helyén a mókás kis Twingo feszít most 2,14 milliós alapárral (finanszíroztatva ő is lehet még olcsóbb), de az említett két Daciánál kisebb utas- és csomagtérrel és csak 3 ajtóval, egyébiránt a Sanderóba is szerelt 1,2 literes motorral. És szegényes ellátmánnyal, például szervokormány nélkül. Úgy 2,5 millióból már korrekt a felszereltség: 4 légzsák, klíma, tempomat, elektromos ablak, állítható kormány és ülés is van.

Magyarország 10 legolcsóbb új autója

Modell Motor Fogyasztás Listaár (Ft)
Dacia Sandero 1.2, 75 LE 5,8 (l/100 km) 1 990 000
Dacia Logan MCV 1.6, 85 LE 7,6 (l/100 km) 2 090 000
Renault Twingo (3-ajtós) 1.2, 75 LE 4,5 (l/100 km) 2 140 000
Toyota Aygo 3-ajtós 1.0, 68 LE 4,4 (l/100 km) 2 195 000
Suzuki Splash 1.0, 68 LE 4,7 (l/100 km) 2 203 000
Kia Picanto 3-ajtós 1.0, 69 LE 4,2 (l/100 km) 2 249 000
Citroën C1 3-ajtós 1.0, 68 LE 4,3 (l/100 km) 2 260 000
Skoda Citigo 3-ajtós 1.0, 60 LE 4,5 (l/100 km) 2 284 000
Chevrolet Spark 1.0, 68 LE 5,1 (l/100 km) 2 345 000
Suzuki Alto 1.0, 68 LE 4,4 (l/100 km) 2 399 000

Nem egy ár/érték bajnok: Toyota Aygo

Nem egy ár/érték bajnok: Toyota Aygo

Innentől kezdve kivétel nélkül egyliteres, egy kivétellel 3 hengeres benzinmotoros modellek jönnek, először is még 2,2 millión innen az Aygo. Háromajtósan. Az ötajtós felára 95 ezer forint. Alapból van hifi, szervokormány és 2 légzsák, klímát, osztottan dönthető hátsó üléstámlát és miegymást 2,43 millió forinttól ad a Toyota. Az Aygo/C1/107 minitrióval kapcsolatban bátran kijelenthető, hogy nem egy működőképes konstrukció, mert inkább érdemes már Yarist venni, mint Aygót.

Nemrég megújult: Suzuki Splash

Nemrég megújult: Suzuki Splash

Már 2,2 millión túli a nyáron frissített Suzuki Splash, amely a másik Top10-es Suzukihoz, az Altóhoz hasonlóan praktikusan ötajtós, és szériában adja a klímát. Egy már korrekt ellátmányú, távirányítós központi záras, hifis, bőrkormányos GLX 2,6 millió forintba kerül. Hogy megy, s hogy fogyaszt? Mint a többiek is: amennyire kell (tehát átlagosan), s akár nagyon jól is, 5 l/100 km környékén. Ha nem nyomja neki az ember. Városon kívül meg általában gyenge és elég zajos mind, ez van, nincsenek csodák.

Picanto: 6 légzsák, 7 év garancia

Picanto: 6 légzsák, 7 év garancia

A háromajtósan 2,25 milliós alapárú Picanto két szempontból a legjobb: szériában 6 légzsákos, s 7 év/150 ezer km garancia van rá. Különben az ötajtós kivitel felára 150 ezer forint. Van osztottan dönthető hátsó ülés, állítható magasságú kormány, sőt fedélzeti számítógép is, míg a klímáért már "természetesen" plusz pénzt kell fizetni. De még a már majdnem 2,5 milliós árba sem fér bele például a fordulatszámmérő, a hifi vagy az emelhető vezetőülés, sajna.

Ka kicsi kell és Citroën: C1

Ka kicsi kell és Citroën: C1

A Citroënnél pillanatnyilag akciós áron is 2 790 000 forint a legolcsóbb C3, ha valami, akkor ez szól a 3 ajtóval 2,26 milliós alapárú, még 2 ajtót 80 ezer forintért adó C1-es törpe mellett. Azonban a 2 légzsákon kívül szinte minden feláras vagy magasabb felszereltségi szinten kapható, így a szervokormány, az állítható kormány, a hifi és naná, hogy a légkondicionáló is. Már mondtuk/írtuk, hogy nem vennénk Aygót/C1-et/107-et − nem rossz kis kocsik, csak van náluk jobb és olcsóbb, de legalábbis olyan, amiért inkább megéri kiadni egy kisebb kupac pénzt.

Van még Skoda olcsón: Citigo

Van még Skoda olcsón: Citigo

Ha a Volkswagen up! nem is, a vele azonos Citigo bekerült a Top10-be, s ez máris eredmény, mert a Skoda ma már minden, csak nem olcsó. A Citigo 3 ajtósan valamivel 2,3 millió forinttól gurítható haza, az ötajtós felár durván 100 ezer forint. Ami van (egyebek mellett): szervokormány, hifi és 4 légzsák, de ha klímát is szeretnénk, minimum 2,7 millióban érdemes gondolkozni. Hogy ennyiért már nagyobb Fabiát is kapni akár kombiként? Na ja.

Alap plusz: Chevrolet Spark

Alap plusz: Chevrolet Spark

A legkisebb Chevrolet hátulról második helye kissé tán meglepő, de nem árt tudni, hogy motorja 4 hengeres, a 2,35 milliós árért pedig 5 ajtót, 6 légzsákot, szervokormányt, állítható magasságú vezető-, osztottan dönthető hátsó ülést is kap a vevő. Mondjuk igazán jól akkor járhat, ha az alap + felszereltségre szavaz (nem vicc, ez a neve), mert az mindösszesen 30 ezer forintért centrálzárat, elektromos ablakot (persze csak elöl), USB-s hifit is tartalmaz. Klímás Spark? 2,5 millió az ára.

Alto, mint magas (felszereltség)

Alto, mint magas (felszereltség)

Végül itt egy Suzuki, az Alto, amely ugyan a tízek legdrágábbika a maga 2,4 millió forintos árával, ellenben ezért az összegért 5 ajtós, távirányítós központi záras, elektromos ablakos, CD-s, MP3-as hifis, szervokormányos, magasságában állítható vezetőüléses és kormányos, 4 légzsákos és klímás is. Azaz relatíve olcsó.

Konklúzióként még annyit, hogy mindezek ugye csak listaárak tán némi akcióval, de úgyis lehet (és kell is) alkudni, szóval egyrészt nem lehetetlen 2 millióért új autóba ülni, másrészt 2,5 millióig már bőven van választék. Mindenesetre a legvonzóbb ajánlat magasan a Dacia Sanderóé.

Ez is érdekes lehet:
 

Most már tényleg szinte mindent tudunk az új Alfa Romeo Giulia kínálatáról

Nyáron már hazánkban is piacon lesz a rég várt Alfa Romeo Giulia. Szinte minden adatát közzétette...

Ford Mondeo 2.0 Hybrid Titanium teszt

A Mondeo Hybrid a kínálat egyetlen négyajtósa, ugyanakkor ez az egyetlen turbó nélküli, egyben...

Már idén gyártásba kerül, hozzánk jövőre jön az új Renault Koleos

Múlt hónap végén, a Pekingi Autószalonon mutatkozott be az új Renault Koleos, amiről már egy...

Megmutatta következő generációs kompakt modelljeit a Volvo

SPA után CMA - új moduláris padlólemezt, vele friss kompakt modelleket hoz a Volvo. Hibridet...

Ezeket a kedvezményeket élvezhetjük, ha autónk zöld rendszámos

Elektromos, illetve plug-in hibrid autót környezetóvás és a zöld rendszámmal nyújtott kedvezmények...

Túl rizikósnak tűnik a használtautó-vásárlás? Segítünk, hogy ne legyen az!

A használt autó nem csak olcsóbb, jelentősen rizikósabb is, mint az új. Vásárláskor ezért nem...

Ráfázott a nyakfűtésre a Mercedes, bírságot fizethet

Már a német bíróság által is kimondatott, hogy a Mercedes-Benz jogtalanul alkalmazta az Airscarf...

2000 lóerős, gázturbinás vontató a Nikolától

A Tesla sikereit kissé meglovagolva, bombaként robbant, hogy érkezhet a Nikola is. A méretek...

Ilyen lehet a jövőre megjelenő új Ford Focus

Gyári kép még nincs, spekuláción azonban már láthatjuk a jövőre várható 4. generációs Ford Focust...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

szalkai írta: 2012 december 16., vasárnap 13:01:22

Mlért erőlteti a Renault Magyarországon a Dacia márkanevet? Renault néven legalább +50%-kal nőne az értékesítés. Az is rejtély, hogy a lejáratott márkanév elutasításáért miért a vásárlókat hibáztatják?
A Fiatnak nyilván nem jut eszébe a Szerbiában gyártott 500L-t az USA-ban az itt rosszemlékű Yugo márkanéven forgalmazni (főleg annak elutasításáért az amerikaiakat hibáztatni).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kántor István írta: 2012 december 13., csütörtök 12:36:36 − szerző
sandaman írta: 3 éve

Bocsi, de tárgyi tévedés van a cikkben: A faceliftes Suzuki Splash-ben alapáron ott a klíma! (És az elektromos ablak is)


Köszönjük, javítva.

A válaszoláshoz belépés szükséges
sandaman írta: 2012 december 13., csütörtök 12:27:45

Bocsi, de tárgyi tévedés van a cikkben: A faceliftes Suzuki Splash-ben alapáron ott a klíma! (És az elektromos ablak is)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Friss tesztek

Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Ford Mondeo 2.0 Hybrid Titanium teszt

Sláger lesz, nálunk majd használtan! Ford Mondeo Hybrid teszt

A Mondeo Hybrid a kínálat egyetlen négyajtósa, ugyanakkor ez az egyetlen turbó nélküli, egyben a legtakarékosabb is.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Hirdetés

DACIA tesztek

Dacia Dokker 1.5 dCi Arctic teszt

Nagycsaládosok és kisvállalkozók álomautója - Dacia Dokker teszt Videó

Erősebbik dízelmotorjával és egészen gazdag ellátmánnyal járt nálunk az amúgy puritán, de nagyon tágas Dacia Dokker. Így is viszonylag olcsó maradt.


Dacia Logan Arctic 1.2 16V teszt

Ár/értékben verhetetlen. Dacia Logan teszt

Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.


Dacia Lodgy Arctic 1.5 dCi teszt

Van még olcsón jó új autó: Dacia Lodgy teszt Videó

Ötülésesen, alapdízelével fogtuk komoly tesztre a Dacia legújabb modelljét, és a Lodgy meg is felelt az elvárásoknak. Az ár/érték és ár/méret versenyt fölényesen nyeri, bűnei bocsánatosak.


Dacia Duster 1.6 4x4 Arctic teszt

A Duster vételára mindent átír

Kíváncsiak arra, milyen volt egy autó húsz évvel ezelőtt? Nullkilométeresen megtalálják a Dacia szalonokban, Duster néven.


Dacia Sandero 1.4

Hódító Sandero

Egy halvány fokot finomítva és csinosítva, a Dacia Sandero ugyanaz a kisautók közt, mint ami a Logan az alsó-közepeseknél. És ez így rendben is van.

Még több DACIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Most már tényleg szinte mindent tudunk az új Alfa Romeo Giulia kínálatáról

Két dízellel és brutális benzinessel, itt az Alfa Giulia

2 napja – Újdonság

Nyáron már hazánkban is piacon lesz a rég várt Alfa Romeo Giulia. Szinte minden adatát közzétette a gyártó, a legfontosabb: hátul hajt.


Felejtős a féltett saját autó, ismerkedhetünk az autózásra váltott bérlettel

Kölcsönadnád az autódat bárkinek? Egy felmérés szerint ez a jövő

3 napja – Sztori

Vajon mihez hasonlít jobban az autó, egy fogkeféhez vagy egy könyvhöz? A kölcsönadási hajlandóság vizsgálata voltaképp ezt nézte.


A brit tolvaj is szerette a BMW i3-ast 

"Ember, ez az i3 mindent otthagy!" - mondta a rabló Videó

3 napja – Sztori

Egy brit autótolvaj elismerően nyilatkozott a BMW i3 gyorsulásáról, miközben épp ellopta azt. A belső kamera rögzítette a beszélgetést.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DACIA DUSTER 1.5 dCi Cool

DACIA DUSTER 1.5 dCi Cool

Ár: 3.749.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

DACIA LOGAN 0.9 TCe Arctic 90 LE!!!

DACIA LOGAN 0.9 TCe Ar...

Ár: 2.589.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

DACIA DUSTER 1.5 dCi Arctic

DACIA DUSTER 1.5 dCi A...

Ár: 2.849.000 Ft

Évjárat: 2011 / 7

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!