0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Magyarország 10 legolcsóbb új autója

Megint van új autó 2 millió forint alatti áron

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már itthon is kapható a második generációs Dacia Sandero, körbenéztünk hát, mit, milyen új autót kapni még 2 millió forint környékén.

Az új Dacia Sandero picit drágább ugyan elődjénél, de még így is megkapható 2 millió forint alatt, s mint arra körképünk is rámutat, ár/értékben komolyan veri a riválisokat

Az új Dacia Sandero picit drágább ugyan elődjénél, de még így is megkapható 2 millió forint alatt, s mint arra körképünk is rámutat, ár/értékben komolyan veri a riválisokat

Amint arról nemrég beszámoltunk, már hazánkban is kapható az új, második generációs Dacia Sandero, amely ugyan elődjénél valamivel drágább, de egyrészt még így is megkapható 2 millió forint alatt, másrészt egész komoly felszereltséget ad már alapszinten is. Adta magát, hogy szétnézzünk az újautó-piacon: mit, milyen új autókat kapni hasonlóan szerény összegért, s tényleg olcsónak számít-e az itthon még nem, de külföldön már próbált Sandero.

Az alap Sandero utastere ennél persze kevésbé megnyerő, de attól még tágas, kényelmes és nem is bántóan olcsó hatású. A nemsokára nyilván szintén remek árral érkező új Loganbe ülve is ez a kép fogadja majd az előítéleteiket levetkőzőket

Az alap Sandero utastere ennél persze kevésbé megnyerő, de attól még tágas, kényelmes és nem is bántóan olcsó hatású. A nemsokára nyilván szintén remek árral érkező új Loganbe ülve is ez a kép fogadja majd az előítéleteiket levetkőzőket

Bizony az. S leszámítva egy másik Daciát, a pillanatnyilag második legolcsóbb, kifutó Logan MCV-t, a legolcsóbbak közül a Sandero kínálja a legtágasabb utas- és csomagteret (320 liter) is. Továbbá szériában ad menetstabilizáló elektronikát, 4 légzsákot, kormánya szervós, hátsó üléstámlája pedig osztottan dönthető. Amire viszont még költeni kell, ha van rá igény: elektromos ablak, távirányítós központi zár, állítható kormány és ülés, hifi, klíma. Ám ezekkel együtt is megvan 2 350 000 forintból listán, a 300 ezres kedvezménnyel és 5 év garanciával kecsegtető Renault Crédit finanszírozással meg szinte megint 2 milliós az autó. Motor? Benzines, 1,2 literes, elégséges dinamikával, tűrhető fogyasztással. Lejjebb görgetéssel kiderül, hogy ez milyen fegyvertény egy olyan ligában, ahol a csilivili metálfény, az alufelni, a színre fújt lökhárító/kilincs/tükör sem játszik, nemhogy a mindenféle vezetőtámogató elektronikák, a panorámatető, a tolatókamera vagy épp a masszázsfunkciós, hűthető-fűthető bőrülések... Amúgy a Sanderóhoz viszonylag olcsón LPG-üzem, vagány Stepway-köntös emelt hasmagassággal vagy mondjuk navigáció is választható − szerintünk aki 2 millió forint környékén, legfeljebb 2,5 millióért szeretne feltétlen új, nem 1-2 éves (vagy régebbi) használt autót venni, nézzen csak be egy Dacia-kereskedésbe. Levetkőzve buta előítéleteit. (Első generációs Sandero is biztos van még készletről, de azt mi nem ajánlanánk, ha már itt az új.)

Legtöbb hely legolcsóbban: Logan MCV

Legtöbb hely legolcsóbban: Logan MCV

A második legolcsóbb is egy Dacia, a Logan MCV. Ha nem is 7 üléssel, de irgalmatlan helykínálattal, 700 literes csomagtérrel. Most akciósan 5 év garanciával. Viszont a 2 090 000 forintos Accessnél (1.6 benzin) se szervokormány, se semmi, és csak egy a légzsák. Hogy listán (khm, alku előtt) 2,6 millióért már klímás, hifis, utasoldalon is légzsákos, távirányítós centrálzáras, stb. lehet a még egyszer: döbbenetesen nagy Logan MCV, más tészta.

Olcsón is megkapható, de elég drága, mire ilyen lesz: Renault Twingo

Olcsón is megkapható, de elég drága, mire ilyen lesz: Renault Twingo

Nem elég, ha a technika Renault, a név is Renault kell, hogy legyen? Képzeletbeli dobogónk harmadik helyén a mókás kis Twingo feszít most 2,14 milliós alapárral (finanszíroztatva ő is lehet még olcsóbb), de az említett két Daciánál kisebb utas- és csomagtérrel és csak 3 ajtóval, egyébiránt a Sanderóba is szerelt 1,2 literes motorral. És szegényes ellátmánnyal, például szervokormány nélkül. Úgy 2,5 millióból már korrekt a felszereltség: 4 légzsák, klíma, tempomat, elektromos ablak, állítható kormány és ülés is van.

Magyarország 10 legolcsóbb új autója

Modell Motor Fogyasztás Listaár (Ft)
Dacia Sandero 1.2, 75 LE 5,8 (l/100 km) 1 990 000
Dacia Logan MCV 1.6, 85 LE 7,6 (l/100 km) 2 090 000
Renault Twingo (3-ajtós) 1.2, 75 LE 4,5 (l/100 km) 2 140 000
Toyota Aygo 3-ajtós 1.0, 68 LE 4,4 (l/100 km) 2 195 000
Suzuki Splash 1.0, 68 LE 4,7 (l/100 km) 2 203 000
Kia Picanto 3-ajtós 1.0, 69 LE 4,2 (l/100 km) 2 249 000
Citroën C1 3-ajtós 1.0, 68 LE 4,3 (l/100 km) 2 260 000
Skoda Citigo 3-ajtós 1.0, 60 LE 4,5 (l/100 km) 2 284 000
Chevrolet Spark 1.0, 68 LE 5,1 (l/100 km) 2 345 000
Suzuki Alto 1.0, 68 LE 4,4 (l/100 km) 2 399 000

Nem egy ár/érték bajnok: Toyota Aygo

Nem egy ár/érték bajnok: Toyota Aygo

Innentől kezdve kivétel nélkül egyliteres, egy kivétellel 3 hengeres benzinmotoros modellek jönnek, először is még 2,2 millión innen az Aygo. Háromajtósan. Az ötajtós felára 95 ezer forint. Alapból van hifi, szervokormány és 2 légzsák, klímát, osztottan dönthető hátsó üléstámlát és miegymást 2,43 millió forinttól ad a Toyota. Az Aygo/C1/107 minitrióval kapcsolatban bátran kijelenthető, hogy nem egy működőképes konstrukció, mert inkább érdemes már Yarist venni, mint Aygót.

Nemrég megújult: Suzuki Splash

Nemrég megújult: Suzuki Splash

Már 2,2 millión túli a nyáron frissített Suzuki Splash, amely a másik Top10-es Suzukihoz, az Altóhoz hasonlóan praktikusan ötajtós, és szériában adja a klímát. Egy már korrekt ellátmányú, távirányítós központi záras, hifis, bőrkormányos GLX 2,6 millió forintba kerül. Hogy megy, s hogy fogyaszt? Mint a többiek is: amennyire kell (tehát átlagosan), s akár nagyon jól is, 5 l/100 km környékén. Ha nem nyomja neki az ember. Városon kívül meg általában gyenge és elég zajos mind, ez van, nincsenek csodák.

Picanto: 6 légzsák, 7 év garancia

Picanto: 6 légzsák, 7 év garancia

A háromajtósan 2,25 milliós alapárú Picanto két szempontból a legjobb: szériában 6 légzsákos, s 7 év/150 ezer km garancia van rá. Különben az ötajtós kivitel felára 150 ezer forint. Van osztottan dönthető hátsó ülés, állítható magasságú kormány, sőt fedélzeti számítógép is, míg a klímáért már "természetesen" plusz pénzt kell fizetni. De még a már majdnem 2,5 milliós árba sem fér bele például a fordulatszámmérő, a hifi vagy az emelhető vezetőülés, sajna.

Ka kicsi kell és Citroën: C1

Ka kicsi kell és Citroën: C1

A Citroënnél pillanatnyilag akciós áron is 2 790 000 forint a legolcsóbb C3, ha valami, akkor ez szól a 3 ajtóval 2,26 milliós alapárú, még 2 ajtót 80 ezer forintért adó C1-es törpe mellett. Azonban a 2 légzsákon kívül szinte minden feláras vagy magasabb felszereltségi szinten kapható, így a szervokormány, az állítható kormány, a hifi és naná, hogy a légkondicionáló is. Már mondtuk/írtuk, hogy nem vennénk Aygót/C1-et/107-et − nem rossz kis kocsik, csak van náluk jobb és olcsóbb, de legalábbis olyan, amiért inkább megéri kiadni egy kisebb kupac pénzt.

Van még Skoda olcsón: Citigo

Van még Skoda olcsón: Citigo

Ha a Volkswagen up! nem is, a vele azonos Citigo bekerült a Top10-be, s ez máris eredmény, mert a Skoda ma már minden, csak nem olcsó. A Citigo 3 ajtósan valamivel 2,3 millió forinttól gurítható haza, az ötajtós felár durván 100 ezer forint. Ami van (egyebek mellett): szervokormány, hifi és 4 légzsák, de ha klímát is szeretnénk, minimum 2,7 millióban érdemes gondolkozni. Hogy ennyiért már nagyobb Fabiát is kapni akár kombiként? Na ja.

Alap plusz: Chevrolet Spark

Alap plusz: Chevrolet Spark

A legkisebb Chevrolet hátulról második helye kissé tán meglepő, de nem árt tudni, hogy motorja 4 hengeres, a 2,35 milliós árért pedig 5 ajtót, 6 légzsákot, szervokormányt, állítható magasságú vezető-, osztottan dönthető hátsó ülést is kap a vevő. Mondjuk igazán jól akkor járhat, ha az alap + felszereltségre szavaz (nem vicc, ez a neve), mert az mindösszesen 30 ezer forintért centrálzárat, elektromos ablakot (persze csak elöl), USB-s hifit is tartalmaz. Klímás Spark? 2,5 millió az ára.

Alto, mint magas (felszereltség)

Alto, mint magas (felszereltség)

Végül itt egy Suzuki, az Alto, amely ugyan a tízek legdrágábbika a maga 2,4 millió forintos árával, ellenben ezért az összegért 5 ajtós, távirányítós központi záras, elektromos ablakos, CD-s, MP3-as hifis, szervokormányos, magasságában állítható vezetőüléses és kormányos, 4 légzsákos és klímás is. Azaz relatíve olcsó.

Konklúzióként még annyit, hogy mindezek ugye csak listaárak tán némi akcióval, de úgyis lehet (és kell is) alkudni, szóval egyrészt nem lehetetlen 2 millióért új autóba ülni, másrészt 2,5 millióig már bőven van választék. Mindenesetre a legvonzóbb ajánlat magasan a Dacia Sanderóé.

Ez is érdekes lehet:
 

Melyik autó hazudja a legnagyobbat fogyasztás terén?

Takarékos autó? Katalógus szerint manapság szinte mindegyik az. De mi a helyzet a valóságban...

Csak a benzin lesz olcsóbb szerdától

Míg múlt héten a gázolaj ára apadt jelentősebben, e héten egyelőre csak a benzin árcsökkentéséről...

Piaci körkép: youngtimerek kétmillió forintig

Húsz éve az utcákban nézegette, csodálta az NSZK sorozatban, vagy a gazdag nagybácsi járt haza...

Toyota Yaris facelift nemzetközi bemutató és menetpróba

Volt az Év Autója, a térdlégzsákos, meg a hibrid Yaris. Most az utóbbi generációt dolgozták át...

Két évet sem bírtam ki új, persze használt autó vásárlása nélkül

Kezdem a történetet, ami még nagyon az elején jár, mindenesetre az autót már megvettem, ami egy...

BMW 428i Cabrio teszt

Megint nem volt típusjelzés, de nem az a lényeg, hogy hármasból négyes lett. A lényeg, hogy a...

Villanyautó havi 129 900 forintért - Nissan Leaf operatív lízinggel

A Business Lease Hungary és a Magyar Elektromobilitás Szövetség összefogásából itthon is csábító...

Yeti hosszabbítva? Jön a Skoda hétüléses SUV-ja

Erősíti jelenlétét a szabadidő-autók körében a Skoda, két év múlva hétüléses SUV-val bővíti kínálatát...

Egy hét és több mint 1500 kilométer után a vakon vett Toyota Prius

Bátor voltam. Kockáztattam, végletesen kicentizett időbeosztással hoztam el a látatlanul megvett...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

szalkai írta: 2012 december 16., vasárnap 13:01:22

Mlért erőlteti a Renault Magyarországon a Dacia márkanevet? Renault néven legalább +50%-kal nőne az értékesítés. Az is rejtély, hogy a lejáratott márkanév elutasításáért miért a vásárlókat hibáztatják?
A Fiatnak nyilván nem jut eszébe a Szerbiában gyártott 500L-t az USA-ban az itt rosszemlékű Yugo márkanéven forgalmazni (főleg annak elutasításáért az amerikaiakat hibáztatni).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kántor István írta: 2012 december 13., csütörtök 12:36:36szerző
sandaman írta: tavaly

Bocsi, de tárgyi tévedés van a cikkben: A faceliftes Suzuki Splash-ben alapáron ott a klíma! (És az elektromos ablak is)


Köszönjük, javítva.

A válaszoláshoz belépés szükséges
sandaman írta: 2012 december 13., csütörtök 12:27:45

Bocsi, de tárgyi tévedés van a cikkben: A faceliftes Suzuki Splash-ben alapáron ott a klíma! (És az elektromos ablak is)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Friss tesztek

Opel Astra 1.6 Turbo 170 Aut. teszt

Norbi majd segít. Opel Astra 1.6 Turbo teszt

Hű, mekkora kerekek! OPC meg Turbo felirat. Akkor ez most zorall sportkocsi? Nem. Inkább kényelmes, kvázi luxusautó. Igen, egy Opel Astra.


BMW 428i Cabrio teszt

Talán túl tökéletes. BMW 428i Cabrio teszt

Megint nem volt típusjelzés, de nem az a lényeg, hogy hármasból négyes lett. A lényeg, hogy a BMW 428i Cabrio egy tökéletesnek tűnő autó.


Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo AT6 4x4 teszt

Majdnem Audi olcsóbban. Opel Insignia Country Tourer teszt

Hatalmas test, terepes külső, erős motor, automata váltó, übergazdag felszereltség. Opel Insignia Country Tourer teszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Hirdetés

DACIA tesztek

Dacia Dokker 1.5 dCi Arctic teszt

Nagycsaládosok és kisvállalkozók álomautója - Dacia Dokker teszt Videó

Erősebbik dízelmotorjával és egészen gazdag ellátmánnyal járt nálunk az amúgy puritán, de nagyon tágas Dacia Dokker. Így is viszonylag olcsó maradt.


Dacia Logan Arctic 1.2 16V teszt

Ár/értékben verhetetlen. Dacia Logan teszt

Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.


Dacia Lodgy Arctic 1.5 dCi teszt

Van még olcsón jó új autó: Dacia Lodgy teszt Videó

Ötülésesen, alapdízelével fogtuk komoly tesztre a Dacia legújabb modelljét, és a Lodgy meg is felelt az elvárásoknak. Az ár/érték és ár/méret versenyt fölényesen nyeri, bűnei bocsánatosak.


Dacia Duster 1.6 4x4 Arctic teszt

A Duster vételára mindent átír

Kíváncsiak arra, milyen volt egy autó húsz évvel ezelőtt? Nullkilométeresen megtalálják a Dacia szalonokban, Duster néven.


Dacia Sandero 1.4

Hódító Sandero

Egy halvány fokot finomítva és csinosítva, a Dacia Sandero ugyanaz a kisautók közt, mint ami a Logan az alsó-közepeseknél. És ez így rendben is van.

Még több DACIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

F1 Hungaroring: 169 ezer néző, 5000 forintos Mojito

Hamilton vs Rosberg: ebből mi lesz... És Ricciardo az új kedvenc Videó

9 órája – Sztori

Meglepetéseket és sok-sok balesetet hozott a 29. Forma-1-es Magyar Nagydíj. Hogyan értékeltek a pilóták, s mit láttak tudósítóink?


Egy hét és több mint 1500 kilométer után a vakon vett Toyota Prius

Milyen a Prius? Jöjjön a nagy vallomás!

Tegnap – Sztori

Bátor voltam. Kockáztattam, végletesen kicentizett időbeosztással hoztam el a látatlanul megvett Toyota Priust. Vajon bejött a terv?


Toyota Yaris facelift nemzetközi bemutató és menetpróba

Fiatal felnőtt - kipróbáltuk a felfrissített Toyota Yarist

2 napja – Újdonság

Volt az Év Autója, a térdlégzsákos, meg a hibrid Yaris. Most az utóbbi generációt dolgozták át, hogy egyszerre legyen vidám és felnőttes.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DACIA DUSTER 1.5 dCi Arctic 4x4

DACIA DUSTER 1.5 dCi A...

Ár: 4.590.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

DACIA DUSTER 1.6 Cool TÖRÉSMENTES 10500 KM !

DACIA DUSTER 1.6 Cool...

Ár: 2.945.000 Ft

Évjárat: 2011 / 4

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

DACIA LOGAN MCV 0.9 TCe Arctic

DACIA LOGAN MCV 0.9 TC...

Ár: 2.899.000 Ft

Évjárat: 2014 / 4

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó