Késs el az F-Type kupéval!

Pimasz reklám a Jaguartól

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Igaz még csak április van, de eddig talán ez az év legjobb autóreklámja. És egyben a legdurvább nyelvezetű is, némi burkolt trágársággal.


A Jaguar legújabb óriásplakát-reklámjával egy kissé messze ment. A képen az F-Type sportkupé fara látszik és a szöveg: F the meeting. Szabad fordításban annyit tesz, F-ezze, tehát hagyja figyelmen kívül a megbeszélést. Csapasson egyet és késsen el a Jaguarral. Csakhogy az f az angolban az, mint a magyarban a b betűs káromkodás. Kemény. Alatta ott a magyarázat: jó rossznak lenni. Mi tagadás, szerintem is jó lenne egy F-Type-ban rossznak lenni. Erre a felvágott nyelvvel megfogalmazott kampányra meg lehet mondani, hogy túl megy a jó ízlés határán, de az biztos, hogy figyelemfelkeltő, ezért hatásos.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?