Új rekordot állított a Tesla

Rekorder a Tesla Model S P100D

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Átadták a legerősebb Tesla első példányait, s a Model S P100D szerencsés gazdái már próbára is tették képességét. Rekorddal végeztek.

Sokszor bizonyított már a Tesla a pályán, ha gyorsulási versenyre került sor. A közelmúltban a minden korábbinál erősebb, nagyobb hatótávolságú és szédítő gyorsulásra képes Model S P100D első példányai is megjelentek vetélytársként. Az alábbi videóban mindjárt rekordot is felállítottak, amikor 10,76 másodperc alatt futották a negyed mérföldes (bő 402 méteres) távot. No meg például Corvette-et és Nissan GT-R-t is legyőztek. Számít ezek után, hogy a Tesla közben megszüntetett néhány színt a választható árnyalatok palettáján? Az alábbi győzteseknek biztosan nem.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 00:47
    Permalink

    A Toyota is sokszor használt “DL” (felszereltséget jelző) betűket a modelljein. Mégsem gondolta senki, hogy az DieseL…

    Arról nem is beszélve, hogy most akkor az USA perelheti a Toyotát meg a Hyundait, mert félrevezették a bamba vásárlókat!?

  • 2017.10.28. at 00:47
    Permalink

    Ha a verda megállás, lassítás nélkül menne, amíg ki nem fogy a szufla, akkor ez igaz lenne. Ha azonban nem az autópályán nyomod ki a szemét egyenletes tempóval, akkor bizony többet visszatölt a “D”.

  • 2017.10.28. at 00:47
    Permalink

    Látom mindig vannak törzsutasok akik nem kaptak “szavazati jogot” gyerekkorukban és most sem. Van idejük írogatni okoskodni, mert másra nem futja. Csökött szemléletét anélkül próbálja terjeszteni,úgy hogy műhely közelébe sem járt, vagy nem engedték ezzel a “tapasztalattal”.Dilettáns vagy és az ambícióid kevés bárhová! Ha valakinek ennyi ideje van az csak egy kiöregedett vén tr.tty,! Jó szórakozást Csacskaromboló

  • 2017.10.28. at 00:47
    Permalink

    Biztos te is hallottál róla hogy a visszatöltési arány ezeknél az aksiknál kb 30% … na már most ha vesszük a 100% ot és adott a súrlódási és egyéb veszteség legyen 30% még akkor is ott van 70% nyi visszatöltési lehetőség a hátsó kerekes autónál is fékezéskor … Egyébként meg ha ez igaz lenne amit írtál és megnézed azt a hivatalos grafikont amit a Tesla adott ki egyértelműen látszik hogy a P85D ” 4 kerekes verzió” több mérfölddel kevesebb hatótávval tud felmutatni mint a sima hátsó kerekes P85…

  • 2017.10.28. at 00:47
    Permalink

    Nálunk biztosan a dízelre asszociálnak a “D” betű kapcsán, és ez különösen torz képet fest a Tesla esetében:)

    Egyébként sok embert összezavart a Hyundai is a GDI – egyébként benzines – motorjaival:)

  • 2017.10.28. at 00:47
    Permalink

    A “D” a Double rövidítése, a Tesla esetében ez azt jelenti, hogy nem egy, hanem két villanymotorja van. Nem csak a hátsó kerekek, hanem az elsők is meg vannak hajtva. Részben ezért is van ez a brutál gyorsulás, mert nincsenek tapadási problémák. Továbbá a hatótáv is nagyobb, mint az egy motoros változatnál, mert lassításkor nem egy, hanem két motor vált át generátor üzemmódra, és táplál vissza az akkuba.

  • 2017.10.28. at 00:47
    Permalink

    Biztos mert olyan nyomatékos, mint egy dízel 🙂

    Amúgy ez a kocsi tényleg über-bexarás, egyszer kötelező lenne kipróbálni mindenkinek.

    Szinte hangtalanul passzírozza át a belső szerveidet a gerinceden.

    Meg az egész újszerűség, semmi sem olyan mint máshol, frissítő élmény…

Vélemény, hozzászólás?