2012 legnépszerűbb autós reklámjai

Több mint 40 millióan látták a Bogárért fogyókúrázó kutyát

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mi vagy ki kellett idén az átütő reklámsikerhez? Kutya, Matthew Broderick és Clint Eastwood. Na meg a Super Bowl.

A Visible Measures blog a True Reach adataira támaszkodva szedte össze 2012-ben - a weben - legnépszerűbb autós reklámfilmeket, s nem meglepő módon az amerikaifoci-bajnokság döntőjére, a Super Bowlra időzített hirdetések vitték a pálmát. A legnépszerűbb a Volkswagen Beetleért rajongó és fogyókúrázó kutya, a The Dog Strikes Back című, a törpe Vaderre is visszakacsintó minimozi lett több mint 41 millió letöltéssel, de még a Top10 utolsója is bőven 10 milliós nézettséget hozott. A győztesen túl mellékelve még a másik két dobogós: Matthew Broderick esete a Honda CR-V-vel (26 millió), illetve a Chrysler feat. Clint Eastwood videó (23 millió), jó szórakozást!
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?