Idén egy Golf V-öst sorsolnak a Volkswagen-találkozón

V-ös Golfot ad az ötödik Volkswagen-találkozó - egy szerencsésnek

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Idén sem marad el a már ötödik éve szervezett Volksagen-találkozó, illetve azon az autónyereményt adó tombola sem. Mutatjuk, milyen autót vihet haza a legszerencsésebb idei látogató.


Golf-találkozót szervezett 2012-ben a Hungaroringre a Porsche Hungaria. Már az első évben is egy Golf volt a főnyeremény, azóta pedig három további - igencsak szép - Golf talált gazdára a mindössze 100 forintos belépővel egybekötött tombolával. A Volkswagen idén ősszel már ötödik alkalommal rendez összejövetelt a Hungaroringen, ezúttal - kevéssé meglepő módon - egy gyönyörű V-ös Golf lesz az október 1-jén tartott esemény tombolájának a fődíja. Ma már teljes márkatalálkozó a Volkswagen őszi eseménye, melynek helyszíne továbbra is a mogyoródi versenypálya, illetve az általa körbezárt terület, ahol a találkozó tényleg minden korosztály számára élményt nyújt.
Hirdetés

Az idei nyereményautó az eddigi legifjabb. A 2006-os ötös Golfot tulajdonosa a zalaegerszegi márkakereskedésben vásárolta. Nem csupán átlagéletkor alatti, hanem keveset, mindössze 90 000 kilométert futott. A benzines, Perfect felszereltségű (metálfényezés, könnyűfém-felni, gyári ablaksötétítés, automata légkondicionáló, elektromos ablakemelő) Golf állítólag kiváló állapotnak örvend, nem igényel sok felújítást. Erről hamarosan magunk is meg kívánunk majd győződni, ígéretet kaptunk, hogy még a találkozó előtt megtekinthetjük a használt Golfot keresők számára is álomautónak számító példányt, ami idén is a Das WeltAuto kínálatából származik. A DWA a Porsche Hungaria Parts Center és a Porsche Inter Auto Kft segítségével cseréli majd ki a kopóalkatrészeket, a külsőt a nagykanizsai Das WeltAuto kereskedés már gyári állapotúra hozta. „Ebben az évben is ragaszkodtunk az elveinkhez az autókeresés során, igyekeztünk olyan Golfot találni, amit Magyarországon helyeztek először forgalomba, vezetett szervizkönyvvel rendelkezik és ellenőrizhető előéletű” - mondta el Frank György, a Das WeltAuto márkaigazgatója.
A korábbi nyereményautókról
Az első rendezvény tombolájának fődíja egy eredeti állapotban megőrzött, 1983-ban gyártott, könnyűfém-felnivel, napfénytetővel és egyéb extrákkal szerelt, 50 lóerős I-es Golf volt. A második Golf-találkozón egy II-es Golfot nyerhettek a látogatók, a kocsit egy idős úrtól vásárolták a szervezők. A kifogástalan műszaki- és esztétikai állapotban lévő autót még ennyi idő után is szervizkönyvvel vették át a szervezők, így 2013-ban is egy különlegesség vihetett haza a szerencsés nyertes.
A harmadik találkozón már szinte az összes Volkswagen típus megjelent, de a hagyományok nem változtak: a harmadik évben a harmadik generációs Golf állt a színpadon a tombola húzásakor. Ezt a kocsit 1994-ben a Deák Ferenc téri Volkswagen márkakereskedésben vásárolta az első tulajdonosa. Az 1.4-es, 60 lóerős benzinmotorral szerelt, tűzpiros III-as Golfot 17 évig kizárólag rövid távon használta a féltő gazda, így lehetett az, hogy ennyi idő alatt mindössze 27 000 kilométert futott a kocsi. A végig vezetett szervizkönyvű négykerekű 2011-ben került új tulajdonosához, ekkor a Golf napi feladatokhoz jutott: a III-as fiatalkorát meghazudtolóan kezdte róni az utakat. Második gazdája három év alatt majd 100 000 kilométert tett az autóba, ám ő is sok figyelmet fordított szerzeményére, így kifogástalan állapotát megőrizte ez idő alatt. E példányról - a nyertes közreműködésével - egy használttesztet is hozhattunk.
A gyári állapotú példányok sorát a negyedik találkozó fődíja sem szakította meg, azonban a 2015-ös nyereményautó a karosszéria kivitele miatt is különleges volt: ugyanis egy vászontetős kabriót ajánlott fel a Das WeltAuto. Az 1.6-os motorral szerelt, Trendline felszereltségű kabriót még a Porsche Inter Auto Kft egyik budapesti telephelyén vásárolta az első tulajdonos, majd többször is visszakerült a Porsche Hungaria hálózatának rendszerébe.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 02:08
    Permalink

    Szerintem is kifejezett visszalépés volt a Golf V (az elődhöz képest rosszabb belső, semmi előrelépés a középszerű benzinesekben (tény, a botrányos visszahívás a IV-est értintette) és rémes PDTDI-k), az egyetlen aminek a nyitókampánya a földbe állt, és amely az eladásokban sem kezdett jól.

    Az egyetlen előnye, hogy nem kár a gyenge belsőért ha tuningolják majd 🙂

  • 2017.10.28. at 02:08
    Permalink

    Tévedsz, a Golf IV volt a legrosszabb, ahhoz képest ugrásszerű javulást mutatott a Golf V. De általánosságban véve is unalmas és pocsék a Golf, generációtól függetlenül:)

  • 2017.10.28. at 02:08
    Permalink

    Kár, hogy minden idők legunalmasabb és talán legpocsékabb minőségű Golfja volt az V-ös, a versenytársakhoz képest kifejezetten spórolós megoldásokkal, puritán alapfelszereltséggel. Úgy látszik az idő megszépíti az emlékeket. Egy I-es vagy II-es GTi, netán egy kabrió sokkal izgalmasabb nyeremény lenne.

Vélemény, hozzászólás?