0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Előadóművész! BMW X1 teszt

BMW X1 18d sDrive teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?

Teszt
Műszaki adatok

Az új X1 formájával már közel olyan vagány, mint a nagyobb X3. Megjelenésével illik a BMW szabadidő-autói közé, de közülük ez az első fronthajtású

Az új X1 formájával már közel olyan vagány, mint a nagyobb X3. Megjelenésével illik a BMW szabadidő-autói közé, de közülük ez az első fronthajtású

Melyiket kérjük? BMW tesztautóból nincs hiány, X1-ből is választhattunk volna összkerékhajtásút − ahogyan teszi a BMW-vásárlók zöme, ugyanis több BMW-t adnak el xDrive összkerékhajtással, mint amúgy, de az X1-ben, a második generációjával tavaly érkezett X1-ben épp az a különleges, hogy alapból fronthajtású. Ugyanis ugyanúgy a BMW UKL platformjára épül, ahogyan a mostani Minik, illetve a BMW 2-es Active és Grand Tourer, meg ahogyan a következő 1-es is fog.

Hat centi híján 4,5 méter hosszú, azaz kellően kompakt ahhoz, hogy ne legyen gond vele parkolóhelyet találni

Hat centi híján 4,5 méter hosszú, azaz kellően kompakt ahhoz, hogy ne legyen gond vele parkolóhelyet találni

Hossz helyett kereszt. Az új építőkészlettel motorjait sem hosszában, hanem keresztben hordja már az X1. Kétliteres négyhengeres (benzines és dízel) mellett immár 1,5 literes háromhengeres (benzines és dízel) motor is lehet benne. Utóbbiak csakis fronthajtással kaphatók, a nagyobbaknál legalább opció, de a legtöbbnél opció az xDrive. Tesztautónk dízel, de a már 2,0 literes, abból belépőnek számító 18d, fronthajtással és az opciós nyolcsebességes automata váltóval.

Belülről mintha egy 2-es Active Tourerben ülnénk. Az opciós sportülések kényelmesek. A fotón is látszik, hogy az első szélvédőoszlopok alja nagyon széles, rontja a kilátást

Belülről mintha egy 2-es Active Tourerben ülnénk. Az opciós sportülések kényelmesek. A fotón is látszik, hogy az első szélvédőoszlopok alja nagyon széles, rontja a kilátást

Kívül kisebb, belül nagyobb. Az új X1 5,6 centivel rövidebb elődjénél, széltében (2,1 centivel) és magasságával (5,3 centivel) nőtt ugyanakkor. Utastere ennek megfelelően tágasabbnak hat, feltűnő a belső szélesség és persze a 45 literrel, azaz több mint 10%-kal nagyobb, alaphelyzetben is 505 literes csomagtér. 4,44 méteres hosszával a legkisebb BMW szabadidő-autó (pláne a feláras első-hátsó radarral és a tolatókamerával) könnyedén parkolható. Igazából pont ez szerethető benne, hogy hiába egy SUV (a BMW kifejezésével SAV − Sporty Activity Vehicle), közben kellően kompakt, jól manőverezhető.

Hátul középen messze nem teljes értékű az ülés, van kardánalagút, hiszen xDrive hajtáslánc is az X1-hez. Négy felnőttnek elegendő a helykínálat Hátul középen messze nem teljes értékű az ülés, van kardánalagút, hiszen xDrive hajtáslánc is az X1-hez. Négy felnőttnek elegendő a helykínálat

Hátul középen messze nem teljes értékű az ülés, van kardánalagút, hiszen xDrive hajtáslánc is az X1-hez. Négy felnőttnek elegendő a helykínálat

Ismerős belső. A szabadidő-autós külsőben gyakorlatilag a 2-es Active Tourer berendezését találjuk. Ismerős műszerfal, ismerős ülések. Soha rosszabbat! Felismerhetők a márkajegyek, az automata váltó karja itt persze nem elektronikus, de ez messze nem biztos, hogy hátrány. Az ülések mérete és komfortja egyaránt elegendő (legalábbis a feláras, változtatható laphosszúságú első ülésekkel). Négy felnőtt tökéletesen fér el, hátra könnyű isofixes gyereküléseket, azokba gyerekeket rakni, lábuk kényelmesen elfér az átlagtermetű felnőttekre állított első ülések mögött. A 40/20/40 arányban síkba dönthető hátsó üléstámlák igen széles síalagutat adnak. Légbefúvó, ajtózseb, pohártartó (a lehajtható könyöklőben) jutott a hátsó utasoknak is.

Ilyet sem láthattunk még: keresztben beépített motor a BMW szabadidő-autójában, de mindez semmit sem ront az élményen

Ilyet sem láthattunk még: keresztben beépített motor a BMW szabadidő-autójában, de mindez semmit sem ront az élményen

Hajtott kereket kormányozni? Szinte vicc, de a BMW tökéletesen meg tudta oldani azt, amit valaha nem tartott előnyösnek: a kormányzott kerekek hajtását. Abszolút a márkától megszokott a vezetési élmény, nem cibálja a kormányt a már 1750 1/perctől elérhető 330 Nm nyomaték. Stabil az ívmenet, bolondbiztos a csak hajszálnyit feszes, csillapítást is adó futómű. Passzol a közvetlen vezethetőséghez a 18d névre hallgató, 150 lóerős 2,0 literes motor. Finomabb, csendesebb, mint a 190 lóerős 20d-k. Legalábbis nekünk (több fülpár szerint így tűnt). A 8 fokozatú automata (ami itt nem a ZF egysége, hanem a japán Aisiné) szépen dolgozik, finoman kapcsol, a lejtmenetet nagyon ügyesen ismeri fel, döbbenetesen erős motorféket ad. Van sportmódja és (kormányról is zongorázható) kézi kapcsolása is. Áttételezése hosszú, a 130 km/órás autópályás tempó hajszálnyit 2000 1/perc fordulatszám felett, csendesen futható. Gyorsítási hajlam innen is, lámpától indulva is bőven van. Nem rossz a 0-100-as sprint 9,2 másodperces szintideje, ahogyan a 205 km/órás végsebességgel sem igen vallhatunk szégyent.

Alaphelyzetben is több mint 500 literes, a korábbinál érezhetően nagyobb a csomagtér. Remekül pakolható, könnyedén, sík padlósan bővíthető Alaphelyzetben is több mint 500 literes, a korábbinál érezhetően nagyobb a csomagtér. Remekül pakolható, könnyedén, sík padlósan bővíthető

Alaphelyzetben is több mint 500 literes, a korábbinál érezhetően nagyobb a csomagtér. Remekül pakolható, könnyedén, sík padlósan bővíthető

Mire való? Furcsa kimondani, de az elöl hajtó, az átlagosnál magasabb építésű X1 már az alapdízelével is leginkább autópályán, országúton érzi jól magát. Remek autó városban is, nem nehéz vele leparkolni, nem nehéz vele járdára állni, nem vérzik a szívünk, ha egy-egy kátyúba kell belehajtanunk, mert bírja. A hideget és a rövid utakat viszont hosszú távon nem fogja. Hiába van intelligensen nyíló, záródó hűtőlamellája, hatékony dízelmotorja lassan melegszik be. Fűtést egész hamar ad, de sokáig (10-20 kilométer megtételéig) nem lesz üzemmeleg. Ha így használjuk, a gyárilag ígért 4,9 literes városi étvágy helyett inkább 8-9 literes adódik. Autópályán viszont szabályosan, de mégis dinamikusan közlekedve is 6, országúton gond nélkül 5 liter alatt maradhat az étvágy. Közben pedig egy csendes, normális helykínálatú szabadidő-autóban ülünk. Ráadásul prémiummárkásban, orrán, kormánykerekén a sokak által vágyott emblémával.

Egyáltalán nem ragadozó, de azért megvan a tekintélye. Króm ablakkerettel még kecsesebb lehet

Egyáltalán nem ragadozó, de azért megvan a tekintélye. Króm ablakkerettel még kecsesebb lehet

Mennyi az annyi? A BMW X1 18d sDrive alapára 9 605 000 forint, a tesztautó pedig szövetkárpittal, a legolcsóbb négyhengeres dízellel, de automata váltóval és néhány extrával már közel 11 millió forintba került. Ez a méretkategóriában a felső szegmenst képviseli, a hasonló méretű prémiummárkás modellek körében pedig az átlagot. Így aztán elmondható: aki prémium szabadidő-autóra vágyik, az nyugodtan barátkozzon az X1-gyel.

Részleteivel igazi X-modell az X1, városban sokkalta kellemesebb, mint az X5 vagy az X6, autópályán pedig már ez is tökéletes. Kell ennél több?

Részleteivel igazi X-modell az X1, városban sokkalta kellemesebb, mint az X5 vagy az X6, autópályán pedig már ez is tökéletes. Kell ennél több?

Értékelés

Pozitív
Kényelmes, biztonságos futómű, menetdinamika, helykínálat
Negatív
Prémium ár, extrázva lesz csak kellemes, átlós kilátás, rövid hátsó ülőlap

Árak

Tesztmodell alapára 9 605 000 Ft (2016. január 20.)
Tesztmodell ára 13 705 800 Ft (2016. január 20.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4439 mm
Szélesség: 1821 mm
Magasság: 1598 mm
Saját tömeg: 1470 kg
Össztömeg: 2065 kg
Tengelytáv: 2670 mm
Karosszéria-kivitel: városi terepjáró (crossover)
Csomagtér: 505 liter
Belső szélesség elöl: 1470 mm
Belső szélesség hátul: 1440 mm
Belmagasság elöl: 960-1040 mm
Belmagasság hátul: 990 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 250 mm
Ülőlap hossza elöl: 520-560 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1320 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 440 mm
Csomagtér hossza: 900 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1650 mm
Raktérnyílás szélessége: 980 mm
Raktérnyílás magassága: 750 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1995 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata (8 fokozatú tiptronic) sebesség
Nyomaték: 330 Nm 1750-2750 1/min-nél
Teljesítmény: 110 kW (150 LE) 4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 205 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9.20 s
CO2-kibocsátás: 114 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 8,1 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 56 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 60 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Már tesztelik a jövőre debütáló Audi Q8-at

A bevált recept szerint várható az Audi palettájának új SUV típusa, a Q8, vagyis a Q7 kupésított...

Piaci körkép: legalább hatszemélyes kisbuszok négymillióig

Mi a megoldás, ha egy nagy egyterű is kevés a család vagy a baráti társaság szállítására? Körülnéztünk...

Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi Exclusive, 2005 - használtteszt

Viszonylag hosszan, 11 éven át készült a Citroën Xsara Picasso. Egy félidős frissítés utáni csúcsverziót...

Kis SUV a Ford kínálatában - ez az EcoSport

Hatalmas választéka ellenére a manapság egyik legdivatosabb kis SUV-k piacán a Ford eddig nem...

Nyárigumi Kommandó: az autósok negyede még nem váltott

Baj van, az előző évieknél is rosszabb eredményekre hívja fel a figyelmet a júliusban razziázott...

Alfa Romeo Giulia és Giulia QV menetpróba

Pályán hajthattuk meg az Alfa Romeo legújabb dobását, nagyon komoly élményautó lett a Giulia...

40 éves a Honda Accord

40 év után ideiglenesen kivonult hazánkból (is) a Honda Accord, sőt itt igazából annyit sem töltött...

Megérkezett az 1-es BMW lépcsőshátú változata

Eljött a pillanat, a BMW legújabb szedánja már keresztben kapta motorját és alapvetően csak elöl...

Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (20 db)

japancar írta: 5 hónapja

Meglepő a keresztbe épített motor, elsőkerék hajtás, stb.
De akkor mitől BMW?

A válaszoláshoz belépés szükséges
japancar írta: 6 hónapja

Egy két mondat az árról. Nos aki 10 milliót ad egy BMW-ért azért teszi, mert sok a pénze. Ha pedig már az elsőkerék hajtásnál vagyunk ugyanezt a Toyota-Lexus, a Honda ugyanilyen színvonalon hozza, sőt. A Honda az egyik legjobb fronthajtású kocsi. A Honda Accord szerintem toronymagasan veri a BMW-t egy-két millióval olcsóbban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
japancar írta: 6 hónapja

Hát igen. Azokban az 1930-as években amikor először az Audi vezette be a fronthajtást, majd a Citroen az egész kicsit új volt. Ma a kocsik kb. 80%-a fronthajtású. Számos előnye van. A hátsókerékhajtásnak is vannak előnyei, bár csúszós úton nem a legjobb. A legjobb persze az összekerékhajtás.
Nézzük másfelöl. A megengedett legnagyobb sebesség 130 km/h és egy fronthajtású akár 200 km/h is tud menni, de minden esetre a megengedett határon belül igazán nincsen hátrányban. A nagy gyorsulású, nagy végsebességű kocsik persze hátsókerék hajtásúak (iskolapéldájuk a Porsche) de a vevők kis hányada igényel igazából sportkocsit. Nekem a 100-as tempó 9-10 mp alatt bőven elég. Vezettem BMW-t is, olyan kocsit amely 5 mp. alatt benne volt a százban. Nem kellemes. Tényleg nem. Van aki szereti, de az emberek többsége a Vidámparkban sem szereti a túl gyorsan pörgő dolgokat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 6 hónapja
meleagris írta: 6 hónapja

Elöször jartam az USA-ban...azert lattam nehany jo jarganyt tenyleg...amik nagyon bejöttek, azok a Ford es a Honda nagy szedanjai, nagyon jol neznek ki. A berauto a GMC Terrain volt, azokkal a latvanyos sarvedö domboritasokkal, kepeken nagyon furcsa, de elöben nem olyan borzaszto egyaltalan. A fogyasztast öszinten szolva nem neztem, nem olyan sokat, kb. 3-400 km ment vele a kollega.

Remelem eljutsz te is majd. Azert igy mas volt, mintha a csaladdal nyaralni mentem volna, raadasul egy ipari területen voltunk, tehat sok mindent nem lattam...de legalabb beleültem egy Tesla Model S-be....elmeny volt az is. Lehet masnak nem lenne az, nekem az volt.


Előzmények megtekintése

Először jártál ott? Az előző kommented sorait olvasva nem éreztem a "hűha-faktort", hanem csak azt, hogy ott voltál és kész. Ezért gondoltam, hogy biztos nem az első utad volt - nem volt újdonság. De ezek szerint mégis...
GMC Terrain? Eszembe juthatott volna a Yukon kisöccse. Valóban nem tartozik a legszebb amerikai SUV-ok közé, de nem láttam még élőben ilyet - úgy biztos más.
Köszi a jókívánságot, én is remélem. Model S-t már én is láttam itt kis hazánkban, az legalább "kézzelfogható" ilyen szempontból az amerikai kocsik jó részével ellentétben. Nekem kicsit olyan "Tesco-gazdaságos Maserati" volt, de tény, hogy vonzza a tekintetet. Itt mindig ritkaság marad - de nem is vagyunk Norvégia szintjén(ahol sok fut) semmilyen tekintetben:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 6 hónapja
csalfaromeo írta: 6 hónapja

Először is borzasztóan irigyellek az amerikai út miatt...forogna a fejem, mint a ringlispíl az autók láttán, és akkor még az épületekről nem beszéltünk.:) Biztos nagy élmény lehetett, de a soraidból úgy veszem ki, hogy nem első alkalommal jártál ott.

Valószínűleg egy GMC Yukon lehetett az az autó:



https://www.google.hu/search?q=gmc+yukon+2007&client=opera&hs=Xbt&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_jKOo-7zKAhXF0xQKHUuoBcgQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767



Aztán lehet, hogy mellélövök...De gondolj bele, ez a Chevrolet Tahoe ikertestvére és a Cadillac Escalade alapjait is ez adja. Mesterségesen kellett olcsóbb hatásúvá tenni, mint a csúcsok csúcsát képező Escalade-et. Ezeknél nincs 9 meg 10 sebességes automata, mint már sok európaiban és távol-keletiben, főleg 4 meg 6 sebességes váltó van bennük, persze, hogy pörgeti a motort.

Igen, gondolom, a beidegződések dolgoztak benned - amerikai kocsi-lágy futómű. És ehhez képest mást tapasztaltál. Valószínűleg a mai amcsi gépekre ez már nem teljesen igaz, ahogy a nagy fogyasztás sem.

Hiába, ezek haszonjármű-gyökerekkel(pick-up) rendelkeznek, ez tetten érhető az autó sok pontján. Ehhez mérten kell őket megítélni.

És még egyszer...nagyon irigy vagyok, kedves Meleagris:)


Előzmények megtekintése

Elöször jartam az USA-ban...azert lattam nehany jo jarganyt tenyleg...amik nagyon bejöttek, azok a Ford es a Honda nagy szedanjai, nagyon jol neznek ki. A berauto a GMC Terrain volt, azokkal a latvanyos sarvedö domboritasokkal, kepeken nagyon furcsa, de elöben nem olyan borzaszto egyaltalan. A fogyasztast öszinten szolva nem neztem, nem olyan sokat, kb. 3-400 km ment vele a kollega.
Remelem eljutsz te is majd. Azert igy mas volt, mintha a csaladdal nyaralni mentem volna, raadasul egy ipari területen voltunk, tehat sok mindent nem lattam...de legalabb beleültem egy Tesla Model S-be....elmeny volt az is. Lehet masnak nem lenne az, nekem az volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 6 hónapja
meleagris írta: 6 hónapja

Haliho!

Csak az amerikai autok kapcsan jutott eszembe... Tavaly jartam a nagy Amerikaban szolgalati uton, es a kollega egy GMC "terepjarot" berelt. Vegyes erzelmeim voltak a kocsival szemben. Egyreszt nem keltett annyira müanyagos erzetet a belter, mint amire szamitottam, söt, kifejezetten jo volt az összeszerelesi minöseg is, persze par gagyi "kalyhaezüst" müanyag azert akadt. De nagyon jol fel volt szerelve. A motor benzines volt, automata, de a valto nem igazan dolgozott finoman, sokszor indokolatlanul felpörgette a motort, a futomü pedig nekem kicsit spröd benyomast keltett, lagyabbra szamitottam. Összesegeben nem volt rossz, teljesen vallalhato kis jargany :)


Előzmények megtekintése

Először is borzasztóan irigyellek az amerikai út miatt...forogna a fejem, mint a ringlispíl az autók láttán, és akkor még az épületekről nem beszéltünk.:) Biztos nagy élmény lehetett, de a soraidból úgy veszem ki, hogy nem első alkalommal jártál ott.
Valószínűleg egy GMC Yukon lehetett az az autó:

https://www.google.hu/search?q=gmc+yukon+2007&client=opera&hs=Xbt&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_jKOo-7zKAhXF0xQKHUuoBcgQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767

Aztán lehet, hogy mellélövök...De gondolj bele, ez a Chevrolet Tahoe ikertestvére és a Cadillac Escalade alapjait is ez adja. Mesterségesen kellett olcsóbb hatásúvá tenni, mint a csúcsok csúcsát képező Escalade-et. Ezeknél nincs 9 meg 10 sebességes automata, mint már sok európaiban és távol-keletiben, főleg 4 meg 6 sebességes váltó van bennük, persze, hogy pörgeti a motort.
Igen, gondolom, a beidegződések dolgoztak benned - amerikai kocsi-lágy futómű. És ehhez képest mást tapasztaltál. Valószínűleg a mai amcsi gépekre ez már nem teljesen igaz, ahogy a nagy fogyasztás sem.
Hiába, ezek haszonjármű-gyökerekkel(pick-up) rendelkeznek, ez tetten érhető az autó sok pontján. Ehhez mérten kell őket megítélni.
És még egyszer...nagyon irigy vagyok, kedves Meleagris:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 6 hónapja
csalfaromeo írta: 6 hónapja

Igen, annyira eltér egymástól design-ban a Renegade és az új Cherokee, hogy nehéz elképzelni azt, hogy egy új modell beékelődjön közéjük...Pedig szükség lenne rá. Szerintem ezt a Fiatnál is érezniük kell.

Szerintem is jók ezek az ős Willys Jeepre való utalások a Renegade-en - a marmonkannára hajazó hátsó lámpa, és a kis Willys-ikonok az utastérben. Muszáj is meglovagolni a legendás múltat.

Elég népes ez a prémium-crossover kategória, Zöld kollégával próbáltuk kibogozni, több-kevesebb sikerrel:) Nemsokára jön egy új versenyző, a Jaguar F-Pace, amit már sokan várunk. Gondolj bele, milyen paradicsomi állapotok lehetnek Amerikában, ahol még a Cadillac, a Lincoln, a Buick és az Acura is rendelkezésre állnak...


Előzmények megtekintése

Haliho!
Csak az amerikai autok kapcsan jutott eszembe... Tavaly jartam a nagy Amerikaban szolgalati uton, es a kollega egy GMC "terepjarot" berelt. Vegyes erzelmeim voltak a kocsival szemben. Egyreszt nem keltett annyira müanyagos erzetet a belter, mint amire szamitottam, söt, kifejezetten jo volt az összeszerelesi minöseg is, persze par gagyi "kalyhaezüst" müanyag azert akadt. De nagyon jol fel volt szerelve. A motor benzines volt, automata, de a valto nem igazan dolgozott finoman, sokszor indokolatlanul felpörgette a motort, a futomü pedig nekem kicsit spröd benyomast keltett, lagyabbra szamitottam. Összesegeben nem volt rossz, teljesen vallalhato kis jargany :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 6 hónapja
meleagris írta: 6 hónapja

A Jeepnel nem tartom valoszinünek, hogy lesz a Renegade es Cherokee között valami modell, de a Posche szerintem vagy 5-6 even belül kijön egy mini Macannal.....megprobaljak meglovagolni a premiumsagot es premium penztarcakat is...aztan lehet, hogy tevedek.

De nem rossz ez az X1, szerint hatarozottan jobban nez ki mint az elödje, ami olyan se nem kombi, se nem terepjaro Volt, es valahogyan aranytalan is. De egyebkent semmi különös, tipikus BMW, de lehet ez lesz az aduja. Meg elöben nem lattam, de az hogy tömzsibb lett, nekem jobban bejön, kicsit vaskosabb....

Bar nem tudom adnek-e erte 11 milliot. Akkor mar lehet kipotolnam es egy Macant vennek, vagy nem potolnek semmit es vennek egy Ford Kugat, vagy Renegadet, nagyon jo az a hatso lampa...


Előzmények megtekintése

Igen, annyira eltér egymástól design-ban a Renegade és az új Cherokee, hogy nehéz elképzelni azt, hogy egy új modell beékelődjön közéjük...Pedig szükség lenne rá. Szerintem ezt a Fiatnál is érezniük kell.
Szerintem is jók ezek az ős Willys Jeepre való utalások a Renegade-en - a marmonkannára hajazó hátsó lámpa, és a kis Willys-ikonok az utastérben. Muszáj is meglovagolni a legendás múltat.
Elég népes ez a prémium-crossover kategória, Zöld kollégával próbáltuk kibogozni, több-kevesebb sikerrel:) Nemsokára jön egy új versenyző, a Jaguar F-Pace, amit már sokan várunk. Gondolj bele, milyen paradicsomi állapotok lehetnek Amerikában, ahol még a Cadillac, a Lincoln, a Buick és az Acura is rendelkezésre állnak...

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 6 hónapja
csalfaromeo írta: 6 hónapja

Igen, én is elég kuszának látom a dolgokat. A 3 némethez képest a többiek kínálata foghíjas - magamra utalok most vissza: a lépcsőzetes SUV-modellpaletta - a Volvónál pl. nincs XC40, pedig az lenne a BMW X1 közvetlen vetélytársa. Vagy a V40 Cross Country annak tekinthető?:)

A Jeepnél kéne egy modell a Renegade és a Cherokee közé(ha a Land Rover prémium, akkor a Jeep is, főleg, amióta Fiat-kézben van).

A Porschénál kéne egy, a Macannál még kisebb modell. A Landynek egy, az Evoque-nál kisebb típusra lenne szüksége, a Lexus esetében pedig az NX-nél kéne egy számmal kisebb SUV. Az Infinitinél meg ott van a QX-sorozat, de a QX30 még el sem készült.



Biztos összetettebb a kérdés, mint ahogy én látom, de én ilyen szemszögből nézem ezt az egészet. Keresem az egyes márkákon belül a "párokat", és ez nekem egyelőre csak a németeknél áll össze tökéletesen, máshol nem igazán.


Előzmények megtekintése

A Jeepnel nem tartom valoszinünek, hogy lesz a Renegade es Cherokee között valami modell, de a Posche szerintem vagy 5-6 even belül kijön egy mini Macannal.....megprobaljak meglovagolni a premiumsagot es premium penztarcakat is...aztan lehet, hogy tevedek.
De nem rossz ez az X1, szerint hatarozottan jobban nez ki mint az elödje, ami olyan se nem kombi, se nem terepjaro Volt, es valahogyan aranytalan is. De egyebkent semmi különös, tipikus BMW, de lehet ez lesz az aduja. Meg elöben nem lattam, de az hogy tömzsibb lett, nekem jobban bejön, kicsit vaskosabb....
Bar nem tudom adnek-e erte 11 milliot. Akkor mar lehet kipotolnam es egy Macant vennek, vagy nem potolnek semmit es vennek egy Ford Kugat, vagy Renegadet, nagyon jo az a hatso lampa...

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 6 hónapja
zold írta: 6 hónapja

Kis korrekció:

"Evoque - X1/Q3,"



És kimaradt a képletből az Audi '4 Allroad, A6 Allroad valamint a Volvo V60 Cross country és XC70




Előzmények megtekintése

Igen, az Audi Q1-hez szükség lenne a VW Taigunra, ami még szintén nem készült el:)

A terepkombikat is idevetted? De gonosz vagy:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.


Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


BMW 220i Gran Tourer teszt

Élmény a családnak - BMW 2-es Gran Tourer teszt Videó

Legizmosabb benzinmotorjával teszteltük az első prémium kompakt egyterűt. A BMW 2 Gran Tourer a márkától megszokott színvonalat hozza.


BMW M3 DKG teszt 

Öröm és boldogság - BMW M3 teszt Videó

Teszteltük a bajorok fenevadját, a 431 lóerős BMW M3-at, amely családi autóként is megállja a helyét, de akkor az igazi, amikor toljuk neki.


BMW X6 30d teszt

Új köntösben a vaddisznó - BMW X6 teszt

A bajorok legújabb, legnagyobb, sportos kupé szabadidő-autóját a márka egyik legnépszerűbbjének számító 30d motorjával teszteltük.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Számokkal mutatja a rendőrség, hogy megérte a fix telepítésű kamerák hadba küldése

VÉDA statisztika: javuló baleseti mutatók és milliárdos bírságok

11 órája – Sztori

A rendőrség egyenesen VÉDA-hatásként aposztrofálja azt, hogy a második negyedévben a tavalyi azonos időszakhoz mérten kevesebben haltak meg útjainkon.


Nem gyári, de Audi külsővel készült az atommeghajtású terv

Atommeghajtású Audi a jövőből

2 napja – Sztori

Megint orosz kézből érkezett egy Audi tanulmányautó és hasonlóan elborult, mint a legutóbbi kamionok, motor helyett atomreaktorja van.


Akkumulátoros Vitóval gyorsultak - a végeredmény zseniális

Egy Mercedes Vito, ami gyorsabb a Ferrarinál is Videó

2 napja – Sztori

Beteg videóval mutatja be akkumlátorai képességeit az amerikai Atieva. Nem szerény, 900 lóerős Mercedes Vitóval gyorsulták le a Ferrarit.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 530d (Automata) M-PACK

BMW 530d (Automata) M-...

Ár: 4.699.000 Ft

Évjárat: 2007 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW X3 2.0 d (Automata)

BMW X3 2.0 d (Automata)

Ár: 9.990.000 Ft

Évjárat: 2013 / 1

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

BMW 320d E90

BMW 320d E90

Ár: 2.600.000 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!