0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Cseregyerek Amerikából - Chevrolet Malibu teszt

Chevrolet Malibu 2.4 LTZ teszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Malibu az a régi-új modell, amellyel a General Motors Koreában is véget vetett a Daewoo piaci jelenlétének, ráadásul igazi világautó, hiszen Amerikában, Ázsiában és Európában is egyazon formában kínálják.

Teszt
Műszaki adatok

Amerikai szövet az Insignia vázon

Amerikai szövet az Insignia vázon

Camarós hátsó lámpák, finoman kunkorított szárny a csomagtérajtó élén

Camarós hátsó lámpák, finoman kunkorított szárny a csomagtérajtó élén

A rövidke, de annál zsúfoltabban lakott tengerparti alvóváros, Malibu nevét először csak kiegészítő típusjelzésként alkalmazta a Chevrolet, a Chevelle sorozat csúcsmodelljeit fémjelezték ezzel, majd 1978-ban vált önálló modellé. Az európai és globális piacokra idén bevezetett újkori Malibu alapos tisztogatást végez a General Motors kínálatában, hiszen leváltja a Chevrolet Epicát, koreai testvérmodelljét a Daewoo Toscát, és ezzel örökre pihenőbe is küldi a Daewoo márkát, mely a továbbiakban hazájában is Chevrolet néven folytatja pályafutását.

A közel 5 méter hosszú Malibu a GM Epsilon II padlólemezre épül, akárcsak az Opel Insignia, de annál összességében 3,5 centiméterrel hosszabb, tengelytávja viszont azonos, 2737 mm. Ennek ellenére belül tágasabbnak érződik, nemcsak elöl, hanem a második sorban is, mind lábtér, mind fejtér tekintetében, sőt csomagtartója is felülmúlja 15 literrel a német konszerntestvért, vagy ha máshonnan nézzük, vetélytársat. Az LTZ kivitellel együtt jártak a bőrözött, memóriás, deréktámaszos, elektromosan állítható ülések, melyek fotelszerű mérete kellemes, kemény tömésük miatt hosszabb távon is megfelelő kényelmet nyújtanak.

Jól áll neki a metálbordó, a négyzetes hátsó lámpákon kívül a kétoldalt kivezetett kipufogóvégek jelentik a legvagányabb részleteket Jól áll neki a metálbordó, a négyzetes hátsó lámpákon kívül a kétoldalt kivezetett kipufogóvégek jelentik a legvagányabb részleteket Jól áll neki a metálbordó, a négyzetes hátsó lámpákon kívül a kétoldalt kivezetett kipufogóvégek jelentik a legvagányabb részleteket

Jól áll neki a metálbordó, a négyzetes hátsó lámpákon kívül a kétoldalt kivezetett kipufogóvégek jelentik a legvagányabb részleteket

Az utastérben opeles kezelőszerveket rendeztek amerikai formák köré, a kormánykerék ugyanolyan, mint a családibb Orlandóban, vagy a dögösebb Camaróban: érthető a költséghatékonyság iránti elkötelezettség, csak nehezen elfogadható, s nem valami ötletes, hogy a teljesen eltérő jellegű autók belsejében ugyanazt a stílust próbálják eladni. Ugyanez igaz a gombokra, bajusz- és billenőkapcsolókra is, a négyzetes csövekbe illesztett műszerezés ízlés kérdése, nekem kicsit kilóg a képből. Sokféle műanyag keveredik a burkolatokon, a műszerfal felső része bőrborítású, ehhez jönnek kiegészítésképp a karbonos, krómos és bronz hatású plasztikok.

A hátsó könyöklőbe pohártartó, fedeles tároló is jutott, az ülések támláján levő zsebek a térképek, magazinok elnyelője A hátsó könyöklőbe pohártartó, fedeles tároló is jutott, az ülések támláján levő zsebek a térképek, magazinok elnyelője

A hátsó könyöklőbe pohártartó, fedeles tároló is jutott, az ülések támláján levő zsebek a térképek, magazinok elnyelője

Bőrös a kormány és a váltókar, az átlagos termettel kicsit túl hátra pozicionált könyöklő, mely mély, kis mellényzsebbel ellátott tárolórekesz és a különféle csatlakozások − USB, AUX, SD-kártya, 12V − háza. A Chevy mérnökei szerencsére figyeltek arra, hogy legyen a fedél záródó részén egy kis rés, hogy csukott állapotban is préselés nélkül vezethessük ki a drótokat. Ezen a szinten 9 hangszórót szólaltat meg a hifi, mely kezelhető hagyományos gombokkal és részben a kormányról is. A váltókar mellett található az elektromos kézifék kapcsolója, tetején pedig egy vicc, a kézi váltás lehetősége "+-"-os billenőkapcsolóval. A tisztesség kedvéért egyszer kipróbáltam, kapcsol, OK. Hogy valójában kinek készül, az legyen a Chevrolet gondja.

Nem rossz, de nem is túl hangulatos, a kormánykerék 4 irányban állítható, a navigáció kijelzője egyben tárolófedél

Nem rossz, de nem is túl hangulatos, a kormánykerék 4 irányban állítható, a navigáció kijelzője egyben tárolófedél

Négyszögletes verembe passzították a körműszereket

Négyszögletes verembe passzították a körműszereket

Kétzónás, télen ülésfűtéssel is támogatható a klíma, a középkonzol legmeglepőbb részegysége a navigációs rendszer érintőképernyője: az alján található, kissé otromba fül meghúzásával ugyanis felnyílik a monitor, és újabb tárhelyet fed fel maga mögött. Elég erősen kell ráhúzni a bajuszkapcsolóra, hogy beinduljon a komfortindex, jobb, ha ez a funkció a leghalványabb pöccintésre is működésbe lép, a műveletre rákészülve többször kezdtem folyamatos irányjelzésbe a tervezett villantás helyett. Most következik a Malibu legelszabottabb pontja, ami az automata kezelőkarja mellé telepített visszajelző sor: az egymás alá helyezett P-R-N-D-M betűk elvileg piros derengéssel jelzik vissza, épp melyik fokozatban áll a váltó, de annyira halovány a visszajelző fényereje, hogy közepesen napos időjárásban már le kell őket árnyékolni, ha biztosra akarunk menni.

A kasztni látszatra erőtől duzzad, de a valóságban más jelleget ad a hajtáslánc A kasztni látszatra erőtől duzzad, de a valóságban más jelleget ad a hajtáslánc A kasztni látszatra erőtől duzzad, de a valóságban más jelleget ad a hajtáslánc

A kasztni látszatra erőtől duzzad, de a valóságban más jelleget ad a hajtáslánc

Automata váltó kézi kapcsolási lehetőséggel

Automata váltó kézi kapcsolási lehetőséggel

Amúgy a hatfokozatú automata nem rossz társ, pont olyan sebességgel kapcsol, hogy még ne legyen nagyon idegesítő lomhasága, ugyanakkor nem is várunk el tőle dinamikusabb váltásokat, vagyis nagyon jól passzol az autó karakteréhez. A 2,4 literes négyhengeres benzinmotor is különös fajzat. Ekkora hengerűrtartalomnál nem esünk hanyatt a 167 LE/225 Nm-es erőadatoktól, viszont már nem is túl jellemzőek a két liter feletti szívómotorok: a Mazda6-ban van picivel nagyobb, nagyjából ugyanilyen erős, a Honda az Accordhoz tartotta még meg a szintén 2,4-es, de 200 LE/234 Nm jelzőszámokat mutató blokkot, de alapvetően ez egy kihalásra ítélt kategória, hiszen szinte mindenki a leméretezés és feltöltés útjára lépett, még a nagyobb kategóriákban is. Szóval ez a négyhengeres sehol sem húz igazán nagy erővel, de krónikus gyengélkedésről sem beszélhetünk, egyszerűen inkább csak közepes.

Nem is erős, nem is gyenge, közepes a négy hengerke

Nem is erős, nem is gyenge, közepes a négy hengerke

Vérszegény hajtásláncból ennél jobbat nehéz lett volna összeállítani. Városban a túl sok kapcsoláson szalad el a gyári átlag, országúton és autópályán szeret menni hosszan, egyenletes tempóval, nem túlpörgetve, ilyenkor a kompjútere is azt jelzi, hogy elkezdtünk közelíteni a 8-as gyári átlaghoz, mely városban könnyedén ugrik 10 liter fölé. Futóművét is inkább kényelemre, semmint észvesztő kanyargásokra hangolták, nem billeg túlzottan, az íveken engedélyez némi dőlést a kasztninak, majd amerikaitól viszonylag szokatlan módon hirtelen véget vet a himbálózásnak, ezt jelenti a globális hangolás. Csúcsfelszereltséghez nagy kerék jár, 245/45 R18-as Continental Sportcontactokon gördül a Malibu, úthibákon kegyes, gördülési zaját jól szigetelték.

Kicsi a tempó, de így is látszik, hogy a külső oldalra terhelődik a karosszéria

Kicsi a tempó, de így is látszik, hogy a külső oldalra terhelődik a karosszéria

Örömteli, hogy nappali világítását nem formálták kiálló LED-sorrá, a kulcsnélküli nyitás-indítás lehetősége kezd az egyik kedvenc extrámmá előlépni, karakteréhez illően nem spórolták ki belőle a tempomatot. Érzékeli az esőt és a sötétedést, automata xenon fényszóróit nagynyomású spricnivel mossa, ha elkoszolódnak, és 200 ezer forintért napfénytetővel dobhatjuk fel az utastér hangulatát.

Még a kissé zavaros oldalfallal is jól pakolható a 60/40 arányban osztott hátsó támlával tovább bővíthető csomagtér Még a kissé zavaros oldalfallal is jól pakolható a 60/40 arányban osztott hátsó támlával tovább bővíthető csomagtér

Még a kissé zavaros oldalfallal is jól pakolható a 60/40 arányban osztott hátsó támlával tovább bővíthető csomagtér

Megérkezett, meglátjuk, mennyien és hogyan fogadják köszönését

Megérkezett, meglátjuk, mennyien és hogyan fogadják köszönését

Megnyugtató tudatot biztosít légzsákjainak hosszú sora és erős szerkezete, mellyel könnyedén, minden részterületen kiemelkedő teljesítményt hozva ért el ötcsillagos eredményt a EuroNCAP töréstesztjén, értékeinkre zárható kesztyűtartóval és csomagrögzítő hálókkal vigyáz. Ilyen kerek felszereltség és ígéretes helykínálat mellett − és így a teszt végéhez közelítve − joggal merül fel a kérdés, hogy mennyibe kerül mindez. A benzines, automata váltós, csúcsmodell alapárát 8,55 millió forintban állapították meg, amiből rögtön kiviláglik, hogy ez a Chevrolet bizony már tényleg nem csak átnyakkendőzött Daewoo, hanem komoly ajánlatnak szánták az Insignia-Mondeo-Superb kategóriájában. Ezt kampánykedvezménnyel most 8,35 millióra csökkentették, de a fizetős extrákkal − metálfény 140 ezer, kulcsnélküliség 60 ezer, navigáció 300 ezer − a Malibu ára így is közel kerül a 9 millió forinthoz.

Kényelmes, méretes utazóautó, nagy puttony, gazdag szolgáltatáscsomag

Kényelmes, méretes utazóautó, nagy puttony, gazdag szolgáltatáscsomag

A Chevrolet imidzse világszerte a megfizethető, semmi különöset nem nyújtó, megbízható népautó képe, nálunk a 8-assal kezdődő hétjegyű szám már nem kimondottan a megfizethető kategóriát jelenti. Ráadásul nem is ezt a 2,4-es benzinest javasolnánk hozzá, hanem az Insigniából ismerős, bár egyelőre még nem kapható 164 lóerős kétliteres dízelt, melynek alapára 7,8 millió forintra várható. És kiknek? Azoknak, akiket technikailag kielégít egy autó, ami teljesíti az A-ból B-be elvárást, de méret tekintetében többre vágynak a hagyományos kompaktoknál, és szívesen fizetnek némi pluszt az extra szolgáltatásokért. Azoknak, akik főleg országúton, autópályán mennek sok kilométert, és a tiszta vezetési élménynél többre tartják a közlekedés nyugalmát. És persze mindenkinek, aki szívesen eltér kicsit a hagyományos európai-japán vonulattól, és túldizájnolt formák helyett inkább valami szálkásabbat szeretne.

Értékelés

Pozitív
Kényelem, automata váltó, kiváló helykínálat, bőséges felszereltség
Negatív
Fogyasztás, lomha automata váltó, kanyarodási dőlés

Árak

Tesztmodell alapára 8 549 000 Ft (2012. július 25.)
Tesztmodell ára 8 840 000 Ft (2012. július 25.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4865 mm
Szélesség: 1855 mm
Magasság: 1463 mm
Saját tömeg: 1539 kg
Tengelytáv: 2737 mm
Karosszéria-kivitel: 4 ajtós szedán
Csomagtér: 545 liter
Belső szélesség elöl: 1475 mm
Belső szélesség hátul: 1460 mm
Belmagasság elöl: 900-990 mm
Belmagasság hátul: 910 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 240 mm
Ülőlap hossza elöl: 510 mm
Ülőlap hossza hátul: 500 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1190 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1030 mm
Csomagtér magassága: 550 mm
Csomagtér hossza: 1160 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 2000 mm
Raktérnyílás szélessége: 950 mm
Raktérnyílás magassága: 470 mm

Motor és váltó

Motor: 2.4 benzin
Motorosztály: Euro 5
Hengerűrtartalom: 2384 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 6 fokozatú automata
Nyomaték: 225 Nm 4600 1/min-nél
Teljesítmény: 123 kW (167 LE) 5800 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 206 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 10,2 s
CO2-kibocsátás: 188 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 8,0 l/100km
Fogyasztás a használónál: 9,9 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Interjú: Robert Lešnikkel, a Mercedes-Benz személyautók külső formatervezési részlegének vezetőjével

Első autója Yugo Koral volt, és az eltökéltséget hiányolja a dizájner hallgatókból a Mercedes...

Megújult Használói vélemények - akkor is segít, ha nem tudja milyen autót keres

A megújult Használói vélemények az Ön által elvárt tulajdonságok alapján megtalálja álmai autóját...

Ifj. Tóth János egy Peugeot 208 T16 R5 volánjánál

Még semmi hivatalos információ sincs ifj. Tóth János visszatéréséről. Az viszont tény, hogy tegnap...

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem...

ADAC téligumi-teszt 2014

Kétféle méretben, összesen 28 téli és 4 négyévszakos abroncsot hasonlított össze az ADAC. Közülük...

Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne...

Egyre szívesebben közösködnek a magyarok, terjed az autómegosztás

Már több mint egy éve itthon is elérhető a közösségi autózás, a carsharing. A rendszer most négy...

Okosabb és takarékosabb a frissített Ford Focus

Elegánsabb, még biztonságosabb, új motorjaival persze zöldebb is lett. A friss Ford Focusnak...

Citroën C5 Cross Tourer HDi 200 Automata teszt

Sok mindent lehet mondani a Citroënről, de azt nem, hogy tucatmodelleket gyártana. A C5 Cross...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

miki írta: 2012 július 28., szombat 21:12:43
Der Milan írta: 2 éve

Elhiszem, nem rosszak ezek, viszont, amit furcsállok, hogy 6 hengerből csak 143 lóerőt hoztak ki + nehezebb mint a mostani autóm. Nem hiányzik belőle nagyon a teljesítmény? Nem eszik sokat? Régebben ezt a Kia Magentis-szel hasonlítottam össze, mert az is ekkora teljesítményt ad 4 hengerrel, persze használtan 1millával drágábban.


Előzmények megtekintése

A fiam vette 2 hónapja . Egy 166 lovas Mazda 6 GT-t cserélt Epica - ra . A Mazda után kicsit hiányoztak a lóerők , de már hozzá szokott az új gép lóerejéhez , ami kevesebb .A fogyasztás ami zöme inkább hosszútávú utazást takar , nyolc és fél liter / 100 km . Az előzések dinamizmusát kell átértékelni , más gond nincs . Ez egy igazi utazó autó , szinte hangtalanul falja a kilómétereket .A hat hengeres motornak lehetne egy kicsit nagyobb hangja , de adott esetben egy kis tuning ezen is segít . Ez az autó már nem Daweo , ez már amcsi feeling - et hozza .Nagyon ár - érték arányos járgány .

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2012 július 28., szombat 20:45:52
miki írta: 2 éve

A családban van egy 2.o-ás EPICA , 6 hengeres ,soros motorral , 6 évesen , 140 ezres futás teljesítménnyel , és el kell mondjam , nagyon kellemes futású , extrákkal bőven ellátott , gondmentes autó . Ja , és mind ez kettő millió alatti vétel árért . Kijelentem , ennyi pénzért , nincs a piacon hasonló felszereltségű autó / sorhatos motor , bőr , stb /


Előzmények megtekintése

Elhiszem, nem rosszak ezek, viszont, amit furcsállok, hogy 6 hengerből csak 143 lóerőt hoztak ki + nehezebb mint a mostani autóm. Nem hiányzik belőle nagyon a teljesítmény? Nem eszik sokat? Régebben ezt a Kia Magentis-szel hasonlítottam össze, mert az is ekkora teljesítményt ad 4 hengerrel, persze használtan 1millával drágábban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
miki írta: 2012 július 27., péntek 19:10:16
Der Milan írta: 2 éve

Jó ez, 5-6 év múlva lehet, hogy veszek egyet használtan ha létezik manuális váltóval is.


Előzmények megtekintése

A családban van egy 2.o-ás EPICA , 6 hengeres ,soros motorral , 6 évesen , 140 ezres futás teljesítménnyel , és el kell mondjam , nagyon kellemes futású , extrákkal bőven ellátott , gondmentes autó . Ja , és mind ez kettő millió alatti vétel árért . Kijelentem , ennyi pénzért , nincs a piacon hasonló felszereltségű autó / sorhatos motor , bőr , stb /

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2012 július 27., péntek 17:01:19

Jó ez, 5-6 év múlva lehet, hogy veszek egyet használtan ha létezik manuális váltóval is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
kopasz írta: 2012 július 25., szerda 11:14:40

Szerintem ez a 2.4-es benzines teljesen rendben van (bár a teljesítménye tényleg csak középszerű), sőt a fogyasztási adatai kifejezetten korrektek!! 10 l egy ekkora blokktól automatával városban nagyon JÓ! A régebbi 1.6-os kompaktok is becsócsálnak ennyit a városi üzemben, jóval szerényebb teljesítmény mellett! Bár nyilván dobna az eladásokon egy 2.0 Turbós benzines (ami a gyakorlatban hasonlóakat fogyaszt, de jóval dinamikusabb)!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Friss tesztek

Volkswagen Polo 1.2 TSI DSG BMT teszt

Jó drága. Volkswagen Polo 1.2 TSI DSG teszt

Picit frissült a VW Polo, és hát még jobb, mint volt. Túlzás nélkül egy kis luxusautó, de persze az ára sem polgári.


Citroën C5 Cross Tourer HDi 200 Automata teszt

Terepkombi másként - Citroën C5 Cross Tourer teszt

Sok mindent lehet mondani a Citroënről, de azt nem, hogy tucatmodelleket gyártana. A C5 Cross Tourer is sajátos megközelítésű terepkombi.


Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Na, ez tényleg sporthibrid. Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne egy Nissan 370Z-t!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Hirdetés

CHEVROLET tesztek

Chevrolet Trax 1.4 Turbo AWD LT teszt

Nem rossz. Nem is drága. Chevrolet Trax teszt

Hálás-e a Mokka testvérének lenni, amikor az Opel sokkal népszerűbb a Chevynél? Kell az összkerékhajtás? Sok a jó kérdés, de sok a jó kisméretű crossover is. Egyikük a Trax.


Chevrolet Malibu 2.0 D LTZ teszt

Tudja, amit kell. Chevrolet Malibu dízel teszt

Nem sokkal a benzinmotoros verzió bemutatkozása után már kétliteres dízelként is kapható a Chevrolet európai zászlóshajója, a Malibu. Alap, hogy így lesz sikeresebb.


Chevrolet Camaro Coupe 6.2 V8 teszt

Le a gatyával! - Chevrolet Camaro teszt Videó

Akármilyen ínséges és egyben zöld időket is élünk, van az az autó, melyet vezetve perverz örömet okoz 100 km-enként 20 liter benzin elégetése.


Chevrolet Orlando 2.0 Dízel LTZ+ Automata teszt

Olcsó, de torkos expresszbusz - Chevy Orlando teszt Videó

Ilyen még nem volt! A Chevrolet legújabb modellje már megjelenésével is sokak érdeklődését felkelti, zömüket helyből meg is nyeri. A kedvező ár már csak ráadás.


Chevrolet Captiva 2.0 D Sport LT High teszt

Utolsó pillanatban teszteltük az elsőgenerációs Captivát

Hamarosan alaposan megújul, de még eredeti formájában is kipróbáltuk a koreai szabadidő-autót.


Még több CHEVROLET teszt

Címlapon


Friss cikkek

Napraforgóolajjal és temérdek újítással jön a Michelin Alpin 5

Díjnyertes téli gumiját váltja a Michelin, itt az Alpin 5

20 órája – Sztori

Évi 622 millió eurós költségvetéssel és 6600 alkalmazottal fejleszti abroncsait a Michelin. Legújabb téli gumijuk az Alpin 5.


Amerika visszainteget: megújult a Fiat Dobló

Mosolygós arcot kapott a Fiat Dobló

3 napja – Haszonjármű

A Fiat Dobló gyakorlatilag az átcímkézésével Amerika számára született Ram Pro Master City alapján újult meg.


Interjú: Robert Lešnikkel, a Mercedes-Benz személyautók külső formatervezési részlegének vezetőjével

Az idők változnak - találkozás Robert Lešnik dizájnerrel

4 napja – Sztori

Első autója Yugo Koral volt, és az eltökéltséget hiányolja a dizájner hallgatókból a Mercedes formatervezője. Interjú Robert Lešnikkel.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

CHEVROLET SPARK 0.8 6V Plus AC

CHEVROLET SPARK 0.8 6V...

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 2007 / 8

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

CHEVROLET SPARK 1.0 8V Premium ABS.AC Szép állapot!

CHEVROLET SPARK 1.0 8V...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2006 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

CHEVROLET AVEO 1.2 8V Direct Szép Állapot!!

CHEVROLET AVEO 1.2 8V...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 2006 / 8

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó