0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kellemes kis limo a csúcs Chevy Cruze

Chevrolet Cruze LT 2.0 D aut. teszt

Lővei Gergely·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

E legdrágább változatában már egy másik járműosztállyal kell versenyeznie, és bizony, nem mindegyik lapja erős a pakliban.

Teszt
Műszaki adatok

Már nem kísért a Daewoo-korszakos múlt, sem formailag, sem műszakilag. A Chevrolet Cruze abszolút vállalható külsővel bír

Már nem kísért a Daewoo-korszakos múlt, sem formailag, sem műszakilag. A Chevrolet Cruze abszolút vállalható külsővel bír

Ugyan már 2003-ban megtörtént a névváltás, a Chevrolet márka csak most, a Cruze piacra dobásával szakadt el végleg a Daewoo-örökségtől. Európában a jó ár/érték arányú autókat forgalmazza a General Motors ezen a márkanéven, ennek megfelelően a Cruze nem abszolút értékben alacsony vételárával próbál vásárlókat szerezni magának, hanem a tudásával és felszereltségével. Nincs 1,6 literesnél kisebb motor a modellhez, és a relatíve csúcsváltozat is feljebb került a ranglétrán, ahogy azt ki is tudtuk próbálni az automata LT változat esetében.

Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma... Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma... Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma...

Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma...

Teljesítmény és erő tekintetében a motor bőven hozza a ma elvárható szintet: a 150 lóerőhöz tartozó 320 Nm-es forgatónyomaték papíron több mint elegendő az üresen is 1,5 tonnás autó mozgatásához, a valóságban azonban más a helyzet. A motorhoz olyan elképesztően hosszú áttételezésű automatikus váltót csatlakozik, hogy bármennyire is igyekszik a modern turbódízel, de nem képes dinamikusan mozgatni az autót. Tisztességes helytállás – legfeljebb ennyire képes az erősebb dízellel szerelt Cruze (a 2.0 D 125 lóerővel szintén kapható), még akkor is, ha kvázi megszüntetjük a gázpedál és a padlószőnyeg közötti légrést. Abban a pillanatban viszont értelmet nyer ez a hangolás, amint normális tempóban kezdünk közlekedni. A hatfokozatú, hagyományos (hidrodinamikus) automatikus váltó lassan, de szinte észrevétlenül kapcsolgat, a változásról csak a fordulatszámmérő mutatójának a mozgása, illetve a motor morgásának megváltozása tájékoztat.

Hasít a szimmetria a fedélzeten. A műszerfal világosszürke betétje nem véletlenül hasonlít az ülés szürkéjére, a tervezők ugyanis ugyanazzal a textillel borították be a felületet. Az ötlet remek, de tisztán tartani körülményesebb

Hasít a szimmetria a fedélzeten. A műszerfal világosszürke betétje nem véletlenül hasonlít az ülés szürkéjére, a tervezők ugyanis ugyanazzal a textillel borították be a felületet. Az ötlet remek, de tisztán tartani körülményesebb

Azzal sajnos együtt kell élni, hogy a dízel masina − ha nem is túlzó hangerővel, de lényegében − állandó morgással jelzi működését. Rövid idő alatt hozzá lehet szokni a doromboláshoz, ami országúti tempónál már szinte majdnem teljesen beleolvad az utastér halk háttérzajába. A fogyasztás átlaga az együtt töltött hét alatt 8,2 l/100 km lett, ami elfogadható, annak ismeretében, hogy a Cruze városban és autópályán vegyesen töltötte velünk ezt az időt. Utóbbi helyen se remélhetünk egyébként túlzott dinamizmust, az elképesztően hosszú áttételezés miatt hosszú gondolkodási idő után teljesíti csak a jobb lábbal adott parancsainkat az autó, és még padlógázzal sem képes az elvárható vehemenciával meglódulni.

Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét

Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét

A felfüggesztés könnyedén megbirkózik ekkora teljesítménnyel, sőt, érzésre ennél sokkal többel is gond nélkül elbánna. Határozottan feszes a hangolás, de egy pillanatig sem érezni túl keménynek az úttest felől érkező ütéseket. A csillapítás megfelelő, de a futómű azért nem szűri ki nyom nélkül az egyenetlenségeket. Bár a motortól messze áll a lehengerlő karakter, a stabil „lábakkal” kifejezetten sportos tempót is lehet diktálni, a kanyarokban nagyon sokáig semlegesen viselkedik a Cruze, és azt követően is csak az orrát kezdi el tolni. Mindezt persze az után, hogy gombnyomásra megszabadultunk az elektronikus menetstabilizálótól, ami egyébként a jó futómű miatt nagyon ritkán ad életjelet magáról. A fék a Chevy legjobban sikerült elemei közé tartozik, a fékerő könnyen adagolható.

Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz

Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz

Jó vezethetőséget garantál tehát a felfüggesztés, a kormányzás is kellőképpen közvetlen, de a motor-váltó páros egyértelműen lassan reagál ahhoz, hogy élvezzük a sportos tempóban való közlekedést. Ha azonban egy kicsit visszaveszünk a lendületből, máris nagyon összeszedett képet mutat a Cruze. Könnyű az irányítása, szinte csak a kormányzásra és a fékezésre kell ügyelni, minden mást magától csinál az autó. Egyéb tulajdonságait tekintve − tágas utastér, jó minőségű anyagok a műszerfalon − viszont nem nagyon érheti kritika a Chevrolet Cruze-t. Igen, van néhány zavaró aprósága, például a magas sofőrök térde képes mozgatni a légkondicionáló hőmérséklet állítóját, és az sem feltétlen öröm, hogy nagyon szűk nyíláson keresztül lehet csak megpakolni a csomagteret, de ezeken könnyen túlteszi magát az ember.

Ez értelemszerűen utcai változat, de a WTCC túraautó bajnokságban a mezőny tagjai sokszor így látják a gyári Cruze versenyautókat − hátulról

Ez értelemszerűen utcai változat, de a WTCC túraautó bajnokságban a mezőny tagjai sokszor így látják a gyári Cruze versenyautókat − hátulról

A jelenleg félmilliós kedvezmény ellenére is 5,6 millió forintos tesztautó árat már nehezebb megemészteni. Ez csak akkor lenne igazán kedvező ajánlat, ha a 150 lóerős dízelmotor a valóságban is 150 lóerősnek érződne. Ennyi pénzért már egy kategóriával feljebb találni autókat, akár dízelmotorral – még akkor is, ha leszámítjuk az automatikus váltó 400 ezer forintos felárát. Ettől függetlenül a Chevrolet Cruze nagyon jó ár/érték aránnyal rendelkező típus, de nem szabad túlzásokba esnünk. A kétliteres dízelmotor hangos és nem túl dinamikus, ezzel szemben a benzinesek csendes üzemmel kárpótolnak a lendület hiányáért.

Méretek

Hosszúság: 4597 mm
Szélesség: 1788 mm
Magasság: 1477 mm
Saját tömeg: 1427 kg
Össztömeg: 1930 kg
Tengelytáv: 2685 mm
Karosszéria-kivitel: limuzin
Csomagtér: 450 liter

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: EURO 4
Hengerűrtartalom: 1991 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata - 6 fokozatú
Nyomaték: 320 Nm 2000 1/min-nél
Teljesítmény: 110 kW (150 LE) 4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,9 s
CO2-kibocsátás: 149 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 8,2 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Használtteszt: BMW 550i Touring Steptronic, 2007

Ezüst kombi, kis keréken, előzékeny sofőrrel. Aztán, ha meg úgy kell, akkor a 367 lovas V8-assal...

Jó 40 éve áttervezte a Porsche a Lada 2103-ast, így jött létre a VAZ-Porsche 2103

A '70-es években a Porsche átdolgozta a dupla kereklámpás 1500-as Ladát az akkor menő biztonsági...

Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0...

Itthon a Renault Talisman - meg merték mutatni az alapváltozatot is

A fotókon láthatónál is ütősebb forma, alapáron takarékos dízelmotor, korrekt ellátmány, mégis...

Újabb politikusautó bukkant fel, eladó Czinege elvtárs W 123-as Mercedese

Amikor hazánk a legvidámabb barakk volt és mindenkinek jutott paprikás krumpli, akkor is voltak...

Egy újabb legenda, a Land Rover Defender búcsúzik a gyártósortól

Búcsúzik a britek büszkesége, megannyi James Bond és sok egyéb film sztárja, az ikon, a státuszszimbólum...

Használtteszt: Opel Astra Classic II 1.4 16V Optima 2, 2007

Egymillió forint alatt vannak az egytulajos, nem sokat futott klímások, és nem drága az alkatrész...

Kia cee'd 1.0 T-GDI GT Line teszt

Igazából nem sportos, háromhengeres és két kipufogóval kábít, de nem is ez a baj. A cee'd amúgy...

Cikkünkből kiderül, hogy mivel járnak ma a rendőrök

A rövid válasz: nincs, de mégis van. Itt a lista, hogy mivel üldözi a rendőrség a bűnt és a gyorshajtókat...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

badboy70 írta: 2012 október 30., kedd 22:47:29

Én VW Golfok után ültem át egy 1.8 LT benzinesbe és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Természetesen nincs kompromisszum nélküli,hibátlan autó(legfeljebb a tulajdonosaik
hazudják annak),de ez tényleg egy nagyon jó ár/érték arányú autó.Persze nem a magyar fillérb..szó,
de mégis sznob csóróknak,akik semmi pénzért akarnak német luxust venni maguknak,hogy a szomszédoknak villantsanak vele.Mélységesen hallgatva arról az apró tényről,hogy az általuk használtan vett sok-sok évig még a bank tulajdonát képező autóval pózolnak. :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Alex írta: 2011 május 30., hétfő 15:40:31
Alex írta: 5 éve

Szó mi szó kedves Zoltán, az autó egyéb (szerintem pozitív tulajdonságait) sikerült egyetlen összetett mondattal lerendezni ebben a cikkben, és csak a motor+váltó "gyengeségét" domborítani.



Megmosolyogtam azt a kijelentést is, hogy más márkák ennyi pénzért egyel magasabb kategóriában árulnának ilyen teljesítményű dízelt automata váltóval...



Szerintem a Cruze ilyen felszereltséggel és ilyen műszaki tartalommal a piac egyik legjobb ajánlata, talán Renault -ék adnak hasonlót ennyi pénzért. (de én a Cruze-t megbízhatóbbnak tartom).

Csak egy példa: A konszern egy Octavia II 1.6 CR dízelt alapáron is 5,5 millióért ad, végtelen hosszú ötös váltóval. Semmi DSG, semmi kétliter.... extrák is csak nagyon módjával.

Egy Golf nyilván még drágább. Én nem látom olyan "katasztrofálisnak" ezt az autót amennyire az a cikkből (talán akaratlanul is) érződik.



Az előttem szólónak:

Az Opel rühes váltói nagyon strapabíró szerkezetek. Általában magát az autót is túlélik. Ténykérdés, hogy a kapcsolhatóságuk nem a legjobb, egy japánnal, de még egy VW -vel sem lehet összehasonlítani. A "tésztás" jelzővel nem tudtam mit kezdeni! :))


Kiegészítés:

Ami a Cruztól egy kategóriával fentebb van az a Mondeo, C5, Insignia, Passat, Laguna.... etc...

Árak:

- Ford Mondeo 2.0 TDCi (140LE) - Euro5, 6 sebességes Powershift automataváltó : 8 835 000,00 Ft
- Citroen C5 Prestige 2.0HDI 6 seb manual váltó: 8 020 000 Ft
- VW Passat Comfortline BMT 2.0 CR TDi DSG 140Le : 8 650 000 Ft
- Opel Insignia sedan 2.0 DT, 96 kW / 130 LE, 6-sebességes automata : 8 210 000 Ft


Természetesen aláírom, hogy ezek az autók nem azt tudják amit egy Cruze, de a 3 millós vételár különbözet ezt meg is követeli.
3 millióval olcsóbban továbbra is jó vételnek találom a Cruze-t, még kicsit hangosabb motorral, és kevésbé sportosra áttételezett hajtáslánccal is.

Astra 160 lovas dízele, automata váltóval 6,7 millió... ebből következik,hogy a Golf is legalább ennyi. Talán a Megane -t lehet 5,5 körül megvenni automata nélkül. PSA és Ford alsó középben nem ad 2.0 dízelt. Olaszokat, japánokat nem néztem, olaszok sanszosak lehetnek, de a japánok ennyiért szerintem nem adnak kétezres automatás dízelt.

Üdv!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Alex írta: 2011 május 30., hétfő 15:01:51

Szó mi szó kedves Zoltán, az autó egyéb (szerintem pozitív tulajdonságait) sikerült egyetlen összetett mondattal lerendezni ebben a cikkben, és csak a motor+váltó "gyengeségét" domborítani.

Megmosolyogtam azt a kijelentést is, hogy más márkák ennyi pénzért egyel magasabb kategóriában árulnának ilyen teljesítményű dízelt automata váltóval...

Szerintem a Cruze ilyen felszereltséggel és ilyen műszaki tartalommal a piac egyik legjobb ajánlata, talán Renault -ék adnak hasonlót ennyi pénzért. (de én a Cruze-t megbízhatóbbnak tartom).
Csak egy példa: A konszern egy Octavia II 1.6 CR dízelt alapáron is 5,5 millióért ad, végtelen hosszú ötös váltóval. Semmi DSG, semmi kétliter.... extrák is csak nagyon módjával.
Egy Golf nyilván még drágább. Én nem látom olyan "katasztrofálisnak" ezt az autót amennyire az a cikkből (talán akaratlanul is) érződik.

Az előttem szólónak:
Az Opel rühes váltói nagyon strapabíró szerkezetek. Általában magát az autót is túlélik. Ténykérdés, hogy a kapcsolhatóságuk nem a legjobb, egy japánnal, de még egy VW -vel sem lehet összehasonlítani. A "tésztás" jelzővel nem tudtam mit kezdeni! :))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Szilvásy Bence írta: 2010 október 28., csütörtök 05:12:27

Talán annyit szeretnék hozzátenni az "elszakadás a Daewoo-örökségtől" nonszenszhez, hogy a GMDAT, azaz a General Motors Daewoo Auto & Technology (nálunk is ismertebb nevén egyszerűsítve Daewoo) felelős a J300-as kódjelű modell koncepciójáért, tervezésének nagy részéért, illetve pusztán azon tényért, hogy az autó a GMDAT koreai gyáraiból (Bupyeong/Gunsan) érkezik Európába.

A globális Delta II platformra épülő kocsi először a hazai piacán mutakozott be DAEWOO Lacetti Premiere néven még 2008 végén.

http://idc.gmdaewoo.co.kr/gmmcc/Lacetti_PMR_BrandPage.jsp?carID=lacettiPremiere&contentsID=brandpage&path=default&evt=null

Ausztrálázsiában (jelentős piaci szegmens) Holden Cruze-ként ismerhetjük - mindig a márkanévre jellemző hűtőráccsal.

A platform egy kiváló új alap, mely lehetővé tette (az Opel mérnöki hátterével karöltve), hogy az autó nagyon pozitív érzetű legyen, ázsiai váltóval (= pontos, precíz; szerencsére szakítva a korábbi daewoos hagyományokkal ahol az Opel tésztás, rühes váltóműveit favorizálták), feszes struktúrával, jó NVH-val. Ugyanez a platform szerepel oly jól az új Astra alatt is...

Tehát: nincs olyan, hogy elmúlt a Daewoo-korszak, kísértő múlt, mivel ez az eredendően koreai autó saját hazájában még mindig Lacetti. A Daewoo köszöni szépen, jól van.

Mellesleg pedig a GM az USA piacán arra ösztönzi a kereskedőit, hogy vegyenek egy Corollát és egy Civicet és bátorítsák ügyfeleiket, hogy ott helyben hasonlítsák össze a három kocsit. A Cruze jó autó, pont.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Friss tesztek

Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0 literes szívó bizonyul-e jobbnak? Utánajártunk!


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


Kia cee'd 1.0 T-GDI GT Line teszt

Maradnék inkább a réginél - Kia cee'd GT Line teszt

Igazából nem sportos, háromhengeres és két kipufogóval kábít, de nem is ez a baj. A cee'd amúgy jó, de ez a verzió az ára miatt elvérzik.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Hirdetés

CHEVROLET tesztek

Chevrolet Trax 1.4 Turbo AWD LT teszt

Nem rossz. Nem is drága. Chevrolet Trax teszt

Hálás-e a Mokka testvérének lenni, amikor az Opel sokkal népszerűbb a Chevynél? Kell az összkerékhajtás? Sok a jó kérdés, de sok a jó kisméretű crossover is. Egyikük a Trax.


Chevrolet Malibu 2.4 LTZ teszt

Cseregyerek Amerikából - Chevrolet Malibu teszt

A Malibu az a régi-új modell, amellyel a General Motors Koreában is véget vetett a Daewoo piaci jelenlétének, ráadásul igazi világautó, hiszen Amerikában, Ázsiában és Európában is egyazon formában kínálják.


Chevrolet Camaro Coupe 6.2 V8 teszt

Le a gatyával! - Chevrolet Camaro teszt Videó

Akármilyen ínséges és egyben zöld időket is élünk, van az az autó, melyet vezetve perverz örömet okoz 100 km-enként 20 liter benzin elégetése.


Ötajtós Chevrolet Cruze miniteszt

Olcsó Golf-konkurens a Chevy-től

Benzin- és dízelmotorral egyaránt kipróbáltuk, mit tud az új, ötajtós Chevrolet Cruze.


Chevrolet Orlando 2.0 Dízel LTZ+ Automata teszt

Olcsó, de torkos expresszbusz - Chevy Orlando teszt Videó

Ilyen még nem volt! A Chevrolet legújabb modellje már megjelenésével is sokak érdeklődését felkelti, zömüket helyből meg is nyeri. A kedvező ár már csak ráadás.


Még több CHEVROLET teszt

Címlapon


Friss cikkek

Csaknem 150 autóst károsított meg egy bajai ügyintéző

Hatalmas sikkasztás vagyonszerzési illetékkel

6 órája – Sztori

Átvette a pénzt, felvette a munkadíjat, ám az államnak nem fizetett az a bajai ügyintéző, aki autók átíratását vállalta. Most viszont fizethet.


Itthon a Renault Talisman - meg merték mutatni az alapváltozatot is

Új lehetőség cégautósoknak: Renault Talisman 7,5 milliótól

18 órája – Újdonság

A fotókon láthatónál is ütősebb forma, alapáron takarékos dízelmotor, korrekt ellátmány, mégis átlagár: ütős a Renault Talisman.


30 éve a Porsche 959-es Dakar-ralit és Le Mans-i 24 órás versenyt is nyert

Egy korszak végén a testét adta másokért: a Porsche 959

2 napja – Sztori

A 959 volt az első összkerekes utcai Porsche, egyben kora leggyorsabb szériaautója. Már évek óta ritka egzotikumnak számít, most 30 éves.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Renault Fluence 1.6 Dynamique teszt

Ez kell a magyarnak! Renault Fluence teszt Videó

2 éve – Teszt

Napjaink legnépszerűbb szedánja a Renault Fluence. Alapmotorjával próbáltuk az idén megújult sorozatot.


Renault Kadjar - beszálló a kompakt SUV-ok szegmensébe

Kadjar néven jön a Renault kompakt szabadidő-autója

Tavaly – Autósvilág hírei

Sokaknak tetszhetett a Scénic XMOD, most ugyanis hasonló méretű, önálló kompakt szabadidő-autót hoz a Renault.


Poco Loco Gyorsulási Verseny és Smoke&Charm első országos dízelautó találkozó

Kemény lesz: gyorsulási verseny és országos dízelautó találkozó Videó

9 hónapja – Autósvilág hírei

Írd fel a dátumot, jegyezd meg a helyszínt, nyerj jegyet tőlünk!


Használtautó.hu

CHEVROLET CRUZE 1.6 Base

CHEVROLET CRUZE 1.6 Base

Ár: 2.500.000 Ft

Évjárat: 2010 / 1

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

CHEVROLET CRUZE 1.6 LS Plus 40 Ekm! Szervízkönyv

CHEVROLET CRUZE 1.6 LS...

Ár: 2.799.000 Ft

Évjárat: 2011 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

CHEVROLET CRUZE 1.6 LS Gyári fényezés!!!

CHEVROLET CRUZE 1.6 LS...

Ár: 1.799.000 Ft

Évjárat: 2010 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!