0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kellemes kis limo a csúcs Chevy Cruze

Chevrolet Cruze LT 2.0 D aut. teszt

Lővei Gergely·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

E legdrágább változatában már egy másik járműosztállyal kell versenyeznie, és bizony, nem mindegyik lapja erős a pakliban.

Teszt
Műszaki adatok

Már nem kísért a Daewoo-korszakos múlt, sem formailag, sem műszakilag. A Chevrolet Cruze abszolút vállalható külsővel bír

Már nem kísért a Daewoo-korszakos múlt, sem formailag, sem műszakilag. A Chevrolet Cruze abszolút vállalható külsővel bír

Ugyan már 2003-ban megtörtént a névváltás, a Chevrolet márka csak most, a Cruze piacra dobásával szakadt el végleg a Daewoo-örökségtől. Európában a jó ár/érték arányú autókat forgalmazza a General Motors ezen a márkanéven, ennek megfelelően a Cruze nem abszolút értékben alacsony vételárával próbál vásárlókat szerezni magának, hanem a tudásával és felszereltségével. Nincs 1,6 literesnél kisebb motor a modellhez, és a relatíve csúcsváltozat is feljebb került a ranglétrán, ahogy azt ki is tudtuk próbálni az automata LT változat esetében.

Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma... Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma... Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma...

Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma...

Teljesítmény és erő tekintetében a motor bőven hozza a ma elvárható szintet: a 150 lóerőhöz tartozó 320 Nm-es forgatónyomaték papíron több mint elegendő az üresen is 1,5 tonnás autó mozgatásához, a valóságban azonban más a helyzet. A motorhoz olyan elképesztően hosszú áttételezésű automatikus váltót csatlakozik, hogy bármennyire is igyekszik a modern turbódízel, de nem képes dinamikusan mozgatni az autót. Tisztességes helytállás – legfeljebb ennyire képes az erősebb dízellel szerelt Cruze (a 2.0 D 125 lóerővel szintén kapható), még akkor is, ha kvázi megszüntetjük a gázpedál és a padlószőnyeg közötti légrést. Abban a pillanatban viszont értelmet nyer ez a hangolás, amint normális tempóban kezdünk közlekedni. A hatfokozatú, hagyományos (hidrodinamikus) automatikus váltó lassan, de szinte észrevétlenül kapcsolgat, a változásról csak a fordulatszámmérő mutatójának a mozgása, illetve a motor morgásának megváltozása tájékoztat.

Hasít a szimmetria a fedélzeten. A műszerfal világosszürke betétje nem véletlenül hasonlít az ülés szürkéjére, a tervezők ugyanis ugyanazzal a textillel borították be a felületet. Az ötlet remek, de tisztán tartani körülményesebb

Hasít a szimmetria a fedélzeten. A műszerfal világosszürke betétje nem véletlenül hasonlít az ülés szürkéjére, a tervezők ugyanis ugyanazzal a textillel borították be a felületet. Az ötlet remek, de tisztán tartani körülményesebb

Azzal sajnos együtt kell élni, hogy a dízel masina − ha nem is túlzó hangerővel, de lényegében − állandó morgással jelzi működését. Rövid idő alatt hozzá lehet szokni a doromboláshoz, ami országúti tempónál már szinte majdnem teljesen beleolvad az utastér halk háttérzajába. A fogyasztás átlaga az együtt töltött hét alatt 8,2 l/100 km lett, ami elfogadható, annak ismeretében, hogy a Cruze városban és autópályán vegyesen töltötte velünk ezt az időt. Utóbbi helyen se remélhetünk egyébként túlzott dinamizmust, az elképesztően hosszú áttételezés miatt hosszú gondolkodási idő után teljesíti csak a jobb lábbal adott parancsainkat az autó, és még padlógázzal sem képes az elvárható vehemenciával meglódulni.

Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét

Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét

A felfüggesztés könnyedén megbirkózik ekkora teljesítménnyel, sőt, érzésre ennél sokkal többel is gond nélkül elbánna. Határozottan feszes a hangolás, de egy pillanatig sem érezni túl keménynek az úttest felől érkező ütéseket. A csillapítás megfelelő, de a futómű azért nem szűri ki nyom nélkül az egyenetlenségeket. Bár a motortól messze áll a lehengerlő karakter, a stabil „lábakkal” kifejezetten sportos tempót is lehet diktálni, a kanyarokban nagyon sokáig semlegesen viselkedik a Cruze, és azt követően is csak az orrát kezdi el tolni. Mindezt persze az után, hogy gombnyomásra megszabadultunk az elektronikus menetstabilizálótól, ami egyébként a jó futómű miatt nagyon ritkán ad életjelet magáról. A fék a Chevy legjobban sikerült elemei közé tartozik, a fékerő könnyen adagolható.

Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz

Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz

Jó vezethetőséget garantál tehát a felfüggesztés, a kormányzás is kellőképpen közvetlen, de a motor-váltó páros egyértelműen lassan reagál ahhoz, hogy élvezzük a sportos tempóban való közlekedést. Ha azonban egy kicsit visszaveszünk a lendületből, máris nagyon összeszedett képet mutat a Cruze. Könnyű az irányítása, szinte csak a kormányzásra és a fékezésre kell ügyelni, minden mást magától csinál az autó. Egyéb tulajdonságait tekintve − tágas utastér, jó minőségű anyagok a műszerfalon − viszont nem nagyon érheti kritika a Chevrolet Cruze-t. Igen, van néhány zavaró aprósága, például a magas sofőrök térde képes mozgatni a légkondicionáló hőmérséklet állítóját, és az sem feltétlen öröm, hogy nagyon szűk nyíláson keresztül lehet csak megpakolni a csomagteret, de ezeken könnyen túlteszi magát az ember.

Ez értelemszerűen utcai változat, de a WTCC túraautó bajnokságban a mezőny tagjai sokszor így látják a gyári Cruze versenyautókat − hátulról

Ez értelemszerűen utcai változat, de a WTCC túraautó bajnokságban a mezőny tagjai sokszor így látják a gyári Cruze versenyautókat − hátulról

A jelenleg félmilliós kedvezmény ellenére is 5,6 millió forintos tesztautó árat már nehezebb megemészteni. Ez csak akkor lenne igazán kedvező ajánlat, ha a 150 lóerős dízelmotor a valóságban is 150 lóerősnek érződne. Ennyi pénzért már egy kategóriával feljebb találni autókat, akár dízelmotorral – még akkor is, ha leszámítjuk az automatikus váltó 400 ezer forintos felárát. Ettől függetlenül a Chevrolet Cruze nagyon jó ár/érték aránnyal rendelkező típus, de nem szabad túlzásokba esnünk. A kétliteres dízelmotor hangos és nem túl dinamikus, ezzel szemben a benzinesek csendes üzemmel kárpótolnak a lendület hiányáért.

Méretek

Hosszúság: 4597 mm
Szélesség: 1788 mm
Magasság: 1477 mm
Saját tömeg: 1427 kg
Össztömeg: 1930 kg
Tengelytáv: 2685 mm
Karosszéria-kivitel: limuzin
Csomagtér: 450 liter

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: EURO 4
Hengerűrtartalom: 1991 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata - 6 fokozatú
Nyomaték: 320 Nm 2000 1/min-nél
Teljesítmény: 110 kW (150 LE) 4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,9 s
CO2-kibocsátás: 149 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 8,2 l/100km
Ez is érdekes lehet:
 

Bringa hátul, rendszám a bringán. Az NKH megmondja, szabályos-e

Az autó hátuljára rögzített kerékpárok nem takarhatják se a rendszámot, se a világítást. Itt...

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek...

Hazavitték Schumachert, állítólag javul az állapota

A továbbiakban svájci otthonában kezelik a rekordbajnok volt F1-pilótát. Michael Schumacher 9...

Egyéves a Budapesti taxirendelet

A budapesti taxirendeletet ekézők tarsolyában nem maradt sok ellenérv. Az egységes sárga taxik...

Magyarország 2014: egy kedves kis autós történet

Rég nem háborodtam fel ennyire, ennyire rég nem szégyelltem magam mások miatt. Ezek vagyunk mi...

Nagyon egyedi, és 4 190 000 forinttól kapható a Citroën C4 Cactus

Dizájnos, kényelmes, modern és persze takarékos autókat ígér a Citroën új modellsora, melynek...

Használtteszt: Ford Focus CC 2.0 TDCi, 2008 vs. Renault Mégane CC 1.9 dCi, 2005

Árkategóriától függetlenül ősszel is jó kabriózni. Egy 1,5 és egy 3 millió forint alatti használt...

A Mercedes-Benz bemutatta az AMG GT-t

Megérte várni rá. Élőben csak egy hónap múlva, de gyári fotón és videón már most megtekinthető...

Volkswagen e-up! teszt

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

badboy70 írta: 2012 október 30., kedd 22:47:29

Én VW Golfok után ültem át egy 1.8 LT benzinesbe és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Természetesen nincs kompromisszum nélküli,hibátlan autó(legfeljebb a tulajdonosaik
hazudják annak),de ez tényleg egy nagyon jó ár/érték arányú autó.Persze nem a magyar fillérb..szó,
de mégis sznob csóróknak,akik semmi pénzért akarnak német luxust venni maguknak,hogy a szomszédoknak villantsanak vele.Mélységesen hallgatva arról az apró tényről,hogy az általuk használtan vett sok-sok évig még a bank tulajdonát képező autóval pózolnak. :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Alex írta: 2011 május 30., hétfő 15:40:31
Alex írta: 3 éve

Szó mi szó kedves Zoltán, az autó egyéb (szerintem pozitív tulajdonságait) sikerült egyetlen összetett mondattal lerendezni ebben a cikkben, és csak a motor+váltó "gyengeségét" domborítani.



Megmosolyogtam azt a kijelentést is, hogy más márkák ennyi pénzért egyel magasabb kategóriában árulnának ilyen teljesítményű dízelt automata váltóval...



Szerintem a Cruze ilyen felszereltséggel és ilyen műszaki tartalommal a piac egyik legjobb ajánlata, talán Renault -ék adnak hasonlót ennyi pénzért. (de én a Cruze-t megbízhatóbbnak tartom).

Csak egy példa: A konszern egy Octavia II 1.6 CR dízelt alapáron is 5,5 millióért ad, végtelen hosszú ötös váltóval. Semmi DSG, semmi kétliter.... extrák is csak nagyon módjával.

Egy Golf nyilván még drágább. Én nem látom olyan "katasztrofálisnak" ezt az autót amennyire az a cikkből (talán akaratlanul is) érződik.



Az előttem szólónak:

Az Opel rühes váltói nagyon strapabíró szerkezetek. Általában magát az autót is túlélik. Ténykérdés, hogy a kapcsolhatóságuk nem a legjobb, egy japánnal, de még egy VW -vel sem lehet összehasonlítani. A "tésztás" jelzővel nem tudtam mit kezdeni! :))


Kiegészítés:

Ami a Cruztól egy kategóriával fentebb van az a Mondeo, C5, Insignia, Passat, Laguna.... etc...

Árak:

- Ford Mondeo 2.0 TDCi (140LE) - Euro5, 6 sebességes Powershift automataváltó : 8 835 000,00 Ft
- Citroen C5 Prestige 2.0HDI 6 seb manual váltó: 8 020 000 Ft
- VW Passat Comfortline BMT 2.0 CR TDi DSG 140Le : 8 650 000 Ft
- Opel Insignia sedan 2.0 DT, 96 kW / 130 LE, 6-sebességes automata : 8 210 000 Ft


Természetesen aláírom, hogy ezek az autók nem azt tudják amit egy Cruze, de a 3 millós vételár különbözet ezt meg is követeli.
3 millióval olcsóbban továbbra is jó vételnek találom a Cruze-t, még kicsit hangosabb motorral, és kevésbé sportosra áttételezett hajtáslánccal is.

Astra 160 lovas dízele, automata váltóval 6,7 millió... ebből következik,hogy a Golf is legalább ennyi. Talán a Megane -t lehet 5,5 körül megvenni automata nélkül. PSA és Ford alsó középben nem ad 2.0 dízelt. Olaszokat, japánokat nem néztem, olaszok sanszosak lehetnek, de a japánok ennyiért szerintem nem adnak kétezres automatás dízelt.

Üdv!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Alex írta: 2011 május 30., hétfő 15:01:51

Szó mi szó kedves Zoltán, az autó egyéb (szerintem pozitív tulajdonságait) sikerült egyetlen összetett mondattal lerendezni ebben a cikkben, és csak a motor+váltó "gyengeségét" domborítani.

Megmosolyogtam azt a kijelentést is, hogy más márkák ennyi pénzért egyel magasabb kategóriában árulnának ilyen teljesítményű dízelt automata váltóval...

Szerintem a Cruze ilyen felszereltséggel és ilyen műszaki tartalommal a piac egyik legjobb ajánlata, talán Renault -ék adnak hasonlót ennyi pénzért. (de én a Cruze-t megbízhatóbbnak tartom).
Csak egy példa: A konszern egy Octavia II 1.6 CR dízelt alapáron is 5,5 millióért ad, végtelen hosszú ötös váltóval. Semmi DSG, semmi kétliter.... extrák is csak nagyon módjával.
Egy Golf nyilván még drágább. Én nem látom olyan "katasztrofálisnak" ezt az autót amennyire az a cikkből (talán akaratlanul is) érződik.

Az előttem szólónak:
Az Opel rühes váltói nagyon strapabíró szerkezetek. Általában magát az autót is túlélik. Ténykérdés, hogy a kapcsolhatóságuk nem a legjobb, egy japánnal, de még egy VW -vel sem lehet összehasonlítani. A "tésztás" jelzővel nem tudtam mit kezdeni! :))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Szilvásy Bence írta: 2010 október 28., csütörtök 05:12:27

Talán annyit szeretnék hozzátenni az "elszakadás a Daewoo-örökségtől" nonszenszhez, hogy a GMDAT, azaz a General Motors Daewoo Auto & Technology (nálunk is ismertebb nevén egyszerűsítve Daewoo) felelős a J300-as kódjelű modell koncepciójáért, tervezésének nagy részéért, illetve pusztán azon tényért, hogy az autó a GMDAT koreai gyáraiból (Bupyeong/Gunsan) érkezik Európába.

A globális Delta II platformra épülő kocsi először a hazai piacán mutakozott be DAEWOO Lacetti Premiere néven még 2008 végén.

http://idc.gmdaewoo.co.kr/gmmcc/Lacetti_PMR_BrandPage.jsp?carID=lacettiPremiere&contentsID=brandpage&path=default&evt=null

Ausztrálázsiában (jelentős piaci szegmens) Holden Cruze-ként ismerhetjük - mindig a márkanévre jellemző hűtőráccsal.

A platform egy kiváló új alap, mely lehetővé tette (az Opel mérnöki hátterével karöltve), hogy az autó nagyon pozitív érzetű legyen, ázsiai váltóval (= pontos, precíz; szerencsére szakítva a korábbi daewoos hagyományokkal ahol az Opel tésztás, rühes váltóműveit favorizálták), feszes struktúrával, jó NVH-val. Ugyanez a platform szerepel oly jól az új Astra alatt is...

Tehát: nincs olyan, hogy elmúlt a Daewoo-korszak, kísértő múlt, mivel ez az eredendően koreai autó saját hazájában még mindig Lacetti. A Daewoo köszöni szépen, jól van.

Mellesleg pedig a GM az USA piacán arra ösztönzi a kereskedőit, hogy vegyenek egy Corollát és egy Civicet és bátorítsák ügyfeleiket, hogy ott helyben hasonlítsák össze a három kocsit. A Cruze jó autó, pont.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Friss tesztek

Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Hirdetés

CHEVROLET tesztek

Chevrolet Trax 1.4 Turbo AWD LT teszt

Nem rossz. Nem is drága. Chevrolet Trax teszt

Hálás-e a Mokka testvérének lenni, amikor az Opel sokkal népszerűbb a Chevynél? Kell az összkerékhajtás? Sok a jó kérdés, de sok a jó kisméretű crossover is. Egyikük a Trax.


Chevrolet Malibu 2.4 LTZ teszt

Cseregyerek Amerikából - Chevrolet Malibu teszt

A Malibu az a régi-új modell, amellyel a General Motors Koreában is véget vetett a Daewoo piaci jelenlétének, ráadásul igazi világautó, hiszen Amerikában, Ázsiában és Európában is egyazon formában kínálják.


Chevrolet Camaro Coupe 6.2 V8 teszt

Le a gatyával! - Chevrolet Camaro teszt Videó

Akármilyen ínséges és egyben zöld időket is élünk, van az az autó, melyet vezetve perverz örömet okoz 100 km-enként 20 liter benzin elégetése.


Ötajtós Chevrolet Cruze miniteszt

Olcsó Golf-konkurens a Chevy-től

Benzin- és dízelmotorral egyaránt kipróbáltuk, mit tud az új, ötajtós Chevrolet Cruze.


Chevrolet Orlando 2.0 Dízel LTZ+ Automata teszt

Olcsó, de torkos expresszbusz - Chevy Orlando teszt Videó

Ilyen még nem volt! A Chevrolet legújabb modellje már megjelenésével is sokak érdeklődését felkelti, zömüket helyből meg is nyeri. A kedvező ár már csak ráadás.


Még több CHEVROLET teszt

Címlapon


Friss cikkek

13 év alatt 3 millió készült a BMW-féle új Miniből

Elkészült a hárommilliomodik új Mini Videó

Tegnap – Sztori

A BMW korszak retró külsejű, de technikailag modern Minijéből slágertermék lett. 13 év alatt 3 millió kelt el belőle.


Kedvcsináló: szeptember 27-én Volkswagen találkozó a Hungaroringen 1500 autóval

Ízelítő a hónap bulijából: Road to Eplény

Tegnap – Sztori

Régi és új Volkswagenekkel mókázni igazi jutalom. Ráadásul ugyanez nagyban megismételhető szeptember 27-én a hungaroringi VW találkozón.


Nissan Pulsar: megvan, és nem is rossz a hazai alapár

Jó áron jön a tágas, jól felszerelt Nissan Pulsar

2 napja – Újdonság

Tekintélyes, 400 000 forintos, azaz 10 százalékos bevezetési kedvezménnyel már rendelhető a vadonatúj Nissan Pulsar.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Takarékosabbra és erősebbre cserélik a rendőrautók motorjait

EcoBoost motort kapnak a Ford Explorer Interceptorok

Tavaly – Autósvilág hírei

Az Egyesült Államok rendőrőrsei számára hamarosan elérhetővé és megrendelhetővé válik a Ford Police Explorer Interceptor rendőrautó 3,5 literes EcoBoost V6-os motorral.


WTCC: Chevrolet-győzelem, magyar pech Monzában

Egy galamb tette tönkre Michelisz versenyét Videó

2 éve – Sztori

Megvolt a túraautó-világbajnoki szezonnyitó Monzában, s csak a szokásos történt, azaz szép magyar siker születhetett volna, ha... Amúgy a címvédő Yvan Muller nyert kétszer is.


Opel Insignia Country Tourer BiTurbo CDTI 4x4 AT6 teszt

Nagyot szól! Opel Insignia Country Tourer BiTurbo CDTI 4x4 teszt

9 hónapja – Teszt

Kínálatának dízel csúcsváltozatával járt nálunk a megújult, már terepkombiként is kapható Opel Insignia.


Használtautó.hu

CHEVROLET CRUZE 2.0 D LT (Automata)

CHEVROLET CRUZE 2.0 D...

Ár: 2.700.000 Ft

Évjárat: 2010 / 8

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

CHEVROLET CRUZE 1.8 LT (Automata) Magyar szervizkönyves !

CHEVROLET CRUZE 1.8 LT...

Ár: 2.495.000 Ft

Évjárat: 2009 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

CHEVROLET CRUZE SW 1.6 LT Plus

CHEVROLET CRUZE SW 1.6...

Ár: 4.320.000 Ft

Évjárat: 2013 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó
/js/measure.js"> --> ?>