0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Viszlát, unalom! Mercedes CLA teszt 

Mercedes-Benz CLA 220 CDI teszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hogy mennyire kupé, voltaképp sokadlagos. Hogy szűk hátul, szintén. Azt is megbocsátjuk neki, hogy 15 millióért csak manuális a klíma? Teszten a kecskeméti Mercedes CLA.

Teszt
Műszaki adatok

Ha még mostanában mindenképp a figyelem középpontjába szeretne kerülni, a friss és fiatalos Merci CLA optimális választás. Lehetőleg AMG-csomagosan. Mellette jelenleg az Audi és a BMW sehol nincsen. Se közvetlen konkurenssel, se dizájnban

Ha még mostanában mindenképp a figyelem középpontjába szeretne kerülni, a friss és fiatalos Merci CLA optimális választás. Lehetőleg AMG-csomagosan. Mellette jelenleg az Audi és a BMW sehol nincsen. Se közvetlen konkurenssel, se dizájnban

Kicsit kupés, nagyon izgalmas

Kicsit kupés, nagyon izgalmas

Nem áll jól a Mercedes-Benz szénája, már ami a nagy német prémiumtrió különversenyében elfoglalt helyét illeti. És számottevő mennyiséget viszonylag olcsó és viszonylag kicsi autókból lehet csak eladni, nem az S-osztályból és hasonlóan exkluzív, ergo méregdrága társaiból. Hogy melyiken mennyi a stuttgartiak profitja, már más kérdés, mindenesetre modellpaletta-bővítést és a kompakt méretosztályban radikális, a konzervativizmusáról is híres márkától meglepően merész formai megújulást eredményezett a piaci harc – mindennek a tökéletes és látványos lenyomata a CLA, a Daimler-konszern kecskeméti gyártású négyajtós kupéja.

A tesztre kapott példányt az importőr agresszív AMG-köntösben rendelte, s hogy milyen jól tette, annak tanúbizonyságaként forgó fejeket, leesett állakat és irigy pillantásokat láttunk egy héten át. Igen, az alapját adó A-osztály is ilyen AMG-s volt, azzal sem szürkültünk az utcaképbe. A CLA csodálói azt ugyanakkor biztos nem konstatálták, hogy az elöl 20, hátul 15 mm-rel ültetett sportfutómű okozta alacsony hasmagasság nem is egyszer izzasztó manőverezést igényelt egy-egy garázsba állásnál és a közepesen meredek rámpákon is. Az első lökhárítóra és a küszöbspoilerre is vigyázni kellett, a 18 colos, amúgy gyönyörű alufelni meg szinte könyörgött, hogy mazsolamód a szokásosnál távolabb parkoljunk a fenyegető járdaszegélyektől.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

És akkor a forma, a dizájn: telitalálat. Szubjektív nyilván, ám aki csak látta és véleményezte a tesztautót, elalélt tőle. A LED-es menetfényétől, a „szegecses” hűtőmaszkjától, a gigászi csillagtól, az éleitől és domborulataitól, az elöl fékhűtő funkcióval is bíró, hátul csak szemcsapdás beömlőitől-bevágásaitól, a dupla kipufogójától, a terpesztésétől és a puccos-kupés tetőívétől. Úgy, hogy a többség nem feltétlen skatulyázta négyajtós kupénak, inkább gondolta valami C-osztályosnak vagy CLS-nek. Senkit nem ér hibáztatni: a Mercinek (is) elképesztő mennyiségű modellje van csillió betűvel és azok kombinációival, kizárólag a márkafanok és az egyetemes autóbolondok találnak ki a betűszavak labirintusából. És lesz ez még durvább a folytatólagos offenzívával (vadonatúj GLA, CL-t váltó S Coupé, stb.), na mindegy.

Részletgazdag, minden szögből. Egyeseknek tán túljátszott, de a többségnek telitalálat Részletgazdag, minden szögből. Egyeseknek tán túljátszott, de a többségnek telitalálat Részletgazdag, minden szögből. Egyeseknek tán túljátszott, de a többségnek telitalálat

Részletgazdag, minden szögből. Egyeseknek tán túljátszott, de a többségnek telitalálat

És ugye a CLA kompakt. Hogy mitől kompakt, amikor több mint 4,6 méterével a klasszikus középkategóriás C-osztálynál is hosszabb? Hagyjuk, manapság majdnem minden autó, majdnem minden minden használati tárgy kompakt. Egy Skoda Octavia is az. A kisautós alapú crossovereket is annak tartják. Vagy épp szubkompaktnak. És ha a négyajtós kupéság felől közelítünk? A CLA itt domborít egy nagyot, mert az Audinak és a BMW-nek sincs konkurens – kompakt − modellje. Ugorjunk.

A-osztályos uniformis megnyerő összképpel, abból kicsit kilógó központi kijelzővel, bőrrel és fémhatású dekorelemmekel, pazar vezetői pozícióval

A-osztályos uniformis megnyerő összképpel, abból kicsit kilógó központi kijelzővel, bőrrel és fémhatású dekorelemmekel, pazar vezetői pozícióval

Váltófül, s mögötte maga a váltó, illetve annak előválasztója. Ha nem siettetjük, a 7 fokozatú automata észrevétlen teszi a dolgát

Váltófül, s mögötte maga a váltó, illetve annak előválasztója. Ha nem siettetjük, a 7 fokozatú automata észrevétlen teszi a dolgát

A BlueEfficiency kiviteleknél rekordmini, 0,22-es alaktényezőnek, az elegánsan sportos tetőívnek és a formás fenéknek természetesen ára van. A tetőnek az, hogy hátul a ki/beszállás extra figyelmet, magyarán görnyedést igényel a szűk ajtón át, s hogy a fejtér legfeljebb 170 centis magasságig oké. A boltozatos farnak meg az, hogy a rakodóperem magasan trónol, a nyílás korlátozott, az osztott üléshajtással bővíthető csomagtartó pedig bár 470 literes, mély és lapos. Mint a limuzinoknál is, igen.

A tervezők mentségére hátul kb. annyiszor utaznak az ilyen autókban, mint a kétülésesekben, s a keret nélküli ablakok is csinosak, mint mindig. És elöl szuperkényelmes a CLA, naná. Integrált fejtámlás, gerinctámaszos, határozott tartású, elsőre fura, idővel pompásnak talált sportülés van, nem kereken kerek sportkormány, bőrkárpit, gumiágyas, fémhatású kerek légbeömlő és piros cérnás varrás – kár, hogy a műszerfal tetején piroslása a szélvédőben tükröződve is visszaköszön. Egyébként A-osztályos az egész, beleértve a középkonzol fölé, tetejére biggyesztett, az összképbe rondító központi kijelzőt is. Aminek a grafikája sem a legmodernebb. A tolatókamera képét bezzeg pengeélesen közvetíti, ez jó. A navigációs és egyéb infókat forgókapcsolóval hívhatjuk le, a váltókar a jobb oldali bajuszkapcsoló, minden olyan és ott van, ahol az A- és a B-osztályban is, indulás.

Elöl fejedelmi a komfort, a hátsó traktus (két utasnak) viszont csak széltében és lábtérben kényelmes az ívelt tető miatt. A ki/beszállás is tanulandó Elöl fejedelmi a komfort, a hátsó traktus (két utasnak) viszont csak széltében és lábtérben kényelmes az ívelt tető miatt. A ki/beszállás is tanulandó

Elöl fejedelmi a komfort, a hátsó traktus (két utasnak) viszont csak széltében és lábtérben kényelmes az ívelt tető miatt. A ki/beszállás is tanulandó

A Mercedes figyelmetztet, tz-vel

A Mercedes figyelmetztet, tz-vel

Az ülés jó mélyre engedhető, a lábak fémpedálokat taposnak, a kormányra öröm rámarkolni, autónk úgy néz ki, mintha minimum 300 lóerős izomgép lenne, majd jön a hidegzuhany: életre kel a 4 hengeres dízelmotor. A 220 CDI blokk lehet 170 lóerős és 1400-as percenkénti fordulaton böszme 350 Nm-es nyomatékú, de hidegen és néha nem csak hidegen is zavaróan tolakodó és nem szép hangú. Kevésbé fontos, hogy bemelegedve 8,2 mp alatt 100 km/órás tempóra repíti az üresen is 1,5 tonnát, még kevésbé az, hogy 230 km/órás végsebességet is ad. Ami lényegesebb, s ami a dízelzajt is feledtetheti, az a gyorsan és finoman dolgozó (siettetve DSG-sen csöppet tétova), a volán mögül kézzel is kapcsolgatható 7G-DCT dupla kuplungos automata váltó, az ESP jeleiből is tanuló direkt aktív kormány és a szimpla fronthajtás ellenére is kvázi semleges kanyarodási jellemzőket nyújtó elöl McPherson rugóstagos, hátul többlengőkaros futómű. Annyira szerethető ez a csomag (még a fék is derék), hogy felettébb kíváncsivá teszi az embert: vajon milyen lehet a tényleg AMG, a CLA 45 AMG az ő 2,0 literes, 360 lóerős benzinmotorjával és 4Matic összkerékhajtásával? Valószínűleg mesteri.

Öblösnek öblös, 470 literes a raktér, de lapos, nyílása szűk, korántsem praktikus Öblösnek öblös, 470 literes a raktér, de lapos, nyílása szűk, korántsem praktikus

Öblösnek öblös, 470 literes a raktér, de lapos, nyílása szűk, korántsem praktikus

Rossz úton persze túl kemény, túl feszes, rázós ez a futómű. Sport módban a váltó is fölöslegesen forgatja vagy 5000-ig a motort, ahol már semmi ereje, jobb hagyni, hogy Eco állásban a fogyasztásra, a takarékoskodásra is gondja legyen. Mégiscsak egy dízel. Papíron 4,2-4,5 l/100 km az étvágya, tesztfogyasztásunk 7,3 lett. A stop-start rendszer gyorsan lőtte le és indította újra a motort, a városi araszolások során még a fékpedált mélyre rúgva aktiválható Hold funkció tetszett nagyon. Így nem kell a féken állni, s a gázra lépve automatikusan old. Minden automata váltóhoz ilyen kéne.

Érdekes kettősség: manuális klíma kontra sofőrsegédek hada Érdekes kettősség: manuális klíma kontra sofőrsegédek hada Érdekes kettősség: manuális klíma kontra sofőrsegédek hada

Érdekes kettősség: manuális klíma kontra sofőrsegédek hada

S hogy az alapból 10,5, felextrázva majd' 15,5 milliós árat magyarázzuk: elektromos (mondjuk elég megfontoltan, szóval lassan nyíló-záródó) panorámatető, ülésfűtés, ugye AMG-pakk, navigáció, tolatókamera is volt és van a fedélzeten, no meg baleset-megelőző Pre-Safe rendszer, ami ránk húzza a biztonsági övet, holttérfigyelő, sávtartó, a biztonságos követési távolság betartására piktogrammal és hanggal is emlékeztető holmi, adaptív távfényasszisztens, parkolóasszisztens, táblafigyelés, Harman Kardon hifi, rengeteg minden. A parkolóasszisztens a párhuzamos mellett a hátrafelé merőleges beállásban is segíti a bizonytalan sofőrt − indexelve helyet keres, szól, ha megvan, le kell okézni, majd a számítógép kormányoz és lavíroz, okos és hasznos is lehet.

A 220 CDI alapára 10,5 millió forint. Olcsóbb dízel is van: a 6-os manuális váltóval szerelt CLA 200 CDI 1,2 millióval kevesebbet kóstál

A 220 CDI alapára 10,5 millió forint. Olcsóbb dízel is van: a 6-os manuális
váltóval szerelt CLA 200 CDI 1,2 millióval kevesebbet kóstál

És vigyáz is, bizton kontrázni készül az Audi meg a BMW, mert a Mercedes komoly támadásba lendült a már nem csak jó, de vagány újdonságaival

És vigyáz is, bizton kontrázni készül az Audi meg a BMW, mert a Mercedes komoly támadásba lendült a már nem csak jó, de vagány újdonságaival

Hogy ebbe a nem szerény, több mint 15 milliós összegbe miként nem fért bele az egy- vagy kétzónás automata klíma? Passz. Nyilván van, kb. 200 ezerért. És milyen még a CLA? Országúton és autópályán csendes, pihentető, ha kell, rugalmas. Tárolórekeszben, pohártartóban nincs hiány, s még az Integrált Szerviz Csomag is klassz, miszerint 4 év/120 ezer km-ig − az előírt karbantartásokat időben és márkaszervizben elvégeztetve − a nem kopóalkatrészeket érintő javítás vagy csere díjmentes.

A CLA bátor, egyben bölcs húzás volt a Mercedestől, borítékolható a sikere. A 220, pláne a gyengébb (136 LE, 300 Nm) 200 CDI dízeleknél a korábban próbált egyaránt turbós benzinesek finomabbak, igaz, nyilván többet is fogyasztanak. Hamarosan meg trendi Shooting Brake kombiként is jön a modell, hogy ezzel is bekavarjon a méretesebb CLS-ekkel kokettáló vevőjelölteknek. Meg a konkurenciának, főleg. A prémiumfelárat haptákban kicsengető kör voltaképp jól jár a harcukkal, a nép meg majd (jó) néhány év múlva a használtpiacról viheti haza az értékéből addigra gigászit veszítő olyan rétegmodelleket, mint amilyen a CLA.

Méretek

Hosszúság: 4630 mm
Szélesség: 1777 mm
Magasság: 1432 mm
Saját tömeg: 1525 kg
Össztömeg: 2005 kg
Tengelytáv: 2699 mm
Karosszéria-kivitel: négyajtós kupé
Csomagtér: 470 liter
Belső szélesség elöl: 1390 mm
Belső szélesség hátul: 1320 mm
Belmagasság elöl: 850-920 mm
Belmagasság hátul: 860 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 190 mm
Ülőlap hossza elöl: 520 mm
Ülőlap hossza hátul: 480 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1040 mm
Csomagtér magassága: 510 mm
Csomagtér hossza: 950 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1800 mm
Raktérnyílás szélessége: 860 mm
Raktérnyílás magassága: 440 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: 6
Hengerűrtartalom: 2143 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: tiptronic - 7 fokozatú
Nyomaték: 350 Nm 1400-3400 1/min-nél
Teljesítmény: 125 kW (170 LE) 3400-4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8,2 s
CO2-kibocsátás: 117 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,5 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,3 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 58 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 67 dB(A)

Értékelés

Pozitív
Vagány forma, szuper vezethetőség, a manuális klíma kivételével gazdag és illő felszereltség
Negatív
Hátul szűk, zajos dízelmotor, rossz úton rázós futómű, parkolásnál hátrányos alacsony padló, magas ár

Árak

Tesztmodell alapára 10 532 110 Ft (2013. augusztus 7.)
Tesztmodell ára 15 377 160 Ft (2013. augusztus 7.)
Ez is érdekes lehet:
 

Termékmustra reklám nélkül. Mit csinált egykor, és mit gyárt ma a Lada gyár?

Már négy éve nem forgalmaznak hivatalosan Ladákat Magyarországon. Mit tegyen, aki egy jó kockára...

Prémium minőségű, hétüléses sport-szabadidőautó: ennek mondják az új Volvo XC90-est

Hivatalosan is bemutatkozott a második generációs Volvo XC90, 1927 példányos First Edition bevezetési...

A modern autók sokkal nehezebben lophatók?

Ímhol egy lista a tolvajok körében legnépszerűbb autókról: ezeket lopták a leginkább tavaly az...

K.I.T.T. és a többiek – Top 10 autós sírva röhögés

Igen, más méltán népszerű előadók társaságában itt lesz David Hasselhoff, s ha már jön vele K.I.T.T...

K.I.T.T. és a többiek – Top 10 kedvenc autós film

Igen, más méltán népszerű előadókkal itt volt David Hasselhoff, s ha már jött vele K.I.T.T. is...

A hét első képe az új Skoda Fabiáról: a műszerfal

Kívülről már teljes egészében megismerhettük az új Skoda Fabiát, most a beltér mutogatása következik...

Lada újdonságok szakmányban

Kompakt szedánt, kompakt szabadidő-autót is fejleszt az elfeledett Lada, de olyan versenygépet...

Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk...

Bele szabad ugrani? Renault Mégane II (2002-2008)

A kategória legjobb biztonságán túl 12 évvel ezelőtt komoly extrákat is hozott a komfortos Renault...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (21 db)

hadam92 írta: 12 hónapja
vektor007 írta: tavaly

Kedves autóstársaim! Nekem a kérdésem a következő lenne: Miért használják a német taxisok 90%-ban a mercedest? Miért ugyanezzel a motorral használják nagy részét? Miért nem vw csoportos autóval taxiznak?

Itt aki véleményt alkot a mercedesről az ült egyátalán már mercedesben? Látta már közelről? Használta már?

Kicsit sajnálom azokat az embereket akik azért általánosan lebunkózza a merciseket, bmw-seket mert látott egy-két munka kerülő gengsztert játszó kopasz kigyúrt majmot aki valóban egy csótány inteligenciáját képviseli, de miért általánosít? Ez a baj magyarországon hogy sokan nem látnak tovább az orruknál.

Üdv. Szép napot!


persze mert tudod okoskodni könnyebb a hülyének, mert van egy rakat magatehetetlen ember akit elme adásra nem hívtak meg Magyarországon és kínjukban irigykednek a másikra aki többre vitte és ahogyan írtad nem látnak tovább az orruknál meg úgy élnek mint a szemfedős lovak :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
vektor007 írta: 2013 augusztus 28., szerda 08:37:10

Kedves autóstársaim! Nekem a kérdésem a következő lenne: Miért használják a német taxisok 90%-ban a mercedest? Miért ugyanezzel a motorral használják nagy részét? Miért nem vw csoportos autóval taxiznak?
Itt aki véleményt alkot a mercedesről az ült egyátalán már mercedesben? Látta már közelről? Használta már?
Kicsit sajnálom azokat az embereket akik azért általánosan lebunkózza a merciseket, bmw-seket mert látott egy-két munka kerülő gengsztert játszó kopasz kigyúrt majmot aki valóban egy csótány inteligenciáját képviseli, de miért általánosít? Ez a baj magyarországon hogy sokan nem látnak tovább az orruknál.
Üdv. Szép napot!

A válaszoláshoz belépés szükséges
witz írta: 2013 augusztus 13., kedd 22:35:50
Kempelen írta: tavaly

Az igazi bunkó meg másokat bunkóz.

Tükör. Próbálta már?


Előzmények megtekintése

Ettől nem fogomjobban kedvelni a das autókat, te pedig csak lejáratod magad.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 2013 augusztus 13., kedd 17:32:14
BenceBoss írta: tavaly

Ennyi pénzért inkább vennék egy Audi A6 3.0TDI Biturbo dieselt használtan 10-20ezer KM-el .


Ezért keltél föl? Kár volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2013 augusztus 12., hétfő 18:27:48
mapityu írta: tavaly

Nem tudom,hogy a tisztelt újságíró mitől van úgy kihalva ettől az autótól?!Kicsi,se nem kupé,se nem 4-5 személyes,van is csomagtartó,meg nincs is,megy az autó,de nem úgy,mint ahogy kinéz,belül gagyi műanyag az egész és azok a légbeömlők,mintha valami tuning-Lada lenne!Az ára viszont konkrét,nem kell rajta gondolkodni,marha drága!Ennyiért szerintem E osztályt is lehet venni,vagy bármely más prémium német márka eggyel nagyobb tipusát(5ös bömös,A6).Szóvál értelmetlen pénzkidobás...


Minden prémiummárka úgy árazza a középkat autóit hogy nincsenek messze árban az egyel nagyobbtól, pláne ha a kisebbik új, és azonos felszereltsgére vágyunk (eleve itt van kutya elásva a németeknél, kár is alapárról beszélni).

Mellesleg, ez nem egyel kisebb hanem kettővel, mert az A klasse lépcsőse. A CLA 200 CDI 9,5 körül indul, az E 4 ajtósa 11,5 misitől (utóbbinál felételezve egy jobb alapfelszereltséget).

A válaszoláshoz belépés szükséges
mapityu írta: 2013 augusztus 11., vasárnap 16:23:42

Nem tudom,hogy a tisztelt újságíró mitől van úgy kihalva ettől az autótól?!Kicsi,se nem kupé,se nem 4-5 személyes,van is csomagtartó,meg nincs is,megy az autó,de nem úgy,mint ahogy kinéz,belül gagyi műanyag az egész és azok a légbeömlők,mintha valami tuning-Lada lenne!Az ára viszont konkrét,nem kell rajta gondolkodni,marha drága!Ennyiért szerintem E osztályt is lehet venni,vagy bármely más prémium német márka eggyel nagyobb tipusát(5ös bömös,A6).Szóvál értelmetlen pénzkidobás...

A válaszoláshoz belépés szükséges
hadam92 írta: 2013 augusztus 10., szombat 09:41:06

nekem Ausztriában volt alkalmam megcsodálni egy Asfinangos parkolóban elölről szép viszont a hátuljával nem tudok megbarátkozni. Hasonlít a CLS-hez de mégsem és kicsit, mintha 2 autóból lenne összehegesztve a kocsi. Ettől függetlenül szép kívül belül, szépek a vonalai, viszont itt lentebb írta valaki, hogy a bunkók 55%-a ezzel, 30%-a BMW-vel jár. Nos ezt eddig sem értettem, hogy hogy függ össze. Érdekes zebránál egy mercis/BMW-s hamarabb áll meg, mint egy Suzukis, na akkor ki a bunkó paraszt?

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2013 augusztus 10., szombat 08:50:57

Akárki akármit mond, ez az autó gyönyörű. Kívül-belül fantasztikus. Nemrég ment előttem egy fehér a körúton este sötétben. Hát valami csoda, szép forma, gyönyörű fények..... rég láttam ilyen szép kocsit.
A Merci nagyon jó irányba indult el. Az új A osztály is nagyon jó.
A kétoldali digitklíma 204 ezer Ft. Szerintem mindenki ezzel kéri, azt tényleg nem értem, hogy egy ilyen magas felszereltségben nem az van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
BenceBoss írta: 2013 augusztus 09., péntek 20:43:36

Ennyi pénzért inkább vennék egy Audi A6 3.0TDI Biturbo dieselt használtan 10-20ezer KM-el .

A válaszoláshoz belépés szükséges
tuning írta: 2013 augusztus 09., péntek 13:30:10

Van még mit tanulni

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Citroën C4 e-THP 130 teszt

Öt alatt fogyaszt. Vagy nem? Citroën C4 e-THP 130 teszt Videó

Milyen a Citroën C4 a PSA új csodamotorjával, az 1,2 literes, 3 hengeres turbós benzinessel?


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW motoros családi egyterű - Toyota Verso 1.6 D-4D teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk, hogy milyen a bajor-japán házasság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

Ilyen nincs, és mégis van! Mercedes-Benz V-osztály teszt

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal járt nálunk a Mercedes-Benz V-osztály.


Mercedes-Benz C 220 BlueTEC teszt

Drágán védd az életed! Mercedes C-osztály teszt Videó

Azt nem mondanám, hogy jobb a riválisainál, de az azért elég durva, mi mindent tud az új Mercedes C-osztály. Persze az ára sem hétköznapi.


Mercedes-Benz CLA 250 teszt

Finomáru. Mercedes-Benz CLA 250 teszt

Éppenséggel dízelként sem volt rossz, de benzinesként még jobb, még finomabb autó a kecskeméti gyártású Mercedes-Benz CLA.


Mercedes A 200 CDI Blue Efficiency teszt

Egy korszaaaak vége - Mercedes A 200 CDI AMG Sport teszt

Ez az A-osztály már nem az az A-osztály. Agyő szendvicspadló, agyő bumfordiság, itt az új, dinamikus luxuskompakt.


Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC teszt

Nyugalom, elég a négy henger: Mercedes ML teszt

Négyhengeres dízelmotorral próbáltuk a harmadik generációs Mercedes ML szabadidő-autót. Jól megy, elfogadhatóan fogyaszt, finom darab - bosszantó hibákkal.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Kínos kocc lett a Forma-1-es bemutató vége

Beégett a 16 éves F1-pilóta Videó

10 órája – Sztori

Nem ez az első eset, hogy kudarcba fulladt egy F1-show, viszont a rotterdami blama pikantériáját a sofőr zöld füle szolgáltatja.


Volvo PV444: 70 éves a svédek első modern autója

70 éves a Volvo Pobjedája, a PV444-es

Tegnap – Sztori

Mérföldkő a Volvónak: a PV444 volt az első önhordó karosszériás kocsijuk. A négyhengeres modell családi autóként és a raliban is bevált.


Forradalmi első és felejthető második után jön a Renault Twingo harmadik generációja

Farmotor, hátsókerékhajtás és öt ajtó, itt az új Renault Twingo

2 napja – Újdonság

Mindenképp jobb helyzetben van a harmadik, mint a második volt, elődjénél nagyobbat szólhat az új Renault Twingo.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ ML 270 CDI (Automata) SZERVIZKÖNYVES

MERCEDES-BENZ ML 270 C...

Ár: 1.699.000 Ft

Évjárat: 2000 / 8

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ E 220 CDI Avantgarde (Automata)

MERCEDES-BENZ E 220 CD...

Ár: 3.790.000 Ft

Évjárat: 2007 / 11

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ C 200 Kompressor Classic

MERCEDES-BENZ C 200 Ko...

Ár: 1.099.000 Ft

Évjárat: 2000 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó