0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Teszten a turbós Suzuki Vitara, az esztergomi csúcs

Suzuki Vitara S 1.4T 4WD teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Lóerőszámot nézve nem csak a Vitara palettájának, a Suzuki hazai, esztergomi kínálatának is csúcsmodellje a most tesztelt Vitara S. Megnéztük, mit tud!

Teszt
Műszaki adatok

Elsőre talán bazárinak tűnt a Vitara S függőleges lamellás, középső, a távolságtartós tempomat szenzorát is rejtő, emblémás részével ötrekeszes hűtőmaszkja, de összességében nem mutat vele rosszul a hazai piac kedvenc autója

Elsőre talán bazárinak tűnt a Vitara S függőleges lamellás, középső, a távolságtartós tempomat szenzorát is rejtő, emblémás részével ötrekeszes hűtőmaszkja, de összességében nem mutat vele rosszul a hazai piac kedvenc autója

140 paci − ennyit tud a turbós 1.4-es. Vonzó lehet az új csúcs-Vitara teljesítménye, ám valljuk be, a 100 lóerős literteljesítmény nem kimagasló egy turbómotortól. Talán éppen ez benne a jó. Nem egy kihegyezett blokk, 220 Nm csúcsnyomatékát már 1500 1/perctől hozza. A közvetlen befecskendezésű, Boosterjet fantázianevet is viselő turbómotor ugyanakkor még a sokkal tüzesebb, ötajtósként is kapható (1.6-os szívó benzines) Swift Sportnál is erősebb, keményen 4 lóerővel. Ami viszont fontosabb, hogy nyomatéka 44 newtonmétert licitál utóbbira, 48 Nm-t a Vitara 1.6-os, a turbós 1.4-esnél 20 lóerővel gyengébb szívó alapmotorjára. Tudom, utóbbival is el lehet lenni, de

a turbós Vitara sokkalta harmonikusabban mozog.

Ha nem rendeljük meg a 600 ezer forintos, a tesztautóban szereplő, elektronikusan (az első és a hátsó tengely között) fixre is zárható összkerékhajtást, akkor 9,5 másodperces 100 km/órára gyorsítást tud, így pedig az alapból adott manuális és a feláras bolygóműves automata váltóval is 10,2 másodperceset, a végsebesség pedig egységesen 200 km/óra lehet. A Vitara persze ezzel a motorral sem lesz az autópályák királya, ugyanis ott már erősen szél- és futóműzajos, ám ezzel már elég harmonikusan mozog ott is, meg persze városban és országúton is. Terepen pedig dízelmotorral megnéztük: többet tud, mint hinnénk. Egyébként pont terepezéshez is érdemes lehet megvenni az automata váltót, amiből a turbós benzineshez elvében ugyanaz a (hatfokozatú bolygóműves) szerkezet jár, mint a szívó 1.6-oshoz.

Nem vészes költség, 180 ezer forint a kétszínű fényezés. A lökhárítók és a kerékívek, valamint a küszöbök fényezetlen plasztik borítása abszolút praktikus. Felniből hivatalosan nem a képen látható, hanem ötküllős és teljesen fekete jár az S-hez (szerintem mondjuk ez mutat jobban)

Nem vészes költség, 180 ezer forint a kétszínű fényezés. A lökhárítók és a kerékívek, valamint a küszöbök fényezetlen plasztik borítása abszolút praktikus. Felniből hivatalosan nem a képen látható, hanem ötküllős és teljesen fekete jár az S-hez (szerintem mondjuk ez mutat jobban)

Nem csak a motorja más. A Boosterjet motoros Vitara szinte külön modell, Vitara S néven kapható. Nem csupán nevével, például vízszintes helyett függőleges króm(ozott)lamellás hűtőmaszkjával is eltér a többi, amúgy a hazai piac legnépszerűbb modelljének számító Vitarától. Így aztán hiába látni egyre több Vitarát, a turbós benzines ki fog tűnni közülük. Egyedi, fényes fekete alufelniket kap, utasterében piros cérnával varrott a tényleg jó fogású, a többi Vitarétól küllőivel is eltérő, így "sportos" jelzővel illetett bőrkormány, valamint a bőr/alcantara ülések széle is. Pirosas-bordós a műszerek és a szellőzők körüli gyűrű is. Az S nem csak optikai csomag, önálló, a GLX-hez hasonlóan gazdag felszereltség is. Egyebek mellett automata klímával, a már említett kárpitozással, (kétfokozatú) elülső ülésfűtéssel, érintőképernyős, MirrorLink és Apple CarPlay támogatást is adó és érintőképernyős, Bluetooth-kapcsolatos hifivel, első-hátsó parkolóradarral és távolságtartós tempomattal. A Sport és Snow programot is kínáló, fixre is zárható, alapból automatikus összkerékhajtáshoz lejtmenetvezérlő is jár. Kár, hogy terepezéshez az azért elképesztően nagy tempót enged, így legfeljebb közúton, meredek lejtőn használható, de valójában sok értelme nincs.

Csak a Vitara S kap piros beltéri kiegészítőket − így övé a legjobb Vitara beltér címe

Csak a Vitara S kap piros beltéri kiegészítőket − így övé a legjobb Vitara beltér címe

Hátul gyakorlatilag semmi eltérés nincs a többi Vitarához mérten, elöl az ülések (műnek tűnő) bőrszegélye piros cérnával varrott Hátul gyakorlatilag semmi eltérés nincs a többi Vitarához mérten, elöl az ülések (műnek tűnő) bőrszegélye piros cérnával varrott

Hátul gyakorlatilag semmi eltérés nincs a többi Vitarához mérten, elöl az ülések (műnek tűnő) bőrszegélye piros cérnával varrott

Hiába a piros gyűrű, a fedélzeti számítógép itt is pöckökkel, az óracsoportból lapozandó. A gazdag felszereltséget mutatja a középső szellőzők közötti óra is, az összkerékhajtás az S-hez is feláras, 600 ezer forintos tétel Hiába a piros gyűrű, a fedélzeti számítógép itt is pöckökkel, az óracsoportból lapozandó. A gazdag felszereltséget mutatja a középső szellőzők közötti óra is, az összkerékhajtás az S-hez is feláras, 600 ezer forintos tétel Hiába a piros gyűrű, a fedélzeti számítógép itt is pöckökkel, az óracsoportból lapozandó. A gazdag felszereltséget mutatja a középső szellőzők közötti óra is, az összkerékhajtás az S-hez is feláras, 600 ezer forintos tétel

Hiába a piros gyűrű, a fedélzeti számítógép itt is pöckökkel, az óracsoportból lapozandó. A gazdag felszereltséget mutatja a középső szellőzők közötti óra is, az összkerékhajtás az S-hez is feláras, 600 ezer forintos tétel

A Vitara mindenhogy jó, de talán így a legjobb. Lassan nincs változat, amit ne teszteltünk volna. Valójában imádható az alapváltozat is, jó és kifejezetten takarékos a dízel, bőven van érv az automataváltós szívó benzines mellett és nyilván lesznek, akik majd a legdrágább konfigurációval a duplakuplungos automatás dízellel szimpatizálnak majd, de abszolút ajánlhat a turbós Boosterjet. Ha a Vitara S felárát nézzük, a hasonlóan felszerelt 1.6-os GLX csomagos 1.6-os benzineshez mérten kereken 500 ezer forintot látunk, a szintén GLX dízelhez mérten pedig 300 ezer forint kedvezmény látható. Az összkerékhajtás már említett felára 600 ezer forint, a csak utóbbival együtt kérhető automata váltó 400 ezer forintos tétel. Utóbbiakra talán nincs is feltétlen szükség, de az azért igaz, hogy hegyen lakva télen sokszor jól jöhet az összkerékhajtás. A Vitara ugyanis élénk benzinesével sem az a kifejezetten kanyarvadász autó, hogy országúton ki tudjuk autózni az összkerékhajtás adta előnyt.

Még egy jó pont: míg a GLX felszereltségű többi Vitarában kékes gyűrűt kapnak a LED tompított fényszórók, itt pirosat. A fényerő remek. Olyannyira, hogy hozzá képest a halogén reflektor nem is komoly többlet

Még egy jó pont: míg a GLX felszereltségű többi Vitarában kékes gyűrűt kapnak a LED tompított fényszórók, itt pirosat. A fényerő remek. Olyannyira, hogy hozzá képest a halogén reflektor nem is komoly többlet

Puha, de jól vetít. Bár a Vitara kínálatában a turbós S kíván lenni a sportos, keményebb verzió, ez sem kemény. Könnyű az elektronikus szervós kormány, puha a kuplung, finoman, precízen kapcsolható, a fokozatokba viszont kicsit hangosan klattyanó a váltó. Inkább egy kellemes, harmonikus gép ez, mint sportos. A személyautókénál magasabb üléspozícióval, átlagos kényelmű ülésekkel, négy felnőttnek elegendő helykínálattal, természetesen korlátozott ötödik ülőhellyel. Továbbá egészen jó megjelenésű, de kivétel nélkül kemény műanyagokkal. De lényegében ez, a megjelenés kell a népnek, abból pedig jót ad a Vitara, nem véletlenül a vevők kedvence. Ma már ráadásul egészen komoly kínálattal kapható, így nem vészesen bántó, hogy extrák tételenként nem, csak csomagokban választhatók. Ha Vitara S-t vennék, a 17 colos kerekeit mondjuk gyorsan meghirdetném az Autóalkatrészen és inkább a csakis a tempomat és LED menetfény nélküli alapverzióhoz társított 16 colos kerekeket rakatnám fel. A 17-esekkel ugyanis egy kicsit, de tényleg csak egy kicsit keménynek az érződik a futómű. A vetítés pedig alufelni nélkül is meglenne, például a tompítottjával LED-es, tényleg jól világító fényszóró által. Utóbbi is mutatja, a Vitara sikere nem véletlen: formára jó, helykínálatával szintén kielégíti az átlagigényeket, városba sem túl nagy, ára pedig tudásához, ellátmányához mérten minden szinten korrekt.

Turbós Suzuki − benzinesből eddig ilyet még nem kaptunk Esztergomból, a jövőben persze mind többet várhatunk. Szerethető, reméljük élettartamban is a Suzukitól megszokottat fogja hozni. Na jó, közelíteni

Turbós Suzuki − benzinesből eddig ilyet még nem kaptunk Esztergomból, a jövőben persze mind többet várhatunk. Szerethető, reméljük élettartamban is a Suzukitól megszokottat fogja hozni. Na jó, közelíteni

Hogy fogyaszt a turbós benzines? Papíron mindössze 2 deciliterrel magasabb a szívó benzinesénél az átlag, 5,5 l/100 km az NEDC szerinti kombinált érték. Összkerekest és egyben kézi váltóst az alapmotorral nem teszteltünk, így valós összehasonlítási alapunk nincs, de az biztos, hogy bár a valóságban egy kicsivel több lesz a többlet, a turbós Vitara így is takarékos. 7,4 l/100 km lett a teljes tesztátlag, viszonylag sok autópályázással. És pont utóbbi az, amit a legkevésbé szeret. Akár 120-130 km/órás tempóval is alsó hangon 7,5 l/100 km ott az étvágy, míg városban nem nagy művészet 7, országúton 5,5 l/100 km átlaggal járni.

Kereken félmillió forint a Vitara S felára az 1.6-os GLX szintű benzineshez mérten. A turbómotor mellé társított dizájnbeli megkülönböztetésekkel együtt jutányos ajánlat

Kereken félmillió forint a Vitara S felára az 1.6-os GLX szintű benzineshez mérten. A turbómotor mellé társított dizájnbeli megkülönböztetésekkel együtt jutányos ajánlat

Egyértelmű a verdikt. A Vitara jó autó, de jellegéből (magas építéséből) adódóan csak annak, aki nem zömében autópályán jár. A turbós erőtartaléka pedig egyetlen előzésénél, lámpától elindulásnál, de a nyaraláskori autópályázáskor sem fog fölösnek tűnni. Akinek tehát belefér a költségvetésébe, vegye nyugodtan, nem fog csalódni benne. Ugyanakkor persze az a vevő is tökéletesen megérthető, aki a turbótlan alapverziót kéri, a sokat autózóknak pedig továbbra jó választás lehet a drágább, de jelentősen takarékosabb dízel. De aki sokat megy, az jellemzően sokat autópályázik is, oda pedig talán nem a legjobb választás egy magas építésű, akár összkerekes crossover. Ám aki mindent akar, az talán épp azt fogja jó ajánlatnak tartani.

Értékelés

Pozitív
Harmonikus, nyomatékos benzinmotor, korrekt stop-start, helykínálat, felszereltség, erős tompított (LED) fény
Negatív
Autópályán zajos, ott jelentős fogyasztás, kemény plasztikok az utastérben

Árak

Tesztmodell alapára 6 810 000 Ft (2016. március 3.)
Tesztmodell ára 6 990 000 Ft (2016. március 3.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4175 mm
Szélesség: 1775 mm
Magasság: 1610 mm
Saját tömeg: 1210 kg
Össztömeg: 1730 kg
Tengelytáv: 2500 mm
Karosszéria-kivitel: városi terepjáró (crossover)
Csomagtér: 375 liter
Belső szélesség elöl: 1420 mm
Belső szélesség hátul: 1370 mm
Belmagasság elöl: 950-1010 mm
Belmagasság hátul: 1370 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 205 mm
Ülőlap hossza elöl: 490 mm
Ülőlap hossza hátul: 490 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1330 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1020 mm
Csomagtér magassága: 410-720 mm
Csomagtér hossza: 740 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1550 mm
Raktérnyílás szélessége: 110 mm
Raktérnyílás magassága: 800 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1373 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 220 Nm 1500-4000 1/min-nél
Teljesítmény: 103 kW (140 LE) 5500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 10,2 s
CO2-kibocsátás: 127 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,5 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,4 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 67 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 70 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és...

Álcázva, de már itthon is látható az új Suzuki Swift

A Suzuki nagyon nem titkolja, hogy új Swift várható. Egy nap alatt kétszer is láttuk az álcázott...

Elszállt a Nordschleifén az egyik Koenigsegg One:1

Lezúztak egy 7 példányban létező szuperautót, szinte ripityára, de a tulajdonos szerint még menthető...

40 éves a Honda Accord

40 év után ideiglenesen kivonult hazánkból (is) a Honda Accord, sőt itt igazából annyit sem töltött...

Toyota Proace nemzetközi menetpróba

Egy kishaszongépjármű, ami hihetetlen fürge rakomány nélkül, mégis azzal együtt érzi magát igazán...

Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány...

Már tesztelik a jövőre debütáló Audi Q8-at

A bevált recept szerint várható az Audi palettájának új SUV típusa, a Q8, vagyis a Q7 kupésított...

Alfa Romeo Giulia és Giulia QV menetpróba

Pályán hajthattuk meg az Alfa Romeo legújabb dobását, nagyon komoly élményautó lett a Giulia...

Mini Clubman ALL4 menetpróba

Összkerékhajtással is elérhető már a Mini Clubman, azaz hajthat hátul is. Így lett még jobb a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (18 db)

-Traktoros- írta: 4 hete
Skodás írta: 4 hete

Hát, az a 0,3 másodpercnyi különbség az állva hagyáshoz kevés lesz...


Előzmények megtekintése

És a 220 Nm vs. 320 Nm? Naugye.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Skodás írta: 4 hete
-Traktoros- írta: 5 hónapja

Papíron 140 ló, de a 14 éves 130 lovas Passatom állva hagyja az ilyet :)


Előzmények megtekintése

Hát, az a 0,3 másodpercnyi különbség az állva hagyáshoz kevés lesz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
-Traktoros- írta: 4 hónapja
Onassiss írta: 4 hónapja

nem rakhat minden gyártó csalószoftvert az autóiba


Előzmények megtekintése

Ebben nincs "csaló" szoftver. 2002-es évjárat. A kibocsátása a normának megfelelően határértéken belül van.
Egyébként a versenylónak is csak a derbin kell jól futnia :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Onassiss írta: 4 hónapja
-Traktoros- írta: 5 hónapja

Papíron 140 ló, de a 14 éves 130 lovas Passatom állva hagyja az ilyet :)


Előzmények megtekintése

nem rakhat minden gyártó csalószoftvert az autóiba

A válaszoláshoz belépés szükséges
Onassiss írta: 4 hónapja
Atlantis írta: 5 hónapja

Erről van szó. Ennyi pénzért már nem Suzukit vesz az ember. Tudom, hogy alapvetően jó és költségbarát autók, de sikerült nagyon mély presztízspozícióba helyeznie magát a márkának. Személy szerint még a 4M is sok érte...mert csak egy Suzuki...hiába tetszik az autó, már vagy háromszor megnéztem szalonban, nem bírom levetkőzni ezt a szemléletemet, mea culpa.


Előzmények megtekintése

Nekem az Opel az egyetlen márka, akitől nem vennék autót, annyira rossz volt vezetni és annyi negatívumot meséltek ismerőseim róluk. Bizonyára mindenkinek van ilyen mumus márkája.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Atlantis írta: 5 hónapja
sasa írta: 5 hónapja

5 hónapja használok egy 1.6-os alapmodellt. Sprőd, egyszerű, puritán.... de hibátlan, takarékos, kényelmes.

3.7 millió Ft. áron ez a legjobb ár/értékű SUV. Véleményem szerint ez a 6,8 milliós modell már nem túllépte azt a lélektani határt amit Suzukiért ad az ember.


Előzmények megtekintése

Erről van szó. Ennyi pénzért már nem Suzukit vesz az ember. Tudom, hogy alapvetően jó és költségbarát autók, de sikerült nagyon mély presztízspozícióba helyeznie magát a márkának. Személy szerint még a 4M is sok érte...mert csak egy Suzuki...hiába tetszik az autó, már vagy háromszor megnéztem szalonban, nem bírom levetkőzni ezt a szemléletemet, mea culpa.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Xtom írta: 5 hónapja

Nekem tetszik ez az autó. 4-5 millió között alapmotorral és egészen jó felszereltséggel lehet kapni (megjegyzem engem a sofőrsegédek, kamerák, összkerékmeghajtás, gyári navi, stb. nem mozgatnak). Ezzel legalább a kicsi hazai piacot is erősítjük. Idősebb koromban biztos preferálni fogom ezeket a magas építésű autókat :) .A konkurenciák ennél jóval kedvezőtlenebb áron kínálnak hasonló autókat. Sok extrával megpakolva mondjuk már ez sem olcsó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
-Traktoros- írta: 5 hónapja

Papíron 140 ló, de a 14 éves 130 lovas Passatom állva hagyja az ilyet :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Onassiss írta: 5 hónapja
sasa írta: 5 hónapja

5 hónapja használok egy 1.6-os alapmodellt. Sprőd, egyszerű, puritán.... de hibátlan, takarékos, kényelmes.

3.7 millió Ft. áron ez a legjobb ár/értékű SUV. Véleményem szerint ez a 6,8 milliós modell már nem túllépte azt a lélektani határt amit Suzukiért ad az ember.


Előzmények megtekintése

bővebben is írhatnál róla, ha lehet kérni

A válaszoláshoz belépés szükséges
sasa írta: 5 hónapja

5 hónapja használok egy 1.6-os alapmodellt. Sprőd, egyszerű, puritán.... de hibátlan, takarékos, kényelmes.
3.7 millió Ft. áron ez a legjobb ár/értékű SUV. Véleményem szerint ez a 6,8 milliós modell már nem túllépte azt a lélektani határt amit Suzukiért ad az ember.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.


Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Ez is a mi autónk lehet? Suzuki Baleno teszt Videó

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak venni. A Baleno jó családi autó lehet.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Suzuki Jimny 1.3 JLX AC 4WD teszt

A fene tudja, miért, de tetszik - Suzuki Jimny teszt

Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Akkumulátoros Vitóval gyorsultak - a végeredmény zseniális

Egy Mercedes Vito, ami gyorsabb a Ferrarinál is Videó

15 órája – Sztori

Beteg videóval mutatja be akkumlátorai képességeit az amerikai Atieva. Nem szerény, 900 lóerős Mercedes Vitóval gyorsulták le a Ferrarit.


A Star Wars egyik ikonikus gépéből készült sportkocsi

Űrhajóból versenyautó Videó

21 órája – Sztori

Star Wars lázban ég a világ fele, jó, igazából a nagy része már lassan negyven éve, de az utóbbi években újra komolyabban lángol, nem csoda, hogy a Hot Wheels is meglovagolja a témát.


30 éves az Opel Omega

Az Opelnél sem csak a húszéveseké a világ

Tegnap – Sztori

Mindössze két generációt élt meg az Opel zászlóshajója, avagy úgy is mondhatnánk, hogy volt 17 jó éve. De még micsoda évek...


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI VITARA 1.6 JLX 2018.04-ig műszaki!

SUZUKI VITARA 1.6 JLX...

Ár: 625.000 Ft

Évjárat: 1991 / 8

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI VITARA 1.6 JLX

SUZUKI VITARA 1.6 JLX

Ár: 650.000 Ft

Évjárat: 1993

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI VITARA 1.6 GL Plusz GYÖNGYHÁZFEHÉR SZÍNBEN !

SUZUKI VITARA 1.6 GL P...

Ár: 4.210.000 Ft

Évjárat: 2016 / 7

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!