0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nagyon divatos - Toyota Hilux teszt

Toyota Hilux 3.0 D-4D SR+ Leather teszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mire, miért jó igazából egy luxuspickup? Ha erre a kérdésre nem is tudunk kielégítő választ, de az új Toyota Hilux nem csak méretével veszi le az embert a lábáról.

Teszt
Műszaki adatok

Krómban gazdag új orr-részt kapott a legfrissebb Hilux, fémes bevonatú a kilincs, az indexes tükörház is. Az SR+ felszereltség ködlámpát, 17 colos alufelnit, fellépőt és a B-oszloptól sötétített üvegezést is ad, de a hűtőmaszk feletti plasztik utólagos extra

Krómban gazdag új orr-részt kapott a legfrissebb Hilux, fémes bevonatú a kilincs, az indexes tükörház is. Az SR+ felszereltség ködlámpát, 17 colos alufelnit, fellépőt és a B-oszloptól sötétített üvegezést is ad, de a hűtőmaszk feletti plasztik utólagos extra

Terepen is vígan elvan, de ezzel a pompával inkább szabadidő-autó

Terepen is vígan elvan, de ezzel a pompával inkább szabadidő-autó

1967-es bemutatása óta a Hilux durván 13 millió példányban kelt el, szinonimája a strapabírásnak, az elnyűhetetlenségnek, jeles képviselője a Toyota-féle megbízhatóságnak. A 2012-es modellévre kívül-belül frissített tesztautó mindent tudott, amit csak egy melós teherautóból lett szabadidős luxusbatár tudhat, s ha nincs a platója, kis túlzással Land Cruisernek is hihettük volna. De a Hilux platós, hiszen pickup, s mint olyan, háromféle karosszéria-változatban, számos fedéllel vagy felépítménnyel érhető el. Krómban és egyéb díszekben is gazdag főszereplőnk a legkényelmesebb, öt személynek utasteret adó, duplakabinos kivitelű volt az erősebbik, 3 literes dízelmotorral, automata váltóval és csúcsfelszereltséggel, s az együtt töltött napok során terepből csak annyit kapott, amennyivel egy mezei személyautó is lazán elboldogul.

Kívülről jól áll neki a légbeömlő, bentről azonban sokszor zavaró a dudor

Kívülről jól áll neki a légbeömlő, bentről azonban sokszor zavaró a dudor

Nem dagonyáztunk vele, hó és jég sem tette próbára korábbról már ismert kőkemény 4x4-es képességeit, inkább hagytuk, hadd domborítsa SUV-s jellegét. Lássuk be, a néhány éve már nálunk is meglepően népszerű pickupok tulajdonosai csak nagy ritkán térnek le az aszfaltozott útról, s a platókon sem gyakran látni lőtt vadat, trágyakupacot vagy boroshordókat. Engedtessék meg egy idézet a Toyotától: "Ez az autó könnyedén halad még a legnehezebb terepen is, ám ez nem jelenti azt, hogy a kényelmet fel kellene áldozni a használati értékért. A Hilux ugyanis városi környezetben is otthon érzi magát." Utóbbi tesztelése volt hát a feladat, jobbára Budapesten, nem ritkán a belvárosban közlekedve, ugyanakkor gondolva, hogy bármikor beleszuszakolható a család, zárható rakterébe meg a fél háztartás, s mehetnénk bárhová, bármilyen körülmények közepette, akár egy 2,5 tonnás, mondjuk krosszmotorokkal megpakolt utánfutót húzva kifelé a világból.

Króm és büszke feliratok mindenütt, még a 600 ezres felépítmény is ezüstös Króm és büszke feliratok mindenütt, még a 600 ezres felépítmény is ezüstös Króm és büszke feliratok mindenütt, még a 600 ezres felépítmény is ezüstös

Króm és büszke feliratok mindenütt, még a 600 ezres felépítmény is ezüstös

Túl a romantikán persze az is egy ilyen Hilux-féle pickup mellett szól, hogy sokaknak tetszik a forma, a méret, s így igenis van létjogosultságuk a platós teherautóknak. Nem mellesleg visszaigényelhető az áfa, de még mielőtt rátérnénk az anyagiakra, nézzük, miben más a modellfrissített változat. Először is csicsásabb, divatosabb. Átdolgozták, s jó sok krómmal elegánsabbá, személyautósabbá tették az orr-részt, átlátszóak az indexburák, a csúcsot képviselő SR+ felszereltségi szinten sötétített az üvegezés a B-oszloptól, krómozottak a Toyota-feliratos kilincsek is, a könnyűfém kerekek pedig 17 colosak. A fényszórómosóval is ellátott tesztautó légbeömlősen púpos géptetejére ráadásul extra műanyag elemet csavaroztak Hilux-felirattal, az 1547 mm hosszú, 1515 mm széles és 450 mm mélységű platóra meg − 604 ezer forintos felárért − külön nyitható teleszkópos, ezüstre fújt műanyag fedelet applikáltak. Szintén újdonság és üdvös egyébként, hogy a hátsó ajtó is kulccsal zárható.

Ha már felépítmény, praktikusabb egy kabin-magasságú zárt doboz. A platót szőnyeg borítja, a hátsó ajtó külön zárható. A raktér mélyére csúszó holmikért be kell mászni Ha már felépítmény, praktikusabb egy kabin-magasságú zárt doboz. A platót szőnyeg borítja, a hátsó ajtó külön zárható. A raktér mélyére csúszó holmikért be kell mászni Ha már felépítmény, praktikusabb egy kabin-magasságú zárt doboz. A platót szőnyeg borítja, a hátsó ajtó külön zárható. A raktér mélyére csúszó holmikért be kell mászni

Ha már felépítmény, praktikusabb egy kabin-magasságú zárt doboz. A platót szőnyeg borítja, a hátsó ajtó külön zárható. A raktér mélyére csúszó holmikért be kell mászni

Tiszta időben sokat segít a tolatókamera

Tiszta időben sokat segít a tolatókamera

Duplakabinos Hiluxunk 545 ezer forintos bőrcsomagot is kapott, elöl-hátul tágas utastere így messze nem mondható teherautósnak. A méretes, fűthető első üléseken kívül az ajtókárpit is bőrözött, a multikormány és a váltógomb már az SR+ szinten nem plasztik. A műanyagok kemények, kopogósak, a bőrcsomagból a sajnos fix, cserébe öblös rekeszt rejtő könyöklőre is juthatott volna egy kicsi. A műszerfal személyautós, az "ergonómiailag optimalizált" Optitron számlapok nagyok, jól olvashatóak. A széles középkonzol tetején trónoló, elmaradhatatlan óra mellett találjuk meg a fedélzeti számítógép adatait, alattuk kiváló, központi helyen van a Touch & Go érintőképernyős navigációs és multimédiás rendszer nagy gombokkal, könnyű kezelhetőséggel. Bluetooth-kihangosítás, MP3-olvasás, USB-csatlakozás, minden van. Automata klíma is, igaz, egyzónás. Kisebb, praktikus fiókok rámolhatók a légkondicionáló két oldalán, illetve a váltó(k)tól balra, a vezető keze ügyében, a kesztyűtartó és az ajtózseb átlagos. A pohártartók is lehetnének tágasabbak, ugyanis a literes palackot csak úgy-ahogy fogadják be. Dicséretet érdemel a két "sarokban", a szellőzőrostélyok alól kihúzható további pohártartó, valamint az, hogy a belső világítás kapcsolója és a szemüvegtartó is jó nagy.

Egész modern ez a belső, de ami még fontosabb, minden jó helyen van és könnyen kezelhető. Az SR+ Leather felszereltség szinte teljes, talán még xenon lámpával, napfénytetővel vagy kulcs nélküli nyitással és indítással lehetne fokozni a luxust

Egész modern ez a belső, de ami még fontosabb, minden jó helyen van és könnyen kezelhető. Az SR+ Leather felszereltség szinte teljes, talán még xenon lámpával, napfénytetővel vagy kulcs nélküli nyitással és indítással lehetne fokozni a luxust

Jól olvashatóak az Optitron, azaz vetített műszerek, az üzemanyagjelző gyors lankadása, legalábbis télen, zömében városban, tetemes fogyasztásról tudósít

Jól olvashatóak az Optitron, azaz vetített műszerek, az üzemanyagjelző gyors lankadása, legalábbis télen, zömében városban, tetemes fogyasztásról tudósít

A négy elektromos ablakemelő közül egyedül a sofőré automata. Fényérzékelős világítás van, a belső visszapillantó viszont nem elektrokróm. Mentségére a nem nyitható, de sötétített leghátsó ablak hatásosan tompítja a mögöttünk érkezők túl erős lámpafényeit. A fűthető, elektromosan állítható külső tükrök kellően nagyok és holttérmentesek. Pohártartó és térképzseb a hátul ülőknek is jutott, még szerencsésebb, hogy viszonylag kényelmesen, akár hárman is elférnek a második sorban. Némi belső poggyásztér az osztatlan hátsó ülőlap felhajtása után nyerhető.

Az már a forgalomban derül ki, hogy az A-oszlopok vaskosak, de a platóra biggyesztett felépítmény is elvesz a kilátásból. A magas vezetői pozíció azzal együtt jó, hogy a kormányoszlop csak függőlegesen mozgatható. Az elektromos állítású ülés oldaltartása minimális, és idetartozik még, hogy a fellépő, ha már van, lehetne szélesebb, a beszállás inkább felszállás, a kiszállás pedig kiesés. A problematika rövid gyakorlatozással és a kapaszkodó intenzív használatával orvosolható.

Öt felnőttnek is elég tágas és kényelmes a duplakabinos kivitel utastere. Az ülések formázottsága minimális, a tesztautóban menet közben szinte folyamatosan nyikorgott, zizegett valami a műszerfal mélyén Öt felnőttnek is elég tágas és kényelmes a duplakabinos kivitel utastere. Az ülések formázottsága minimális, a tesztautóban menet közben szinte folyamatosan nyikorgott, zizegett valami a műszerfal mélyén

Öt felnőttnek is elég tágas és kényelmes a duplakabinos kivitel utastere. Az ülések formázottsága minimális, a tesztautóban menet közben szinte folyamatosan nyikorgott, zizegett valami a műszerfal mélyén

Praktikus, hogy a hátsó üléspad alá is lehet pakolni

Praktikus, hogy a hátsó üléspad alá is lehet pakolni

Hidegben csörögve kel életre a négyhengeres dízelmotor, bemelegedve aztán szolidan kerepel − tesztautónk az erősebbik, háromliteressel volt szerelve. Az Euro V-ös 171 lóerő és a sofőr rendelkezésére 1400-tól 3200-es fordulatig álló 360 Nm éppen elég a minden jóval megtömve vagy 2 tonnás monstrum helyváltoztatásához, fura egyébként, de az 5 fokozatú manuális váltós kivitelnek szerényebb, "mindössze" 343 Nm a nyomatékcsúcsa. A 12 mp-es 100-as sprintidővel nem fog elbüszkélkedni a tulajdonos, azonban a Hilux nem is az a gyorsulgatós, túlmotorizált, "majd én megmutatom" turbódízel − a Hiluxszal vonulni jó. Úgy 100-as tempóig halk, autópálya-tempónál már elég zajos. Egyenesfutása nem tökéletes, a pihentető és fogyasztáskímélő tempomat viszont finoman működik, akárcsak az 5 sebességes, klasszikus automata váltó. Kézzel nem kapcsolgatható (de minek is), gyorsnak sem nevezhető, de rángatás és bizonytalankodás nélkül teszi a dolgát.

A 3,0 literes dízel alig erősebb a kettőfelesnél (171 kontra 143 LE), automata váltó csak a nagyobbikhoz társítható. Nehéz terepre, komoly emelkedőkhöz, illetve, egyéb extrém helyzetekre lassító fokozatai is vannak, és akkor a tengelyek közti, zárható osztóműről és a felezős terepváltóról még nem is beszéltünk. A Hilux hasmagassága majdnem 30 cm, első, középső és hátsó terepszögei 30, 22 és 25 fokosak A 3,0 literes dízel alig erősebb a kettőfelesnél (171 kontra 143 LE), automata váltó csak a nagyobbikhoz társítható. Nehéz terepre, komoly emelkedőkhöz, illetve, egyéb extrém helyzetekre lassító fokozatai is vannak, és akkor a tengelyek közti, zárható osztóműről és a felezős terepváltóról még nem is beszéltünk. A Hilux hasmagassága majdnem 30 cm, első, középső és hátsó terepszögei 30, 22 és 25 fokosak

A 3,0 literes dízel alig erősebb a kettőfelesnél (171 kontra 143 LE), automata váltó csak a nagyobbikhoz társítható. Nehéz terepre, komoly emelkedőkhöz, illetve, egyéb extrém helyzetekre lassító fokozatai is vannak, és akkor a tengelyek közti, zárható osztóműről és a felezős terepváltóról még nem is beszéltünk. A Hilux hasmagassága majdnem 30 cm, első, középső és hátsó terepszögei 30, 22 és 25 fokosak

Az elöl kettős keresztlengőkaros, hátul laprugós futómű a vártnál komfortosabb volt, messze nem pattog már úgy a pickup terheletlen hátulja, mint a régi szép időkben. Széria a menetstabilizáló az összes többi hárombetűs elektronikai felügyelettel együtt. A tempós kanyarodás természetesen továbbra sem a Hilux kedvenc műfaja, egy-egy hirtelen kormánymozdulatra komoly oldaldőlés a válasz. A kormány túlszervózott, és szokás szerint rengeteget kell tekerni az élesebb kanyarokban. Vagy parkoláskor. Az 5,2 méternél is hosszabb furgonnal nem könnyű feladvány egy szűk utcában vagy garázsban lavírozni, de "csak" a jókora fordulóköre okán. Bár tolatóradar, s így hangjelzés sincs, van kamera! Képe a központi kijelzőn csöppet késlekedve jelenik meg, de azután milliméterre pontosan navigál a kiszemelt helyre.

10 millió forintba kerül ez a luxuskivitelű tesztgép, s ha úgy vesszük, több célra is alkalmas, mint egy "hagyományos" szabadidő-autó

10 millió forintba kerül ez a luxuskivitelű tesztgép, s ha úgy vesszük, több célra is alkalmas, mint egy "hagyományos" szabadidő-autó

És akkor az anyagiak, először is a méregdrága üzemanyag felől közelítve. A Hilux dögnehéz, és hajtáslánca, a 4x4 meg az automata váltó is sokat fogyaszt. Gyárilag vegyes üzemben 8,6 litert, tapasztalataink szerint hidegben és 2/3 várossal 12 litert 100 kilométerenként. Az ára pedig ebben a csúcskivitelben nettó 7,2, azaz bruttó (most még 2011-ben, a 25 százalékos áfával) 9 millió forint. Plusz metálfény meg felépítmény, a 247 ezres navigáció és miegymás − még egy millió. Temérdek pénz, más kérdés, hogy a vetélytársak sem olcsóbbak. A garancia 3 év vagy 100 ezer km, a kérdés pedig mellesleg örök: mire, miért jó egy ilyen pickup, mint a Toyota Hilux, a Nissan Navara vagy a többi, melós teherautóból lett szabadidős luxusbatár? Egy lehetséges válasz: ha úgy vesszük, több célra is alkalmas, mint egy "hagyományos" szabadidő-autó, mert míg egy RAV4 vagy egy Highlander belterét nem feltétlen mocskolja össze a tulajdonosa, addig a Hilux platóján szabadon garázdálkodhat. Még akkor is, ha szőnyeggel bélelt, hiszen állítólag az is simán mosható.

Árak

Tesztmodell alapára 8 995 000 Ft (2011. december 3.)
Tesztmodell ára 10 061 715 Ft (2011. december 3.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 5260 mm
Szélesség: 1835 mm
Magasság: 1860 mm
Saját tömeg: 1875 kg
Össztömeg: 2735 kg
Terhelhetőség: 960 kg
Tengelytáv: 3085 mm
Karosszéria-kivitel: pickup
Belső szélesség elöl: 1450 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belmagasság elöl: 920-980 mm
Belmagasság hátul: 910 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 280 mm
Ülőlap hossza elöl: 490 mm
Ülőlap hossza hátul: 480 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1515 mm
Csomagtér magassága: 450 mm
Csomagtér hossza: 1547 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: EURO 5
Hengerűrtartalom: 2982 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata - 5 fokozatú
Nyomaték: 360 Nm 1400-3200 1/min-nél
Teljesítmény: 126 kW (171 LE) 3600 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 175 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 12 s
CO2-kibocsátás: 227 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 8,6 l/100km
Fogyasztás a használónál: 12 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 68 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 73 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Május első hétvégéjén WTCC a Hungaroringen, te is ott lehetsz!

Május 3-án WTCC a Hungaroringen. Ingyenes buszjárat mindenkinek lesz, de ha válaszolsz egy fogós...

4,8 és 5,8 másodperc - ezek az új Ford Mustang gyorsulási adatai

Lassanként szivárogtatja az európai Mustang paramétereit a Ford, ezúttal gyorsulási adatait tette...

Kia Sportage 2.0 CRDi Automata 4x4 EX Premium teszt

Szinte minden opciós extrájával járt nálunk a tavaly megújult Kia Sportage. Remek autó, de nem...

Egy letűnt kor emléke: Lada 2107 rendőrautó replika

Nem maradt meg eredeti Lada 2107 rendőrautó a nyolcvanas évekből. A veterán zsigulisok ezt is...

Ritkaság: menet közben élvezhettük az ország egyetlen Ford Focus RS500-asát

Aki csalódott, mert a Ford Focus RS500 nem annyi lóerős, mint a neve, az nagyot téved. A limitált...

Opel Astra K: gyári kép helyett még csak aktualizált grafikán nézhető meg

Tavaly megmutattuk az RM Design Astráját, de most a legfrissebb kémfotókhoz igazodva átgyúrták...

Toyota Yaris 1.0, 1999 - használtteszt

Sikerrel robbant be a piacra az ezredforduló előtt egy évvel, 2000-ben pedig Év Autója díjat...

A következő Volvo V40 már nem Svédországban fog készülni

Új platform, új tervek. A Volvo V40 még a Ford Focus II alapjaira épül. Utódja saját bázison...

BMW X6 30d teszt

A bajorok legújabb, legnagyobb, sportos kupé szabadidő-autóját a márka egyik legnépszerűbbjének...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

Lehelvezér írta: 2014 március 20., csütörtök 01:17:49

Pickupot akarok venni mert szüksegem van a terepezoképességeire,pakolhatóságára,megbízható mechanikájára.Rengeteg tesztet olvastam,néztem és 3 esélyes maradt: Toyota Hilux,Ford Ranger vagy Volkswagen Amarok,de nem tudom eldönteni melyik legyen...Amúgy elég nehéz terepen is lesz használva,sárban,hóban,de a kényelem is fontos.Elképedve olvastam hogy: ''a tesztautóban menet közben szinte folyamatosan nyikorgott, zizegett valami a műszerfal mélyén.'' Szerintem ez elfogathatatlan egy új autótól,foleg ha Toyota.Szivesen fogadok bármilyen tanácsot.

A válaszoláshoz belépés szükséges
tdezo írta: 2012 január 16., hétfő 23:08:03
Törölt felhasználó írta: 3 éve

tdezo!



Csak az usában "mini" nyerges vontatónak is használják. A mini platón van kialakítva a nyereg szerkezet. erre kapcsol lakókocsit, trélert, stb. A félpótkocsi nyomja lefelé a hajtott tengelyt. Egy autóval oldja meg a farmer az összes gondját.

Ja, és mennyi is ott a benzin?


A benzin kb 200ft. Ez a Toyota kicsi ahhoz hogy nyerges szerkezetet rategyenek. A Tundra az nagyobb 5.7L V8 motorral de altalaban inkabb annal is erosebb , hatul duplakereku teljesmeretu pick up okat hasznalnak erre a celra.
Pl Ford F-350 4x4 Diesel

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2012 január 02., hétfő 12:17:35

tdezo!

Csak az usában "mini" nyerges vontatónak is használják. A mini platón van kialakítva a nyereg szerkezet. erre kapcsol lakókocsit, trélert, stb. A félpótkocsi nyomja lefelé a hajtott tengelyt. Egy autóval oldja meg a farmer az összes gondját.
Ja, és mennyi is ott a benzin?

A válaszoláshoz belépés szükséges
tdezo írta: 2012 január 01., vasárnap 00:25:33

Itt az USA ban az ilyen dolgokat hivjak "autonak" , termeszetesen automata sebvaltoval mivel a keziek muzeumba lettek kuldve 50 evvel ezelott.
Csak a motor pici , egy 6 L -es benzines motor jobban mutatna benne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 december 24., szombat 14:38:32

Sok szarra nem való. elterjedésének oka nem a használhatóságában rejlik, ugyanis a hátsó üléssort kényelmetlenül megnyomorította a teljességgel felesleges mini plató, oda ugyanis soha semmit nem rak a tag. A dolog nem itt keresendő. Az L200-akkal kezdődött, amikor a családi luxusterepjárót el lehetett számolni a vállalkozásban, Áfát mindenről visszaigényelni. Ezeknek a platós terepjáróknak az elterjedése az adójogszabályokban keresendő. Abban a pillanatban, amikor egy kalap alá kerülne a "dobozos" változattal, a Land Cruiserrel, az L200 a Outlanderel, Pajeroval, senki nem fog ilyen szarokat többet venni.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

BMW X6 30d teszt

Új köntösben a vaddisznó - BMW X6 teszt

A bajorok legújabb, legnagyobb, sportos kupé szabadidő-autóját a márka egyik legnépszerűbbjének számító 30d motorjával teszteltük.


Kia Sportage 2.0 CRDi Automata 4x4 EX Premium teszt

Ne szereld fel! Teszten a fullos Kia Sportage

Szinte minden opciós extrájával járt nálunk a tavaly megújult Kia Sportage. Remek autó, de nem ez, hanem az alap- vagy ahhoz közeli verzió.


Mazda2 G90 Hazumi teszt

Kisautó nagy élménnyel - Mazda2 teszt Videó

A Mazda2 legújabb generációját a benzines paletta középső, 90 lóerős változatában, a stílusos Hazumi felszereltséggel tettük próbára.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Toyota Prius+ 1.8 HSD Premium teszt

Hét üléssel ez a legtisztább: Toyota Prius+ teszt Videó

Jelenleg egyedüli ajánlat a Toyota Prius+, nincs ugyanis másik hétüléses hibrid a piacon. Ennyi embert, ilyen szerény fogyasztással semelyik másik modell sem tud utaztatni.


Toyota GT86 Sport Leather Automata teszt

Na ilyen egy sportautó! - Toyota GT86 Automata teszt Videó

Sokaknak a sportkocsit nagy kerék, versenycsíkok hada, több száz lóerő teszi. Pedig nem így van, és a Toyota jól tudja ezt.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Generációk harca: a négyes Ford Mondeo az ötös ellen

Nem kell leszólni az öreget - Ford Mondeo IV vs. Mondeo V

5 órája – Sztori

A hatalmas középkategóriás mindenben felülmúlja elődjét, de megéri ez a csillogás? A Mondeo értékei változatlanok, de látszik a fejlődés.


Skoda FUNstar: kis pickup nagy zenével a Wörthersee Treffenre

Egy Fabia alapú pickuppal megy a Skoda idén a Wörthersee-re

Tegnap – Sztori

A "Mókacsillag" nevet kapta a Skoda-tanulmány, amit a GTI találkozónak indult, de VW csoportos fiesztává alakult találkozóra építettek.


Mozgó bankautomatát testesít meg a BMW elektromos autója

Házhoz megy, és pénzt ad a BMW i3

Tegnap – Sztori

Meglepő és egyben nagyszerű ötlettel állt elő egy lengyel pénzintézet. Egy BMW i3-at alakítottak át bankautomatává, amely kérésre házhoz is megy.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA HI LUX Hilux 3.0 D-4D 4x4 Double SR+ ÁFÁ-s ár - BRUTTÓ!!!

TOYOTA HI LUX Hilux 3....

Ár: 5.702.300 Ft

Évjárat: 2010 / 2

Kivitel: pickup

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA HI LUX Hilux 2.5 D-4D 4x4 Double SR+

TOYOTA HI LUX Hilux 2....

Ár: 7.861.300 Ft

Évjárat: 2015

Kivitel: pickup

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA HI LUX Hilux 2.5 D-4D 4x4 Double SR+

TOYOTA HI LUX Hilux 2....

Ár: 7.920.000 Ft

Évjárat: 2014

Kivitel: pickup

Üzemanyag: Dízel

Még több autó