0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Felejtsük el a dízelt? Volkswagen Passat GTE teszt 

Volkswagen Passat Variant GTE TSI Plug-in-Hybrid teszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem olcsó, mégis sokak számára vonzó lehet a konnektorból tölthető hibrid Volkswagen Passat GTE. Sportos, csendes, városban emissziómentes.

Teszt
Műszaki adatok

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Zöld rendszám a Passaton? Míg a teljesen elektromos autóként is létező Golf GTE-n vagy egy Opel Amperán nem vészesen feltűnő a zöld rendszám, a Passaton mindenki megütközik a látványán. Ez teljesen elektromos? Nem úgy volt, hogy a zöld rendszám a villanyautóké? Sokan tették fel a kérdést. Persze, hogy nem, hiszen a legalább 25 emissziómentes kilométer megtételére képes konnektoros hibrid és a legalább 50 kilométeres helyi emisszió nélküli kilométert tudó hatótávnövelős villanyautó is megkaphatja, így lehet teljes joggal zöld rendszámos a katalógusérték szerint 50 kilométeres e-hatótávra képes, 1,6 l/100 km vegyes fogyasztást hirdető Passat GTE is.

Papíron a legtakarékosabbnak hirdetik, autópályán azonban egy alapdízel Passat megszorongathatja a GTE-t, ami városban, illetve rövidebb távokon viszont teljesen emissziómentes (helyi szinten!), zöld rendszámos és egész sportos

Papíron a legtakarékosabbnak hirdetik, autópályán azonban egy alapdízel Passat megszorongathatja a GTE-t, ami városban, illetve rövidebb távokon viszont teljesen emissziómentes (helyi szinten!), zöld rendszámos és egész sportos

Igaz a katalógusérték? Nem. Az 1,6 l/100 km benzinfogyasztás ugyanis 12,2 kWh áramfogyasztás mellett értendő, a Passatba pedig a Golf GTE-nél látottnál ugyan nagyobb, 9,9 kWh-s lítium-ion akkumulátor került, de könnyű belátni, egyetlen töltéssel semmiképp sem fogunk megtenni 100 kilométert 1,6 liternyi benzinből. Két-három töltéssel azonban akár benzin nélkül is megtehető az említett táv. A katalógus szerinti 50 kilométeres e-hatótáv ugyanis országúton, egyenletes tempóval simán hozhatónak tűnik, az enyhe téli, már-már kora tavaszi időben városban is simán 40 kilométer fölé ment a benzinégetés nélkül megtehető kilométerek száma. A simán persze némi kompromisszummal, a fűtés mellőzésével értendő, de 8-10 Celsius fokon már gond nélkül el lehet lenni nélküle.

Krómozottak a teljesen kamu, fekete plasztikot rejtő "kipufogóvégek" − a rombuszos dizájnelemből mindkét oldalra jutott

Krómozottak a teljesen kamu, fekete plasztikot rejtő "kipufogóvégek" − a rombuszos dizájnelemből mindkét oldalra jutott

Nem csak spórolós. A Passat GTE persze nem csupán spórolós, sportos is. A GTE egyedi lökhárítói, kék hűtőmaszk-betétje, kék cérnával bolondított beltere − szerintem legalábbis − a legdögösebb mai középkategóriást hozzák. Egyáltalán nem kompromisszum, sokkal inkább előny a villanymotor jelenléte. Városban, rövid távú utakon nem csupán a környezetnek jó az, hogy nem kell beindítani a belső égésű motort, hanem magának a motornak is. Nincs hőveszteség, nincs felfűtés és a hideg üzemben tapasztalható jelentősebb kopás. Így aztán nem vérzik az autószerető ember szíve a rövid utak miatt sem.

Egyebek mellett kék dizájncsík, egyedi LED menetfény különbözteti meg a felárért LED fényszórós, automata reflektoros GTE-t. Töltőcsatalkozója a hűtőmaszk alatt lapul Egyebek mellett kék dizájncsík, egyedi LED menetfény különbözteti meg a felárért LED fényszórós, automata reflektoros GTE-t. Töltőcsatalkozója a hűtőmaszk alatt lapul

Egyebek mellett kék dizájncsík, egyedi LED menetfény különbözteti meg a felárért LED fényszórós, automata reflektoros GTE-t. Töltőcsatalkozója a hűtőmaszk alatt lapul

Vajon elég jól megy villanymotorral is? Igen! Bár a 218 lóerős rendszerteljesítményből a villanymotor önállóan csak 115 lóerőt ad, a 400 Nm összesített nyomatékból 330-at, már indulástól. Így aztán remek is a gyorsítás csupán villanymotorral is, azzal is mehetünk akár 130 km/órás tempóval. Ez alapján bölcs, hogy a GTE minden esetben tisztán villanyüzemben indul, de az is, hogy gombnyomással kapcsolható az akkutöltést nagyjából megőrző hibrid üzem, hogy autópályán ne az elektronokat fogyasszuk el, hanem a következő városi szakaszra tartalékoljuk a töltést. Ha lemerült az amúgy 9,9 kWh-s lítium-ion akkumulátor, menet közben is feltölthetjük azt, de nem nagyon érdemes, mert a benzinfogyasztást jelentősen növeli. Hagyományos konnektorból sem vészes idő, 4 óra 25 perc, Type 2 csatlakozóval (ami a töltőhöz hasonlóan jár az autóhoz) 2,5 óra a 3,6 kW-s töltőoszlopokról a teljes töltés. A 218 lóerős rendszerteljesítmény a GTE gomb megnyomására, a kormányszervó és a "gázpedál" közvetlenebbre hangolásával érhető el. Ilyenkor a teljesen digitális, akár térképet is megjelenítő műszerblokk is átváltozik kissé, valamint még vérpezsdítő hanggenerátort is kapunk.

Látványos és széles a műszerfal, hagyományos DSG váltó osztja a nyomatékot, a teljes egészében kijelzős műszerblokk GTE-specifikus, a kormánykerék vágott aljú

Látványos és széles a műszerfal, hagyományos DSG váltó osztja a nyomatékot, a teljes egészében kijelzős műszerblokk GTE-specifikus, a kormánykerék vágott aljú

Elöl-hátul tágas a Passat, hátul persze korlátozott a középső hely, csak a két szélső isofixes. Az ülések kényelmesek, pláne úgy, ha a sofőré a feláras, változtatható laphosszt is adó ergoComfort (ami 334 ezer forintos tétel) Elöl-hátul tágas a Passat, hátul persze korlátozott a középső hely, csak a két szélső isofixes. Az ülések kényelmesek, pláne úgy, ha a sofőré a feláras, változtatható laphosszt is adó ergoComfort (ami 334 ezer forintos tétel)

Elöl-hátul tágas a Passat, hátul persze korlátozott a középső hely, csak a két szélső isofixes. Az ülések kényelmesek, pláne úgy, ha a sofőré a feláras, változtatható laphosszt is adó ergoComfort (ami 334 ezer forintos tétel)

Nincs kompromisszum. Normál hibrid üzemmódban − a GTE hanggenerátorát mellőzve még autópályán, a benzinmotort használva is felettébb csendes a konnektoros hibrid Passat. Némának tűnik, zajmérőnk szerint viszont ugyanilyen csendes volt a tavaly próbált 2,0 literes dízel, ami szintén egészen takarékos, autópályán takarékosabb is, mint a GTE. Itt is igen alacsony, 2500 1/perc körüli fordulaton futható a 130 km/órás tempó. A váltó itt is hatsebességes DSG, ahogyan a Golfnál, úgy itt is végigkapcsolja az elektronika villanyüzemben is a fokozatokat, hogy a benzinmotor bármikor be tudjon csatlakozni a hajtásba. A benzinmotor észrevétlenül, finoman indul, leginkább a fordulatszámmérő tudósít csak a beröffenéséről. Az autópályás étvágy dízeles mércével nem kimagaslóan jó, de ha azt nézzük, hogy egy közel 4,9 (!) méteres, több mint (a tömegcsökkentésnek köszönhetően csupán...) 1,6 tonnás benzines autóval 6,5-7/100 fogyasztással mehetünk autópályán is, városban pedig gyakorlatilag ingyen, a csomag nem rossz.

A digitális műszerblokkban akár a térkép is megjeleníthető. Az emissziómentesen megtehető kilométerek száma (balra, alul) lehetne látványosabban mutatott

A digitális műszerblokkban akár a térkép is megjeleníthető. Az emissziómentesen megtehető kilométerek száma (balra, alul) lehetne látványosabban mutatott

Kék cérnával varrott a kormánykerék bőrhuzata, kékek a GTE-feliratok, a szellőzőrostélyok fémcsíkja pedig a teljes műszerfalon végigfut Kék cérnával varrott a kormánykerék bőrhuzata, kékek a GTE-feliratok, a szellőzőrostélyok fémcsíkja pedig a teljes műszerfalon végigfut Kék cérnával varrott a kormánykerék bőrhuzata, kékek a GTE-feliratok, a szellőzőrostélyok fémcsíkja pedig a teljes műszerfalon végigfut

Kék cérnával varrott a kormánykerék bőrhuzata, kékek a GTE-feliratok, a szellőzőrostélyok fémcsíkja pedig a teljes műszerfalon végigfut

Mit mutat az élet? A teszthét teljesen vegyes körülményeket tartalmazott, egyetlen extra kört sem mentem a Passattal, elmaradt a dedikált fogyasztásteszt. Megvolt viszont minden reggel a kegyetlen otthon-bölcsőde-óvoda-munka kör. Mindezt gond nélkül villannyal, emissziómentesen. Volt egy hétvégi vidéki út − Eplénybe síelni, ami négyesben sem gond, hiszen a csomagtér hosszú, a hátsó középső (a szélsőknél kevésbé formázott) ülés támlája külön ledönthető, tehát a lécek, botok könnyedén befértek a literadatával is óriási 650-1780 literes csomagtérbe. Igazából csak utóbbi úton + videónk forgatásánál kellett használni a TSI benzinmotort. Ez azt jelenti, hogy városban egyetlen másodpercig sem kellett termelni a szmogot. Már ez is óriási szó, jó érzés. Legalább ennyire jó érzés a nagyon csendes, teljességgel rezonanciamentes városi üzem. A GTE használata pedig kényelmes is, ülései, futóműve is azok, de az is, hogy nincs tragédia, ha kifogy az akkumulátor. Bárhol parkolhatunk vele (legalábbis Budapesten és Miskolcon...) ingyenesen, közben pedig egy abszolút teljes értékű felső-középkategóriás modell.

Alaphelyzetben is igen nagy, 650 literes, óriásira bővíthető a csomagtér Alaphelyzetben is igen nagy, 650 literes, óriásira bővíthető a csomagtér

Alaphelyzetben is igen nagy, 650 literes, óriásira bővíthető a csomagtér

Akár elektromos is lehet a csomagtérajtó, mindenképp távirányítással is dönthető a hátsó ülés. Az üzemanyagtartály a GTE-ben a csomagtér padlójába került, pótkerék így nincs, a töltőnek azért van ott hely Akár elektromos is lehet a csomagtérajtó, mindenképp távirányítással is dönthető a hátsó ülés. Az üzemanyagtartály a GTE-ben a csomagtér padlójába került, pótkerék így nincs, a töltőnek azért van ott hely Akár elektromos is lehet a csomagtérajtó, mindenképp távirányítással is dönthető a hátsó ülés. Az üzemanyagtartály a GTE-ben a csomagtér padlójába került, pótkerék így nincs, a töltőnek azért van ott hely

Akár elektromos is lehet a csomagtérajtó, mindenképp távirányítással is dönthető a hátsó ülés. Az üzemanyagtartály a GTE-ben a csomagtér padlójába került, pótkerék így nincs, a töltőnek azért van ott hely

Sokat ad. A GTE önálló felszereltség, de főként a dizájnra kiterjedően. A komolyabb tételekért, például a kiemelkedő fényerejű és automata reflektoros LED fényszórókért, az araszolófunkciós távolságtartós tempomatért, a sávtartó- és parkolóasszisztensért extra pénzt kérnek. Opcióként nyitható panorámatetővel, akár elektromosan nyitható vonóhoroggal (és korrekt vontatási képességgel), ahhoz tréler-asszisztenssel is kérhető. Nem olcsón, alapból is 13,5 millió forintért kaphatjuk meg, de azt kell mondjam: minden szempontból korrektebb, mint egy csúcsdízel a Passatból, ami bár jobban megy és picivel olcsóbb, úgy sem filléres, emisszióban pedig rosszabb. De adnak-e el Passatot ilyen drágán? Kapaszkodjunk meg, a tavalyi eladások negyede ebből, a 15 millió forint körüli ársávból fogyott.

Teljes értékű, sportos és nívós megjelenésű kombi, ami városban emissziómentesen is közlekedhet, de autópályán sem vall szégyent. Korrekt, Budapesten és Miskolcon ingyenes parkolással díjazott

Teljes értékű, sportos és nívós megjelenésű kombi, ami városban emissziómentesen is közlekedhet, de autópályán sem vall szégyent. Korrekt, Budapesten és Miskolcon ingyenes parkolással díjazott

Értékelés

Pozitív
Szinte néma üzem, menetdinamika, remek futómű és kormány, fékek, extrakínálat
Negatív
Vételár, a katalógusértéket messze túlnövő fogyasztás, nincs ChAdeMo gyorstöltés

Árak

Tesztmodell alapára 13 557 250 Ft (2016. február 15.)
Tesztmodell ára 19 475 450 Ft (2016. február 15.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4767 mm
Szélesség: 1832 mm
Magasság: 1477 mm
Saját tömeg: 1665 kg
Össztömeg: 2250 kg
Tengelytáv: 2791 mm
Karosszéria-kivitel: kombi
Csomagtér: 483-1613 liter
Belső szélesség elöl: 1550 mm
Belső szélesség hátul: 1515 mm
Belmagasság elöl: 930-1000 mm
Belmagasság hátul: 980 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 265 mm
Ülőlap hossza elöl: 520-555 mm
Ülőlap hossza hátul: 500 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1410 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 450 mm
Csomagtér hossza: 1130 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 2000 mm
Raktérnyílás szélessége: 1000 mm
Raktérnyílás magassága: 780 mm

Motor és váltó

Motor: Hibrid (Benzin+el.)
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1395 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: duplakuplungos automata - 6 fokozatú
Nyomaték: 400 Nm
Teljesítmény: 160 kW (218 LE)

Menetteljesítmény

Végsebesség: 225 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 7,6 s
CO2-kibocsátás: 37 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 1,6 l/100km
Fogyasztás a használónál: 4,6 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 57 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 60 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Egy őrült kanadai sugárhajtású autót épített a garázsában

Őrület, egyesek mire képesek, ráadásul a saját garázsukban. Láttunk már cifra dolgokat kigördülni...

Toyota Proace nemzetközi menetpróba

Egy kishaszongépjármű, ami hihetetlen fürge rakomány nélkül, mégis azzal együtt érzi magát igazán...

Piaci körkép: legalább hatszemélyes kisbuszok négymillióig

Mi a megoldás, ha egy nagy egyterű is kevés a család vagy a baráti társaság szállítására? Körülnéztünk...

Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak...

Árharc: Opel Astra Sports Tourer, Volkswagen Golf Variant, Ford Focus kombi

Az új Opel Astrát képességei az Év Autójává emelték, a nálunk járt tesztautó bennünket is meggyőzött...

Az X2 ősszel, az Ötös januárban, az M2 GTS jövő év végén érkezik

Képeken már idén láthatjuk, élőben viszont majd csak jövőre a stílusában a Hetest követő új Ötös...

Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány...

Nyárigumi Kommandó: az autósok negyede még nem váltott

Baj van, az előző évieknél is rosszabb eredményekre hívja fel a figyelmet a júliusban razziázott...

Piros, fehér, zöld, ez az izlandi út

Nem népünk tisztelete jegyében, pusztán környezetvédelmi megfontolásból festettek pirosra, fehérre...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (20 db)

cicamokus írta: 5 hónapja

Érdekes, hogy a dízelbotrány után néhány hónappal - annak ellenére hogy a VW korábban kb. letojta az elektromos és hibrid fejlesztéseket - mindent ellepnek a hibrid VW tesztautók. Csak nehogy aztán ezekről is kiderüljön hogy pl. az elektromos hatótáv nem annyi amennyi, vagy hogy összességében nagyobb a CO2 kibocsátásuk mint egy mezei dízelnek...

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 5 hónapja

A hybridnek csak városi forgalomban van értelme, létjogosultsága. Ott is csak azért, mert nem helyben termelődik a káros anyag. Csak városi használatra meg kevesen választanak Passatot (max. Golfot). Ha meg nagyobb távolságokra használjuk - mint a Passatok többségét -, akkor sok értelme nincs. Összességében jobban szennyezi a környezetet, mint egy benzines (de még a dízelnél is) és legalább ezért még jó sokat is fizetünk, annyi az értelme, hogy a szomszéd előtt lehet villantani a zöld rendszámmal (már ha ezt értékeli).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Xtom írta: 5 hónapja

Ennyi pénzért valószínűleg mindegyikünk elfelejtheti ezt az autót. Más kérdés, ha telne rá sem adnék érte ennyit. Egyszerűen csak azért, mert sok konkurens jobb autót (hibridet is) kínál ennél ebben az árkategóriában. Értem én, hogy a dízel botrány miatt sokat buktak, de ne rajtunk akarják behozni ilyen árcetlikkel egy legnagyobb jóindulattal is felső-közép(!)kategóriás autón!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Egükem írta: 5 hónapja

Kínjába, kőbaltával faragott hybrid ez ennyi pénzért.

A válaszoláshoz belépés szükséges
INV írta: 5 hónapja

Miiicsodaa??

19-millió???? Elmennek a picsába!!! Milyen barom fog költeni egy Passat-ra gyakorlatilag 20-millió Forintot?
Soha nem költenék el egy nívós családiház árát egy mai, kefíresdoboz kombira csak azért, mert konnektorba is dugható!!! Abból a pénzből már AUTÓT lehet venni: Aston Martin Vantage 1985 mondjuk, de ha nagyon családi sokcélú autót vennék, akkor az ÚJ Lexus RX 450h Executive CVT és csak 17,5millió!!!!!!!!!!
összkerekes, nagy, pakolható, hybrid és fullos, eé egy LEXUS, nem egy VW Combi 20millióért.
Köszönöm, hogy leírhattam a véleményemet!

A válaszoláshoz belépés szükséges
INV írta: 5 hónapja

Miiicsodaa??

19-millió???? Elmennek a picsába!!! Milyen barom fog költeni egy Passat-ra gyakorlatilag 20-millió Forintot?
Soha nem költenék el egy nívós családiház árát egy mai, kefíresdoboz kombira csak azért, mert konnektorba is dugható!!! Abból a pénzből már AUTÓT lehet venni: Aston Martin Vantage 1985 mondjuk, de ha nagyon családi sokcélú autót vennék, akkor az ÚJ Lexus RX 450h Executive CVT és csak 17,5millió!!!!!!!!!!
összkerekes, nagy, pakolható, hybrid és fullos, eé egy LEXUS, nem egy VW Combi 20millióért.
Köszönöm, hogy leírhattam a véleményemet!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Colie írta: 5 hónapja
negikutya írta: 5 hónapja

Az "oothoni" töltés nem csak külső erőművel kell megoldott leghet aki ilyen autón gondolkodik az nagy valószínűséggel már eljutott 1 saját napelemes rendszer kiépítésén és "ingyen" és nagyrészt valósan emissziómentes lesz az autó töltése, a fűtés és az áram is. Ez már itthon is megvalósít6ó.

De az utcai tőltők is kivitelezhetőek Pl. a parkoló teteje lehet napelem is, ami napközben támogatja a töltőt.

Ebben kéne gondolkodi ..nem?


Elég ehhez átlagos napelem? Az nem harmatgyenge? Lassú töltéssel, úgy 1 hét alatt, a tűző napon talán tölt valamicskét, csak nehogy több legyen az akku önkisülése...

A válaszoláshoz belépés szükséges
negikutya írta: 5 hónapja

Az "oothoni" töltés nem csak külső erőművel kell megoldott leghet aki ilyen autón gondolkodik az nagy valószínűséggel már eljutott 1 saját napelemes rendszer kiépítésén és "ingyen" és nagyrészt valósan emissziómentes lesz az autó töltése, a fűtés és az áram is. Ez már itthon is megvalósít6ó.
De az utcai tőltők is kivitelezhetőek Pl. a parkoló teteje lehet napelem is, ami napközben támogatja a töltőt.
Ebben kéne gondolkodi ..nem?

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 5 hónapja
Görénymentesítő írta: 5 hónapja

Nem hallottam semmiről mert csak te hallasz mindent. Szép nagy füled lehet, pont mint egy elefábtnak. ormányod is van? Mit beszélsz itt félre magyarázóbajnok. Össze-vissza hantázol te orrszőr.


Előzmények megtekintése

Az, hogy te nem hallottal rola es ennek ellenere osztod az eszt, inkabb a te gyengeseget. Ird be a bongeszo cimsoraba, hogy google.com, majd kezd el potyogni, hogy Jedlik Anyos terv, majd tatott szajjal es csorgo nyallal vilagosodj meg. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
szalkai írta: 5 hónapja

Amíg csak néhány ezres sorozatban értékesíthetőek a környezetbarát autók addig a fejlesztésekkel nagyon óvatosak lesznek a gyártók.
Egy EU akcióban biztosított ÁFA mentesség nyilván sok százezresre emelné a darabszámot, és ekkor feltehetően felgyorsulnának a fejlesztések, csökkenhetnének az árak - vagyis előbb -utóbb az olcsóbb kategóriákban is árcsökkenés következne be. Ami mindenki számára elérhető lenne.
Az ostoba rövidlátó "nehogy a gazdagokat támogassák" mentalitás ezt akadályozza meg.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.


Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


BMW 225xe Active Tourer teszt

Egyterű, zöld rendszámmal, a BMW-től

Fogd a BMW Active Tourer alapváltozatát, és pakolj a hátuljába egy 88 lóerős villanymotort, annyi akkumulátorral, amennyivel esetleg 40 kilométert is elmegy.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Elon Musk bemutatta a Tesla jövőjét

Jöhet a Tesla második tízéves terve

1 órája – Sztori

Messze nem csak autók szerepelnek a Tesla azon tervében, amit a cégtulajdonos Elon Musk álmodott meg. Cél a fenntartható jövő.


Melegítés a Magyar Nagydíjra a Renault Sport F1 Teammel

F1 hétvége a Renault csapattal

4 órája – Sztori

A Renault gyári F1 csapatával mi is átérezhettük a hétvége különleges pezsgését, és még a száguldó cirkusz zártabb világát is láthattuk.


Kis SUV a Ford kínálatában - ez az EcoSport

Hazánkba is megérkezett a Ford EcoSport

7 órája – Újdonság

Hatalmas választéka ellenére a manapság egyik legdivatosabb kis SUV-k piacán a Ford eddig nem volt jelen. Ám most már itt az EcoSport.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT Variant 1.9 TDI Comfortline (Automata)

VOLKSWAGEN PASSAT Vari...

Ár: 885.000 Ft

Évjárat: 2001 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT Variant 1.9 PD TDI Comfortline Tiptronic

VOLKSWAGEN PASSAT Vari...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2002

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 TDI

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 TDI

Ár: 580.000 Ft

Évjárat: 1997 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!