0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Sosem találkozott még ennyi jó gumival az ADAC

ADAC nyárigumi-teszt 2013: az abroncsok is fejlődnek

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Immár 40 éve tesztelnek gumikat az ADAC szakemberei. Idén döbbenten tapasztalták, hogy az abroncsok is fejlődtek - eddig még nem találkoztak ennyi jó gumival.

Idén a kisautók gumiméretét Volkswagen Polón tesztelte az ADAC, a 14 colos abroncsok közül 4 gyenge minősítést kapott, míg a nagyobbak közül egy sem érdemelte ki a legrosszabb értékelést

Idén a kisautók gumiméretét Volkswagen Polón tesztelte az ADAC, a 14 colos abroncsok közül 4 gyenge minősítést kapott, míg a nagyobbak közül egy sem érdemelte ki a legrosszabb értékelést

Európa autósai immár 40 éve böngészhetik az ADAC gumitesztjeit, így van ez idén is, ám ezúttal maguk a tesztelők is meglepődve tapasztalták, hogy az abroncsok közötti különbségek csökkenni látszanak, hiszen most zömében jó eredményeket hoztak a tesztgarnitúrák. A két méretben összevetett 36 abroncs közül mindössze 4 típust kényszerültek gyenge minősítéssel ellátni, a többire viszont igazán rosszat nem tudtak mondani.

Már az alsó-középkategória számára is 17 colos gumikat vizsgált az ADAC

Már az alsó-középkategória számára is 17 colos gumikat vizsgált az ADAC

A két méretosztály közül ráadásul a nagyobbik, azaz a ma már az alsó-középkategóriás modellekre is kerülő − a teszten is egy Skoda Octaviára szerelt − 225/45 R17-es méretből ráadásul egyetlen abroncs sem érdemelte ki az utóbbi, gyenge minősítést, ott a legrosszabb is kielégítőnek bizonyult. A legjobb egyébként a Continental SportContact5 és vele holtversenyben a Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 lett, de minimális a Dunlop SportMaxx RT, a Michelin Pilot Sport 3 és a Vredestein Ultrac Vorti lemaradása is. Vizes úton a Continental, szárazon a Goodyear bizonyult a legjobbnak, a többi kategóriában, zaj vagy kopás szempontjából azonban csak egyéb – és valljuk be, sokkal fontosabb szempontok szerint – nem remeklő gumik bizonyultak erősnek. Jól látható, hogy a csupán elégséges összesített értékelésű abroncsok egyaránt vizes úton bizonyultak rossznak. Ennek oka nem más, mint az ADAC súlyozása, a német autóklub a nedves aszfalton mutatott jellemzőket tartja a legfontosabbnak, a végső pontszám 40 százalékát az, 20-20 százalékát a száraz utas tudás és az üzemanyag-takarékosság, 10-10 százalékát a zaj és a kopás adja meg.

Eredmények − 225/45 R17 W/Y (270 km/óráig, tesztautó: Skoda Octavia)

Continental SportContact 5 Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 Dunlop Sport Maxx RT Michelin Pilot Sport 3 Vredestein Ultrac Vorti
Ár (euró) 108-184 96-222 100-189 104-193 87-186
Száraz úton 1,6 1,4 1,6 1,6 1,4
Nedves úton 2,0 2,4 2,4 2,2 2,5
Zaj 3,3 3,0 3,0 2,7 2,9
Üzemanyag-takarékosság 1,5 1,9 2,0 2,2 2,3
Kopás 2,5 2,0 2,0 2,5 1,9
Összesített értékelés 2,1
(jó)
2,1
(jó)
2,2
(jó)
2,2
(jó)
2,2
(jó)
+ Pozitívum Egyenletes jellemzők, nedves úton a legjobb, jó szárazon, takarékos Egyenletes jellemzők, száraz úton a legjobb, jó vizesen is, relatív takarékos Egyenletes jellemzők, jó száraz és vizes úton, relatív takarékos Egyenletes jellemzők, nedves úton kimagaslóan jó, és megfelelő száraz úton is Egyenletes, száraz úton a legjobbak között, jó nedvesen is, alacsony kopás
- Negatívum
Hankook Ventus S1 Evo 2 K117 Semperit Speed-Life Apollo Aspire 4G Bridgestone Potenza S001 Kumho ECSTA LE Sport KU39
Ár (euró) 93-210 87-174 85-110 100-274 87-151
Száraz úton 1,8 2,2 1,8 1,5 1,9
Nedves úton 2,4 2,5 2,7 2,7 2,7
Zaj 2,7 3,0 2,8 3,0 2,9
Üzemanyag-takarékosság 2,1 1,4 2,2 2,1 2,2
Kopás 2,5 1,8 2,3 2,3 2,5
Összesített értékelés 2,3
(jó)
2,3
(jó)
2,7
(kielégítő)
2,7
(kielégítő)
2,7
(kielégítő)
+ Pozitívum Egyenletes jellemzők, vízen jó Egyenletes jellemzők, a legtakarékosabb, jó vízen, alacsony kopás Csaknem minden jellemzőben jó Szárazon különösen jó Csaknem minden jellemzőben jó
- Negatívum Vízen kissé gyenge Vízen kissé gyenge Vízen kissé gyenge
Pirelli Cinturato P7 Yokohama C.drive 2 Falken Azenis FK453 Uniroyal RainSport 2 Esa-Tecar Spirit UHP
Ár (euró) 105-197 98-166 85-165 96-155 122
Száraz úton 1,9 1,6 1,6 2,6 2,0
Nedves úton 2,7 2,7 2,8 2,2 3,0
Zaj 2,9 3,0 2,8 3,1 3,0
Üzemanyag-takarékosság 2,2 1,9 2,1 2,4 2,0
Kopás 0,5 1,5 2,3 2,8 0,5
Összesített értékelés 2,7
(kielégítő)
2,7
(kielégítő)
2,8
(kielégítő)
2,8
(kielégítő)
3,0
(kielégítő)
+ Pozitívum Kopás szempontjából a legjobb Szárazon jó, alacsony kopás és üzemanyag-fogyasztás Szárazon jó Vizes úton különösen jó Kopás szempontjából a legjobb
- Negatívum Vízen kissé gyenge Vízen kissé gyenge Vízen kissé gyenge Szárazon gyenge, viszonylag magas fogyasztás és kopás Vízen viszonylag gyenge
Toyo Proxes T1 Sport Nexen N8000 High Performer Sport HS-2 Syron Race 1 Plus
Ár (euró) 90-160 67-145 71-142 64-130
Száraz úton 1,6 2,0 2,3 2,2
Nedves úton 3,0 2,3 3,8 3,9
Zaj 3,1 2,8 3,3 3,1
Üzemanyag-takarékosság 2,2 2,1 1,7 2,2
Kopás 2,3 3,3 2,8 2,5
Összesített értékelés 3,0
(kielégítő)
3,3
(kielégítő)
3,8
(elégséges)
3,9
(elégséges)
+ Pozitívum Szárazon jó Vizes úton különösen jó Alacsony üzemanyag-fogyasztás
- Negatívum Vízen viszonylag gyenge Magas kopás Magas kopás Vízen gyenge

Értékelés
0,5-1,5: nagyon jó; 1,6-2,5: jó; 2,6-3,5: kielégítő; 3,6-4,5: elégséges;
4,6-5,5: gyenge

Miként a nagyobb méretben, úgy a kisautókra passzoló 185/60 R15-ösben is 19 abroncsot vallatott az ADAC. Míg azonban a 17 colosak között a legrosszabb minősítés az elégséges volt, itt 4 abroncs, nevezzük meg, a Kleber Dynaxer HP3, a Marangoni Verso, a Rotalia Radial F108 és a Sailun Atrezzo SH02 a vásárlásra egyáltalán nem ajánlott, gyenge minősítést kapta meg. Főként annak tükrében megfontolandók a tanácsok, hogy a mezőny közel fele, 9 abroncs jó minősítést érdemelt. Az élen a Michelin Energy Saver + áll, a legkisebb kopással és minden szempontból is jó képességekkel. A legjobb jellemzőkkel vizes és száraz úton egyébként a Dunlop abroncsa áll, de közel ugyanazt nyújtja a Goodyear Efficient Grip Performance is.

Eredmények − 185/60 R15 H (210 km/óráig, tesztautó: VW Polo)

Michelin Energy Saver + Continental Premium Contact 5 Dunlop Sport BluResponse Goodyear Efficient Grip Performance Vredestein Sportrac 5
Ár (euró) 73-134 69-125 67-117 66-123 50-109
Száraz úton 1,9 1,6 1,4 1,6 1,7
Nedves úton 2,4 2,1 2,0 2,0 2,3
Zaj 3,1 3,3 3,2 3,4 3,3
Üzemanyag-takarékosság 1,9 1,9 1,6 1,6 2,3
Kopás 0,8 1,8 2,5 2,3 2,0
Összesített értékelés 2,0
(jó)
2,1
(jó)
2,1
(jó)
2,1
(jó)
2,2
(jó)
+ Pozitívum Egyenletes jellemzők, a legkisebb kopású, jó vizesen is Egyenletes jellemzők, különösen jó száraz és vizes úton, takarékos Egyenletes jellemzők, száraz és vizes úton a legjobb, takarékos Egyenletes jellemzők, szárazon különösen jó, takarékos Egyenletes jellemzők, száraz és nedves úton is jó, viszonylag alacsony kopású
- Negatívum
Bridgestone Turanza T001 Nokian Line Fulda EcoControl HP Semperit Comfort-Life 2
Ár (euró) 68-124 64-115 55-99 57-98
Száraz úton 1,6 2,0 2,2 2,4
Nedves úton 2,5 2,3 2,5 2,4
Zaj 2,9 3,1 3,1 3,4
Üzemanyag-takarékosság 2,4 1,8 2,1 2,2
Kopás 2,3 2,5 2,3 2,5
Összesített értékelés 2,3
(jó)
2,3
(jó)
2,5
(jó)
2,5
(jó)
+ Pozitívum Egyenletes jellemzők, különösen jó szárazon Egyenletes jellemzők, jó vízen, takarékos Egyenletes abroncs, az összes vizsgált kritérium szerint jó Egyenletes jellemzők, jó vízen
- Negatívum
Pirelli Cinturato P1 Barum Brillantis 2 Hankook Kinergy Eco K435 Firestone Firehawk TZ300a Nexen N Blue HD
Ár (euró) 65-123 53-96 54-101 57-106 44-84
Száraz úton 2,2 2,9 1,8 1,8 2,4
Nedves úton 2,6 2,5 3,0 3,3 2,6
Zaj 3,0 3,4 3,0 3,0 2,9
Üzemanyag-takarékosság 2,2 2,2 2,4 2,6 1,5
Kopás 2,0 2,3 2,3 1,8 3,8
Összesített értékelés 2,6
(kielégítő)
2,9
(kielégítő)
3,0
(kielégítő)
3,3
(kielégítő)
3,8
(elégséges)
+ Pozitívum Viszonylag alacsony kopás Vízen elég jó Szárazon jó Szárazon és kopás szempontjából jó A leginkább takarékos
- Negatívum Vízen kissé gyenge Szárazon kissé gyenge Vízen kissé gyenge Magas fogyasztás, vízen viszonylag gyenge Magas kopású
GT Radial Champiro 228 Kleber Dynaxer HP 3 Marangoni Verso Rotalia Radial F108 Sailun Atrezzo SH402
Ár (euró) 52-88 60-104 54-89 72-90 46-83
Száraz úton 3,2 2,5 2,4 2,9 4,0
Nedves úton 3,9 4,9 5,5 5,5 5,5
Zaj 2,8 3,3 2,9 3,4 3,3
Üzemanyag-takarékosság 2,4 1,9 2,4 1,8 1,6
Kopás 0,8 2,5 0,9 1,0 2,5
Összesített értékelés 3,9
(elégséges)
4,9
(gyenge)
5,5
(gyenge)
5,5
(gyenge)
5,5
(gyenge)
+ Pozitívum A legalacsonyabb kopású Viszonylag takarékos A legalacsonyabb kopású Alacsony kopás és fogyasztás Takarékos
- Negatívum Szárazon viszonylag, vízen nagyon gyenge Vízen nagyon gyenge Vízen nagyon gyenge Mindenhol gyenge, de különösen vízen Viszonylag gyenge szárazon és nagyon rossz vízen

Értékelés
0,5-1,5: nagyon jó; 1,6-2,5: jó; 2,6-3,5: kielégítő; 3,6-4,5: elégséges;
4,6-5,5: gyenge

Bár naptár szerint már tavasz van, az időjárás egyelőre téli, most még kevéssé érdemes abroncsot cserélni; láthattuk, hogy még akár hó is eshet. Nem csak ezért érdemes várni egyébként még a nyári gumiabroncsok lecserélésével, illetve legfőképp az új garnitúrák megvásárlásával. Téligumi-tesztünk után, a nonstopgumi.hu-val karöltve ismét jön ugyanis Magyarország eddigi legnagyobb, teljesen valósághű, magyar viszonyok között, magyar aszfalton, a Hungaroringen található Groupama Garancia Vezetéstechnikai Centrum segítségével, illetve pályáin készített valóságtesztünk, ahol saját magunk 18 garnitúrát vetünk össze, a hazai autóparkra a nonstopgumi.hu adatai szerint a leginkább jellemző 195/65 R15 méretben. Újakat és használtakat, télieket, nyáriakat, négyévszakosakat. Jövő héten így konkrét mérési értékekkel alátámasztva megmondjuk, melyik abroncsot ajánljuk leginkább.

Ez is érdekes lehet:
 

Mennyit spórolhatunk a lassabb tempóval? Mennyi időt nyerhetünk a gyorsabbal?

Alapigazság, hogy az idő pénz, mi viszont ki is számoltuk, hogy autózás közben milyen áron nyerhetünk...

SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os...

Eladó használt autók az olasz kormánytól

Az olasz kormány a költségek csökkentése miatt eladja 151 autóját. Lehet hiénázni a nagy Alfák...

Videón az ajtórányitás pszichológiája

Hú rányitottam! Nem baj, ülj vissza, és arrébb megyünk. Betétlap nincs, karcok és horpadás igen...

Peugeot 206 1.4 Presence, 2004 - használtteszt

Mennyire jó városi autó a Peugeot 206? Egy alig 38 ezer kilométert futott, megkímélt példány...

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével...

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága...

Háromféle verzióban 5,6 milliótól itt az új MINI

Már nálunk is kapható az új MINI, Budapesten pedig olyasvalami nyílt, ami nincs még másutt sehol...

Úgy tűnik, kevesen spórolnak a megengedettnél lassabb tempóval

Végeztünk egy kis felmérést, és kiderült, hogy kevesek sportja a megengedettnél alacsonyabb tempóval...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája


Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

Holiday írta: 2013 március 17., vasárnap 20:37:05
encore írta: tavaly

Szerintem a használt nem nagy neves gumikkal sincs nagy baj, lehet hogy nem lehet ugyanazt a kanyart vizesen 65-tel hirtelen bevenni csak 50-nel, a fékútja is több jó pár méterrel, ha a használója mindig az útviszonyoknak megfelelően vezeti nem lehet probléma ebből.

Aki megveszi a 100 ezer forintos prémiumot, nagyobb biztonságot adnak azok az új gumik nem kétség, de azok a német autópályán, nem csak 130-140-nel használják maximum, hanem vagy 200-al, és máshol is sajnos.

Én a kínai gumikkal vagyok inkább úgy hogy sok autón látok már sajnos az ára miatt, olyan autókon is amelyek viszonylag nagy értékűek még, de azoknak a gumiknak nagy részük nem biztonságos még.

Azoknál egy 5-8 éves használt, jó állapotú is lehet jobb.


5-8 éves használt??? Kuka.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ogre84 írta: 2013 március 17., vasárnap 10:43:19
Combi27 írta: tavaly

szerintem ez az igazi gumi teszt:



http://www.gumiteszt.com/



itt a felhasználók nyilatkoznak, esetenként több százan, ugyanarról a gumiról.

Lehet találni noname jó gumikat is, ahol nem kell a márkanevet megfizetni...


A felhasználók nagy része még nem próbált ki több tíz típust, ráadásul mindegyik szubjektíven ítél. Én inkább hiszek egy reprodukálható mérésnek, mint ismeretlenek véleményének.

A válaszoláshoz belépés szükséges
mgoogyi írta: 2013 március 16., szombat 13:36:38

Én ezt az oldalt javaslom tájékozódásnak:
http://www.tyrereviews.co.uk/

Gumikra rá lehet keresni, minden gumihoz linkelik az összes tesztjét, amit ez az oldal is kielemzett.
Pl. Erről az ADAC tesztről azt írták, hogy ez az első teszt, ahol a Conti SportContact 5 jobb lett, mint a GoodYear AS 2.

Minden gumihoz van temérdek felhasználói vélemény is.

@Tiborg: ez nem a sima P7, hanem az energiatakarékos(cinturato) P7, az a kategória, mint az energy saver, meg az ecocontact. Az előtte végzett gumik majdnem mindegyike Ultra High Performance (sport célú). A Pirelli-ből a PZero Nero illene ide.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2013 március 16., szombat 11:49:52

szerintem ez az igazi gumi teszt:

http://www.gumiteszt.com/

itt a felhasználók nyilatkoznak, esetenként több százan, ugyanarról a gumiról.
Lehet találni noname jó gumikat is, ahol nem kell a márkanevet megfizetni...

A válaszoláshoz belépés szükséges
encore írta: 2013 március 15., péntek 21:25:59

Szerintem a használt nem nagy neves gumikkal sincs nagy baj, lehet hogy nem lehet ugyanazt a kanyart vizesen 65-tel hirtelen bevenni csak 50-nel, a fékútja is több jó pár méterrel, ha a használója mindig az útviszonyoknak megfelelően vezeti nem lehet probléma ebből.
Aki megveszi a 100 ezer forintos prémiumot, nagyobb biztonságot adnak azok az új gumik nem kétség, de azok a német autópályán, nem csak 130-140-nel használják maximum, hanem vagy 200-al, és máshol is sajnos.
Én a kínai gumikkal vagyok inkább úgy hogy sok autón látok már sajnos az ára miatt, olyan autókon is amelyek viszonylag nagy értékűek még, de azoknak a gumiknak nagy részük nem biztonságos még.
Azoknál egy 5-8 éves használt, jó állapotú is lehet jobb.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Narancs írta: 2013 március 15., péntek 17:21:04

Ez valami fizetett hirdetés? Nekem Kleber Dynaxer HP 3 van a Toyota Corollámon. Ár/értékben jó vétel volt akciósan. Vizes úton még jobbnak találom, mint szárazon, de ott sincs vele problémám. Néha oda-vissza felszaladok Lepencére kicsit megkergetni, persze ez nem versenyautó, de azért élvezem, hogy mindig bent tart a sávban jobbos kanyarnál is, pedig tolom a kis 80 lovat :D Ezeket a gumikat most forma1 re tesztelik, vagy "mezei" autósoknak/autókra? Röhej, mint a 2-3 éves téli gumi szarakodás, meg az 5-6 évessel járók gyilkosként való megbélyegzése. Szánalmas....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tiborg írta: 2013 március 15., péntek 16:32:37

Oooo, a legendás P7-es a futottak még kategoriában végzett, még kelégitö minösitéssel. Ez a gumi volt a fiatalkorom csucs gumija, a versenyautokon is ilyen volt..... Viszont ennek a fényében igen nagy a gumikeverékek fejlödése és a gyöztesek elképesztö jo gumik lehetnek. Bár a valamit valamiért elv itt is érvényesül. A furgonon (master, hosszu, magas)a gyárilag 11mm-s minázatu Continentál Vanco 8 (bár igen jo tapadás mellett, föleg vizes környezetben) alig ment el 30ezerkm-ert, ami a netto 65ezerforintos ára mellett azért nem tette tul népszerüvé nálam. Bár ez is eltörpül a a gsxr-en használt sportgumik futásteljesitménye mellett, a hátso hasonlo árfekvés mellett 5ezer kmnél nem megy el többet, ha vigyázva vezetek, de képes 1 komoly pályanap alatt is lekopni... Igaz nem csuszik meg...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==
Hirdetés

SKODA tesztek

Skoda Superb Combi Elegance 2.0 CR TDI DSG 170 teszt

Nem szegény ember Audija. Skoda Superb teszt

Eddig is kiváló és elképesztően tágas autó volt a Superb, most is annak találtuk. A Skoda frissített zászlóshajóját DSG-s dízel kombiként teszteltük.


Skoda Rapid 1.2 Tsi Ambition teszt

Olcsónak tűnik, de nem az - Skoda Rapid 1.2 Tsi teszt

Éppen csak nem alap, de leggyengébb turbómotorjával, kielégítő ellátmánnyal járt nálunk a Skoda olcsónak szánt, ám méretes, limuzinnak tűnő ötajtós modellje, a Rapid.


Skoda Citigo 1.0 75 LE Elegance teszt

Egyliterrel Horvátországba? Skoda Citigo teszt Videó

Komoly kihívást kapott a Skoda Citigo: egyetlen - hosszú - hétvége alatt tekertünk vele Horvátországba és vissza. Fájdalommentesen sikerült.


Skoda Yeti teszt

Amikor a látszat csalhat

Hiába vezettük pár percet a bemutatón, a Skoda Yeti Experience 2.0 CR TDI 4x4 tesztautó átvételekor mégsem voltunk vele tisztában, vajon egy mindentudó terepes-mindenest, vagy csupán egy dizájnos divatcikket lesz-e szerencsénk személyében megismerni.


Skoda Octavia teszt

Korongok zsinóron

A méltán népszerű cseh típus ráncfelvarrását nyilván nem a szükség, hanem a divat szolgalelkű követése szülte.


Még több SKODA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Pimasz reklám a Jaguartól

Késs el az F-Type kupéval!

17 órája – Sztori

Igaz még csak április van, de eddig talán ez az év legjobb autóreklámja. És egyben a legdurvább nyelvezetű is, némi burkolt trágársággal.


30 éves a BMW M5

30 éve riogat a szedánnak öltöztetett sportautó Videó

Tegnap – Sztori

A BMW M részlege stílusosan egy kis gumifüstöléssel ünnepel, mi meg egy képes visszatekintéssel. Éljen a 30 éves BMW M5!


Új 1,0 és 1,3 literes motor a Toyotától

30 százalékot spórol a Toyota legújabb motorcsaládja

Tegnap – Haszonjármű

Még nem is tudni, hogy hány hengeres, de biztosan a fogyasztás bajnoka lesz a Toyota újgenerációs, kis lökettérfogatú VVT-iE motorja.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SKODA OCTAVIA 1.4 Classic

SKODA OCTAVIA 1.4 Classic

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2004 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SKODA OCTAVIA 1.6 Classic

SKODA OCTAVIA 1.6 Classic

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 2003 / 4

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

SKODA FELICIA 1.3 LX Color

SKODA FELICIA 1.3 LX C...

Ár: 369.000 Ft

Évjárat: 2000 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó